Ausschreibung: Bauarbeiten - RO-Blaj Bauarbeiten Dokument Nr...: 525385-2023 (ID: 2023090109053826175) Veröffentlicht: 01.09.2023 * RO-Blaj: Bauarbeiten 2023/S 168/2023 525385 Bekanntmachung einer Änderung Änderung eines Vertrags/einer Konzession während der Laufzeit Rechtsgrundlage: Richtlinie 2014/24/EU Abschnitt I: Öffentlicher Auftraggeber/Auftraggeber I.1)Name und Adressen Offizielle Bezeichnung: Municipiul Blaj Nationale Identifikationsnummer: RO 4563007 Postanschrift: Piata 1848, nr. 16; Ort: Blaj NUTS-Code: RO121 Alba Postleitzahl: 515400 Land: Rumänien Kontaktstelle(n): CANCIU ALEXANDRU E-Mail: [6]achizitiipublice@primariablaj.ro Telefon: +40 747073722 Fax: +040 258710014 Internet-Adresse(n): Hauptadresse: [7]www.primariablaj.ro Abschnitt II: Gegenstand II.1)Umfang der Beschaffung II.1.1)Bezeichnung des Auftrags: Achizitie lucrari de constructii , inclusiv echipamente cu montaj si montaj aferent pentru obiectivul de investitie EXTINDERE, REABILITARE SI DOTARE CRESA LA NIVELUL MUNICIPIULUI BLAJ cod Smis 121077 Referenznummer der Bekanntmachung: 2 II.1.2)CPV-Code Hauptteil 45000000 Bauarbeiten II.1.3)Art des Auftrags Bauauftrag II.2)Beschreibung II.2.3)Erfüllungsort NUTS-Code: RO121 Alba Hauptort der Ausführung: Municipiul Blaj II.2.4)Beschreibung der Beschaffung zum Zeitpunkt des Abschlusses des Vertrags: lucrari de transformare cladire gradinita in cresa si extinderea acesteia. Rezultatul achizitiei lucrarilor va fi :O cresa din categoria infrastructurii anteprescolare extinsa de la o suprafaþa desfasurata existenta de 1083,00 mp la momentul implementarii proiectului la o suprafaþa desfasurata de 1587,74 mp la finalul implementarii proiectului. Dotarile (mobilier, echipament de joaca etc) se vor achizitiona separat. II.2.7)Laufzeit des Vertrags, der Rahmenvereinbarung, des dynamischen Beschaffungssystems oder der Konzession Laufzeit in Monaten: 10 II.2.13)Angaben zu Mitteln der Europäischen Union Der Auftrag steht in Verbindung mit einem Vorhaben und/oder Programm, das aus Mitteln der EU finanziert wird: ja Projektnummer oder -referenz: EXTINDERE, REABILITARE SI DOTARE CRESA LA NIVELUL MUNICIPIULUI BLAJ cod SMIS 121077 finantat prin POR Axa Prioritara 10 , Obiectiv Specific 10.1 Invatamant prescolar. Tip de finantare : Program / Proiect Program/Proiect: Programul Operational Regional - POR Abschnitt V: Auftragsvergabe/Konzessionsvergabe Auftrags-Nr.: 27292 Bezeichnung des Auftrags: Contract de executie de lucrari V.2)Auftragsvergabe/Konzessionsvergabe V.2.1)Tag des Abschlusses des Vertrags/der Entscheidung über die Konzessionsvergabe: 06/05/2021 V.2.2)Angaben zu den Angeboten Der Auftrag/Die Konzession wurde an einen Zusammenschluss aus Wirtschaftsteilnehmern vergeben: nein V.2.3)Name und Anschrift des Auftragnehmers/Konzessionärs Offizielle Bezeichnung: SC B.M.T. TRANSCONSTRUCT SRL Postanschrift: Soseaua Sibiului, nr. 174 A Ort: MEDIAS NUTS-Code: RO126 Sibiu Land: Rumänien Telefon: +40 269838241 Der Auftragnehmer/Konzessionär ist ein KMU: ja V.2.4)Angaben zum Wert des Auftrags/Loses/der Konzession (zum Zeitpunkt des Abschlusses des Auftrags;ohne MwSt.) Gesamtwert der Beschaffung: 2 190 495.84 RON Abschnitt VI: Weitere Angaben VI.3)Zusätzliche Angaben: VI.4)Rechtsbehelfsverfahren/Nachprüfungsverfahren VI.4.1)Zuständige Stelle für Rechtsbehelfs-/Nachprüfungsverfahren Offizielle Bezeichnung: Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor Postanschrift: Str. Stavropoleos nr. 6, sector 3 Ort: Bucuresti Land: Rumänien Telefon: +40 213104641 VI.5)Tag der Absendung dieser Bekanntmachung: 28/08/2023 Abschnitt VII: Änderungen des Vertrags/der Konzession VII.1)Beschreibung der Beschaffung nach den Änderungen VII.1.1)CPV-Code Hauptteil 45000000 Bauarbeiten VII.1.2)Weitere(r) CPV-Code(s) VII.1.3)Erfüllungsort NUTS-Code: RO121 Alba VII.1.4)Beschreibung der Beschaffung: lucrari de transformare cladire gradinita in cresa si extinderea acesteia. Rezultatul achizitiei lucrarilor va fi :O cresa din categoria infrastructurii anteprescolare extinsa de la o suprafaþa desfasurata existenta de 1083,00 mp la momentul implementarii proiectului la o suprafaþa desfasurata de 1587,74 mp la finalul implementarii proiectului. VII.1.5)Laufzeit des Vertrags, der Rahmenvereinbarung, des dynamischen Beschaffungssystems oder der Konzession Laufzeit in Monaten: 10 VII.1.6)Angaben zum Wert des Auftrags/Loses/der Konzession (ohne MwSt.) Gesamtwert des Auftrags/des Loses/der Konzession: 2 190 495.84 RON VII.1.7)Name und Anschrift des Auftragnehmers/Konzessionärs Offizielle Bezeichnung: SC B.M.T. TRANS CONSTRUCT SRL Nationale Identifikationsnummer: RO6467952 Ort: medias NUTS-Code: RO126 Sibiu Land: Rumänien Der Auftragnehmer/Konzessionär ist ein KMU: ja VII.2)Angaben zu den Änderungen VII.2.1)Beschreibung der Änderungen Art und Umfang der Änderungen (mit Angabe möglicher früherer Vertragsänderungen): Avand in vedere actul aditional nr.11/06.09.2022 prin care s-a schimbat formula de ajustare confom OG 64/09.05.2022 cu metodologia aferenta acesteia , se majoreaza valoarea contractului de lucrari cu suma de 152.768,99 lei fara TVA, reprezentand suplimentarea rezervei de implementare a proiectului cu 15% din restul ramas de executat la data de 11.05.2022, conform OUG 64/2022 si OUG 171/2022, aferente Situatiilor de lucrari 12(valoare partiala), 13, 14(valoare partiala). In acest sens, se modifica art.5 PRETUL CONTRACTULUI , la punctul 5.3 din Actul aditional nr.11/06.09.2022, si va avea urmatorul continut: 5.3 152.768,99 lei fr TVA, la care se adaug cota legal de TVA conform legii, valoarea total fiind de 181.795,10 lei cu TVA, reprezint valoarea rezervei de implementare constituit în procent de 15% din valoarea restului de executat a contractului de achiziie, la data de 11.05.2022, conform Ordonanei de urgent nr. 64/2022 si Ordonantei de urgenta 171/2022. Pe parcursul derulrii contractelor, rezerva de implementare destinat plii ajustrilor de pre se poate suplimenta cu procente de pân la 15% din valoarea restului de executat a contractului de achiziie, la data solicitrii, prin încheierea de acte adiionale la contracte, fr a depi pragurile prevzute la art. 8 i 18 din OUG 64/2022. Suplimentarea rezervei de implementare poate avea loc numai dac au fost efectuate pli de minimum 75% din valoarea rezervei. VII.2.2)Gründe für die Änderung Notwendigkeit der Änderung aufgrund von Umständen, die ein öffentlicher Auftraggeber/Auftraggeber bei aller Umsicht nicht vorhersehen konnte (Artikel 43 Absatz 1 Buchstabe c der Richtlinie 2014/23/EU, Artikel 72 Absatz 1 Buchstabe c der Richtlinie 2014/24/EU, Artikel 89 Absatz 1 Buchstabe c der Richtlinie 2014/25/EU) Beschreibung der Umstände, durch die die Änderung erforderlich wurde, und Erklärung der unvorhersehbaren Art dieser Umstände: Avand in vedere actul aditional nr.11/06.09.2022 prin care s-a schimbat formula de ajustare confom OG 64/09.05.2022 cu metodologia aferenta acesteia , se majoreaza valoarea contractului de lucrari cu suma de 152.768,99 lei fara TVA, reprezentand suplimentarea rezervei de implementare a proiectului cu 15% din restul ramas de executat la data de 11.05.2022, conform OUG 64/2022 si OUG 171/2022, aferente Situatiilor de lucrari 12(valoare partiala), 13, 14(valoare partiala VII.2.3)Preiserhöhung Aktualisierter Gesamtauftragswert vor den Änderungen (unter Berücksichtigung möglicher früherer Vertragsänderungen und Preisanpassungen sowie im Falle der Richtlinie 2014/23/EU der durchschnittlichen Inflation im betreffenden Mitgliedstaat) Wert ohne MwSt.: 3 020 882.07 RON Gesamtauftragswert nach den Änderungen Wert ohne MwSt.: 3 249 392.08 RON References 6. mailto:achizitiipublice@primariablaj.ro?subject=TED 7. http://www.primariablaj.ro/ -------------------------------------------------------------------------------- Database Operation & Alert Service (icc-hofmann) for: The Office for Official Publications of the European Communities The Federal Office of Foreign Trade Information Phone: +49 6082-910101, Fax: +49 6082-910200, URL: http://www.icc-hofmann.de