Ausschreibungen und Aufträge: Dienstleistungen bezüglich Produktdesign - RO-Bucureti Dienstleistungen bezüglich Produktdesign Dokument Nr...: 672520-2023 (ID: 2023110609042077853) Veröffentlicht: 06.11.2023 * RO-Bucureti: Dienstleistungen bezüglich Produktdesign 2023/S 213/2023 672520 Bekanntmachung vergebener Aufträge Ergebnisse des Vergabeverfahrens Dienstleistungen Rechtsgrundlage: Richtlinie 2014/24/EU Abschnitt I: Öffentlicher Auftraggeber I.1)Name und Adressen Offizielle Bezeichnung: AGENTIA NATIONALA DE IMBUNATATIRI FUNCIARE Nationale Identifikationsnummer: RO 29275212 Postanschrift: Strada: Olteniei, nr. 35-37, Sector: -, Judet: Bucuresti Ort: Bucuresti NUTS-Code: RO321 Bucureti Postleitzahl: 041293 Land: Rumänien Kontaktstelle(n): Contracte Achititii E-Mail: [8]achizitii@anif.ro Telefon: +40 0213322824 Fax: +40 0213322183 Internet-Adresse(n): Hauptadresse: [9]http://www.anif.ro Adresse des Beschafferprofils: [10]www.e-licitatie.ro I.4)Art des öffentlichen Auftraggebers Agentur/Amt auf zentral- oder bundesstaatlicher Ebene I.5)Haupttätigkeit(en) Andere Tätigkeit: Activitati conexe agriculturii Abschnitt II: Gegenstand II.1)Umfang der Beschaffung II.1.1)Bezeichnung des Auftrags: -P9 - 3 loturi - Elaborarea documentatiilor tehnico-economice fazele: DALI (inclusiv Expertiza Tehnica (inclusiv realizarea studiilor de teren, a documentatiilor necesare obtinerii avizelor/acordurilor legale) pentru obiectivele de investitii: Referenznummer der Bekanntmachung: 29275212/ 3 loturi/ - P9/2022 II.1.2)CPV-Code Hauptteil 79930000 Dienstleistungen bezüglich Produktdesign II.1.3)Art des Auftrags Dienstleistungen II.1.4)Kurze Beschreibung: P6 / 3 loturi- Elaborarea documentatiilor tehnico-economice fazele: DALI (inclusiv Expertiza Tehnica (inclusiv realizarea studiilor de teren, a documentatiilor necesare obtinerii avizelor/acordurilor legale) pentru obiectivele de investitii: Lot I Reabilitarea infrastructurii principale din amenajarea de irigaii Fulgeri, judeul Bacu Lot II Reabilitarea amenajrii de irigaii Seimeni, judeul Constana Lot III Reabilitarea infrastructurii principale de aduciune din cadrul amenajrii Gropnia - Movileni, judeul Iai Nota: Autoritatea contractanta va raspunde la solicitarile de clarifcari adresate de ofertanti cu 11 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor. Ofertantii pot solicita clarificari cu privire la continutul documentatiei de atribuire cu 25 de zile inainte de data limita de depunere a ofertelor. II.1.6)Angaben zu den Losen Aufteilung des Auftrags in Lose: ja II.1.7)Gesamtwert der Beschaffung (ohne MwSt.) Wert ohne MwSt.: 886 503.00 RON II.2)Beschreibung II.2.1)Bezeichnung des Auftrags: LOT I ,,Reabilitarea infrastructurii principale din amenajarea de irigaii Fulgeri, judeul Bacu" Los-Nr.: 1 II.2.2)Weitere(r) CPV-Code(s) 79930000 Dienstleistungen bezüglich Produktdesign II.2.3)Erfüllungsort NUTS-Code: RO211 Bacu Hauptort der Ausführung: La sediul/punctul de lucru al prestatorului II.2.4)Beschreibung der Beschaffung: Lot I Reabilitarea infrastructurii principale din amenajarea de irigaii Fulgeri, judeul Bacu in valoare estimate de 136.974,78 lei fara TVA din care: - DALI 43.025,21 lei fara TVA - Expertiza tehnica 10.756,30 lei faraTVA ; - Studii de teren 51.260,50 lei fara TVA ; - Cheltuieli necesare elaborarii documentatiilor in vederea obtinerii avizelor, autorizatiilor si acordurilor legale 31.932,77 lei fara TVA II.2.5)Zuschlagskriterien Qualitätskriterium - Name: Componenta tehnica - personal sef proiect / Gewichtung: 10 Qualitätskriterium - Name: Componenta tehnica - personal expert tehnic / Gewichtung: 10 Qualitätskriterium - Name: Punctaj experien in proiectarea lucrarilor de imbunatatiri funciare / Gewichtung: 10 Preis - Gewichtung: 70 II.2.11)Angaben zu Optionen Optionen: nein II.2.13)Angaben zu Mitteln der Europäischen Union Der Auftrag steht in Verbindung mit einem Vorhaben und/oder Programm, das aus Mitteln der EU finanziert wird: nein II.2.14)Zusätzliche Angaben Teremenul de executie 100 zile conform caiet de sarcini 30 zile ET 70 zile DALI II.2)Beschreibung II.2.1)Bezeichnung des Auftrags: LOT II Reabilitarea amenajrii de irigaii Seimeni, judeul Constana Los-Nr.: 2 II.2.2)Weitere(r) CPV-Code(s) 79930000 Dienstleistungen bezüglich Produktdesign II.2.3)Erfüllungsort NUTS-Code: RO223 Constana Hauptort der Ausführung: La sediul/punctul de lucru al prestatorului II.2.4)Beschreibung der Beschaffung: Lot II Reabilitarea amenajrii de irigaii Seimeni, judeul Constana in valoare estimate de 676.470,57 lei fara TVA din care: - DALI 329.411,76 lei fara TVA - Expertiza tehnica 82.352,94 lei faraTVA ; - Studii de teren 168.067,22 lei fara TVA ; - Cheltuieli necesare elaborarii documentatiilor in vederea obtinerii avizelor, autorizatiilor si acordurilor legale 96.638,65 lei fara TVA II.2.5)Zuschlagskriterien Qualitätskriterium - Name: Componenta tehnica - personal sef proiect / Gewichtung: 10 Qualitätskriterium - Name: Componenta tehnica - personal expert tehnic / Gewichtung: 10 Qualitätskriterium - Name: Punctaj experien in proiectarea lucrarilor de imbunatatiri funciare: / Gewichtung: 10 Preis - Gewichtung: 70 II.2.11)Angaben zu Optionen Optionen: nein II.2.13)Angaben zu Mitteln der Europäischen Union Der Auftrag steht in Verbindung mit einem Vorhaben und/oder Programm, das aus Mitteln der EU finanziert wird: nein II.2.14)Zusätzliche Angaben Termen de executire 100 zile din care : - 30 zile pentru Expertiza tehnica - 70 zile pentru DALI II.2)Beschreibung II.2.1)Bezeichnung des Auftrags: lot III - Reabilitarea infrastructurii principale de aduciune din cadrul amenajrii Gropnia - Movileni, judeul Iai Los-Nr.: 3 II.2.2)Weitere(r) CPV-Code(s) 79930000 Dienstleistungen bezüglich Produktdesign II.2.3)Erfüllungsort NUTS-Code: RO213 Iai Hauptort der Ausführung: La sediul/punctul de lucru al prestatorului II.2.4)Beschreibung der Beschaffung: Lot III - Reabilitarea infrastructurii principale de aduciune din cadrul amenajrii Gropnia - Movileni, judeul Iai in valoare estimate de 298.319 lei fara TVA din care: - DALI 184.874 lei fara TVA - Expertiza tehnica 67.227 lei faraTVA ; - Studii de teren 33.613 lei fara TVA ; - Cheltuieli necesare elaborarii documentatiilor in vederea obtinerii avizelor, autorizatiilor si acordurilor legale 12.605 lei fara TVA II.2.5)Zuschlagskriterien Qualitätskriterium - Name: Punctaj experien in proiectarea lucrarilor de imbunatatiri funciare: / Gewichtung: 10 Qualitätskriterium - Name: Punctaj experien in proiectarea lucrarilor de imbunatatiri funciare / Gewichtung: 10 Qualitätskriterium - Name: Punctaj experien ef de proiect: / Gewichtung: 10 Preis - Gewichtung: 70 II.2.11)Angaben zu Optionen Optionen: nein II.2.13)Angaben zu Mitteln der Europäischen Union Der Auftrag steht in Verbindung mit einem Vorhaben und/oder Programm, das aus Mitteln der EU finanziert wird: nein II.2.14)Zusätzliche Angaben Teremenul de executie 100 zile conform caiet de sarcini 30 zile ET 70 zile DALI Abschnitt IV: Verfahren IV.1)Beschreibung IV.1.1)Verfahrensart Offenes Verfahren IV.1.3)Angaben zur Rahmenvereinbarung oder zum dynamischen Beschaffungssystem IV.1.8)Angaben zum Beschaffungsübereinkommen (GPA) Der Auftrag fällt unter das Beschaffungsübereinkommen: nein IV.2)Verwaltungsangaben IV.2.1)Frühere Bekanntmachung zu diesem Verfahren Bekanntmachungsnummer im ABl.: [11]2022/S 228-654471 IV.2.8)Angaben zur Beendigung des dynamischen Beschaffungssystems IV.2.9)Angaben zur Beendigung des Aufrufs zum Wettbewerb in Form einer Vorinformation Abschnitt V: Auftragsvergabe Auftrags-Nr.: 23.10.221 Los-Nr.: 2 Bezeichnung des Auftrags: Reabilitarea amenajarii de irigatii Seimeni, judetul Constanta. Ein Auftrag/Los wurde vergeben: ja V.2)Auftragsvergabe V.2.1)Tag des Vertragsabschlusses: 24/10/2023 V.2.2)Angaben zu den Angeboten Anzahl der eingegangenen Angebote: 6 Anzahl der eingegangenen Angebote von KMU: 5 Anzahl der eingegangenen Angebote von Bietern aus anderen EU-Mitgliedstaaten: 0 Anzahl der eingegangenen Angebote von Bietern aus Nicht-EU-Mitgliedstaaten: 0 Anzahl der elektronisch eingegangenen Angebote: 6 Der Auftrag wurde an einen Zusammenschluss aus Wirtschaftsteilnehmern vergeben: nein V.2.3)Name und Anschrift des Wirtschaftsteilnehmers, zu dessen Gunsten der Zuschlag erteilt wurde Offizielle Bezeichnung: MARACINE NICOMAR Nationale Identifikationsnummer: 3493639 Postanschrift: Strada Principala, Nr. 59 Ort: Beceni NUTS-Code: RO222 Buzu Land: Rumänien E-Mail: [12]maracinenicomar@yahoo.com Telefon: +40 238711226 Fax: +40 238711226 Der Auftragnehmer ist ein KMU: ja V.2.4)Angaben zum Wert des Auftrags/Loses (ohne MwSt.) Ursprünglich veranschlagter Gesamtwert des Auftrags/des Loses: 676 470.57 RON Gesamtwert des Auftrags/Loses: 541 330.00 RON V.2.5)Angaben zur Vergabe von Unteraufträgen Abschnitt V: Auftragsvergabe Auftrags-Nr.: 23.06.152 Los-Nr.: 3 Bezeichnung des Auftrags: Lot 3 - Reabilitarea infrastructurii principale de aductiune din cadul amenajarii Gropnita-Movileni, judetul Iasi Ein Auftrag/Los wurde vergeben: ja V.2)Auftragsvergabe V.2.1)Tag des Vertragsabschlusses: 27/06/2023 V.2.2)Angaben zu den Angeboten Anzahl der eingegangenen Angebote: 4 Anzahl der eingegangenen Angebote von KMU: 3 Anzahl der eingegangenen Angebote von Bietern aus anderen EU-Mitgliedstaaten: 0 Anzahl der eingegangenen Angebote von Bietern aus Nicht-EU-Mitgliedstaaten: 0 Anzahl der elektronisch eingegangenen Angebote: 4 Der Auftrag wurde an einen Zusammenschluss aus Wirtschaftsteilnehmern vergeben: nein V.2.3)Name und Anschrift des Wirtschaftsteilnehmers, zu dessen Gunsten der Zuschlag erteilt wurde Offizielle Bezeichnung: SC NACO EXPRESS SRL Nationale Identifikationsnummer: RO22151837 Postanschrift: Strada Poet Cerna Panait, , Nr. 7, Sector: 3 Ort: Bucuresti NUTS-Code: RO321 Bucureti Postleitzahl: 030993 Land: Rumänien E-Mail: [13]naco_express@yahoo.com Telefon: +40 213363505 Fax: +40 213363505 Der Auftragnehmer ist ein KMU: ja V.2.4)Angaben zum Wert des Auftrags/Loses (ohne MwSt.) Ursprünglich veranschlagter Gesamtwert des Auftrags/des Loses: 298 319.00 RON Gesamtwert des Auftrags/Loses: 233 527.00 RON V.2.5)Angaben zur Vergabe von Unteraufträgen Abschnitt V: Auftragsvergabe Auftrags-Nr.: 23.06.153 Los-Nr.: 1 Bezeichnung des Auftrags: : DALI (inclusiv Expertiza Tehnica (inclusiv realizarea studiilor de teren, a documentatiilor necesare obtinerii avizelor/acordurilor legale) pentru obiectivele de investitii: LOT I Reabilitarea infrastructurii principale din amenajarea de irigaii Fulgeri, judeul Bacu Ein Auftrag/Los wurde vergeben: ja V.2)Auftragsvergabe V.2.1)Tag des Vertragsabschlusses: 28/06/2023 V.2.2)Angaben zu den Angeboten Anzahl der eingegangenen Angebote: 4 Anzahl der eingegangenen Angebote von KMU: 3 Anzahl der eingegangenen Angebote von Bietern aus anderen EU-Mitgliedstaaten: 0 Anzahl der eingegangenen Angebote von Bietern aus Nicht-EU-Mitgliedstaaten: 0 Anzahl der elektronisch eingegangenen Angebote: 4 Der Auftrag wurde an einen Zusammenschluss aus Wirtschaftsteilnehmern vergeben: nein V.2.3)Name und Anschrift des Wirtschaftsteilnehmers, zu dessen Gunsten der Zuschlag erteilt wurde Offizielle Bezeichnung: S.C. SECTIA DE PROIECTARE OLT S.R.L. Nationale Identifikationsnummer: RO 31925023 Postanschrift: Strada Sevastopol, Nr. 2 Ort: Slatina NUTS-Code: RO414 Olt Postleitzahl: 230079 Land: Rumänien E-Mail: [14]andrei.necula@oltproiect.ro Telefon: +40 722290638 Fax: +40 249423596 Internet-Adresse: [15]www.oltproiect.ro Der Auftragnehmer ist ein KMU: ja V.2.4)Angaben zum Wert des Auftrags/Loses (ohne MwSt.) Ursprünglich veranschlagter Gesamtwert des Auftrags/des Loses: 136 974.78 RON Gesamtwert des Auftrags/Loses: 111 646.00 RON V.2.5)Angaben zur Vergabe von Unteraufträgen Abschnitt VI: Weitere Angaben VI.3)Zusätzliche Angaben: Incepând cu data de 08.04.2019 în Sistemul Electronic de Achiziii Publice (SEAP) este integrat Documentul Unic de Achiziii European (DUAE). Completarea DUAE de catre operatorii economici care particip la procedur va fi facuta în SEAP în mod direct, dup autentificare, de ctre fiecare participant. Nota: Vizitarea amplasamentelor este recomandata insistent de Autoritatea contractanta in vederea intocmirii unor oferte cat mai conforme cu realitatea din teren. Pentru vizitarea amplasamentelor se va lua legatura cu Filialele Teritoriale Dupa efectuarea vizitei se va incheia un proces verbal in acest sens. Precizari: 1. Insusirea clauzelor obligatorii ale contractului este conditie de acceptare a ofertei. 2. Solicitarile de clarificari ale potentialilor ofertanti se vor adresa in mod exclusiv in SEAP la SectiuneaIntrebari din cadrul procedurii de atribuire derulate prin mijloace electronice iar raspunsurile la acestea vor fi publicate in SICAP, la Sectiunea Documentatie si Clarificari din cadrul anuntului de participare, autoritatea contractanta urmand sa nu dea curs solicitarilor adresate prin alta modalitate de comunicare decat cea stabilita in conformitate cu prevederile Legii nr. 98/2016 pentru comunicarile ulterioare depunerii ofertelor. Comisia de evaluare va transmite solicitarile de clarificare privind ofertele depuse, in SICAP la Sectiunea Intrebari. Operatorii economici vor transmite raspunsurile la clarificari si eventualele documente solicitate pe parcursul evaluarii ofertelor prin intermediul SEAP (Sectiunea Intrebari), integral in sectiunea corespunzatoare respectivei solicitari, sub forma unuia sau a mai multor documente/fisiere distincte semnate cu semnatura electronica. 3.In cazul ofertelor cu punctaje egale situate pe primul loc, pentru departajare, autoritatea contractanta (prin intermediul SEAP la Sectiunea Intrebari) va solicita reofertarea, prin prezentarea unei noi propuneri financiare (mai mica decat cea depusa initial). Noua propunere financiara va fi depusa doar si numai in urma solicitarii entitatii contractante. 4. Cuantumul garantiei de participare este de 1% din valoarea estimata a lotului . Pentru o garantie de participare depusa in valuta echivalenta leu/alta valuta se va face la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile. Perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi egala cu perioada de valabilitate a ofertei, respectiv 90 de zile (de la termenul limita de primire a ofertelor). Dovada constituirii garantiei de participare trebuie sa fie prezentata in SEAP cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru depunerea ofertelor. Garania de participare se constituie prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis de o instituie de credit din România sau din alt stat sau de o societate de asigurri, în condiiile legii. In cazul constituirii garantiei prin virament, acesta se va face in contul RO67TREZ7045005XXX010641- Trezoreria sectorului 4, CIF 29275212. Restituirea garantiei de participare se va face in conformitate cu art. 38 din HG 395/2016. Retinerea garantiei de participare se va face in conformitate cu prevederile legale art. 37 din HG 395/2016. 5.Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a atribui contracte prin combinarea urmatoarelor loturi sau grupuri de loturi - Operatorul economic poate depune oferta pe unul sau mai multe loturi dar i se va atribui un singur lot dupa cum urmeaza: Atribuirea lotului castigator in cazul in care un ofertant este pe locul 1 la mai multe loturi. Operatorul clasat pe locul 1 la mai multe loturi I se va atribuie lotul la care diferenta intre locul 1 si locul 2 este cea mai mare. Autoritatea contractanta opteaza conform prevederilor art. 141 alin.(5) din Legea nr. 98/2016 autoritatea contractanta precizeaza în anuntul de participare daca ofertele pot fi depuse pentru unul, pentru mai multe sau pentru toate loturile Atribuirea lotului castigator in cazul in care un ofertant este pe locul 1 la mai multe loturi. Operatorul clasat pe locul 1 la mai multe loturi I se va atribuie lotul la care diferenta intre locul 1 si locul 2 este cea mai mare. Ofertantii pot depune oferte pe unul sau mai multe loturi. Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a atribui contracte conf prevederilor art. 141 alin.(5) din Legea nr. 98/2016 (5) "Autoritatea contractant are dreptul, chiar i în cazul în care pot fi depuse oferte pentru mai multe sau pentru toate loturile, s limiteze numrul de loturi care pot fi atribuite aceluiai ofertant". Pentru a se asigura Autoritatea contractanta ca serviciile se vor presta la timp. In cazul in care un ofertant participa lamai multe loturi si pe unul singur lot este singurul participant lotul care se atribui acestuia este acela pe care este singur participant. Daca se claseaza si la celelalte loturi pe primul loc nu se va aplica regula respectiv diferenta intre locul 1 si locul 2. In cazul in care un operator economic participa la mai multe loturi si fiind singurul ofertant i se va atribui lotul cu valoarea cea mai mare.In cazul in care un operator economic participa la mai multe loturi si fiind singurul ofertant i se va atribui lotul cu valoarea cea mai mare. Nota: Avand in vedere ca lucrarile pentru cele doua loturi se deruleaza strict in aceeasi perioada de timp si simultan cu alte lucrari deja contractate sau care urmeaza a fi contractate de ANIF in imediata perioada de timp, contracte in care potentialii agenti economici participanti sunt deja implicati sau vor putea fi implicati, autoritatea contractanta a decis, ca unui ofertant sa ii poata fi atribuit numai un singur lot. In cazul in care un ofertant este clasat pe primul loc la mai multe loturi, ii va fi atribuit lotul la care diferenta de pret dintre primul si al doilea clasat este cea mai mare. Acest criteriu permite autoritatii contractante sa realizeze o economie a valorii contractate. Operatorul economic poate depune oferta pe unul sau mai multe loturi dar se va atribui un singur lot. Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a atribui contracte conf prevederilor art. 141 alin.(5) din Legea nr. 98/2016 (5) "Autoritatea contractant are dreptul, chiar i în cazul în care pot fi depuse oferte pentru mai multe sau pentru toate loturile, s limiteze numrul de loturi care pot fi atribuite aceluiai ofertant". Operatorul clasat pe locul 1 la mai multe loturi I se va atribuie lotul la care diferenta intre locul 1 si locul 2 este cea mai mare. Pentru a se asigura Autoritatea contractanta ca lucrarile se vor executa la timp si se vor executa la o calitatte net superioara fata de situatia in care aceluiasi executant i se vor atribui mai multe loturi In cazul in care un ofertant participa lamai multe loturi si pe unul singur lot este singurul participant lotul care se atribui acestuia este acela pe care este singur participant. Daca se claseaza si la celelalte loturi pe primul loc nu se va aplica regula respectiv diferenta intre locul 1 si locul 2. In cazul im care un ofertant participa la mai multe loturi fiind si singurul participant i se va atribui lotul cu valoarea cea mai mare VI.4)Rechtsbehelfsverfahren/Nachprüfungsverfahren VI.4.1)Zuständige Stelle für Rechtsbehelfs-/Nachprüfungsverfahren Offizielle Bezeichnung: Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor Postanschrift: Str. Stavropoleos nr. 6, sector 3 Ort: Bucuresti Postleitzahl: 030084 Land: Rumänien Fax: +40 213104642 / +40 218900745 Internet-Adresse: [16]www.cnsc.ro VI.4.4)Stelle, die Auskünfte über die Einlegung von Rechtsbehelfen erteilt Offizielle Bezeichnung: AGENTIA NATIONALA DE IMBUNATATIRI FUNCIARE BUCURESTI Postanschrift: Soseaua Oltenitei 35-37, Sector 4 Ort: Bucuresti Postleitzahl: 041293 Land: Rumänien Fax: +40 0213322183 Internet-Adresse: [17]www.e-licitatie.ro VI.5)Tag der Absendung dieser Bekanntmachung: 01/11/2023 References 8. mailto:achizitii@anif.ro?subject=TED 9. http://www.anif.ro/ 10. http://www.e-licitatie.ro/ 11. https://ted.europa.eu/udl?uri=TED:NOTICE:654471-2022:TEXT:DE:HTML 12. mailto:maracinenicomar@yahoo.com?subject=TED 13. mailto:naco_express@yahoo.com?subject=TED 14. mailto:andrei.necula@oltproiect.ro?subject=TED 15. http://www.oltproiect.ro/ 16. http://www.cnsc.ro/ 17. http://www.e-licitatie.ro/ -------------------------------------------------------------------------------- Database Operation & Alert Service (icc-hofmann) for: The Office for Official Publications of the European Communities The Federal Office of Foreign Trade Information Phone: +49 6082-910101, Fax: +49 6082-910200, URL: http://www.icc-hofmann.de