Ausschreibungen und Aufträge: Brot - RO-Constana Brot Maismehl Teigwaren Reis Weizenmehl Pastete Dokument Nr...: 672382-2023 (ID: 2023110609032777727) Veröffentlicht: 06.11.2023 * RO-Constana: Brot 2023/S 213/2023 672382 Bekanntmachung vergebener Aufträge Ergebnisse des Vergabeverfahrens Lieferauftrag Rechtsgrundlage: Richtlinie 2014/24/EU Abschnitt I: Öffentlicher Auftraggeber I.1)Name und Adressen Offizielle Bezeichnung: Ministerul Apararii - U.M 02175 Constanta Nationale Identifikationsnummer: 4301383 Postanschrift: Strada: Mamaia, nr. 96 Ort: Constanta NUTS-Code: RO223 Constana Postleitzahl: 900527 Land: Rumänien Kontaktstelle(n): OVIDIU PREDA E-Mail: [8]marketing@smuct.ro Telefon: +4 0241695366 Fax: +40 0241695366 Internet-Adresse(n): Hauptadresse: [9]www.smuct.ro Adresse des Beschafferprofils: [10]www.e-licitatie.ro I.4)Art des öffentlichen Auftraggebers Ministerium oder sonstige zentral- oder bundesstaatliche Behörde einschließlich regionaler oder lokaler Unterabteilungen I.5)Haupttätigkeit(en) Gesundheit Abschnitt II: Gegenstand II.1)Umfang der Beschaffung II.1.1)Bezeichnung des Auftrags: ALIMENTE 11 loturi Referenznummer der Bekanntmachung: 4301383-2023-1 II.1.2)CPV-Code Hauptteil 15811100 Brot II.1.3)Art des Auftrags Lieferauftrag II.1.4)Kurze Beschreibung: ALIMENTE, CONFORM CAIETULUI DE SARCINI Autoritatea contractanta raspunde solicitarilor de clarificari /informatii suplimentare in a 10 zi inainte de data limita de depunere a ofertelor Numarul de zile pana la care se pot solicita clarificari inainte de data limita de depunere a ofertelor : 15 zile Contractul va avea valabilitate pân la data de 31.12.2023, cu posibilitate de prelungire prin act aditional, pana la nivelul maxim prevazut in necesar, pana la data de 30.04.2024, conform prevederilor art. 165 din HG395/2016. Pentru lotul 10,11 valabilitatea va fi pana la 31.12.2023. Valoarea minima prevazuta reprezinta valoarea estimata a prezentei proceduri, in functie de care se vor elabora si evalua ofertele, iar valoarea maxima prevazuta reprezinta valoarea posibilelor suplimentari pana la nivelul maxim si pentru care se pot incheia acte aditionale, in functie de necesitatile si fondurile disponibile, pana la data de 30.04.2024, conform art 165 din HG 395/2016 II.1.6)Angaben zu den Losen Aufteilung des Auftrags in Lose: ja II.1.7)Gesamtwert der Beschaffung (ohne MwSt.) Wert ohne MwSt.: 82 391.00 RON II.2)Beschreibung II.2.1)Bezeichnung des Auftrags: gris Los-Nr.: 6 II.2.2)Weitere(r) CPV-Code(s) 15612210 Maismehl II.2.3)Erfüllungsort NUTS-Code: RO223 Constana Hauptort der Ausführung: BD. MAMAIA, NR. 96, CONSTANTA, DEPOZIT ALIMENTE II.2.4)Beschreibung der Beschaffung: cantitate pana la 31.12.2023 150 kg cantitate pana la 30.04.2024 200 kg II.2.5)Zuschlagskriterien Preis II.2.11)Angaben zu Optionen Optionen: nein II.2.13)Angaben zu Mitteln der Europäischen Union Der Auftrag steht in Verbindung mit einem Vorhaben und/oder Programm, das aus Mitteln der EU finanziert wird: nein II.2.14)Zusätzliche Angaben Contractul va avea valabilitate pân la data de 31.12.2023, cu posibilitate de prelungire prin act aditional, pana la nivelul maxim prevazut in necesar, pana la data de 30.04.2024, conform prevederilor art. 165 din HG395/2016. Pentru lotul 10,11 valabilitatea va fi pana la 31.12.2023. Valoarea minima prevazuta reprezinta valoarea estimata a prezentei proceduri, in functie de care se vor elabora si evalua ofertele, iar valoarea maxima prevazuta reprezinta valoarea posibilelor suplimentari pana la nivelul maxim si pentru care se pot incheia acte aditionale, in functie de necesitatile si fondurile disponibile, pana la data de 30.04.2024, conform art 165 din HG 395/2016 II.2)Beschreibung II.2.1)Bezeichnung des Auftrags: paine alba feliata Los-Nr.: 1 II.2.2)Weitere(r) CPV-Code(s) 15811100 Brot II.2.3)Erfüllungsort NUTS-Code: RO223 Constana Hauptort der Ausführung: BD. MAMAIA, NR. 96, CONSTANTA, DEPOZIT ALIMENTE II.2.4)Beschreibung der Beschaffung: cantitate pana la 31.12.2023 8000 kg cantitate pana la 30.04.2024 12000 kg II.2.5)Zuschlagskriterien Preis II.2.11)Angaben zu Optionen Optionen: nein II.2.13)Angaben zu Mitteln der Europäischen Union Der Auftrag steht in Verbindung mit einem Vorhaben und/oder Programm, das aus Mitteln der EU finanziert wird: nein II.2.14)Zusätzliche Angaben Contractul va avea valabilitate pân la data de 31.12.2023, cu posibilitate de prelungire prin act aditional, pana la nivelul maxim prevazut in necesar, pana la data de 30.04.2024, conform prevederilor art. 165 din HG395/2016. Pentru lotul 10,11 valabilitatea va fi pana la 31.12.2023. Valoarea minima prevazuta reprezinta valoarea estimata a prezentei proceduri, in functie de care se vor elabora si evalua ofertele, iar valoarea maxima prevazuta reprezinta valoarea posibilelor suplimentari pana la nivelul maxim si pentru care se pot incheia acte aditionale, in functie de necesitatile si fondurile disponibile, pana la data de 30.04.2024, conform art 165 din HG 395/2016 II.2)Beschreibung II.2.1)Bezeichnung des Auftrags: taitei Los-Nr.: 9 II.2.2)Weitere(r) CPV-Code(s) 15850000 Teigwaren II.2.3)Erfüllungsort NUTS-Code: RO223 Constana Hauptort der Ausführung: BD. MAMAIA, NR. 96, CONSTANTA, DEPOZIT ALIMENTE II.2.4)Beschreibung der Beschaffung: cantitate pana la 31.12.2023 150 kg cantitate pana la 30.04.2024 200 kg II.2.5)Zuschlagskriterien Preis II.2.11)Angaben zu Optionen Optionen: nein II.2.13)Angaben zu Mitteln der Europäischen Union Der Auftrag steht in Verbindung mit einem Vorhaben und/oder Programm, das aus Mitteln der EU finanziert wird: nein II.2.14)Zusätzliche Angaben Contractul va avea valabilitate pân la data de 31.12.2023, cu posibilitate de prelungire prin act aditional, pana la nivelul maxim prevazut in necesar, pana la data de 30.04.2024, conform prevederilor art. 165 din HG395/2016. Pentru lotul 10,11 valabilitatea va fi pana la 31.12.2023. Valoarea minima prevazuta reprezinta valoarea estimata a prezentei proceduri, in functie de care se vor elabora si evalua ofertele, iar valoarea maxima prevazuta reprezinta valoarea posibilelor suplimentari pana la nivelul maxim si pentru care se pot incheia acte aditionale, in functie de necesitatile si fondurile disponibile, pana la data de 30.04.2024, conform art 165 din HG 395/2016 II.2)Beschreibung II.2.1)Bezeichnung des Auftrags: orez Los-Nr.: 3 II.2.2)Weitere(r) CPV-Code(s) 03211300 Reis II.2.3)Erfüllungsort NUTS-Code: RO223 Constana Hauptort der Ausführung: BD. MAMAIA, NR. 96, CONSTANTA, DEPOZIT ALIMENTE II.2.4)Beschreibung der Beschaffung: cantitate pana la 31.12.2023 400 kg cantitate pana la 30.04.2024 600 kg II.2.5)Zuschlagskriterien Preis II.2.11)Angaben zu Optionen Optionen: nein II.2.13)Angaben zu Mitteln der Europäischen Union Der Auftrag steht in Verbindung mit einem Vorhaben und/oder Programm, das aus Mitteln der EU finanziert wird: nein II.2.14)Zusätzliche Angaben Contractul va avea valabilitate pân la data de 31.12.2023, cu posibilitate de prelungire prin act aditional, pana la nivelul maxim prevazut in necesar, pana la data de 30.04.2024, conform prevederilor art. 165 din HG395/2016. Pentru lotul 10,11 valabilitatea va fi pana la 31.12.2023. Valoarea minima prevazuta reprezinta valoarea estimata a prezentei proceduri, in functie de care se vor elabora si evalua ofertele, iar valoarea maxima prevazuta reprezinta valoarea posibilelor suplimentari pana la nivelul maxim si pentru care se pot incheia acte aditionale, in functie de necesitatile si fondurile disponibile, pana la data de 30.04.2024, conform art 165 din HG 395/2016 II.2)Beschreibung II.2.1)Bezeichnung des Auftrags: malai Los-Nr.: 5 II.2.2)Weitere(r) CPV-Code(s) 15612210 Maismehl II.2.3)Erfüllungsort NUTS-Code: RO223 Constana Hauptort der Ausführung: BD. MAMAIA, NR. 96, CONSTANTA, DEPOZIT ALIMENTE II.2.4)Beschreibung der Beschaffung: cantitate pana la 31.12.2023 400 kg cantitate pana la 30.04.2024 600 kg II.2.5)Zuschlagskriterien Preis II.2.11)Angaben zu Optionen Optionen: nein II.2.13)Angaben zu Mitteln der Europäischen Union Der Auftrag steht in Verbindung mit einem Vorhaben und/oder Programm, das aus Mitteln der EU finanziert wird: nein II.2.14)Zusätzliche Angaben Contractul va avea valabilitate pân la data de 31.12.2023, cu posibilitate de prelungire prin act aditional, pana la nivelul maxim prevazut in necesar, pana la data de 30.04.2024, conform prevederilor art. 165 din HG395/2016. Pentru lotul 10,11 valabilitatea va fi pana la 31.12.2023. Valoarea minima prevazuta reprezinta valoarea estimata a prezentei proceduri, in functie de care se vor elabora si evalua ofertele, iar valoarea maxima prevazuta reprezinta valoarea posibilelor suplimentari pana la nivelul maxim si pentru care se pot incheia acte aditionale, in functie de necesitatile si fondurile disponibile, pana la data de 30.04.2024, conform art 165 din HG 395/2016 II.2)Beschreibung II.2.1)Bezeichnung des Auftrags: paste fainoase Los-Nr.: 7 II.2.2)Weitere(r) CPV-Code(s) 15850000 Teigwaren II.2.3)Erfüllungsort NUTS-Code: RO223 Constana Hauptort der Ausführung: BD. MAMAIA, NR. 96, CONSTANTA, DEPOZIT ALIMENTE II.2.4)Beschreibung der Beschaffung: cantitate pana la 31.12.2023 400 kg cantitate pana la 30.04.2024 800 II.2.5)Zuschlagskriterien Preis II.2.11)Angaben zu Optionen Optionen: nein II.2.13)Angaben zu Mitteln der Europäischen Union Der Auftrag steht in Verbindung mit einem Vorhaben und/oder Programm, das aus Mitteln der EU finanziert wird: nein II.2.14)Zusätzliche Angaben Contractul va avea valabilitate pân la data de 31.12.2023, cu posibilitate de prelungire prin act aditional, pana la nivelul maxim prevazut in necesar, pana la data de 30.04.2024, conform prevederilor art. 165 din HG395/2016. Pentru lotul 10,11 valabilitatea va fi pana la 31.12.2023. Valoarea minima prevazuta reprezinta valoarea estimata a prezentei proceduri, in functie de care se vor elabora si evalua ofertele, iar valoarea maxima prevazuta reprezinta valoarea posibilelor suplimentari pana la nivelul maxim si pentru care se pot incheia acte aditionale, in functie de necesitatile si fondurile disponibile, pana la data de 30.04.2024, conform art 165 din HG 395/2016 II.2)Beschreibung II.2.1)Bezeichnung des Auftrags: faina alba de grau Los-Nr.: 4 II.2.2)Weitere(r) CPV-Code(s) 15612100 Weizenmehl II.2.3)Erfüllungsort NUTS-Code: RO223 Constana Hauptort der Ausführung: BD. MAMAIA, NR. 96, CONSTANTA, DEPOZIT ALIMENTE II.2.4)Beschreibung der Beschaffung: cantitate pana la 31.12.2023 200 kg cantitate pana la 30.04.2024 400 kg II.2.5)Zuschlagskriterien Preis II.2.11)Angaben zu Optionen Optionen: nein II.2.13)Angaben zu Mitteln der Europäischen Union Der Auftrag steht in Verbindung mit einem Vorhaben und/oder Programm, das aus Mitteln der EU finanziert wird: nein II.2.14)Zusätzliche Angaben Contractul va avea valabilitate pân la data de 31.12.2023, cu posibilitate de prelungire prin act aditional, pana la nivelul maxim prevazut in necesar, pana la data de 30.04.2024, conform prevederilor art. 165 din HG395/2016. Pentru lotul 10,11 valabilitatea va fi pana la 31.12.2023. Valoarea minima prevazuta reprezinta valoarea estimata a prezentei proceduri, in functie de care se vor elabora si evalua ofertele, iar valoarea maxima prevazuta reprezinta valoarea posibilelor suplimentari pana la nivelul maxim si pentru care se pot incheia acte aditionale, in functie de necesitatile si fondurile disponibile, pana la data de 30.04.2024, conform art 165 din HG 395/2016 II.2)Beschreibung II.2.1)Bezeichnung des Auftrags: pate de ficat Los-Nr.: 11 II.2.2)Weitere(r) CPV-Code(s) 15131310 Pastete II.2.3)Erfüllungsort NUTS-Code: RO223 Constana Hauptort der Ausführung: BD. MAMAIA, NR. 96, CONSTANTA, DEPOZIT ALIMENTE II.2.4)Beschreibung der Beschaffung: cantitate pana la 31.12.2023 300 kg cantitate pana la 30.04.2024 300 kg II.2.5)Zuschlagskriterien Preis II.2.11)Angaben zu Optionen Optionen: nein II.2.13)Angaben zu Mitteln der Europäischen Union Der Auftrag steht in Verbindung mit einem Vorhaben und/oder Programm, das aus Mitteln der EU finanziert wird: nein II.2.14)Zusätzliche Angaben Contractul va avea valabilitate pân la data de 31.12.2023, II.2)Beschreibung II.2.1)Bezeichnung des Auftrags: fidea cu ou Los-Nr.: 8 II.2.2)Weitere(r) CPV-Code(s) 15850000 Teigwaren II.2.3)Erfüllungsort NUTS-Code: RO223 Constana Hauptort der Ausführung: BD. MAMAIA, NR. 96, CONSTANTA, DEPOZIT ALIMENTE II.2.4)Beschreibung der Beschaffung: cantitate pana la 31.12.2023 50 kg cantitate pana la 30.04.2024 100 kg II.2.5)Zuschlagskriterien Preis II.2.11)Angaben zu Optionen Optionen: nein II.2.13)Angaben zu Mitteln der Europäischen Union Der Auftrag steht in Verbindung mit einem Vorhaben und/oder Programm, das aus Mitteln der EU finanziert wird: nein II.2.14)Zusätzliche Angaben Contractul va avea valabilitate pân la data de 31.12.2023, cu posibilitate de prelungire prin act aditional, pana la nivelul maxim prevazut in necesar, pana la data de 30.04.2024, conform prevederilor art. 165 din HG395/2016. Pentru lotul 10,11 valabilitatea va fi pana la 31.12.2023. Valoarea minima prevazuta reprezinta valoarea estimata a prezentei proceduri, in functie de care se vor elabora si evalua ofertele, iar valoarea maxima prevazuta reprezinta valoarea posibilelor suplimentari pana la nivelul maxim si pentru care se pot incheia acte aditionale, in functie de necesitatile si fondurile disponibile, pana la data de 30.04.2024, conform art 165 din HG 395/2016 II.2)Beschreibung II.2.1)Bezeichnung des Auftrags: biscuiti populari Los-Nr.: 10 II.2.2)Weitere(r) CPV-Code(s) 15850000 Teigwaren II.2.3)Erfüllungsort NUTS-Code: RO223 Constana Hauptort der Ausführung: BD. MAMAIA, NR. 96, CONSTANTA, DEPOZIT ALIMENTE II.2.4)Beschreibung der Beschaffung: cantitate pana la 31.12.2023 300 kg cantitate pana la 30.04.2024 300 kg II.2.5)Zuschlagskriterien Preis II.2.11)Angaben zu Optionen Optionen: nein II.2.13)Angaben zu Mitteln der Europäischen Union Der Auftrag steht in Verbindung mit einem Vorhaben und/oder Programm, das aus Mitteln der EU finanziert wird: nein II.2.14)Zusätzliche Angaben Contractul va avea valabilitate pân la data de 31.12.2023, II.2)Beschreibung II.2.1)Bezeichnung des Auftrags: paine alba feliata fara sare Los-Nr.: 2 II.2.2)Weitere(r) CPV-Code(s) 15811100 Brot II.2.3)Erfüllungsort NUTS-Code: RO223 Constana Hauptort der Ausführung: BD. MAMAIA, NR. 96, CONSTANTA, DEPOZIT ALIMENTE II.2.4)Beschreibung der Beschaffung: cantitate pana la 31.12.2023 1000 kg cantitate pana la 30.04.2024 1500 kg II.2.5)Zuschlagskriterien Preis II.2.11)Angaben zu Optionen Optionen: nein II.2.13)Angaben zu Mitteln der Europäischen Union Der Auftrag steht in Verbindung mit einem Vorhaben und/oder Programm, das aus Mitteln der EU finanziert wird: nein II.2.14)Zusätzliche Angaben Contractul va avea valabilitate pân la data de 31.12.2023, cu posibilitate de prelungire prin act aditional, pana la nivelul maxim prevazut in necesar, pana la data de 30.04.2024, conform prevederilor art. 165 din HG395/2016. Pentru lotul 10,11 valabilitatea va fi pana la 31.12.2023. Valoarea minima prevazuta reprezinta valoarea estimata a prezentei proceduri, in functie de care se vor elabora si evalua ofertele, iar valoarea maxima prevazuta reprezinta valoarea posibilelor suplimentari pana la nivelul maxim si pentru care se pot incheia acte aditionale, in functie de necesitatile si fondurile disponibile, pana la data de 30.04.2024, conform art 165 din HG 395/2016 Abschnitt IV: Verfahren IV.1)Beschreibung IV.1.1)Verfahrensart Offenes Verfahren IV.1.3)Angaben zur Rahmenvereinbarung oder zum dynamischen Beschaffungssystem IV.1.8)Angaben zum Beschaffungsübereinkommen (GPA) Der Auftrag fällt unter das Beschaffungsübereinkommen: nein IV.2)Verwaltungsangaben IV.2.1)Frühere Bekanntmachung zu diesem Verfahren Bekanntmachungsnummer im ABl.: [11]2023/S 045-131002 IV.2.8)Angaben zur Beendigung des dynamischen Beschaffungssystems IV.2.9)Angaben zur Beendigung des Aufrufs zum Wettbewerb in Form einer Vorinformation Abschnitt V: Auftragsvergabe Auftrags-Nr.: A4-1238 Los-Nr.: 6,5,7,3,4,8,9,11 Bezeichnung des Auftrags: Contract alimente Ein Auftrag/Los wurde vergeben: ja V.2)Auftragsvergabe V.2.1)Tag des Vertragsabschlusses: 02/05/2023 V.2.2)Angaben zu den Angeboten Anzahl der eingegangenen Angebote: 24 Anzahl der eingegangenen Angebote von KMU: 24 Anzahl der eingegangenen Angebote von Bietern aus anderen EU-Mitgliedstaaten: 0 Anzahl der eingegangenen Angebote von Bietern aus Nicht-EU-Mitgliedstaaten: 0 Anzahl der elektronisch eingegangenen Angebote: 24 Der Auftrag wurde an einen Zusammenschluss aus Wirtschaftsteilnehmern vergeben: nein V.2.3)Name und Anschrift des Wirtschaftsteilnehmers, zu dessen Gunsten der Zuschlag erteilt wurde Offizielle Bezeichnung: STEDYAN COM S.R.L. Nationale Identifikationsnummer: RO 15779023 Postanschrift: Strada scolilor, Nr. 39 Ort: Braila NUTS-Code: RO221 Brila Postleitzahl: 6100 Land: Rumänien E-Mail: [12]stedyan.br@gmail.com Telefon: +40 339732804 Fax: +40 339732804 Internet-Adresse: [13]https://e-licitatie.ro/pub Der Auftragnehmer ist ein KMU: ja V.2.4)Angaben zum Wert des Auftrags/Loses (ohne MwSt.) Ursprünglich veranschlagter Gesamtwert des Auftrags/des Loses: 18 695.00 RON Gesamtwert des Auftrags/Loses: 16 511.00 RON V.2.5)Angaben zur Vergabe von Unteraufträgen Abschnitt V: Auftragsvergabe Auftrags-Nr.: A4-1240 si acte aditional A4-2319*A4-2690/A4-3122 Los-Nr.: 1,2 Bezeichnung des Auftrags: Contract alimente Ein Auftrag/Los wurde vergeben: ja V.2)Auftragsvergabe V.2.1)Tag des Vertragsabschlusses: 02/05/2023 V.2.2)Angaben zu den Angeboten Anzahl der eingegangenen Angebote: 2 Anzahl der eingegangenen Angebote von KMU: 2 Anzahl der eingegangenen Angebote von Bietern aus anderen EU-Mitgliedstaaten: 0 Anzahl der eingegangenen Angebote von Bietern aus Nicht-EU-Mitgliedstaaten: 0 Anzahl der elektronisch eingegangenen Angebote: 2 Der Auftrag wurde an einen Zusammenschluss aus Wirtschaftsteilnehmern vergeben: nein V.2.3)Name und Anschrift des Wirtschaftsteilnehmers, zu dessen Gunsten der Zuschlag erteilt wurde Offizielle Bezeichnung: DOBROGEA PANIFICATIE Nationale Identifikationsnummer: 46452837 Postanschrift: Strada Celulozei, Nr. 1 Ort: Constanta NUTS-Code: RO223 Constana Postleitzahl: 900155 Land: Rumänien E-Mail: [14]panificatie@dobrogeagrup.ro Telefon: +40 241481222 Internet-Adresse: [15]www.dobrogeagrup.ro Der Auftragnehmer ist ein KMU: ja V.2.4)Angaben zum Wert des Auftrags/Loses (ohne MwSt.) Ursprünglich veranschlagter Gesamtwert des Auftrags/des Loses: 108 255.10 RON Gesamtwert des Auftrags/Loses: 63 600.00 RON V.2.5)Angaben zur Vergabe von Unteraufträgen Abschnitt V: Auftragsvergabe Auftrags-Nr.: A4-1239 Los-Nr.: 10 Bezeichnung des Auftrags: Contract alimente Ein Auftrag/Los wurde vergeben: ja V.2)Auftragsvergabe V.2.1)Tag des Vertragsabschlusses: 02/05/2023 V.2.2)Angaben zu den Angeboten Anzahl der eingegangenen Angebote: 3 Anzahl der eingegangenen Angebote von KMU: 3 Anzahl der eingegangenen Angebote von Bietern aus anderen EU-Mitgliedstaaten: 0 Anzahl der eingegangenen Angebote von Bietern aus Nicht-EU-Mitgliedstaaten: 0 Anzahl der elektronisch eingegangenen Angebote: 3 Der Auftrag wurde an einen Zusammenschluss aus Wirtschaftsteilnehmern vergeben: nein V.2.3)Name und Anschrift des Wirtschaftsteilnehmers, zu dessen Gunsten der Zuschlag erteilt wurde Offizielle Bezeichnung: GRANBIS Nationale Identifikationsnummer: RO 6115158 Postanschrift: Strada Sperania Theodor, Nr. 60 Ort: Constanta NUTS-Code: RO223 Constana Postleitzahl: 900016 Land: Rumänien E-Mail: [16]granbis_cta@yahoo.com Telefon: +40 241626310 Fax: +40 241626310 Internet-Adresse: [17]www.granbis.ro Der Auftragnehmer ist ein KMU: ja V.2.4)Angaben zum Wert des Auftrags/Loses (ohne MwSt.) Ursprünglich veranschlagter Gesamtwert des Auftrags/des Loses: 2 700.00 RON Gesamtwert des Auftrags/Loses: 2 280.00 RON V.2.5)Angaben zur Vergabe von Unteraufträgen Abschnitt VI: Weitere Angaben VI.3)Zusätzliche Angaben: 1. Departajarea ofertelor cu preuri egale: Dac în urma procesului de evaluare a ofertelor, doi sau mai muli ofertani sunt clasai pe primul loc, având acelai pre total, atunci AC va solicita numai acestor ofertani depunerea de noi propuneri financiare, în SEAP. Autorizatiile, avizele si certificatele depuse in faza de ofertare trebuie sa fie valabile la momentul prezentarii. 2. Confidenialitate: OE vor elabora ofertele în conformitate cu prevederile documentaiei de atribuire i vor indica, motivat, în cuprinsul acestora, care informaii din propunerea tehnic i/sau propunerea financiar sunt confideniale, clasificate sau sunt protejate de un drept de proprietate intelectual conform legislaiei aplicabile. 3. AC are dreptul s solicite în original orice document cu regim special a crui valabilitate este condiionat de prezentarea în aceast form. 4. OE interesai s participe la procedur pot accesa DUAE la [18]https://espd.github.io/ESPD-EDM/v2.0.2/xml_guide.html . 5. Documentelor transmise prin mijloace electronice le sunt aplicabile prevederile legale referitoare la semntura electronic (Legea nr. 455/2001, cu modificrile i completrile ulterioare). Astfel, documentele ofertei, DUAE, documentele de calificare, orice alte documente justificative, precum i, dup caz, rspunsurile la solicitrile de clarificri, se transmit conform solicitrii AC, prin intermediul SEAP, în mod obligatoriu semnate cu semntura electronic extins, bazat pe un certificat calificat, eliberat de un furnizor de servicii de certificare acreditat, fiind considerate documente originale. Documentele emise de instituii/organisme oficiale abilitate trebuie s fie semnate i parafate conform prevederilor legale, urmând ca semntura electronic extins, bazat pe un certificat calificat, eliberat de un furnizor de servicii de certificare acreditat, aparinând OE s fie aplicat de acesta asupra copiei respectivului document. 6. DUAE va fi completat conform Instructiunilor prezentate in anexa nr. 1 din Ordinul Presedintelui ANAP nr.1017/ 2019. 7. Datele cu caracter personal solicitate în prezenta procedur, sunt prelucrate în conformitate cu prevederile Regulamentului nr.679/2016. Scopul prelucrrii datelor cu caracter personal este cel stabilit de îndeplinirea obligaiilor instituite de legislatia privind achiziiile publice, iar durata de prelucrare a acestora este perioada derulrii procedurii, cât i cea ulterior acesteia, în conformitate cu actele normative in vigoare. 8. comisia de evaluare va solicita clarificri privind un pre aparent neobinuit de sczut în sensul prevederilor art 136 din HG 395/2016 si ale art 210 din Legea 98/2016 , pentru ofertele ce reprezint mai puin de 75 % din preul maximal estimat. În cazul în care exist 3 sau mai muli ofertani, se vor solicita clarificri pentru ofertele ce reprezint mai puin de 75 % din media ofertelor prezentate. Cerintele tehnice definite la nivelul anuntului de participare, caietului de sarcini sau altor documente complementare, prin trimiterea standardelor, la un anumit producator, la marci, brevete, tipuri, la o origine sau la o productie/metoda specifica de fabricatie/prestare/executie, vor fi intelese ca fiind insotite de mentiunea sau echivalent. VI.4)Rechtsbehelfsverfahren/Nachprüfungsverfahren VI.4.1)Zuständige Stelle für Rechtsbehelfs-/Nachprüfungsverfahren Offizielle Bezeichnung: Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor Postanschrift: Str. Stavropoleos nr. 6, sector 3 Ort: Bucuresti Postleitzahl: 030084 Land: Rumänien Fax: +40 213104642 / +40 218900745 Internet-Adresse: [19]http://www.cnsc.ro VI.5)Tag der Absendung dieser Bekanntmachung: 01/11/2023 References 8. mailto:marketing@smuct.ro?subject=TED 9. http://www.smuct.ro/ 10. http://www.e-licitatie.ro/ 11. https://ted.europa.eu/udl?uri=TED:NOTICE:131002-2023:TEXT:DE:HTML 12. mailto:stedyan.br@gmail.com?subject=TED 13. https://e-licitatie.ro/pub 14. mailto:panificatie@dobrogeagrup.ro?subject=TED 15. http://www.dobrogeagrup.ro/ 16. mailto:granbis_cta@yahoo.com?subject=TED 17. http://www.granbis.ro/ 18. https://espd.github.io/ESPD-EDM/v2.0.2/xml_guide.html 19. http://www.cnsc.ro/ -------------------------------------------------------------------------------- Database Operation & Alert Service (icc-hofmann) for: The Office for Official Publications of the European Communities The Federal Office of Foreign Trade Information Phone: +49 6082-910101, Fax: +49 6082-910200, URL: http://www.icc-hofmann.de