Ausschreibung: Mechanische Ersatzteile außer Motoren und deren Ersatzteilen - RO-Bucureti Mechanische Ersatzteile außer Motoren und deren Ersatzteilen Bremsen und Bremsenteile Schalldämpfer und Auspuffrohre Dichtungen Motorenteile Schaltanlagen Elektrische Ausrüstung für Motoren und Fahrzeuge Schalter Teile für Klimageräte Räder, Teile und Zubehör Schaltgetriebe Lenkräder, Lenksäulen und Lenkgetriebe Tachometer Schläuche Pipelines Rohrleitungen und Formstücke Schläuche, Steigleitungen und Muffen Dokument Nr...: 669015-2023 (ID: 2023110309173366252) Veröffentlicht: 03.11.2023 * RO-Bucureti: Mechanische Ersatzteile außer Motoren und deren Ersatzteilen 2023/S 212/2023 669015 Auftragsbekanntmachung Sektoren Lieferauftrag Rechtsgrundlage: Richtlinie 2014/25/EU Abschnitt I: Auftraggeber I.1)Name und Adressen Offizielle Bezeichnung: Societatea de Transport Bucuresti STB SA. Nationale Identifikationsnummer: 1589886 Postanschrift: Strada: Bd. Dinicu Golescu, nr. 1 Ort: Bucuresti NUTS-Code: RO321 Bucureti Postleitzahl: 7000 Land: Rumänien Kontaktstelle(n): Ileana Rusu E-Mail: [6]ileana.rusu@stbsa.ro Telefon: +40 213074130 Internet-Adresse(n): Hauptadresse: [7]www.stbsa.ro Adresse des Beschafferprofils: [8]https://www.e-licitatie.ro I.3)Kommunikation Die Auftragsunterlagen stehen für einen uneingeschränkten und vollständigen direkten Zugang gebührenfrei zur Verfügung unter: [9]https://e-licitatie.ro/pub/notices/c-notice/v2/view/100172481 Weitere Auskünfte erteilen/erteilt die oben genannten Kontaktstellen Angebote oder Teilnahmeanträge sind einzureichen an die oben genannten Kontaktstellen I.6)Haupttätigkeit(en) Städtische Eisenbahn-, Straßenbahn-, Oberleitungsbus- oder Busdienste Abschnitt II: Gegenstand II.1)Umfang der Beschaffung II.1.1)Bezeichnung des Auftrags: Piese de schimb mecanice pentru autobuze Mercedes-Benz Citaro 0530 Euro 3 si Euro 4 Referenznummer der Bekanntmachung: 1589886/2023 II.1.2)CPV-Code Hauptteil 34320000 Mechanische Ersatzteile außer Motoren und deren Ersatzteilen II.1.3)Art des Auftrags Lieferauftrag II.1.4)Kurze Beschreibung: Piese de schimb mecanice pentru autobuze Mercedes-Benz Citaro 0530 Euro 3 si Euro 4, conform sectiunii II.2 listei loturi. Numar de zile pana la care se pot solicita clarificari inainte de data limita de depunere a ofertelor: 18 zile. Termenul limita in care entitatea contractanta va raspunde solicitarilor de clarificare/informatiilor suplimentare va fi in a 11- a zi inainte de data depunerii ofertelor. Entitatea contractanta va raspunde doar la solicitarile de clarificari adresate de operatoriii economici pana la termenul limita stabilit. II.1.5)Geschätzter Gesamtwert Wert ohne MwSt.: 27 569 323.96 RON II.1.6)Angaben zu den Losen Aufteilung des Auftrags in Lose: ja Angebote sind möglich für maximale Anzahl an Losen: 14 Maximale Anzahl an Losen, die an einen Bieter vergeben werden können: 14 Der öffentliche Auftraggeber behält sich das Recht vor, Aufträge unter Zusammenfassung der folgenden Lose oder Losgruppen zu vergeben: Ofertele vor fi depuse pentru unul sau mai multe loturi. II.2)Beschreibung II.2.1)Bezeichnung des Auftrags: Frâne i piese pentru frâne Los-Nr.: 7 II.2.2)Weitere(r) CPV-Code(s) 34322000 Bremsen und Bremsenteile II.2.3)Erfüllungsort NUTS-Code: RO321 Bucureti Hauptort der Ausführung: STB S.A. D.A. - B.L. Intrarea Vagonului, nr. 11, sector 2 II.2.4)Beschreibung der Beschaffung: Frâne i piese pentru frâne. Cantitate totala lot: minim 992 buc, maxim 4767 buc, conform Anexa 1 din modelul de acord cadru. Estimari ale cantitatilor minime si maxime care ar putea face obiectul unui singur contract subsecvent dintre cele care urmeaza sa fie atribuite pe intreaga durata a acordului cadru: min 300 buc, max 1500 buc. Valoarea estimata este calculata pentru cantitatea max. de produse. II.2.5)Zuschlagskriterien Die nachstehenden Kriterien Preis II.2.6)Geschätzter Wert Wert ohne MwSt.: 6 950 505.73 RON II.2.7)Laufzeit des Vertrags, der Rahmenvereinbarung oder des dynamischen Beschaffungssystems Laufzeit in Monaten: 12 Dieser Auftrag kann verlängert werden: nein II.2.10)Angaben über Varianten/Alternativangebote Varianten/Alternativangebote sind zulässig: nein II.2.11)Angaben zu Optionen Optionen: nein II.2.13)Angaben zu Mitteln der Europäischen Union Der Auftrag steht in Verbindung mit einem Vorhaben und/oder Programm, das aus Mitteln der EU finanziert wird: nein II.2.14)Zusätzliche Angaben II.2)Beschreibung II.2.1)Bezeichnung des Auftrags: evi de eapament si amortizoare Los-Nr.: 5 II.2.2)Weitere(r) CPV-Code(s) 34325000 Schalldämpfer und Auspuffrohre 34312500 Dichtungen II.2.3)Erfüllungsort NUTS-Code: RO321 Bucureti Hauptort der Ausführung: STB S.A. D.A. - B.L. Intrarea Vagonului, nr. 11, sector 2 II.2.4)Beschreibung der Beschaffung: evi de eapament si amortizoare. Cantitate totala lot: minim 172 buc, maxim 910 buc, conform Anexa 1 din modelul de acord cadru. Estimari ale cantitatilor minime si maxime care ar putea face obiectul unui singur contract subsecvent dintre cele care urmeaza sa fie atribuite pe intreaga durata a acordului cadru: min 55 buc, max 280 buc. Valoarea estimata este calculata pentru cantitatea max. de produse. II.2.5)Zuschlagskriterien Die nachstehenden Kriterien Preis II.2.6)Geschätzter Wert Wert ohne MwSt.: 1 936 093.10 RON II.2.7)Laufzeit des Vertrags, der Rahmenvereinbarung oder des dynamischen Beschaffungssystems Laufzeit in Monaten: 12 Dieser Auftrag kann verlängert werden: nein II.2.10)Angaben über Varianten/Alternativangebote Varianten/Alternativangebote sind zulässig: nein II.2.11)Angaben zu Optionen Optionen: nein II.2.13)Angaben zu Mitteln der Europäischen Union Der Auftrag steht in Verbindung mit einem Vorhaben und/oder Programm, das aus Mitteln der EU finanziert wird: nein II.2.14)Zusätzliche Angaben II.2)Beschreibung II.2.1)Bezeichnung des Auftrags: Piese pentru motoare Los-Nr.: 11 II.2.2)Weitere(r) CPV-Code(s) 34312000 Motorenteile II.2.3)Erfüllungsort NUTS-Code: RO321 Bucureti Hauptort der Ausführung: STB S.A. D.A. - B.L. Intrarea Vagonului, nr. 11, sector 2 II.2.4)Beschreibung der Beschaffung: Piese pentru motoare. Cantitate totala lot: minim 215 buc, maxim 1143 buc, conform Anexa 1 din modelul de acord cadru. Estimari ale cantitatilor minime si maxime care ar putea face obiectul unui singur contract subsecvent dintre cele care urmeaza sa fie atribuite pe intreaga durata a acordului cadru: min 65 buc, max 345 buc. Valoarea estimata este calculata pentru cantitatea max. de produse. II.2.5)Zuschlagskriterien Die nachstehenden Kriterien Preis II.2.6)Geschätzter Wert Wert ohne MwSt.: 1 016 443.69 RON II.2.7)Laufzeit des Vertrags, der Rahmenvereinbarung oder des dynamischen Beschaffungssystems Laufzeit in Monaten: 12 Dieser Auftrag kann verlängert werden: nein II.2.10)Angaben über Varianten/Alternativangebote Varianten/Alternativangebote sind zulässig: nein II.2.11)Angaben zu Optionen Optionen: nein II.2.13)Angaben zu Mitteln der Europäischen Union Der Auftrag steht in Verbindung mit einem Vorhaben und/oder Programm, das aus Mitteln der EU finanziert wird: nein II.2.14)Zusätzliche Angaben II.2)Beschreibung II.2.1)Bezeichnung des Auftrags: Alte piese de schimb Los-Nr.: 14 II.2.2)Weitere(r) CPV-Code(s) 34320000 Mechanische Ersatzteile außer Motoren und deren Ersatzteilen 31214000 Schaltanlagen 31610000 Elektrische Ausrüstung für Motoren und Fahrzeuge 34312000 Motorenteile II.2.3)Erfüllungsort NUTS-Code: RO321 Bucureti Hauptort der Ausführung: STB S.A. D.A. - B.L. Intrarea Vagonului, nr. 11, sector 2 II.2.4)Beschreibung der Beschaffung: Alte piese de schimb. Cantitate totala lot: minim 497 buc, maxim 2659 buc, conform Anexa 1 din modelul de acord cadru. Estimari ale cantitatilor minime si maxime care ar putea face obiectul unui singur contract subsecvent dintre cele care urmeaza sa fie atribuite pe intreaga durata a acordului cadru: min 150 buc, max 800 buc. Valoarea estimata este calculata pentru cantitatea max. de produse. II.2.5)Zuschlagskriterien Die nachstehenden Kriterien Preis II.2.6)Geschätzter Wert Wert ohne MwSt.: 2 577 803.74 RON II.2.7)Laufzeit des Vertrags, der Rahmenvereinbarung oder des dynamischen Beschaffungssystems Laufzeit in Monaten: 12 Dieser Auftrag kann verlängert werden: nein II.2.10)Angaben über Varianten/Alternativangebote Varianten/Alternativangebote sind zulässig: nein II.2.11)Angaben zu Optionen Optionen: nein II.2.13)Angaben zu Mitteln der Europäischen Union Der Auftrag steht in Verbindung mit einem Vorhaben und/oder Programm, das aus Mitteln der EU finanziert wird: nein II.2.14)Zusätzliche Angaben II.2)Beschreibung II.2.1)Bezeichnung des Auftrags: Întreruptoare si comutatoare Los-Nr.: 13 II.2.2)Weitere(r) CPV-Code(s) 31214100 Schalter II.2.3)Erfüllungsort NUTS-Code: RO321 Bucureti Hauptort der Ausführung: STB S.A. D.A. - B.L. Intrarea Vagonului, nr. 11, sector 2 II.2.4)Beschreibung der Beschaffung: Întreruptoare si comutatoare. Cantitate totala lot: minim 237 buc, maxim 1231 buc, conform Anexa 1 din modelul de acord cadru. Estimari ale cantitatilor minime si maxime care ar putea face obiectul unui singur contract subsecvent dintre cele care urmeaza sa fie atribuite pe intreaga durata a acordului cadru: min 75 buc, max 370 buc. Valoarea estimata este calculata pentru cantitatea max. de produse. II.2.5)Zuschlagskriterien Die nachstehenden Kriterien Preis II.2.6)Geschätzter Wert Wert ohne MwSt.: 277 152.82 RON II.2.7)Laufzeit des Vertrags, der Rahmenvereinbarung oder des dynamischen Beschaffungssystems Laufzeit in Monaten: 12 Dieser Auftrag kann verlängert werden: nein II.2.10)Angaben über Varianten/Alternativangebote Varianten/Alternativangebote sind zulässig: nein II.2.11)Angaben zu Optionen Optionen: nein II.2.13)Angaben zu Mitteln der Europäischen Union Der Auftrag steht in Verbindung mit einem Vorhaben und/oder Programm, das aus Mitteln der EU finanziert wird: nein II.2.14)Zusätzliche Angaben II.2)Beschreibung II.2.1)Bezeichnung des Auftrags: Piese de schimb mecanice, altele decât motoare i piese de motoare Los-Nr.: 9 II.2.2)Weitere(r) CPV-Code(s) 34320000 Mechanische Ersatzteile außer Motoren und deren Ersatzteilen II.2.3)Erfüllungsort NUTS-Code: RO321 Bucureti Hauptort der Ausführung: STB S.A. D.A. - B.L. Intrarea Vagonului, nr. 11, sector 2 II.2.4)Beschreibung der Beschaffung: Piese de schimb mecanice, altele decât motoare i piese de motoare. Cantitate totala lot: minim 2241 buc, maxim 10055 buc, conform Anexa 1 din modelul de acord cadru. Estimari ale cantitatilor minime si maxime care ar putea face obiectul unui singur contract subsecvent dintre cele care urmeaza sa fie atribuite pe intreaga durata a acordului cadru: min 605 buc, max 2715 buc. Valoarea estimata este calculata pentru cantitatea max. de produse. II.2.5)Zuschlagskriterien Die nachstehenden Kriterien Preis II.2.6)Geschätzter Wert Wert ohne MwSt.: 7 685 000.54 RON II.2.7)Laufzeit des Vertrags, der Rahmenvereinbarung oder des dynamischen Beschaffungssystems Laufzeit in Monaten: 12 Dieser Auftrag kann verlängert werden: nein II.2.10)Angaben über Varianten/Alternativangebote Varianten/Alternativangebote sind zulässig: nein II.2.11)Angaben zu Optionen Optionen: nein II.2.13)Angaben zu Mitteln der Europäischen Union Der Auftrag steht in Verbindung mit einem Vorhaben und/oder Programm, das aus Mitteln der EU finanziert wird: nein II.2.14)Zusätzliche Angaben II.2)Beschreibung II.2.1)Bezeichnung des Auftrags: Piese pentru dispozitive de climatizare. Los-Nr.: 2 II.2.2)Weitere(r) CPV-Code(s) 42512500 Teile für Klimageräte II.2.3)Erfüllungsort NUTS-Code: RO321 Bucureti Hauptort der Ausführung: STB S.A. D.A. - B.L. Intrarea Vagonului, nr. 11, sector 2 II.2.4)Beschreibung der Beschaffung: Piese pentru dispozitive de climatizare. Cantitate totala lot: minim 545 buc, maxim 2649 buc, conform Anexa 1 din modelul de acord cadru. Estimari ale cantitatilor minime si maxime care ar putea face obiectul unui singur contract subsecvent dintre cele care urmeaza sa fie atribuite pe intreaga durata a acordului cadru: min 170 buc, max 800 buc. Valoarea estimata este calculata pentru cantitatea max. de produse. II.2.5)Zuschlagskriterien Die nachstehenden Kriterien Preis II.2.6)Geschätzter Wert Wert ohne MwSt.: 2 653 114.69 RON II.2.7)Laufzeit des Vertrags, der Rahmenvereinbarung oder des dynamischen Beschaffungssystems Laufzeit in Monaten: 12 Dieser Auftrag kann verlängert werden: nein II.2.10)Angaben über Varianten/Alternativangebote Varianten/Alternativangebote sind zulässig: nein II.2.11)Angaben zu Optionen Optionen: nein II.2.13)Angaben zu Mitteln der Europäischen Union Der Auftrag steht in Verbindung mit einem Vorhaben und/oder Programm, das aus Mitteln der EU finanziert wird: nein II.2.14)Zusätzliche Angaben II.2)Beschreibung II.2.1)Bezeichnung des Auftrags: Roi, piese i accesorii Los-Nr.: 6 II.2.2)Weitere(r) CPV-Code(s) 34324000 Räder, Teile und Zubehör II.2.3)Erfüllungsort NUTS-Code: RO321 Bucureti Hauptort der Ausführung: STB S.A. D.A. - B.L. Intrarea Vagonului, nr. 11, sector 2 II.2.4)Beschreibung der Beschaffung: Roi, piese i accesorii. Cantitate totala lot: minim 1451buc, maxim 6.302 buc, conform Anexa 1 din modelul de acord cadru. Estimari ale cantitatilor minime si maxime care ar putea face obiectul unui singur contract subsecvent dintre cele care urmeaza sa fie atribuite pe intreaga durata a acordului cadru: min 440 buc, max 1900 buc. Valoarea estimata este calculata pentru cantitatea max. de produse. II.2.5)Zuschlagskriterien Die nachstehenden Kriterien Preis II.2.6)Geschätzter Wert Wert ohne MwSt.: 220 090.32 RON II.2.7)Laufzeit des Vertrags, der Rahmenvereinbarung oder des dynamischen Beschaffungssystems Laufzeit in Monaten: 12 Dieser Auftrag kann verlängert werden: nein II.2.10)Angaben über Varianten/Alternativangebote Varianten/Alternativangebote sind zulässig: nein II.2.11)Angaben zu Optionen Optionen: nein II.2.13)Angaben zu Mitteln der Europäischen Union Der Auftrag steht in Verbindung mit einem Vorhaben und/oder Programm, das aus Mitteln der EU finanziert wird: nein II.2.14)Zusätzliche Angaben II.2)Beschreibung II.2.1)Bezeichnung des Auftrags: Cutii de viteze si osii Los-Nr.: 8 II.2.2)Weitere(r) CPV-Code(s) 34321200 Schaltgetriebe II.2.3)Erfüllungsort NUTS-Code: RO321 Bucureti Hauptort der Ausführung: STB S.A. D.A. - B.L. Intrarea Vagonului, nr. 11, sector 2 II.2.4)Beschreibung der Beschaffung: Cutii de viteze si osii. Cantitate totala lot: minim 162 buc, maxim 575 buc, conform Anexa 1 din modelul de acord cadru. Estimari ale cantitatilor minime si maxime care ar putea face obiectul unui singur contract subsecvent dintre cele care urmeaza sa fie atribuite pe intreaga durata a acordului cadru: min 50 buc, max 180 buc. Valoarea estimata este calculata pentru cantitatea max. de produse. II.2.5)Zuschlagskriterien Die nachstehenden Kriterien Preis II.2.6)Geschätzter Wert Wert ohne MwSt.: 1 124 688.07 RON II.2.7)Laufzeit des Vertrags, der Rahmenvereinbarung oder des dynamischen Beschaffungssystems Laufzeit in Monaten: 12 Dieser Auftrag kann verlängert werden: nein II.2.10)Angaben über Varianten/Alternativangebote Varianten/Alternativangebote sind zulässig: nein II.2.11)Angaben zu Optionen Optionen: nein II.2.13)Angaben zu Mitteln der Europäischen Union Der Auftrag steht in Verbindung mit einem Vorhaben und/oder Programm, das aus Mitteln der EU finanziert wird: nein II.2.14)Zusätzliche Angaben II.2)Beschreibung II.2.1)Bezeichnung des Auftrags: Garnituri de etanare Los-Nr.: 10 II.2.2)Weitere(r) CPV-Code(s) 34312500 Dichtungen II.2.3)Erfüllungsort NUTS-Code: RO321 Bucureti Hauptort der Ausführung: STB S.A. D.A. - B.L. Intrarea Vagonului, nr. 11, sector 2 II.2.4)Beschreibung der Beschaffung: Garnituri de etanare. Cantitate totala lot: minim 410 buc, maxim 1955 buc, conform Anexa 1 din modelul de acord cadru. Estimari ale cantitatilor minime si maxime care ar putea face obiectul unui singur contract subsecvent dintre cele care urmeaza sa fie atribuite pe intreaga durata a acordului cadru: min 125 buc, max 600 buc. Valoarea estimata este calculata pentru cantitatea max. de produse. II.2.5)Zuschlagskriterien Die nachstehenden Kriterien Preis II.2.6)Geschätzter Wert Wert ohne MwSt.: 432 864.24 RON II.2.7)Laufzeit des Vertrags, der Rahmenvereinbarung oder des dynamischen Beschaffungssystems Laufzeit in Monaten: 12 Dieser Auftrag kann verlängert werden: nein II.2.10)Angaben über Varianten/Alternativangebote Varianten/Alternativangebote sind zulässig: nein II.2.11)Angaben zu Optionen Optionen: nein II.2.13)Angaben zu Mitteln der Europäischen Union Der Auftrag steht in Verbindung mit einem Vorhaben und/oder Programm, das aus Mitteln der EU finanziert wird: nein II.2.14)Zusätzliche Angaben II.2)Beschreibung II.2.1)Bezeichnung des Auftrags: Volane, coloane i cutii de direcie. Los-Nr.: 4 II.2.2)Weitere(r) CPV-Code(s) 34327000 Lenkräder, Lenksäulen und Lenkgetriebe II.2.3)Erfüllungsort NUTS-Code: RO321 Bucureti Hauptort der Ausführung: STB S.A. D.A. - B.L. Intrarea Vagonului, nr. 11, sector 2 II.2.4)Beschreibung der Beschaffung: Volane, coloane i cutii de direcie.. Cantitate totala lot: minim 7 buc, maxim 56 buc, conform Anexa 1 din modelul de acord cadru. Estimari ale cantitatilor minime si maxime care ar putea face obiectul unui singur contract subsecvent dintre cele care urmeaza sa fie atribuite pe intreaga durata a acordului cadru: min 3 buc, max 20 buc. Valoarea estimata este calculata pentru cantitatea max. de produse. II.2.5)Zuschlagskriterien Die nachstehenden Kriterien Preis II.2.6)Geschätzter Wert Wert ohne MwSt.: 799 957.74 RON II.2.7)Laufzeit des Vertrags, der Rahmenvereinbarung oder des dynamischen Beschaffungssystems Laufzeit in Monaten: 12 Dieser Auftrag kann verlängert werden: nein II.2.10)Angaben über Varianten/Alternativangebote Varianten/Alternativangebote sind zulässig: nein II.2.11)Angaben zu Optionen Optionen: nein II.2.13)Angaben zu Mitteln der Europäischen Union Der Auftrag steht in Verbindung mit einem Vorhaben und/oder Programm, das aus Mitteln der EU finanziert wird: nein II.2.14)Zusätzliche Angaben II.2)Beschreibung II.2.1)Bezeichnung des Auftrags: Tahometre si Indicatori de viteza pentru vehicule Los-Nr.: 3 II.2.2)Weitere(r) CPV-Code(s) 38561110 Tachometer II.2.3)Erfüllungsort NUTS-Code: RO321 Bucureti Hauptort der Ausführung: STB S.A. D.A. - B.L. Intrarea Vagonului, nr. 11, sector 2 II.2.4)Beschreibung der Beschaffung: Tahometre si Indicatori de viteza pentru vehicule. Cantitate totala lot: minim 5 buc, maxim 34 buc, conform Anexa 1 din modelul de acord cadru. Estimari ale cantitatilor minime si maxime care ar putea face obiectul unui singur contract subsecvent dintre cele care urmeaza sa fie atribuite pe intreaga durata a acordului cadru: min 3 buc, max 12 buc. Valoarea estimata este calculata pentru cantitatea max. de produse. II.2.5)Zuschlagskriterien Die nachstehenden Kriterien Preis II.2.6)Geschätzter Wert Wert ohne MwSt.: 124 380.32 RON II.2.7)Laufzeit des Vertrags, der Rahmenvereinbarung oder des dynamischen Beschaffungssystems Laufzeit in Monaten: 12 Dieser Auftrag kann verlängert werden: nein II.2.10)Angaben über Varianten/Alternativangebote Varianten/Alternativangebote sind zulässig: nein II.2.11)Angaben zu Optionen Optionen: nein II.2.13)Angaben zu Mitteln der Europäischen Union Der Auftrag steht in Verbindung mit einem Vorhaben und/oder Programm, das aus Mitteln der EU finanziert wird: nein II.2.14)Zusätzliche Angaben II.2)Beschreibung II.2.1)Bezeichnung des Auftrags: Furtunuri, tevi si racorduri Los-Nr.: 1 II.2.2)Weitere(r) CPV-Code(s) 44165100 Schläuche 44161000 Pipelines 44163000 Rohrleitungen und Formstücke 44165000 Schläuche, Steigleitungen und Muffen II.2.3)Erfüllungsort NUTS-Code: RO321 Bucureti Hauptort der Ausführung: STB S.A. D.A. - B.L. Intrarea Vagonului, nr. 11, sector 2 II.2.4)Beschreibung der Beschaffung: Furtunuri, tevi si racorduri. Cantitate totala lot: minim 580 buc, maxim 2702 buc, conform Anexa 1 din modelul de acord cadru. Estimari ale cantitatilor minime si maxime care ar putea face obiectul unui singur contract subsecvent dintre cele care urmeaza sa fie atribuite pe intreaga durata a acordului cadru: min 180 buc, max 810 buc. Valoarea estimata este calculata pentru cantitatea max. de produse. II.2.5)Zuschlagskriterien Die nachstehenden Kriterien Preis II.2.6)Geschätzter Wert Wert ohne MwSt.: 628 243.70 RON II.2.7)Laufzeit des Vertrags, der Rahmenvereinbarung oder des dynamischen Beschaffungssystems Laufzeit in Monaten: 12 Dieser Auftrag kann verlängert werden: nein II.2.10)Angaben über Varianten/Alternativangebote Varianten/Alternativangebote sind zulässig: nein II.2.11)Angaben zu Optionen Optionen: nein II.2.13)Angaben zu Mitteln der Europäischen Union Der Auftrag steht in Verbindung mit einem Vorhaben und/oder Programm, das aus Mitteln der EU finanziert wird: nein II.2.14)Zusätzliche Angaben II.2)Beschreibung II.2.1)Bezeichnung des Auftrags: Echipament electric pentru motoare i vehicule, cablaje Los-Nr.: 12 II.2.2)Weitere(r) CPV-Code(s) 31610000 Elektrische Ausrüstung für Motoren und Fahrzeuge II.2.3)Erfüllungsort NUTS-Code: RO321 Bucureti Hauptort der Ausführung: STB S.A. D.A. - B.L. Intrarea Vagonului, nr. 11, sector 2 II.2.4)Beschreibung der Beschaffung: Echipament electric pentru motoare i vehicule, cablaje. Cantitate totala lot: minim 175 buc, maxim 728 buc, conform Anexa 1 din modelul de acord cadru. Estimari ale cantitatilor minime si maxime care ar putea face obiectul unui singur contract subsecvent dintre cele care urmeaza sa fie atribuite pe intreaga durata a acordului cadru: min 55 buc, max 220 buc. Valoarea estimata este calculata pentru cantitatea max. de produse. II.2.5)Zuschlagskriterien Die nachstehenden Kriterien Preis II.2.6)Geschätzter Wert Wert ohne MwSt.: 1 142 985.26 RON II.2.7)Laufzeit des Vertrags, der Rahmenvereinbarung oder des dynamischen Beschaffungssystems Laufzeit in Monaten: 12 Dieser Auftrag kann verlängert werden: nein II.2.10)Angaben über Varianten/Alternativangebote Varianten/Alternativangebote sind zulässig: nein II.2.11)Angaben zu Optionen Optionen: nein II.2.13)Angaben zu Mitteln der Europäischen Union Der Auftrag steht in Verbindung mit einem Vorhaben und/oder Programm, das aus Mitteln der EU finanziert wird: nein II.2.14)Zusätzliche Angaben Abschnitt III: Rechtliche, wirtschaftliche, finanzielle und technische Angaben III.1)Teilnahmebedingungen III.1.1)Befähigung zur Berufsausübung einschließlich Auflagen hinsichtlich der Eintragung in einem Berufs- oder Handelsregister Auflistung und kurze Beschreibung der Bedingungen: Ofertantii (ofertanti individuali/ofertanti asociati), tertii sustinatori si subcontractantii nu trebuie sa se regaseasca in situatiile prevazute la art. 73, art.177(1), art. 178(1) si (2) si art. 180(1), din Legea nr. 99 /2016. Situaiile de excludere se aplic tuturor operatorilor economici ofertani/teri susintori/subcontractori, respectiv sa nu se regaseasca in situatiile prevazute la art. 73, art.177(1), art. 178(1) si (2) si art. 180(1), din Legea nr. 99 /2016 . La oferta se va depune DUAE (pentru ofertanti, subcontractanti, asociati, terti sustinatori, daca este cazul),angajament ferm al tertului sustinator (daca este cazul) din care rezulta modul efectiv in care se va materializa sustinerea acestuia, sau dupa caz, acordul de subcontractare si/sau acordul de asociere. Documentele justificative care probeaza îndeplinirea celor asumate prin completarea DUAE urmeaza a fi prezentate, la solicitarea autoritatii contractante, doar de catre ofertantul clasat pe locul I in clasamentul intermediar intocmit la finalizarea evaluarii ofertelor. Documentele justificative care trebuie prezentate de ofertantul clasat pe locul I sunt: - certificate constatatoare privind plata impozitelor, taxelor sau a contributiilor la bugetul general consolidat (buget local, buget de stat etc.) pentru sediul principal, valabile la momentul prezentrii acestorai. Ofertantul va prezenta o declaratie pe propria raspundere privind îndeplinirea obligaiilor de plat a impozitelor, taxelor sau contribuiilor la bugetul general consolidat datorate pentru sediile secundare. - cazierul judiciar al operatorului economic si al membrilor organului de administrare, de conducere sau de supraveghere al respectivului operator economic, sau a celor ce au putere de reprezentare, de decizie sau de control în cadrul acestuia, asa cum rezulta din certificatul constatator emis de ONRC / actul constitutiv. - Alte documente edificatoare, dupa caz. Informatiile cuprinse de aceste documente trebuie sa fie valabile/reale la momentul prezentarii. În cazul în care în ara de origine sau ara în care este stabilit ofertantul/terul susintor/subcontractantul nu se emit documente de natura celor prevzute mai sus sau respectivele documente nu vizeaz toate situaiile prevzute la art.177 si la art. 178 din Legea 99/2016, autoritatea/entitatea contractant are obligaia de a accepta o declaraie pe proprie rspundere sau, dac în ara respectiv nu exist prevederi legale referitoare la declaraia pe propria rspundere, o declaraie autentic dat în faa unui notar, a unei autoriti administrative sau judiciare sau a unei asociaii profesionale care are competene în acest sens. Persoanele ce dein funcii de decizie din cadrul entitatii contractante sunt: 1 Istrate Daniel Director General 2 Paun Gabriel Director Generaj Adjunct Mentenanta 3 Ciocan Monica Director Economic 4 Emil Militaru Director Mentenanta 5 Andrei Marius Sorinel Director Tehnic si Investiii 6 Iordache Cristina Livia Sef Serviciu Juridic Contencios 7 Mîndril George Sef Departament Achizitii 8 Costache Dicran - Daniel ef Serviciu Proceduri Achizitii Sectoriale 9 Cretu Gabriela Sef Birou Contracte si Avize de Legalitate 10 Dinica Iulian - Alexandru Sef Serviciul Investitii /Sef DT 11 Andrei Amalia Eugenia Sef Serviciu Tehnic 12 Maldaianu Elena Sef Biroul Transport Auto 13 Gabriela Duicu Inginer Serviciu Tehnic 14 Romel Orjog Sef DTA 15 Luca Valentin Sef S.C.S.T.A. 16 Popa Viorel Inginer STSCT DAETA 17 Bambu Elena Mirabela Sef Serviciu Planificare Achizitii Persoanele care aproba bugetul sunt Directorul General si Directorul Direciei Economice. Se va/vor completa DUAE de catre operatorii economici participanti la procedura, in functie de loturile la care acestia doresc sa depuna oferta. Operatorii economici ce depun ofert trebuie s dovedeasc o form de înregistrare în condiiile legii din ara de reziden, s reias c operatorul economic este legal constituit, c nu se afl în niciuna dintre situaiile de anulare a constituirii precum i faptul c are capacitatea profesional de a realiza activitile care fac obiectul contractului. Modalitate prin care poate fi demonstrate îndeplinirea cerinei: se va completa DUAE de ctre operatorii economici participani la procedura de atribuire cu informaiile aferente situaiei lor. Documentele justificative care probeaz îndeplinirea celor asumate prin completarea DUAE, respectiv certificate constatator emis de ONRC, sau în cazul ofertanilor strini, documente echivalente emise în ara de reziden, urmeaz s fie prezentate, la solicitarea autoritii contractante, doar de ctre ofertantilor clasati pe locul I în clasamentul intermediar întocmit la finalizarea evalurii ofertelor. Autoritatea contractanta va solicita documente-suport actualizate/la zi doar în cazul ofertantului clasat pe primul loc, dup aplicarea criteriului de atribuire. Modalitatea de indeplinire Conform Art. 186 alin (1) Legea 99/2016. III.1.2)Wirtschaftliche und finanzielle Leistungsfähigkeit Eignungskriterien gemäß Auftragsunterlagen III.1.3)Technische und berufliche Leistungsfähigkeit Auflistung und kurze Beschreibung der Eignungskriterien: Loturile: 1,10,11,12,13,14,2,3,4,5,6,7,8,9Certificate emise de organisme independente cu privire la standardele de asigurare a calitatiiOperatorii economici ce depun oferta trebuie sa faca dovada implementarii unui sistem de management al calitatii in conformitate cu SR EN ISO 9001, sau echivalent. Se va completa DUAE de catre operatorii economici participanti la procedura de atribuire (inclusiv pentru asociat/tert sustinator) in conformitate cu art. 202 alin. (1) din Legea 99/2016. Documentele justificative care probeaza îndeplinirea celor asumate prin completarea DUAE urmeaza a fi prezentate, la solicitarea autoritatii contractante, doar de catre ofertantul clasat pe locul I in clasamentul intermediar intocmit la finalizarea evaluarii ofertelor.OBS! Informatiile cuprinse de aceste documente trebuie sa fie valabile/reale la momentul prezentarii. Möglicherweise geforderte Mindeststandards: 1. Documente justificative care probeaza indeplinirea celor asumate prin completarea DUAE, respectiv orice document prin care se sustine cerinta, de exemplu : un certificat emis de un organism de certificare sau alte documente care probeaza in mod concludent indeplinirea cerintei: spre exemplu, proceduri/manuale de calitate, activitate procedurala, etc. similare cu cele prevazute drept conditie pentru obtinerea unei certificari SR EN ISO 9001, pentru activitatea ce face obiectul contractului. III.1.6)Geforderte Kautionen oder Sicherheiten: Garantia de participare, conform sectiunii II.2 - lista loturi. Valabilitatea garantiei de participare: 3 luni de la termenul limita de depunere a ofertelor, cu posibilitatea de prelungire la cererea entitatii contractante. Aceasta se constituie in conformitatea cu prevederile art.164 alin. (4) din Legea 99/2016 modificata si completata prin OUG nr.136/05.10.2022. Informatii despre garantia de participare se regasesc la sectiunea VI.3. - Informatii suplimentare din prezenta fisa de date. Cuantumul (GBE) este 10%din valoarea contractului, fara TVA si se va constitui conform art. 164 alin. 3 si 4 din Lg. 99/2016, precum i cu prevederile art. 46 din H.G. nr. 394/2016. GBE se constituie în 5 zile lucrtoare de la data semnrii contractului. Acest termen poate fi prelungit la solicitarea justificat a contractantului, fr a depi 15 zile de la data semnrii contractului. III.1.8)Rechtsform, die die Unternehmensgruppe, der der Auftrag erteilt wird, haben muss: Asociere conform art. 66. din Legea privind achizitiile sectoriale nr 99/2016 Abschnitt IV: Verfahren IV.1)Beschreibung IV.1.1)Verfahrensart Offenes Verfahren IV.1.3)Angaben zur Rahmenvereinbarung oder zum dynamischen Beschaffungssystem Die Bekanntmachung betrifft den Abschluss einer Rahmenvereinbarung Rahmenvereinbarung mit einem einzigen Wirtschaftsteilnehmer IV.1.8)Angaben zum Beschaffungsübereinkommen (GPA) Der Auftrag fällt unter das Beschaffungsübereinkommen: nein IV.2)Verwaltungsangaben IV.2.2)Schlusstermin für den Eingang der Angebote oder Teilnahmeanträge Tag: 05/12/2023 Ortszeit: 15:00 IV.2.3)Voraussichtlicher Tag der Absendung der Aufforderungen zur Angebotsabgabe bzw. zur Teilnahme an ausgewählte Bewerber IV.2.4)Sprache(n), in der (denen) Angebote oder Teilnahmeanträge eingereicht werden können: Rumänisch IV.2.6)Bindefrist des Angebots Das Angebot muss gültig bleiben bis: 05/03/2024 IV.2.7)Bedingungen für die Öffnung der Angebote Tag: 05/12/2023 Ortszeit: 15:00 Ort: In SEAP Abschnitt VI: Weitere Angaben VI.1)Angaben zur Wiederkehr des Auftrags Dies ist ein wiederkehrender Auftrag: nein VI.3)Zusätzliche Angaben: 1.In vederea completarii DUAE, operatorii economici vor completa direct în SEAP, dup autentificare, în seciunea dedicat a procedurii de interes, DUAE-ul deja configurat de autoritatea contractant. DUAE, astfel completat, va putea fi vizualizat i analizat de ctre autoritile contractanta în seciunea dedicat acestuia. 2. Modalitatea de departajare a ofertelor cu acelasi pret se va realiza pe baza criteriului " cel mai bun raport calitate-pre", evaluarea ofertelor se realizeaz prin acordarea, pentru fiecare ofert în parte, a unui punctaj rezultat ca urmare a aplicrii algoritmului de calcul stabilit în cap. II.2.5. - Clasamentul ofertelor se stabilete prin ordonarea descresctoare a punctajelor respective, oferta câtigtoare fiind cea de pe primul loc, respectiv cea cu cel mai mare punctaj. 3. În cazul în care dou sau mai multe oferte sunt clasate pe primul loc, cu punctaje egale, departajarea se va face având în vedere punctajul obinut la factorii de evaluare în ordinea descresctoare a ponderilor acestora. În situaia în care egalitatea se menine, autoritatea contractant are dreptul s solicite noi propuneri financiare, i oferta câtigtoare va fi desemnat cea care prezinta pretul total (fara TVA) cel mai scazut pentru cantitatea de produse din anexa 1 model contract. Modalitatea de departajare a ofertelor cu acelasi pret se va realiza tot in format electronic prin transmiterea unei solicitari de reofertare la sectiunea intrebari- din partea autoritatii contractante, la care operatorii economici vor transmite raspunsul lor online (in SEAP), fara afectarea ofertelor clasate pe locurile anterioare. 4. La elaborarea ofertei, operatorul economic, considerând c anumite clauze îi sunt defavorabile i fiind interesat s depun ofert, poate solicita clarificri, într-un interval de timp care s permit informarea tuturor potenialilor ofertani despre eventualele modificri ale acestor clauze, cu respectarea prevederilor art. 143 alin. (3) lit. b) din H.G. 394/2016 modificat i completat; clauzele specifice vor putea fi modificate dac nu introduc condiii care ar fi permis atribuirea contractului unui alt ofertant sau dac modificarea nu favorizeaz contractantul, din punct de vedere economic. 5.Cerintele tehnice definite la nivelul anuntului de participare, caietului de sarcini sau altor documente complementare, prin trimiterea standardelor, la un anumit producator, la marci, brevete, tipuri, la o origine sau la o productie/metoda specifica de fabricatie/prestare/executie, vor fi intelese ca fiind insotite de mentiunea sau echivalent. 6. Referitor la garantia de participare, precizam urmatoarele: Constituirea garantie de participare prin: a)virament bancar; b)instrument de garantare emise în conditiile legii astfel: (i) scrisori de garanie emise de institutii de credit bancare din Romania sau din alt stat; (ii) scrisori de garanie emise de instiitutii. financiare nebancare din Romania sau din alt stat pentru achizitia de lucrri a cror valoare estimat <= 40.000.000 lei fr TVA i respectiv. pentru achizitia de produse sau servicii a cror valoare estimat <=7.000.000 lei fr TVA; (iii) asigurri de garanii emise: fie de societati de asigurare care dein autorizaii de funcionare emise în Romania sau într-un alt stat membru al UE i/sau care sunt înscrise în registrele publicate pe site-ul ASF, dup caz; fie de societati de asigurare din state tere prin sucursale auto. Contul entitatii contractante in LEI:RO74 RNCB 0074003698560001-BCR Sector 3, in EURO: RO47RNCB0074003698560002-BCR Sector 3. Dovada constituirii garantiei de participare se ataseaza in SEAP la sectiunea Documente de calificare pana cel mai tarziu la data/ora limita de depunere a ofertelor. Instrumentul de garantare trebuie sa prevada ca plata garantiei de participare se va executa necondiionat, respectiv la prima cerere a entitatii contractante, pe baza declaraiei cu privire la culpa persoanei garantate. Entitatea contractanta are dreptul sa reina garantia de participare,atunci când acesta se afla în oricare din urmatoarele situatii: a) si-a retras oferta, în perioada de valabilitate a acesteia; b) oferta sa fiind stabilita câstigatoare,refuza sa semneze contr. în perioada de valabilitate a ofertei. Garantia de participare se elibereaza conform art 164 ^1 din Legea nr. 99/2016. Pentru restituirea garantiei de participare ofertantul va comunica la STB SA DA-SPAS, nr de cont/banca si numele procedurii. Echivalenta pentru garantia de participare depusa in alta valuta se va face la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile. VI.4)Rechtsbehelfsverfahren/Nachprüfungsverfahren VI.4.1)Zuständige Stelle für Rechtsbehelfs-/Nachprüfungsverfahren Offizielle Bezeichnung: Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor Postanschrift: Str. Stavropoleos nr. 6, sector 3 Ort: Bucuresti Postleitzahl: 030084 Land: Rumänien E-Mail: [10]office@cnsc.ro Telefon: +40 213104641 Fax: +40 213104642 / +40 218900745 Internet-Adresse: [11]http://www.cnsc.ro VI.5)Tag der Absendung dieser Bekanntmachung: 30/10/2023 References 6. mailto:ileana.rusu@stbsa.ro?subject=TED 7. http://www.stbsa.ro/ 8. https://www.e-licitatie.ro/ 9. https://e-licitatie.ro/pub/notices/c-notice/v2/view/100172481 10. mailto:office@cnsc.ro?subject=TED 11. http://www.cnsc.ro/ -------------------------------------------------------------------------------- Database Operation & Alert Service (icc-hofmann) for: The Office for Official Publications of the European Communities The Federal Office of Foreign Trade Information Phone: +49 6082-910101, Fax: +49 6082-910200, URL: http://www.icc-hofmann.de