Ausschreibung: Material für den Straßenwinterdienst - RO-Iai Material für den Straßenwinterdienst Dokument Nr...: 525775-2023 (ID: 2023090109073126575) Veröffentlicht: 01.09.2023 * RO-Iai: Material für den Straßenwinterdienst 2023/S 168/2023 525775 Auftragsbekanntmachung Lieferauftrag Rechtsgrundlage: Richtlinie 2014/24/EU Abschnitt I: Öffentlicher Auftraggeber I.1)Name und Adressen Offizielle Bezeichnung: SALUBRIS S.A. Nationale Identifikationsnummer: RO 14816433 Postanschrift: Strada: Naional, nr. 43 Ort: Iasi NUTS-Code: RO213 Iai Postleitzahl: 700237 Land: Rumänien Kontaktstelle(n): OANA-STEFANIA BULARDA E-Mail: [6]oana.bularda@salubris.ro Telefon: +40 0232276244 Fax: +40 0232266463 Internet-Adresse(n): Hauptadresse: [7]http://www.salubris.ro Adresse des Beschafferprofils: [8]www.e-licitatie.ro I.3)Kommunikation Die Auftragsunterlagen stehen für einen uneingeschränkten und vollständigen direkten Zugang gebührenfrei zur Verfügung unter: [9]https://e-licitatie.ro/pub/notices/c-notice/v2/view/100170028 Weitere Auskünfte erteilen/erteilt die oben genannten Kontaktstellen Angebote oder Teilnahmeanträge sind einzureichen an die oben genannten Kontaktstellen I.4)Art des öffentlichen Auftraggebers Andere: altele I.5)Haupttätigkeit(en) Andere Tätigkeit: SERVICII SALUBRIZARE Abschnitt II: Gegenstand II.1)Umfang der Beschaffung II.1.1)Bezeichnung des Auftrags: FURNIZARE MATERIAL ANTIDERAPANT Referenznummer der Bekanntmachung: 14816433/16/2023 II.1.2)CPV-Code Hauptteil 44113910 Material für den Straßenwinterdienst II.1.3)Art des Auftrags Lieferauftrag II.1.4)Kurze Beschreibung: Furnizare materialul antiderapant: clorura de calciu solida = 200 to,sare pentru deszapezire = 200 to , nisip deszapezire = 200 mc, inhibitor de coroziune pentru sare deszapezire = 2.000 kg TERMENUL LIMITA IN CARE OPERATORII ECONOMICI POT SOLICITA CLARIFICARI ASUPRA DOCUMENTATIEI DE ATRIBUIRE = 15 ZILE INAINTE DE TERMENUL LIMITA DE DEPUNERE A OFERTELOR TERMENUL LIMITA DE RASPUNS A AUTORITATII CONTRACTANTELA SOLICITARILE DE CLARIFICARI = 10 ZILE INAINTE DE DATA LIMITA DE DEPUNERE A OFERTELOR II.1.5)Geschätzter Gesamtwert Wert ohne MwSt.: 1 298 000.00 RON II.1.6)Angaben zu den Losen Aufteilung des Auftrags in Lose: nein II.2)Beschreibung II.2.3)Erfüllungsort NUTS-Code: RO213 Iai Hauptort der Ausführung: IASI, STR. AUREL VLAICU, NR. 76 II.2.4)Beschreibung der Beschaffung: FURNIZARE MATERIAL ANTIDERAPANT: clorura de calciu solida = 200 to,sare pentru deszapezire = 200 to, nisip deszapezire = 200 mc, inhibitor de coroziune pentru sare deszapezire = 2.000 kg II.2.5)Zuschlagskriterien Die nachstehenden Kriterien Qualitätskriterium - Name: Termenul de livrare / Gewichtung: 15 Qualitätskriterium - Name: Termenul de plata / Gewichtung: 10 Preis - Gewichtung: 75 II.2.6)Geschätzter Wert II.2.7)Laufzeit des Vertrags, der Rahmenvereinbarung oder des dynamischen Beschaffungssystems Laufzeit in Monaten: 12 Dieser Auftrag kann verlängert werden: nein II.2.10)Angaben über Varianten/Alternativangebote Varianten/Alternativangebote sind zulässig: nein II.2.11)Angaben zu Optionen Optionen: nein II.2.13)Angaben zu Mitteln der Europäischen Union Der Auftrag steht in Verbindung mit einem Vorhaben und/oder Programm, das aus Mitteln der EU finanziert wird: nein II.2.14)Zusätzliche Angaben FINANTARE DIN FONDURI PROPRII Abschnitt III: Rechtliche, wirtschaftliche, finanzielle und technische Angaben III.1)Teilnahmebedingungen III.1.1)Befähigung zur Berufsausübung einschließlich Auflagen hinsichtlich der Eintragung in einem Berufs- oder Handelsregister Auflistung und kurze Beschreibung der Bedingungen: Completare DUAE care confirma ca ofertantii, tertii sustinatori si subcontractantii nu trebuie sa se regaseasca in situatiile prevazute la art 59-60,164,165 si 167 din Legea nr 98/2016; se va completa de toti participantii odata cu depunerea DUAE. Persoanele cu functie de decizie in cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de achizitie sunt: ec Catalin Neculau - Director General, ec Virginica Pipirig Contabil Sef, ec. Alina Pantea - CFG, Emilian Plesca - Sectia II MCP, ing Radu Filimon - Serviciul Tehnic, cons jr Marinel Anusca - Serviciul Juridic, ec Oana Bularda Sef Serviciu Achizitii Aprovizionare, Nicoleta Daniela Popa Economist Serviciul Achizitii, ec Beatrice Ciulei - Serviciul financiar. Modalitate de indeplinire: se va completa DUAE de catre operatorii economici participanti la procedura cu informatii aferente situatiei lor; Se vor solicita certificate constatatoare cu privire la plata impozitelor, taxelor sau a contributiilor la bugetul local si de stat. Se vor prezenta certificate constatatoare privind lipsa datoriilor restante cu privire la plata impozitelor, taxelor sau a contributiilor la bugetul general consolidate la momentul prezentarii. Certificatele vor fi in termen la momentul depunerii. Se va solicita cazierul judiciar al operatorului economic si al membrilor organului de administrare/de conducere/de supraveghere al respectivului operator sau a celor ce au putere de reprezentare/decizie sau control in cadrul acestuia, asa cum rezulta din certificatul constatator emis de ONRC/actul constitutiv. Cazierele vor fi in termen la momentul depunerii. Se vor solicita documente prin care se demonstreaza faptul ca operatorul econ poate beneficia de derogarile prevazute la art 166 alin2, art 167 alin 2, art 171 din Legea 98/2016. Persoanele juridice/fizice straine, ce doresc a participa la procedura, vor prezenta orice documente edificatoare, eliberate de autoritati competente din tara in care acestia sunt rezidenti, prin care sa dovedeasca indeplinirea obligatiilor restante cu privire la plata impozitelor, taxelor si a asigurarilor sociale, in termen la momentul prezentarii acestora. Documentele se vor prezenta la solicitarea autoritatii contractante la finalizarea evaluarii ofertelor, ofertantului admisibil clasat pe locul I in clasamentul intocmit la finalizarea evaluarii ofertelor Se va completa DUAE. Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate: Persoane juridice/fizice: Certificat constatator emis de ONRC din care sa rezulte obiectul de activitate al ofertantului. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC. Certificatul va fi in termen la momentul depunerii. Pentru persoane juridice/ fizice straine se solicita documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridical sau inregistrare/ atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident. Se va completa DUAE Documentele justificative care probeaza indeplinirea celor asumate prin completarea DUAE urmeaza a fi prezentate, la solicitarea autoritatii contractante, de catre ofertantul admisibil clasat pe locul I in clasamentul intermediar intocmit la finalizarea evaluarii ofertelor. III.1.2)Wirtschaftliche und finanzielle Leistungsfähigkeit Eignungskriterien gemäß Auftragsunterlagen III.1.3)Technische und berufliche Leistungsfähigkeit Auflistung und kurze Beschreibung der Eignungskriterien: Pentru contractele de achizitie de bunuri: executarea de livrari de tipul specificatSe va complete DUAE. Se solicita lista principalelor livrari de produse similare din ultimii 3 ani Certificate emise de organisme independente cu privire la standardele de asigurare a calitatiiCompletarea DUAE care sa confirme implementarea unui standard de management al calitatii Certificate emise de organisme independente cu privire la sistemele sau standardele de management de mediuCompletarea DUAE care sa confirme implementarea unui standard de management al mediului Möglicherweise geforderte Mindeststandards: Se va prezenta lista principalelor livrari de produse similare din ultimii 3 ani cu prezentarea de certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate contractanta sau de catre clientul beneficiar care sa confirme livrarea de material antiderapant (sare, clorura, nisip, inhibitor) in ultimii 3 ani de minim valoarea estimata a procedurii, din care livrari de clorura de calciu, sare si inhibitor de minim 1.250.000 lei. Se vor accepta documente justificative care confirma livrarea efectiva/contracte finalizate . Se vor prezenta documente justificative care sa confirme dovada implementarii unui sistem de management al calitatii in conformitate cu SR EN 9001:2015 sau echivalent, valabil la data depunerii ofertelor ; Nu se vor accepta operatori in curs de certificare ISO. Se vor prezenta documente justificative care sa confirme dovada implementarii unui sistem de management al mediului in conformitate cu SR EN 14001:2015 sau echivalent, valabil la data depunerii ofertelor; Nu se vor accepta operatori in curs de certificare ISO. Abschnitt IV: Verfahren IV.1)Beschreibung IV.1.1)Verfahrensart Offenes Verfahren IV.1.3)Angaben zur Rahmenvereinbarung oder zum dynamischen Beschaffungssystem IV.1.8)Angaben zum Beschaffungsübereinkommen (GPA) Der Auftrag fällt unter das Beschaffungsübereinkommen: nein IV.2)Verwaltungsangaben IV.2.2)Schlusstermin für den Eingang der Angebote oder Teilnahmeanträge Tag: 28/09/2023 Ortszeit: 15:00 IV.2.3)Voraussichtlicher Tag der Absendung der Aufforderungen zur Angebotsabgabe bzw. zur Teilnahme an ausgewählte Bewerber IV.2.4)Sprache(n), in der (denen) Angebote oder Teilnahmeanträge eingereicht werden können: Rumänisch IV.2.6)Bindefrist des Angebots Das Angebot muss gültig bleiben bis: 28/12/2023 IV.2.7)Bedingungen für die Öffnung der Angebote Tag: 28/09/2023 Ortszeit: 15:00 Ort: In SEAP Abschnitt VI: Weitere Angaben VI.1)Angaben zur Wiederkehr des Auftrags Dies ist ein wiederkehrender Auftrag: nein VI.3)Zusätzliche Angaben: VI.4)Rechtsbehelfsverfahren/Nachprüfungsverfahren VI.4.1)Zuständige Stelle für Rechtsbehelfs-/Nachprüfungsverfahren Offizielle Bezeichnung: Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor Postanschrift: Str. Stavropoleos nr. 6, sector 3 Ort: Bucuresti Postleitzahl: 030084 Land: Rumänien Fax: +40 213104642 / +40 218900745 Internet-Adresse: [10]www.cnsc.ro VI.4.3)Einlegung von Rechtsbehelfen Genaue Angaben zu den Fristen für die Einlegung von Rechtsbehelfen: Conform prevederilor legii 101/2016 VI.5)Tag der Absendung dieser Bekanntmachung: 29/08/2023 References 6. mailto:oana.bularda@salubris.ro?subject=TED 7. http://www.salubris.ro/ 8. http://www.e-licitatie.ro/ 9. https://e-licitatie.ro/pub/notices/c-notice/v2/view/100170028 10. http://www.cnsc.ro/ -------------------------------------------------------------------------------- Database Operation & Alert Service (icc-hofmann) for: The Office for Official Publications of the European Communities The Federal Office of Foreign Trade Information Phone: +49 6082-910101, Fax: +49 6082-910200, URL: http://www.icc-hofmann.de