Ausschreibungen und Aufträge: Maschinen, Material und Zubehör für Büro und Computer, außer Möbeln und Softwarepaketen - RO-Constana Maschinen, Material und Zubehör für Büro und Computer, außer Möbeln und Softwarepaketen IT-Dienste: Beratung, Software-Entwicklung, Internet und Hilfestellung Dokument Nr...: 525897-2023 (ID: 2023090109075926688) Veröffentlicht: 01.09.2023 * RO-Constana: Maschinen, Material und Zubehör für Büro und Computer, außer Möbeln und Softwarepaketen 2023/S 168/2023 525897 Bekanntmachung vergebener Aufträge Ergebnisse des Vergabeverfahrens Lieferauftrag Rechtsgrundlage: Richtlinie 2014/24/EU Abschnitt I: Öffentlicher Auftraggeber I.1)Name und Adressen Offizielle Bezeichnung: UNIVERSITATEA OVIDIUS CONSTANTA Nationale Identifikationsnummer: 4301332 Postanschrift: Strada: Mamaia, nr. 124 Ort: Constanta NUTS-Code: RO223 Constana Postleitzahl: 900527 Land: Rumänien Kontaktstelle(n): LUDMILA GILLDA DUTA E-Mail: [6]gilda@univ-ovidius.ro Telefon: +40 241606446 Fax: +40 0241606410 Internet-Adresse(n): Hauptadresse: [7]www.univ-ovidius.ro Adresse des Beschafferprofils: [8]www.e-licitatie.ro I.4)Art des öffentlichen Auftraggebers Andere: INSTITUTIE DE INVATAMANT I.5)Haupttätigkeit(en) Bildung Abschnitt II: Gegenstand II.1)Umfang der Beschaffung II.1.1)Bezeichnung des Auftrags: Furnizare Centru de date de tip CLOUD. Referenznummer der Bekanntmachung: 4301332_2023_PAAPD_1409721 II.1.2)CPV-Code Hauptteil 30000000 Maschinen, Material und Zubehör für Büro und Computer, außer Möbeln und Softwarepaketen II.1.3)Art des Auftrags Lieferauftrag II.1.4)Kurze Beschreibung: Furnizare Centru de date de tip Cloud, reprezinta o achizitie atat de echipamente IT, echipamente pentru comunicatii, echipamente conexe, aplicatii informatice si licente, cat si de servicii de asistena tehnica si consultana care va contribui la realizarea unei infrastructuri Cloud de inalta performanta in cadrul Institutului pentru Nanotehnologii si Surse Alternative de Energie al Universitatii "Ovidius" din Constanta necesar functionarii calitative a Invatamantului Superior, precum si la consolidarea si la dezvoltarea durabila a comunitatii stiintifice prin operationalizarea unei infrastructuri CDI inovative bazata pe tehnologii Cloud&Big Data, in conformitate cu cerintele Caietului de sarcini. II.1.6)Angaben zu den Losen Aufteilung des Auftrags in Lose: nein II.1.7)Gesamtwert der Beschaffung (ohne MwSt.) Wert ohne MwSt.: 3 721 000.00 RON II.2)Beschreibung II.2.2)Weitere(r) CPV-Code(s) 72000000 IT-Dienste: Beratung, Software-Entwicklung, Internet und Hilfestellung II.2.3)Erfüllungsort NUTS-Code: RO223 Constana Hauptort der Ausführung: Locul principal de livrare si punere in functiune: Constanta.Campus Universitatea "Ovidius" din Constanta platforma INSAE Aleea Universitii nr. 1. II.2.4)Beschreibung der Beschaffung: Oportunitatea si necesitatea achizitiei Centru de date de tip Cloud contribuie la dezvoltarea infrastructurii de calcul numeric a Universitatii "Ovidius" din Constanta sub titulatura de "Infrastructura hardware si software pentru operationalizarea unui Centru de Date mobil containerizat si a unei infrastructuri Cloud de inalta performanta pentru infrastructuri masive de date inclusiv achizitia de servicii de asistenta tehnica" in conformitate cu cerintele Proiectului de Tip Cloud si Infrastructuri Masive de Date si Contractului POC/252/ 29.05.2020. Realizarea si operationalizarea Centrului de date de tip CLOUD se va materializa prin urmatoarele activitati: 1)achiziia de echipamente IT, echipamente pentru comunicaii i echipamente conexe si 2)achiziia de aplicaii informatice si licene pentru software specifice funcionarii CLOUD si INFRASTRUCTURILOR MASIVE DE DATE (inclusiv middleware), avand in componenta produsele: 1.Nod hiper-convergent (include comunicatie, stocare de tip bloc si sistem pentru copii de rezerva/ back-up, platforma integrata de virtualizare la nivel de server)= 4 buc.. 2.Echipament stocare de tip obiect cu asigurare retentie (cluster storage) = 1buc.. 3.Centru de date mobil = 1buc.. 4. Sistem pentru protejarea i conservarea datelor cu coninut fix, pe termen lung, pentru infrastructuri masive de date (Big Data) = 1buc., respectiv 4)achiziia de servicii de asistena tehnica si consultana, compusa din: 5.Punere în funciune a Centrului containerizat de resurse CLOUD = 1 pachet. 6.Servicii IT de dezvoltare & actualizare aplicaii, configurare baze de date = 1 pachet. 7.Instruirea personalului de exploatare (pentru operarea/ administrarea de aplicaii informatice) = 1 pachet. II.2.5)Zuschlagskriterien Qualitätskriterium - Name: 4)Extensie garanie echipamente hardware Centru de date de tip CLOUD. / Gewichtung: 5 Qualitätskriterium - Name: 2)Capacitate de memorie RAM suplimentar pentru fiecare Nod hiper-convergent. / Gewichtung: 5 Qualitätskriterium - Name: 3)Capacitate de stocare suplimentar pentru Echipament stocare de tip obiect cu asigurare retenie (cluster storage). / Gewichtung: 5 Qualitätskriterium - Name: 1)Capacitate de procesare suplimentar pentru fiecare Nod hiper-convergent. / Gewichtung: 5 Preis - Gewichtung: 80 II.2.11)Angaben zu Optionen Optionen: nein II.2.13)Angaben zu Mitteln der Europäischen Union Der Auftrag steht in Verbindung mit einem Vorhaben und/oder Programm, das aus Mitteln der EU finanziert wird: ja Projektnummer oder -referenz: Dezvoltarea infrastructurii de calcul numeric a Universitatii Ovidius din Constanta pentru modelare numerica, simulare si procesare de structuri masive de date prin realizarea unui Centru de Date de tip Cloud" Cod SMIS 2014: 124984.Contract POC/252/29.05.2020. II.2.14)Zusätzliche Angaben Abschnitt IV: Verfahren IV.1)Beschreibung IV.1.1)Verfahrensart Offenes Verfahren IV.1.3)Angaben zur Rahmenvereinbarung oder zum dynamischen Beschaffungssystem IV.1.8)Angaben zum Beschaffungsübereinkommen (GPA) Der Auftrag fällt unter das Beschaffungsübereinkommen: nein IV.2)Verwaltungsangaben IV.2.1)Frühere Bekanntmachung zu diesem Verfahren Bekanntmachungsnummer im ABl.: [9]2023/S 068-203971 IV.2.8)Angaben zur Beendigung des dynamischen Beschaffungssystems IV.2.9)Angaben zur Beendigung des Aufrufs zum Wettbewerb in Form einer Vorinformation Abschnitt V: Auftragsvergabe Auftrags-Nr.: 81 Bezeichnung des Auftrags: Furnizare Centru de date de tip CLOUD Ein Auftrag/Los wurde vergeben: ja V.2)Auftragsvergabe V.2.1)Tag des Vertragsabschlusses: 03/08/2023 V.2.2)Angaben zu den Angeboten Anzahl der eingegangenen Angebote: 1 Anzahl der eingegangenen Angebote von KMU: 1 Anzahl der eingegangenen Angebote von Bietern aus anderen EU-Mitgliedstaaten: 0 Anzahl der eingegangenen Angebote von Bietern aus Nicht-EU-Mitgliedstaaten: 0 Anzahl der elektronisch eingegangenen Angebote: 1 Der Auftrag wurde an einen Zusammenschluss aus Wirtschaftsteilnehmern vergeben: nein V.2.3)Name und Anschrift des Wirtschaftsteilnehmers, zu dessen Gunsten der Zuschlag erteilt wurde Offizielle Bezeichnung: Cloudsys Telecom Nationale Identifikationsnummer: 13763446 Postanschrift: Strada Herastrau, Nr. 36, Sector: 1 Ort: Bucuresti NUTS-Code: RO321 Bucureti Postleitzahl: 01194 Land: Rumänien E-Mail: [10]office@cloudsys.ro Telefon: +40 730100600 Der Auftragnehmer ist ein KMU: ja V.2.4)Angaben zum Wert des Auftrags/Loses (ohne MwSt.) Ursprünglich veranschlagter Gesamtwert des Auftrags/des Loses: 3 721 465.35 RON Gesamtwert des Auftrags/Loses: 3 721 000.00 RON V.2.5)Angaben zur Vergabe von Unteraufträgen Abschnitt VI: Weitere Angaben VI.3)Zusätzliche Angaben: 1.Ofertantul elaboreaz Oferta în conf.cu prev.Documentaiei de atribuire (D.a.) i indic motivat,în cuprinsul acesteia care informaii din Propunerea tehnic i/sau din Propunerea financiar sunt confideniale,clasificate sau sunt protejate de un drept de proprietate intelectual,în baza legislaiei aplicabile.2.Ofertantul depune Oferta,DUAE,Garantia de participare,documentele de calificare,proiect clauze Contract de furnizare stabilit de Autoritatea contractanta (A.c.), rspunsurile la solicitrile de clarificri,dupa caz,semnate cu semntur electronic extins (bazat pe un certificat calificat,eliberat de un furnizor de servicii de certificare acreditat,reprezentând documente originale) numai prin mijloace electronice la procedura de atribuire Licitatie deschisa care se desfoar prin intermediul SEAP,la care participa.3.Oferta are caracter obligatoriu,din punctul de vedere al coninutului,pe toat perioada de valabilitate stabilit de ctre A.c.i asumat de Ofertant.4.Riscurile transmiterii Ofertei,inclusiv fora major sau cazul fortuit,cad în sarcina Op.ec.care transmite respectiva Ofert.5.Ofertantul are obligativitatea de a depune DUAE odata cu Oferta,sub sanctiunea respingerii Ofertei ca inacceptabila cf.prev.art.137 alin.(2) lit.b) din H.G.nr.395/2016,in vigoare.6.Ofertantii pot reutiliza un DUAE deja utilizat într-o procedur de atribuire precedent,cu condiia s confirme c informaiile cuprinse în acesta sunt în continuare corecte i valabile la data depunerii acestuia.7.In vederea completarii,DUAE se acceseaza in format electronic la adresa de site SEAP-SICAP.8.Documentele doveditoare se prezinta pana cel tarziu la data de incheiere a Raportului procedurii de atribuire,in original,numai de catre Ofertantul clasat pe primul loc (inclusiv de catre Ofertantul/-ii,asociat/-ii,tertul/-ii sustinator/-ii,dupa caz) cf.clasamentului rezultat ca urmare a aplicarii Criteriului de atribuire.9.Op.ec.înregistrati în SEAP ([11]www.sicap-prod.e-licitatie.ro) au dreptul de a transmite solicitari de clarificari la D.a.,avand în vedere termenele de raspuns ale A.c. conf. prev.art.160-161 din Legea nr.98/2016.10.În cazul în care,dup publicarea Anuntului de participare,intervin anumite modificri fa de informaiile deja publicate,A.c. are obligaia de a transmite spre publicare un Anun de tip erat la anunul iniial,care trebuie s fie publicat nu mai târziu de 3 zile lucrtoare înainte de data stabilit pentru depunerea Ofertelor.11.In urma finalizarii fiecareia dintre fazele de verificare a Ofertelor,A.c.comunic fiecrui Ofertant ce a fost respins,motivele care au stat la baza acestei decizii;iar,celorlali faptul c se trece la faza urmtoare de verificare. 12.A.c.,in urma finalizarii fiecareia dintre fazele de verificare&evaluare a Ofertelor,introduce în SEAP rezultatul admis/respins si comunica motivele de respingere Ofertantilor respinsi.Apoi,deschide în SEAP sesiunea pentru prezentarea documentelor-suport aferente DUAE depuse de Ofertantul de pe primul loc si ii comunica acordul pentru un termen de rspuns.13.Dupa aprobarea Raportului procedurii de atribuire,Autoritatea il posteaza,in SEAP,in sectiunile specifice disponibile dupa care are obligatia informarii Ofertantilor.14.A.c. atribuie Contractul de furnizare cu un singur Operator economic a carui Oferta este admisibila si castigatoare ca urmare a clasamentului final rezultat ca derulare a procedurii de atribuire,in SEAP.15.În cazul unei asocieri,fiecare asociat este obligat sa îndeplineasca aceasta cerinta pentru partea din Contract pe care o realizeaza. 16.Certificarea respectarii standardelor de asigurare a calitatii nu poate face obiectul sustinerii acordate de catre o alta persoana.17.Ofertantul pentru a vizualiza Documentatia de atribuire încarcata în SEAP trebuie sa aiba un program necesar vizualizarii fisierelor semnate electronic (acest program fiind disponibil gratuit pe site-urile furnizorilor de semnatura electronica).18.Cerintele tehnice definite la nivelul anuntului de participare, caietului de sarcini sau al altor documente complementare, prin trimiterea standardelor la un anumit producator, la marci, brevete, tipuri, la o origine sau la o productie/metoda specifica de fabricatie/prestare/executie, vor fi intelese ca fiind insotite de mentiunea "sau echivalent". VI.4)Rechtsbehelfsverfahren/Nachprüfungsverfahren VI.4.1)Zuständige Stelle für Rechtsbehelfs-/Nachprüfungsverfahren Offizielle Bezeichnung: Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor Postanschrift: Str. Stavropoleos nr. 6, sector 3 Ort: Bucuresti Postleitzahl: 030084 Land: Rumänien E-Mail: [12]office@cnsc.ro Telefon: +40 213104641 Fax: +40 213104642 / +40 218900745 Internet-Adresse: [13]http://www.cnsc.ro VI.5)Tag der Absendung dieser Bekanntmachung: 28/08/2023 References 6. mailto:gilda@univ-ovidius.ro?subject=TED 7. http://www.univ-ovidius.ro/ 8. http://www.e-licitatie.ro/ 9. https://ted.europa.eu/udl?uri=TED:NOTICE:203971-2023:TEXT:DE:HTML 10. mailto:office@cloudsys.ro?subject=TED 11. http://www.sicap-prod.e-licitatie.ro/ 12. mailto:office@cnsc.ro?subject=TED 13. http://www.cnsc.ro/ -------------------------------------------------------------------------------- Database Operation & Alert Service (icc-hofmann) for: The Office for Official Publications of the European Communities The Federal Office of Foreign Trade Information Phone: +49 6082-910101, Fax: +49 6082-910200, URL: http://www.icc-hofmann.de