Ausschreibungen und Aufträge: Anpflanzungs- und Pflegearbeiten an Grünflächen - RO-Oradea Anpflanzungs- und Pflegearbeiten an Grünflächen Dokument Nr...: 668143-2023 (ID: 2023110309121465380) Veröffentlicht: 03.11.2023 * RO-Oradea: Anpflanzungs- und Pflegearbeiten an Grünflächen 2023/S 212/2023 668143 Bekanntmachung vergebener Aufträge Ergebnisse des Vergabeverfahrens Dienstleistungen Rechtsgrundlage: Richtlinie 2014/24/EU Abschnitt I: Öffentlicher Auftraggeber I.1)Name und Adressen Offizielle Bezeichnung: MUNICIPIUL ORADEA Nationale Identifikationsnummer: 4230487 Postanschrift: Strada: Unirii, nr. 1 Ort: Oradea NUTS-Code: RO111 Bihor Postleitzahl: 410100 Land: Rumänien Kontaktstelle(n): ADELA TIRTEA E-Mail: [7]mihaela.nastea@oradea.ro Telefon: +40 259408803 Fax: +4 0259409406 Internet-Adresse(n): Hauptadresse: [8]www.oradea.ro Adresse des Beschafferprofils: [9]www.e-licitatie.ro I.4)Art des öffentlichen Auftraggebers Regional- oder Kommunalbehörde I.5)Haupttätigkeit(en) Allgemeine öffentliche Verwaltung Abschnitt II: Gegenstand II.1)Umfang der Beschaffung II.1.1)Bezeichnung des Auftrags: Servicii pentru intretinerea si amenajarea parcurilor, impartite in 3 loturi dupa cum urmeaza : Lot 1 - Parc Padisului din Mun. Oradea, Lot 2 Piateta Magnoliei din Mun. Oradea, Lot 3- Parcul din Cartierul Tineretului in Mun. Oradea- finalizate cu incheierea unui acord cadru pe o perioada de 3 ani ( 2023 2026) Referenznummer der Bekanntmachung: 4230487/2023/33 II.1.2)CPV-Code Hauptteil 77310000 Anpflanzungs- und Pflegearbeiten an Grünflächen II.1.3)Art des Auftrags Dienstleistungen II.1.4)Kurze Beschreibung: Servicii pentru intretinerea si amenajarea parcurilor, impartite in 3 loturi dupa cum urmeaza : Lot 1 - Parc Padisului din Municipiul Oradea, finalizata cu incheierea unui acord cadru pe o perioada de 3 ani (2023 2026 ) Lot 2 Piateta Magnoliei din Municipiul Oradea, finalizata cu incheierea unui acord cadru pe o perioada de 3 ani ( 2023 2026) Lot 3- Parcul din Cartierul Tineretului din Municipiul Oradea, finalizata cu incheierea unui acord cadru pe o perioada de 3 ani ( 2023 2026) Obiectivele specifice ale activitatii sunt urmatoarele: Obiectivul general pe care trebuie sa il atinga prestarea serviciilor de intretinere a parcurilor Padisului, Piateta Magnoliei si Parc Cartierul Tineretului, vizeaza utilizarea eficienta a fondurilor publice alocate si utilizarea economica si judicioasa a resurselor in vederea crearii unui spatiu public urban care sa asigure imbunatatirea calitatii vietii si beneficii socio-economice comunitatii locale Termenul pana la care orice operator economic interesat are dreptul de a solicita clarificari sau informatii suplimentare in legatura cu documentatia de atribuire este de 20 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor. Autoritatea contractanta va raspunde in mod clar si complet tuturor solicitarilor de clarificari in a 11 a zi inainte de data limita de depunere a ofertelor. Solicitarile de clarificari vor fi transmise in format editabil. II.1.6)Angaben zu den Losen Aufteilung des Auftrags in Lose: ja II.1.7)Gesamtwert der Beschaffung (ohne MwSt.) Wert ohne MwSt.: 381 427.14 RON II.2)Beschreibung II.2.1)Bezeichnung des Auftrags: Lot 2 Piateta Magnoliei din Municipiul Oradea, finalizata cu incheierea unui acord cadru pe o perioada de 3 ani ( 2023 2026) Los-Nr.: 2 II.2.2)Weitere(r) CPV-Code(s) 77310000 Anpflanzungs- und Pflegearbeiten an Grünflächen II.2.3)Erfüllungsort NUTS-Code: RO111 Bihor Hauptort der Ausführung: loc.Oradea, jud. Bihor II.2.4)Beschreibung der Beschaffung: Obiectivul general pe care trebuie sa il atinga prestarea serviciilor de intretinere a parcurilor Padisului, Piateta Magnoliei si Parc Cartierul Tineretului, vizeaza utilizarea eficienta a fondurilor publice alocate si utilizarea economica si judicioasa a resurselor in vederea crearii unui spatiu public urban care sa asigure imbunatatirea calitatii vietii si beneficii socio-economice comunitatii locale II.2.5)Zuschlagskriterien Qualitätskriterium - Name: Experienta profesional a personalului de specialitate coordonator in activitatea de inginer horticol/arhitect peisagist / Gewichtung: 10 Preis - Gewichtung: 90 II.2.11)Angaben zu Optionen Optionen: nein II.2.13)Angaben zu Mitteln der Europäischen Union Der Auftrag steht in Verbindung mit einem Vorhaben und/oder Programm, das aus Mitteln der EU finanziert wird: nein II.2.14)Zusätzliche Angaben II.2)Beschreibung II.2.1)Bezeichnung des Auftrags: Lot 3- Parcul din Cartierul Tineretului din Municipiul Oradea, finalizata cu incheierea unui acord cadru pe o perioada de 3 ani ( 2023 2026) Los-Nr.: 3 II.2.2)Weitere(r) CPV-Code(s) 77310000 Anpflanzungs- und Pflegearbeiten an Grünflächen II.2.3)Erfüllungsort NUTS-Code: RO111 Bihor Hauptort der Ausführung: loc.Oradea, jud. Bihor II.2.4)Beschreibung der Beschaffung: Obiectivul general pe care trebuie sa il atinga prestarea serviciilor de intretinere a parcurilor Padisului, Piateta Magnoliei si Parc Cartierul Tineretului, vizeaza utilizarea eficienta a fondurilor publice alocate si utilizarea economica si judicioasa a resurselor in vederea crearii unui spatiu public urban care sa asigure imbunatatirea calitatii vietii si beneficii socio-economice comunitatii locale II.2.5)Zuschlagskriterien Qualitätskriterium - Name: Experienta profesional a personalului de specialitate coordonator in activitatea de inginer horticol/arhitect peisagist / Gewichtung: 10 Preis - Gewichtung: 90 II.2.11)Angaben zu Optionen Optionen: nein II.2.13)Angaben zu Mitteln der Europäischen Union Der Auftrag steht in Verbindung mit einem Vorhaben und/oder Programm, das aus Mitteln der EU finanziert wird: nein II.2.14)Zusätzliche Angaben II.2)Beschreibung II.2.1)Bezeichnung des Auftrags: Lot 1 - Parc Padisului din Municipiul Oradea, finalizata cu incheierea unui acord cadru pe o perioada de 3 ani (2023 2026 ) Los-Nr.: 1 II.2.2)Weitere(r) CPV-Code(s) 77310000 Anpflanzungs- und Pflegearbeiten an Grünflächen II.2.3)Erfüllungsort NUTS-Code: RO111 Bihor Hauptort der Ausführung: loc. Oradea, jud. Bihor II.2.4)Beschreibung der Beschaffung: Obiectivul general pe care trebuie sa il atinga prestarea serviciilor de intretinere a parcurilor Padisului, Piateta Magnoliei si Parc Cartierul Tineretului, vizeaza utilizarea eficienta a fondurilor publice alocate si utilizarea economica si judicioasa a resurselor in vederea crearii unui spatiu public urban care sa asigure imbunatatirea calitatii vietii si beneficii socio-economice comunitatii locale II.2.5)Zuschlagskriterien Qualitätskriterium - Name: Experienta profesional a personalului de specialitate coordonator in activitatea de inginer horticol/arhitect peisagist / Gewichtung: 10 Preis - Gewichtung: 90 II.2.11)Angaben zu Optionen Optionen: nein II.2.13)Angaben zu Mitteln der Europäischen Union Der Auftrag steht in Verbindung mit einem Vorhaben und/oder Programm, das aus Mitteln der EU finanziert wird: nein II.2.14)Zusätzliche Angaben Abschnitt IV: Verfahren IV.1)Beschreibung IV.1.1)Verfahrensart Offenes Verfahren IV.1.3)Angaben zur Rahmenvereinbarung oder zum dynamischen Beschaffungssystem IV.1.8)Angaben zum Beschaffungsübereinkommen (GPA) Der Auftrag fällt unter das Beschaffungsübereinkommen: nein IV.2)Verwaltungsangaben IV.2.1)Frühere Bekanntmachung zu diesem Verfahren Bekanntmachungsnummer im ABl.: [10]2023/S 099-307463 IV.2.8)Angaben zur Beendigung des dynamischen Beschaffungssystems IV.2.9)Angaben zur Beendigung des Aufrufs zum Wettbewerb in Form einer Vorinformation Abschnitt V: Auftragsvergabe Los-Nr.: 2 Ein Auftrag/Los wurde vergeben: nein V.1)Information über die Nichtvergabe Der Auftrag/Das Los wird nicht vergeben Es sind keine Angebote oder Teilnahmeanträge eingegangen oder es wurden alle abgelehnt Abschnitt V: Auftragsvergabe Auftrags-Nr.: 410174 Los-Nr.: 1 Bezeichnung des Auftrags: ACORD CADRU: SERVICII DE INTRETINEREA SI AMENAJAREA PARCURILOR-LOT 1 PARC PADISULUI Ein Auftrag/Los wurde vergeben: ja V.2)Auftragsvergabe V.2.1)Tag des Vertragsabschlusses: 23/10/2023 V.2.2)Angaben zu den Angeboten Anzahl der eingegangenen Angebote: 2 Anzahl der eingegangenen Angebote von KMU: 2 Anzahl der eingegangenen Angebote von Bietern aus anderen EU-Mitgliedstaaten: 0 Anzahl der eingegangenen Angebote von Bietern aus Nicht-EU-Mitgliedstaaten: 0 Anzahl der elektronisch eingegangenen Angebote: 2 Der Auftrag wurde an einen Zusammenschluss aus Wirtschaftsteilnehmern vergeben: nein V.2.3)Name und Anschrift des Wirtschaftsteilnehmers, zu dessen Gunsten der Zuschlag erteilt wurde Offizielle Bezeichnung: DUMIGARDENER Nationale Identifikationsnummer: 36225128 Postanschrift: Strada Stefan Cel Mare, Nr. 75 Ort: Oradea NUTS-Code: RO111 Bihor Postleitzahl: 410437 Land: Rumänien E-Mail: [11]dumigardener@yahoo.com Telefon: +40 742386056 Der Auftragnehmer ist ein KMU: ja V.2.4)Angaben zum Wert des Auftrags/Loses (ohne MwSt.) Ursprünglich veranschlagter Gesamtwert des Auftrags/des Loses: 448 923.48 RON Gesamtwert des Auftrags/Loses: 381 427.14 RON V.2.5)Angaben zur Vergabe von Unteraufträgen Abschnitt VI: Weitere Angaben VI.3)Zusätzliche Angaben: 1. În cazul în care dou sau mai multe oferte sunt clasate pe primul loc, cu punctaje egale, departajarea se va face având în vedere punctajul obinut la factorii de evaluare în ordinea descresctoare a ponderilor acestora. Mai exact, va fi declarata castigatoare oferta care a obtinut cel mai mare punctaj la factorul pret. În situaia în care egalitatea se menine, autoritatea contractant va solicita prin SEAP depunerea de noi propuneri financiare, i oferta câtigtoare va fi desemnat cea cu propunerea financiar cea mai mica.Operatorii economici pot fi exclui din procedura de achiziii publice sau pot fi urmrii în justiie în temeiul legislaiei naionale în cazuri grave de declaraii false atunci când au completat DUAE sau, în general, atunci când au furnizat informaiile solicitate pentru verificarea absenei motivelor de excludere sau a îndeplinirii criteriilor de selecie ori în cazul în care nu au divulgat aceste informaii sau nu au fost în msur s prezinte documentele justificative. 2. Operatorii economici pot fi exclui din procedura de achiziii publice sau pot fi urmrii în justiie în temeiul legislaiei naionale în cazuri grave de declaraii false atunci când au completat DUAE sau, în general, atunci când au furnizat informaiile solicitate pentru verificarea absenei motivelor de excludere sau a îndeplinirii criteriilor de selecie ori în cazul în care nu au divulgat aceste informaii sau nu au fost în msur s prezinte documentele justificative. 3. Prezumia de legalitate si autenticitate a documentelor prezentate: ofertantul îi asum rspunderea exclusiv pentru legalitatea si autenticitatea tuturor documentelor prezentate în original, copie si/sau copie conform cu originalul în vederea participrii la procedur. În acest scop, analizarea de ctre comisia de evaluare a documentelor prezentate de ofertani nu angajeaz din partea acesteia nicio rspundere sau obligaie fat de acceptarea respectivelor documente ca fiind autentice sau legale i nu înltur rspunderea exclusiv a ofertantului sub acest aspect. În acest sens, operatorii economici care, fie nu prezint sau prezint informaii pariale cu privire la propria lor situaie privind incidena motivelor de excludere sau îndeplinirea criteriilor de calificare i selecie sau care se fac vinovai de declaraii false în coninutul informaiilor transmise la solicitarea autoritii contractante vor fi respini, cu aplicarea în mod corespunztor a dispoziiilor/consecinelor legale incidente. 4. Achizitorul va avea dreptul de a uza oricand de toate prevederile art 221 din legea 98/2016 cu conditia indeplinirii conditiilor impuse de acest articol. Prim urmare, uzul efectiv al acestui articol nu va putea fi niciodata considerat ca reprezentand o schimbare a condiiilor care au restricionat concurena. Prin mentionarea in documentatia de atribuire a faptului ca in situatia in care conditiile impuse de articolul 221 vor fi indeplinite, autoritatea contractanta va avea dreptul oricand de a uza de prevederile lui, autoritatea contractanta respecta principiul transparentei, putand fi retinut faptul ca restrangerea concurentei nu va putea fi invocata in situatia in care art 221 din Legea 98/2016 va fi aplicat pe parcursul executarii contractului. Prezenta prevedere rerezinta un amendament care permite cresterea valorii contractului astfel ca in cazul in care vor fi necesare modificari la contractul incheiat care sa duca la cresterea valorii lui, in baza art 221 din Legea 98/2016 (art 72 din Directiva 24/2014) nu se va putea afirma ca modificarea reprezinta intentia partilor de a renegocia contractul si ca alti competitori au fost privati de aceasta informatie pe care daca ar fi stiut o ar fi fost interesati in a licita. 5. Prevederile sectiunii II.1.6) Impartire in loturi se vor aplica conform Anuntului de participare, respectiv un ofertant poate depune oferte pe unul sau mai multe loturi. Autoritatea contractanta nu limiteaza numarul de loturi pentru care un operator economic isi poate depune oferta si nu va uza de prevederile art. 141 alin. 5,6,7,8,9 si 10 din Legea 98/2016. VI.4)Rechtsbehelfsverfahren/Nachprüfungsverfahren VI.4.1)Zuständige Stelle für Rechtsbehelfs-/Nachprüfungsverfahren Offizielle Bezeichnung: Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor Postanschrift: Str. Stavropoleos nr. 6, sector 3 Ort: Bucuresti Postleitzahl: 030084 Land: Rumänien Fax: +40 213104642 / +40 218900745 Internet-Adresse: [12]www.cnsc.ro VI.5)Tag der Absendung dieser Bekanntmachung: 31/10/2023 References 7. mailto:mihaela.nastea@oradea.ro?subject=TED 8. http://www.oradea.ro/ 9. http://www.e-licitatie.ro/ 10. https://ted.europa.eu/udl?uri=TED:NOTICE:307463-2023:TEXT:DE:HTML 11. mailto:dumigardener@yahoo.com?subject=TED 12. http://www.cnsc.ro/ -------------------------------------------------------------------------------- Database Operation & Alert Service (icc-hofmann) for: The Office for Official Publications of the European Communities The Federal Office of Foreign Trade Information Phone: +49 6082-910101, Fax: +49 6082-910200, URL: http://www.icc-hofmann.de