Ausschreibung: Installation von elektrischen Leitungen - RO-Cluj-Napoca Installation von elektrischen Leitungen Dokument Nr...: 260219-2023 (ID: 2023050209044397766) Veröffentlicht: 02.05.2023 * RO-Cluj-Napoca: Installation von elektrischen Leitungen 2023/S 85/2023 260219 Auftragsbekanntmachung Bauauftrag Rechtsgrundlage: Richtlinie 2014/24/EU Abschnitt I: Öffentlicher Auftraggeber I.1)Name und Adressen Offizielle Bezeichnung: Institutul Regional de Gastroenterologie-Hepatologie "Prof. Dr. Octavian Fodor" Cluj Nationale Identifikationsnummer: 4354523 Postanschrift: Strada: Constana, nr. 5 Ort: Cluj-Napoca NUTS-Code: RO113 Cluj Postleitzahl: 400158 Land: Rumänien Kontaktstelle(n): Mihai Adrian Mlenie E-Mail: [6]achizitii@irgh.ro Telefon: +40 264596414 Fax: +40 264455995 Internet-Adresse(n): Hauptadresse: [7]www.irgh.ro Adresse des Beschafferprofils: [8]www.e-licitatie.ro I.3)Kommunikation Die Auftragsunterlagen stehen für einen uneingeschränkten und vollständigen direkten Zugang gebührenfrei zur Verfügung unter: [9]https://e-licitatie.ro/pub/notices/c-notice/v2/view/100165448 Weitere Auskünfte erteilen/erteilt die oben genannten Kontaktstellen Angebote oder Teilnahmeanträge sind einzureichen an die oben genannten Kontaktstellen I.4)Art des öffentlichen Auftraggebers Einrichtung des öffentlichen Rechts I.5)Haupttätigkeit(en) Gesundheit Abschnitt II: Gegenstand II.1)Umfang der Beschaffung II.1.1)Bezeichnung des Auftrags: Achizitia si montarea a doua grupuri electrogene conform PT si DDE din cadrul proiectului Modernizarea, reabilitarea i extinderea infrastructurii de gaze medicale, a reelelor de energie electric i a sistemelor pentru securitatea la incendiu în cadrul Institutului Regional de Gastroenterologie-Hepatologie Prof. Dr. Octavian Fodor, cod SMIS 2014 - 152279 Referenznummer der Bekanntmachung: 4354523/2023/123 II.1.2)CPV-Code Hauptteil 45310000 Installation von elektrischen Leitungen II.1.3)Art des Auftrags Bauauftrag II.1.4)Kurze Beschreibung: Achizitia si montarea a doua grupuri electrogene conform PT si DDE, Apel: REACT EU Creterea siguranei pacienilor în structuri spitaliceti publice care utilizeaz fluidele medicale. Sursa de finantare: Proiectul cu titlul Modernizarea, reabilitarea i extinderea infrastructurii de gaze medicale, a reelelor de energie electric i a sistemelor pentru securitatea la incendiu în cadrul Institutului Regional de Gastroenterologie-Hepatologie Prof. Dr. Octavian Fodor, cod SMIS 2014 152279 CONTRACTUL 1680/06.09.2022 conform caiet de sarcini si documentatie aferenta.Eventualele solicitari de clarificari se depun cu 18 zile inainte de termenul limita de depunere a ofertelor. Autoritatea contractanta va raspunde la solicitarile de clarificari in a 11 zi inainte de data limita de depunere a ofertelor, ca ofertantii sa aiba 10 zile inainte de termenul limita pentru pregatirea documentatiei. II.1.5)Geschätzter Gesamtwert Wert ohne MwSt.: 897 071.51 RON II.1.6)Angaben zu den Losen Aufteilung des Auftrags in Lose: nein II.2)Beschreibung II.2.3)Erfüllungsort NUTS-Code: RO113 Cluj Hauptort der Ausführung: Cluj, Cluj Napoca, str. Croitorilor, nr.19-21 II.2.4)Beschreibung der Beschaffung: Achizitia si montarea a doua grupuri electrogene conform PT si DDE, Apel: REACT EU Creterea siguranei pacienilor în structuri spitaliceti publice care utilizeaz fluidele medicale. Sursa de finantare: Proiectul cu titlul Modernizarea, reabilitarea i extinderea infrastructurii de gaze medicale, a reelelor de energie electric i a sistemelor pentru securitatea la incendiu în cadrul Institutului Regional de Gastroenterologie-Hepatologie Prof. Dr. Octavian Fodor, cod SMIS 2014 152279 CONTRACTUL 1680/06.09.2022 conform caiet de sarcini. II.2.5)Zuschlagskriterien Die nachstehenden Kriterien Qualitätskriterium - Name: Termenul de garanie / Gewichtung: 20 Preis - Gewichtung: 80 II.2.6)Geschätzter Wert II.2.7)Laufzeit des Vertrags, der Rahmenvereinbarung oder des dynamischen Beschaffungssystems Laufzeit in Monaten: 6 Dieser Auftrag kann verlängert werden: nein II.2.10)Angaben über Varianten/Alternativangebote Varianten/Alternativangebote sind zulässig: nein II.2.11)Angaben zu Optionen Optionen: nein II.2.13)Angaben zu Mitteln der Europäischen Union Der Auftrag steht in Verbindung mit einem Vorhaben und/oder Programm, das aus Mitteln der EU finanziert wird: ja Projektnummer oder -referenz: Proiect Modernizarea,reabilitarea i extinderea infrastructurii de gaze medicale, a reelelor de energie electric i a sistemelor pentru securitatea la incendiu în cadrul IRGHProf.Dr.O Fodor,cod SMIS 2014152279 CONTRACTUL 1680/06.09.2022, Apel: REACT EU Creterea siguranei pacienilor în structuri spitaliceti publice care utilizeaz fluidele medicale II.2.14)Zusätzliche Angaben Abschnitt III: Rechtliche, wirtschaftliche, finanzielle und technische Angaben III.1)Teilnahmebedingungen III.1.1)Befähigung zur Berufsausübung einschließlich Auflagen hinsichtlich der Eintragung in einem Berufs- oder Handelsregister Auflistung und kurze Beschreibung der Bedingungen: Ofertantii, asociatii, tertii sustinatori si subcontractanti nu trebuie sa se regaseasca în situatiile prevazute la art.164, 165, 167 din Legea nr.98/2016. Modalitatea prin care poate fi demonstrata îndeplinirea cerintei: se va completa DUAE de catre operatorii economici participanti la procedura de atribuire cu informatiile aferente situatiei lor. Documentele justificative care probeaza îndeplinirea celor asumate prin completarea DUAE sau in cazul ofertantilor straini, documentele echivalente emise in tara de rezidenta, urmeaza a fi prezentate, la solicitarea autoritatii contractante, doar de catre ofertantul clasat pe locul I dupa aplicarea criteriului de atribuire in conformitate cu prevederile art. 196 alin (2)/LG 98/2016 coroborat cu prevederile art. 132 alin (2) / HG 395/2016. Aceste documente pot fi: - certificate constatatoare privind lipsa datoriilor restante cu privire la plata impozitelor, taxelor sau a contributiilor la bugetul general consolidat (buget local, buget de stat etc.) valabile la momentul prezentarii; - cazierul judiciar al operatorului economic si al membrilor organului de administrare, de conducere sau de supraveghere al respectivului operator economic, sau al celor ce au putere de reprezentare, de decizie sau de control in cadrul acestuia, asa cum rezulta din certificatul constatator emis de ONRC/ actul constitutiv, - dupa caz, documente prin care se demonstreaza faptul ca operatorul economic poate beneficia de derogarile prevazute la art. 166 alin.(2), art. 167 alin. (2), art. 171 din Legea 98/2016 privind achizitiile publice; Ofertantii, asociatii, tertii sustinatori si subcontractanti nu trebuie sa se regaseasca în situatiile prevazute la art. 60 din Legea 98/2016. Modalitatea prin care poate fi demonstrata îndeplinirea cerintei: Operatorul economic (lider, asociat, tert sustinator, subcontractant) va completa cerinta corespunzatoare in DUAE. Documentul justificativ, respectiv Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.60 din Legea nr.98/2016 se depune de catre catre toti participantii la procedura (operator economic care depune oferta in mod individual sau in asociere, subcontractant sau tert sustinator) odata cu DUAE pana la data limita a depunerii ofertelor si raportata la termenul limita pentru primirea ofertelor din anuntul de participare. Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire, sunt: - Manager - Dr. Mlenie Mihai Adrian - Director Financiar Contabil - Torok Klara - Responsabil achizitii Ec. Scutelnicu Ioana Carmen - Responsbil tehnic 2 - Ing. Apostol Razvan - Responsabil tehnic 1 - Ing. Lapusan Maria - Manager proiect Ec. Mirza Alina - Economist Birou Achizitii Publice Contractare: - Ec. Bota Cristina - Economist Serviciu Administrativ Ec. Popovici Adina - Consilier Birou Achizitii Publice Contractare: - Jr. Dombi Emanuela Doriana Operatorii economici ce depun oferta trebuie sa dovedeasca o forma de inregistrare in conditiile legii din tara de rezidenta, sa reiasa ca operatorul economic este legal constituit, ca nu se afla in niciuna dintre situatiile de anulare a constituirii, precum si faptul ca are capacitatea profesionala de a realiza activitatile care fac obiectul contractului. Se va completa DUAE de catre operatorii economici participanti la procedura de atribuire cu informatiile aferente situatiei lor. Persoane juridice/ fizice romane: Certificat constatator emis de ONRC din care sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economic. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC. Persoane juridice/ fizice straine: documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau inregistrare/ atestare din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident. Documentele justificative care probeaza indeplinirea celor asumate prin completarea DUAE urmeaza a fi prezentate, la solicitarea autoritatii contractante, doar de catre ofertantul clasat pe locul I dupa aplicarea criteriului de atribuire in conformitate cu prevederile art. 196 alin (2)/LG 98/2016 coroborat cu prevederile art. 132 alin (2) / HG 395/2016. Toate documentele vor fi in limba romana. Documentele emise in alta limba decat romana vor fi insotite de traducere autorizata in limba romana. III.1.2)Wirtschaftliche und finanzielle Leistungsfähigkeit Eignungskriterien gemäß Auftragsunterlagen III.1.3)Technische und berufliche Leistungsfähigkeit Auflistung und kurze Beschreibung der Eignungskriterien: Proportia de subcontractareProportia de subcontractare Operatorul economic va prezenta DUAE in vederea demonstrarii indeplinirii cerintei, respectiv va indica partea din contract pe care o subcontracteaza. Möglicherweise geforderte Mindeststandards: Operatorul economic va prezenta DUAE in vederea demonstrarii indeplinirii cerintei atat pentru ofertant cat si pentru asociati, terti si subcontractanti dupa caz impreuna cu oferta, iar odata cu depunerea DUAE va prezeta angajamentul tertului sustinator (impreuna cu documente anexe la angajament, transmise acestora de catre tert/tertii sustinatori, din care rezulta modul efectiv in care se va materialize sustinerea acestuia/acestora), acordul de asociere si/sau acordul de subcontractare.Se va completa DUAE de catre operatorii economici participanti la procedura, cu informatiile aferente situatiei lor.Documentele justificative care probeaza îndeplinirea celor asumate prin completarea DUAE atat de catre ofertant cat si pentru asociati, terti, subcontractanti ai acestora urmeaza a fi prezentate, la solicitarea autoritatii contractante, doar de catre ofertantul clasat pe primul loc, dupa aplicarea criteriului de atribuire in conformitate cu prevederile art. 196 alin (2)/LG 98/2016 coroborat cu prevederile art. 132 alin (2) / HG 395/2016. Abschnitt IV: Verfahren IV.1)Beschreibung IV.1.1)Verfahrensart Offenes Verfahren IV.1.3)Angaben zur Rahmenvereinbarung oder zum dynamischen Beschaffungssystem IV.1.8)Angaben zum Beschaffungsübereinkommen (GPA) Der Auftrag fällt unter das Beschaffungsübereinkommen: nein IV.2)Verwaltungsangaben IV.2.2)Schlusstermin für den Eingang der Angebote oder Teilnahmeanträge Tag: 06/06/2023 Ortszeit: 15:00 IV.2.3)Voraussichtlicher Tag der Absendung der Aufforderungen zur Angebotsabgabe bzw. zur Teilnahme an ausgewählte Bewerber IV.2.4)Sprache(n), in der (denen) Angebote oder Teilnahmeanträge eingereicht werden können: Rumänisch IV.2.6)Bindefrist des Angebots Das Angebot muss gültig bleiben bis: 06/09/2023 IV.2.7)Bedingungen für die Öffnung der Angebote Tag: 06/06/2023 Ortszeit: 15:00 Ort: In SEAP Angaben über befugte Personen und das Öffnungsverfahren: Comisia de evaluare Abschnitt VI: Weitere Angaben VI.1)Angaben zur Wiederkehr des Auftrags Dies ist ein wiederkehrender Auftrag: nein VI.3)Zusätzliche Angaben: Solicitarile de clarificari se vor adresa in mod exclusiv in noul SEAP (SICAP) la Sectiunea Intrebari din cadrul procedurii de atribuire si vor fi semnate cu semnatura electronica extinsa, bazata pe un certificat calificat, eliberat de un furnizor de servicii de certificare acreditat. Raspunsurile la solicitarile de clarificari vor fi publicate in noul SEAP (SICAP). Prin urmare, pentru transmiterea solicitarilor de clarificari in legatura cu Documentatia de atribuire operatorii economici trebuie sa fie inregistrati in SEAP ([10]http://sicap-prod.e-licitatie.ro/pub). In cazul in care doua sau mai multe oferte sunt clasate pe primul loc, cu punctaje egale, departajarea se va face avand in vedere punctajul obtinut la factorii de evaluare in ordinea descrescatoare a ponderilor acestora. In cazul in care egalitatea se mentine, autoritatea contractanta are dreptul sa solicite noi propuneri financiare si oferta castigatoare va fi desemnata cea cu propunerea financiara cea mai mica. Termenele/datele de depunere ale noilor propuneri financiare se vor comunica prin solicitarea transmisa de catre autoritatea contractanta. Cerintele tehnice definite la nivelul anuntului de participare, caietului de sarcini sau altor documente complementare, prin trimiterea standardelor, la un anumit producator, la marci, brevete, tipuri, la o origine sau la o productie/metoda specifica de fabricatie/prestare/executie, vor fi intelese ca fiind insotite de mentiunea sau echivalent. VI.4)Rechtsbehelfsverfahren/Nachprüfungsverfahren VI.4.1)Zuständige Stelle für Rechtsbehelfs-/Nachprüfungsverfahren Offizielle Bezeichnung: Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor Postanschrift: Str. Stavropoleos nr. 6, sector 3 Ort: Bucuresti Postleitzahl: 030084 Land: Rumänien E-Mail: [11]office@cnsc.ro Telefon: +40 213104641 Fax: +40 213104642 / +40 218900745 Internet-Adresse: [12]http://www.cnsc.ro VI.4.3)Einlegung von Rechtsbehelfen Genaue Angaben zu den Fristen für die Einlegung von Rechtsbehelfen: Precizari privind termenul (termenele) pentru procedurile de contestarePrecizari privind termenul (termenele) pentru procedurile de contestareIn conformitate cu Legea nr.101/2016 art.8 privind remediile si caile de atac in materie de atribuire a contractelor de achzitie publica, a contractelor sectoriale, precum si pentru organizarea si functionarea Consiliului National de Solutionare a Contestatiilor publicat in Monitorul Oficial al Romaniei nr.393 din 23 mai 2016, cu modificarile si completari VI.4.4)Stelle, die Auskünfte über die Einlegung von Rechtsbehelfen erteilt Offizielle Bezeichnung: Biroul Juridic al Institutului Postanschrift: Cluj Napoca, str Constanta , nr.5 Ort: Cluj-Napoca Postleitzahl: 400158 Land: Rumänien E-Mail: [13]irghcj@irgh.ro Telefon: +40 264596414 Internet-Adresse: [14]www.irgh.ro VI.5)Tag der Absendung dieser Bekanntmachung: 27/04/2023 References 6. mailto:achizitii@irgh.ro?subject=TED 7. http://www.irgh.ro/ 8. http://www.e-licitatie.ro/ 9. https://e-licitatie.ro/pub/notices/c-notice/v2/view/100165448 10. http://sicap-prod.e-licitatie.ro/pub 11. mailto:office@cnsc.ro?subject=TED 12. http://www.cnsc.ro/ 13. mailto:irghcj@irgh.ro?subject=TED 14. http://www.irgh.ro/ -------------------------------------------------------------------------------- Database Operation & Alert Service (icc-hofmann) for: The Office for Official Publications of the European Communities The Federal Office of Foreign Trade Information Phone: +49 6082-910101, Fax: +49 6082-910200, URL: http://www.icc-hofmann.de