Ausschreibung: Bau von Krankenhauseinrichtungen - RO-Drobeta-Turnu Severin Bau von Krankenhauseinrichtungen Unterstützende Leistungen im Tief- und Hochbau Technische Planungsleistungen im Tief- und Hochbau Dokument Nr...: 525157-2023 (ID: 2023090109041525944) Veröffentlicht: 01.09.2023 * RO-Drobeta-Turnu Severin: Bau von Krankenhauseinrichtungen 2023/S 168/2023 525157 Bekanntmachung einer Änderung Änderung eines Vertrags/einer Konzession während der Laufzeit Rechtsgrundlage: Richtlinie 2014/24/EU Abschnitt I: Öffentlicher Auftraggeber/Auftraggeber I.1)Name und Adressen Offizielle Bezeichnung: JUDETUL MEHEDINTI Nationale Identifikationsnummer: 4337344 Postanschrift: Strada: Traian, nr. 89 Ort: Drobeta-Turnu Severin NUTS-Code: RO413 Mehedini Postleitzahl: 220132 Land: Rumänien Kontaktstelle(n): Burducea Bogdan E-Mail: [7]achizitiicjmh@cjmehedinti.ro Telefon: +40 0372521137 Fax: +40 0372521182 Internet-Adresse(n): Hauptadresse: [8]www.cjmehedinti.ro Adresse des Beschafferprofils: [9]www.e-licitatie.ro Abschnitt II: Gegenstand II.1)Umfang der Beschaffung II.1.1)Bezeichnung des Auftrags: Proiectare, asisten tehnic din partea proiectantului i execuie lucrri pentru obiectivul de investiii Modernizare, recompartimentare spaii interioare i eficientizare energetic corp C1 a Spitalului Judeean de Urgen Drobeta Turnu Severin Referenznummer der Bekanntmachung: 4337344/2021/8 II.1.2)CPV-Code Hauptteil 45215140 Bau von Krankenhauseinrichtungen II.1.3)Art des Auftrags Bauauftrag II.2)Beschreibung II.2.2)Weitere(r) CPV-Code(s) 71311100 Unterstützende Leistungen im Tief- und Hochbau 71322000 Technische Planungsleistungen im Tief- und Hochbau II.2.3)Erfüllungsort NUTS-Code: RO413 Mehedini Hauptort der Ausführung: MUNICIPIUL DROBETA TURNU SEVERIN, JUDETUL MEHEDINTI II.2.4)Beschreibung der Beschaffung zum Zeitpunkt des Abschlusses des Vertrags: Autoritatea contractanta intenioneaz sa atribuie contractul cu obiectul: Proiectare, asisten tehnic din partea proiectantului i execuie lucrri pentru obiectivul de investiii Modernizare, recompartimentare spaii interioare i eficientizare energetic corp C1 a Spitalului Judeean de Urgen Drobeta Turnu Severin. Valoarea estimata a contractului: 62.682.470,22 lei fr TVA, din care: - Proiect tehnic i detalii de execuie, asistenta tehnica din partea proiectantului: 1.841.690,40 lei; - Executie lucrari: 60.840.779,82 lei Durata contractului: 852 zile de la data semnrii contractului, detaliat astfel: - 122 zile pentru proiectare (inclusiv verificare proiect cu verificatori atestai, obinere avize, acorduri i autorizaii; - 730 zile execuia lucrrilor i asistena tehnic din partea proiectantului. II.2.7)Laufzeit des Vertrags, der Rahmenvereinbarung, des dynamischen Beschaffungssystems oder der Konzession Laufzeit in Tagen: 852 II.2.13)Angaben zu Mitteln der Europäischen Union Der Auftrag steht in Verbindung mit einem Vorhaben und/oder Programm, das aus Mitteln der EU finanziert wird: ja Projektnummer oder -referenz: Programul Operational Regional 2014-2020, Axa prioritara 3 - Prioritatea de investitii 3.1 Sprijinirea eficientei energetice, a gestionarii inteligente a energiei din surse regenerabile in infrastructurile publice, inclusiv in cladirile publice si in sectorul locuintelor. POR/2018/3/3.1/B/2/SV. Abschnitt IV: Verfahren IV.2)Verwaltungsangaben IV.2.1)Bekanntmachung einer Auftragsvergabe in Bezug auf diesen Auftrag Bekanntmachungsnummer im ABl.: [10]2022/S 013-028308 Abschnitt V: Auftragsvergabe/Konzessionsvergabe Auftrags-Nr.: 304 Bezeichnung des Auftrags: Acord Contractual Proiectare, asistenta tehnica din partea proiectantului si executie lucrari pentru obiectivul de investitii Modernizare, recompartimentare spatii interioare si eficientizare energetica corp C1 a Spitalului Judetean de Urgenta Drobeta Turnu Severin. V.2)Auftragsvergabe/Konzessionsvergabe V.2.1)Tag des Abschlusses des Vertrags/der Entscheidung über die Konzessionsvergabe: 07/01/2022 V.2.2)Angaben zu den Angeboten Der Auftrag/Die Konzession wurde an einen Zusammenschluss aus Wirtschaftsteilnehmern vergeben: ja V.2.3)Name und Anschrift des Auftragnehmers/Konzessionärs Offizielle Bezeichnung: CONCELEX Nationale Identifikationsnummer: RO 6544184 Postanschrift: Strada Aeroportului, Nr. 120-130 Ort: Bucuresti NUTS-Code: RO321 Bucureti Postleitzahl: 013594 Land: Rumänien E-Mail: [11]seap@concelex.ro Telefon: +40 216672275 Fax: +40 214904096 Internet-Adresse: [12]www.concelex.ro Der Auftragnehmer/Konzessionär ist ein KMU: nein V.2.3)Name und Anschrift des Auftragnehmers/Konzessionärs Offizielle Bezeichnung: Concelex Engineering S.R.L Nationale Identifikationsnummer: 14052360 Postanschrift: Strada Aeroportului, Nr. 120-130 Ort: Bucuresti NUTS-Code: RO321 Bucureti Postleitzahl: 013594 Land: Rumänien E-Mail: [13]seap@concelex.ro Telefon: +40 213185489 Fax: +40 214904096 Internet-Adresse: [14]www.concelex.ro Der Auftragnehmer/Konzessionär ist ein KMU: nein V.2.3)Name und Anschrift des Auftragnehmers/Konzessionärs Offizielle Bezeichnung: CONSTRUCTII ERBASU Nationale Identifikationsnummer: RO 430008 Postanschrift: Strada Caramfil G. Nicolae, Nr. 72, Sector: 1 Ort: Bucuresti NUTS-Code: RO321 Bucureti Postleitzahl: 014146 Land: Rumänien E-Mail: [15]ofertare@erbasu.ro Telefon: +40 212323545 Fax: +40 212323505 Internet-Adresse: [16]www.erbasu.ro Der Auftragnehmer/Konzessionär ist ein KMU: nein V.2.4)Angaben zum Wert des Auftrags/Loses/der Konzession (zum Zeitpunkt des Abschlusses des Auftrags;ohne MwSt.) Gesamtwert der Beschaffung: 62 133 505.10 RON Abschnitt VI: Weitere Angaben VI.3)Zusätzliche Angaben: Ofertantul va depune in SEAP, însotit, dupa caz, de: Acordul de asociere, acordul de subcontractare, Angajamentul ferm al tertului sustinator. Dovada platii Garantiei de participare se va depune in SEAP cu semnatura electronica extinsa, pana cel tarziu la data limita de depunere a ofertelor. Interactiunea cu ofertantii, respectiv procesul de evaluare a ofertelor se va desfasura dupa urmatoarele reguli: Pentru vizualizarea documentatiei de atribuire incarcate in SEAP, operatorii ec. trebuie sa aiba un program necesar vizualizarii fisierelor semnate electronic (site-urile furnizorilor de semnatura electronica). Reguli de comunicare si transmitere a datelor: solicitarile de clarificari referitorare la prezenta documentatie de atribuire se vor adresa in mod exclusiv in SEAP la Sectiunea Intrebari din cadrul procedurii de atribuire derulate prin mijloace electronice, iar raspunsurile la acestea vor fi publicate in SEAP la Sectiunea Documentatie, clarificari si decizii din cadrul anuntului de participare. Pentru transmiterea solicitarilor de clarificari privind documentatia de atribuire, operatorii ec. se vor inregistra in SEAP([17]www.elicitatie.ro) ca operator economic conform prevederilor art.5 alin.(1) din H.G. nr.395/2016 si vor transmite solicitarile avand in vedere termenele de raspuns ale autoritatii contractante prevazute la art.160 - 161 din Legea nr.98/2016. Pentru comunicarile ulterioare depunerii ofertelor: comisia de evaluare va transmite solicitarile de clarificare in legatura cu oferta prin utilizarea facilitatilor tehnice disponibile in SEAP (Sectiunea Intrebari). Operatorii economici vor transmite raspunsurile la clarificari si eventualele documente solicitate pe parcursul evaluarii ofertelor prin intermediul SEAP (Sectiunea Intrebari), in format electronic, semnate cu semnatura electronica extinsa, conform Legii 455/2001. Clasamentul ofertelor se stabileste prin ordonarea descrescatoare a punctajelor respective, oferta castigatoare fiind cea de pe primul loc, respectiv cea cu cel mai mare punctaj. In cazul în care, dupa aplicarea algoritmului de calcul, doua sau mai multe oferte obtin un punctaj egal si cel mai mare totodata, autoritatea contractanta va atribui contractul ofertantului care a prezentat pretul cel mai scazut. In cazul în care si preturile prezentate sunt egale, autoritatea contractanta va solicita o noua oferta de pret, îmbunatatita, care se va depune electronic prin intermediul SEAP, caz in care atribuire se va face ofertantului a carui noua propunere financiara are pretul cel mai scazut. Cerintele tehnice definite la nivelul anuntului de participare, caietului de sarcini sau altor documente complementare, prin trimiterea standardelor, la un anumit producator, la marci, brevete, tipuri, la o origine sau la o productie/metoda specifica de fabricatie/prestare/executie, vor fi intelese ca fiind insotite de mentiunea sau echivalent. VI.4)Rechtsbehelfsverfahren/Nachprüfungsverfahren VI.4.1)Zuständige Stelle für Rechtsbehelfs-/Nachprüfungsverfahren Offizielle Bezeichnung: Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor Postanschrift: Str. Stavropoleos nr. 6, sector 3 Ort: Bucuresti Postleitzahl: 030084 Land: Rumänien E-Mail: [18]office@cnsc.ro Telefon: +40 213104641 Fax: +40 213104642 / +40 218900745 Internet-Adresse: [19]http://www.cnsc.ro VI.4.4)Stelle, die Auskünfte über die Einlegung von Rechtsbehelfen erteilt Offizielle Bezeichnung: Consiliul Judetean Mehedinti - Biroul Achizitii Publice Postanschrift: Strada Traian, nr.89 Ort: Drobeta-Turnu Severin Postleitzahl: 220132 Land: Rumänien E-Mail: [20]achizitiicjmh@gmail.com Telefon: +40 0372521137 Fax: +40 0372521182 Internet-Adresse: [21]www.cjmehedinti.ro VI.5)Tag der Absendung dieser Bekanntmachung: 29/08/2023 Abschnitt VII: Änderungen des Vertrags/der Konzession VII.1)Beschreibung der Beschaffung nach den Änderungen VII.1.1)CPV-Code Hauptteil 45215140 Bau von Krankenhauseinrichtungen VII.1.2)Weitere(r) CPV-Code(s) VII.1.3)Erfüllungsort NUTS-Code: RO413 Mehedini VII.1.4)Beschreibung der Beschaffung: Autoritatea contractanta intenioneaz sa atribuie contractul cu obiectul: Proiectare, asisten tehnic din partea proiectantului i execuie lucrri pentru obiectivul de investiii Modernizare, recompartimentare spaii interioare i eficientizare energetic corp C1 a Spitalului Judeean de Urgen Drobeta Turnu Severin. Valoarea estimata a contractului: 62.682.470,22 lei fr TVA, din care: - Proiect tehnic i detalii de execuie, asistenta tehnica din partea proiectantului: 1.841.690,40 lei; - Executie lucrari: 60.840.779,82 lei Durata contractului: 852 zile de la data semnrii contractului, detaliat astfel: - 122 zile pentru proiectare (inclusiv verificare proiect cu verificatori atestai, obinere avize, acorduri i autorizaii; - 730 zile execuia lucrrilor i asistena tehnic din partea proiectantului. VII.1.5)Laufzeit des Vertrags, der Rahmenvereinbarung, des dynamischen Beschaffungssystems oder der Konzession Laufzeit in Tagen: 852 VII.1.6)Angaben zum Wert des Auftrags/Loses/der Konzession (ohne MwSt.) Gesamtwert des Auftrags/des Loses/der Konzession: 62 133 505.10 RON VII.1.7)Name und Anschrift des Auftragnehmers/Konzessionärs Offizielle Bezeichnung: CONCELEX Nationale Identifikationsnummer: RO 6544184 Postanschrift: Strada Aeroportului, Nr. 120-130 Ort: Bucuresti NUTS-Code: RO321 Bucureti Postleitzahl: 013594 Land: Rumänien E-Mail: [22]seap@concelex.ro Telefon: +40 216672275 Fax: +40 214904096 Internet-Adresse: [23]www.concelex.ro Der Auftragnehmer/Konzessionär ist ein KMU: nein VII.1.7)Name und Anschrift des Auftragnehmers/Konzessionärs Offizielle Bezeichnung: Concelex Engineering S.R.L Nationale Identifikationsnummer: 14052360 Postanschrift: Strada Aeroportului, Nr. 120-130 Ort: Bucuresti NUTS-Code: RO321 Bucureti Postleitzahl: 013594 Land: Rumänien E-Mail: [24]seap@concelex.ro Telefon: +40 213185489 Fax: +40 214904096 Internet-Adresse: [25]www.concelex.ro Der Auftragnehmer/Konzessionär ist ein KMU: nein VII.1.7)Name und Anschrift des Auftragnehmers/Konzessionärs Offizielle Bezeichnung: CONSTRUCTII ERBASU Nationale Identifikationsnummer: RO 430008 Postanschrift: Strada Caramfil G. Nicolae, Nr. 72, Sector: 1 Ort: Bucuresti NUTS-Code: RO321 Bucureti Postleitzahl: 014146 Land: Rumänien E-Mail: [26]ofertare@erbasu.ro Telefon: +40 212323545 Fax: +40 212323505 Internet-Adresse: [27]www.erbasu.ro Der Auftragnehmer/Konzessionär ist ein KMU: nein VII.2)Angaben zu den Änderungen VII.2.1)Beschreibung der Änderungen Art und Umfang der Änderungen (mit Angabe möglicher früherer Vertragsänderungen): Majorarea pretului Acordului contractual cu valoarea rezervei de implementare-14.290.706,17 lei fara TVA, reprezentand 23% din valoarea contractului initial fara TVA, conform OUG 64/2022. VII.2.2)Gründe für die Änderung Notwendigkeit der Änderung aufgrund von Umständen, die ein öffentlicher Auftraggeber/Auftraggeber bei aller Umsicht nicht vorhersehen konnte (Artikel 43 Absatz 1 Buchstabe c der Richtlinie 2014/23/EU, Artikel 72 Absatz 1 Buchstabe c der Richtlinie 2014/24/EU, Artikel 89 Absatz 1 Buchstabe c der Richtlinie 2014/25/EU) Beschreibung der Umstände, durch die die Änderung erforderlich wurde, und Erklärung der unvorhersehbaren Art dieser Umstände: Necesitatea modificarii survenita in urma unor circumstante pe care o autoritate/entitate contractanta care actioneaza cu diligenta nu ar fi putut sa le prevada [articolul 43 alineatul(1) litera (c) din Directiva 2014/23/UE, articolul 72 alineatul (1) litera (c) din Directiva 2014/24/UE, articolul 89 alineatul (a) litera (c) din Directiva 2014/25/UE] Descrierea circumstantelor care au facut necesara modificarea si justificarea naturii neprevazute a acestor circumstante:. Modificarea contractului a devenit necesara in urma unor circumstante pe care o autoritate contractanta care actioneaza cu diligenta nu ar fi putut sa le prevada.Descrierea motivelor: Majorarea pretului Acordului contractual cu valoarea rezervei de implementare-14.290.706,17 lei fara TVA, reprezentand 23% din valoarea contractului initial fara TVA, pretul Acordului contractual va deveni 76.424.211,27 lei fara TVA.. Majorarea pretului contractului este de:23% din pretul contractului initial. VII.2.3)Preiserhöhung Aktualisierter Gesamtauftragswert vor den Änderungen (unter Berücksichtigung möglicher früherer Vertragsänderungen und Preisanpassungen sowie im Falle der Richtlinie 2014/23/EU der durchschnittlichen Inflation im betreffenden Mitgliedstaat) Wert ohne MwSt.: 62 133 505.10 RON Gesamtauftragswert nach den Änderungen Wert ohne MwSt.: 62 133 505.10 RON References 7. mailto:achizitiicjmh@cjmehedinti.ro?subject=TED 8. http://www.cjmehedinti.ro/ 9. http://www.e-licitatie.ro/ 10. https://ted.europa.eu/udl?uri=TED:NOTICE:028308-2022:TEXT:DE:HTML 11. mailto:seap@concelex.ro?subject=TED 12. http://www.concelex.ro/ 13. mailto:seap@concelex.ro?subject=TED 14. http://www.concelex.ro/ 15. mailto:ofertare@erbasu.ro?subject=TED 16. http://www.erbasu.ro/ 17. http://www.elicitatie.ro/ 18. mailto:office@cnsc.ro?subject=TED 19. http://www.cnsc.ro/ 20. mailto:achizitiicjmh@gmail.com?subject=TED 21. http://www.cjmehedinti.ro/ 22. mailto:seap@concelex.ro?subject=TED 23. http://www.concelex.ro/ 24. mailto:seap@concelex.ro?subject=TED 25. http://www.concelex.ro/ 26. mailto:ofertare@erbasu.ro?subject=TED 27. http://www.erbasu.ro/ -------------------------------------------------------------------------------- Database Operation & Alert Service (icc-hofmann) for: The Office for Official Publications of the European Communities The Federal Office of Foreign Trade Information Phone: +49 6082-910101, Fax: +49 6082-910200, URL: http://www.icc-hofmann.de