Ausschreibung: Softwarepaket und Informationssysteme - RO-Petroani Softwarepaket und Informationssysteme Internet Installation von Computerkabelnetzen Server Berufsausbildung Tragbare Computer Computerterminals Tastbildschirme Multimediaausrüstung Geräte zur Bild- und Tonaufzeichnung und -wiedergabe Dokument Nr...: 526057-2023 (ID: 2023090109084826849) Veröffentlicht: 01.09.2023 * RO-Petroani: Softwarepaket und Informationssysteme 2023/S 168/2023 526057 Auftragsbekanntmachung Lieferauftrag Rechtsgrundlage: Richtlinie 2014/24/EU Abschnitt I: Öffentlicher Auftraggeber I.1)Name und Adressen Offizielle Bezeichnung: Universitatea din Petrosani Nationale Identifikationsnummer: 4374849 Postanschrift: Strada: Institutului, nr. 20 Ort: Petrosani NUTS-Code: RO423 Hunedoara Postleitzahl: 332006 Land: Rumänien Kontaktstelle(n): Sorin Mihai Radu E-Mail: [6]szekely.alexandru@gmail.com Telefon: +40 254542580 Internet-Adresse(n): Hauptadresse: [7]https://www.upet.ro Adresse des Beschafferprofils: [8]www.e-licitatie.ro I.3)Kommunikation Die Auftragsunterlagen stehen für einen uneingeschränkten und vollständigen direkten Zugang gebührenfrei zur Verfügung unter: [9]https://e-licitatie.ro/pub/notices/c-notice/v2/view/100170013 Weitere Auskünfte erteilen/erteilt die oben genannten Kontaktstellen Angebote oder Teilnahmeanträge sind einzureichen an die oben genannten Kontaktstellen I.4)Art des öffentlichen Auftraggebers Agentur/Amt auf zentral- oder bundesstaatlicher Ebene I.5)Haupttätigkeit(en) Bildung Abschnitt II: Gegenstand II.1)Umfang der Beschaffung II.1.1)Bezeichnung des Auftrags: Infrastructura modern pentru educaie inteligent la Universitatea din Petroani SmartUpet Referenznummer der Bekanntmachung: 335044606 II.1.2)CPV-Code Hauptteil 48000000 Softwarepaket und Informationssysteme II.1.3)Art des Auftrags Lieferauftrag II.1.4)Kurze Beschreibung: Aceasta procedura vizeaza achizitia de echipamente, aplicatii informatice si licente software, servicii de instalare, configurare, suport si instruire personal, in scopul desfasurarii activitatilor didactice, stiintifice si de cercetare, din cadrul Universitatii din Petroani. Numarul de zile pana la care se pot solicita clarificari inainte de data limita de depunere a ofertelor/candidaturilor: 18 Autoritea contractanta va raspunde in mod clar si complet tuturor solicitarilor de clarificare/informatiilor suplimentare in a 11 a zi, inainte de data limita stabilita pentru depunerea ofertelor. II.1.5)Geschätzter Gesamtwert Wert ohne MwSt.: 8 793 606.25 RON II.1.6)Angaben zu den Losen Aufteilung des Auftrags in Lose: ja Angebote sind möglich für maximale Anzahl an Losen: 4 Maximale Anzahl an Losen, die an einen Bieter vergeben werden können: 4 Der öffentliche Auftraggeber behält sich das Recht vor, Aufträge unter Zusammenfassung der folgenden Lose oder Losgruppen zu vergeben: Ofertantii pot depune oferte pentru unul sau mai multe loturi II.2)Beschreibung II.2.1)Bezeichnung des Auftrags: Centru de Date Los-Nr.: 1 II.2.2)Weitere(r) CPV-Code(s) 48000000 Softwarepaket und Informationssysteme 32412110 Internet 45314320 Installation von Computerkabelnetzen 48820000 Server 80530000 Berufsausbildung II.2.3)Erfüllungsort NUTS-Code: RO423 Hunedoara Hauptort der Ausführung: Petrosani II.2.4)Beschreibung der Beschaffung: Centru de date conform specificatii Caiet de sarcini II.2.5)Zuschlagskriterien Die nachstehenden Kriterien Qualitätskriterium - Name: Termen de livrare / Gewichtung: 20 Qualitätskriterium - Name: Certificat Energy Star sau echivalent / Gewichtung: 20 Qualitätskriterium - Name: Garantie / Gewichtung: 20 Preis - Gewichtung: 40 II.2.6)Geschätzter Wert Wert ohne MwSt.: 1 884 736.71 RON II.2.7)Laufzeit des Vertrags, der Rahmenvereinbarung oder des dynamischen Beschaffungssystems Laufzeit in Monaten: 4 Dieser Auftrag kann verlängert werden: nein II.2.10)Angaben über Varianten/Alternativangebote Varianten/Alternativangebote sind zulässig: nein II.2.11)Angaben zu Optionen Optionen: nein II.2.13)Angaben zu Mitteln der Europäischen Union Der Auftrag steht in Verbindung mit einem Vorhaben und/oder Programm, das aus Mitteln der EU finanziert wird: ja Projektnummer oder -referenz: Infrastructura modern pentru educaie inteligent la Universitatea din Petroani SmartUpet, cod SMIS 335044606 II.2.14)Zusätzliche Angaben II.2)Beschreibung II.2.1)Bezeichnung des Auftrags: Echipamente IT, soft, formare i conectic reea (internet i electric) Los-Nr.: 2 II.2.2)Weitere(r) CPV-Code(s) 48000000 Softwarepaket und Informationssysteme 30213100 Tragbare Computer 30231100 Computerterminals 30231320 Tastbildschirme 32322000 Multimediaausrüstung 32330000 Geräte zur Bild- und Tonaufzeichnung und -wiedergabe 32412110 Internet 45314320 Installation von Computerkabelnetzen 48820000 Server 80530000 Berufsausbildung II.2.3)Erfüllungsort NUTS-Code: RO423 Hunedoara Hauptort der Ausführung: Petrosani II.2.4)Beschreibung der Beschaffung: Echipamente IT, soft, formare i conectic reea (internet i electric) conform specificatii Caiet de sarcini II.2.5)Zuschlagskriterien Die nachstehenden Kriterien Qualitätskriterium - Name: Termen de livrare / Gewichtung: 20 Qualitätskriterium - Name: Certificat Energy Star sau echivalent / Gewichtung: 20 Qualitätskriterium - Name: Garantie / Gewichtung: 20 Preis - Gewichtung: 40 II.2.6)Geschätzter Wert Wert ohne MwSt.: 5 996 461.73 RON II.2.7)Laufzeit des Vertrags, der Rahmenvereinbarung oder des dynamischen Beschaffungssystems Laufzeit in Monaten: 6 Dieser Auftrag kann verlängert werden: nein II.2.10)Angaben über Varianten/Alternativangebote Varianten/Alternativangebote sind zulässig: nein II.2.11)Angaben zu Optionen Optionen: nein II.2.13)Angaben zu Mitteln der Europäischen Union Der Auftrag steht in Verbindung mit einem Vorhaben und/oder Programm, das aus Mitteln der EU finanziert wird: ja Projektnummer oder -referenz: Infrastructura modern pentru educaie inteligent la Universitatea din Petroani SmartUpet, cod SMIS 335044606 II.2.14)Zusätzliche Angaben Infrastructura modern pentru educaie inteligent la Universitatea din Petroani SmartUpet, cod SMIS 335044606 II.2)Beschreibung II.2.1)Bezeichnung des Auftrags: Softuri Los-Nr.: 3 II.2.2)Weitere(r) CPV-Code(s) 48000000 Softwarepaket und Informationssysteme II.2.3)Erfüllungsort NUTS-Code: RO423 Hunedoara Hauptort der Ausführung: Petrosani II.2.4)Beschreibung der Beschaffung: Pachete software conform specificatii Caiet de sarcini II.2.5)Zuschlagskriterien Die nachstehenden Kriterien Qualitätskriterium - Name: Garantie / Gewichtung: 18 Preis - Gewichtung: 82 II.2.6)Geschätzter Wert Wert ohne MwSt.: 341 745.81 RON II.2.7)Laufzeit des Vertrags, der Rahmenvereinbarung oder des dynamischen Beschaffungssystems Laufzeit in Monaten: 6 Dieser Auftrag kann verlängert werden: nein II.2.10)Angaben über Varianten/Alternativangebote Varianten/Alternativangebote sind zulässig: nein II.2.11)Angaben zu Optionen Optionen: nein II.2.13)Angaben zu Mitteln der Europäischen Union Der Auftrag steht in Verbindung mit einem Vorhaben und/oder Programm, das aus Mitteln der EU finanziert wird: ja Projektnummer oder -referenz: Infrastructura modern pentru educaie inteligent la Universitatea din Petroani SmartUpet, cod SMIS 335044606 II.2.14)Zusätzliche Angaben II.2)Beschreibung II.2.1)Bezeichnung des Auftrags: Platform Low Code/No Code Los-Nr.: 4 II.2.2)Weitere(r) CPV-Code(s) 48000000 Softwarepaket und Informationssysteme II.2.3)Erfüllungsort NUTS-Code: RO423 Hunedoara Hauptort der Ausführung: Petrosani II.2.4)Beschreibung der Beschaffung: Pachete software conform specificatii Caiet de sarcini II.2.5)Zuschlagskriterien Die nachstehenden Kriterien Qualitätskriterium - Name: Numrul de utilizatori ofertai pentru fiecare instan/structur organizaional / Gewichtung: 20 Qualitätskriterium - Name: Multilingvism / Gewichtung: 10 Qualitätskriterium - Name: Garantie / Gewichtung: 18 Qualitätskriterium - Name: Numrul de instane/structuri organizaionale / Gewichtung: 20 Preis - Gewichtung: 32 II.2.6)Geschätzter Wert Wert ohne MwSt.: 570 662.00 RON II.2.7)Laufzeit des Vertrags, der Rahmenvereinbarung oder des dynamischen Beschaffungssystems Laufzeit in Monaten: 4 Dieser Auftrag kann verlängert werden: nein II.2.10)Angaben über Varianten/Alternativangebote Varianten/Alternativangebote sind zulässig: nein II.2.11)Angaben zu Optionen Optionen: nein II.2.13)Angaben zu Mitteln der Europäischen Union Der Auftrag steht in Verbindung mit einem Vorhaben und/oder Programm, das aus Mitteln der EU finanziert wird: ja Projektnummer oder -referenz: Infrastructura modern pentru educaie inteligent la Universitatea din Petroani SmartUpet, cod SMIS 335044606 II.2.14)Zusätzliche Angaben Abschnitt III: Rechtliche, wirtschaftliche, finanzielle und technische Angaben III.1)Teilnahmebedingungen III.1.1)Befähigung zur Berufsausübung einschließlich Auflagen hinsichtlich der Eintragung in einem Berufs- oder Handelsregister Auflistung und kurze Beschreibung der Bedingungen: Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate: Cerinta nr. 1: Neincadrarea in situatiile prevazute la art. 164, 165 si 167 din Legea 98/2016 privind achizitiile publice. Ofertantii/membrii asocierii/subcontractantii/tertii sustinatori nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art. 164,165 si 167din Legea 98/2016 privind achizitiile publice. Modalitatea prin care poate fi demonstrata indeplinirea cerintei: Pana la termenul limita stabilit pentru depunerea ofertelor, operatorii economici participanti vor prezenta DUAE (raspuns) completand mod corespunzator de fiecare entitate participanta in parte (dupa caz, ofertant, ofertant asociat, tert sustinator, subcontractant declarat), in scopul de a face dovada preliminara a indeplinirii cerintelor mentionate anterior. Inainte de atribuirea contractului deachizitie publica, autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul dupa aplicarea criteriului de atribuire sa prezinte documentele justificative actualizate prin care confirma indeplinirea tuturor criteriilor de calificare, in conformitate cu cerintele stabilite prin DUAE si prin documentatia de atribuire. Se vor solicita/prezenta urmatoarele documente justificative, valabile (actuale/reale) la momentul prezentarii acestora: 1. Certificate constatatoare privind plata impozitelor, taxelor sau a contributiilor la bugetul general consolidat (buget local, buget de stat etc.) VALABILE la momentul prezentarii, pentru sediul principal, iar pentru sediile secundare/punctele de lucru, o declaraie pe propria rspundere privind îndeplinirea obligaiilor de plat a impozitelor, taxelor sau contribuiilor la bugetul general consolidat datorate. 2. Cazierul judiciar al operatorului economic, respectiv cazierul judiciar pentru fiecare dintre persoanele membre ale organului de administrare, de conducere sau supraveghere al respectivului operator economic, respectiv persoane care au puterea de reprezentare, de decizie sau de control in cadrul acestuia, asa cum rezulta din certificatul constatator emis de Ministerul Justitiei - Oficiul Registrului Comertului/Actul constitutiv al operatorului economic; 3. Dupa caz, alte documente prin care operatorul economic demonstreaza ca se incadreaza in situatiile de exceptie care nu determina excluderea din procedura, prevazute la art. 165 alin. (3), art. 166, art. 167 alin. (2), respectiv art. 171 din Legea 98/2016, cu modificarile si completarile ulterioare. 4. Dupa caz, orice alte documente echivalente edificatoare, conform prevederilor art. 168 alin. (1) din Legea nr. 98/2016, cu modificarile si completarile ulterioare. In conformitate cu prevederile art. 168 alin. (3) din Legea nr. 98/2016, cu modificarile si completarile ulterioare, in cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit operatorul economic nu se emit documente de natura celor de mai sus sau respectivele documente nu vizeaza toate situatiile prevazute la art. 164, 165 si 167 din Legea nr. 98/2016, cu modificarile si completarile ulterioare, se va accepta o declaratie pe propria raspundere sau, daca in tara respectiva nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens. Documentele se vor prezenta insotite de traducerea autorizata a acestora in limba romana. Cerinta nr. 2. Ofertantii, tertii sustinatori si subcontractantii nu trebuie sa se regaseasca in situatiile prevazute la art. 58-63 din Legea nr. 98/2016. Se va prezenta Declaratia pe proprie raspundere privind inexistenta conflictului de interese, completata conform modelului pus la dispozitie de catre autoritatea contractanta in sectiunea Formulare. Se va depune de catre toti operatorii economici odata cu DUAE. Persoanele ce detin functie de decizie in cadrul autoritatii contractante sunt: - Prof.univ.dr.ing. Radu Sorin Mihai RECTOR. - Prof.univ.habil.dr.ing. Petrilean Dan Codru PRORECTOR. - Prof.univ.dr.ing. Lazr Maria PRORECTOR. - Conf.univ.dr.ec. Dura Codrua Cornelia PRORECTOR. - Conf.univ.dr.ing. Uu Ilie DECAN. - Conf.univ.dr.ing. Lorin Csaba Romuald DECAN. - Conf.univ.dr. ec. Drig Imola DECAN. - Lector.dr.ec. Preda Ana - SECRETAR EF UNIVERSITATE. - Dr.ing.ec. Cucil Marius - DIRECTOR GENERAL ADMINISTRATIV. - Dr.ing.ec.Radu Ioan Octavian - SEF SERVICIU SOCIAL. - Dr.ec.Mcri Adrian - CONTABIL EF. - Drd. jr. Maniiu Dan - CONSILIER JURIDIC. - Dr.ing.ec. Costandoiu Rodica - EF SERVICIU RESURSE UMANE. - Ec. Ilcea Alisa - EF SERVICIU FINANCIAR CONTABILITATE. - Ing.Szekely Alexandru - INGINER ACHIZIII. Nota: In cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecare asociat (inclusiv liderul) va prezenta declaratia privind conflictul de interese. In cazul in care vor exista subcontractanti/terti sustinatori, declaratia privind conflictul de interese va fi prezentata de fiecare subcontractant/tert sustinator in parte. Daca exista incertitudini cu privire la situatia personala a unui operator economic, Autoritatea Contractanta isi rezerva dreptul de a solicita informatii direct de la autoritatile competente. Daca este cazul, se vor depune, odata cu DUAE, urmatoarele documente: angajamentul ferm al tertului sustinator din care rezulta modul efectiv in care se va materializa sustinerea acestuia, acordul de subcontractare si/sau acordul de asociere, dupa caz. Este necesar ca toti cei care trebuie sa raspunda la DUAE sa fie inregistrati ca utilizatori ai sistemului SEAP. Detalii cu privire la intocmirea DUAE se regasesc, dupa autentificarea in sistemul SEAP, in sectiunea Informatii DUAE Ghid de completare DUAE si in cadrul sectiunii IV.4.3 Modul de prezentare al ofertei. Cerinta nr. 1 Operatorii economici ce depun oferta trebuie sa dovedeasca o forma de inregistrare in conditiile legii din tara de rezidenta, din faptul ca are capacitatea profesionala de a realiza activitatile care fac obiectul contractului (de ex., pentru persoanele juridice de nationalitate romana, din Certificatul constatator trebuie sa rezulte ca activitatea principala/secundara pe care o desfasoara conform codificarii CAEN corespunde obiectului contractului). Modalitatea prin care poate fi demonstrata indeplinirea cerintei: Se va completa DUAE de catre operatorii economici participanti la procedura de atribuire cu informatiile aferente situatiei lor. In cazul incare oferta este depusa de o asociere, fiecare asociat (inclusiv liderul) va prezenta aceste documente pentru partea de contract pecare o va realiza. Documentele justificative care probeaza indeplinirea celor asumate prin completarea DUAE, respectiv certificatconstatator emis de catre ONRC, sau in cazul ofertantilor straini, documente echivalente emise in tara de rezidenta, urmeaza sa fieprezentate, la solicitarea autoritatii contractante, doar de catre ofertantul clasat pe locul I in clasamentul intermediar intocmit la finalizarea evaluarii ofertelor. III.1.2)Wirtschaftliche und finanzielle Leistungsfähigkeit Eignungskriterien gemäß Auftragsunterlagen III.1.3)Technische und berufliche Leistungsfähigkeit Auflistung und kurze Beschreibung der Eignungskriterien: Loturile: 1,2,3,4Pentru contractele de achizitie de bunuri: executarea de livrari de tipul specificatOperatorul economic trebuie s demonstreze c în ultimii 3 ani, calculai pân la data publicrii anunului de participare, a furnizat produse similare în valoare cumulat de minim:Lotul 1 1.884.736 lei fr TVA;Lotul 2 5.996.461 lei fr TVA;Lotul 3 341.745 lei fr TVA;Lotul 4 570.000 lei fr TVA;în cadrul a minim 1 - maxim 3 contracte. Prin produse similare se înelege furnizarea de echipamente hardware de procesare i stocare, furnizarea de echipamente de comunicaii i echipamente de securitate, furnizarea de produse software, realizarea de reele informatice, platforme informatice. Ofertantul îi va dovedi experiena similar în funcie de cerinee fiecrui lot ofertat.În vederea îndeplinirii cerinei privind experiena similar, ofertanii vor prezenta:- fie prezentarea unui singur contract (care s includ activitile/produsele similare solicitate prin cerina de calificare) având o valoare cel puin egal cu pragul indicat;- fie prezentarea de contracte în orice combinaie a obiectelor acestora (indiferent de modul de structurare al obiectului/valoarea respectivelor contracte), dar cu condiia ca prin aceste contracte s fi acoperit (în ansamblu/cumulat) atât tipurile de activiti/produse indicate în cadrul cerintei, cât si pragul valoric indicat Loturile: 1,2,3,4Proportia de subcontractareInformatii privind partea/partile din contract pe care ofertantul intentioneaza sa o/le subcontracteze, precum si datele de identificare ale subcontractantilor propusi, daca acestia din urma sunt cunoscuti la momentul depunerii ofertei. Raspundereacontractantului in ceea ce priveste modul de indeplinire a contractului de achizitie publica nu este diminuata in cazul in care oparte/parti din contract sunt indeplinite de subcontractanti. Möglicherweise geforderte Mindeststandards: Se va completa DUAE. La nivelul DUAE trebuie precizate urmatoarele informatii: numarul si data contractului invocat drept experienta similara, valoarea contractului (exprimata in Lei fara TVA), beneficiarul, obiectul detaliat, perioada de livrare, data si numarul documentului de receptie / certificatului constatator, calitatea ofertantului in contract, ponderea si/sau activitatile pentru care a fost responsabil, modul de indeplinire a obligatiilor contractuale si, daca este cazul, eventualele prejudicii.Se vor solicita ca si documente justificative documente suport relevante: certificate/ documente emise sau contrasemnate de autoritatile contractante sau clientii privati, beneficiari ai livrarilor, cum ar fi procese-verbale de receptie cantitativa si calitativa, recomandari sau orice alte documente edificatoare echivalente care sa ateste livrarea/prestarea efectiva a produselor/serviciilor din DUAE. Documentele justificative solicitate in sustinerea cerintei, se vor prezenta de catre operatorul economic clasat pe primul loc in clasamentul intermediar, la solicitarea autoritatii contractante.Autoritatea contractanta are dreptul de a se adresa inclusiv beneficiarului final al serviciilor / produselor ce fac obiectul contractului prezentat drept experienta, pentru confirmarea celor prezentate de ofertant Ofertantii includ informatiile cu privire la subcontractanti in DUAE.In cazul in care ofertantul intentioneaza sa subcontracteze o parte/parti din contract, DUAE include si informatii privind partea din contract care urmeaza a fi eventual subcontractata si va avea anexat acordul de subcontractare. Subcontractantii pe a caror capacitati se bazeaza ofertantul/candidatul trebuie sa completeze, la randul lor, DUAE separat, completat si semnat in mod corespunzator de catre fiecare dintre acestia, incluzand toate informatiile care prezinta relevanta din perspectiva capacitatilor subcontractantilor pe care se bazeaza ofertantul/candidatul in cadrul procedurii de atribuire. In cazul subcontractantilor pe ale caror capacitate ofertantul nu se bazeaza, atunci acestia vor prezenta DUAE doar in scopul demonstrarii neincadrarii in motivele de excludere.Conform art, 196 alin. (2) din Legea nr. 98/2016, autoritatea contractanta solicita ofertantului clasat pe primul loc dupa aplicarea criteriului de atribuire sa prezinte documente justificative actualizate prin care sa demonstreze indeplinirea tuturor criteriilor de calificare si selectie, in conformitate cu informatiile cuprinse in DUAE. III.2)Bedingungen für den Auftrag III.2.3)Für die Ausführung des Auftrags verantwortliches Personal Verpflichtung zur Angabe der Namen und beruflichen Qualifikationen der Personen, die für die Ausführung des Auftrags verantwortlich sind Abschnitt IV: Verfahren IV.1)Beschreibung IV.1.1)Verfahrensart Offenes Verfahren IV.1.3)Angaben zur Rahmenvereinbarung oder zum dynamischen Beschaffungssystem IV.1.8)Angaben zum Beschaffungsübereinkommen (GPA) Der Auftrag fällt unter das Beschaffungsübereinkommen: nein IV.2)Verwaltungsangaben IV.2.2)Schlusstermin für den Eingang der Angebote oder Teilnahmeanträge Tag: 06/10/2023 Ortszeit: 15:00 IV.2.3)Voraussichtlicher Tag der Absendung der Aufforderungen zur Angebotsabgabe bzw. zur Teilnahme an ausgewählte Bewerber IV.2.4)Sprache(n), in der (denen) Angebote oder Teilnahmeanträge eingereicht werden können: Rumänisch IV.2.6)Bindefrist des Angebots Das Angebot muss gültig bleiben bis: 06/01/2024 IV.2.7)Bedingungen für die Öffnung der Angebote Tag: 06/10/2023 Ortszeit: 15:00 Ort: In SEAP Angaben über befugte Personen und das Öffnungsverfahren: Comisia de evaluare Abschnitt VI: Weitere Angaben VI.1)Angaben zur Wiederkehr des Auftrags Dies ist ein wiederkehrender Auftrag: nein VI.3)Zusätzliche Angaben: Loturile 1 si 2: Departajarea ofertelor cu punctaj egal, situate pe primul loc: in cazul in care vor exista punctaje egale, autoritatea contractanta va departaja oferta castigatoare dupa punctajul cel mai mare obtinut la criteriul - Pretul ofertei. Daca si dupa aceasta departajare exista egalitate se vor departaja dupa punctajul maxim obtinut la criteriul Extindere garantie si suport hardware si software pentru toate componentele hardware si software ofertate. Daca si dupa aceasta departajare exista egalitate se vor departaja dupa punctajul maxim obtinut la criteriul Certificat Energy Star sau echivalent pentru componentele hardware ofertate. In cazul in care persista egalitatea, pentru departajare Autoritatea va solicita operatorilor economici in cauza, noi propuneri financiare. Loturile 3 i 5: Departajarea ofertelor cu punctaj egal, situate pe primul loc: in cazul in care vor exista punctaje egale, autoritatea contractanta va departaja oferta castigatoare dupa punctajul cel mai mare obtinut la criteriul - Pretul ofertei. Daca si dupa aceasta departajare exista egalitate se vor departaja dupa punctajul maxim obtinut la criteriul Extindere garantie si suport hardware si software pentru toate componentele hardware si software ofertate. In cazul in care persista egalitatea, pentru departajare Autoritatea va solicita operatorilor economici in cauza, noi propuneri financiare. Lotul 4: Departajarea ofertelor cu punctaj egal, situate pe primul loc: in cazul in care vor exista punctaje egale, autoritatea contractanta va departaja oferta castigatoare dupa punctajul cel mai mare obtinut la criteriul - Pretul ofertei. Daca si dupa aceasta departajare exista egalitate se vor departaja dupa punctajul maxim obtinut la criteriul Extindere garantie si suport hardware si software pentru toate componentele hardware si software ofertate. Daca si dupa aceasta departajare exista egalitate se vor departaja dupa punctajul maxim obtinut la criteriul Numrul de utilizatori ofertai pentru fiecare instan/structur organizaional. Daca si dupa aceasta departajare exista egalitate se vor departaja dupa punctajul maxim obtinut la criteriul Multilingvism. Daca si dupa aceasta departajare exista egalitate se vor departaja dupa punctajul maxim obtinut la criteriul Numrul de instane/structuri organizaionale. In cazul in care persista egalitatea, pentru departajare Autoritatea va solicita operatorilor economici in cauza, noi propuneri financiare. Clauza suspensiva: Semnarea contractului de furnizare va fi facuta cu ofertantul declarat castigator, dupa aprobarea creditelor bugetare aferente proiectului Infrastructura modern pentru educaie inteligent la Universitatea din Petroani SmartUpet, cod SMIS 335044606 pentru anul 2023, dar nu mai tarziu de 31.12.2023, in caz contrar, procedura de achiztie va fi anulata. VI.4)Rechtsbehelfsverfahren/Nachprüfungsverfahren VI.4.1)Zuständige Stelle für Rechtsbehelfs-/Nachprüfungsverfahren Offizielle Bezeichnung: Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor Postanschrift: Str. Stavropoleos nr. 6, sector 3 Ort: Bucuresti Postleitzahl: 030084 Land: Rumänien Fax: +40 213104642 / +40 218900745 Internet-Adresse: [10]http://www.cnsc.ro VI.4.3)Einlegung von Rechtsbehelfen Genaue Angaben zu den Fristen für die Einlegung von Rechtsbehelfen: Conform prevederilor Legii 101/2016, orice persoan care consider c a fost vtmat de o eroare sau de o neregul printr-un act al AC, care încalc legile privind achiziiile publice, poate depune o plângere în termen de 10 zile începând cu ziua urmtoare lurii la cunotin despre actul AC considerat nelegal: a)fie pe cale administrativ-jurisdicional la CNSC; b)fie pe cale judiciar la instana de judecat. Indiferent de procedura aleas, contestaia va fi transmis în acelai timp i AC VI.4.4)Stelle, die Auskünfte über die Einlegung von Rechtsbehelfen erteilt Offizielle Bezeichnung: Universitatea din Petrosani Postanschrift: Str. Institutului, nr.20 Ort: Petrosani (Hunedoara) Postleitzahl: 332006 Land: Rumänien Fax: +40 254542580 Internet-Adresse: [11]www.upet.ro VI.5)Tag der Absendung dieser Bekanntmachung: 28/08/2023 References 6. mailto:szekely.alexandru@gmail.com?subject=TED 7. https://www.upet.ro/ 8. http://www.e-licitatie.ro/ 9. https://e-licitatie.ro/pub/notices/c-notice/v2/view/100170013 10. http://www.cnsc.ro/ 11. http://www.upet.ro/ -------------------------------------------------------------------------------- Database Operation & Alert Service (icc-hofmann) for: The Office for Official Publications of the European Communities The Federal Office of Foreign Trade Information Phone: +49 6082-910101, Fax: +49 6082-910200, URL: http://www.icc-hofmann.de