Ausschreibungen und Aufträge: Gutachterische Tätigkeit - RO-Timioara Gutachterische Tätigkeit Dokument Nr...: 667636-2023 (ID: 2023110309090864809) Veröffentlicht: 03.11.2023 * RO-Timioara: Gutachterische Tätigkeit 2023/S 212/2023 667636 Bekanntmachung vergebener Aufträge Ergebnisse des Vergabeverfahrens Dienstleistungen Rechtsgrundlage: Richtlinie 2014/24/EU Abschnitt I: Öffentlicher Auftraggeber I.1)Name und Adressen Offizielle Bezeichnung: Municipiul Timisoara Nationale Identifikationsnummer: 14756536 Postanschrift: Strada: Bv.C.D.Loga , nr. 1 Ort: Timisoara NUTS-Code: RO424 Timi Postleitzahl: 300030 Land: Rumänien Kontaktstelle(n): Lavinia Alexandrescu E-Mail: [6]Lavinia.Alexandrescu@primariatm.ro Telefon: +40 256408478 Internet-Adresse(n): Hauptadresse: [7]www.primariatm.ro Adresse des Beschafferprofils: [8]https://www.e-licitatie.ro I.4)Art des öffentlichen Auftraggebers Regional- oder Kommunalbehörde I.5)Haupttätigkeit(en) Allgemeine öffentliche Verwaltung Abschnitt II: Gegenstand II.1)Umfang der Beschaffung II.1.1)Bezeichnung des Auftrags: Acord cadru de servicii de evaluare si expertiza privind elaborarea rapoartelor de evaluare/ reevaluare a unor imobile din categoria activelor fixe corporale de natura mijloacelor fixe situate pe teritoriul administrativ al Municipiului Timioara si aflate in patrimoniul Municipiului Timisoara, a Statului Român i pentru imobilele la care Municipiul Timioara prezint un interes Referenznummer der Bekanntmachung: 14756536_2023_PAAPD1385336 II.1.2)CPV-Code Hauptteil 71319000 Gutachterische Tätigkeit II.1.3)Art des Auftrags Dienstleistungen II.1.4)Kurze Beschreibung: În baza acordului-cadru si a contractelor subsecvente care se vor incheia, vor fi prestate servicii in conformitate cu cerintele din documentatia de atribuire. În acest sens, Primria Municipiului Timioara dorete atribuirea unui acord cadru de servicii cu 1(unu) singur operator economic, privind achiziionarea serviciului de evaluare i expertiz privind elaborarea rapoartelor de evaluare/reevaluare a unor imobile din categoria activelor fixe corporale de natura mijoacelor fixe situate pe teritoriul administrativ al Municipiului Timioara i aflate în patrimoniul Municipiului Timioara, a Statului Român i pentru imobilele la care Municipiul Timioara prezint un interes,conform legislaiei în vigoare. Autoritatea contractanta va raspunde in mod clar si complet tuturor solicitarilor de clarificare /informatii suplimentare, in a 12-a zi înainte de termenul limita stabilit pentru depunerea ofertelor, in conditiile in care solicitarile se vor adresa cu cel putin 22 zile înainte de termenul limita stabilit pentru depunerea ofertelor. II.1.6)Angaben zu den Losen Aufteilung des Auftrags in Lose: nein II.1.7)Gesamtwert der Beschaffung (ohne MwSt.) Wert ohne MwSt.: 4 551 300.00 RON II.2)Beschreibung II.2.3)Erfüllungsort NUTS-Code: RO424 Timi Hauptort der Ausführung: La amplasamentul imobilului, la sediul prestatorului, dupa caz. II.2.4)Beschreibung der Beschaffung: Prin derularea acordului-cadru de servicii i a contractelor subsecvente, vor fi prestate servicii de evaluare i expertiz pentru elaborarea rapoartelor de evaluare/ reevaluare a imobilelor de natura mijloacelor fixe, în conformitate cu cerinele documentaiei de atribuire. Categoriile de bunuri imobile supuse evalurii/reevalurii sunt: -terenuri libere de sarcini; -terenuri ocupate de construcii proprietate a Municipiului Timioara; -terenuri ocupate de construcii proprietate a unor persoane fizice i juridice; -apartamente în bloc; -apartamente în cas; -cldiri individuale; -cldiri comerciale; -uniti sanitare i de învmânt; -spaii de tip vânzri produse; -spaii de tip prestri servicii; -spaii comerciale generatoare de afaceri; -spaii de producie; -spaii de birouri; -spaii de depozitare; -spaii de tip restaurant; -spaii de tip hotelier; -proprieti de patrimoniu; -alte mijloace fixe care se încadreaz în categoria activelor fixe corporale ( Grupa 1, 2, 3), conform HG nr. 2139/2004 actualizat; -monumente; -strzi; -parcuri i scuaruri; -parcri; -poduri i pasarele; -fântâni i foraje; -panouri publicitare; -staii mijloace de transport; -intersecii stradale (stâlpi, semafoare). II.2.5)Zuschlagskriterien Qualitätskriterium - Name: Termenul de execuie a serviciilor de evaluare i expertiz / Gewichtung: 20 Qualitätskriterium - Name: Experiena deinut de liderul de echip / Gewichtung: 40 Preis - Gewichtung: 40 II.2.11)Angaben zu Optionen Optionen: nein II.2.13)Angaben zu Mitteln der Europäischen Union Der Auftrag steht in Verbindung mit einem Vorhaben und/oder Programm, das aus Mitteln der EU finanziert wird: nein II.2.14)Zusätzliche Angaben Abschnitt IV: Verfahren IV.1)Beschreibung IV.1.1)Verfahrensart Offenes Verfahren IV.1.3)Angaben zur Rahmenvereinbarung oder zum dynamischen Beschaffungssystem IV.1.8)Angaben zum Beschaffungsübereinkommen (GPA) Der Auftrag fällt unter das Beschaffungsübereinkommen: nein IV.2)Verwaltungsangaben IV.2.1)Frühere Bekanntmachung zu diesem Verfahren Bekanntmachungsnummer im ABl.: [9]2023/S 132-420549 IV.2.8)Angaben zur Beendigung des dynamischen Beschaffungssystems IV.2.9)Angaben zur Beendigung des Aufrufs zum Wettbewerb in Form einer Vorinformation Abschnitt V: Auftragsvergabe Auftrags-Nr.: 158 Bezeichnung des Auftrags: Acord cadru de servicii de evaluare si expertiza privind elaborarea rapoartelor de evaluare/ reevaluare imobile din categoria activelor fixe corporale de natura mijloacelor fixe situate pe teritoriul administrativ al Municipiului Timioara si aflate in patrimoniul Municipiului Timisoara, a Statului Român i pentru imobilele la care Municipiul Timioara prezint un interes Ein Auftrag/Los wurde vergeben: ja V.2)Auftragsvergabe V.2.1)Tag des Vertragsabschlusses: 27/10/2023 V.2.2)Angaben zu den Angeboten Anzahl der eingegangenen Angebote: 6 Anzahl der eingegangenen Angebote von KMU: 5 Anzahl der eingegangenen Angebote von Bietern aus anderen EU-Mitgliedstaaten: 0 Anzahl der eingegangenen Angebote von Bietern aus Nicht-EU-Mitgliedstaaten: 0 Anzahl der elektronisch eingegangenen Angebote: 6 Der Auftrag wurde an einen Zusammenschluss aus Wirtschaftsteilnehmern vergeben: nein V.2.3)Name und Anschrift des Wirtschaftsteilnehmers, zu dessen Gunsten der Zuschlag erteilt wurde Offizielle Bezeichnung: Appraisal & Valuation Nationale Identifikationsnummer: 26760786 Postanschrift: Strada Caramfil Nicolae, Nr. 87 Ort: Bucuresti NUTS-Code: RO321 Bucureti Postleitzahl: 014142 Land: Rumänien E-Mail: [10]achizitii@a-v.ro Telefon: +40 728989585 Internet-Adresse: [11]www.a-v.ro Der Auftragnehmer ist ein KMU: nein V.2.4)Angaben zum Wert des Auftrags/Loses (ohne MwSt.) Ursprünglich veranschlagter Gesamtwert des Auftrags/des Loses: 15 820 071.50 RON Gesamtwert des Auftrags/Loses: 4 551 300.00 RON V.2.5)Angaben zur Vergabe von Unteraufträgen Abschnitt VI: Weitere Angaben VI.3)Zusätzliche Angaben: 1.In cadrul documentelor atasate anuntului de participare publicat in SEAP, DUAE este configurat direct in SEAP si pus la dispozitia operatorilor economici interesati. Operatorii economici participanti vor completa in SEAP in mod direct, in acest document informatiile/ raspunsurile aferente incadrarii/neincadrarii in motivele de excludere, respectiv indeplinirii criteriilor de calificare solicitate de catre autoritatea contractanta, tanand cont de calitatea in care acestia participa la procedura de atribuire, respectiv ofertant, ofertant asociat, subcontractant, tert sustinator, dupa caz. 2.Pentru vizualizarea documentelor atasate, operatorii economici trebuie sa detina un program necesar vizualizarii fisierelor semnate electronic. 3. Operatorii economici au dreptul de a transmite oferta (DUAE completat, declaratia privind neincadrarea in prevederile art.60 din Legea nr.98/2016, Propunerea tehnica, Propunerea financiara, documentul doveditor privind constituirea garantiei de participare si, daca este cazul, Angajamentul de sustinere al tertului sustinator, acordurile de asociere si/sau subcontractare ), numai în format electronic, semnate cu semnatura electronica extinsa si numai pana la data si ora limita stabilita pentru depunerea ofertelor in anuntul de participare. 4.Solicitarile de clarificari referitoare la prezenta documentatie de atribuire, se vor adresa în mod exclusiv în SEAP in cadrul procedurii de atribuire derulate prin mijloace electronice, autoritatea contractanta urmând sa nu dea curs solicitarilor adresate prin alta modalitate de comunicare decat cea stabilita. Orice operator economic interesat are dreptul de a solicita clarificari, sau informatii suplimentare în legatura cu documentaia de atribuire, cu respectarea termenului limita precizat de autoritatea contractanta la sectiunea II.1.4 a prezentului document,. Clarificarile depuse dupa acest termen nu vor mai fi luate in considerare. Autoritatea contractanta va raspunde in mod clar si complet tuturor solicitarilor de clarificare /informatii suplimentare, in termenul indicat la sectiunea II.1.4 a prezentului document, in masura in care acestea vor fi adresate in termenul prevazut in anuntul de participare. Raspunsul consolidat la clarificarile solicitate, va fi publicat în SEAP in cadrul anuntului de participare. 5.În cazul în care autoritatea contractanta solicita prezentarea anumitor clarificari/completari în scopul verificarii conformitatii ofertei cu cerintele impuse, atat solicitarea, cat si raspunsul ofertantului se transmit în SEAP doar în format electronic, semnate cu semnatura electronica extinsa. In situatia in care raspunsul ofertantului este postat in SEAP fara semnatura electronica extinsa, oferta sa va fi asimilata prevederilor art.137 alin.(2) lit.j din HG 395/2016, fiind respinsa ca inacceptabila. 6.Daca în urma aplicarii criteriului atribuire "cel mai bun raport calitate pret", dou sau mai multe oferte sunt clasate pe primul loc, cu punctaje egale, departajarea se va face având în vedere punctajul obinut la factorii de evaluare în ordinea descresctoare a ponderilor acestora. În situaia în care egalitatea se menine, autoritatea contractant are dreptul sa solicite noi propuneri financiare, si oferta câtigtoare va fi desemnat cea cu propunerea financiar cea mai mic. 7. Cerintele tehnice definite la nivelul anuntului de participare, caietului de sarcini sau altor documente complementare, prin trimiterea standardelor, la un anumit producator, la marci, brevete, tipuri, la o origine sau la o productie/metoda specifica de fabricatie/prestare/executie, vor fi intelese ca fiind insotite de mentiunea sau echivalent VI.4)Rechtsbehelfsverfahren/Nachprüfungsverfahren VI.4.1)Zuständige Stelle für Rechtsbehelfs-/Nachprüfungsverfahren Offizielle Bezeichnung: Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor Postanschrift: Str. Stavropoleos nr. 6, sector 3 Ort: Bucuresti Postleitzahl: 030084 Land: Rumänien E-Mail: [12]office@cnsc.ro Telefon: +40 213104641 Fax: +40 213104642 / +40 218900745 Internet-Adresse: [13]http://www.cnsc.ro VI.5)Tag der Absendung dieser Bekanntmachung: 31/10/2023 References 6. mailto:Lavinia.Alexandrescu@primariatm.ro?subject=TED 7. http://www.primariatm.ro/ 8. https://www.e-licitatie.ro/ 9. https://ted.europa.eu/udl?uri=TED:NOTICE:420549-2023:TEXT:DE:HTML 10. mailto:achizitii@a-v.ro?subject=TED 11. http://www.a-v.ro/ 12. mailto:office@cnsc.ro?subject=TED 13. http://www.cnsc.ro/ -------------------------------------------------------------------------------- Database Operation & Alert Service (icc-hofmann) for: The Office for Official Publications of the European Communities The Federal Office of Foreign Trade Information Phone: +49 6082-910101, Fax: +49 6082-910200, URL: http://www.icc-hofmann.de