Ausschreibungen und Aufträge: Bankdienstleistungen - DK-Ringkøbing Bankdienstleistungen Dokument Nr...: 668662-2023 (ID: 2023110309145865866) Veröffentlicht: 03.11.2023 * DK-Ringkøbing: Bankdienstleistungen 2023/S 212/2023 668662 Bekanntmachung vergebener Aufträge Ergebnisse des Vergabeverfahrens Dienstleistungen Rechtsgrundlage: Richtlinie 2014/24/EU Abschnitt I: Öffentlicher Auftraggeber I.1)Name und Adressen Offizielle Bezeichnung: Ringkøbing-Skjern Kommune Nationale Identifikationsnummer: 29189609 Postanschrift: Ved Fjorden 6 Ort: Ringkøbing NUTS-Code: DK041 Vestjylland Postleitzahl: 6950 Land: Dänemark Kontaktstelle(n): Kell Christensen E-Mail: [6]indkob@rksk.dk Telefon: +45 99741636 Internet-Adresse(n): Hauptadresse: [7]https://permalink.mercell.com/211864708.aspx Adresse des Beschafferprofils: [8]http://www.rksk.dk/ I.4)Art des öffentlichen Auftraggebers Regional- oder Kommunalbehörde I.5)Haupttätigkeit(en) Allgemeine öffentliche Verwaltung Abschnitt II: Gegenstand II.1)Umfang der Beschaffung II.1.1)Bezeichnung des Auftrags: EU-udbud af bankforretninger Referenznummer der Bekanntmachung: 23-018460 II.1.2)CPV-Code Hauptteil 66110000 Bankdienstleistungen II.1.3)Art des Auftrags Dienstleistungen II.1.4)Kurze Beschreibung: Ringkøbing-Skjern Kommune ønsker at indgå en aftale med et pengeinstitut med henblik på afvikling af kommunens daglige bankforretninger. Aftalen vil være gældende for perioden 1. januar 2024 til den 30. september 2029. Eventuelle transaktionsomkostninger i forbindelse med et bankskifte dækkes af tilbudsgiver. II.1.6)Angaben zu den Losen Aufteilung des Auftrags in Lose: nein II.1.7)Gesamtwert der Beschaffung (ohne MwSt.) Wert ohne MwSt.: 31 500 000.00 DKK II.2)Beschreibung II.2.3)Erfüllungsort NUTS-Code: DK041 Vestjylland Hauptort der Ausführung: Ringkøbing-Skjern Kommune II.2.4)Beschreibung der Beschaffung: Opgaven omfatter alle kommunens forvaltninger og tilknyttede institutioner. Ydelsen skal som hovedregel dække: - Alle ind- og udbetalingstransaktioner, dog undtaget de transaktioner der jf. lovgivningen skal foregå via OBS-kontoen - Øvrige forretninger såsom brug af betalingskort, valutaveksling m.v. - Rådgivning om daglige transaktioner m.v. - Likviditetsoptimering (REPO)Aftalen omfatter ikke: - En gruppe mindre betydende konti tilknyttet kommunens institutioner - Låneoptagelse - Formuepleje af eventuel overskudslikviditet (kapitalforvaltning) - Administration af legaterKommunen ønsker en bankforbindelse, der fremstår som en naturlig og kompetent sparringspartner for ledelse og medarbejdere, og en partner, som gerne proaktivt gør opmærksom på bedre, mere effektive, eller sikrere arbejdsmetoder, hvis man i forbindelse med den ordinære bankforretning bliver opmærksom på forhold, som kan forbedres. II.2.5)Zuschlagskriterien Qualitätskriterium - Name: Kvalitet / Gewichtung: 60% Preis - Gewichtung: 40% II.2.11)Angaben zu Optionen Optionen: nein II.2.13)Angaben zu Mitteln der Europäischen Union Der Auftrag steht in Verbindung mit einem Vorhaben und/oder Programm, das aus Mitteln der EU finanziert wird: nein II.2.14)Zusätzliche Angaben Abschnitt IV: Verfahren IV.1)Beschreibung IV.1.1)Verfahrensart Offenes Verfahren IV.1.3)Angaben zur Rahmenvereinbarung oder zum dynamischen Beschaffungssystem IV.1.8)Angaben zum Beschaffungsübereinkommen (GPA) Der Auftrag fällt unter das Beschaffungsübereinkommen: ja IV.2)Verwaltungsangaben IV.2.1)Frühere Bekanntmachung zu diesem Verfahren Bekanntmachungsnummer im ABl.: [9]2023/S 175-549561 IV.2.8)Angaben zur Beendigung des dynamischen Beschaffungssystems IV.2.9)Angaben zur Beendigung des Aufrufs zum Wettbewerb in Form einer Vorinformation Abschnitt V: Auftragsvergabe Bezeichnung des Auftrags: EU-udbud af bankforretninger Ein Auftrag/Los wurde vergeben: ja V.2)Auftragsvergabe V.2.1)Tag des Vertragsabschlusses: 25/10/2023 V.2.2)Angaben zu den Angeboten Anzahl der eingegangenen Angebote: 3 Anzahl der eingegangenen Angebote von KMU: 0 Anzahl der eingegangenen Angebote von Bietern aus anderen EU-Mitgliedstaaten: 1 Anzahl der eingegangenen Angebote von Bietern aus Nicht-EU-Mitgliedstaaten: 0 Anzahl der elektronisch eingegangenen Angebote: 3 Der Auftrag wurde an einen Zusammenschluss aus Wirtschaftsteilnehmern vergeben: nein V.2.3)Name und Anschrift des Wirtschaftsteilnehmers, zu dessen Gunsten der Zuschlag erteilt wurde Offizielle Bezeichnung: Jyske Bank A/S Nationale Identifikationsnummer: 17616617 Postanschrift: Vestergade 8 -16 Ort: Silkeborg NUTS-Code: DK041 Vestjylland Postleitzahl: 8600 Land: Dänemark E-Mail: [10]jyskebank@jyskebank.dk Telefon: +45 89898989 Fax: +45 89222496 Der Auftragnehmer ist ein KMU: nein V.2.4)Angaben zum Wert des Auftrags/Loses (ohne MwSt.) Gesamtwert des Auftrags/Loses: 31 500 000.00 DKK V.2.5)Angaben zur Vergabe von Unteraufträgen Abschnitt VI: Weitere Angaben VI.3)Zusätzliche Angaben: VI.4)Rechtsbehelfsverfahren/Nachprüfungsverfahren VI.4.1)Zuständige Stelle für Rechtsbehelfs-/Nachprüfungsverfahren Offizielle Bezeichnung: Klagenævnet for Udbud - Nævnenes Hus Postanschrift: Toldboden 2 Ort: Viborg Postleitzahl: 8800 Land: Dänemark E-Mail: [11]klfu@naevneneshus.dk Telefon: +45 72405600 Fax: +45 33307799 Internet-Adresse: [12]http://www.naevneneshus.dk VI.4.3)Einlegung von Rechtsbehelfen Genaue Angaben zu den Fristen für die Einlegung von Rechtsbehelfen: Præcise oplysninger om klagefrist(er): I henhold til LBK nr. 593 af 02.06.2016 om lov om Klagenævnet for Udbud gælder følgende klagefrister i relation til gennemførelse af udbud: Klage over ikke at være prækvalificeret skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har afsendt en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet prækvalificeret, hvis underretningen har angivet en kort redegørelse for de relevante grunde for beslutningen, jf. lovens § 7, stk. 1. Klage over tildeling af kontrakten skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 45 dage efter, at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt. Klage i forbindelse med indgåelse af en rammeaftale skal indgives inden 6 måneder regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiver har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere. Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstillperioden, jf. lovens § 6, stk. 4. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i standstill-perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1. Samtidig med indgivelse af klage skal der indbetales et klagegebyr på kr. 20.000 til Klagenævnet for Udbud. VI.4.4)Stelle, die Auskünfte über die Einlegung von Rechtsbehelfen erteilt Offizielle Bezeichnung: Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen Postanschrift: Carl Jacobsens Vej 35 Ort: Valby Postleitzahl: 2500 Land: Dänemark E-Mail: [13]kfst@kfst.dk Telefon: +45 41715000 Fax: +45 41715100 Internet-Adresse: [14]http://www.kfst.dk VI.5)Tag der Absendung dieser Bekanntmachung: 30/10/2023 References 6. mailto:indkob@rksk.dk?subject=TED 7. https://permalink.mercell.com/211864708.aspx 8. http://www.rksk.dk/ 9. https://ted.europa.eu/udl?uri=TED:NOTICE:549561-2023:TEXT:DE:HTML 10. mailto:jyskebank@jyskebank.dk?subject=TED 11. mailto:klfu@naevneneshus.dk?subject=TED 12. http://www.naevneneshus.dk/ 13. mailto:kfst@kfst.dk?subject=TED 14. http://www.kfst.dk/ -------------------------------------------------------------------------------- Database Operation & Alert Service (icc-hofmann) for: The Office for Official Publications of the European Communities The Federal Office of Foreign Trade Information Phone: +49 6082-910101, Fax: +49 6082-910200, URL: http://www.icc-hofmann.de