Ausschreibungen und Aufträge: Elektrofahrzeuge - RO-Beli Elektrofahrzeuge Aufladegeräte Dokument Nr...: 666705-2023 (ID: 2023110309023463879) Veröffentlicht: 03.11.2023 * RO-Beli: Elektrofahrzeuge 2023/S 212/2023 666705 Bekanntmachung vergebener Aufträge Ergebnisse des Vergabeverfahrens Lieferauftrag Rechtsgrundlage: Richtlinie 2014/24/EU Abschnitt I: Öffentlicher Auftraggeber I.1)Name und Adressen Offizielle Bezeichnung: Comuna Belis Nationale Identifikationsnummer: 4485260 Postanschrift: Strada: Principala, nr. 105A Ort: Belis NUTS-Code: RO113 Cluj Postleitzahl: 407075 Land: Rumänien Kontaktstelle(n): VIOREL MATIS E-Mail: [6]primariabelis@yahoo.com Telefon: +40 264334002 Fax: +40 0264334002 Internet-Adresse(n): Hauptadresse: [7]www.primariabelis.ro Adresse des Beschafferprofils: [8]www.e-licitatie.ro I.4)Art des öffentlichen Auftraggebers Regional- oder Kommunalbehörde I.5)Haupttätigkeit(en) Allgemeine öffentliche Verwaltung Abschnitt II: Gegenstand II.1)Umfang der Beschaffung II.1.1)Bezeichnung des Auftrags: Achizitia a 2 microbuze nepoluante (electrice) utilizate in scopuri comunitare care au incluse 2 (doua) statii de reincarcare lenta , de catre parteneriatul Comuna Belis si Comuna Risca, judetul Cluj Referenznummer der Bekanntmachung: 4485260_2023_PAAPD1425612 II.1.2)CPV-Code Hauptteil 34144900 Elektrofahrzeuge II.1.3)Art des Auftrags Lieferauftrag II.1.4)Kurze Beschreibung: Obiectul contractului este achiziia a 2 microbuze nepoluante(electrice) utilizate in scopuri comunitare care au incluse 2 staii de reîncrcare lenta pentru parteneriatul Comuna Belis - Comuna Risca, judeul Cluj pentru facilitarea i suportul activitilor curente efectuate de ctre cele dou instituii. Microbuzele deservesc populaia Comunei Belis, respectiv populaia Comunei Risca. În acest scop a fost semnat contractul de finanare cu Ministerul Dezvoltrii, Lucrrilor Publice i Administraiei, nr.135414/29.11.2022, de catre Comuna Belis, in calitate de lider al Parteneriatului Comuna Belis-Comuna Risca , în cadrul Planului Naional de Redresare i Rezilien, Componenta 10 Fondul Local, I.1.1 Înnoirea parcului de vehicule detinate transportului public (achiziia de vehicule nepoluante), titlu apel: PNRR/2022/C10/I.1.1, PNRR/2022/C10/I.1.3, Runda 1. NOTA : Potrivit prevederilor art. 160 din Legea nr. 98/2016, cu modificarile si completarile ulterioare, autoritatea contractanta stabileste 1 termen - limita in care va asigura raspunsul clar si complet la solicitarile de clarificare/informatii suplimentare ale ofertantilor astfel : Numrul de zile pân la care se pot solicita clarificri înainte de data limit de depunere a ofertelor/candidaturilor este 18 zile. Autoritatea contractant va rspunde în mod clar i complet tuturor solicitrilor de clarificare/informaiilor suplimentare în a 11 zi înainte de data limit de depunere a ofertelor. II.1.6)Angaben zu den Losen Aufteilung des Auftrags in Lose: nein II.1.7)Gesamtwert der Beschaffung (ohne MwSt.) Wert ohne MwSt.: 2 460 000.00 RON II.2)Beschreibung II.2.2)Weitere(r) CPV-Code(s) 31681500 Aufladegeräte II.2.3)Erfüllungsort NUTS-Code: RO113 Cluj Hauptort der Ausführung: Comuna Belis, Comuna Risca II.2.4)Beschreibung der Beschaffung: Achizitia a 2 microbuze nepoluante (electrice) utilizate in scopuri comunitare care au incluse 2 (doua) statii de reincarcare lenta , de catre parteneriatul Comuna Belis si Comuna Risca, judetul Cluj, conform documentatiei de atribuire II.2.5)Zuschlagskriterien Qualitätskriterium - Name: Garania extins pentru microbuzul electric / Gewichtung: 30 Qualitätskriterium - Name: Perioda de livrare / Gewichtung: 30 Preis - Gewichtung: 40 II.2.11)Angaben zu Optionen Optionen: nein II.2.13)Angaben zu Mitteln der Europäischen Union Der Auftrag steht in Verbindung mit einem Vorhaben und/oder Programm, das aus Mitteln der EU finanziert wird: ja Projektnummer oder -referenz: PLANUL NATIONAL DE REDRESARESI REZILIENTA, COMPONENTA10-FONDUL LOCAL, PNRR/2022/C10/I.1.1, PNRR/2022/C10/I.1.3., RUNDA 1 II.2.14)Zusätzliche Angaben Abschnitt IV: Verfahren IV.1)Beschreibung IV.1.1)Verfahrensart Offenes Verfahren IV.1.3)Angaben zur Rahmenvereinbarung oder zum dynamischen Beschaffungssystem IV.1.8)Angaben zum Beschaffungsübereinkommen (GPA) Der Auftrag fällt unter das Beschaffungsübereinkommen: nein IV.2)Verwaltungsangaben IV.2.1)Frühere Bekanntmachung zu diesem Verfahren Bekanntmachungsnummer im ABl.: [9]2023/S 129-412233 IV.2.8)Angaben zur Beendigung des dynamischen Beschaffungssystems IV.2.9)Angaben zur Beendigung des Aufrufs zum Wettbewerb in Form einer Vorinformation Abschnitt V: Auftragsvergabe Auftrags-Nr.: 5523 Bezeichnung des Auftrags: Achizitia a 2 microbuze nepoluante (electrice) utilizate in scopuri comunitare care au incluse 2 (doua statii de reincarcare lenta de catre parteneriatul Comuna Belis si Comuna Risca, judetul Cluj Ein Auftrag/Los wurde vergeben: ja V.2)Auftragsvergabe V.2.1)Tag des Vertragsabschlusses: 17/10/2023 V.2.2)Angaben zu den Angeboten Anzahl der eingegangenen Angebote: 1 Anzahl der eingegangenen Angebote von KMU: 1 Anzahl der eingegangenen Angebote von Bietern aus anderen EU-Mitgliedstaaten: 0 Anzahl der eingegangenen Angebote von Bietern aus Nicht-EU-Mitgliedstaaten: 0 Anzahl der elektronisch eingegangenen Angebote: 1 Der Auftrag wurde an einen Zusammenschluss aus Wirtschaftsteilnehmern vergeben: nein V.2.3)Name und Anschrift des Wirtschaftsteilnehmers, zu dessen Gunsten der Zuschlag erteilt wurde Offizielle Bezeichnung: PACIFIC TUR Nationale Identifikationsnummer: RO 15712368 Postanschrift: Strada Bd IULIU MANIU, Nr. 626, Sector: 6 Ort: Bucuresti NUTS-Code: RO321 Bucureti Land: Rumänien E-Mail: [10]pacifictur@yahoo.com Telefon: +40 744360038 Fax: +40 213126591 Internet-Adresse: [11]www.pacific-tur.ro Der Auftragnehmer ist ein KMU: ja V.2.4)Angaben zum Wert des Auftrags/Loses (ohne MwSt.) Ursprünglich veranschlagter Gesamtwert des Auftrags/des Loses: 2 461 350.00 RON Gesamtwert des Auftrags/Loses: 2 460 000.00 RON V.2.5)Angaben zur Vergabe von Unteraufträgen Abschnitt VI: Weitere Angaben VI.3)Zusätzliche Angaben: Interaciunea cu ofertanii, respectiv procesul de evaluare a ofertelor se va desfura dup urmtoarele reguli: pentru vizualizarea documentaiei de atribuire încarcate în SEAP, operatorii economici trebuie sa aib un program necesar vizualizarii fiierelor semnate electronic (site-urile furnizorilor de semnatur electronic).Reguli de comunicare i transmitere a datelor: solicitrile de clarificri referitoare la prezenta documentaie de atribuire se vor adresa în mod exclusiv în SEAP la Seciunea Întrebari din cadrul procedurii de atribuire derulate prin mijloace electronice, iar raspunsurile la acestea vor fi publicate în SEAP la Sectiunea Documentatie, clarificri i decizii din cadrul anunului de participare.Pentru transmiterea solicitarilor de clarificri privind documentaia de atribuire,operatorii economici se vor înregistra în SEAP [12]www.elicitatie.ro) ca operator economic conform prevederilor art.5 alin.(1) din H.G.nr.395/2016 i vor transmite solicitrile avand în vedere termenele de rspuns ale autoritii contractante prevzute la art.160-161 din Legea nr.98/2016 precum i cele de la art. 103 (2) din HG 395/2016.Pentru comunicrile ulterioare depunerii ofertelor: comisia de evaluare va transmite solicitrile de clarificare în legatura cu oferta prin utilizarea facilitilor tehnice disponibile în SEAP (Seciunea Întrebari).În vederea completrii DUAE - operatorii economici vor accesa urmtorul link: [13]www.e-licitatie.ro. Comisia de evaluare va analiza DUAE în corelaie cu cerinele stabilite prin fia de date a achiziiei. Comisia de evaluare va analiza i verifica fiecare ofert din punct de vedere al elementelor tehnice propuse, iar ulterior din punct de vedere al aspectelor financiare pe care le implic. În urma finalizrii fiecreia dintre fazele de verificare prevzute mai sus, autoritatea contractant va introduce în SEAP rezultatul admis/respins, i va deschide în SEAP sesiunea pentru prezentarea documentelor suport aferente DUAE depuse de ofertantul de pe primul loc în clasamentul intermediar întocmit la finalizarea evalurii ofertelor, acordând un termen de rspuns. Operatorii economici vor transmite rspunsurile la clarificri i eventualele documente solicitate pe parcursul evalurii ofertelor prin intermediul SEAP (Seciunea Întrebari), în format electronic, semnate cu semnatur electronic, conform Legii nr. 455/2001. Operatorii economici vor respecta modelul de contract de furnizare bunuri. În cazul încare exist mai multe oferte cu preuri egale clasate pe primul loc se procedeaz astfel: Oferta castigatoare se va stabili numai in urma aplicarii criteriului de atribuire. Modalitatea de departajare a ofertelor clasate pe primul loc, cu punctaj egal, se face conform art 139 (3) din HG 395/2016. în vederea departajrii ofertelor, autoritatea contractant va solicita depunerea unor noi propuneri financiare îmbunatite iar operatorii economici vor transmite raspunsul lor in sectiuneaclarificari (îmbuntite) se vor încrca în seciunea de clarificri, la solicitarea autoritii contractante,caz în care contractul va fi atribuit ofertantului care a prezentat cel mai bun raport calitate-pret. In cazul in care propunerea tehnica si/sau propunerea financiara nu respecta prevederile documentatiei de atribuire, aceasta va fi declarata [neconforma]. Autoritatea contractanta informeaza ofertantii ca va publica prin mijloace electronice denumirea si datele de identificare ale ofertantului/candidatului/subcontractantului propus/tertului sustinator, in termen de maxim 5 zile de la expirarea termenului limita de depunere a solicitarilor de participare/ofertelor, cu exceptia persoanelor fizice, in cazul carora se va publica doar numele. Cerintele tehnice definite la nivelul anuntului de participare, caietului de sarcini sau altor documente complementare, prin trimiterea standardelor, la un anumit producator, la marci, brevete, tipuri, la o origine sau la o productie/metoda specifica de fabricatie/prestatie/executie,vor fi intelese ca fiind inteles sub mentiuneasau echivalent. VI.4)Rechtsbehelfsverfahren/Nachprüfungsverfahren VI.4.1)Zuständige Stelle für Rechtsbehelfs-/Nachprüfungsverfahren Offizielle Bezeichnung: Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor Postanschrift: Str. Stavropoleos nr. 6, sector 3 Ort: Bucuresti Postleitzahl: 030084 Land: Rumänien E-Mail: [14]office@cnsc.ro Telefon: +40 213104641 Fax: +40 213104642 / +40 218900745 Internet-Adresse: [15]http://www.cnsc.ro VI.5)Tag der Absendung dieser Bekanntmachung: 30/10/2023 References 6. mailto:primariabelis@yahoo.com?subject=TED 7. http://www.primariabelis.ro/ 8. http://www.e-licitatie.ro/ 9. https://ted.europa.eu/udl?uri=TED:NOTICE:412233-2023:TEXT:DE:HTML 10. mailto:pacifictur@yahoo.com?subject=TED 11. http://www.pacific-tur.ro/ 12. http://www.elicitatie.ro/ 13. http://www.e-licitatie.ro/ 14. mailto:office@cnsc.ro?subject=TED 15. http://www.cnsc.ro/ -------------------------------------------------------------------------------- Database Operation & Alert Service (icc-hofmann) for: The Office for Official Publications of the European Communities The Federal Office of Foreign Trade Information Phone: +49 6082-910101, Fax: +49 6082-910200, URL: http://www.icc-hofmann.de