Ausschreibung: Medizinische Verbrauchsartikel - RO-Braov Medizinische Verbrauchsartikel Dokument Nr...: 668590-2023 (ID: 2023110309141365734) Veröffentlicht: 03.11.2023 * RO-Braov: Medizinische Verbrauchsartikel 2023/S 212/2023 668590 Auftragsbekanntmachung Lieferauftrag Rechtsgrundlage: Richtlinie 2014/24/EU Abschnitt I: Öffentlicher Auftraggeber I.1)Name und Adressen Offizielle Bezeichnung: Spitalul Clinic de Urgenta pentru Copii Brasov Nationale Identifikationsnummer: 4317738 Postanschrift: Strada: Nicopole, nr. 45 Ort: Brasov NUTS-Code: RO122 Braov Postleitzahl: 500063 Land: Rumänien Kontaktstelle(n): Antonia Horoi E-Mail: [6]licitatii.pediatriebv@gmail.com Telefon: +40 268415130 Fax: +40 268418988 Internet-Adresse(n): Hauptadresse: [7]http://www.spitalcopiibrasov.ro Adresse des Beschafferprofils: [8]https://www.e-licitatie.ro I.3)Kommunikation Die Auftragsunterlagen stehen für einen uneingeschränkten und vollständigen direkten Zugang gebührenfrei zur Verfügung unter: [9]https://e-licitatie.ro/pub/notices/c-notice/v2/view/100172559 Weitere Auskünfte erteilen/erteilt die oben genannten Kontaktstellen Angebote oder Teilnahmeanträge sind einzureichen an die oben genannten Kontaktstellen I.4)Art des öffentlichen Auftraggebers Andere: Spital I.5)Haupttätigkeit(en) Gesundheit Abschnitt II: Gegenstand II.1)Umfang der Beschaffung II.1.1)Bezeichnung des Auftrags: Achizitie de materiale sanitare Pansamente si sisteme de recoltare Referenznummer der Bekanntmachung: 25105 II.1.2)CPV-Code Hauptteil 33140000 Medizinische Verbrauchsartikel II.1.3)Art des Auftrags Lieferauftrag II.1.4)Kurze Beschreibung: Achizitie de materiale sanitare - pansamente si sisteme de recoltare.Autoritatea contractanta va raspunde in mod clar si complet tuturor solicitarilor de clarificare/informatiilor suplimentare IN A 10 -a zi inainte de termenul limita de depunere a ofertelor. Numar zile pana la care se pot solicita clarificari inainte de data limita de depunere a ofertelor/candidaturilor: 15 II.1.5)Geschätzter Gesamtwert Wert ohne MwSt.: 1 933 105.00 RON II.1.6)Angaben zu den Losen Aufteilung des Auftrags in Lose: ja Angebote sind möglich für maximale Anzahl an Losen: 23 Maximale Anzahl an Losen, die an einen Bieter vergeben werden können: 23 Der öffentliche Auftraggeber behält sich das Recht vor, Aufträge unter Zusammenfassung der folgenden Lose oder Losgruppen zu vergeben: Nu e cazul II.2)Beschreibung II.2.1)Bezeichnung des Auftrags: Leucoplast panzat/matase Los-Nr.: 13 II.2.2)Weitere(r) CPV-Code(s) 33140000 Medizinische Verbrauchsartikel II.2.3)Erfüllungsort NUTS-Code: RO122 Braov Hauptort der Ausführung: Nicopole 45 II.2.4)Beschreibung der Beschaffung: Conform caiet de sarcini II.2.5)Zuschlagskriterien Die nachstehenden Kriterien Preis II.2.6)Geschätzter Wert Wert ohne MwSt.: 384 756.00 RON II.2.7)Laufzeit des Vertrags, der Rahmenvereinbarung oder des dynamischen Beschaffungssystems Laufzeit in Monaten: 12 Dieser Auftrag kann verlängert werden: nein II.2.10)Angaben über Varianten/Alternativangebote Varianten/Alternativangebote sind zulässig: nein II.2.11)Angaben zu Optionen Optionen: nein II.2.13)Angaben zu Mitteln der Europäischen Union Der Auftrag steht in Verbindung mit einem Vorhaben und/oder Programm, das aus Mitteln der EU finanziert wird: nein II.2.14)Zusätzliche Angaben II.2)Beschreibung II.2.1)Bezeichnung des Auftrags: Comprese tifon nesterile 40/40 Los-Nr.: 1 II.2.2)Weitere(r) CPV-Code(s) 33140000 Medizinische Verbrauchsartikel II.2.3)Erfüllungsort NUTS-Code: RO122 Braov Hauptort der Ausführung: Nicopole 45 II.2.4)Beschreibung der Beschaffung: Conform caiet de sarcini II.2.5)Zuschlagskriterien Die nachstehenden Kriterien Preis II.2.6)Geschätzter Wert Wert ohne MwSt.: 196 950.00 RON II.2.7)Laufzeit des Vertrags, der Rahmenvereinbarung oder des dynamischen Beschaffungssystems Laufzeit in Monaten: 12 Dieser Auftrag kann verlängert werden: nein II.2.10)Angaben über Varianten/Alternativangebote Varianten/Alternativangebote sind zulässig: nein II.2.11)Angaben zu Optionen Optionen: nein II.2.13)Angaben zu Mitteln der Europäischen Union Der Auftrag steht in Verbindung mit einem Vorhaben und/oder Programm, das aus Mitteln der EU finanziert wird: nein II.2.14)Zusätzliche Angaben II.2)Beschreibung II.2.1)Bezeichnung des Auftrags: Benzi adezive intarite pentru sutura leziunilor Los-Nr.: 19 II.2.2)Weitere(r) CPV-Code(s) 33140000 Medizinische Verbrauchsartikel II.2.3)Erfüllungsort NUTS-Code: RO122 Braov Hauptort der Ausführung: Nicopole 45 II.2.4)Beschreibung der Beschaffung: Conform caiet de sarcini II.2.5)Zuschlagskriterien Die nachstehenden Kriterien Preis II.2.6)Geschätzter Wert Wert ohne MwSt.: 111 830.00 RON II.2.7)Laufzeit des Vertrags, der Rahmenvereinbarung oder des dynamischen Beschaffungssystems Laufzeit in Monaten: 12 Dieser Auftrag kann verlängert werden: nein II.2.10)Angaben über Varianten/Alternativangebote Varianten/Alternativangebote sind zulässig: nein II.2.11)Angaben zu Optionen Optionen: nein II.2.13)Angaben zu Mitteln der Europäischen Union Der Auftrag steht in Verbindung mit einem Vorhaben und/oder Programm, das aus Mitteln der EU finanziert wird: nein II.2.14)Zusätzliche Angaben II.2)Beschreibung II.2.1)Bezeichnung des Auftrags: Leucoplast hartie Los-Nr.: 10 II.2.2)Weitere(r) CPV-Code(s) 33140000 Medizinische Verbrauchsartikel II.2.3)Erfüllungsort NUTS-Code: RO122 Braov Hauptort der Ausführung: Nicopole 45 II.2.4)Beschreibung der Beschaffung: Conform caiet de sarcini II.2.5)Zuschlagskriterien Die nachstehenden Kriterien Preis II.2.6)Geschätzter Wert Wert ohne MwSt.: 30 518.00 RON II.2.7)Laufzeit des Vertrags, der Rahmenvereinbarung oder des dynamischen Beschaffungssystems Laufzeit in Monaten: 12 Dieser Auftrag kann verlängert werden: nein II.2.10)Angaben über Varianten/Alternativangebote Varianten/Alternativangebote sind zulässig: nein II.2.11)Angaben zu Optionen Optionen: nein II.2.13)Angaben zu Mitteln der Europäischen Union Der Auftrag steht in Verbindung mit einem Vorhaben und/oder Programm, das aus Mitteln der EU finanziert wird: nein II.2.14)Zusätzliche Angaben II.2)Beschreibung II.2.1)Bezeichnung des Auftrags: FESI GIPSATE Los-Nr.: 9 II.2.2)Weitere(r) CPV-Code(s) 33140000 Medizinische Verbrauchsartikel II.2.3)Erfüllungsort NUTS-Code: RO122 Braov Hauptort der Ausführung: Nicopole 45 II.2.4)Beschreibung der Beschaffung: Conform caiet de sarcini II.2.5)Zuschlagskriterien Die nachstehenden Kriterien Preis II.2.6)Geschätzter Wert Wert ohne MwSt.: 193 490.00 RON II.2.7)Laufzeit des Vertrags, der Rahmenvereinbarung oder des dynamischen Beschaffungssystems Laufzeit in Monaten: 12 Dieser Auftrag kann verlängert werden: nein II.2.10)Angaben über Varianten/Alternativangebote Varianten/Alternativangebote sind zulässig: nein II.2.11)Angaben zu Optionen Optionen: nein II.2.13)Angaben zu Mitteln der Europäischen Union Der Auftrag steht in Verbindung mit einem Vorhaben und/oder Programm, das aus Mitteln der EU finanziert wird: nein II.2.14)Zusätzliche Angaben II.2)Beschreibung II.2.1)Bezeichnung des Auftrags: Sisteme de recoltare Los-Nr.: 23 II.2.2)Weitere(r) CPV-Code(s) 33140000 Medizinische Verbrauchsartikel II.2.3)Erfüllungsort NUTS-Code: RO122 Braov Hauptort der Ausführung: Nicopole 45 II.2.4)Beschreibung der Beschaffung: Conform caiet de sarcini II.2.5)Zuschlagskriterien Die nachstehenden Kriterien Preis II.2.6)Geschätzter Wert Wert ohne MwSt.: 368 620.00 RON II.2.7)Laufzeit des Vertrags, der Rahmenvereinbarung oder des dynamischen Beschaffungssystems Laufzeit in Monaten: 12 Dieser Auftrag kann verlängert werden: nein II.2.10)Angaben über Varianten/Alternativangebote Varianten/Alternativangebote sind zulässig: nein II.2.11)Angaben zu Optionen Optionen: nein II.2.13)Angaben zu Mitteln der Europäischen Union Der Auftrag steht in Verbindung mit einem Vorhaben und/oder Programm, das aus Mitteln der EU finanziert wird: nein II.2.14)Zusätzliche Angaben II.2)Beschreibung II.2.1)Bezeichnung des Auftrags: Pansament steril fixare canula (branula) Los-Nr.: 14 II.2.2)Weitere(r) CPV-Code(s) 33140000 Medizinische Verbrauchsartikel II.2.3)Erfüllungsort NUTS-Code: RO122 Braov Hauptort der Ausführung: Nicopole 45 II.2.4)Beschreibung der Beschaffung: Conform caiet de sarcini II.2.5)Zuschlagskriterien Die nachstehenden Kriterien Preis II.2.6)Geschätzter Wert Wert ohne MwSt.: 16 100.00 RON II.2.7)Laufzeit des Vertrags, der Rahmenvereinbarung oder des dynamischen Beschaffungssystems Laufzeit in Monaten: 12 Dieser Auftrag kann verlängert werden: nein II.2.10)Angaben über Varianten/Alternativangebote Varianten/Alternativangebote sind zulässig: nein II.2.11)Angaben zu Optionen Optionen: nein II.2.13)Angaben zu Mitteln der Europäischen Union Der Auftrag steht in Verbindung mit einem Vorhaben und/oder Programm, das aus Mitteln der EU finanziert wird: nein II.2.14)Zusätzliche Angaben II.2)Beschreibung II.2.1)Bezeichnung des Auftrags: Comprese nesterile tifon 12 straturi Los-Nr.: 3 II.2.2)Weitere(r) CPV-Code(s) 33140000 Medizinische Verbrauchsartikel II.2.3)Erfüllungsort NUTS-Code: RO122 Braov Hauptort der Ausführung: Nicopole 45 II.2.4)Beschreibung der Beschaffung: Conform caiet de sarcini II.2.5)Zuschlagskriterien Die nachstehenden Kriterien Preis II.2.6)Geschätzter Wert Wert ohne MwSt.: 24 600.00 RON II.2.7)Laufzeit des Vertrags, der Rahmenvereinbarung oder des dynamischen Beschaffungssystems Laufzeit in Monaten: 12 Dieser Auftrag kann verlängert werden: nein II.2.10)Angaben über Varianten/Alternativangebote Varianten/Alternativangebote sind zulässig: nein II.2.11)Angaben zu Optionen Optionen: nein II.2.13)Angaben zu Mitteln der Europäischen Union Der Auftrag steht in Verbindung mit einem Vorhaben und/oder Programm, das aus Mitteln der EU finanziert wird: nein II.2.14)Zusätzliche Angaben II.2)Beschreibung II.2.1)Bezeichnung des Auftrags: Fesi tifon Los-Nr.: 5 II.2.2)Weitere(r) CPV-Code(s) 33140000 Medizinische Verbrauchsartikel II.2.3)Erfüllungsort NUTS-Code: RO122 Braov Hauptort der Ausführung: Nicopole 45 II.2.4)Beschreibung der Beschaffung: Conform caiet de sarcini II.2.5)Zuschlagskriterien Die nachstehenden Kriterien Preis II.2.6)Geschätzter Wert Wert ohne MwSt.: 150 990.00 RON II.2.7)Laufzeit des Vertrags, der Rahmenvereinbarung oder des dynamischen Beschaffungssystems Laufzeit in Monaten: 12 Dieser Auftrag kann verlängert werden: nein II.2.10)Angaben über Varianten/Alternativangebote Varianten/Alternativangebote sind zulässig: nein II.2.11)Angaben zu Optionen Optionen: nein II.2.13)Angaben zu Mitteln der Europäischen Union Der Auftrag steht in Verbindung mit einem Vorhaben und/oder Programm, das aus Mitteln der EU finanziert wird: nein II.2.14)Zusätzliche Angaben II.2)Beschreibung II.2.1)Bezeichnung des Auftrags: Camp steril cu orificiu 37x45cm Los-Nr.: 17 II.2.2)Weitere(r) CPV-Code(s) 33140000 Medizinische Verbrauchsartikel II.2.3)Erfüllungsort NUTS-Code: RO122 Braov Hauptort der Ausführung: Nicopole 45 II.2.4)Beschreibung der Beschaffung: Conform caiet de sarcini II.2.5)Zuschlagskriterien Die nachstehenden Kriterien Preis II.2.6)Geschätzter Wert Wert ohne MwSt.: 107 730.00 RON II.2.7)Laufzeit des Vertrags, der Rahmenvereinbarung oder des dynamischen Beschaffungssystems Laufzeit in Monaten: 12 Dieser Auftrag kann verlängert werden: nein II.2.10)Angaben über Varianten/Alternativangebote Varianten/Alternativangebote sind zulässig: nein II.2.11)Angaben zu Optionen Optionen: nein II.2.13)Angaben zu Mitteln der Europäischen Union Der Auftrag steht in Verbindung mit einem Vorhaben und/oder Programm, das aus Mitteln der EU finanziert wird: nein II.2.14)Zusätzliche Angaben II.2)Beschreibung II.2.1)Bezeichnung des Auftrags: BANDAJ TUBULAR ELASTIC Los-Nr.: 20 II.2.2)Weitere(r) CPV-Code(s) 33140000 Medizinische Verbrauchsartikel II.2.3)Erfüllungsort NUTS-Code: RO122 Braov Hauptort der Ausführung: Nicopole 45 II.2.4)Beschreibung der Beschaffung: Conform caiet de sarcini II.2.5)Zuschlagskriterien Die nachstehenden Kriterien Preis II.2.6)Geschätzter Wert Wert ohne MwSt.: 69 071.00 RON II.2.7)Laufzeit des Vertrags, der Rahmenvereinbarung oder des dynamischen Beschaffungssystems Laufzeit in Monaten: 12 Dieser Auftrag kann verlängert werden: nein II.2.10)Angaben über Varianten/Alternativangebote Varianten/Alternativangebote sind zulässig: nein II.2.11)Angaben zu Optionen Optionen: nein II.2.13)Angaben zu Mitteln der Europäischen Union Der Auftrag steht in Verbindung mit einem Vorhaben und/oder Programm, das aus Mitteln der EU finanziert wird: nein II.2.14)Zusätzliche Angaben II.2)Beschreibung II.2.1)Bezeichnung des Auftrags: Vata ortopedica Los-Nr.: 21 II.2.2)Weitere(r) CPV-Code(s) 33140000 Medizinische Verbrauchsartikel II.2.3)Erfüllungsort NUTS-Code: RO122 Braov Hauptort der Ausführung: Nicopole 45 II.2.4)Beschreibung der Beschaffung: Conform caiet de sarcini II.2.5)Zuschlagskriterien Die nachstehenden Kriterien Preis II.2.6)Geschätzter Wert Wert ohne MwSt.: 110 620.00 RON II.2.7)Laufzeit des Vertrags, der Rahmenvereinbarung oder des dynamischen Beschaffungssystems Laufzeit in Monaten: 12 Dieser Auftrag kann verlängert werden: nein II.2.10)Angaben über Varianten/Alternativangebote Varianten/Alternativangebote sind zulässig: nein II.2.11)Angaben zu Optionen Optionen: nein II.2.13)Angaben zu Mitteln der Europäischen Union Der Auftrag steht in Verbindung mit einem Vorhaben und/oder Programm, das aus Mitteln der EU finanziert wird: nein II.2.14)Zusätzliche Angaben II.2)Beschreibung II.2.1)Bezeichnung des Auftrags: Pansament Hidrofilm 10/15cm Los-Nr.: 15 II.2.2)Weitere(r) CPV-Code(s) 33140000 Medizinische Verbrauchsartikel II.2.3)Erfüllungsort NUTS-Code: RO122 Braov Hauptort der Ausführung: Nicopole 45 II.2.4)Beschreibung der Beschaffung: Conform caiet de sarcini II.2.5)Zuschlagskriterien Die nachstehenden Kriterien Preis II.2.6)Geschätzter Wert Wert ohne MwSt.: 3 200.00 RON II.2.7)Laufzeit des Vertrags, der Rahmenvereinbarung oder des dynamischen Beschaffungssystems Laufzeit in Monaten: 12 Dieser Auftrag kann verlängert werden: nein II.2.10)Angaben über Varianten/Alternativangebote Varianten/Alternativangebote sind zulässig: nein II.2.11)Angaben zu Optionen Optionen: nein II.2.13)Angaben zu Mitteln der Europäischen Union Der Auftrag steht in Verbindung mit einem Vorhaben und/oder Programm, das aus Mitteln der EU finanziert wird: nein II.2.14)Zusätzliche Angaben II.2)Beschreibung II.2.1)Bezeichnung des Auftrags: Fesi elastice tesatura rara Los-Nr.: 7 II.2.2)Weitere(r) CPV-Code(s) 33140000 Medizinische Verbrauchsartikel II.2.3)Erfüllungsort NUTS-Code: RO122 Braov Hauptort der Ausführung: Nicopole 45 II.2.4)Beschreibung der Beschaffung: Conform caiet de sarcini II.2.5)Zuschlagskriterien Die nachstehenden Kriterien Preis II.2.6)Geschätzter Wert Wert ohne MwSt.: 3 750.00 RON II.2.7)Laufzeit des Vertrags, der Rahmenvereinbarung oder des dynamischen Beschaffungssystems Laufzeit in Monaten: 12 Dieser Auftrag kann verlängert werden: nein II.2.10)Angaben über Varianten/Alternativangebote Varianten/Alternativangebote sind zulässig: nein II.2.11)Angaben zu Optionen Optionen: nein II.2.13)Angaben zu Mitteln der Europäischen Union Der Auftrag steht in Verbindung mit einem Vorhaben und/oder Programm, das aus Mitteln der EU finanziert wird: nein II.2.14)Zusätzliche Angaben II.2)Beschreibung II.2.1)Bezeichnung des Auftrags: Fesi elastice autoadezive Los-Nr.: 8 II.2.2)Weitere(r) CPV-Code(s) 33140000 Medizinische Verbrauchsartikel II.2.3)Erfüllungsort NUTS-Code: RO122 Braov Hauptort der Ausführung: Nicopole 45 II.2.4)Beschreibung der Beschaffung: Conform caiet de sarcini II.2.5)Zuschlagskriterien Die nachstehenden Kriterien Preis II.2.6)Geschätzter Wert Wert ohne MwSt.: 23 115.00 RON II.2.7)Laufzeit des Vertrags, der Rahmenvereinbarung oder des dynamischen Beschaffungssystems Laufzeit in Monaten: 12 Dieser Auftrag kann verlängert werden: nein II.2.10)Angaben über Varianten/Alternativangebote Varianten/Alternativangebote sind zulässig: nein II.2.11)Angaben zu Optionen Optionen: nein II.2.13)Angaben zu Mitteln der Europäischen Union Der Auftrag steht in Verbindung mit einem Vorhaben und/oder Programm, das aus Mitteln der EU finanziert wird: nein II.2.14)Zusätzliche Angaben II.2)Beschreibung II.2.1)Bezeichnung des Auftrags: Band chirurgical autoadeziva Los-Nr.: 11 II.2.2)Weitere(r) CPV-Code(s) 33140000 Medizinische Verbrauchsartikel II.2.3)Erfüllungsort NUTS-Code: RO122 Braov Hauptort der Ausführung: Nicopole 45 II.2.4)Beschreibung der Beschaffung: Conform caiet de sarcini II.2.5)Zuschlagskriterien Die nachstehenden Kriterien Preis II.2.6)Geschätzter Wert Wert ohne MwSt.: 2 400.00 RON II.2.7)Laufzeit des Vertrags, der Rahmenvereinbarung oder des dynamischen Beschaffungssystems Laufzeit in Monaten: 12 Dieser Auftrag kann verlängert werden: nein II.2.10)Angaben über Varianten/Alternativangebote Varianten/Alternativangebote sind zulässig: nein II.2.11)Angaben zu Optionen Optionen: nein II.2.13)Angaben zu Mitteln der Europäischen Union Der Auftrag steht in Verbindung mit einem Vorhaben und/oder Programm, das aus Mitteln der EU finanziert wird: nein II.2.14)Zusätzliche Angaben II.2)Beschreibung II.2.1)Bezeichnung des Auftrags: Fesi elastice Los-Nr.: 6 II.2.2)Weitere(r) CPV-Code(s) 33140000 Medizinische Verbrauchsartikel II.2.3)Erfüllungsort NUTS-Code: RO122 Braov Hauptort der Ausführung: Nicopole 45 II.2.4)Beschreibung der Beschaffung: Conform caiet de sarcini II.2.5)Zuschlagskriterien Die nachstehenden Kriterien Preis II.2.6)Geschätzter Wert Wert ohne MwSt.: 5 500.00 RON II.2.7)Laufzeit des Vertrags, der Rahmenvereinbarung oder des dynamischen Beschaffungssystems Laufzeit in Monaten: 12 Dieser Auftrag kann verlängert werden: nein II.2.10)Angaben über Varianten/Alternativangebote Varianten/Alternativangebote sind zulässig: nein II.2.11)Angaben zu Optionen Optionen: nein II.2.13)Angaben zu Mitteln der Europäischen Union Der Auftrag steht in Verbindung mit einem Vorhaben und/oder Programm, das aus Mitteln der EU finanziert wird: nein II.2.14)Zusätzliche Angaben II.2)Beschreibung II.2.1)Bezeichnung des Auftrags: Plasturi recoltare rotunzi Los-Nr.: 18 II.2.2)Weitere(r) CPV-Code(s) 33140000 Medizinische Verbrauchsartikel II.2.3)Erfüllungsort NUTS-Code: RO122 Braov Hauptort der Ausführung: Nicopole 45 II.2.4)Beschreibung der Beschaffung: Conform caiet de sarcini II.2.5)Zuschlagskriterien Die nachstehenden Kriterien Preis II.2.6)Geschätzter Wert Wert ohne MwSt.: 7 830.00 RON II.2.7)Laufzeit des Vertrags, der Rahmenvereinbarung oder des dynamischen Beschaffungssystems Laufzeit in Monaten: 12 Dieser Auftrag kann verlängert werden: nein II.2.10)Angaben über Varianten/Alternativangebote Varianten/Alternativangebote sind zulässig: nein II.2.11)Angaben zu Optionen Optionen: nein II.2.13)Angaben zu Mitteln der Europäischen Union Der Auftrag steht in Verbindung mit einem Vorhaben und/oder Programm, das aus Mitteln der EU finanziert wird: nein II.2.14)Zusätzliche Angaben II.2)Beschreibung II.2.1)Bezeichnung des Auftrags: Tampoane absorbante nesterile din tifon Los-Nr.: 4 II.2.2)Weitere(r) CPV-Code(s) 33140000 Medizinische Verbrauchsartikel II.2.3)Erfüllungsort NUTS-Code: RO122 Braov Hauptort der Ausführung: Nicopole 45 II.2.4)Beschreibung der Beschaffung: Conform caiet de sarcini II.2.5)Zuschlagskriterien Die nachstehenden Kriterien Preis II.2.6)Geschätzter Wert Wert ohne MwSt.: 1 430.00 RON II.2.7)Laufzeit des Vertrags, der Rahmenvereinbarung oder des dynamischen Beschaffungssystems Laufzeit in Monaten: 12 Dieser Auftrag kann verlängert werden: nein II.2.10)Angaben über Varianten/Alternativangebote Varianten/Alternativangebote sind zulässig: nein II.2.11)Angaben zu Optionen Optionen: nein II.2.13)Angaben zu Mitteln der Europäischen Union Der Auftrag steht in Verbindung mit einem Vorhaben und/oder Programm, das aus Mitteln der EU finanziert wird: nein II.2.14)Zusätzliche Angaben II.2)Beschreibung II.2.1)Bezeichnung des Auftrags: Pansament de fixare cu pad de gluconat de clorhexidina 2% 7cm x 8.5cm Los-Nr.: 16 II.2.2)Weitere(r) CPV-Code(s) 33140000 Medizinische Verbrauchsartikel II.2.3)Erfüllungsort NUTS-Code: RO122 Braov Hauptort der Ausführung: Nicopole 45 II.2.4)Beschreibung der Beschaffung: Conform caiet de sarcini II.2.5)Zuschlagskriterien Die nachstehenden Kriterien Preis II.2.6)Geschätzter Wert Wert ohne MwSt.: 62 500.00 RON II.2.7)Laufzeit des Vertrags, der Rahmenvereinbarung oder des dynamischen Beschaffungssystems Laufzeit in Monaten: 12 Dieser Auftrag kann verlängert werden: nein II.2.10)Angaben über Varianten/Alternativangebote Varianten/Alternativangebote sind zulässig: nein II.2.11)Angaben zu Optionen Optionen: nein II.2.13)Angaben zu Mitteln der Europäischen Union Der Auftrag steht in Verbindung mit einem Vorhaben und/oder Programm, das aus Mitteln der EU finanziert wird: nein II.2.14)Zusätzliche Angaben II.2)Beschreibung II.2.1)Bezeichnung des Auftrags: Leucoplast pe suport de netesut Los-Nr.: 12 II.2.2)Weitere(r) CPV-Code(s) 33140000 Medizinische Verbrauchsartikel II.2.3)Erfüllungsort NUTS-Code: RO122 Braov Hauptort der Ausführung: Nicopole 45 II.2.4)Beschreibung der Beschaffung: Conform caiet de sarcini II.2.5)Zuschlagskriterien Die nachstehenden Kriterien Preis II.2.6)Geschätzter Wert Wert ohne MwSt.: 7 320.00 RON II.2.7)Laufzeit des Vertrags, der Rahmenvereinbarung oder des dynamischen Beschaffungssystems Laufzeit in Monaten: 12 Dieser Auftrag kann verlängert werden: nein II.2.10)Angaben über Varianten/Alternativangebote Varianten/Alternativangebote sind zulässig: nein II.2.11)Angaben zu Optionen Optionen: nein II.2.13)Angaben zu Mitteln der Europäischen Union Der Auftrag steht in Verbindung mit einem Vorhaben und/oder Programm, das aus Mitteln der EU finanziert wird: nein II.2.14)Zusätzliche Angaben II.2)Beschreibung II.2.1)Bezeichnung des Auftrags: Vata hidrofil 200grame Los-Nr.: 22 II.2.2)Weitere(r) CPV-Code(s) 33140000 Medizinische Verbrauchsartikel II.2.3)Erfüllungsort NUTS-Code: RO122 Braov Hauptort der Ausführung: Nicopole 45 II.2.4)Beschreibung der Beschaffung: Conform caiet de sarcini II.2.5)Zuschlagskriterien Die nachstehenden Kriterien Preis II.2.6)Geschätzter Wert Wert ohne MwSt.: 37 195.00 RON II.2.7)Laufzeit des Vertrags, der Rahmenvereinbarung oder des dynamischen Beschaffungssystems Laufzeit in Monaten: 12 Dieser Auftrag kann verlängert werden: nein II.2.10)Angaben über Varianten/Alternativangebote Varianten/Alternativangebote sind zulässig: nein II.2.11)Angaben zu Optionen Optionen: nein II.2.13)Angaben zu Mitteln der Europäischen Union Der Auftrag steht in Verbindung mit einem Vorhaben und/oder Programm, das aus Mitteln der EU finanziert wird: nein II.2.14)Zusätzliche Angaben II.2)Beschreibung II.2.1)Bezeichnung des Auftrags: Tifon hidrofil Los-Nr.: 2 II.2.2)Weitere(r) CPV-Code(s) 33140000 Medizinische Verbrauchsartikel II.2.3)Erfüllungsort NUTS-Code: RO122 Braov Hauptort der Ausführung: Nicopole 45 II.2.4)Beschreibung der Beschaffung: Conform caiet de sarcini II.2.5)Zuschlagskriterien Die nachstehenden Kriterien Preis II.2.6)Geschätzter Wert Wert ohne MwSt.: 13 590.00 RON II.2.7)Laufzeit des Vertrags, der Rahmenvereinbarung oder des dynamischen Beschaffungssystems Laufzeit in Monaten: 12 Dieser Auftrag kann verlängert werden: nein II.2.10)Angaben über Varianten/Alternativangebote Varianten/Alternativangebote sind zulässig: nein II.2.11)Angaben zu Optionen Optionen: nein II.2.13)Angaben zu Mitteln der Europäischen Union Der Auftrag steht in Verbindung mit einem Vorhaben und/oder Programm, das aus Mitteln der EU finanziert wird: nein II.2.14)Zusätzliche Angaben Abschnitt III: Rechtliche, wirtschaftliche, finanzielle und technische Angaben III.1)Teilnahmebedingungen III.1.1)Befähigung zur Berufsausübung einschließlich Auflagen hinsichtlich der Eintragung in einem Berufs- oder Handelsregister Auflistung und kurze Beschreibung der Bedingungen: Ofertantii, tertii sustinatori si subcontractantii nu trebuie sa se regaseasca în situatiile prevazute la art.58-60 din Legea nr.98/2016. 2. Ofertantii, tertii sustinatori si subcontractantii nu trebuie sa se regaseasca în situatiile prevazute la art.164, 165, 167 din Legea nr.98/2016 Modalitatea prin care poate fi demonstrata îndeplinirea cerintei: se va completa DUAE de catre operatorii economici participanti la procedura de atribuire cu informatiile aferente situatiei lor. Documentele justificative care probeaza îndeplinirea celor asumate prin completarea DUAE urmeaza a fi prezentate, la solicitarea autoritatii contractante, doar de catre ofertantul clasat pe locul I in clasamentul intermediar intocmit la finalizarea evaluarii ofertelor. Aceste documente pot fi: certificate constatatoare privind lipsa datoriilor restante, cu privire la plata impozitelor, taxelor sau a contributiilor la bugetul general consolidat (buget local, buget de stat etc.) la momentul prezentarii; cazierul judiciar al operatorului economic si al membrilor organului de administrare, de conducere sau de supraveghere al respectivului operator economic sau al celor ce au putere de reprezentare, de decizie sau de control in cadrul acestuia, asa cum rezulta din certificatul constatator emis de ONRC/actul constitutiv; dupa caz, documente prin care se demonstreaza faptul ca operatorul economic poate beneficia de derogarile prevazute la art. 166 alin. (2), art. 167 alin. (2), art. 171 din Legea 98/2016 privind achizitiile publice; alte documente edificatoare, dupa caz. Persoanele cu functie de decizie in cadrul Spitalului Clinic de Urgenta pentru Copii Brasov sunt: - ec. Monica Sabadusi - manager,dr. Hardea Dragan Vasilica Larisa - director medical, ec. Anica Bojte - director financiar contabil, ref. Antonia Horoi - sef serviciu administrativ - aprovizionare Se va completa DUAE de catre operatorii economici participanti la procedura de atribuire cu informatiile aferente situatiei lor. Documentele justificative care probeaza îndeplinirea celor asumate prin completarea DUAE, respectiv certificat constatator emis de ONRC, sau în cazul ofertantilor straini, documente echivalente emise în tara de rezidenta, urmeaza sa fie prezentate, la solicitarea autoritatii contractante, doar de catre ofertantul clasat pe locul I în clasamentul intermediar întocmit la finalizarea evaluarii ofertelor. III.1.2)Wirtschaftliche und finanzielle Leistungsfähigkeit Eignungskriterien gemäß Auftragsunterlagen III.1.3)Technische und berufliche Leistungsfähigkeit Auflistung und kurze Beschreibung der Eignungskriterien: Loturile: 1,10,11,12,13,14,15,16,17,18,19,2,20,21,22,23,3,4,5,6,7,8,9Pentru contractele de achizitie de bunuri: executarea de livrari de tipul specificatJustificare cerinte minime privind capacitatea tehnica: in vederea demonstrarii credibilitatii si capacitatii tehnice a ofertantului se solicita o lista a principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani, din care sa rezulte ca a furnizat produse a caror valoare cumulata a fost cel putin egala cu valoarea minima estimata a acordului-cadru/lot: : pentru lot1 98460 lei, lot2 6795 lei, lot3 12300 lei, lot4 715 lei, lot5 75495 lei, lot6 2750 lei, lot7 1875 lei, lot8 11538 lei, lot9 96745 lei, lot10 15259 lei, lot11 1200 lei, lot12 3625 lei, lot13 192378 lei, lot14 8050 lei, lot15 1600 lei, lot16 31250 lei, lot17 53865 lei, lot18 3915 lei, lot19 55915 lei, lot20 34314 lei, lot21 55310 lei, lot22 18595 lei, lot23 184368.50 lei, insotita de certificate/documente emise sau contrasemnate de catre o autoritate sau client beneficiar. Möglicherweise geforderte Mindeststandards: Pragul minim impus este necesar pentru ca autoritatea contractanta sa se asigure ca furnizorul are capacitatea tehnica de livrare constanta a produselor. Documentele solicitate pentru demonstrarea celor asumate in DUAE si anume: certificari/documente/contracte/parti relevante ale contractelor/procese verbale,documente justificative care probeaza cele asumate in angajamente/acorduri etc vor fi solicitate doar operatorului economic clasat pe primul loc, pana la finalizarea evaluarii. Abschnitt IV: Verfahren IV.1)Beschreibung IV.1.1)Verfahrensart Offenes Verfahren IV.1.3)Angaben zur Rahmenvereinbarung oder zum dynamischen Beschaffungssystem Die Bekanntmachung betrifft den Abschluss einer Rahmenvereinbarung Rahmenvereinbarung mit einem einzigen Wirtschaftsteilnehmer IV.1.8)Angaben zum Beschaffungsübereinkommen (GPA) Der Auftrag fällt unter das Beschaffungsübereinkommen: nein IV.2)Verwaltungsangaben IV.2.2)Schlusstermin für den Eingang der Angebote oder Teilnahmeanträge Tag: 06/12/2023 Ortszeit: 15:00 IV.2.3)Voraussichtlicher Tag der Absendung der Aufforderungen zur Angebotsabgabe bzw. zur Teilnahme an ausgewählte Bewerber IV.2.4)Sprache(n), in der (denen) Angebote oder Teilnahmeanträge eingereicht werden können: Rumänisch IV.2.6)Bindefrist des Angebots Das Angebot muss gültig bleiben bis: 06/03/2024 IV.2.7)Bedingungen für die Öffnung der Angebote Tag: 06/12/2023 Ortszeit: 15:00 Ort: In SEAP Abschnitt VI: Weitere Angaben VI.1)Angaben zur Wiederkehr des Auftrags Dies ist ein wiederkehrender Auftrag: nein VI.3)Zusätzliche Angaben: Cerintele tehnice definite la nivelul anuntului de participare, caietului de sarcini sau altor documente complementare, prin trimiterea standardelor, la un anumit producator, la marci, brevete, tipuri, la o origine sau la o productie/metoda specifica de fabricatie/prestare/executie, vor fi intelese ca fiind insotite de mentiunea sau echivalent.1. Pentru deschiderea i vizualizarea documentelor semnate electronic, se utilizeaz aplicaia [10]https://www.certsign.ro/certsign/produse/siguranta-documentelor/she llsafe-verify 2. Toate documentele care alctuiesc oferta, precum i solicitrile de clarificri se semneaz de ctre reprezentanii legali sau împuternicii (în baza unei împuterniciri scrise) ai operatorilor economici cu semntur electronic extins, cu extensia .p7s, .p7m sau echivalent, bazat pe un certificat calificat, eliberat de un furnizor de servicii de certificare acreditat, reprezentând documente originale. 3. Utilizarea DUAE: Dup autentificare, ofertanii vor completa DUAE-ul configurat de autoritatea contractant, direct în SEAP. Pentru cazurile în care ofertantul este o asociere de operatori economici sau pentru cazurile în care ofertantul are subcontractani sau teri susintori, fiecare operator economic se va autentifica în sistem i va accesa procedura de atribuire de interes în vederea completrii DUAE, în calitatea în care a fost inclus în respectiva procedur (ofertant, asociat, subcontractant, ter susintor). Detaliile suplimentare cu privire la utilizarea DUAE se regsesc la adresa [11]https://www.e-licitatie.ro/pub/archive/manual-and-video/100000161 4. Reguli de comunicare i transmitere a datelor: Procedura de atribuire se va desfura exclusiv i integral prin mijloace electronice, prin Sistemul Electronic de Achiziii Publice (SEAP), la adresa [12]www.e-licitatie.ro; Solicitrile de clarificri / informaii suplimentare referitorare la prezenta documentaie de atribuire, se vor adresa de ctre ofertani în mod exclusiv în SEAP, la seciunea ,,Solicitri de clarificare / Întrebri", cu minim 15 zile anterior termenului limit de depunere a ofertelor; Rspunsurile la solicitrile de clarificri / informaii suplimentare vor fi publicate de ctre Autoritatea contractant în SEAP, la seciunea ,,List clarificri, notificri i decizii", cu 10 zile înainte de data limit de depunere a ofertelor; Pentru comunicrile ulterioare depunerii ofertelor, comisia de evaluare va transmite eventualele solicitri de clarificri, precizri, completri ale documentelor i/sau îmbuntiri ale ofertelor finale, prin utilizarea facilitilor tehnice, disponibile în SEAP, seciunea ,,Solicitri de clarificre / Întrebri; Toate documentele ofertei, vor fi semnate cu semntura electronic extins, cu extensia .p7s, .p7m sau echivalent, i transmise în SEAP pân la termenul limit de primire a ofertelor; Comisia de evaluare va analiza i verifica ofertele primite, excluzându-le pe cele inacceptabile i/sau neconforme i întomind un clasament cu ofertele considerate ,,admisibile, în urma aplicrii criteriului de atribuire; Ofertantului clasat pe primul loc, i se vor solicita documentele justificative care s probeze informaiile i criteriile de calificare înscrise în DUAE. În cazul în care ofertantul clasat pe primul loc nu va demonstra în mod corespunztor îndeplinirea integral a tuturor criteriilor de calificare, Autoritatea contractant va solicita documentele justificative ofertantului clasat pe locul urmtor; Dup publicarea raportului procedurii de atribuire, autoritatea contractant are obligaia de a transmite tuturor ofertanilor, prin intermediul SEAP, comunicrile finale cu privire la rezultatele procedurii, în condiiile prevzute la art. 215 din Legea 98/2016. 5. Operatorii economici care intenioneaz s depun ofert, au obligaia de a urmri documentaia de atriburire aferent anunului de participare, pe toata durata de desfurare a prezentei proceduri, inclusiv a oricrei clarificri aduse acesteia prin rspunsurile autoritii contractante la solicitrile de clarificri, precum i de a obine toate informaiile necesare cu privire la orice fel de cerine/condiii i obligaii care pot afecta în vreun fel valoarea, condiiile stabilite, natura/coninutul ofertei i/sau execuia contractului. 6. La pregtirea ofertelor, operatorii economici vor avea în vedere clauzele contractuale din Modelul de contract de achiziie, care face parte din documentaia de atribuire. Prin depunerea ofertelor, operatorii economici accept în prealabil condiiile generale si particulare care guverneaz viitorul contract de achiziie public, dup cum sunt acestea prezentate în documentaia de atribuire, ca fiind singura baz de desfurare a acestei proceduri de atribuire, indiferent de situaia ori de condiiile proprii ale acestora. 7. Operatorul economic declarat câstigator are obligaia ca, pân la data semnrii contractului de achiziie, s aib sau s-i deschid cont la trezoreria statului. VI.4)Rechtsbehelfsverfahren/Nachprüfungsverfahren VI.4.1)Zuständige Stelle für Rechtsbehelfs-/Nachprüfungsverfahren Offizielle Bezeichnung: Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor Postanschrift: Str. Stavropoleos nr. 6, sector 3 Ort: Bucuresti Postleitzahl: 030084 Land: Rumänien E-Mail: [13]office@cnsc.ro Telefon: +40 213104641 Fax: +40 213104642 / +40 218900745 Internet-Adresse: [14]http://www.cnsc.ro VI.5)Tag der Absendung dieser Bekanntmachung: 31/10/2023 References 6. mailto:licitatii.pediatriebv@gmail.com?subject=TED 7. http://www.spitalcopiibrasov.ro/ 8. https://www.e-licitatie.ro/ 9. https://e-licitatie.ro/pub/notices/c-notice/v2/view/100172559 10. https://www.certsign.ro/certsign/produse/siguranta-documentelor/shellsafe-verify 11. https://www.e-licitatie.ro/pub/archive/manual-and-video/100000161 12. http://www.e-licitatie.ro/ 13. mailto:office@cnsc.ro?subject=TED 14. http://www.cnsc.ro/ -------------------------------------------------------------------------------- Database Operation & Alert Service (icc-hofmann) for: The Office for Official Publications of the European Communities The Federal Office of Foreign Trade Information Phone: +49 6082-910101, Fax: +49 6082-910200, URL: http://www.icc-hofmann.de