Ausschreibungen und Aufträge: Reparatur und Wartung von Schienenfahrzeugen - RO-Bucureti Reparatur und Wartung von Schienenfahrzeugen Dokument Nr...: 672258-2023 (ID: 2023110609025077604) Veröffentlicht: 06.11.2023 * RO-Bucureti: Reparatur und Wartung von Schienenfahrzeugen 2023/S 213/2023 672258 Bekanntmachung vergebener Aufträge Sektoren Ergebnisse des Vergabeverfahrens Dienstleistungen Rechtsgrundlage: Richtlinie 2014/25/EU Abschnitt I: Auftraggeber I.1)Name und Adressen Offizielle Bezeichnung: SNTFC "CFR CALATORI" S.A. Nationale Identifikationsnummer: RO 11054545 Postanschrift: Bulevard Dinicu Golescu, nr. 38 Ort: Bucuresti NUTS-Code: RO321 Bucureti Postleitzahl: 010873 Land: Rumänien Kontaktstelle(n): Botezatu Nina E-Mail: [8]georgeta.manole@cfrcalatori.ro Telefon: +40 0725503815 Fax: +40 0213151110 Internet-Adresse(n): Hauptadresse: [9]www.cfrcalatori.ro Adresse des Beschafferprofils: [10]www.e-licitatie.ro I.6)Haupttätigkeit(en) Eisenbahndienste Abschnitt II: Gegenstand II.1)Umfang der Beschaffung II.1.1)Bezeichnung des Auftrags: Servicii de reparaie planificat tip RTG, înlocuire roti monobloc, osii-ax, discuri de frân, coroane disc de frana uzate complet sau defecte la osiile montate, servicii de reconditionari / inlocuiri de subansamble / piese / materiale constatate pe fluxul de reparatie ca necesar a fi efectuate la vagoane de calatori seria 3076 Referenznummer der Bekanntmachung: SNTFCMR 6/2023 cod unic identificare A1-RO11054545-2023-4269 (var. 15.03.2023) II.1.2)CPV-Code Hauptteil 50222000 Reparatur und Wartung von Schienenfahrzeugen II.1.3)Art des Auftrags Dienstleistungen II.1.4)Kurze Beschreibung: Servicii de reparaie planificat tip RTG, înlocuire roti monobloc, osii-ax, discuri de frân, coroane disc de frana uzate complet sau defecte la osiile montate, servicii de reconditionari / inlocuiri de subansamble / piese / materiale constatate pe fluxul de reparatie ca necesar a fi efectuate la vagoane de calatori seria 3076 Operatorul economic va putea solicita clarificari cu 18 zile inainte de termenul stabilit pentru depunerea ofertelor, entitatea contractanta raspunzand in mod clar si complet tuturor solicitarilor de clarificare/informatiilor suplimentare cu 11 zile inaintea termenului limita de depunere a ofertelor. II.1.6)Angaben zu den Losen Aufteilung des Auftrags in Lose: nein II.1.7)Gesamtwert der Beschaffung (ohne MwSt.) (Sind Sie mit der Veröffentlichung einverstanden? ja) Wert ohne MwSt.: 35 500 691.72 RON II.2)Beschreibung II.2.3)Erfüllungsort NUTS-Code: RO321 Bucureti Hauptort der Ausführung: La sediul prestatorului II.2.4)Beschreibung der Beschaffung: Cantitatea minima si maxima a acordului cadru precum si a celui mai mare contract subsecvent ce urmeaza a se achizitiona este conform Anexei C, atasata la documentatia de atribuire, din cauza caracterelor limitate. II.2.5)Zuschlagskriterien Qualitätskriterium - Name: Termenul de garanie TG / Gewichtung: 10 Preis - Gewichtung: 90 II.2.11)Angaben zu Optionen Optionen: nein II.2.13)Angaben zu Mitteln der Europäischen Union Der Auftrag steht in Verbindung mit einem Vorhaben und/oder Programm, das aus Mitteln der EU finanziert wird: nein II.2.14)Zusätzliche Angaben Abschnitt IV: Verfahren IV.1)Beschreibung IV.1.1)Verfahrensart Offenes Verfahren IV.1.3)Angaben zur Rahmenvereinbarung oder zum dynamischen Beschaffungssystem IV.1.8)Angaben zum Beschaffungsübereinkommen (GPA) Der Auftrag fällt unter das Beschaffungsübereinkommen: nein IV.2)Verwaltungsangaben IV.2.1)Frühere Bekanntmachung zu diesem Verfahren Bekanntmachungsnummer im ABl.: [11]2023/S 093-286221 IV.2.8)Angaben zur Beendigung des dynamischen Beschaffungssystems IV.2.9)Angaben zur Beendigung des Aufrufs zum Wettbewerb in Form einer regelmäßigen nichtverbindlichen Bekanntmachung Abschnitt V: Auftragsvergabe Auftrags-Nr.: 59 Bezeichnung des Auftrags: Servicii de reparaie planificat tip RTG, înlocuire roti monobloc, osii-ax, discuri de frân, coroane disc de frana uzate complet sau defecte la osiile montate, servicii de reconditionari / inlocuiri de subansamble / piese / materiale constatate pe fluxul de reparatie ca necesar a fi efectuate la vagoane de calatori seria 3076 Ein Auftrag/Los wurde vergeben: ja V.2)Auftragsvergabe V.2.1)Tag des Vertragsabschlusses: 07/08/2023 V.2.2)Angaben zu den Angeboten Anzahl der eingegangenen Angebote: 1 Anzahl der eingegangenen Angebote von KMU: 1 Anzahl der eingegangenen Angebote von Bietern aus anderen EU-Mitgliedstaaten: 0 Anzahl der eingegangenen Angebote von Bietern aus Nicht-EU-Mitgliedstaaten: 0 Anzahl der elektronisch eingegangenen Angebote: 1 Der Auftrag wurde an einen Zusammenschluss aus Wirtschaftsteilnehmern vergeben: nein V.2.3)Name und Anschrift des Wirtschaftsteilnehmers, zu dessen Gunsten der Zuschlag erteilt wurde Offizielle Bezeichnung: ATELIERELE CFR GRIVITA Nationale Identifikationsnummer: 1555026 Postanschrift: Strada Calea Griviei, Nr. 359 Ort: Bucuresti NUTS-Code: RO321 Bucureti Postleitzahl: 010718 Land: Rumänien E-Mail: [12]dan.dogaru@grivita.ro Telefon: +40 212240913 Fax: +40 212241736 Internet-Adresse: [13]www.grivita.ro Der Auftragnehmer ist ein KMU: ja V.2.4)Angaben zum Wert des Auftrags/Loses (ohne MwSt.) (Sind Sie mit der Veröffentlichung einverstanden? ja) Ursprünglich veranschlagter Gesamtwert des Auftrags/des Loses: 32 872 341.58 RON Gesamtwert des Auftrags/Loses: 35 500 691.72 RON V.2.5)Angaben zur Vergabe von Unteraufträgen V.2.6)Für Gelegenheitskäufe gezahlter Preis Abschnitt V: Auftragsvergabe Auftrags-Nr.: 238 Bezeichnung des Auftrags: Servicii de reparaie planificat tip RTG, înlocuire roti monobloc, osii-ax, discuri de frân, coroane disc de frana uzate complet sau defecte la osiile montate, servicii de reconditionari / inlocuiri de subansamble / piese / materiale constatate pe fluxul de reparatie ca necesar a fi efectuate la vagoane de calatori seria 3076 Ein Auftrag/Los wurde vergeben: ja V.2)Auftragsvergabe V.2.1)Tag des Vertragsabschlusses: 07/08/2023 V.2.2)Angaben zu den Angeboten Anzahl der eingegangenen Angebote: 1 Anzahl der eingegangenen Angebote von KMU: 1 Anzahl der eingegangenen Angebote von Bietern aus anderen EU-Mitgliedstaaten: 0 Anzahl der eingegangenen Angebote von Bietern aus Nicht-EU-Mitgliedstaaten: 0 Anzahl der elektronisch eingegangenen Angebote: 1 Der Auftrag wurde an einen Zusammenschluss aus Wirtschaftsteilnehmern vergeben: nein V.2.3)Name und Anschrift des Wirtschaftsteilnehmers, zu dessen Gunsten der Zuschlag erteilt wurde Offizielle Bezeichnung: ATELIERELE CFR GRIVITA Nationale Identifikationsnummer: 1555026 Postanschrift: Strada Calea Griviei, Nr. 359 Ort: Bucuresti NUTS-Code: RO321 Bucureti Postleitzahl: 010718 Land: Rumänien E-Mail: [14]dan.dogaru@grivita.ro Telefon: +40 212240913 Fax: +40 212241736 Internet-Adresse: [15]www.grivita.ro Der Auftragnehmer ist ein KMU: ja V.2.4)Angaben zum Wert des Auftrags/Loses (ohne MwSt.) (Sind Sie mit der Veröffentlichung einverstanden? ja) Ursprünglich veranschlagter Gesamtwert des Auftrags/des Loses: 13 907 529.13 RON Gesamtwert des Auftrags/Loses: 13 197 938.38 RON V.2.5)Angaben zur Vergabe von Unteraufträgen V.2.6)Für Gelegenheitskäufe gezahlter Preis Abschnitt V: Auftragsvergabe Auftrags-Nr.: 320 Bezeichnung des Auftrags: Servicii de reparaie planificat tip RTG, înlocuire roti monobloc, osii-ax, discuri de frân, coroane disc de frana uzate complet sau defecte la osiile montate, servicii de reconditionari / inlocuiri de subansamble / piese / materiale constatate pe fluxul de reparatie ca necesar a fi efectuate la vagoane de calatori seria 3076 Ein Auftrag/Los wurde vergeben: ja V.2)Auftragsvergabe V.2.1)Tag des Vertragsabschlusses: 01/11/2023 V.2.2)Angaben zu den Angeboten Anzahl der eingegangenen Angebote: 1 Anzahl der eingegangenen Angebote von KMU: 1 Anzahl der eingegangenen Angebote von Bietern aus anderen EU-Mitgliedstaaten: 0 Anzahl der eingegangenen Angebote von Bietern aus Nicht-EU-Mitgliedstaaten: 0 Anzahl der elektronisch eingegangenen Angebote: 1 Der Auftrag wurde an einen Zusammenschluss aus Wirtschaftsteilnehmern vergeben: nein V.2.3)Name und Anschrift des Wirtschaftsteilnehmers, zu dessen Gunsten der Zuschlag erteilt wurde Offizielle Bezeichnung: ATELIERELE CFR GRIVITA Nationale Identifikationsnummer: 1555026 Postanschrift: Strada Calea Griviei, Nr. 359 Ort: Bucuresti NUTS-Code: RO321 Bucureti Postleitzahl: 010718 Land: Rumänien E-Mail: [16]dan.dogaru@grivita.ro Telefon: +40 212240913 Fax: +40 212241736 Internet-Adresse: [17]www.grivita.ro Der Auftragnehmer ist ein KMU: ja V.2.4)Angaben zum Wert des Auftrags/Loses (ohne MwSt.) (Sind Sie mit der Veröffentlichung einverstanden? ja) Ursprünglich veranschlagter Gesamtwert des Auftrags/des Loses: 4 251 626.69 RON Gesamtwert des Auftrags/Loses: 4 251 626.69 RON V.2.5)Angaben zur Vergabe von Unteraufträgen V.2.6)Für Gelegenheitskäufe gezahlter Preis Abschnitt VI: Weitere Angaben VI.3)Zusätzliche Angaben: Perioada de valabilitate a ofertelor precum si a garantiei de participare este de 3 luni de la termenul limita de depunere a ofertelor. Cerintele tehnice definite la nivelul anuntului de participare, caietului de sarcini sau altor documente complementare, prin trimiterea standardelor, la un anumit producator, la marci, brevete, tipuri, la o origine sau la o productie/metoda specifica de fabricatie/prestare/executie, vor fi intelese ca fiind insotite de mentiunea sau echivalent. Note: a) EC are dreptul de a solicita ofertantilor, in circumstante exceptionale, inainte de expirarea perioadei de valabi a ofertei, prelungirea acestei perioade. b) Ofertantul are obligatia de a comunica EC daca este sau nu este de acord cu prelungirea perioadei de valab a ofertei. c) Ofertantul care nu este de acord cu prelungirea perioadei de valab a ofertei se considera ca si-a retras oferta, fara ca acest fapt sa atraga pierderea garantiei de participare. Avand in vedere dispozitiile art.138 (3) din HG 394/2016, eventualele neconcordante cu privire la indeplinirea conditiilor de forma a garantiei de participare, inclusiv cele privind cuantumul si valabilitatea, se vor clarifica de catre comisia de evaluare cu ofertantii în maximum 3 zile lucratoare de la data-limita de depunere a ofertelor. Ofertantul va mentiona modalitatea prin care se va constitui garantia de buna executie precum si Contul (cod IBAN) si banca în care se va restitui garantia de participare de catre entitatea contractanta. Toate certificatele si doc. emise in alta limba decat romana vor fi insotite de traducerea autorizata in limba romana. Solicitarile de clarificari ale potentialilor ofertanti se vor adresa in mod exclusiv in SEAP la Sectiunea Intrebari din cadrul proc. de atribuire derulate prin mijloace electronice iar raspunsurile la acestea vor fi publicate in SEAP, la Sectiunea Documentatie si Clarificari din cadrul anuntului de participare, EC urmand sa nu dea curs solicitarilor adresate prin alta modalitate de comunicare decat cea stabilita in conformitate cu prevederile art. 78 alin. (1) din Legea nr. 99/2016 pentru comunicarile ulterioare depunerii ofertelor. Comisia de evaluare va transmite solicitarile de clarificare privind ofertele depuse, in SEAP la Sectiunea Intrebari. Operatorii economici vor transmite raspunsurile la clarificari si eventualele doc. solicitate pe parcursul evaluarii ofertelor prin intermediul SEAP (Sectiunea Intrebari), integral in sectiunea corespunzatoare respectivei solicitari, sub forma unuia sau a mai multor documente/fisiere distincte semnate cu semnatura electronica. In cazul in care se constata ca ofertele clasate pe primul loc au preturi egale, in vederea departajarii ofertelor, entitatea contractanta (prin intermediul SEAP la Sectiunea Intrebari) va solicita reofertarea, prin prezentarea unei noi propuneri financiare. Noua propunere financiara va fi depusa doar si numai in urma solicitarii entitatii contractante in vederea completarii de catre operatorii economici interesati. Dupa deschiderea ofertelor comisia de evaluare va solicita eventualele clarificari si va continua cu analiza solicitarilor din documentatia de atribuire referitoare la documentele de calificare, si oferta tehnica. Avand in vedere dispoz art.138 (3) din HG 394/2016, comisia de evaluare solicit clarificri, în termen de o zi lucrtoare de la data-limit de dep a of, privind eventualele neconcordane ref. la îndeplinirea condiiilor de form a garantiei de participare, precum i la cuantumul sau valabilitatea acesteia, acordând ofertantilor un termen de 3 zile pentru a rspunde la solicitare. Conf. art. 42 (7) din HG 394/2016, dovada constituirii garantiei de participare trebuie sa fie prezentata cel mai târziu la data si ora-limita de depunere a ofertelor. ENTITATEA CONTRACTANTA are obligatia de a retine garantia de participare ofertantul pierzând astfel suma constituita, atunci când acesta din urma se afla în oricare dintre urmatoarele situatii: - îsi retrage oferta în perioada de valab a acesteia; - oferta sa fiind stabilita câstigatoare, refuza sa semneze acordul-cadru în perioada de valab a ofertei. Restituirea garantiei de participare se realizeaza potrivit art. 164^1 alin.(2) din Lg 99/2016 , în baza cererii depuse conform Formularului 8. Dupa finalizarea verificarilor documentelor de calificare si a propunerilor tehnice depuse de ofertanti, entitatea contractanta selecteaza in SEAP, ofertele care au fost declarate admisibile, precum si pe cele care au fost declarate inacceptabile sau neconforme. Documentele justificative care probeaza indeplinirea celor asumate prin completarea DUAE, urmeaza sa fie prezentate, la solicitarea entitatii contractante, doar de catre ofertantul clasat pe primul loc dupa aplicarea criteriului de atribuire. Ofertantul clasat pe primul loc dupa aplicarea criteriului de atribuire asupra ofertelor admisibile va face dovada indeplinirii criteriilor de calificare, prin prez, la solicitarea EC, de regula a doc solicitate. Modif. AcorduluiCadru/Contractului poate fi facuta numai în scris în conf. cu prev. Cap.VI, Seciunea a II-a Modificarea contractului sectorial/acordului cadru din Legea nr.99/2016 privind Achiziiile sectoriale, cu modificrile i completrile i Instruciunea ANAP Nr.1/2021. VI.4)Rechtsbehelfsverfahren/Nachprüfungsverfahren VI.4.1)Zuständige Stelle für Rechtsbehelfs-/Nachprüfungsverfahren Offizielle Bezeichnung: Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor Postanschrift: Str. Stavropoleos nr. 6, sector 3 Ort: Bucuresti Postleitzahl: 030084 Land: Rumänien Fax: +40 213104642 / +40 218900745 Internet-Adresse: [18]www.cnsc.ro VI.4.4)Stelle, die Auskünfte über die Einlegung von Rechtsbehelfen erteilt Offizielle Bezeichnung: Oficiul Juridic al SNTFC CFR Calatori SA Postanschrift: Bdul Dinicu Golescu nr. 38 sector 1 Ort: Bucuresti Postleitzahl: 010867 Land: Rumänien Internet-Adresse: [19]www.cfrcalatori.ro VI.5)Tag der Absendung dieser Bekanntmachung: 01/11/2023 References 8. mailto:georgeta.manole@cfrcalatori.ro?subject=TED 9. http://www.cfrcalatori.ro/ 10. http://www.e-licitatie.ro/ 11. https://ted.europa.eu/udl?uri=TED:NOTICE:286221-2023:TEXT:DE:HTML 12. mailto:dan.dogaru@grivita.ro?subject=TED 13. http://www.grivita.ro/ 14. mailto:dan.dogaru@grivita.ro?subject=TED 15. http://www.grivita.ro/ 16. mailto:dan.dogaru@grivita.ro?subject=TED 17. http://www.grivita.ro/ 18. http://www.cnsc.ro/ 19. http://www.cfrcalatori.ro/ -------------------------------------------------------------------------------- Database Operation & Alert Service (icc-hofmann) for: The Office for Official Publications of the European Communities The Federal Office of Foreign Trade Information Phone: +49 6082-910101, Fax: +49 6082-910200, URL: http://www.icc-hofmann.de