Ausschreibungen und Aufträge: Chlorwasserstoff - RO-Bucureti Chlorwasserstoff Natriumhydroxid Eisenchlorid Dokument Nr...: 668469-2023 (ID: 2023110309140265701) Veröffentlicht: 03.11.2023 * RO-Bucureti: Chlorwasserstoff 2023/S 212/2023 668469 Bekanntmachung vergebener Aufträge Sektoren Ergebnisse des Vergabeverfahrens Lieferauftrag Rechtsgrundlage: Richtlinie 2014/25/EU Abschnitt I: Auftraggeber I.1)Name und Adressen Offizielle Bezeichnung: Societatea Nationala NUCLEARELECTRICA S.A. Nationale Identifikationsnummer: 10874881 Postanschrift: Strada: Polon, nr. 65 Ort: Bucuresti NUTS-Code: RO321 Bucureti Postleitzahl: 010494 Land: Rumänien Kontaktstelle(n): Eugen Cretu E-Mail: [12]seapSNN@nuclearelectrica.ro Telefon: +40 212031302 Fax: +40 212031315 Internet-Adresse(n): Hauptadresse: [13]http://www.nuclearelectrica.ro/ Adresse des Beschafferprofils: [14]www.e-licitatie.ro I.6)Haupttätigkeit(en) Strom Abschnitt II: Gegenstand II.1)Umfang der Beschaffung II.1.1)Bezeichnung des Auftrags: Chimicale pentru Staia Tratare Ap Referenznummer der Bekanntmachung: 10874881/2022/615.01 II.1.2)CPV-Code Hauptteil 24311470 Chlorwasserstoff II.1.3)Art des Auftrags Lieferauftrag II.1.4)Kurze Beschreibung: Achizitia are ca obiect furnizarea de Acid clorhidric de sinteza anorganic (HCl) soluie 32%, Hidroxid de sodiu (NaOH) soluie 48% i Clorura ferica (FeCl3) soluie 40%, prin incheierea unui acord - cadru cu o durata de 12 luni. Numarul de zile pana la care se pot solicita clarificari inainte de data limita de depunere a ofertelor este de 20 zile. Entitatea contractanta va raspunde in mod clar si complet tuturor solicitarilor de clarificari sau informatiilor suplimentare in a 11-a zi inainte de data limita de depunere a ofertelor. Entitatea contractanta va raspunde doar la solicitarile de clarificari adresate de operatorii economici pana la termenul-limita stabilit. II.1.6)Angaben zu den Losen Aufteilung des Auftrags in Lose: nein II.1.7)Gesamtwert der Beschaffung (ohne MwSt.) (Sind Sie mit der Veröffentlichung einverstanden? ja) Wert ohne MwSt.: 13 606 863.00 RON II.2)Beschreibung II.2.2)Weitere(r) CPV-Code(s) 24311520 Natriumhydroxid 24312122 Eisenchlorid II.2.3)Erfüllungsort NUTS-Code: RO223 Constana Hauptort der Ausführung: Judetul Constanta II.2.4)Beschreibung der Beschaffung: Achizitia are ca obiect furnizarea de Acid clorhidric de sinteza anorganic (HCl) soluie 32%, Hidroxid de sodiu (NaOH) soluie 48% i Clorura ferica (FeCl3) soluie 40%, utilizate în procesele tehnologice de obinere a apei filtrate i a apei total demineralizate. Caracteristicile tehnice ale produselor se regasesc in Caietul de sarcini nr. CA # CR 38336 II.2.5)Zuschlagskriterien Preis II.2.11)Angaben zu Optionen Optionen: nein II.2.13)Angaben zu Mitteln der Europäischen Union Der Auftrag steht in Verbindung mit einem Vorhaben und/oder Programm, das aus Mitteln der EU finanziert wird: nein II.2.14)Zusätzliche Angaben Abschnitt IV: Verfahren IV.1)Beschreibung IV.1.1)Verfahrensart Offenes Verfahren IV.1.3)Angaben zur Rahmenvereinbarung oder zum dynamischen Beschaffungssystem IV.1.8)Angaben zum Beschaffungsübereinkommen (GPA) Der Auftrag fällt unter das Beschaffungsübereinkommen: nein IV.2)Verwaltungsangaben IV.2.1)Frühere Bekanntmachung zu diesem Verfahren Bekanntmachungsnummer im ABl.: [15]2022/S 238-684015 IV.2.8)Angaben zur Beendigung des dynamischen Beschaffungssystems IV.2.9)Angaben zur Beendigung des Aufrufs zum Wettbewerb in Form einer regelmäßigen nichtverbindlichen Bekanntmachung Abschnitt V: Auftragsvergabe Auftrags-Nr.: 1440 Bezeichnung des Auftrags: Chimicale Statia de Tratare Apa - Contract Subsecvent nr. 6 Ein Auftrag/Los wurde vergeben: ja V.2)Auftragsvergabe V.2.1)Tag des Vertragsabschlusses: 18/10/2023 V.2.2)Angaben zu den Angeboten Anzahl der eingegangenen Angebote: 1 Anzahl der eingegangenen Angebote von KMU: 1 Anzahl der eingegangenen Angebote von Bietern aus anderen EU-Mitgliedstaaten: 0 Anzahl der eingegangenen Angebote von Bietern aus Nicht-EU-Mitgliedstaaten: 0 Anzahl der elektronisch eingegangenen Angebote: 1 Der Auftrag wurde an einen Zusammenschluss aus Wirtschaftsteilnehmern vergeben: nein V.2.3)Name und Anschrift des Wirtschaftsteilnehmers, zu dessen Gunsten der Zuschlag erteilt wurde Offizielle Bezeichnung: TYD ELAN Nationale Identifikationsnummer: RO 14574313 Postanschrift: Strada Ctinei, Nr. 38 Ort: Bucuresti NUTS-Code: RO321 Bucureti Postleitzahl: 062346 Land: Rumänien E-Mail: [16]office@tydelan.ro Telefon: +40 214340059 Fax: +40 214342804 Der Auftragnehmer ist ein KMU: ja V.2.4)Angaben zum Wert des Auftrags/Loses (ohne MwSt.) (Sind Sie mit der Veröffentlichung einverstanden? ja) Ursprünglich veranschlagter Gesamtwert des Auftrags/des Loses: 328 000.00 RON Gesamtwert des Auftrags/Loses: 83 375.00 RON V.2.5)Angaben zur Vergabe von Unteraufträgen V.2.6)Für Gelegenheitskäufe gezahlter Preis Abschnitt V: Auftragsvergabe Auftrags-Nr.: 951 Bezeichnung des Auftrags: Chimicale Statia de Tratare Apa - Contract Subsecvent nr. 3 Ein Auftrag/Los wurde vergeben: ja V.2)Auftragsvergabe V.2.1)Tag des Vertragsabschlusses: 27/06/2023 V.2.2)Angaben zu den Angeboten Anzahl der eingegangenen Angebote: 1 Anzahl der eingegangenen Angebote von KMU: 1 Anzahl der eingegangenen Angebote von Bietern aus anderen EU-Mitgliedstaaten: 0 Anzahl der eingegangenen Angebote von Bietern aus Nicht-EU-Mitgliedstaaten: 0 Anzahl der elektronisch eingegangenen Angebote: 1 Der Auftrag wurde an einen Zusammenschluss aus Wirtschaftsteilnehmern vergeben: nein V.2.3)Name und Anschrift des Wirtschaftsteilnehmers, zu dessen Gunsten der Zuschlag erteilt wurde Offizielle Bezeichnung: TYD ELAN S.R.L. Nationale Identifikationsnummer: RO 14574313 Postanschrift: Strada Ctinei, Nr. 38 Ort: Bucuresti NUTS-Code: RO321 Bucureti Postleitzahl: 062346 Land: Rumänien E-Mail: [17]elena.dumitru@tydelan.ro Telefon: +40 214340059 Fax: +40 214342804 Der Auftragnehmer ist ein KMU: ja V.2.4)Angaben zum Wert des Auftrags/Loses (ohne MwSt.) (Sind Sie mit der Veröffentlichung einverstanden? ja) Ursprünglich veranschlagter Gesamtwert des Auftrags/des Loses: 309 396.00 RON Gesamtwert des Auftrags/Loses: 143 060.00 RON V.2.5)Angaben zur Vergabe von Unteraufträgen V.2.6)Für Gelegenheitskäufe gezahlter Preis Abschnitt V: Auftragsvergabe Auftrags-Nr.: 840 Bezeichnung des Auftrags: Chimicale Statia de Tratare Apa - Contract Subsecvent nr 2 Ein Auftrag/Los wurde vergeben: ja V.2)Auftragsvergabe V.2.1)Tag des Vertragsabschlusses: 07/06/2023 V.2.2)Angaben zu den Angeboten Anzahl der eingegangenen Angebote: 1 Anzahl der eingegangenen Angebote von KMU: 1 Anzahl der eingegangenen Angebote von Bietern aus anderen EU-Mitgliedstaaten: 0 Anzahl der eingegangenen Angebote von Bietern aus Nicht-EU-Mitgliedstaaten: 0 Anzahl der elektronisch eingegangenen Angebote: 1 Der Auftrag wurde an einen Zusammenschluss aus Wirtschaftsteilnehmern vergeben: nein V.2.3)Name und Anschrift des Wirtschaftsteilnehmers, zu dessen Gunsten der Zuschlag erteilt wurde Offizielle Bezeichnung: TYD ELAN S.R.L. Nationale Identifikationsnummer: RO 14574313 Postanschrift: Strada Ctinei, Nr. 38 Ort: Bucuresti NUTS-Code: RO321 Bucureti Postleitzahl: 062346 Land: Rumänien E-Mail: [18]elena.dumitru@tydelan.ro Telefon: +40 214340059 Fax: +40 214342804 Internet-Adresse: [19]www.tydelan.ro Der Auftragnehmer ist ein KMU: ja V.2.4)Angaben zum Wert des Auftrags/Loses (ohne MwSt.) (Sind Sie mit der Veröffentlichung einverstanden? ja) Ursprünglich veranschlagter Gesamtwert des Auftrags/des Loses: 895 799.72 RON Gesamtwert des Auftrags/Loses: 266 110.00 RON V.2.5)Angaben zur Vergabe von Unteraufträgen V.2.6)Für Gelegenheitskäufe gezahlter Preis Abschnitt V: Auftragsvergabe Auftrags-Nr.: 186 Bezeichnung des Auftrags: Chimicale pentru Staia Tratare Ap Ein Auftrag/Los wurde vergeben: ja V.2)Auftragsvergabe V.2.1)Tag des Vertragsabschlusses: 06/03/2023 V.2.2)Angaben zu den Angeboten Anzahl der eingegangenen Angebote: 1 Anzahl der eingegangenen Angebote von KMU: 1 Anzahl der eingegangenen Angebote von Bietern aus anderen EU-Mitgliedstaaten: 0 Anzahl der eingegangenen Angebote von Bietern aus Nicht-EU-Mitgliedstaaten: 0 Anzahl der elektronisch eingegangenen Angebote: 1 Der Auftrag wurde an einen Zusammenschluss aus Wirtschaftsteilnehmern vergeben: nein V.2.3)Name und Anschrift des Wirtschaftsteilnehmers, zu dessen Gunsten der Zuschlag erteilt wurde Offizielle Bezeichnung: TYD ELAN S.R.L. Nationale Identifikationsnummer: RO 14574313 Postanschrift: Strada Ctinei, Nr. 38 Ort: Bucuresti NUTS-Code: RO321 Bucureti Postleitzahl: 062346 Land: Rumänien E-Mail: [20]elena.dumitru@tydelan.ro Telefon: +40 214340059 Fax: +40 214342804 Der Auftragnehmer ist ein KMU: ja V.2.4)Angaben zum Wert des Auftrags/Loses (ohne MwSt.) (Sind Sie mit der Veröffentlichung einverstanden? ja) Ursprünglich veranschlagter Gesamtwert des Auftrags/des Loses: 13 606 863.00 RON Gesamtwert des Auftrags/Loses: 13 606 863.00 RON V.2.5)Angaben zur Vergabe von Unteraufträgen V.2.6)Für Gelegenheitskäufe gezahlter Preis Abschnitt V: Auftragsvergabe Auftrags-Nr.: 638/02.05.2023 Bezeichnung des Auftrags: Chimicale Statia de Tratare Apa Ein Auftrag/Los wurde vergeben: ja V.2)Auftragsvergabe V.2.1)Tag des Vertragsabschlusses: 04/05/2023 V.2.2)Angaben zu den Angeboten Anzahl der eingegangenen Angebote: 1 Anzahl der eingegangenen Angebote von KMU: 1 Anzahl der eingegangenen Angebote von Bietern aus anderen EU-Mitgliedstaaten: 0 Anzahl der eingegangenen Angebote von Bietern aus Nicht-EU-Mitgliedstaaten: 0 Anzahl der elektronisch eingegangenen Angebote: 1 Der Auftrag wurde an einen Zusammenschluss aus Wirtschaftsteilnehmern vergeben: nein V.2.3)Name und Anschrift des Wirtschaftsteilnehmers, zu dessen Gunsten der Zuschlag erteilt wurde Offizielle Bezeichnung: TYD ELAN S.R.L. Nationale Identifikationsnummer: RO 14574313 Postanschrift: Strada Ctinei, Nr. 38 Ort: Bucuresti NUTS-Code: RO321 Bucureti Postleitzahl: 062346 Land: Rumänien E-Mail: [21]elena.dumitru@tydelan.ro Telefon: +40 214340059 Fax: +40 214342804 Der Auftragnehmer ist ein KMU: ja V.2.4)Angaben zum Wert des Auftrags/Loses (ohne MwSt.) (Sind Sie mit der Veröffentlichung einverstanden? ja) Ursprünglich veranschlagter Gesamtwert des Auftrags/des Loses: 725 600.00 RON Gesamtwert des Auftrags/Loses: 210 450.00 RON V.2.5)Angaben zur Vergabe von Unteraufträgen V.2.6)Für Gelegenheitskäufe gezahlter Preis Abschnitt V: Auftragsvergabe Auftrags-Nr.: 1109 Bezeichnung des Auftrags: Chimicale Statia de Tratare apa - Contract Subsecvent nr 4 Ein Auftrag/Los wurde vergeben: ja V.2)Auftragsvergabe V.2.1)Tag des Vertragsabschlusses: 27/07/2023 V.2.2)Angaben zu den Angeboten Anzahl der eingegangenen Angebote: 1 Anzahl der eingegangenen Angebote von KMU: 1 Anzahl der eingegangenen Angebote von Bietern aus anderen EU-Mitgliedstaaten: 0 Anzahl der eingegangenen Angebote von Bietern aus Nicht-EU-Mitgliedstaaten: 0 Anzahl der elektronisch eingegangenen Angebote: 1 Der Auftrag wurde an einen Zusammenschluss aus Wirtschaftsteilnehmern vergeben: nein V.2.3)Name und Anschrift des Wirtschaftsteilnehmers, zu dessen Gunsten der Zuschlag erteilt wurde Offizielle Bezeichnung: TYD ELAN S.R.L. Nationale Identifikationsnummer: RO 14574313 Postanschrift: Strada Ctinei, Nr. 38 Ort: Bucuresti NUTS-Code: RO321 Bucureti Postleitzahl: 062346 Land: Rumänien E-Mail: [22]elena.dumitru@tydelan.ro Telefon: +40 214340059 Fax: +40 214342804 Der Auftragnehmer ist ein KMU: ja V.2.4)Angaben zum Wert des Auftrags/Loses (ohne MwSt.) (Sind Sie mit der Veröffentlichung einverstanden? ja) Ursprünglich veranschlagter Gesamtwert des Auftrags/des Loses: 984 000.00 RON Gesamtwert des Auftrags/Loses: 250 125.00 RON V.2.5)Angaben zur Vergabe von Unteraufträgen V.2.6)Für Gelegenheitskäufe gezahlter Preis Abschnitt V: Auftragsvergabe Auftrags-Nr.: 1173 Bezeichnung des Auftrags: Chimicale Statia de Tratare Apa - Contract Subsecvent nr 5 Ein Auftrag/Los wurde vergeben: ja V.2)Auftragsvergabe V.2.1)Tag des Vertragsabschlusses: 23/08/2023 V.2.2)Angaben zu den Angeboten Anzahl der eingegangenen Angebote: 1 Anzahl der eingegangenen Angebote von KMU: 1 Anzahl der eingegangenen Angebote von Bietern aus anderen EU-Mitgliedstaaten: 0 Anzahl der eingegangenen Angebote von Bietern aus Nicht-EU-Mitgliedstaaten: 0 Anzahl der elektronisch eingegangenen Angebote: 1 Der Auftrag wurde an einen Zusammenschluss aus Wirtschaftsteilnehmern vergeben: nein V.2.3)Name und Anschrift des Wirtschaftsteilnehmers, zu dessen Gunsten der Zuschlag erteilt wurde Offizielle Bezeichnung: TYD ELAN S.R.L. Nationale Identifikationsnummer: RO 14574313 Postanschrift: Strada Ctinei, Nr. 38 Ort: Bucuresti NUTS-Code: RO321 Bucureti Postleitzahl: 062346 Land: Rumänien E-Mail: [23]elena.dumitru@tydelan.ro Telefon: +40 214340059 Fax: +40 214342804 Der Auftragnehmer ist ein KMU: ja V.2.4)Angaben zum Wert des Auftrags/Loses (ohne MwSt.) (Sind Sie mit der Veröffentlichung einverstanden? ja) Ursprünglich veranschlagter Gesamtwert des Auftrags/des Loses: 567 800.00 RON Gesamtwert des Auftrags/Loses: 182 735.00 RON V.2.5)Angaben zur Vergabe von Unteraufträgen V.2.6)Für Gelegenheitskäufe gezahlter Preis Abschnitt VI: Weitere Angaben VI.3)Zusätzliche Angaben: Cerintele tehnice definite la nivelul anuntului de participare, caietului de sarcini sau altor documente complementare, prin trimiterea standardelor, la un anumit producator, la marci, brevete, tipuri, la o origine sau la o productie/metoda specifica de fabricatie/prestare/executie, vor fi intelese ca fiind insotite de mentiunea sau echivalent. 1) In cazul in care se constata ca doua sau mai multe oferte sunt clasate pe acelasi loc, entitatea contractanta va incheia acordul-cadru cu toti operatorii economici care depun oferte admisibile. 2) In cazul depunerii unei oferte comune, fiecare operator economic membru al asocierii va completa un DUAE si va depune in oferta, alaturi de DUAE, Acordul de asociere (Formularul III.1.8) din care sa rezulte partea de contract executata de fiecare operator economic asociat. 3) Daca un operator economic considera ca anumite clauze contractuale ii sunt defavorabile, acesta va solicita entitatii contractante, pana la termenul-limita stabilit prevazut la sectiunile I.3) si II.1.4) din prezenta Fisa de date, clarificari/modificari ale acestora, astfel incat, daca entitatea contractanta decide completarea/reformularea/modificarea clauzelor in discutie, aceasta informatie sa poata fi publicata in SEAP si adusa la cunostinta tuturor operatorilor economici interesati pana la termenul pana la care entitatea contractanta va raspunde tuturor solicitarilor de clarificari/informatiilor suplimentare, prevazut la sectiunea II.1.4) din Fisa de date. Se vor avea in vedere dispozitiile art. 143 alin. (3), lit. b) din HG nr. 394/2016, potrivit carora o oferta este considerata neconforma in cazul in care contine propuneri de modificare a clauzelor contractuale pe care le-a stabilit entitatea contractanta in cadrul documentatiei de atribuire, care sunt in mod evident dezavantajoase pentru aceasta din urma, iar ofertantul, desi a fost informat cu privire la respectiva situatie, nu accepta renuntarea la clauzele respective. 4) Entitatea contractanta isi rezerva dreptul de a verifica oricand pe parcursul derularii procedurii exactitatea informatiilor si dovezilor furnizate de ofertanti. 5) Cerintele tehnice definite la nivelul anuntului de participare, caietului de sarcini sau altor documente complementare, prin trimiterea standardelor, la un anumit producator, la marci, brevete, tipuri, la o origine sau la o productie/metoda specifica de fabricatie/prestare/executie, vor fi intelese ca fiind insotite de mentiunea sau echivalent. 6) (a) Eventualele solicitari de clarificari referitoare la prezenta documentatie de atribuire, se vor transmite in mod exclusiv in SEAP la Sectiunea Intrebari din cadrul anuntului de participare. Pentru transmiterea solicitarilor de clarificari in legatura cu Documentatia de atribuire, operatorii economici trebuie sa se inregistreze in SEAP si sa se inscrie ca participanti la procedura de atribuire. (b) Solicitarile de clarificari care vor fi transmise in SEAP in legatura cu documentatia de atribuire, vor fi formulate obligatoriu in limba romana. Toate solicitarile de clarificari, care au fost transmise SEAP numai in limba engleza, vor fi formulate si in limba romana si retransmise in SEAP. Entitatea contractanta va raspunde numai solicitarilor de clarificari formulate/reformulate in limba romana. 7) Conform OUG nr. 25/2021 privind modificarea si completarea unor acte normative in domeniul achizitiilor publice, care modifica si prevederile Legii nr. 99/2016, au dreptul de a participa la procedurile de atribuire, in oricare dintre calitatile de ofertant/candidat/tert sustinator/subcontractant, numai persoanele fizice sau juridice, de drept public ori de drept privat, sau grup ori asociere de astfel de persoane, inclusiv orice asociere temporara formata intre doua ori mai multe dintre aceste entitati, care ofera in mod licit pe piata executarea de lucrari, furnizarea de produse ori prestarea de servicii, si care este/sunt stabilita/stabilite in: (i) un stat membru al Uniunii Europene; (ii) un stat membru al Spatiului Economic European (SEE); (iii) tari terte care au ratificat Acordul privind Achizitiile Publice al Organizatiei Mondiale a Comertului (AAP), in masura in care contractul sectorial atribuit intra sub incidenta anexelor 3, 4 si 5, 6 si 7 la Apendicele I al Uniunii Europene la acordul respectiv; (iv) tari terte care se afla in proces de aderare la Uniunea Europeana; (v) tari terte care nu intra sub incidenta pct. (iii), dar care sunt semnatare ale altor acorduri internationale prin care Uniunea Europeana este obligata sa acorde accesul liber la piata in domeniul achizitiilor publice. Lista tarilor din care operatorii economici rezidenti pot participa la procedurile de achizitii, aprobata prin Ordinul ANAP nr. 549 din 22 aprilie 2021 se regaseste la adresa: [24]http://anap.gov.ro/web/ordinul-549-2021-300-549-pentru-aprobarea-li stei-tarilor-care-se-incadreaza-in-categoriile-prevazute-la-art-3-alin- 1-lit-jj-pct-iii-v-din-legea-nr-98-2016-privind-achizitiile-publice-art /. Conform prevederilor art. II. 3. (2) din OUG nr. 25/2021, entitatea contractanta exclude din procedura de atribuire orice persoana fizica sau juridica, avand calitatea de ofertant individual/ofertant asociat/candidat/tert sustinator/subcontractant, care este stabilita intr-o tara ce nu se regaseste in Lista mai sus indicata. 8) Dupa incheierea acordului cadru, contractele subsecvente vor fi atribuite prin reluarea competitiei in SEAP, in conditiile prevazute la art. 116 din HG nr. 394/2016, prin transmiterea concomitent, ctre toi operatorii economici semnatari ai acordului cadru, a unor invitaii pentru reluarea competitiei, care vor conine cel puin informaii cu privire la: Produsele i cantitatile care vor face obiectul contractului subsecvent ce urmeaz s fie atribuit; Elementele care fac obiectul relurii competiiei, respectiv, pretul total, precum i criteriul de atribuire care urmeaz s fie aplicat pentru stabilirea operatorului economic cruia îi va fi atribuit contractul subsecvent, respectiv preul cel mai sczut. In propunerile financiare transmise cu ocazia procesului de reofertare se va preciza si adaosul comercial aplicat de Promitentul Furnizor, adaos care nu poate depasi valoarea ofertata initial, in cadrul procedurii de atribuire a acordului - cadru; Modul în care se depune/transmite noua ofert, documentele solicitate i data-limit pân la care Promitenii Furnizori au dreptul de a depune/transmite ofertele. Oferta detaliata, transmisa cu ocazia reluarii competitiei, impreuna cu documentele insotitoare va fi transmisa catre Promitentul Achizitior, prin email, in termen de maxim trei zile lucratoare, de la data incheierii in SEAP a procesului de reofertare. Aceast ofert va contine pretul unitar ofertat pentru fiecare reper solicitat si valoarea totala ofertata, precum si precizarea adaosului comercial care a fost aplicat intregii oferte (i care obligatoriu trebuie sa fie mai mic sau cel mult egal cu valoarea adaosului comercial ofertata initial, in cadrul procedurii de atribuire a acordului - cadru). Oferta depus de ofertant va include in mod obligatoriu si oferta de la producator / factura proforma / factura productorului produselor ce fac obiectul reluarii competitiei, in cazul in care ofertantul nu este si producatorul produselor ofertate. Adaosul comercial ofertat trebuie sa includa si costul transportului produselor la CNE Cernavoda. Ofertele cu un adaos comercial mai mare de 15% vor fi respinse. Dup primirea ofertelor de la operatorii economici semnatari ai acordului cadru, entitatea contractanta va stabili oferta castigatoare prin aplicarea criteriului de atribuire Preul cel mai sczut prin compararea preturilor totale ofertate de operatorii economici semnatari ai acordului cadru. Pretul total ofertat pentru un contract subsecvent se va calcula folosind cantitatile de produse solicitate pentru contractul subsecvent in cauza si preturile unitare ofertate cu ocazia reluarii competitiei. In situaia în care doua sau mai multe oferte sunt clasate pe primul loc, cu preturi totale egale, Entitatea contractant va solicita ofertanilor o nou propunere financiar, iar contractul va fi atribuit ofertantului a crui nou propunere financiar are preul total cel mai sczut. Preturile unitare din oricare contract subsecvent nu vor putea fi ajustate/modificate in perioada de derulare a contractului subsecvent respectiv. 9) Pentru a putea deschide documentele din SEAP va recomandam sa instalati aplicatia shellSAFE Verify de la adresa: [25]http://www.certsign.ro/certsign/resurse/download VI.4)Rechtsbehelfsverfahren/Nachprüfungsverfahren VI.4.1)Zuständige Stelle für Rechtsbehelfs-/Nachprüfungsverfahren Offizielle Bezeichnung: Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor Postanschrift: Str. Stavropoleos nr. 6, sector 3 Ort: Bucuresti Postleitzahl: 030084 Land: Rumänien E-Mail: [26]office@cnsc.ro Telefon: +40 213104641 Fax: +40 213104642 / +40 218900745 Internet-Adresse: [27]http://www.cnsc.ro VI.4.4)Stelle, die Auskünfte über die Einlegung von Rechtsbehelfen erteilt Offizielle Bezeichnung: SN Nuclearelectrica S.A./ Directia Procurare Postanschrift: str. Polona nr. 65 Ort: Bucuresti Postleitzahl: 010494 Land: Rumänien E-Mail: [28]office@nuclearelectrica.ro Telefon: +40 212038294 Fax: +40 212031315 Internet-Adresse: [29]www.nuclearelectrica.ro VI.5)Tag der Absendung dieser Bekanntmachung: 30/10/2023 References 12. mailto:seapSNN@nuclearelectrica.ro?subject=TED 13. http://www.nuclearelectrica.ro/ 14. http://www.e-licitatie.ro/ 15. https://ted.europa.eu/udl?uri=TED:NOTICE:684015-2022:TEXT:DE:HTML 16. mailto:office@tydelan.ro?subject=TED 17. mailto:elena.dumitru@tydelan.ro?subject=TED 18. mailto:elena.dumitru@tydelan.ro?subject=TED 19. http://www.tydelan.ro/ 20. mailto:elena.dumitru@tydelan.ro?subject=TED 21. mailto:elena.dumitru@tydelan.ro?subject=TED 22. mailto:elena.dumitru@tydelan.ro?subject=TED 23. mailto:elena.dumitru@tydelan.ro?subject=TED 24. http://anap.gov.ro/web/ordinul-549-2021-300-549-pentru-aprobarea-listei-tarilor-care-se-incadreaza-in-categoriile-prevazute-la -art-3-alin-1-lit-jj-pct-iii-v-din-legea-nr-98-2016-privind-achizitiile-publice-art/ 25. http://www.certsign.ro/certsign/resurse/download 26. mailto:office@cnsc.ro?subject=TED 27. http://www.cnsc.ro/ 28. mailto:office@nuclearelectrica.ro?subject=TED 29. http://www.nuclearelectrica.ro/ -------------------------------------------------------------------------------- Database Operation & Alert Service (icc-hofmann) for: The Office for Official Publications of the European Communities The Federal Office of Foreign Trade Information Phone: +49 6082-910101, Fax: +49 6082-910200, URL: http://www.icc-hofmann.de