Ausschreibungen und Aufträge: Bau von Mehrzweckgebäuden - RO-Bucureti Bau von Mehrzweckgebäuden Bauarbeiten Straßenbauarbeiten Installation von elektrischen Leitungen Dienstleistungen von Architektur-, Konstruktions- und Ingenieurbüros und Prüfstellen Dokument Nr...: 260243-2023 (ID: 2023050209044297758) Veröffentlicht: 02.05.2023 * RO-Bucureti: Bau von Mehrzweckgebäuden 2023/S 85/2023 260243 Bekanntmachung vergebener Aufträge Ergebnisse des Vergabeverfahrens Bauauftrag Rechtsgrundlage: Richtlinie 2014/24/EU Abschnitt I: Öffentlicher Auftraggeber I.1)Name und Adressen Offizielle Bezeichnung: MINISTERUL APARARII - UNITATEA MILITARA 02523 Nationale Identifikationsnummer: 4183253 Postanschrift: Strada: Taberei, nr. 7B Ort: Bucuresti NUTS-Code: RO321 Bucureti Postleitzahl: 061352 Land: Rumänien Kontaktstelle(n): Robert Pirneci E-Mail: [6]ddi_achiz@mapn.ro Telefon: +40 213195858/2844 Fax: +40 213198152 Internet-Adresse(n): Hauptadresse: [7]http://www.mapn.ro Adresse des Beschafferprofils: [8]www.e-licitatie.ro I.1)Name und Adressen Offizielle Bezeichnung: MINISTERUL APARARII - U.M. 02517 CRAIOVA Nationale Identifikationsnummer: 4332487 Postanschrift: Strada Anul 1848, Nr. 98 Ort: Craiova NUTS-Code: RO România Postleitzahl: 200541 Land: Rumänien Kontaktstelle(n): ROBERT PIRNECI E-Mail: [9]ddi_achiz@mapn.ro Telefon: +40 213195858/2844 Fax: +40 251523250 Internet-Adresse(n): Hauptadresse: [10]https://www.mapn.ro Adresse des Beschafferprofils: [11]https://www.mapn.ro I.2)Informationen zur gemeinsamen Beschaffung Der Auftrag betrifft eine gemeinsame Beschaffung I.4)Art des öffentlichen Auftraggebers Ministerium oder sonstige zentral- oder bundesstaatliche Behörde einschließlich regionaler oder lokaler Unterabteilungen I.5)Haupttätigkeit(en) Verteidigung Abschnitt II: Gegenstand II.1)Umfang der Beschaffung II.1.1)Bezeichnung des Auftrags: Colegiul naional militar ALEXANDRU IOAN CUZA - Lucrri de infrastructur necesare funcionrii Referenznummer der Bekanntmachung: 4183253_2022_PAAPD1351974 II.1.2)CPV-Code Hauptteil 45211350 Bau von Mehrzweckgebäuden II.1.3)Art des Auftrags Bauauftrag II.1.4)Kurze Beschreibung: Colegiul naional militar ALEXANDRU IOAN CUZA - Lucrri de infrastructur necesare funcionrii Valoarea estimata a contractului de achiziie este de 195.049.026,82 lei fara TVA din care: - servicii de proiectare: 5.239.480,49 lei fara TVA - executie lucrari: 189.809.546,32 lei lei fara TVA Autoritatea contractanta va comunica tuturor operatorilor economici raspunsurile la intrebarile de clarificare primite insotite de intrebarile aferente luand masuri pentru a nu dezvalui identitatea celui care a solicitat clarificarile respective, prin publicarea acestora pe site-ul [12]www.e-licitatie.ro - SEAP - in cadrul invitatiei de participare aferenta prezentei proceduri in sectiunea Documentatii si clarificari. A. In conformitate cu prevederile art. 160 din Legea nr. 98/2016, termenul limita pana la care orice operator economic interesat are dreptul de a solicita clarificari sau informatii suplimentare in legatura cu documentatia de atribuire este de 18 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor. B. In conformitate cu prevederile art. 161 alin. (1) din Legea nr. 98/2016 autoritatea contractanta va raspunde in mod clar si complet tuturor solicitarilor de clarificare/informatiilor suplimentare in a 11 a zi inainte de termenul limita stabilit pentru depunerea ofertelor, în masura în care sunt transmise în termenul precizat. II.1.6)Angaben zu den Losen Aufteilung des Auftrags in Lose: nein II.1.7)Gesamtwert der Beschaffung (ohne MwSt.) Wert ohne MwSt.: 185 528 331.50 RON II.2)Beschreibung II.2.2)Weitere(r) CPV-Code(s) 45000000 Bauarbeiten 45233120 Straßenbauarbeiten 45310000 Installation von elektrischen Leitungen 71000000 Dienstleistungen von Architektur-, Konstruktions- und Ingenieurbüros und Prüfstellen II.2.3)Erfüllungsort NUTS-Code: RO223 Constana Hauptort der Ausführung: la locul de executare II.2.4)Beschreibung der Beschaffung: - elaborarea documentaiei tehnice de execuie faza DTAC, DTOE, proiect tehnic de execuie verificarea documentaiei de ctre verificatori atestai, documentaiile pentru obinerea avizelor/acordurilor, inclusiv plata avizelor, obinerea autorizaiei de construire, asisten tehnic pe perioada execuiei lucrrilor conform deviz aprobat; - lucrri de execuie, construcii i instalaii, montaj utilaje, echipamente tehnologice i funcionale, dotri, probe tehnologice i teste; - organizare de antier. II.2.5)Zuschlagskriterien Qualitätskriterium - Name: Tehnic 2 / Gewichtung: 43 Qualitätskriterium - Name: Tehnic 1 / Gewichtung: 7 Preis - Gewichtung: 50 II.2.11)Angaben zu Optionen Optionen: nein II.2.13)Angaben zu Mitteln der Europäischen Union Der Auftrag steht in Verbindung mit einem Vorhaben und/oder Programm, das aus Mitteln der EU finanziert wird: nein II.2.14)Zusätzliche Angaben Abschnitt IV: Verfahren IV.1)Beschreibung IV.1.1)Verfahrensart Offenes Verfahren IV.1.3)Angaben zur Rahmenvereinbarung oder zum dynamischen Beschaffungssystem IV.1.8)Angaben zum Beschaffungsübereinkommen (GPA) Der Auftrag fällt unter das Beschaffungsübereinkommen: nein IV.2)Verwaltungsangaben IV.2.1)Frühere Bekanntmachung zu diesem Verfahren Bekanntmachungsnummer im ABl.: [13]2022/S 160-455397 IV.2.8)Angaben zur Beendigung des dynamischen Beschaffungssystems IV.2.9)Angaben zur Beendigung des Aufrufs zum Wettbewerb in Form einer Vorinformation Abschnitt V: Auftragsvergabe Auftrags-Nr.: A3364 Bezeichnung des Auftrags: Contract se servicii de proiectare i execuie lucrri Ein Auftrag/Los wurde vergeben: ja V.2)Auftragsvergabe V.2.1)Tag des Vertragsabschlusses: 25/04/2023 V.2.2)Angaben zu den Angeboten Anzahl der eingegangenen Angebote: 3 Anzahl der eingegangenen Angebote von KMU: 3 Anzahl der eingegangenen Angebote von Bietern aus anderen EU-Mitgliedstaaten: 0 Anzahl der eingegangenen Angebote von Bietern aus Nicht-EU-Mitgliedstaaten: 0 Anzahl der elektronisch eingegangenen Angebote: 3 Der Auftrag wurde an einen Zusammenschluss aus Wirtschaftsteilnehmern vergeben: ja V.2.3)Name und Anschrift des Wirtschaftsteilnehmers, zu dessen Gunsten der Zuschlag erteilt wurde Offizielle Bezeichnung: GOTRACAM SRL Nationale Identifikationsnummer: 28313156 Postanschrift: Strada DOMNITA RUXANDRA, Nr. 12, Sector: 2 Ort: Bucuresti NUTS-Code: RO321 Bucureti Land: Rumänien E-Mail: [14]office@gotracam.ro Telefon: +40 784283654 Der Auftragnehmer ist ein KMU: ja V.2.3)Name und Anschrift des Wirtschaftsteilnehmers, zu dessen Gunsten der Zuschlag erteilt wurde Offizielle Bezeichnung: BOG'ART Nationale Identifikationsnummer: RO 17487 Postanschrift: Strada Ion Brezoianu, Nr. 27, Sector: 1 Ort: Bucuresti NUTS-Code: RO321 Bucureti Postleitzahl: 010137 Land: Rumänien E-Mail: [15]aurelian.niculescu@bogart.ro Telefon: +40 213071229 Fax: +40 213103283 Internet-Adresse: [16]http://www.bogart.ro Der Auftragnehmer ist ein KMU: nein V.2.4)Angaben zum Wert des Auftrags/Loses (ohne MwSt.) Ursprünglich veranschlagter Gesamtwert des Auftrags/des Loses: 195 049 026.82 RON Gesamtwert des Auftrags/Loses: 185 528 331.50 RON V.2.5)Angaben zur Vergabe von Unteraufträgen Es können Unteraufträge vergeben werden Wert oder Anteil des Auftrags, der an Dritte vergeben werden soll Wert ohne MwSt.: 21 298 652.45 RON Kurze Beschreibung des Anteils des an Unterauftragnehmer vergebenen Auftrags: ADURO IMPEX SRL EUROCERAD INTERNATIONAL SRL MC GENERAL CONSTRUCT ALFA SRL UTI CONSTRUCTION AND FACILITY MANAGEMENT SA Abschnitt VI: Weitere Angaben VI.3)Zusätzliche Angaben: I. Cerintele tehnice definite la nivelul anuntului de participare, caietului de sarcini sau altor documente complementare, prin trimiterea standardelor, la un anumit producator, la marci, brevete, tipuri, la o origine sau la o productie/metoda specifica de fabricatie/prestare/executie, vor fi intelese ca fiind insotite de mentiunea sau echivalent. II. Not : III.1.2) Capacitatea economica si financiara - Modalitatea de îndeplinire Ofertanii vor folosi, pentru transformarea mediei cifrei de afaceri globale, cursul mediu anual lei/alt valut comunicat de BNR pentru anul respectiv. Pentru conversia în lei, dac situaiile financiare sunt întocmite în alta moned, se va lua în considerare cursul mediu comunicat de Banca Centrala Europeana pentru anul respectiv. Se va completa DUAE cu valorile solicitate în spaiul special destinat. La solicitarea autoritii contractante, ofertantul aflat pe locul 1 în clasamentul intermediar va prezenta orice document prin care operatorul economic face dovada c îndeplinete cerina de calificare referitoare la cifra de afaceri (bilan contabil, extras de bilan, cont de rezultat patrimonial, raport de audit de performan al firmei, raport al cenzorilor, etc.) copie scanat dup original semnat electronic. În cazul în care ofertantul este o asociere, sau beneficiaz de susinerea acordata de unul sau mai muli teri susintori, cerina se consider îndeplinita prin însumarea cifrei de afaceri anuale a tuturor membrilor asocierii i/sau terului/terilor susintori financiari, dup caz, pentru anul respectiv. III.Proporia de subcontractare - Modalitatea de îndeplinire In cazul in care Ofertantul va subcontracta o parte din contract, Ofertantul are obligatia de a completa DUAE, "Informatii referitoare la operatorul economic", sectiunea "Informatii privind subcontractantii pe ale caror capacitati operatorul economic nu se bazeaza", si "Criteriile de selectie" - Sectiunea C "Capacitatea tehnica si profesionala", - proporia de subcontractare - cu indicarea explicita a valorii la care se ridica partea/ partile subcontractate pentru fiecare subcontractant declarat. De asemenea, fiecare Subcontractant va completa un formular DUAE separat. Ofertantii vor incarca in SEAP, impreuna cu DUAE si cu oferta, acordul/ acordurile de subcontractare incheiate intre Ofertant si subcontractantul/ subcontractantii nominalizat / nominalizati in oferta, astfel incat activitatile ce revin acestuia/ acestora, precum si sumele aferente, sa poata fi cuprinse in contractul de subcontractare ce va fi prezentat la incheierea contractului de achizitie publica. Acordul/ acordurile de subcontractare va/ vor fi semnat/e cu semnatura electronica extinsa, bazata pe un certificat calificat, eliberat de un furnizor de servicii de certificare acreditat in conditiile legii. Acestea trebuie sa contina cel putin urmatoarele elemente: numele, datele de contact, reprezentantii legali ai subcontractantului; activitatile ce urmeaza a fi subcontractate; valoarea la care se ridica partea/ partile subcontractate, optiunea privind realizarea platilor direct catre subcontractant. In conformitate cu prevederile art. 218, alin (4) din Legea98/2016, Autoritatea contractanta are obligatia de a solicita, la incheierea contractului, prezentarea contractului/ contractelor incheiate intre contractant si subcontractantul/ subcontractantii nominalizat/ nominalizati in oferta. Contractul/ Contractele de subcontractare prezentate la incheierea contractului de achizitie publica vor contine cel putin informatiile din acordul/ acordurile de subcontractare prezentate in cadrul ofertelor, vor fi in concordanta cu oferta si se vor constitui in anexa la contractul de achizitie publica. Raspunderea contractantului in ceea ce priveste modul de indeplinire a contractului nu este diminuata in cazul in care o parte/ parti din acesta sunt indeplinite de subcontractanti. IV. III.1.3.b) Standarde de asigurare a calitatii si de protectie a mediului - Modalitatea de îndeplinire Cerinta 1 1. Se va completa DUAE de ctre ofertant/asociat/tert/subcontractant in spatiul destinat cu precizarea modalitatii de indeplinire 2. Ofertantul clasat pe primul loc dup aplicarea criteriului de atribuire va prezenta, la solicitarea autoritii contractante, urmtoarele documente: Certificat/e emis/e de organisme independente, prin care se atest faptul c operatorul economic respect standardele de asigurare a calitii corespunztoare categoriilor lucrrilor care formeaz obiectele prezentei achiziii lucrri de construcii de cldiri civile. NOT: În cazul unei asocieri, aceste documente se vor prezenta de fiecare membru al asociaiei pentru partea din contract pe care o realizeaz. Documentele se vor prezenta sub form de copie scanat dup original, copie scanat dup copie legalizat sau copie, scanat, lizibil cu meniunea conform cu originalul. Se accept i alte probe/dovezi, în msura în care aceste probe/dovezi confirm asigurarea unui nivel corespunztor al sistemului calitii. Cerinta 2 1. Se va completa DUAE de ctre ofertant/asociat/tert/subcontractant in spatiul destinat cu precizarea modalitatii de indeplinire 2. Ofertantul clasat pe primul loc dup aplicarea criteriului de atribuire va prezenta, la solicitarea autoritii contractante, urmtoarele documente: Certificat/e emis/e de organisme independente, prin care se atest faptul c operatorul economic respect standardele de asigurare a calitii mediului corespunztor categoriilor lucrrilor care formeaz obiectele prezentei achiziii lucrri de construcii de cldiri civile. NOT: În cazul unei asocieri, aceste documente se vor prezenta de fiecare membru al asociaiei pentru partea din contract pe care o realizeaz. Documentele se vor prezenta sub form de copie scanat dup original, copie scanat dup copie legalizat sau copie, scanat, lizibil cu meniunea conform cu originalul. Se accept i alte probe/dovezi, în msura în care aceste probe/dovezi confirm asigurarea unui nivel corespunztor al sistemului calitii. 1. Documentatia de atribuire este atasata in integralitatea sa la prezenta procedura. Documentele sunt semnate electronic in conformitate cu prevederile art. 22, alin (2) din HG 395/2016. Pentru fisierele arhiva multipla, se vor descarca, apoi acestea se vor decripta (se va înltura semnatura electronica), abia apoi vor fi dezarhivate. 2. In cazul in care dou oferte au acelasi punctaj si se claseaza pe pozitiile 1-2 , autoritatea contractanta va atribui contractul ofertantului cu punctajul tehnic mai mare. 3. Ofertantul va depune i o declaraie prin care reprezentantul legal al ofertantului se angajeaz ferm s asigure urmtoarele: - disponibilitatea personalului propus pentru îndeplinirea contractului, în conformitate cu graficul de realizare a proiectului contractului, asumat prin ofert; - pstrarea componenei echipei propuse pe toat perioada de derulare a contractului. Orice înlocuire/modificare a componenei echipei propuse se va face numai cu acordul prealabil al achizitorului. 4. Operatorii economici vor mentiona documentele de calificare, elementele ofertei tehnice si financiare depuse la dosarul achizitiei publice cu caracter confidential la care autoritatea contractanta nu trebuie sa permita accesul altor persoane in afara membrilor comisiei de evaluare. 5. In cazul in care exista discrepante intre informatiile prevazute in DUAE si cele prevazute in fisa de date, prevaleaza informatiile din fisa de date - conf. art. 20 alin. (7) din HG 395/2016. 6. Contractul de achizitie publica poate fi modificat, fara organizarea unei noi proceduri de atribuire, numai in situatiile prevazute la art.221 din Legea 98/2016 privind achizitiile publice. VI.4)Rechtsbehelfsverfahren/Nachprüfungsverfahren VI.4.1)Zuständige Stelle für Rechtsbehelfs-/Nachprüfungsverfahren Offizielle Bezeichnung: Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor Postanschrift: Str. Stavropoleos nr. 6, sector 3 Ort: Bucuresti Postleitzahl: 030084 Land: Rumänien Fax: +40 213104642 / +40 218900745 Internet-Adresse: [17]http://www.cnsc.ro VI.4.4)Stelle, die Auskünfte über die Einlegung von Rechtsbehelfen erteilt Offizielle Bezeichnung: UNITATEA MILITARA 02523 BUCURESTI - BIROUL JURIDIC Postanschrift: Drumul Taberei nr. 7B, sector 6 Ort: Bucuresti Postleitzahl: 061352 Land: Rumänien Fax: +40 213198152 Internet-Adresse: [18]www.mapn.ro VI.5)Tag der Absendung dieser Bekanntmachung: 27/04/2023 References 6. mailto:ddi_achiz@mapn.ro?subject=TED 7. http://www.mapn.ro/ 8. http://www.e-licitatie.ro/ 9. mailto:ddi_achiz@mapn.ro?subject=TED 10. https://www.mapn.ro/ 11. https://www.mapn.ro/ 12. http://www.e-licitatie.ro/ 13. https://ted.europa.eu/udl?uri=TED:NOTICE:455397-2022:TEXT:DE:HTML 14. mailto:office@gotracam.ro?subject=TED 15. mailto:aurelian.niculescu@bogart.ro?subject=TED 16. http://www.bogart.ro/ 17. http://www.cnsc.ro/ 18. http://www.mapn.ro/ -------------------------------------------------------------------------------- Database Operation & Alert Service (icc-hofmann) for: The Office for Official Publications of the European Communities The Federal Office of Foreign Trade Information Phone: +49 6082-910101, Fax: +49 6082-910200, URL: http://www.icc-hofmann.de