Ausschreibung: Medizinische Geräte - RO-Cluj-Napoca Medizinische Geräte Dokument Nr...: 672248-2023 (ID: 2023110609024877595) Veröffentlicht: 06.11.2023 * RO-Cluj-Napoca: Medizinische Geräte 2023/S 213/2023 672248 Auftragsbekanntmachung Lieferauftrag Rechtsgrundlage: Richtlinie 2014/24/EU Abschnitt I: Öffentlicher Auftraggeber I.1)Name und Adressen Offizielle Bezeichnung: Institutul Oncologic Prof. Dr. I. Chiricuta Cluj-Napoca Nationale Identifikationsnummer: 4547125 Postanschrift: Strada: Republicii, nr. 34-36 Ort: Cluj-Napoca NUTS-Code: RO113 Cluj Postleitzahl: 400015 Land: Rumänien Kontaktstelle(n): Marcela Muresan E-Mail: [6]achizitii@iocn.ro Telefon: +40 264590056 Internet-Adresse(n): Hauptadresse: [7]www.iocn.ro Adresse des Beschafferprofils: [8]https://www.e-licitatie.ro I.3)Kommunikation Die Auftragsunterlagen stehen für einen uneingeschränkten und vollständigen direkten Zugang gebührenfrei zur Verfügung unter: [9]https://e-licitatie.ro/pub/notices/c-notice/v2/view/100172578 Weitere Auskünfte erteilen/erteilt die oben genannten Kontaktstellen Angebote oder Teilnahmeanträge sind einzureichen an die oben genannten Kontaktstellen I.4)Art des öffentlichen Auftraggebers Einrichtung des öffentlichen Rechts I.5)Haupttätigkeit(en) Gesundheit Abschnitt II: Gegenstand II.1)Umfang der Beschaffung II.1.1)Bezeichnung des Auftrags: Furnizare si instalare echipamente medicale Referenznummer der Bekanntmachung: 4547125/2023/99 II.1.2)CPV-Code Hauptteil 33100000 Medizinische Geräte II.1.3)Art des Auftrags Lieferauftrag II.1.4)Kurze Beschreibung: Furnizare si instalare echipamente medicale-echipament de chirurgie asistat robotic Autoritatea contractanta va raspunde in mod clar si complet tuturor solicitarilor de clarificare/informatiilor suplimentare : in a 11-a zi inainte de data limita de depunere a ofertelor. Numar zile pana la care se pot solicita clarificari inainte de data limita de depunere a ofertelor/candidaturilor:18 II.1.5)Geschätzter Gesamtwert Wert ohne MwSt.: 20 000 000.00 RON II.1.6)Angaben zu den Losen Aufteilung des Auftrags in Lose: nein II.2)Beschreibung II.2.3)Erfüllungsort NUTS-Code: RO113 Cluj Hauptort der Ausführung: sediul autoritatii contractante II.2.4)Beschreibung der Beschaffung: Furnizare si instalare echipamente medicale-echipament de chirurgie asistat robotic II.2.5)Zuschlagskriterien Die nachstehenden Kriterien Qualitätskriterium - Name: Echipamentul sa ofere posibilitatea chirurgului de a efectua proceduri chirurgicale atat in pozitia asezat cat si in pozitia in picioare sau ambele pozitii / Gewichtung: 10 Qualitätskriterium - Name: Cele doua dispozitive de control ale consolei sa prezinte functionalitati complete, inclusiv controlul asupra electrochirurgiei si al camerei endoscopice, fara a fi necesara existenta unei/unor pedale de comanda/control / Gewichtung: 10 Qualitätskriterium - Name: Echipamentul sa fie certificat pentru efectuarea de proceduri chirurgicale asistate robotic in 4 din urmatoarele specialitati: chirurgie generala, ginecologie, urologie, chirurgie toracica / Gewichtung: 20 Preis - Gewichtung: 60 II.2.6)Geschätzter Wert II.2.7)Laufzeit des Vertrags, der Rahmenvereinbarung oder des dynamischen Beschaffungssystems Laufzeit in Monaten: 12 Dieser Auftrag kann verlängert werden: nein II.2.10)Angaben über Varianten/Alternativangebote Varianten/Alternativangebote sind zulässig: nein II.2.11)Angaben zu Optionen Optionen: nein II.2.13)Angaben zu Mitteln der Europäischen Union Der Auftrag steht in Verbindung mit einem Vorhaben und/oder Programm, das aus Mitteln der EU finanziert wird: nein II.2.14)Zusätzliche Angaben Abschnitt III: Rechtliche, wirtschaftliche, finanzielle und technische Angaben III.1)Teilnahmebedingungen III.1.1)Befähigung zur Berufsausübung einschließlich Auflagen hinsichtlich der Eintragung in einem Berufs- oder Handelsregister Auflistung und kurze Beschreibung der Bedingungen: Ofertantii, tertii sustinatori si subcontractantii nu trebuie sa se regaseasca în situatiile prevazute la art.164, 165, 167 din Legea nr.98/2016. Modalitatea prin care poate fi demonstrata îndeplinirea cerintei: se va completa DUAE de catre operatorii economici participanti la procedura de atribuire cu informatiile aferente situatiei lor. Documentele justificative care probeaza îndeplinirea celor asumate prin completarea DUAE urmeaza a fi prezentate, LA SOLICITAREA AUTORITATII CONTRACTANTE, doar de catre ofertantul clasat pe locul 1 în clasamentul intermediar întocmit la finalizarea evaluarii ofertelor. Aceste documente sunt: certificate constatatoare privind lipsa datoriilor restante cu privire la plata impozitelor, taxelor sau a contributiilor la bugetul general consolidat (buget local, buget de stat etc.) la momentul prezentarii. Declaratie privind conflictul de interese pentru ofertanti/candidati/ofertanti asociati/subcontractanti conform art. 60 din Legea 98/2016 cu completari si modificari ulterioare. Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: Sef lucrari Dr.Vlad Ioan Ctlin, Dir. Fin-Contabil Ec. Anca Meda Burc, Ref. Sp.Jr. Alin Matei, Ec. Marcela Muresan,Ing. Marian Mudavoiu,Dr. Vlad Schitcu.Declaratia privind conflictul de interese se va depune odata cu depunerea doc.DUAE. Cazierul judiciar al operatorului economic si al membrilor organului de administrare, de conducere sau de supraveghere al respectivului operator economic sau a celor cu putere de reprezentare, de decizie sau de control in cadrul acestuia, asa cum rezulta din certificatul constatator emis de ONRC/actul constitutiv/alte documente edificatoare, dupa caz. Modalitatea prin care poate fi demonstrata îndeplinirea cerintei: se va completa DUAE de catre operatorii economici participanti la procedura de atribuire cu informatiile aferente situatiei lor. Documentele justificative care probeaza îndeplinirea cerintei urmeaza sa fie prezentate, la solicitarea autoritatii contractante, doar de catre ofertantul clasat pe locul 1 în clasamentul intermediar întocmit la finalizarea evaluarii ofertelor. Operatorii economici ce depun oferta trebuie sa dovedeasca o forma de înregistrare în conditiile legii din tara de rezidenta, sa reiasa ca operatorul economic este legal constituit, ca nu se afla în niciuna dintre situatiile de anulare a constituirii precum si faptul ca are capacitatea profesionala de a realiza activitatile care fac obiectul contractului. Modalitatea de îndeplinire: operatorul economic va completa cerina în formularul DUAE din documentaia de atribuire. Cerina se aplic inclusiv pentru subcontractani i/sau teri susintori care completeaz informaiile aferente situaiei lor la nivelul unui DUAE distinc. Documentele justificative care probeaz îndeplinirea celor asumate prin completarea DUAE urmeaz a fi prezentate la solicitarea autoritii contractante doar de ctre ofertantul clasat pe primul loc în clasamentul intermediar întocmit la finalizarea evalurii ofertelor. Acest document este: certificat constatator emis de ONRC din care s rezulte obiectul de activitate al ofertantului inclusiv pentru eventualii asociai, teri susintori, subcontractani pentru partea din contract pe care acetia urmeaz s o îndeplineasc efectiv. Obiectul contractului trebuie s aib corespondent în codul CAEN din certificatul emis de ONRC pentru ofertant inclusiv pentru eventualii asociai, teri susintori, subcontractani pentru partea din contract pe care acetia urmeaz s o îndeplineasc efectiv. Informaiile cuprinse în acesta trebuie s fie reale i actuale la momentul prezentrii. În situaia în care vor fi executate pri din contract de ctre subcontractani, dovada înregistrrii i corespondena activitilor principale/secundare din cadrul acestuia cu obiectul achiziiei se va prezenta obligatoriu i de ctre subcontractani, pentru partea din contract pe care o vor realiza -Certificat constatator emis de catre Oficiul National al Registrului Comertului - se va prezenta copie semnata, stampilata conform cu originalul". - Aviz de funcionare emis de Ministerul Sntii - ANMDM pentru activitatea de comercializare i distribuie pentru dispozitivele medicale ofertate, conform prevederilor art.4 din Normele Metodologice de aplicare a titlului XX din Legea 95/2006, aprobate prin Ordinul MS nr.1008/2016 si art. 196 din Legea 98/2016 -Aviz de funcionare emis de Ministerul Sntii - ANMDM pentru reparare, mentenan i punere în funciune/instalare pentru tipurile de echipamente medicale care fac obiectul contractului, conform prevederilor art.4 din Normele Metodologice de aplicare a titlului XX din Legea 95/2006, aprobate prin Ordinul MS nr.1008/2016 si art. 196 din Legea 98/2016 III.1.2)Wirtschaftliche und finanzielle Leistungsfähigkeit Eignungskriterien gemäß Auftragsunterlagen III.1.3)Technische und berufliche Leistungsfähigkeit Auflistung und kurze Beschreibung der Eignungskriterien: Proportia de subcontractaredaca este cazul Möglicherweise geforderte Mindeststandards: Proportia de subcontractaredaca este cazul III.2)Bedingungen für den Auftrag III.2.2)Bedingungen für die Ausführung des Auftrags: Clauza suspensiv: Procedura de atribuire a contractului de achiziie public este iniiat sub incidena prezentei clauze suspensive, în sensul c încheierea contractului de achiziie public este condiionat de alocarea creditelor bugetare cu aceast destinaie, semnarea contractului fcându-se cu respectarea dispoziiilor referitoare la angajarea cheltuielilor din bugetele care intr sub incidena legislaiei privind finanele publice. Având în vedere dispoziiile Legii 98/2016 privind achiziiile publice i H.G. nr. 395/2016, cu modificrile i completrile ulterioare, Autoritatea Contractant precizeaz c va încheia contractul cu ofertantul declarat câtigtor numai în msura în care fondurile necesare achiziiei vor fi asigurate prin alocarea creditelor bugetare cu aceast destinaie. În cazul în care, indiferent de motive, creditele bugetare nu vor fi alocate, pe o perioada de 12 luni de la data aprobarii raportului procedurii, procedura de atr... detalii pe [10]www.e-licitatie.ro Abschnitt IV: Verfahren IV.1)Beschreibung IV.1.1)Verfahrensart Offenes Verfahren IV.1.3)Angaben zur Rahmenvereinbarung oder zum dynamischen Beschaffungssystem IV.1.8)Angaben zum Beschaffungsübereinkommen (GPA) Der Auftrag fällt unter das Beschaffungsübereinkommen: nein IV.2)Verwaltungsangaben IV.2.2)Schlusstermin für den Eingang der Angebote oder Teilnahmeanträge Tag: 08/12/2023 Ortszeit: 15:00 IV.2.3)Voraussichtlicher Tag der Absendung der Aufforderungen zur Angebotsabgabe bzw. zur Teilnahme an ausgewählte Bewerber IV.2.4)Sprache(n), in der (denen) Angebote oder Teilnahmeanträge eingereicht werden können: Rumänisch IV.2.6)Bindefrist des Angebots Das Angebot muss gültig bleiben bis: 08/12/2024 IV.2.7)Bedingungen für die Öffnung der Angebote Tag: 08/12/2023 Ortszeit: 15:00 Ort: In SEAP Abschnitt VI: Weitere Angaben VI.1)Angaben zur Wiederkehr des Auftrags Dies ist ein wiederkehrender Auftrag: nein VI.3)Zusätzliche Angaben: VI.4)Rechtsbehelfsverfahren/Nachprüfungsverfahren VI.4.1)Zuständige Stelle für Rechtsbehelfs-/Nachprüfungsverfahren Offizielle Bezeichnung: Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor Postanschrift: Str. Stavropoleos nr. 6, sector 3 Ort: Bucuresti Postleitzahl: 030084 Land: Rumänien E-Mail: [11]office@cnsc.ro Telefon: +40 213104641 Fax: +40 213104642 / +40 218900745 Internet-Adresse: [12]http://www.cnsc.ro VI.4.3)Einlegung von Rechtsbehelfen Genaue Angaben zu den Fristen für die Einlegung von Rechtsbehelfen: conform legislatiei in vigoare VI.5)Tag der Absendung dieser Bekanntmachung: 01/11/2023 References 6. mailto:achizitii@iocn.ro?subject=TED 7. http://www.iocn.ro/ 8. https://www.e-licitatie.ro/ 9. https://e-licitatie.ro/pub/notices/c-notice/v2/view/100172578 10. http://www.e-licitatie.ro/ 11. mailto:office@cnsc.ro?subject=TED 12. http://www.cnsc.ro/ -------------------------------------------------------------------------------- Database Operation & Alert Service (icc-hofmann) for: The Office for Official Publications of the European Communities The Federal Office of Foreign Trade Information Phone: +49 6082-910101, Fax: +49 6082-910200, URL: http://www.icc-hofmann.de