Ausschreibung: Diverse Nahrungsmittel - MD-Chisinau Diverse Nahrungsmittel Butter Frischkäse Milch Eier Dokument Nr...: 667171-2023 (ID: 2023110309054664345) Veröffentlicht: 03.11.2023 * MD-Chisinau: Diverse Nahrungsmittel 2023/S 212/2023 667171 Auftragsbekanntmachung Lieferauftrag Rechtsgrundlage: Richtlinie 2014/24/EU Abschnitt I: Öffentlicher Auftraggeber I.1)Name und Adressen Offizielle Bezeichnung: Administraia Naional a Penitenciarelor Nationale Identifikationsnummer: 1006601001012 Postanschrift: Nicolae Titulescu Ort: CHIINU NUTS-Code: MD Moldova Postleitzahl: MD-2032 Land: Republik Moldau Kontaktstelle(n): Chetrean Maria E-Mail: [6]mariana.leu@anp.gov.md Telefon: +373 022409748 Internet-Adresse(n): Hauptadresse: [7]http://anp.gov.md/ Adresse des Beschafferprofils: [8]http://anp.gov.md/ I.3)Kommunikation Die Auftragsunterlagen stehen für einen uneingeschränkten und vollständigen direkten Zugang gebührenfrei zur Verfügung unter: [9]https://achizitii.md/ro/ Weitere Auskünfte erteilen/erteilt die oben genannten Kontaktstellen Angebote oder Teilnahmeanträge sind einzureichen an die oben genannten Kontaktstellen I.4)Art des öffentlichen Auftraggebers Ministerium oder sonstige zentral- oder bundesstaatliche Behörde einschließlich regionaler oder lokaler Unterabteilungen I.5)Haupttätigkeit(en) Öffentliche Sicherheit und Ordnung Abschnitt II: Gegenstand II.1)Umfang der Beschaffung II.1.1)Bezeichnung des Auftrags: Produse lactate i ou de gin pentru anul 2024 II.1.2)CPV-Code Hauptteil 15800000 Diverse Nahrungsmittel II.1.3)Art des Auftrags Lieferauftrag II.1.4)Kurze Beschreibung: Lotul nr. 1 Unt rnesc; Lotul nr. 2 Brânz de vaci; Lotul nr. 3 Lapte de vaci; Lotul nr. 4 Ou de gin. II.1.5)Geschätzter Gesamtwert Wert ohne MwSt.: 4 573 900.00 MDL II.1.6)Angaben zu den Losen Aufteilung des Auftrags in Lose: ja Angebote sind möglich für alle Lose II.2)Beschreibung II.2.1)Bezeichnung des Auftrags: Unt rnesc Los-Nr.: 1 II.2.2)Weitere(r) CPV-Code(s) 15530000 Butter II.2.3)Erfüllungsort NUTS-Code: MD Moldova Hauptort der Ausführung: Livrarea: Perioada: 01.01.2024-31.12.2024/ luni-vineri, ora: 08:00-16:00 Cel puin o dat pe lun, în termen de 5 zile dup data solicitrii Instituiilor Penitenciare. II.2.4)Beschreibung der Beschaffung: Unt rnesc cu coninut de grsime din lapte de 72,5%. Ambalaj alimentar 0,200 - 10 kg, termen de valabilitate la data livrrii cel puin 60 de zile. Standard de referin: HG nr. 158/2019 cu privire la aprobarea Cerinelor de calitate pentru lapte i produsele lactate; Legea nr. 279/2017 privind informarea consumatorului cu privire la produsele alimentare. II.2.5)Zuschlagskriterien Die nachstehenden Kriterien Preis II.2.6)Geschätzter Wert Wert ohne MwSt.: 440 000.00 MDL II.2.7)Laufzeit des Vertrags, der Rahmenvereinbarung oder des dynamischen Beschaffungssystems Beginn: 01/01/2024 Ende: 31/12/2024 Dieser Auftrag kann verlängert werden: nein II.2.10)Angaben über Varianten/Alternativangebote Varianten/Alternativangebote sind zulässig: nein II.2.11)Angaben zu Optionen Optionen: nein II.2.13)Angaben zu Mitteln der Europäischen Union Der Auftrag steht in Verbindung mit einem Vorhaben und/oder Programm, das aus Mitteln der EU finanziert wird: nein II.2.14)Zusätzliche Angaben II.2)Beschreibung II.2.1)Bezeichnung des Auftrags: Brânz de vaci Los-Nr.: 2 II.2.2)Weitere(r) CPV-Code(s) 15542000 Frischkäse II.2.3)Erfüllungsort NUTS-Code: MD Moldova Hauptort der Ausführung: Perioada: 01.01.2024-31.12.2024/ luni-vineri, ora: 08:00-16:00. Cel puin 3 ori pe sptmân, în termen de 1 zi dup data solicitrii Instituiilor Penitenciare, în baza cererii. II.2.4)Beschreibung der Beschaffung: Specificaia Tehnic: Brânz proaspt, produs obinut din lapte de vac, coninut de grsime de la 1,5% pân la 5%, fr gust i miros strin. Culoarea alb spre galben deschis, fr scurgere de zer. Ambalaj alimentar - 0,200 - 0,500 kg. Termen de valabilitate minim la data livrrii cel puin 60 ore de la data livrrii. Standard de referin: HG nr. 158/2019 cu privire la aprobarea Cerinelor de calitate pentru lapte i produsele lactate; Legea nr. 279/2017 privind informarea consumatorului cu privire la produsele alimentare. II.2.5)Zuschlagskriterien Die nachstehenden Kriterien Preis II.2.6)Geschätzter Wert Wert ohne MwSt.: 99 000.00 MDL II.2.7)Laufzeit des Vertrags, der Rahmenvereinbarung oder des dynamischen Beschaffungssystems Beginn: 01/01/2024 Ende: 31/12/2024 Dieser Auftrag kann verlängert werden: nein II.2.10)Angaben über Varianten/Alternativangebote Varianten/Alternativangebote sind zulässig: nein II.2.11)Angaben zu Optionen Optionen: nein II.2.13)Angaben zu Mitteln der Europäischen Union Der Auftrag steht in Verbindung mit einem Vorhaben und/oder Programm, das aus Mitteln der EU finanziert wird: nein II.2.14)Zusätzliche Angaben II.2)Beschreibung II.2.1)Bezeichnung des Auftrags: Lapte de vaci Los-Nr.: 3 II.2.2)Weitere(r) CPV-Code(s) 15511000 Milch II.2.3)Erfüllungsort NUTS-Code: MD Moldova Hauptort der Ausführung: Perioada: 01.01.2024-31.12.2024/ luni-vineri, ora: 08:00-16:00. Cel puin 3 ori pe sptmân, în termen de 1 zi dup data solicitrii Instituiilor Penitenciare, în baza cererii. II.2.4)Beschreibung der Beschaffung: Specificaia Tehnic: Lapte de consum pasteurizat de vac, coninut de grsime de la 1,5%, ambalaj alimentar 1-3 litri, termen de valabilitate minim 60 ore de la data livrrii. Standard de referin: HG nr. 158/2019 cu privire la aprobarea Cerinelor de calitate pentru lapte i produsele lactate; Legea nr. 279/2017 privind informarea consumatorului cu privire la produsele alimentare. II.2.5)Zuschlagskriterien Die nachstehenden Kriterien Preis II.2.6)Geschätzter Wert Wert ohne MwSt.: 2 436 000.00 MDL II.2.7)Laufzeit des Vertrags, der Rahmenvereinbarung oder des dynamischen Beschaffungssystems Beginn: 01/01/2024 Ende: 31/12/2024 Dieser Auftrag kann verlängert werden: nein II.2.10)Angaben über Varianten/Alternativangebote Varianten/Alternativangebote sind zulässig: nein II.2.11)Angaben zu Optionen Optionen: nein II.2.13)Angaben zu Mitteln der Europäischen Union Der Auftrag steht in Verbindung mit einem Vorhaben und/oder Programm, das aus Mitteln der EU finanziert wird: nein II.2.14)Zusätzliche Angaben II.2)Beschreibung II.2.1)Bezeichnung des Auftrags: Ou de gin Los-Nr.: 4 II.2.2)Weitere(r) CPV-Code(s) 03142500 Eier II.2.3)Erfüllungsort NUTS-Code: MD Moldova Hauptort der Ausführung: Perioada: 01.01.2024-31.12.2024/ luni-vineri, ora: 08:00-16:00. Cel puin 1 dat la 20 zile, în termen de 5 zile dup data solicitrii Instituiilor Penitenciare în termen de 1 zi dup solicitrii. II.2.4)Beschreibung der Beschaffung: Specificaia Tehnic: Ou de gin, categoria A, greutate 53 grame. În ambalaj alimentar special pentru ou. Coaja întreag, dur, nefisurat, curat, aspr, fr pete sau pori vizibili. Termen de valabilitate - minim 20 zile din momentul livrrii. La livrare se prezint certificat sanitar-veterinar. Standard de referin: HG nr. 1208/2008 cu privire la aprobarea Normei sanitar-veterinare privind comercializarea oulor pentru consum uman; Legea nr. 279/2017 privind informarea consumatorului cu privire la produsele alimentare. Standard de referin: HG 1208 din 27.10.2008 II.2.5)Zuschlagskriterien Die nachstehenden Kriterien Preis II.2.6)Geschätzter Wert Wert ohne MwSt.: 1 598 900.00 MDL II.2.7)Laufzeit des Vertrags, der Rahmenvereinbarung oder des dynamischen Beschaffungssystems Beginn: 01/01/2024 Ende: 31/12/2024 Dieser Auftrag kann verlängert werden: nein II.2.10)Angaben über Varianten/Alternativangebote Varianten/Alternativangebote sind zulässig: nein II.2.11)Angaben zu Optionen Optionen: nein II.2.13)Angaben zu Mitteln der Europäischen Union Der Auftrag steht in Verbindung mit einem Vorhaben und/oder Programm, das aus Mitteln der EU finanziert wird: nein II.2.14)Zusätzliche Angaben Abschnitt III: Rechtliche, wirtschaftliche, finanzielle und technische Angaben III.1)Teilnahmebedingungen III.1.1)Befähigung zur Berufsausübung einschließlich Auflagen hinsichtlich der Eintragung in einem Berufs- oder Handelsregister Auflistung und kurze Beschreibung der Bedingungen: [10]https://achizitii.md/ro/public/tender/21108977/ III.1.2)Wirtschaftliche und finanzielle Leistungsfähigkeit Eignungskriterien gemäß Auftragsunterlagen III.1.3)Technische und berufliche Leistungsfähigkeit Eignungskriterien gemäß Auftragsunterlagen III.2)Bedingungen für den Auftrag III.2.2)Bedingungen für die Ausführung des Auftrags: [11]https://achizitii.md/ro/public/tender/21108977/ Abschnitt IV: Verfahren IV.1)Beschreibung IV.1.1)Verfahrensart Offenes Verfahren IV.1.3)Angaben zur Rahmenvereinbarung oder zum dynamischen Beschaffungssystem IV.1.6)Angaben zur elektronischen Auktion Eine elektronische Auktion wird durchgeführt Zusätzliche Angaben zur elektronischen Auktion: [12]https://achizitii.md/ro/public/tender/21108977/ IV.1.8)Angaben zum Beschaffungsübereinkommen (GPA) Der Auftrag fällt unter das Beschaffungsübereinkommen: ja IV.2)Verwaltungsangaben IV.2.1)Frühere Bekanntmachung zu diesem Verfahren Bekanntmachungsnummer im ABl.: [13]2023/S 206-646917 IV.2.2)Schlusstermin für den Eingang der Angebote oder Teilnahmeanträge Tag: 04/12/2023 Ortszeit: 10:00 IV.2.3)Voraussichtlicher Tag der Absendung der Aufforderungen zur Angebotsabgabe bzw. zur Teilnahme an ausgewählte Bewerber IV.2.4)Sprache(n), in der (denen) Angebote oder Teilnahmeanträge eingereicht werden können: Rumänisch IV.2.6)Bindefrist des Angebots Laufzeit in Monaten: 60 (ab dem Schlusstermin für den Eingang der Angebote) IV.2.7)Bedingungen für die Öffnung der Angebote Tag: 04/12/2023 Ortszeit: 10:00 Ort: [14]https://achizitii.md/ro/public/tender/21108977/ Abschnitt VI: Weitere Angaben VI.1)Angaben zur Wiederkehr des Auftrags Dies ist ein wiederkehrender Auftrag: ja Voraussichtlicher Zeitpunkt weiterer Bekanntmachungen: Octombrie 2024 VI.2)Angaben zu elektronischen Arbeitsabläufen Aufträge werden elektronisch erteilt Die elektronische Rechnungsstellung wird akzeptiert Die Zahlung erfolgt elektronisch VI.3)Zusätzliche Angaben: VI.4)Rechtsbehelfsverfahren/Nachprüfungsverfahren VI.4.1)Zuständige Stelle für Rechtsbehelfs-/Nachprüfungsverfahren Offizielle Bezeichnung: Agenia Naional pentru Soluionarea Contestaiilor Postanschrift: bd. tefan cel Mare i Sfânt, 124, et. 4 Ort: CHIINU Postleitzahl: MD-2001 Land: Republik Moldau E-Mail: [15]contestatii@ansc.md Telefon: +373 022820652 Fax: +373 022820651 Internet-Adresse: [16]https://www.ansc.md/ VI.4.3)Einlegung von Rechtsbehelfen Genaue Angaben zu den Fristen für die Einlegung von Rechtsbehelfen: Operatorul economic vtmat poate sesiza Agenia Naional pentru Soluionarea Contestaiilor în vederea anulrii actului i/sau recunoaterii dreptului pretins ori a interesului legitim prin depunerea unei contestri în termen de: a) 10 zile începînd cu ziua urmtoare lurii la cunotin, în condiiile prezentei legi, a unui act al autoritii contractante considerat nelegal, în cazul în care valoarea contractului care urmeaz s fie atribuit, estimat conform prevederilor art. 4, este egal cu sau mai mare decît pragurile prevzute la art. 2 alin. (3); b) 5 zile începînd cu ziua urmtoare lurii la cunotin, în condiiile prezentei legi, a unui act al autoritii contractante considerat ilegal, în cazul în care valoarea contractului care urmeaz s fie atribuit, estimat conform prevederilor art. 4, este mai mic decît pragurile prevzute la art. 2 alin.(3). (2) Depunerea contestaiei care se refer la acte ale autoritii contractante care sînt emise sau au loc înainte de deschiderea ofertelor se efectueaz cu respectarea termenelor prevzute la alin. (1) din prezentul articol, îns nu mai tîrziu de data-limit de depunere a ofertelor stabilit de ctre autoritatea contractant, i cu respectarea prevederilor art. 35. (3) În cazul în care contestaia prevzut la alin. (1) se refer la documente publicate în mod electronic, data lurii la cunotin se consider data publicrii acestora. (4) Contestaia se depune în form scris, în limba de stat, semnat i, dup caz, tampilat i trebuie s conin: a) numele, domiciliul sau reedina contestatorului ori, pentru persoanele juridice, denumirea complet a operatorului economic, numele i prenumele reprezentantului acestuia, copia documentului ce confirm împuternicirile, adresa juridic i datele de contact; b) denumirea autoritii contractante, adresa juridic i datele de contact; c) denumirea obiectului contractului de achiziii publice i procedura de atribuire aplicat; d) esena i temeiul contestaiei, cu indicarea drepturilor i intereselor legitime ale contestatorului, înclcate în cadrul procedurii de achiziie public; e) nomenclatorul documentelor anexate la contestaie. (5) Contestatorul va anexa la contestaie i copia actului atacat, în cazul în care acesta a fost emis, precum i copii ale înscrisurilor prevzute la alin. (4), dac acestea sînt disponibile. (6) În situaia în care Agenia Naional pentru Soluionarea Contestaiilor consider c în contestaie nu sînt cuprinse toate informaiile prevzute la alin. (4), aceasta va cere contestatorului s completeze contestaia în termen de 5 zile de la întiinarea prin care i se aduce la cunotin aceast situaie. În cazul în care contestatorul nu se conformeaz obligaiei impuse de Agenia Naional pentru Soluionarea Contestaiilor, contestaia este respins. Contestaia care a fost depus cu nerespectarea termenelor prevzute la alin. (1) i (2) de asemenea este respins. VI.4.4)Stelle, die Auskünfte über die Einlegung von Rechtsbehelfen erteilt Offizielle Bezeichnung: Agenia Naional pentru Soluionarea Contestaiilor Postanschrift: bd. tefan cel Mare i Sfânt, 124, et. 4 Ort: CHIINU Postleitzahl: MD-2001 Land: Republik Moldau E-Mail: [17]contestatii@ansc.md Telefon: +373 022820652 Fax: +373 022820651 Internet-Adresse: [18]https://www.ansc.md/ VI.5)Tag der Absendung dieser Bekanntmachung: 31/10/2023 References 6. mailto:mariana.leu@anp.gov.md?subject=TED 7. http://anp.gov.md/ 8. http://anp.gov.md/ 9. https://achizitii.md/ro/ 10. https://achizitii.md/ro/public/tender/21108977/ 11. https://achizitii.md/ro/public/tender/21108977/ 12. https://achizitii.md/ro/public/tender/21108977/ 13. https://ted.europa.eu/udl?uri=TED:NOTICE:646917-2023:TEXT:DE:HTML 14. https://achizitii.md/ro/public/tender/21108977/ 15. mailto:contestatii@ansc.md?subject=TED 16. https://www.ansc.md/ 17. mailto:contestatii@ansc.md?subject=TED 18. https://www.ansc.md/ -------------------------------------------------------------------------------- Database Operation & Alert Service (icc-hofmann) for: The Office for Official Publications of the European Communities The Federal Office of Foreign Trade Information Phone: +49 6082-910101, Fax: +49 6082-910200, URL: http://www.icc-hofmann.de