Ausschreibung: Straßenplanierer - RO-Buzu Straßenplanierer Dokument Nr...: 525568-2023 (ID: 2023090109064126371) Veröffentlicht: 01.09.2023 * RO-Buzu: Straßenplanierer 2023/S 168/2023 525568 Auftragsbekanntmachung Lieferauftrag Rechtsgrundlage: Richtlinie 2014/24/EU Abschnitt I: Öffentlicher Auftraggeber I.1)Name und Adressen Offizielle Bezeichnung: Administratia Bazinala de Apa Buzau Ialomita Nationale Identifikationsnummer: 23706189 Postanschrift: Strada: Bucegi, nr. 20 bis Ort: Buzau NUTS-Code: RO222 Buzu Postleitzahl: 120208 Land: Rumänien Kontaktstelle(n): Giorgiana Dumitru E-Mail: [6]giorgiana.dumitru@daib.rowater.ro Telefon: +4 0238725446 Fax: +40 0238427237 Internet-Adresse(n): Hauptadresse: [7]www.rowater.ro/dabuzau Adresse des Beschafferprofils: [8]https://www.e-licitatie.ro I.3)Kommunikation Die Auftragsunterlagen stehen für einen uneingeschränkten und vollständigen direkten Zugang gebührenfrei zur Verfügung unter: [9]https://e-licitatie.ro/pub/notices/c-notice/v2/view/100170032 Weitere Auskünfte erteilen/erteilt die oben genannten Kontaktstellen Angebote oder Teilnahmeanträge sind einzureichen an die oben genannten Kontaktstellen I.4)Art des öffentlichen Auftraggebers Ministerium oder sonstige zentral- oder bundesstaatliche Behörde einschließlich regionaler oder lokaler Unterabteilungen I.5)Haupttätigkeit(en) Andere Tätigkeit: Gospodarirea apelor Abschnitt II: Gegenstand II.1)Umfang der Beschaffung II.1.1)Bezeichnung des Auftrags: Furnizare "AUTOGREDER" Referenznummer der Bekanntmachung: 23706189_2023_PAAP_01F II.1.2)CPV-Code Hauptteil 43221000 Straßenplanierer II.1.3)Art des Auftrags Lieferauftrag II.1.4)Kurze Beschreibung: Furnizarea unui AUTOGREDER, este necesar formatie de Interventie Rapida pentru pregatirea suprafetelor de teren unde se vor monta digurile gonflabile si digurile din panouri de aluminiu. De asemeni, autogrederul este necesar in mod special, pentru intretinerea coronamentului digurilor din administrarea SGA Ialomita. Autoritatea contractanta va raspunde in mod clar si complet tuturor solicitarilor/informatiilor suplimentare in a 10-a zi inainte de termenul limita stabilit pentru depunerea ofertelor. Numar de zile pana la care se pot solicita clarificari inainte de data limita de depunere a ofertelor /candidaturilor: 20 Valoarea estimat a achiziiei este de 1.068.907,56 lei fara TVA II.1.5)Geschätzter Gesamtwert Wert ohne MwSt.: 1 068 907.56 RON II.1.6)Angaben zu den Losen Aufteilung des Auftrags in Lose: nein II.2)Beschreibung II.2.3)Erfüllungsort NUTS-Code: RO315 Ialomia Hauptort der Ausführung: SGA IALOMITA, Str. Soseaua Brailei, nr. 5, Jud. Ialomita. II.2.4)Beschreibung der Beschaffung: Furnizarea unui AUTOGREDER, este necesar formatie de Interventie Rapida pentru pregatirea suprafetelor de teren unde se vor monta digurile gonflabile si digurile din panouri de aluminiu. De asemeni, autogrederul este necesar in mod special, pentru intretinerea coronamentului digurilor din administrarea SGA Ialomita. II.2.5)Zuschlagskriterien Die nachstehenden Kriterien Preis II.2.6)Geschätzter Wert II.2.7)Laufzeit des Vertrags, der Rahmenvereinbarung oder des dynamischen Beschaffungssystems Laufzeit in Monaten: 2 Dieser Auftrag kann verlängert werden: nein II.2.10)Angaben über Varianten/Alternativangebote Varianten/Alternativangebote sind zulässig: nein II.2.11)Angaben zu Optionen Optionen: nein II.2.13)Angaben zu Mitteln der Europäischen Union Der Auftrag steht in Verbindung mit einem Vorhaben und/oder Programm, das aus Mitteln der EU finanziert wird: nein II.2.14)Zusätzliche Angaben Surse proprii ABA Buzau-Ialomita Abschnitt III: Rechtliche, wirtschaftliche, finanzielle und technische Angaben III.1)Teilnahmebedingungen III.1.1)Befähigung zur Berufsausübung einschließlich Auflagen hinsichtlich der Eintragung in einem Berufs- oder Handelsregister Auflistung und kurze Beschreibung der Bedingungen: Ofertantii, tertii sustinatori si subcontractantii nu trebuie sa se regaseasca în situatiile prevazute la art.164, 165, 167 din Legea nr.98/2016. Modalitatea prin care poate fi demonstrata îndeplinirea cerintei: SE VA COMPLETA DUAE de catre operatorii economici participanti la procedura de atribuire cu informatiile aferente situatiei lor. Documentele justificative care probeaza îndeplinirea celor asumate prin completarea DUAE urmeaza a fi prezentate, la solicitarea autoritatii contractante, doar de catre ofertantul clasat pe locul I în clasamentul intermediar întocmit la finalizarea evaluarii ofertelor. Aceste documente pot fi: a) certificate constatatoare privind lipsa datoriilor restante cu privire la plata impozitelor, taxelor sau a contributiilor la bugetul general consolidat (buget local, buget de stat etc.) valabile la momentul prezentarii; b) cazierul judiciar al operatorului economic si al membrilor organului de administrare, de conducere sau de supraveghere al respectivului operator economic, sau a celor ce au putere de reprezentare, de decizie sau de control în cadrul acestuia, asa cum rezulta din certificatul constatator emis de ONRC / actul constitutiv; c) dupa caz, documente prin care se demonstreaza faptul ca operatorul economic poate beneficia de derogarile prevazute la art. 166 alin. (2), art. 167 alin. (2), art. 171 din Legea 98/2016 privind achizitiile publice; d) alte documente edificatoare, dupa caz. Conform art. 63 alin(1) din Legea nr.98/2016 coroborat cu art. 21 alin(5) din HG nr.395/2016, persoanele cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de achizitie sunt: ing. Marilena STOIAN - director, ing. Mariana LACATUS director tehnic, ing. Adrian POPA director Tehnic Exploatare, Mentenanta a ISNGA si Investitii, ec. Constantin-Cristian STROE director economic, Ec. Silvia PITIGOI responsabil CFP, membrii comisiei de evaluare: ec. Giorgiana DUMITRU, Jr. Florinel SULIMAN, Ing. Briciu SORIN, Ing. Marius IORDACHE. Potrivit prevederilor art. 193 din Legea 98/2016, autoritatea contractanta va accepta in cadrul ofertelor DUAE (Documentul Unic de Achizitie European) in locul documentelor solicitate in vederea demonstrarii cerintelor de calificare, inclusiv a capacitatii de exercitare, ca dovada preliminara. DUAE se va completa in SEAP. Inainte de atribuirea contractului, autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, dupa aplicarea criteriului de atribuire, sa prezinte documentele justificative actualizate prin care sa demonstreze indeplinirea tuturor criteriilor de calificare, in conformitate cu informatiile cuprinse in DUAE. DUAE se va depune, dupa caz si de catre tert sustinator, asociat si subcontractant. Odata cu DUAE se vor depune urmatoarele documente: angajamentul ferm al tertului sustinator (impreuna cu documente anexa la angajament, transmise acestora de catre tert/tertii sustinatori, din care rezulta modul efectiv in care se va materializa sustinerea acestuia/ acestora) a acordului de subcontractare si/sau a acordului de asociere, dupa caz. In cazul operatorilor economici straini se vor prezenta documente echivalente emise in conformitate cu legislatia aplicabila in tara de rezidenta. Neincadrarea in prevederile art. 60 din Legea 98/2016, pentru ofertantii, tertii sustinatori si subcontractantii. Se va prezenta ,,Declaratia privind neincadrarea in prevederile art. 60" din legea 98/2016, odata cu DUAE de catre toti participantii la procedura de atribuire (ofertantii, tertii sustinatori si subcontractantii). In cazul operatorilor economici straini se vor prezenta documente echivalente emise in conformitate cu legislatia aplicabila in tara de rezidenta. Operatorii economici ce depun oferta trebuie sa dovedeasca o forma de înregistrare în conditiile legii din tara de rezidenta, din care sa reiasa ca operatorul economic este legal constituit, ca nu se afla în niciuna dintre situatiile de anulare a constituirii precum si faptul ca are capacitatea profesionala de a realiza activitatile care fac obiectul contractului. Modalitate prin care poate fi demonstrata îndeplinirea cerintei: Se va completa DUAE de catre operatorii economici participanti la procedura de atribuire cu informatiile aferente situatiei lor. Documentele justificative care probeaza îndeplinirea celor asumate prin completarea DUAE, respectiv certificat constatator emis de ONRC, sau în cazul ofertantilor straini, documente echivalente emise în tara de rezidenta, urmeaza sa fie prezentate, la solicitarea autoritatii contractante, doar de catre ofertantul clasat pe locul I în clasamentul intermediar întocmit la finalizarea evaluarii ofertelor. III.1.2)Wirtschaftliche und finanzielle Leistungsfähigkeit Eignungskriterien gemäß Auftragsunterlagen III.1.3)Technische und berufliche Leistungsfähigkeit Auflistung und kurze Beschreibung der Eignungskriterien: Pentru contractele de achizitie de bunuri: executarea de livrari de tipul specificatAvand in vedere faptul ca obiectul prezentului contract este de furnizare produse se aplica prevederile art. 179 lit. b): Ofertantul va prezenta lista pricipalelor livrari de produse similare din ultimii trei ani, din care sa rezulte ca in ultimii trei ani, calculati pana la data limita de depunere a ofertelor a livrat/ furnizat, la nivelul a cel putin unui contract sau mai multe contracte, produse similare in valoare cumulata (fara TVA) de cel putin: 1.068.907,56 lei fara TVA.Nota: Autoritatea contractanta verifica daca tertul/tertii care asigura sustinerea in ceea ce priveste indeplinirea criteriilor referitoare la capacitatea tehnica si/sau profesionala indeplineste/indeplinesc criteriile relevante privind capacitatea tehnica si/sau profesionala si nu se incadreaza in motivele de excludere prevazute la art. 164, 165 si 167. Daca tertul/tertii nu indeplineste/indeplinesc criteriile relevante privind capacitatea tehnica si/sau profesionala sau se incadreaza in unul dintre motivele de excludere prevazute la art. 164, 165 si 167, autoritatea contractanta solicita, o singura data, ca operatorul economic sa inlocuiasca tertul/tertii sustinator/sustinatori, fara ca acest aspect sa aduca atingere principiului tratamentului egal. Möglicherweise geforderte Mindeststandards: Completarea DUAE, documentele justificative vor fi solicitate de catre autoritatea contractanta doar ofertantului clasat pe primul loc in clasamentul intermediar intocmit la finalizarea evaluarii ofertelor (certificate/documente). La nivelul DUAE trebuie precizate informaii cum ar fi: numrul i data contractului invocat drept experien similar, valoarea, beneficiarul, data i numrul documentului de recepie, precum i ponderea i/sau activitile pentru care a fost responsabil.Toti ofertantii, odata cu depunerea DUAE, vor prezenta angajamentul tertului sustinator (impreuna cu documentele anexa ce probeaza modul efectiv de sustinere), acordul de asociere si acordul de subcontractare. Abschnitt IV: Verfahren IV.1)Beschreibung IV.1.1)Verfahrensart Offenes Verfahren IV.1.3)Angaben zur Rahmenvereinbarung oder zum dynamischen Beschaffungssystem IV.1.8)Angaben zum Beschaffungsübereinkommen (GPA) Der Auftrag fällt unter das Beschaffungsübereinkommen: nein IV.2)Verwaltungsangaben IV.2.2)Schlusstermin für den Eingang der Angebote oder Teilnahmeanträge Tag: 02/10/2023 Ortszeit: 15:00 IV.2.3)Voraussichtlicher Tag der Absendung der Aufforderungen zur Angebotsabgabe bzw. zur Teilnahme an ausgewählte Bewerber IV.2.4)Sprache(n), in der (denen) Angebote oder Teilnahmeanträge eingereicht werden können: Rumänisch IV.2.6)Bindefrist des Angebots Das Angebot muss gültig bleiben bis: 02/01/2024 IV.2.7)Bedingungen für die Öffnung der Angebote Tag: 02/10/2023 Ortszeit: 15:00 Ort: In SEAP Angaben über befugte Personen und das Öffnungsverfahren: Comisia de evaluare Abschnitt VI: Weitere Angaben VI.1)Angaben zur Wiederkehr des Auftrags Dies ist ein wiederkehrender Auftrag: nein VI.3)Zusätzliche Angaben: Modul de departajare a ofertelor: In cazul în care vor exista doua sau mai multe oferte care in urma evaluarii, au acelasi pret si sunt clasate pe primul loc, autoritatea contractanta va solicita ofertantilor care au depus respectivele oferte, o noua propunere financiara sub forma de clarificari de documente in SEAP care contin noi preturi. Dupa reofertare autoritatea contractanta va aplica din nou criteriul de atribuire pentru noua propunere financiara, iar contractul va fi atribuit ofertei care va avea pretul cel mai mic. DUAE se va completa in conformitate cu prevederile art.193, aliniat (1) din Legea 98/2016, urmand ca documentele justificative care probeaza indeplinirea celor asumate prin completarea DUAE, sa fie prezentate la solicitarea autoritatii contractante doar de catre ofertantul clasat pe primul loc in clasamentul intermediar intocmit la finalizarea evaluarii oferte. Raspunsurile la DUAE ale operatorilor economici care participa la procedura vor fi completate in SEAP in mod direct, dupa autentificare de catre fiecare participant. In cazul operatorilor economici straini se vor prezenta documente echivalente emise in conformitate cu legislatia aplicabila in tara de rezidenta. Deoarece procedura de atribuire se desfasoara integral prin mijloace electronice, operatorii economici trebuie sa fie inscrisi in SEAP. Ofertele ale caror preturi exclusiv TVA nu vor fi criptate in SEAP, nu vor putea fi supuse evaluarii. Corespondenta intre operatorii economici si autoritatea contractanta se va realiza prin intermediul facilitatilor puse la dispozitie de SEAP. Cerintele tehnice definite la nivelul anuntului de participare, caietului de sarcini sau altor documente complementare, prin trimiterea standardelor, la un anumit producator, la marci, brevete, tipuri, la o origine sau la o productie/metoda specifica de fabricatie/prestare/executie, vor fi intelese ca fiind insotite de mentiunea sau echivalent VI.4)Rechtsbehelfsverfahren/Nachprüfungsverfahren VI.4.1)Zuständige Stelle für Rechtsbehelfs-/Nachprüfungsverfahren Offizielle Bezeichnung: Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor Postanschrift: Str. Stavropoleos nr. 6, sector 3 Ort: Bucuresti Postleitzahl: 030084 Land: Rumänien E-Mail: [10]office@cnsc.ro Telefon: +40 213104641 Fax: +40 213104642 / +40 218900745 Internet-Adresse: [11]http://www.cnsc.ro VI.4.3)Einlegung von Rechtsbehelfen Genaue Angaben zu den Fristen für die Einlegung von Rechtsbehelfen: Precizari privind termenul (termenele) pentru procedurile de contestare: Termenele de exercitare a cailor de atac sunt prevazute în Legea nr. 101/2016 VI.4.4)Stelle, die Auskünfte über die Einlegung von Rechtsbehelfen erteilt Offizielle Bezeichnung: ABA Buzau Ialomita Serviciu Juridic Postanschrift: Str. Bucegi, nr.20 bis Ort: Buzau Postleitzahl: 120208 Land: Rumänien E-Mail: [12]dispecer@daib.rowater.ro Telefon: +40 0283725447 Fax: +40 0238427237 Internet-Adresse: [13]www.rowater.ro/dabuzau VI.5)Tag der Absendung dieser Bekanntmachung: 29/08/2023 References 6. mailto:giorgiana.dumitru@daib.rowater.ro?subject=TED 7. http://www.rowater.ro/dabuzau 8. https://www.e-licitatie.ro/ 9. https://e-licitatie.ro/pub/notices/c-notice/v2/view/100170032 10. mailto:office@cnsc.ro?subject=TED 11. http://www.cnsc.ro/ 12. mailto:dispecer@daib.rowater.ro?subject=TED 13. http://www.rowater.ro/dabuzau -------------------------------------------------------------------------------- Database Operation & Alert Service (icc-hofmann) for: The Office for Official Publications of the European Communities The Federal Office of Foreign Trade Information Phone: +49 6082-910101, Fax: +49 6082-910200, URL: http://www.icc-hofmann.de