Ausschreibung: Gebäudereinigung - RO-Bucureti Gebäudereinigung Reparatur- und Wartungsdienste Dokument Nr...: 260236-2023 (ID: 2023050209044097756) Veröffentlicht: 02.05.2023 * RO-Bucureti: Gebäudereinigung 2023/S 85/2023 260236 Auftragsbekanntmachung Dienstleistungen Rechtsgrundlage: Richtlinie 2014/24/EU Abschnitt I: Öffentlicher Auftraggeber I.1)Name und Adressen Offizielle Bezeichnung: Institutul National de Boli Infectioase "Prof. Dr. Matei Bals" Nationale Identifikationsnummer: 9524980 Postanschrift: Strada: Grozovici Calistrat, dr., nr. 1 Ort: Bucuresti NUTS-Code: RO321 Bucureti Postleitzahl: 021105 Land: Rumänien Kontaktstelle(n): Mihai Dan Caloinescu E-Mail: [6]achizitii@mateibals.ro Telefon: +40 212010980 Fax: +40 213186095 Internet-Adresse(n): Hauptadresse: [7]www.mateibals.ro Adresse des Beschafferprofils: [8]www.e-licitatie.ro I.3)Kommunikation Die Auftragsunterlagen stehen für einen uneingeschränkten und vollständigen direkten Zugang gebührenfrei zur Verfügung unter: [9]https://e-licitatie.ro/pub/notices/c-notice/v2/view/100165415 Weitere Auskünfte erteilen/erteilt die oben genannten Kontaktstellen Angebote oder Teilnahmeanträge sind einzureichen an die oben genannten Kontaktstellen I.4)Art des öffentlichen Auftraggebers Andere: SPITAL I.5)Haupttätigkeit(en) Gesundheit Abschnitt II: Gegenstand II.1)Umfang der Beschaffung II.1.1)Bezeichnung des Auftrags: Servicii de întreinere i mentenan pentru utilaje i cldire laboratoare 3 Referenznummer der Bekanntmachung: 9524980/2023/AP-1-30 II.1.2)CPV-Code Hauptteil 90911200 Gebäudereinigung II.1.3)Art des Auftrags Dienstleistungen II.1.4)Kurze Beschreibung: Prin achiziionarea acestor servicii autoritatea contractant dorete s asigure întreinerea i mentenana utilajelor i cldirii de laboratoare situat în incinta INSTITUTULUI NAIONAL DE BOLI INFECIOASE PROF. DR. M. BAL Bucureti. Cldirea laboratoare a fost reabilitat i extins în anul 2016. În cldire funcioneaz urmtoarele laboratoare: Parter - laborator biochimie Etaj 1 - laborator imunologie i laborator hematologie Etaj 2 - laborator de bacteriologie bl3 si laborator virusologie, bacteriofagi Etaj 3 - secveniere, laborator spectometrie HPLC i laborator culturi celulare bl3 Etaj 4 - laboratoare aferente zonei de spitalizare boli infecioase febre hemoragice II.1.5)Geschätzter Gesamtwert Wert ohne MwSt.: 160 254.00 RON II.1.6)Angaben zu den Losen Aufteilung des Auftrags in Lose: ja Angebote sind möglich für maximale Anzahl an Losen: 3 Maximale Anzahl an Losen, die an einen Bieter vergeben werden können: 3 Der öffentliche Auftraggeber behält sich das Recht vor, Aufträge unter Zusammenfassung der folgenden Lose oder Losgruppen zu vergeben: Ofertele se pot depune pentru unul sau mai multe loturi II.2)Beschreibung II.2.1)Bezeichnung des Auftrags: Servicii de întreinere i mentenan Grupuri electrogene Hertzel i ENGGA Los-Nr.: 2 II.2.2)Weitere(r) CPV-Code(s) 50000000 Reparatur- und Wartungsdienste II.2.3)Erfüllungsort NUTS-Code: RO321 Bucureti Hauptort der Ausführung: Sediul autoritii contractante - Cldirea laboratoare II.2.4)Beschreibung der Beschaffung: Frecvena Contractelor subsecvente: anual sau ori de câte ori este nevoie;. Acord Cadru: Cant. est. min. = 1; Cant. est. max. = 3. Contract Subsecvent: Cant. est. min. = 1; Cant. est. max. = 2. Cant. max. a celui mai mare Contract Subsecvent = Cant. est. max. II.2.5)Zuschlagskriterien Die nachstehenden Kriterien Preis II.2.6)Geschätzter Wert Wert ohne MwSt.: 36 954.00 RON II.2.7)Laufzeit des Vertrags, der Rahmenvereinbarung oder des dynamischen Beschaffungssystems Laufzeit in Monaten: 36 Dieser Auftrag kann verlängert werden: nein II.2.10)Angaben über Varianten/Alternativangebote Varianten/Alternativangebote sind zulässig: nein II.2.11)Angaben zu Optionen Optionen: nein II.2.13)Angaben zu Mitteln der Europäischen Union Der Auftrag steht in Verbindung mit einem Vorhaben und/oder Programm, das aus Mitteln der EU finanziert wird: nein II.2.14)Zusätzliche Angaben II.2)Beschreibung II.2.1)Bezeichnung des Auftrags: Servicii de întreinere, mentenan i curenie faad cldire i glafuri interioare i exterioare Los-Nr.: 3 II.2.2)Weitere(r) CPV-Code(s) 90911200 Gebäudereinigung II.2.3)Erfüllungsort NUTS-Code: RO321 Bucureti Hauptort der Ausführung: Sediul autoritii contractante - Cldirea laboratoare II.2.4)Beschreibung der Beschaffung: Frecvena Contractelor subsecvente: anual sau ori de câte ori este nevoie;. Acord Cadru: Cant. est. min. = 1; Cant. est. max. = 3. Contract Subsecvent: Cant. est. min. = 1; Cant. est. max. = 2. Cant. max. a celui mai mare Contract Subsecvent = Cant. est. max. II.2.5)Zuschlagskriterien Die nachstehenden Kriterien Preis II.2.6)Geschätzter Wert Wert ohne MwSt.: 114 300.00 RON II.2.7)Laufzeit des Vertrags, der Rahmenvereinbarung oder des dynamischen Beschaffungssystems Laufzeit in Monaten: 36 Dieser Auftrag kann verlängert werden: nein II.2.10)Angaben über Varianten/Alternativangebote Varianten/Alternativangebote sind zulässig: nein II.2.11)Angaben zu Optionen Optionen: nein II.2.13)Angaben zu Mitteln der Europäischen Union Der Auftrag steht in Verbindung mit einem Vorhaben und/oder Programm, das aus Mitteln der EU finanziert wird: nein II.2.14)Zusätzliche Angaben II.2)Beschreibung II.2.1)Bezeichnung des Auftrags: Servicii de întreinere i mentenan Boilere electrice (2 buc. 10l, 1 buc. 15l, 6 buc. 50l), Vas de expansiune NG (2 buc. 50l, 2 buc. 25l) Los-Nr.: 1 II.2.2)Weitere(r) CPV-Code(s) 50000000 Reparatur- und Wartungsdienste II.2.3)Erfüllungsort NUTS-Code: RO321 Bucureti Hauptort der Ausführung: Sediul autoritii contractante - Cldirea laboratoare II.2.4)Beschreibung der Beschaffung: Frecvena Contractelor subsecvente: anual sau ori de câte ori este nevoie;. Acord Cadru: Cant. est. min. = 1; Cant. est. max. = 3. Contract Subsecvent: Cant. est. min. = 1; Cant. est. max. = 2. Cant. max. a celui mai mare Contract Subsecvent = Cant. est. max. II.2.5)Zuschlagskriterien Die nachstehenden Kriterien Preis II.2.6)Geschätzter Wert Wert ohne MwSt.: 9 000.00 RON II.2.7)Laufzeit des Vertrags, der Rahmenvereinbarung oder des dynamischen Beschaffungssystems Laufzeit in Monaten: 36 Dieser Auftrag kann verlängert werden: nein II.2.10)Angaben über Varianten/Alternativangebote Varianten/Alternativangebote sind zulässig: nein II.2.11)Angaben zu Optionen Optionen: nein II.2.13)Angaben zu Mitteln der Europäischen Union Der Auftrag steht in Verbindung mit einem Vorhaben und/oder Programm, das aus Mitteln der EU finanziert wird: nein II.2.14)Zusätzliche Angaben Abschnitt III: Rechtliche, wirtschaftliche, finanzielle und technische Angaben III.1)Teilnahmebedingungen III.1.1)Befähigung zur Berufsausübung einschließlich Auflagen hinsichtlich der Eintragung in einem Berufs- oder Handelsregister Auflistung und kurze Beschreibung der Bedingungen: Cerina 1: Ofertanii/asociaii/terii susintori/subcontractanii nu trebuie s se regseasc în situaiile prevazute la art.164, 165, 167 din Legea nr.98/2016. Modalitatea prin care poate fi demonstrat îndeplinirea cerinei: a) Ofertanii vor completa, cu informaiile aferente situaiei lor, fiierul DUAE publicat de autoritatea contractant în cadrul Documentaiei de atribuire, direct în SEAP; b) Documentele justificative care vor proba îndeplinirea celor asumate prin completarea DUAE vor fi prezentate, la solicitarea autoritii contractante, doar de ctre ofertanii clasai pe primele 3 locuri. Aceste documente sunt: - Certificate constatatoare privind plata impozitelor, taxelor sau a contributiilor la bugetul general consolidat (buget local, buget de stat etc.) valabile la momentul prezentarii, pentru sediul principal, iar pentru sediile secundare/punctele de lucru, O DECLARAIE PE PROPRIA RSPUNDERE privind îndeplinirea obligaiilor de plat a impozitelor, taxelor sau contribuiilor la bugetul general consolidat datorate - scanat în format .pdf i semnat electronic.; - Cazierul judiciar al operatorului economic i al membrilor organului de administrare, de conducere sau de supraveghere al respectivului operator economic, sau a celor ce au putere de reprezentare, de decizie sau de control în cadrul acestuia, aa cum rezult din certificatul constatator emis de ONRC/actul constitutiv semnat, tampilat, scanat în format .pdf cu semntur electronic; Cerina 2: Ofertanii/asociaii/terii susintori/subcontractanii nu trebuie s se regseasc în situaiile prevzute la art. 60 din Legea 98/2016. Persoanele cu funcie de decizie din cadrul autoritii contractante: Manager APOSTOLESCU CTLIN GABRIEL Director medical MARINESCU ADRIAN GABRIEL Director financiar-contabil interimar DAFINA LIVIU-CONSTANTIN ef Birou Achiziii Publice i Contractare - ILIE SIMONA CORINA GABRIELA Birou Achizitii Publice i Contractare CALOINESCU MIHAI DAN Preedinte cu rol de organizare i reprezentare comisie evaluare Coordonator Birou Tehnic COVACI DANIELA Membru comisie evaluare Birou Administrativ i Patrimoniu CONSTANTINESCU MARIUS - Membru comisie evaluare Birou Informatic CHIRCULESCU ANNE-MARI Membru comisie evaluare Cadru Tehnic PSI DNIL MIHI Membru de rezerv comisie evaluare Serviciu Financiar TOTOLAN GINA GEORGETA Membru de rezerv comisie evaluare Expert cooptat tehnic DORNEAN RADU Ecerom Grup S.R.L. Furnizor de servicii de achiziie Duta Amalia P.F.A. Modalitatea prin care poate fi demonstrat îndeplinirea cerinei: a) Ofertanii vor completa, cu informaiile aferente situaiei lor, fiierul DUAE publicat de autoritatea contractant în cadrul Documentaiei de atribuire, direct în SEAP; b) Documentele justificative care vor proba îndeplinirea celor asumate prin completarea DUAE vor fi prezentate, la solicitarea autoritii contractante, doar de ctre ofertanii clasai pe primele 3 locuri. Aceste documente sunt: - Declaraie conform art. 60 din Legea 98/2016 (Formular 4). - Declaratia angajament (Formular 5) Cerina 1: Operatorul economic ce depune ofert trebuie s dovedeasc o form de înregistrare în condiiile legii din ara de reziden, c este legal constituit i nu se afl în niciuna dintre situaiile de anulare a constituirii, precum i faptul c are capacitatea profesional de a realiza activitile care fac obiectul contractului. Modalitatea prin care poate fi demonstrat îndeplinirea cerinei: a) Ofertanii vor completa, direct în SEAP, cu informaiile aferente situaiei lor, fiierul DUAE publicat de autoritatea contractant în cadrul documentaiei de atribuire; b) Documentele justificative care vor proba îndeplinirea celor asumate prin completarea DUAE vor fi prezentate, la solicitarea autoritii contractante, doar de ctre ofertanii clasai pe primele 3 locuri. Aceste documente sunt: - Certificatul constatator emis de Oficiul Naional al Registrului Comerului - scanat în format .pdf i semnat electronic; Not: În cazul ofertanilor strini, se vor prezenta documente echivalente eliberate de autoriti competente din ara de reedin - scanat în format .pdf i semnat electronic; III.1.2)Wirtschaftliche und finanzielle Leistungsfähigkeit Eignungskriterien gemäß Auftragsunterlagen III.1.3)Technische und berufliche Leistungsfähigkeit Auflistung und kurze Beschreibung der Eignungskriterien: Loturile: 1,2,3Pentru contractele de achizitie de servicii: executarea de servicii de tipul specificatOfertanii/asociaii/subcontractanii ce depun ofert trebuie s dovedeasc faptul c au autorizarile necesare pentru realizarea activitilor care fac obiectul contractului. Loturile: 1,2,3Certificate emise de organisme independente cu privire la standardele de asigurare a calitatiiOfertanii/asociaii/subcontractanii ce depun ofert trebuie s dovedeasc faptul c au implementat un sistem de management al calitii. Möglicherweise geforderte Mindeststandards: a) Ofertanii vor completa, cu informaiile aferente situaiei lor (nr. autorizaie; data emitere; data expirare), fiierul DUAE, direct în SEAP;b) Documentele justificative care vor proba îndeplinirea celor asumate prin completarea DUAE vor fi prezentate, la solicitarea autoritii contractante, doar de ctre ofertantii clasati pe primele 3 locuri în clasamentul intermediar.Aceste documente sunt:Lot 1 i 2: Atestat ANRE tip B documentele in vigoare la data depunerii ofertei scanate in format.pdf si semnate electronic. a) Ofertanii vor completa în SEAP, în mod direct, dup autentificare, cu informaiile aferente situaiei lor, rspunsurile la DUAE publicat de autoritatea contractant în cadrul documentaiei de atribuire;b) Documentele justificative care vor proba îndeplinirea celor asumate prin completarea DUAE vor fi prezentate, la solicitarea autoritii contractante, doar de ctre ofertantii clasati pe primele 3 locuri în clasamentul intermediar.Aceste documente sunt:- ISO 9001: 2015. Abschnitt IV: Verfahren IV.1)Beschreibung IV.1.1)Verfahrensart Offenes Verfahren IV.1.3)Angaben zur Rahmenvereinbarung oder zum dynamischen Beschaffungssystem Die Bekanntmachung betrifft den Abschluss einer Rahmenvereinbarung Rahmenvereinbarung mit mehreren Wirtschaftsteilnehmern Geplante Höchstanzahl an Beteiligten an der Rahmenvereinbarung: 3 IV.1.8)Angaben zum Beschaffungsübereinkommen (GPA) Der Auftrag fällt unter das Beschaffungsübereinkommen: ja IV.2)Verwaltungsangaben IV.2.2)Schlusstermin für den Eingang der Angebote oder Teilnahmeanträge Tag: 06/06/2023 Ortszeit: 15:00 IV.2.3)Voraussichtlicher Tag der Absendung der Aufforderungen zur Angebotsabgabe bzw. zur Teilnahme an ausgewählte Bewerber IV.2.4)Sprache(n), in der (denen) Angebote oder Teilnahmeanträge eingereicht werden können: Rumänisch IV.2.6)Bindefrist des Angebots Das Angebot muss gültig bleiben bis: 06/10/2023 IV.2.7)Bedingungen für die Öffnung der Angebote Tag: 06/06/2023 Ortszeit: 15:00 Ort: In SEAP Abschnitt VI: Weitere Angaben VI.1)Angaben zur Wiederkehr des Auftrags Dies ist ein wiederkehrender Auftrag: nein VI.3)Zusätzliche Angaben: 1. Termenul limit pân la care operatorii economici pot solicita clarificri sau informaii suplimentare în legtur cu documentaia de atribuire este de 20 zile înainte de data limit de depunere a ofertelor. 2. Autoritatea contractant va rspunde, în mod clar i complet, tuturor solicitrilor de clarificri/informaticilor suplimentare în a 11-a zi înainte de data limit de depunere a ofertelor. 3. Cerinele tehnice definite la nivelul anunului de participare, caietului de sarcini sau altor documente complementare prin trimiterea standardelor la un anumit productor, la mrci, brevete, tipuri, la o origine sau la o producie/metod specific de fabricaie/prestare/execuie vor fi înelese ca fiind însoite de meniunea sau echivalent. VI.4)Rechtsbehelfsverfahren/Nachprüfungsverfahren VI.4.1)Zuständige Stelle für Rechtsbehelfs-/Nachprüfungsverfahren Offizielle Bezeichnung: Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor Postanschrift: Str. Stavropoleos nr. 6, sector 3 Ort: Bucuresti Postleitzahl: 030084 Land: Rumänien Fax: +40 213104642 / +40 218900745 Internet-Adresse: [10]www.cnsc.ro VI.4.3)Einlegung von Rechtsbehelfen Genaue Angaben zu den Fristen für die Einlegung von Rechtsbehelfen: În conformitate cu prevederile Legii 101/2016 cu modificrile i completrile ulterioare VI.4.4)Stelle, die Auskünfte über die Einlegung von Rechtsbehelfen erteilt Offizielle Bezeichnung: Institutul National de Boli Infectioase "Prof. Dr. Matei Bals" Postanschrift: Strada: dr Grozovici Calistrat, nr. 1, Ort: Bucuresti Postleitzahl: 021105 Land: Rumänien Fax: +40 213186095 Internet-Adresse: [11]www.mateibals.ro VI.5)Tag der Absendung dieser Bekanntmachung: 27/04/2023 References 6. mailto:achizitii@mateibals.ro?subject=TED 7. http://www.mateibals.ro/ 8. http://www.e-licitatie.ro/ 9. https://e-licitatie.ro/pub/notices/c-notice/v2/view/100165415 10. http://www.cnsc.ro/ 11. http://www.mateibals.ro/ -------------------------------------------------------------------------------- Database Operation & Alert Service (icc-hofmann) for: The Office for Official Publications of the European Communities The Federal Office of Foreign Trade Information Phone: +49 6082-910101, Fax: +49 6082-910200, URL: http://www.icc-hofmann.de