Ausschreibung: Teile für Möbel - RO-Dragomireti Teile für Möbel Magnettafeln Abfallcontainer und -körbe Stühle Bänke Tische, Schränke, Schreibtische und Bücherschränke Schreibtische Kissen Lehrmittel Diverse organische chemische Erzeugnisse Verbandkästen Hilfsausrüstung Thermometer Dokument Nr...: 672795-2023 (ID: 2023110609053978151) Veröffentlicht: 06.11.2023 * RO-Dragomireti: Teile für Möbel 2023/S 213/2023 672795 Auftragsbekanntmachung Lieferauftrag Rechtsgrundlage: Richtlinie 2014/24/EU Abschnitt I: Öffentlicher Auftraggeber I.1)Name und Adressen Offizielle Bezeichnung: COMUNA DRAGOMIRESTI Nationale Identifikationsnummer: 4226494 Postanschrift: Strada: Principala, nr. 13, email: primariadragomirestivs@yahoo.com Ort: Dragomiresti NUTS-Code: RO216 Vaslui Postleitzahl: 737200 Land: Rumänien Kontaktstelle(n): DANIEL-IONUT STOINEA E-Mail: [6]danielstoinea@yahoo.com Telefon: +40 761103541 Fax: +40 0235/340533 Internet-Adresse(n): Hauptadresse: [7]www.primariadragomirestivs.ro Adresse des Beschafferprofils: [8]https://www.e-licitatie.ro I.3)Kommunikation Die Auftragsunterlagen stehen für einen uneingeschränkten und vollständigen direkten Zugang gebührenfrei zur Verfügung unter: [9]https://e-licitatie.ro/pub/notices/c-notice/v2/view/100172570 Weitere Auskünfte erteilen/erteilt die oben genannten Kontaktstellen Angebote oder Teilnahmeanträge sind einzureichen an die oben genannten Kontaktstellen I.4)Art des öffentlichen Auftraggebers Einrichtung des öffentlichen Rechts I.5)Haupttätigkeit(en) Allgemeine öffentliche Verwaltung Abschnitt II: Gegenstand II.1)Umfang der Beschaffung II.1.1)Bezeichnung des Auftrags: Mobilier pentru slile de clas + Mobilier si materiale didactice pentru dotarea laboratoarelor în cadrul proiectului DIGITAL IMPACT Dezvoltarea Infrastructurii i a Gradului de Informaii i Tehnologii Avansate în cadrul Laboratoarelor colare în comuna Dragomireti Referenznummer der Bekanntmachung: 2023/PNRR/2 II.1.2)CPV-Code Hauptteil 39157000 Teile für Möbel II.1.3)Art des Auftrags Lieferauftrag II.1.4)Kurze Beschreibung: Se vor achizitiona in cadrul contractului: mobilier pentru slile de clas + mobilier si materiale didactice pentru dotarea laboratoarelor (Investitia I-11), conform caietului de sarcini. Nr. de zile pân la care se pot solicita clarificri înainte de data limit de depunere a ofertelor: 12 Autoritatea contractanta va rspunde in mod clar si complet tuturor solicitrilor de clarificri sau informaiilor suplimentare în a 10-a zi înainte de termenul stabilit pentru depunerea ofertelor. II.1.5)Geschätzter Gesamtwert Wert ohne MwSt.: 885 402.00 RON II.1.6)Angaben zu den Losen Aufteilung des Auftrags in Lose: ja Angebote sind möglich für maximale Anzahl an Losen: 2 Maximale Anzahl an Losen, die an einen Bieter vergeben werden können: 2 II.2)Beschreibung II.2.1)Bezeichnung des Auftrags: MOBILIER PENTRU SLILE DE CLAS (Investitia I-11) Los-Nr.: 1 II.2.2)Weitere(r) CPV-Code(s) 39157000 Teile für Möbel 30195920 Magnettafeln 34928480 Abfallcontainer und -körbe 39112000 Stühle 39113600 Bänke 39120000 Tische, Schränke, Schreibtische und Bücherschränke 39121100 Schreibtische 39516110 Kissen II.2.3)Erfüllungsort NUTS-Code: RO216 Vaslui Hauptort der Ausführung: COMUNA DRAGOMIRESTI, JUD. VASLUI II.2.4)Beschreibung der Beschaffung: Se vor achizitiona diverse piese de mobilier, cum ar fi: scaune, mese, dulapuri pentru jucarii, bibliotec de înlime joas cu rafturi deschise, de preferat oblice, catedre, pupitre, cuiere, table magnetice, mese echipamente audiovizuale, dulapuri individuale pentru elevi etc, conform caiet de sarcini II.2.5)Zuschlagskriterien Die nachstehenden Kriterien Qualitätskriterium - Name: Grosime Pal melaminat / Gewichtung: 20 Qualitätskriterium - Name: Garania extins a produselor / Gewichtung: 40 Preis - Gewichtung: 40 II.2.6)Geschätzter Wert Wert ohne MwSt.: 649 294.80 RON II.2.7)Laufzeit des Vertrags, der Rahmenvereinbarung oder des dynamischen Beschaffungssystems Laufzeit in Monaten: 7 Dieser Auftrag kann verlängert werden: nein II.2.10)Angaben über Varianten/Alternativangebote Varianten/Alternativangebote sind zulässig: nein II.2.11)Angaben zu Optionen Optionen: nein II.2.13)Angaben zu Mitteln der Europäischen Union Der Auftrag steht in Verbindung mit einem Vorhaben und/oder Programm, das aus Mitteln der EU finanziert wird: ja Projektnummer oder -referenz: Contract de finantare nr. 163DOT/2023 II.2.14)Zusätzliche Angaben Caietul de sarcini II.2)Beschreibung II.2.1)Bezeichnung des Auftrags: MOBILIER SI MATERIALE DIDACTICE PENTRU DOTAREA LABORATOARELOR (Investitia I-11) Los-Nr.: 2 II.2.2)Weitere(r) CPV-Code(s) 39162100 Lehrmittel 24327000 Diverse organische chemische Erzeugnisse 33141623 Verbandkästen 35820000 Hilfsausrüstung 38412000 Thermometer 39157000 Teile für Möbel II.2.3)Erfüllungsort NUTS-Code: RO216 Vaslui Hauptort der Ausführung: comuna Dragomiresti, jud Vaslui II.2.4)Beschreibung der Beschaffung: Se vor achizitiona mobilier si material pedagogic pentru dotarea laboratoarelor de chimie, conform caiet de sarcini II.2.5)Zuschlagskriterien Die nachstehenden Kriterien Qualitätskriterium - Name: Grosime Pal melaminat / Gewichtung: 20 Qualitätskriterium - Name: Garania extins a produselor / Gewichtung: 40 Preis - Gewichtung: 40 II.2.6)Geschätzter Wert Wert ohne MwSt.: 236 107.20 RON II.2.7)Laufzeit des Vertrags, der Rahmenvereinbarung oder des dynamischen Beschaffungssystems Laufzeit in Monaten: 7 Dieser Auftrag kann verlängert werden: nein II.2.10)Angaben über Varianten/Alternativangebote Varianten/Alternativangebote sind zulässig: nein II.2.11)Angaben zu Optionen Optionen: nein II.2.13)Angaben zu Mitteln der Europäischen Union Der Auftrag steht in Verbindung mit einem Vorhaben und/oder Programm, das aus Mitteln der EU finanziert wird: ja Projektnummer oder -referenz: Contract de finantare nr. 163DOT/2023 II.2.14)Zusätzliche Angaben Abschnitt III: Rechtliche, wirtschaftliche, finanzielle und technische Angaben III.1)Teilnahmebedingungen III.1.1)Befähigung zur Berufsausübung einschließlich Auflagen hinsichtlich der Eintragung in einem Berufs- oder Handelsregister Auflistung und kurze Beschreibung der Bedingungen: I. Ofertantii, tertii sustinatori si subcont nu trebuie sa se regaseasca in situatiile prevazute la art 164, 165, 167 din L 98/ 2016. Modalitatea de indeplinire: se va completa DUAE. Documentele justificative ce urmeaza a fi prezentate, la solicitarea AC, doar de catre ofertantul clasat pe locul I in clasamentul intermediar la finalizarea evaluarii ofertelor. Aceste documente pot fi: Certificat de atestare fiscala care sa ateste lipsa datoriilor restante la momentul depunerii acestuia - eliberat de ANAF. Certificat privind plata taxelor si impozitelor locale - Eliberat de DFPL , care atesta lipsa datoriilor restante la momentul depunerii ( sau declaratie pe propria raspundere, pentru sediile secundare/punctele de lucru, potrivit art. 165, alin. 3 din Legea 98 / 2016) cazierul judiciar al operatorului economic si al persoanei imputernicite inscrise in certificatul ONRC al ofertantului. dupa caz, documente prin care se demonstreaza faptul ca operatorul economic poate beneficia de derogarile prevazute la art. 166 alin. (2), art. 167 alin. (2), art. 171 din Legea 98/2016 privind achizitiile publice; alte documente edificatoare, dup caz. (declaraie pe propria rspundere a op. ec. cu privire la informaiile solicitate conform art. 168 alin. (3) din Legea 98/2016); Potenialii Ofertani, rezideni în U.E. i în rile din Spaiul Economic European (SEE), pot utiliza site-ul web al Comisiei Europene disponibil la urmtoarea adres: [10]https://ec.europa.eu/tools/ecertis/search pentru a identifica documentele care urmeaz s fie prezentate ca documente justificative (dac acestea sunt disponibile în ara respectiv). - OP. EC. vor depune versiuni sau traduceri ale documentelor suport în limba procedurii specificat în seciunea IV.2.4) a Anunului de Participare, respectiv în limba român Pentru pers juridice straine: Operatorul economic va prezenta documente edificatoare eliberate de autoritati ale tarii de origine (certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente) pentru a rezulta apartenenta / înregistrarea la organe din tara respectiva. Se vor prezenta certificate/documente suport conform prevederilor legale, care sa ateste ca acestia nu inregistreaza obligatii fiscale restante in conditiile legii incidente in tara de rezidenta. Documentele prezentate in alta limba decat cea romana vor fi insotite de traducere autorizata. Pentru persoane juridice straine ca modalitate de indeplinire a cerintei este completarea DUAE conform art.193 din Legea 98/2016, urmand ca documentele edificatoare sa fie prezentate doar la solicitarea AC, la finalizarea evaluarii ofertelor. In ceea ce priveste obligatiile fiscale acestea vor fi indeplinite in conformitate cu prevederile din tara de rezidenta. II. Dup stabilirea clasamentului ofertelor AC va solicita prezentarea documentului care conine informaiile cu privire la beneficiarul real al fondurilor alocate din PNRR odat cu documentele suport/dovezile aferente informaiilor din DUAE depuse de ofertantul clasat pe primul loc, astfel: a) Pentru ofertanii cu acionari persoane fizice sau persoane juridice înregistrate pe teritoriul României, se va solicita un extras ONRC; b) Pentru ofertanii declarai câtigtori care au în structura acionariatului entiti juridice strine, AC colecteaz de la declarant o declaraie pe proprie rspundere dat de ctre reprezentantul legal, conform prevederilor art. 326 Cod Penal privind falsul în declaraii, ce va conine datele despre beneficiarii reali (nume, prenume i data naterii), conform Legii nr. 129/2019; c) Pentru ofertanii strini, înregistrai în afara României, acetia vor depune documente justificative, certificate sau alte înscrisuri eliberate de autoritatea responsabil de datele beneficiarului real din ara ofertantului, însoite de traducerea în limba român, certificate de traductori autorizai, în condiiile legii; d) Pentru ofertanii de tipul asociaiilor i fundaiilor, AC colecteaz de la acetia un extras de la Ministerul Justiiei (Registrul Naional ONG) privind beneficiarii reali ai asociaiei/fundaiei; în cazul în care asociaia/fundaia este o entitate strin sau are beneficiari reali persoane strine, AC colecteaz de la ofertant o declaraie pe proprie rspundere dat de ctre reprezentantul legal/preedinte, conform prevederilor art. 326 din Codul Penal privind falsul în declaraii, ce va conine datele despre beneficiarii reali (cel puin nume, prenume i data naterii), în conformitate Legea nr. 129/2019. III. Ofertantii, tertii sustinatori si subcontractantii trebuie sa respecte regulile de evitare a conflictului de interese prevazute la art. 59-60 din Legea nr. 98/2016 privind achizitiile publice. Se va prezenta o Declaratie de neincadrare in prevederile art. 60. de catre toti participantii la procedura de atribuire (ofertant, asociat, subcontractant si tert sustinator). Persoanele ce detin functii de decizie din cadrul AC sunt: IACOB DANUT- Primar, Ungureanu Valter - Viceprimar, STOINEA DANIEL-IONUT Responsabil achizitii, STOINEA GEANI -NONEL - Secretar general , POPESCU MIRIEAN -IOAN-Manager financiar, Consilieri locali :1. Cosma Aurel, Covatica Ovidiu, Cretu Mihaela, Ginga Gneorghe, Grigore Gheorghi, Grigori Vasilic, Isari Nicoleta, Livadaru Atanasie, Rusu Ilie, Stan Aurel, Turcu Constantin, Verbal Vasilic, Zota Romel. In cazul asocierii, criteriile de calificare privind situatia personala vor fi indeplinite de fiecare asociat. Fiecare document va fi semnat de reprezentantul legal al ofertantului. În cazul în care documentele sunt semnate de o alta persoana, aceasta va prezenta o împuternicire. Documentele emise în alta limba decât româna vor fi însotite de traducerea autorizata. Tertul care sustine capacitatea tehnica si profesionala/economica sau financiara a ofertantului participant la procedura precum si subcontractantul au obligatia de a prezenta documentele enumerate mai sus. Toate documentele se vor depune in SEAP semnate cu semnatura electronica extinsa, conform art 60 alin. (4) din HG 395/2016. Se vor depune, odata cu DUAE, urmatoarele documente : - Declaratia privind neincadrarea la art.60 din Legea 98/2016. - angajamentul ferm al tertului sustinator din care rezulta modul efectiv în care se va materializa sustinerea acestuia, a acordului de subcontractare si/sau a acordului de asociere, dupa caz. Pentru persoane juridice straine: Autoritatea contractant are obligaia de a accepta ca fiind suficient i relevant pentru demonstrarea faptului c ofertantul/candidatul nu se încadreaz în una dintre situaiile prevzute la art. 164, 165 i 167, orice document considerat edificator în ara de origine sau în ara în care ofertantul este stabilit, cum ar fi certificate, caziere judiciare sau alte documente echivalente emise de autoriti competente din ara respectiv. OFERTANTII trebuie sa dovedeasca o forma de inregistrare in conditiile legii din tara de rezidenta, sa reiasa ca operatorul economic este legal constituit, ca nu se afla in niciuna dintre situatiile de anulare a constituirii, precum si faptul ca are capacitatea profesionala de a realiza activitatile care fac obiectul contractului. INITIAL Se va completa DUAE de catre operatorii economici participanti la procedura de atribuire ("Indicatie globala pentru toate criteriile de selectie") . Certificatul constatator emis de ONRC, sau in cazul ofertantilor straini, documente echivalente emise in tara de rezidenta, vor fi prezentate, la solicitarea autoritatii contractante, doar de catre ofertantul clasat pe locul I in clasamentul intermediar intocmit la finalizarea evaluarii ofertelor. Pers juridice straine participante la procedura vor prezenta documente edificatoare eliberate de autoritati ale tarii de origine (certificate, autorizari, documente echivalente, valabile in mod echivalent in Romania) din care va rezulta apartenenta / înregistrarea / autorizarea echivalenta la organe din tara respectiva. Documentele prezentate in alta limba decat cea romana vor fi insotite de traducere autorizata. Pentru persoanele juridice straine ca modalitate de indeplinire a cerintei este completarea DUAE ("Indicatie globala pentru toate criteriile de selectie") conform art.193 din Legea 98/2016, urmand ca documentele edificatoare sa fie prezentate doar la solicitarea autoritatii contractante, la finalizarea evaluarii ofertelor. Documentele emise în alta limba decât româna vor fi însotite de traducerea autorizata. Nota: In cazul unei oferte comune fiecare participant la asociere trebuie sa prezinte documentele justificative solicitate conform art. 196 din Legea nr. 98/2016 din care sa rezulte indeplinirea criteriilor de calificare privind capacitatea de exercitare a activitatii profesionale pentru partea din contract pe care o realizeaza. III.1.2)Wirtschaftliche und finanzielle Leistungsfähigkeit Eignungskriterien gemäß Auftragsunterlagen III.1.3)Technische und berufliche Leistungsfähigkeit Eignungskriterien gemäß Auftragsunterlagen Abschnitt IV: Verfahren IV.1)Beschreibung IV.1.1)Verfahrensart Offenes Verfahren IV.1.3)Angaben zur Rahmenvereinbarung oder zum dynamischen Beschaffungssystem IV.1.8)Angaben zum Beschaffungsübereinkommen (GPA) Der Auftrag fällt unter das Beschaffungsübereinkommen: nein IV.2)Verwaltungsangaben IV.2.2)Schlusstermin für den Eingang der Angebote oder Teilnahmeanträge Tag: 08/12/2023 Ortszeit: 15:00 IV.2.3)Voraussichtlicher Tag der Absendung der Aufforderungen zur Angebotsabgabe bzw. zur Teilnahme an ausgewählte Bewerber IV.2.4)Sprache(n), in der (denen) Angebote oder Teilnahmeanträge eingereicht werden können: Rumänisch IV.2.6)Bindefrist des Angebots Das Angebot muss gültig bleiben bis: 08/04/2024 IV.2.7)Bedingungen für die Öffnung der Angebote Tag: 08/12/2023 Ortszeit: 15:00 Ort: In SEAP Angaben über befugte Personen und das Öffnungsverfahren: STOINEA DANIEL-IONUT , STOINEA GEANI -NONEL POPESCU MIRIEAN -IOAN Abschnitt VI: Weitere Angaben VI.1)Angaben zur Wiederkehr des Auftrags Dies ist ein wiederkehrender Auftrag: nein VI.3)Zusätzliche Angaben: Nota 1: Cerintele tehnice definite la nivelul anuntului de participare, caietului de sarcini sau altor documente complementare, prin trimiterea standardelor, la un anumit producator, la marci, brevete, tipuri, la o origine sau la o productie/metoda specifica de fabricatie/prestare/executie, vor fi intelese ca fiind insotite de mentiunea sau echivalent. Nota 2: Referitor la proportia de subcontractare Conform prevederilor art. 3 alin (1) lit. yy) din Legea 98/2016 subcontractant/subantreprenor - orice operator economic care nu este parte a unui contract de achiziie public i care execut anumite pri ori elemente ale lucrrilor/serviciilor, rspunzând în faa contractantului de organizarea i derularea tuturor etapelor necesare în acest scop. Punerea la dispoziie a unui utilaj sau furnizarea de materiale/bunuri în cadrul unui contract de achiziie public nu este considerat subcontractare în sensul prezentei legi; In aceste condiii, activitatea de furnizare de bunuri nu poate fi subcontractat. Pot fi subcontractate doar activiti de prestare de servicii sau execuie de lucrri, ceea ce nu corespunde cu obiectul viitorului contract. Nota 3: In fundamentarea ofertei se va tine cont obligatoriu de prevederile art. 3 alin (1), lit jj) pct. (iii)-(v) din Legea nr. 98/2016 privind achizitiile publice cu modificarile si completarile ulterioare asa cum prevedere Ordinul nr. 300/549/2021 pentru aprobarea listei tarilor care se incadreaza in categoriile prevazute la art. 3 alin (1), lit jj) pct. (iii)-(v) din Legea nr. 98/2016. VI.4)Rechtsbehelfsverfahren/Nachprüfungsverfahren VI.4.1)Zuständige Stelle für Rechtsbehelfs-/Nachprüfungsverfahren Offizielle Bezeichnung: Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor Postanschrift: Str. Stavropoleos nr. 6, sector 3 Ort: Bucuresti Postleitzahl: 030084 Land: Rumänien Fax: +40 213104642 / +40 218900745 Internet-Adresse: [11]http://www.cnsc.ro VI.4.3)Einlegung von Rechtsbehelfen Genaue Angaben zu den Fristen für die Einlegung von Rechtsbehelfen: Conform Legii 101 din 2016 - Legea privind remediile si caile de atac în materie de atribuire a contractelor de achizitie publica. VI.5)Tag der Absendung dieser Bekanntmachung: 01/11/2023 References 6. mailto:danielstoinea@yahoo.com?subject=TED 7. http://www.primariadragomirestivs.ro/ 8. https://www.e-licitatie.ro/ 9. https://e-licitatie.ro/pub/notices/c-notice/v2/view/100172570 10. https://ec.europa.eu/tools/ecertis/search 11. http://www.cnsc.ro/ -------------------------------------------------------------------------------- Database Operation & Alert Service (icc-hofmann) for: The Office for Official Publications of the European Communities The Federal Office of Foreign Trade Information Phone: +49 6082-910101, Fax: +49 6082-910200, URL: http://www.icc-hofmann.de