Ausschreibung: Varia - RO-Bacu Varia Dokument Nr...: 666898-2023 (ID: 2023110309035064062) Veröffentlicht: 03.11.2023 * RO-Bacu: Varia 2023/S 212/2023 666898 Auftragsbekanntmachung Lieferauftrag Rechtsgrundlage: Richtlinie 2014/24/EU Abschnitt I: Öffentlicher Auftraggeber I.1)Name und Adressen Offizielle Bezeichnung: Serviciul de Ambulanta Judetean Bacau Nationale Identifikationsnummer: 5995020 Postanschrift: Jud. Bacau, Str. Florilor, nr. 10, bl. 10, sc. A, ap.1, et. parter - intrare laterala bloc Ort: Bacau NUTS-Code: RO211 Bacu Postleitzahl: 600003 Land: Rumänien Kontaktstelle(n): Andreea Negurita E-Mail: [6]achizitii.publice@ambulantabacau.com Telefon: +40 741519553 Fax: +40 234542668 Internet-Adresse(n): Hauptadresse: [7]www.ambulantabacau.com Adresse des Beschafferprofils: [8]www.e-licitatie.ro I.3)Kommunikation Die Auftragsunterlagen stehen für einen uneingeschränkten und vollständigen direkten Zugang gebührenfrei zur Verfügung unter: [9]https://e-licitatie.ro/pub/notices/c-notice/v2/view/100172501 Weitere Auskünfte erteilen/erteilt die oben genannten Kontaktstellen Angebote oder Teilnahmeanträge sind einzureichen an die oben genannten Kontaktstellen Im Rahmen der elektronischen Kommunikation ist die Verwendung von Instrumenten und Vorrichtungen erforderlich, die nicht allgemein verfügbar sind. Ein uneingeschränkter und vollständiger direkter Zugang zu diesen Instrumenten und Vorrichtungen ist gebührenfrei möglich unter: [10]www.e-licitatie.ro I.4)Art des öffentlichen Auftraggebers Ministerium oder sonstige zentral- oder bundesstaatliche Behörde einschließlich regionaler oder lokaler Unterabteilungen I.5)Haupttätigkeit(en) Gesundheit Abschnitt II: Gegenstand II.1)Umfang der Beschaffung II.1.1)Bezeichnung des Auftrags: DIVERSE MEDICAMENTE - reluare Referenznummer der Bekanntmachung: RELUARE - 2039 II.1.2)CPV-Code Hauptteil 33690000 Varia II.1.3)Art des Auftrags Lieferauftrag II.1.4)Kurze Beschreibung: Autoritatea contractanta este interesata sa achizitioneze medicamente necesare desfasurarii activitatii autoritatii contractante conform Caietului de sarcini in faza prespitaliceasca. Furnizorul are obligaia de a livra medicamentele in baza comenzii emisa de SAJ Bacau in termen de maxim 3 zile lucratoare de la data primirii comenzii, iar aprovizionarea se va face esalonat in functie de comanda Autoritatii contractante. Cantitatea si valoarea estimativa a medicamentelor, conform Caietului de sarcini. II.1.5)Geschätzter Gesamtwert Wert ohne MwSt.: 123 269.20 RON II.1.6)Angaben zu den Losen Aufteilung des Auftrags in Lose: ja Angebote sind möglich für maximale Anzahl an Losen: 20 Maximale Anzahl an Losen, die an einen Bieter vergeben werden können: 20 II.2)Beschreibung II.2.1)Bezeichnung des Auftrags: GLUCOZA 10% 250 ml Los-Nr.: 06 II.2.2)Weitere(r) CPV-Code(s) 33690000 Varia II.2.3)Erfüllungsort NUTS-Code: RO211 Bacu Hauptort der Ausführung: Bacau II.2.4)Beschreibung der Beschaffung: Conform Caiet de sarcini si Anexa II.2.5)Zuschlagskriterien Die nachstehenden Kriterien Preis II.2.6)Geschätzter Wert Wert ohne MwSt.: 14 256.00 RON II.2.7)Laufzeit des Vertrags, der Rahmenvereinbarung oder des dynamischen Beschaffungssystems Laufzeit in Monaten: 48 Dieser Auftrag kann verlängert werden: nein II.2.10)Angaben über Varianten/Alternativangebote Varianten/Alternativangebote sind zulässig: nein II.2.11)Angaben zu Optionen Optionen: nein II.2.13)Angaben zu Mitteln der Europäischen Union Der Auftrag steht in Verbindung mit einem Vorhaben und/oder Programm, das aus Mitteln der EU finanziert wird: nein II.2.14)Zusätzliche Angaben II.2)Beschreibung II.2.1)Bezeichnung des Auftrags: TOXOGONIN fiola 250mg/ml. Los-Nr.: 18 II.2.2)Weitere(r) CPV-Code(s) 33690000 Varia II.2.3)Erfüllungsort NUTS-Code: RO211 Bacu Hauptort der Ausführung: Bacau II.2.4)Beschreibung der Beschaffung: Conform Caiet de sarcini si Anexa II.2.5)Zuschlagskriterien Die nachstehenden Kriterien Preis II.2.6)Geschätzter Wert Wert ohne MwSt.: 360.00 RON II.2.7)Laufzeit des Vertrags, der Rahmenvereinbarung oder des dynamischen Beschaffungssystems Laufzeit in Monaten: 48 Dieser Auftrag kann verlängert werden: nein II.2.10)Angaben über Varianten/Alternativangebote Varianten/Alternativangebote sind zulässig: nein II.2.11)Angaben zu Optionen Optionen: nein II.2.13)Angaben zu Mitteln der Europäischen Union Der Auftrag steht in Verbindung mit einem Vorhaben und/oder Programm, das aus Mitteln der EU finanziert wird: nein II.2.14)Zusätzliche Angaben II.2)Beschreibung II.2.1)Bezeichnung des Auftrags: CLEXANE 6000 UI Los-Nr.: 02 II.2.2)Weitere(r) CPV-Code(s) 33690000 Varia II.2.3)Erfüllungsort NUTS-Code: RO211 Bacu Hauptort der Ausführung: Bacau II.2.4)Beschreibung der Beschaffung: Conform Caiet de sarcini si Anexa II.2.5)Zuschlagskriterien Die nachstehenden Kriterien Preis II.2.6)Geschätzter Wert Wert ohne MwSt.: 1 078.40 RON II.2.7)Laufzeit des Vertrags, der Rahmenvereinbarung oder des dynamischen Beschaffungssystems Laufzeit in Monaten: 48 Dieser Auftrag kann verlängert werden: nein II.2.10)Angaben über Varianten/Alternativangebote Varianten/Alternativangebote sind zulässig: nein II.2.11)Angaben zu Optionen Optionen: nein II.2.13)Angaben zu Mitteln der Europäischen Union Der Auftrag steht in Verbindung mit einem Vorhaben und/oder Programm, das aus Mitteln der EU finanziert wird: nein II.2.14)Zusätzliche Angaben II.2)Beschreibung II.2.1)Bezeichnung des Auftrags: MIDAZOLAM 5 ml Los-Nr.: 11 II.2.2)Weitere(r) CPV-Code(s) 33690000 Varia II.2.3)Erfüllungsort NUTS-Code: RO211 Bacu Hauptort der Ausführung: Bacau II.2.4)Beschreibung der Beschaffung: Conform Caiet de sarcini si Anexa II.2.5)Zuschlagskriterien Die nachstehenden Kriterien Preis II.2.6)Geschätzter Wert Wert ohne MwSt.: 1 634.40 RON II.2.7)Laufzeit des Vertrags, der Rahmenvereinbarung oder des dynamischen Beschaffungssystems Laufzeit in Monaten: 48 Dieser Auftrag kann verlängert werden: nein II.2.10)Angaben über Varianten/Alternativangebote Varianten/Alternativangebote sind zulässig: nein II.2.11)Angaben zu Optionen Optionen: nein II.2.13)Angaben zu Mitteln der Europäischen Union Der Auftrag steht in Verbindung mit einem Vorhaben und/oder Programm, das aus Mitteln der EU finanziert wird: nein II.2.14)Zusätzliche Angaben II.2)Beschreibung II.2.1)Bezeichnung des Auftrags: GLYPRESSIN 1mg Los-Nr.: 07 II.2.2)Weitere(r) CPV-Code(s) 33690000 Varia II.2.3)Erfüllungsort NUTS-Code: RO211 Bacu Hauptort der Ausführung: Bacau II.2.4)Beschreibung der Beschaffung: Conform Caiet de sarcini si Anexa II.2.5)Zuschlagskriterien Die nachstehenden Kriterien Preis II.2.6)Geschätzter Wert Wert ohne MwSt.: 4 224.00 RON II.2.7)Laufzeit des Vertrags, der Rahmenvereinbarung oder des dynamischen Beschaffungssystems Laufzeit in Monaten: 48 Dieser Auftrag kann verlängert werden: nein II.2.10)Angaben über Varianten/Alternativangebote Varianten/Alternativangebote sind zulässig: nein II.2.11)Angaben zu Optionen Optionen: nein II.2.13)Angaben zu Mitteln der Europäischen Union Der Auftrag steht in Verbindung mit einem Vorhaben und/oder Programm, das aus Mitteln der EU finanziert wird: nein II.2.14)Zusätzliche Angaben II.2)Beschreibung II.2.1)Bezeichnung des Auftrags: VENTOLIN. Los-Nr.: 19 II.2.2)Weitere(r) CPV-Code(s) 33690000 Varia II.2.3)Erfüllungsort NUTS-Code: RO211 Bacu Hauptort der Ausführung: Bacau II.2.4)Beschreibung der Beschaffung: Conform Caiet de sarcini si Anexa II.2.5)Zuschlagskriterien Die nachstehenden Kriterien Preis II.2.6)Geschätzter Wert Wert ohne MwSt.: 3 624.00 RON II.2.7)Laufzeit des Vertrags, der Rahmenvereinbarung oder des dynamischen Beschaffungssystems Laufzeit in Monaten: 48 Dieser Auftrag kann verlängert werden: nein II.2.10)Angaben über Varianten/Alternativangebote Varianten/Alternativangebote sind zulässig: nein II.2.11)Angaben zu Optionen Optionen: nein II.2.13)Angaben zu Mitteln der Europäischen Union Der Auftrag steht in Verbindung mit einem Vorhaben und/oder Programm, das aus Mitteln der EU finanziert wird: nein II.2.14)Zusätzliche Angaben II.2)Beschreibung II.2.1)Bezeichnung des Auftrags: EXTRAVERAL 80 mg Los-Nr.: 05 II.2.2)Weitere(r) CPV-Code(s) 33690000 Varia II.2.3)Erfüllungsort NUTS-Code: RO211 Bacu Hauptort der Ausführung: Bacau II.2.4)Beschreibung der Beschaffung: Conform Caiet de sarcini si Anexa II.2.5)Zuschlagskriterien Die nachstehenden Kriterien Preis II.2.6)Geschätzter Wert Wert ohne MwSt.: 25 200.00 RON II.2.7)Laufzeit des Vertrags, der Rahmenvereinbarung oder des dynamischen Beschaffungssystems Laufzeit in Monaten: 48 Dieser Auftrag kann verlängert werden: nein II.2.10)Angaben über Varianten/Alternativangebote Varianten/Alternativangebote sind zulässig: nein II.2.11)Angaben zu Optionen Optionen: nein II.2.13)Angaben zu Mitteln der Europäischen Union Der Auftrag steht in Verbindung mit einem Vorhaben und/oder Programm, das aus Mitteln der EU finanziert wird: nein II.2.14)Zusätzliche Angaben II.2)Beschreibung II.2.1)Bezeichnung des Auftrags: PARACETAMOL 125 mg Los-Nr.: 16 II.2.2)Weitere(r) CPV-Code(s) 33690000 Varia II.2.3)Erfüllungsort NUTS-Code: RO211 Bacu Hauptort der Ausführung: Bacau II.2.4)Beschreibung der Beschaffung: Conform Caiet de sarcini si Anexa II.2.5)Zuschlagskriterien Die nachstehenden Kriterien Preis II.2.6)Geschätzter Wert Wert ohne MwSt.: 5 304.00 RON II.2.7)Laufzeit des Vertrags, der Rahmenvereinbarung oder des dynamischen Beschaffungssystems Laufzeit in Monaten: 48 Dieser Auftrag kann verlängert werden: nein II.2.10)Angaben über Varianten/Alternativangebote Varianten/Alternativangebote sind zulässig: nein II.2.11)Angaben zu Optionen Optionen: nein II.2.13)Angaben zu Mitteln der Europäischen Union Der Auftrag steht in Verbindung mit einem Vorhaben und/oder Programm, das aus Mitteln der EU finanziert wird: nein II.2.14)Zusätzliche Angaben II.2)Beschreibung II.2.1)Bezeichnung des Auftrags: VITAMINA C 5ml. Los-Nr.: 20 II.2.2)Weitere(r) CPV-Code(s) 33690000 Varia II.2.3)Erfüllungsort NUTS-Code: RO211 Bacu Hauptort der Ausführung: Bacau II.2.4)Beschreibung der Beschaffung: Conform Caiet de sarcini si Anexa II.2.5)Zuschlagskriterien Die nachstehenden Kriterien Preis II.2.6)Geschätzter Wert Wert ohne MwSt.: 19 800.00 RON II.2.7)Laufzeit des Vertrags, der Rahmenvereinbarung oder des dynamischen Beschaffungssystems Laufzeit in Monaten: 48 Dieser Auftrag kann verlängert werden: nein II.2.10)Angaben über Varianten/Alternativangebote Varianten/Alternativangebote sind zulässig: nein II.2.11)Angaben zu Optionen Optionen: nein II.2.13)Angaben zu Mitteln der Europäischen Union Der Auftrag steht in Verbindung mit einem Vorhaben und/oder Programm, das aus Mitteln der EU finanziert wird: nein II.2.14)Zusätzliche Angaben II.2)Beschreibung II.2.1)Bezeichnung des Auftrags: OSETRON comprimate 4mg. Los-Nr.: 15 II.2.2)Weitere(r) CPV-Code(s) 33690000 Varia II.2.3)Erfüllungsort NUTS-Code: RO211 Bacu Hauptort der Ausführung: Bacau II.2.4)Beschreibung der Beschaffung: Conform Caiet de sarcini si Anexa II.2.5)Zuschlagskriterien Die nachstehenden Kriterien Preis II.2.6)Geschätzter Wert Wert ohne MwSt.: 312.00 RON II.2.7)Laufzeit des Vertrags, der Rahmenvereinbarung oder des dynamischen Beschaffungssystems Laufzeit in Monaten: 48 Dieser Auftrag kann verlängert werden: nein II.2.10)Angaben über Varianten/Alternativangebote Varianten/Alternativangebote sind zulässig: nein II.2.11)Angaben zu Optionen Optionen: nein II.2.13)Angaben zu Mitteln der Europäischen Union Der Auftrag steht in Verbindung mit einem Vorhaben und/oder Programm, das aus Mitteln der EU finanziert wird: nein II.2.14)Zusätzliche Angaben II.2)Beschreibung II.2.1)Bezeichnung des Auftrags: NITRONAL 1mg/ml. Los-Nr.: 13 II.2.2)Weitere(r) CPV-Code(s) 33690000 Varia II.2.3)Erfüllungsort NUTS-Code: RO211 Bacu Hauptort der Ausführung: Bacau II.2.4)Beschreibung der Beschaffung: Conform Caiet de sarcini si Anexa II.2.5)Zuschlagskriterien Die nachstehenden Kriterien Preis II.2.6)Geschätzter Wert Wert ohne MwSt.: 308.80 RON II.2.7)Laufzeit des Vertrags, der Rahmenvereinbarung oder des dynamischen Beschaffungssystems Laufzeit in Monaten: 48 Dieser Auftrag kann verlängert werden: nein II.2.10)Angaben über Varianten/Alternativangebote Varianten/Alternativangebote sind zulässig: nein II.2.11)Angaben zu Optionen Optionen: nein II.2.13)Angaben zu Mitteln der Europäischen Union Der Auftrag steht in Verbindung mit einem Vorhaben und/oder Programm, das aus Mitteln der EU finanziert wird: nein II.2.14)Zusätzliche Angaben II.2)Beschreibung II.2.1)Bezeichnung des Auftrags: OMEPRAZOL Los-Nr.: 14 II.2.2)Weitere(r) CPV-Code(s) 33690000 Varia II.2.3)Erfüllungsort NUTS-Code: RO211 Bacu Hauptort der Ausführung: Bacau II.2.4)Beschreibung der Beschaffung: Conform Caiet de sarcini si Anexa II.2.5)Zuschlagskriterien Die nachstehenden Kriterien Preis II.2.6)Geschätzter Wert Wert ohne MwSt.: 8 064.00 RON II.2.7)Laufzeit des Vertrags, der Rahmenvereinbarung oder des dynamischen Beschaffungssystems Laufzeit in Monaten: 48 Dieser Auftrag kann verlängert werden: nein II.2.10)Angaben über Varianten/Alternativangebote Varianten/Alternativangebote sind zulässig: nein II.2.11)Angaben zu Optionen Optionen: nein II.2.13)Angaben zu Mitteln der Europäischen Union Der Auftrag steht in Verbindung mit einem Vorhaben und/oder Programm, das aus Mitteln der EU finanziert wird: nein II.2.14)Zusätzliche Angaben II.2)Beschreibung II.2.1)Bezeichnung des Auftrags: SULFAT DE MAGNEZIU 10ml. Los-Nr.: 17 II.2.2)Weitere(r) CPV-Code(s) 33690000 Varia II.2.3)Erfüllungsort NUTS-Code: RO211 Bacu Hauptort der Ausführung: Bacau II.2.4)Beschreibung der Beschaffung: Conform Caiet de sarcini si Anexa II.2.5)Zuschlagskriterien Die nachstehenden Kriterien Preis II.2.6)Geschätzter Wert Wert ohne MwSt.: 670.80 RON II.2.7)Laufzeit des Vertrags, der Rahmenvereinbarung oder des dynamischen Beschaffungssystems Laufzeit in Monaten: 48 Dieser Auftrag kann verlängert werden: nein II.2.10)Angaben über Varianten/Alternativangebote Varianten/Alternativangebote sind zulässig: nein II.2.11)Angaben zu Optionen Optionen: nein II.2.13)Angaben zu Mitteln der Europäischen Union Der Auftrag steht in Verbindung mit einem Vorhaben und/oder Programm, das aus Mitteln der EU finanziert wird: nein II.2.14)Zusätzliche Angaben II.2)Beschreibung II.2.1)Bezeichnung des Auftrags: HIDROCORTIZON 19,6mg Los-Nr.: 08 II.2.2)Weitere(r) CPV-Code(s) 33690000 Varia II.2.3)Erfüllungsort NUTS-Code: RO211 Bacu Hauptort der Ausführung: Bacau II.2.4)Beschreibung der Beschaffung: Conform Caiet de sarcini si Anexa II.2.5)Zuschlagskriterien Die nachstehenden Kriterien Preis II.2.6)Geschätzter Wert Wert ohne MwSt.: 32 100.00 RON II.2.7)Laufzeit des Vertrags, der Rahmenvereinbarung oder des dynamischen Beschaffungssystems Laufzeit in Monaten: 48 Dieser Auftrag kann verlängert werden: nein II.2.10)Angaben über Varianten/Alternativangebote Varianten/Alternativangebote sind zulässig: nein II.2.11)Angaben zu Optionen Optionen: nein II.2.13)Angaben zu Mitteln der Europäischen Union Der Auftrag steht in Verbindung mit einem Vorhaben und/oder Programm, das aus Mitteln der EU finanziert wird: nein II.2.14)Zusätzliche Angaben II.2)Beschreibung II.2.1)Bezeichnung des Auftrags: CLORHIDRAT DE DOPAMINA Los-Nr.: 03 II.2.2)Weitere(r) CPV-Code(s) 33690000 Varia II.2.3)Erfüllungsort NUTS-Code: RO211 Bacu Hauptort der Ausführung: Bacau II.2.4)Beschreibung der Beschaffung: Conform Caiet de sarcini si Anexa II.2.5)Zuschlagskriterien Die nachstehenden Kriterien Preis II.2.6)Geschätzter Wert Wert ohne MwSt.: 1 216.80 RON II.2.7)Laufzeit des Vertrags, der Rahmenvereinbarung oder des dynamischen Beschaffungssystems Laufzeit in Monaten: 48 Dieser Auftrag kann verlängert werden: nein II.2.10)Angaben über Varianten/Alternativangebote Varianten/Alternativangebote sind zulässig: nein II.2.11)Angaben zu Optionen Optionen: nein II.2.13)Angaben zu Mitteln der Europäischen Union Der Auftrag steht in Verbindung mit einem Vorhaben und/oder Programm, das aus Mitteln der EU finanziert wird: nein II.2.14)Zusätzliche Angaben II.2)Beschreibung II.2.1)Bezeichnung des Auftrags: ANEXATE (FLUMAZENIL) Los-Nr.: 01 II.2.2)Weitere(r) CPV-Code(s) 33690000 Varia II.2.3)Erfüllungsort NUTS-Code: RO211 Bacu Hauptort der Ausführung: Bacau II.2.4)Beschreibung der Beschaffung: Conform Caiet de sarcini si Anexa II.2.5)Zuschlagskriterien Die nachstehenden Kriterien Preis II.2.6)Geschätzter Wert Wert ohne MwSt.: 706.40 RON II.2.7)Laufzeit des Vertrags, der Rahmenvereinbarung oder des dynamischen Beschaffungssystems Laufzeit in Monaten: 48 Dieser Auftrag kann verlängert werden: nein II.2.10)Angaben über Varianten/Alternativangebote Varianten/Alternativangebote sind zulässig: nein II.2.11)Angaben zu Optionen Optionen: nein II.2.13)Angaben zu Mitteln der Europäischen Union Der Auftrag steht in Verbindung mit einem Vorhaben und/oder Programm, das aus Mitteln der EU finanziert wird: nein II.2.14)Zusätzliche Angaben II.2)Beschreibung II.2.1)Bezeichnung des Auftrags: MANITOL 20%,250 ml Los-Nr.: 09 II.2.2)Weitere(r) CPV-Code(s) 33690000 Varia II.2.3)Erfüllungsort NUTS-Code: RO211 Bacu Hauptort der Ausführung: Bacau II.2.4)Beschreibung der Beschaffung: Conform Caiet de sarcini si Anexa II.2.5)Zuschlagskriterien Die nachstehenden Kriterien Preis II.2.6)Geschätzter Wert Wert ohne MwSt.: 1 132.80 RON II.2.7)Laufzeit des Vertrags, der Rahmenvereinbarung oder des dynamischen Beschaffungssystems Laufzeit in Monaten: 48 Dieser Auftrag kann verlängert werden: nein II.2.10)Angaben über Varianten/Alternativangebote Varianten/Alternativangebote sind zulässig: nein II.2.11)Angaben zu Optionen Optionen: nein II.2.13)Angaben zu Mitteln der Europäischen Union Der Auftrag steht in Verbindung mit einem Vorhaben und/oder Programm, das aus Mitteln der EU finanziert wird: nein II.2.14)Zusätzliche Angaben II.2)Beschreibung II.2.1)Bezeichnung des Auftrags: DEXTRAN 70 (in sol NaCl 0,9%) Los-Nr.: 04 II.2.2)Weitere(r) CPV-Code(s) 33690000 Varia II.2.3)Erfüllungsort NUTS-Code: RO211 Bacu Hauptort der Ausführung: Bacau II.2.4)Beschreibung der Beschaffung: Conform Caiet de sarcini si Anexa II.2.5)Zuschlagskriterien Die nachstehenden Kriterien Preis II.2.6)Geschätzter Wert Wert ohne MwSt.: 832.80 RON II.2.7)Laufzeit des Vertrags, der Rahmenvereinbarung oder des dynamischen Beschaffungssystems Laufzeit in Monaten: 48 Dieser Auftrag kann verlängert werden: nein II.2.10)Angaben über Varianten/Alternativangebote Varianten/Alternativangebote sind zulässig: nein II.2.11)Angaben zu Optionen Optionen: nein II.2.13)Angaben zu Mitteln der Europäischen Union Der Auftrag steht in Verbindung mit einem Vorhaben und/oder Programm, das aus Mitteln der EU finanziert wird: nein II.2.14)Zusätzliche Angaben II.2)Beschreibung II.2.1)Bezeichnung des Auftrags: MYDOCALM 100mg/ml Los-Nr.: 12 II.2.2)Weitere(r) CPV-Code(s) 33690000 Varia II.2.3)Erfüllungsort NUTS-Code: RO211 Bacu Hauptort der Ausführung: Bacau II.2.4)Beschreibung der Beschaffung: Conform Caiet de sarcini si Anexa II.2.5)Zuschlagskriterien Die nachstehenden Kriterien Preis II.2.6)Geschätzter Wert Wert ohne MwSt.: 600.00 RON II.2.7)Laufzeit des Vertrags, der Rahmenvereinbarung oder des dynamischen Beschaffungssystems Laufzeit in Monaten: 48 Dieser Auftrag kann verlängert werden: nein II.2.10)Angaben über Varianten/Alternativangebote Varianten/Alternativangebote sind zulässig: nein II.2.11)Angaben zu Optionen Optionen: nein II.2.13)Angaben zu Mitteln der Europäischen Union Der Auftrag steht in Verbindung mit einem Vorhaben und/oder Programm, das aus Mitteln der EU finanziert wird: nein II.2.14)Zusätzliche Angaben II.2)Beschreibung II.2.1)Bezeichnung des Auftrags: MIALGIN 100mg/2ml. Los-Nr.: 10 II.2.2)Weitere(r) CPV-Code(s) 33690000 Varia II.2.3)Erfüllungsort NUTS-Code: RO211 Bacu Hauptort der Ausführung: Bacau II.2.4)Beschreibung der Beschaffung: Conform Caiet de sarcini si Anexa II.2.5)Zuschlagskriterien Die nachstehenden Kriterien Preis II.2.6)Geschätzter Wert Wert ohne MwSt.: 1 844.00 RON II.2.7)Laufzeit des Vertrags, der Rahmenvereinbarung oder des dynamischen Beschaffungssystems Laufzeit in Monaten: 48 Dieser Auftrag kann verlängert werden: nein II.2.10)Angaben über Varianten/Alternativangebote Varianten/Alternativangebote sind zulässig: nein II.2.11)Angaben zu Optionen Optionen: nein II.2.13)Angaben zu Mitteln der Europäischen Union Der Auftrag steht in Verbindung mit einem Vorhaben und/oder Programm, das aus Mitteln der EU finanziert wird: nein II.2.14)Zusätzliche Angaben Abschnitt III: Rechtliche, wirtschaftliche, finanzielle und technische Angaben III.1)Teilnahmebedingungen III.1.1)Befähigung zur Berufsausübung einschließlich Auflagen hinsichtlich der Eintragung in einem Berufs- oder Handelsregister Auflistung und kurze Beschreibung der Bedingungen: 1. Declaraie cu privire la neincadrarea în prevederile art. 59 si 60 din Legea 98/2016 (Formular nr. 4); persoanele cu functie de decizie în cadrul Serviciului de Ambulanta Judetean Bacau cu privire la organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire, sunt: 1. Manager General - Cretu Aura; 2. Director Economic - Ghincu Codrin Dumitru; 3. Director Tehnic - Gherasim Vasile; 4. Asistent Sef - Banu Alina Stefania. Modalitatea prin care poate fi demonstrat îndeplinirea cerinei: CERINTA DOCUMENTE DE CALIFICARE IMPREUNA CU DUAE. 2. Certificate fiscale privind taxele i impozitele locale si catre stat, precum si a contributiei pentru asigurarile sociale de stat din care sa reiasa ca nu figureaza cu datorii scadente la data prezentarii, în conformitate cu legislatia tarii de origine (in original/copie lizibila cu mentiunea ,,conform cu originalul). Modalitatea prin care poate fi demonstrat îndeplinirea cerinei: se va completa formularul DUAE. Documentele justificative care probeaz îndeplinirea celor asumate prin completarea formularului DUAE urmeaz a fi prezentate, la solicitarea autoritii contractante, doar de ctre ofertantul clasat pe locul I la finalizarea evalurii ofertelor. 3. Operatorii economici pot beneficia de derogarile prevazute la ar. 166, alin. 2), art. 167, alin 2) si art. 171 din Legea nr. 98/2016 din 19 mai 2016 (Formular nr. 8) privind achiziiile publice. Modalitatea prin care poate fi demonstrat îndeplinirea cerinei: se va completa formularul DUAE. Documentele justificative care probeaz îndeplinirea celor asumate prin completarea formularului DUAE urmeaz a fi prezentate, la solicitarea autoritii contractante, doar de ctre ofertantul clasat pe locul I la finalizarea evalurii ofertelor. 4. Acordul de asociere (daca este cazul) semnat si stampilat, scanat in format PDF (Formular nr. 10). Modalitatea prin care poate fi demonstrat îndeplinirea cerinei: CERINTA DOCUMENTE DE CALIFICARE IMPREUNA CU DUAE. 5. Cazierul judiciar al operatorului economic si al membrilor organului de administrare, de conducere sau de supraveghere al respectivului operator economic, sau al celor ce au putere de reprezentare, de decizie sau de control in cadrul acestuia, asa cum rezulta din certificatul constatator emis de ONRC / actul constitutiv. In cazul impozitelor si taxelor aferente bugetelor locale/bugetului de stat consolidat, ofertanii vor prezenta, fie declaraie înregistrata la ANAF cu privire la sediile secundare, in raport cu care exista obligaii de plata si pentru care trebuie prezentate certificate constatatoare emise de autoritile locale, fie declaraie pe proprie rspundere cu privire la sediile secundare pentru care exista obligaii de plata a impozitelor si taxelor; Prezentare certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitarii administrativ teritoriale de pe raza creia societatea are sediul social privind plata la bugetul general consolidat-formulare tip emise de organismele competente din tara, din care sa reias ca nu are datorii la momentul prezentrii. Ref. cerina privind certificatele fiscale, se pot prezenta orice documente edificatoare, eliberate de autoritatea competente din tara in care acetia sunt rezideni, prin care sa dovedeasc îndeplinirea obligaiilor restante de plata a impozitelor ctre bugetul de stat si bugetul local, in conformitate cu legislaia din tara de rezidenta. Prin excepie, operatorul economic care înregistreaz un cuantum al datoriilor la bugetul general consolidat privind plata impozitelor, taxelor si contribuiilor mai mici 10.000 lei nu va fi exclus din procedura. Modalitatea prin care poate fi demonstrat îndeplinirea cerinei: se va completa formularul DUAE. Documentele justificative care probeaz îndeplinirea celor asumate prin completarea formularului DUAE urmeaz a fi prezentate, la solicitarea autoritii contractante, doar de ctre ofertantul clasat pe locul I la finalizarea evalurii ofertelor. 6. Alte documente edificatoare, dup caz. Ofertanii vor încrca în SEAP, pân la data limit de depunere, odat cu oferta i formularul DUAE propriu i formularul DUAE ale eventualilor asociai i/sau teri susintori. Conform notificrii ANAP nr. 258/18.05.2017, nedepunerea formularului DUAE odat cu oferta (inclusiv pentru asociat/ter susintor) atrage respingerea acesteia ca inacceptabil. Conform acestei notificri se vor depune odat cu formularul DUAE, urmtoarele documente: angajamentul ferm al terului susintor din care rezult modul efectiv în care se va materializa susinerea acestuia, acordul de subcontractare i/sau acordul de asociere, dup caz. Nedepunerea acestora odat cu DUAE, constituie temei pentru solicitarea de clarificri pentru eventualele inadvertene de form ale informaiilor cuprinse în seciunile formularului DUAE, atât ale ofertantului, cât i ale subcontractantului/terului susintor, acest lucru fiind necesar pentru a asigura desfurarea corespunztoare a procedurii de atribuire. Modalitatea prin care poate fi demonstrat îndeplinirea cerinei: se va completa formularul DUAE. Documentele justificative care probeaz îndeplinirea celor asumate prin completarea formularului DUAE urmeaz a fi prezentate, la solicitarea autoritii contractante, doar de ctre ofertantul clasat pe locul I la finalizarea evalurii ofertelor. 1. Conform art. 173 alin. (1) din Legea nr. 98/2016 se solicita Certificatul constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului (in original/copie/copie lizibila cu mentiunea ,,conform cu originalul). Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN autorizat, conform Legii 359/2004. Operatorii economici ce depun oferta trebuie s dovedeasc o form de înregistrare în condiiile legii, din ara de reziden, s reias c operatorul economic este legal constituit, c nu se afl în niciuna dintre situaiile de anulare a constituirii precum i faptul c are capacitatea profesional de a realiza activitile care fac obiectul contractului. Modalitatea prin care poate fi demonstrat îndeplinirea cerinei: se va completa formularul DUAE. Documentele justificative care probeaz îndeplinirea celor asumate prin completarea formularului DUAE urmeaz a fi prezentate, la solicitarea autoritii contractante, doar de ctre ofertantul clasat pe locul I la finalizarea evalurii ofertelor. 2. Avizul/Autorizatia de functionare eliberata de Ministerul Sanatatii si/sau Autorizatia pentru activitatea de distributie angro de medicamente, valabile la data limita de depunere a ofertelor, pentru distribuitor, conform Ordinului nr. 131 din 4 februarie 2016, articolul 2, pentru aprobarea Normelor privind autorizarea unitatilor de distributie angro de medicamente de uz uman, certificarea de buna practica de distributie si înregistrarea brokerilor de medicamente de uz uman - certificata pentru conformitatea cu originalul. In cazul persoanelor fizice autorizate se va prezenta Autorizatia de functionare sau alte documente echivalente din care sa rezulte competenta acestora de a livra produsele care fac obiectul prezentului contract; valabil/a la data prezentrii (in original/copie/copie lizibila cu mentiunea ,,conform cu originalul). Modalitatea prin care poate fi demonstrat îndeplinirea cerinei: DEPUNERE PENTRU EVALUARE CONFORMITATE DOCUMENTE DE OFERTA TEHNICA. 3. Autorizaia de punere pe pia emis de Agenia Naional a Medicamentului, în termen de valabilitate la data limit de depunere a ofertei (sau dovada c se afl în curs de reautorizare). Actul normativ care impune obligativitatea acestei autorizri este Legea 95/2006 (art. 700 alin. (1) i alin. (2) i art. 703 alin. (5), Titlul XVII Medicamentul) privind reforma în domeniul sntii, cu modificrile i completrile ulterioare declaratie pe proprie raspundere semnata si stampilata de reprezentantul legal al operatorului economic ofertant sau orice document care sa ateste ca medicamentul ofertat are APP (in original/copie/copie lizibila cu mentiunea ,,conform cu originalul). Modalitatea prin care poate fi demonstrat îndeplinirea cerinei: DEPUNERE PENTRU EVALUARE CONFORMITATE DOCUMENTE DE OFERTA TEHNICA. 4. Ofertantii - persoane juridice straine vor prezenta documente echivalente, emise in conformitate cu legislatia aplicabila in tara de rezidenta, s reias c operatorul economic este legal constituit, c nu se afl în niciuna dintre situaiile de anulare a constituirii precum i faptul c are capacitatea profesional de a realiza activitile care fac obiectul contractului. Modalitatea prin care poate fi demonstrat îndeplinirea cerinei: se va completa formularul DUAE. Documentele justificative care probeaz îndeplinirea celor asumate prin completarea formularului DUAE urmeaz a fi prezentate, la solicitarea autoritii contractante, doar de ctre ofertantul clasat pe locul I la finalizarea evalurii ofertelor. III.1.2)Wirtschaftliche und finanzielle Leistungsfähigkeit Eignungskriterien gemäß Auftragsunterlagen III.1.3)Technische und berufliche Leistungsfähigkeit Eignungskriterien gemäß Auftragsunterlagen Abschnitt IV: Verfahren IV.1)Beschreibung IV.1.1)Verfahrensart Offenes Verfahren IV.1.3)Angaben zur Rahmenvereinbarung oder zum dynamischen Beschaffungssystem Die Bekanntmachung betrifft den Abschluss einer Rahmenvereinbarung Rahmenvereinbarung mit mehreren Wirtschaftsteilnehmern Geplante Höchstanzahl an Beteiligten an der Rahmenvereinbarung: 10 IV.1.8)Angaben zum Beschaffungsübereinkommen (GPA) Der Auftrag fällt unter das Beschaffungsübereinkommen: nein IV.2)Verwaltungsangaben IV.2.2)Schlusstermin für den Eingang der Angebote oder Teilnahmeanträge Tag: 05/12/2023 Ortszeit: 15:00 IV.2.3)Voraussichtlicher Tag der Absendung der Aufforderungen zur Angebotsabgabe bzw. zur Teilnahme an ausgewählte Bewerber IV.2.4)Sprache(n), in der (denen) Angebote oder Teilnahmeanträge eingereicht werden können: Rumänisch IV.2.6)Bindefrist des Angebots Das Angebot muss gültig bleiben bis: 05/03/2024 IV.2.7)Bedingungen für die Öffnung der Angebote Tag: 05/12/2023 Ortszeit: 15:00 Ort: In SEAP Angaben über befugte Personen und das Öffnungsverfahren: ONLINE Abschnitt VI: Weitere Angaben VI.1)Angaben zur Wiederkehr des Auftrags Dies ist ein wiederkehrender Auftrag: nein VI.3)Zusätzliche Angaben: Cerintele tehnice definite la nivelul anuntului de participare, caietului de sarcini sau altor documente complementare, prin trimiterea standardelor, la un anumit producator, la marci, brevete, tipuri, la o origine sau la o productie/metoda specifica de fabricatie/prestare/executie, vor fi intelese ca fiind insotite de mentiunea sau echivalent. Pentru îndeplinirea obligaiei de la art. 20, alin. (5) din H.G. nr. 395/2016, cu modificrile i completrile ulterioare, respectiv art. 22, alin. (5) din HG nr. 394/2016, cu modificrile i completrile ulterioare, autoritile/entitile contractante vor configura DUAE direct în seciunea dedicat din formularul electronic de definire a documentaiei de atribuire. DUAE, astfel configurat, va fi ataat automat de ctre sistem la respectiva documentaie, ca fiier în format .xml. Pentru îndeplinirea obligaiei referitoare la modul de transmitere a DUAE de ctre operatorii economici participani la procedurile de atribuire, prevzut la art. 60 alin. (1) i (4), art. 69 alin. (1) i (3), art. 123 alin. (2) i (3) din H.G. nr. 395/2016, cu modificrile i completrile ulterioare, respectiv art. 67 alin. (1) i (4), art. 76 alin. (1) i (3), art. 129 alin. (2) i (3) din H.G. nr. 394/2016, cu modificrile i completrile ulterioare, acetia vor completa direct în SEAP, în seciunea dedicat a procedurii de interes, DUAE-ul deja configurat de autoritatea contractant. DUAE, astfel completat, va putea fi vizualizat i analizat de ctre autoritile contractante în seciunea dedicat acestuia. Astfel, DUAE va fi configurat de ctre autoritatea contractant direct în SEAP la definirea documentaiei de atribuire. SEAP-ul va genera automat fiierul în format .xml aferent si îl va ataa fr ca utilizatorii s aib posibilitatea s-l modifice direct sau s il tearg. De asemenea, rspunsurile la DUAE ale operatorilor economici care particip la procedur vor fi completate în SEAP în mod direct, dup autentificare, de ctre fiecare participant. Pentru cazurile în care ofertantul este o asociere de operatori economici sau pentru cazurile în care ofertantul are subcontractani sau teri susintori, fiecare operator economic se va autentifica în sistem i va accesa procedura de atribuire de interes în vederea completrii DUAE în calitatea în care a fost inclus în respectiva procedur (asociat, subcontractant, ter susintor). Este necesar ca toi cei care trebuie s rspund la DUAE s fie înregistrai ca utilizatori ai sistemului. La fel ca în prezent, la procedura de atribuire se înscrie i depune ofert unul dintre membrii asocierii sau operatorul economic care particip cu ofert individual iar ceilali participani completeaz direct în sistem doar DUAE i nu pot modifica oferta. În vederea evalurii rspunsurilor DUAE ale operatorilor economici, autoritile contractante vor vizualiza direct în SEAP ceea ce a completat fiecare participant. Acestea sunt generate automat în scopul includerii în dosarul achiziiei. Astfel, operatorul SEAP certific faptul c: datele încrcate ca rspunsuri DUAE sunt completate numai de ctre utilizatorii de tip ofertant dup autentificare; datele sunt completate de ctre fiecare membru al ofertantului (operatorul economic care se înscrie la procedur declar forma de participare individual/în asociere precum i componena iar ceilali valideaz c fac parte din acea asociere/componen); De asemenea, detalii cu privire la întocmirea DUAE vei regsi, dup autentificarea în sistem, în seciunea Informaii DUAE Ghid de completare DUAE. Pentru vizualizarea documentaiei de atribuire încrcate în SEAP, operatorii economici trebuie sa aib un program necesar vizualizrii fiierelor semnate electronic (acest program fiind disponibil gratuit pe site-urile furnizorilor de semntura electronica). Operatorii economici au obligaia de a urmri în SEAP rspunsurile la solicitrile de clarificri prin intermediul platformei SEAP. VI.4)Rechtsbehelfsverfahren/Nachprüfungsverfahren VI.4.1)Zuständige Stelle für Rechtsbehelfs-/Nachprüfungsverfahren Offizielle Bezeichnung: Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor Postanschrift: Str. Stavropoleos nr. 6, sector 3 Ort: Bucuresti Postleitzahl: 030084 Land: Rumänien Fax: +40 213104642 / +40 218900745 Internet-Adresse: [11]http://www.cnsc.ro VI.4.4)Stelle, die Auskünfte über die Einlegung von Rechtsbehelfen erteilt Offizielle Bezeichnung: Serviciul de Ambulanta Judetean Bacau Postanschrift: Jud. Bacau, Str. Florilor, nr. 10, Sc. A, Ap. 1 - intrare laterala bloc Ort: Bacau Postleitzahl: 600003 Land: Rumänien Fax: +40 1234542668 Internet-Adresse: [12]www.ambulantabacau.com VI.5)Tag der Absendung dieser Bekanntmachung: 30/10/2023 References 6. mailto:achizitii.publice@ambulantabacau.com?subject=TED 7. http://www.ambulantabacau.com/ 8. http://www.e-licitatie.ro/ 9. https://e-licitatie.ro/pub/notices/c-notice/v2/view/100172501 10. http://www.e-licitatie.ro/ 11. http://www.cnsc.ro/ 12. http://www.ambulantabacau.com/ -------------------------------------------------------------------------------- Database Operation & Alert Service (icc-hofmann) for: The Office for Official Publications of the European Communities The Federal Office of Foreign Trade Information Phone: +49 6082-910101, Fax: +49 6082-910200, URL: http://www.icc-hofmann.de