Ausschreibung: Kraftfahrzeuge - RO-Buzu Kraftfahrzeuge Finanzierungs-Leasing Dokument Nr...: 260466-2023 (ID: 2023050209053997986) Veröffentlicht: 02.05.2023 * RO-Buzu: Kraftfahrzeuge 2023/S 85/2023 260466 Auftragsbekanntmachung Sektoren Lieferauftrag Rechtsgrundlage: Richtlinie 2014/25/EU Abschnitt I: Auftraggeber I.1)Name und Adressen Offizielle Bezeichnung: COMPANIA DE APA Nationale Identifikationsnummer: RO 22987337 Postanschrift: Strada: Haret Spiru, nr. 6 Ort: Buzau NUTS-Code: RO222 Buzu Postleitzahl: 120242 Land: Rumänien Kontaktstelle(n): Mariana-Simona Savulescu E-Mail: [6]raluca.mircea@cabuzau.ro Telefon: +40 238720356 Fax: +40 238/726187 Internet-Adresse(n): Hauptadresse: [7]www.cabuzau.ro Adresse des Beschafferprofils: [8]www.e-licitatie.ro I.3)Kommunikation Die Auftragsunterlagen stehen für einen uneingeschränkten und vollständigen direkten Zugang gebührenfrei zur Verfügung unter: [9]https://e-licitatie.ro/pub/notices/c-notice/v2/view/100165411 Weitere Auskünfte erteilen/erteilt die oben genannten Kontaktstellen Angebote oder Teilnahmeanträge sind einzureichen an die oben genannten Kontaktstellen I.6)Haupttätigkeit(en) Wasser Abschnitt II: Gegenstand II.1)Umfang der Beschaffung II.1.1)Bezeichnung des Auftrags: FURNIZARE AUTOTURISME IN SISTEM LEASING FINANCIAR Referenznummer der Bekanntmachung: PAAS 2023 II.1.2)CPV-Code Hauptteil 34100000 Kraftfahrzeuge II.1.3)Art des Auftrags Lieferauftrag II.1.4)Kurze Beschreibung: Furnizare autoturisme in sistem leasing financiar: - lot 1 autoturism 5 locuri, berlina - 6 buc - lot 2 - autoturism 5 locuri, 4x4 - 8 buc - lot 3 - autoutilitare 5 locuri - 11 buc Numarul de zile pana la care se pot solicita clarificari inainte de data limita de primire a ofertelor este de 10 zile. Entitatea contractanta va raspunde o singura data, in mod clar si complet, tuturor solicitarilor de clarificari cu 7 zile inainte de data limita de primire a ofertelor. In conformitate cu prevederile art 29 alin 3 din HG 394/2016, entitatea contractanta va raspunde doar la solicitrile de clarificri adresate de operatorii economici pân la termenul-limit stabilit. II.1.5)Geschätzter Gesamtwert Wert ohne MwSt.: 672 121.58 EUR II.1.6)Angaben zu den Losen Aufteilung des Auftrags in Lose: ja Angebote sind möglich für maximale Anzahl an Losen: 3 Maximale Anzahl an Losen, die an einen Bieter vergeben werden können: 3 II.2)Beschreibung II.2.1)Bezeichnung des Auftrags: Autoturism 5 locuri, berlina Los-Nr.: 1 II.2.2)Weitere(r) CPV-Code(s) 34100000 Kraftfahrzeuge 66114000 Finanzierungs-Leasing II.2.3)Erfüllungsort NUTS-Code: RO222 Buzu Hauptort der Ausführung: Buzau II.2.4)Beschreibung der Beschaffung: Autoturism 5 locuri, berlina - 6 buc II.2.5)Zuschlagskriterien Die nachstehenden Kriterien Preis II.2.6)Geschätzter Wert Wert ohne MwSt.: 104 440.38 EUR II.2.7)Laufzeit des Vertrags, der Rahmenvereinbarung oder des dynamischen Beschaffungssystems Laufzeit in Monaten: 48 Dieser Auftrag kann verlängert werden: nein II.2.10)Angaben über Varianten/Alternativangebote Varianten/Alternativangebote sind zulässig: nein II.2.11)Angaben zu Optionen Optionen: nein II.2.13)Angaben zu Mitteln der Europäischen Union Der Auftrag steht in Verbindung mit einem Vorhaben und/oder Programm, das aus Mitteln der EU finanziert wird: nein II.2.14)Zusätzliche Angaben II.2)Beschreibung II.2.1)Bezeichnung des Auftrags: Autoturism 5 locuri, 4x4 Los-Nr.: 2 II.2.2)Weitere(r) CPV-Code(s) 34100000 Kraftfahrzeuge 66114000 Finanzierungs-Leasing II.2.3)Erfüllungsort NUTS-Code: RO222 Buzu Hauptort der Ausführung: Buzau II.2.4)Beschreibung der Beschaffung: Autoturism 5 locuri, 4x4 - 8 buc II.2.5)Zuschlagskriterien Die nachstehenden Kriterien Preis II.2.6)Geschätzter Wert Wert ohne MwSt.: 219 404.78 EUR II.2.7)Laufzeit des Vertrags, der Rahmenvereinbarung oder des dynamischen Beschaffungssystems Laufzeit in Monaten: 48 Dieser Auftrag kann verlängert werden: nein II.2.10)Angaben über Varianten/Alternativangebote Varianten/Alternativangebote sind zulässig: nein II.2.11)Angaben zu Optionen Optionen: nein II.2.13)Angaben zu Mitteln der Europäischen Union Der Auftrag steht in Verbindung mit einem Vorhaben und/oder Programm, das aus Mitteln der EU finanziert wird: nein II.2.14)Zusätzliche Angaben II.2)Beschreibung II.2.1)Bezeichnung des Auftrags: Autoutilitara, 5 locuri Los-Nr.: 3 II.2.2)Weitere(r) CPV-Code(s) 34100000 Kraftfahrzeuge 66114000 Finanzierungs-Leasing II.2.3)Erfüllungsort NUTS-Code: RO222 Buzu Hauptort der Ausführung: Buzau II.2.4)Beschreibung der Beschaffung: Autoutilitare 5 locuri - 11 buc II.2.5)Zuschlagskriterien Die nachstehenden Kriterien Preis II.2.6)Geschätzter Wert Wert ohne MwSt.: 348 276.42 EUR II.2.7)Laufzeit des Vertrags, der Rahmenvereinbarung oder des dynamischen Beschaffungssystems Laufzeit in Monaten: 48 Dieser Auftrag kann verlängert werden: nein II.2.10)Angaben über Varianten/Alternativangebote Varianten/Alternativangebote sind zulässig: nein II.2.11)Angaben zu Optionen Optionen: nein II.2.13)Angaben zu Mitteln der Europäischen Union Der Auftrag steht in Verbindung mit einem Vorhaben und/oder Programm, das aus Mitteln der EU finanziert wird: nein II.2.14)Zusätzliche Angaben Abschnitt III: Rechtliche, wirtschaftliche, finanzielle und technische Angaben III.1)Teilnahmebedingungen III.1.1)Befähigung zur Berufsausübung einschließlich Auflagen hinsichtlich der Eintragung in einem Berufs- oder Handelsregister Auflistung und kurze Beschreibung der Bedingungen: Ofertantii (individual sau membrii asocierii), tertii sustinatori si subcontractantii nu trebuie sa se regaseasca în situatiile prevazute la art. 73, 177, 178, 180 din Legea nr.99/2016. Ofertantii, tertii sustinatori si subcontractantii au obligatia de a completa DUAE direct in SEAP. Modalitatea îndeplinirii cerintei: la data limita de depunere a ofertelor se va depune DUAE completat in Partea: Motive de excludere, punctele A, B si C cu informatiile corespunzatoare. Documentele justificative care probeaza îndeplinirea celor asumate prin completarea DUAE urmeaza a fi prezentate, la solicitarea entitatii contractante, doar de catre ofertantul clasat pe locul I în clasamentul intermediar întocmit la finalizarea evaluarii ofertelor: cazier judiciar, certificate fiscale, certificat constatator. Persoanele care detin functii de decizie din cadrul entitatii contractante sunt: Simona Savulescu - Director General, Vasii Dragomir - Director economic, Raluca Mircea - Manager Departament Logistica, Cornel Prahoveanu - Manager Departament Juridic, Alexandrina Panait - Control Financiar Preventiv, Tudor Madalin - Responsabil Parc Auto. Nota1. Declaratia pe propria raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.73 din legea 99/2016 se va depune de catre toti participantii (ofertant, ofertant asociat, subcontractant, tert) odata cu depunerea DUAE, pana la data limita de depunere a ofertelor - formularul este atasat documentatiei in fisierul "Formulare". Nota 2. Daca persoana care semneaza electronic oferta este diferita de persoana desemnata ca reprezentant, se va preciza calitatea persoanei care figureaza ca semnatar al documentelor cu semnatura electronica. Cerinta 1 Ofertantul trebuie sa dovedeasca o forma de inregistrare in conditiile legii din tara de rezidenta, sa reisa ca operatorul economic este legal constituit, ca nu se afla in niciuna dintre situatiile de anulare a constituirii precum si faptul ca are capacitatea profesionala de a furniza produsele care fac obiectul achizitiei si de a derula operatiuni de leasing financiar (in cazul unei asocieri, fiecare asociat pentru partea din contract pe care o realizeaza). Se va completa DUAE direct in SEAP. Se va indica CAEN si numarul de inregistrare in registrul comertului. Documentele care vor fi solicitate operatorilor economici care se claseaza pe primul loc in clasamentul intermediar la finalizarea evaluarii ofertelor, pentru probarea cerintei: certificatul constatator eliberat de Ministerul Justitiei Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorial III.1.2)Wirtschaftliche und finanzielle Leistungsfähigkeit Eignungskriterien gemäß Auftragsunterlagen III.1.3)Technische und berufliche Leistungsfähigkeit Auflistung und kurze Beschreibung der Eignungskriterien: Loturile: 1,2,3Proportia de subcontractareOfertantii trebuie sa indice in conformitate cu prevederile art 68 din legea 99/2016:a) partea/prile din contract pe care urmeaz s le subcontracteze; ib) datele de identificare ale subcontractanilor propui, dac acetia din urm sunt cunoscui la momentul depunerii ofertei sau asolicitrii de participare. Loturile: 1,2,3Pentru contractele de achizitie de bunuri: executarea de livrari de tipul specificatCerinta 1 experienta similaraLista principalelor livrari similare efectuate in ultimii 3 ani impliniti la data limita de depunere a ofertelor cu indicarea informatiilor solicitate: obiect contract, valoare, data de inceput, data de sfarsit, beneficiari publici sau privati. Loturile: 1,2,3Pentru contractele de achizitie de servicii: executarea de servicii de tipul specificatLista a principalelor prestari de servicii similare (operatiuni de leasing financiar) din ultimii 3 ani continand obiect contract, valoare, data de inceput, data de sfarsit, beneficiari publici sau privati. Möglicherweise geforderte Mindeststandards: Se va completa DUAE direct in SEAP. Se va indica proportia de subcontractare si activitatile subcontractate. Reamintim operatoriloreconomici ca, in masura in care exista subcontractanti propusi, acestia trebuie sa completeze distinct in SEAP cate un DUAE. Estenecesar ca toi cei care trebuie s rspund la DUAE s fie înregistrai ca utilizatori ai sistemului.Se vor prezenta odata cu DUAE:- Declaratia privind partea/partile din contract pe care urmeaza sa le subcontracteze si datele de identificare ale subcontractantilorpropusi, acordul de subcontractare in conformitate cu prevederile art. 68 alin (1) din Legea 99/2016. Se va completa DUAE direct in SEAP. Se va indica: obiect contract, valoare, data de inceput, data de sfarsit, beneficiari publici sau privati. Documentele solicitate pentru sustinerea experientei similare operatorilor economici care se claseaza pe primul loc: certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul beneficiar, recomandari din partea beneficiarului/ori alte documente justificative care sa confirme livrarea de produse similare. Se va completa DUAE direct in SEAP. Se va indica: obiect contract, valoare, data de inceput, data de sfarsit, beneficiari publici sau privati. Documentele solicitate pentru sustinerea experientei similare operatorilor economici care se claseaza pe primul loc: certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul beneficiar, recomandari din partea beneficiarului/ori alte documente justificative care sa confirme livrarea de produse similare. III.1.6)Geforderte Kautionen oder Sicherheiten: Cuantumul garantiei de participare: lot 1 - 1000 euro, lot 2 - 2000 euro, lot 3 - 3400 euro. Valabilitate: 120 de zile de la termenul limita de primire a ofertelor. Modul de constituire conf. art 164 din Lg 99/2016: instrument de garantare emis in conditiile legii sau prin virament bancar in cont nr RO29BTRL01001202J10932XX (lei) Banca Transilvania, Sucursala Buzau. Dovada constituirii garantiei se va depune sub forma unui document pdf in SEAP pana la termenul limita stabilit pentru primirea ofertelor. Instrumentul de garantare trebuie sa prevada ca plata garantiei se va executa neconditionat, respectiv la prima cerere a beneficiarului, pe baza declaratiei acestuia cu privire la culpa persoanei garantate. Entitatea contractanta va restitui garantia de participare conf. art. 164`1 din Lg 99/2016. Garantia de participare se va retine conf. art.43 din HG nr. 394/2016. Pentru garantia constituita in alta moneda cursul la care se va face echivalenta este cursul BNR din data publicarii anuntului de participare. În cazul depunerii de oferte în asociere, garantia trebuie constituita în numele asocierii si sa mentioneze ca acopera în mod solidar toti membrii grupului de operatori economici. Cuantumul garantiei 5% din valoarea contractului fara TVA. Garantia de buna executie se constituie în termen de maxim 5 zile lucratoare de la data semnarii contractului sectorial. Modul de constituire conf. art 164 din Lg 99/2016: instrument de garantare emis de o instituie de credit din România sau din alt stat sau de o societate de asigurri, în condiiile legii, virament bancar sau retineri succesive. Autoritatea contractanta va restitui garantia conf. art. 164`2 din Lg 99/2016. Entitatea contractanta are dreptul de a emite pretentii asupra garantiei de buna executie, oricând pe parcursul îndeplinirii contractului sectorial, în limita prejudiciului creat, în cazul în care contractantul nu îsi îndeplineste din culpa sa obligatiile asumate prin contract. III.1.8)Rechtsform, die die Unternehmensgruppe, der der Auftrag erteilt wird, haben muss: Asociere conform art. 66. din Legea privind achizitiile sectoriale nr 99/2016 Abschnitt IV: Verfahren IV.1)Beschreibung IV.1.1)Verfahrensart Offenes Verfahren IV.1.3)Angaben zur Rahmenvereinbarung oder zum dynamischen Beschaffungssystem IV.1.8)Angaben zum Beschaffungsübereinkommen (GPA) Der Auftrag fällt unter das Beschaffungsübereinkommen: nein IV.2)Verwaltungsangaben IV.2.2)Schlusstermin für den Eingang der Angebote oder Teilnahmeanträge Tag: 08/06/2023 Ortszeit: 15:00 IV.2.3)Voraussichtlicher Tag der Absendung der Aufforderungen zur Angebotsabgabe bzw. zur Teilnahme an ausgewählte Bewerber IV.2.4)Sprache(n), in der (denen) Angebote oder Teilnahmeanträge eingereicht werden können: Rumänisch IV.2.6)Bindefrist des Angebots Das Angebot muss gültig bleiben bis: 08/10/2023 IV.2.7)Bedingungen für die Öffnung der Angebote Tag: 08/06/2023 Ortszeit: 15:00 Ort: In SEAP Angaben über befugte Personen und das Öffnungsverfahren: comisia de evaluare Abschnitt VI: Weitere Angaben VI.1)Angaben zur Wiederkehr des Auftrags Dies ist ein wiederkehrender Auftrag: nein VI.3)Zusätzliche Angaben: Cerintele tehnice definite la nivelul anuntului de participare, caietului de sarcini sau altor documente complementare, prin trimiterea standardelor, la un anumit producator, la marci, brevete, tipuri, la o origine sau la o productie/metoda specifica de fabricatie/prestare/executie, vor fi intelese ca fiind insotite de mentiunea sau echivalent. VI.4)Rechtsbehelfsverfahren/Nachprüfungsverfahren VI.4.1)Zuständige Stelle für Rechtsbehelfs-/Nachprüfungsverfahren Offizielle Bezeichnung: Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor Postanschrift: Str. Stavropoleos nr. 6, sector 3 Ort: Bucuresti Postleitzahl: 030084 Land: Rumänien Fax: +40 213104642 / +40 218900745 Internet-Adresse: [10]http://www.cnsc.ro VI.4.3)Einlegung von Rechtsbehelfen Genaue Angaben zu den Fristen für die Einlegung von Rechtsbehelfen: Cf art 8 si urmatoarele din Legea 101/2016 actualizata. VI.5)Tag der Absendung dieser Bekanntmachung: 27/04/2023 References 6. mailto:raluca.mircea@cabuzau.ro?subject=TED 7. http://www.cabuzau.ro/ 8. http://www.e-licitatie.ro/ 9. https://e-licitatie.ro/pub/notices/c-notice/v2/view/100165411 10. http://www.cnsc.ro/ -------------------------------------------------------------------------------- Database Operation & Alert Service (icc-hofmann) for: The Office for Official Publications of the European Communities The Federal Office of Foreign Trade Information Phone: +49 6082-910101, Fax: +49 6082-910200, URL: http://www.icc-hofmann.de