Ausschreibungen und Aufträge: Reparatur und Wartung von Stromverteilungsanlagen - RO-Craiova Reparatur und Wartung von Stromverteilungsanlagen Arbeiten in Verbindung mit Starkstromleitungen Stromversorgungsanlagen Mittelspannungsarbeiten Niederspannungsarbeiten Dokument Nr...: 260171-2023 (ID: 2023050209042697701) Veröffentlicht: 02.05.2023 * RO-Craiova: Reparatur und Wartung von Stromverteilungsanlagen 2023/S 85/2023 260171 Bekanntmachung vergebener Aufträge Sektoren Ergebnisse des Vergabeverfahrens Dienstleistungen Rechtsgrundlage: Richtlinie 2014/25/EU Abschnitt I: Auftraggeber I.1)Name und Adressen Offizielle Bezeichnung: DISTRIBUTIE ENERGIE OLTENIA S.A. Nationale Identifikationsnummer: 14491102 Postanschrift: Strada: CALEA SEVERINULUI NR 97 PARTER, ET 2, 3, 4, nr. 97 Ort: Craiova NUTS-Code: RO411 Dolj Postleitzahl: 200769 Land: Rumänien Kontaktstelle(n): Departament Achizitii, Pers contact Mihaela Ilie E-Mail: [12]viorel.catana@cez.ro Telefon: +40 372523261 Fax: +40 372523810 Internet-Adresse(n): Hauptadresse: [13]www.distributieoltenia.ro Adresse des Beschafferprofils: [14]www.e-licitatie.ro I.6)Haupttätigkeit(en) Strom Abschnitt II: Gegenstand II.1)Umfang der Beschaffung II.1.1)Bezeichnung des Auftrags: Serviciu de mentenanta constând în revizii tehnice (RT), reparatii accidentale (RA), reparatii de tip R1, reparatii echipamente energetice (REE), reparatii de tip R2+RA2, pentru instalatiile RED Medie si Joasa Tensiune Referenznummer der Bekanntmachung: 14491102_2018_19 II.1.2)CPV-Code Hauptteil 50532400 Reparatur und Wartung von Stromverteilungsanlagen II.1.3)Art des Auftrags Dienstleistungen II.1.4)Kurze Beschreibung: Obiectul il reprezinta atribuirea acordului cadru pentru prestarea de servicii pentru activiti de reparatii de tip R1, de reparatii accidentale de tip RA, revizii tehnice de tip RT, reparatii de echipamente energetice REE, reparatii de tip R2+RA2, ce se vor efectua in Reelele Electrice de Distribuie Medie si Joasa Tensiune ( RED MT JT ) ale Achizitorului, cu durata de 96 luni si atribuirea anuala de contracte subsecvente. Reparatiile de tip R1 - sunt lucrari de mentenanta preventiva care se vor executa in baza procedurilor tehnice de lucru, parte integranta din caietul de sarcini, si a fiselor tehnologice. Acestea sunt lucrari care restabilesc starea tehnica a mijlocului fix prin inlocuirea sau repararea componentelor uzate. Acestea nu au periodicitate prestabilita si se programeaza in functie de starea tehnica a instalatiei in functie de necesitati. Componentele initiale uzate care nu se mai fabrica se vor inlocui cu produse similare aflate in productia curenta. Reparatiile accidentale de tip RA - sunt lucrari de mentenanta corectiva aparute in urma unui incident, care nu au caracter planificat, ele avand drept scop readucerea instalatiilor in stare de functionare si alimentarea cu energie electrica a consumatorilor. Revizia tehnic (RT) - cuprinde lucrri de mentenan preventiv care cuprind ansamblul de lucrri care se execut periodic în scopul asigurrii continuitii în funcionarea SISC (structuri, instalaii, sisteme i componente considerate mijloace fixe) prin verificri, reglaje, msurtori, încercri, curire i vopsitorie, eliminarea unor defeciuni prin înlocuirea unor piese i subansamble, etc. Lucrarile de tip R2 + RA2: R2 sunt lucrari de reabilitare, reparaii cu un grad de complexitate mai mare decat cele de tip R1, se executa pe baza de documentatie si reprezinta un ansamblu de lucrri de mentenan complexe, efectuate asupra unor instalatii, prin care, fr modificarea tehnologiei iniiale, se restabilete starea tehnic i de eficien a acestora la un nivel apropiat de cel avut la începutul duratei de viata. RA2 sunt lucrari accidentale, aparute in urma evenimentelor accidentale datorate calamitatilor (fenomene meteo deosebite, alte evenimente care definesc cazurile de forta majora), care se executa pe baza de documentatie incluzand atat provizoratele cat si lucrarile de remediere a instalatiilor in solutie definitiva. Categoriile de lucrari ce se executa in cadrul RA2 sunt similare celor de RA. Lucrrile de reparatii echipamente energetice REE - efectuate in atelierele care aparin sau sunt inchiriate de prestator au ca scop pstrarea sau restabilirea disponibilitii, fiabilitii si siguranei in exploatare a echipamentelor energetice. NOTA: Numar zile pana la care se pot solicita clarificari inainte de data limita de depunere a ofertelor/candidaturilor: 17 i Numr de zile pân la care EC rspunde solicitrilor de clarificri înainte de data limit de depunere a ofertelor/candidaturilor:10 II.1.6)Angaben zu den Losen Aufteilung des Auftrags in Lose: nein II.1.7)Gesamtwert der Beschaffung (ohne MwSt.) (Sind Sie mit der Veröffentlichung einverstanden? ja) Niedrigstes Angebot: 196 322 516.61 RON / höchstes Angebot: 196 322 516.61 RON das berücksichtigt wurde II.2)Beschreibung II.2.2)Weitere(r) CPV-Code(s) 45232200 Arbeiten in Verbindung mit Starkstromleitungen 45315300 Stromversorgungsanlagen 45315500 Mittelspannungsarbeiten 45315600 Niederspannungsarbeiten II.2.3)Erfüllungsort NUTS-Code: RO41 Sud-Vest Oltenia Hauptort der Ausführung: Judetele Dolj, Arges, Valcea, Olt, Mehedinti, Teleorman, Gorj II.2.4)Beschreibung der Beschaffung: Obiectul prezentei proceduri îl reprezint Prestarea de servicii pentru urmtoarele activiti de mentenan: - tip RT, RA, R1, REE; - tip R2+RA2; Lucrrile de tip RT, RA, R1 si REE se vor executa în conformitate cu fisele tehnice de lucru Anexa 18 a Caietului de sarcini, iar pentru lucrrile de tip R2+RA2 in conformitate cu Anexa 14 a Caietului de sarcini. Lucrarile de mentenanta mai sus mentionate se vor executa conform standardelor, normativelor, prescripiilor energetice generale i specifice, fielor tehnologice, legislatiei de securitate si sanatate in munca, a instructiunilor proprii de securitate si sanatate in munca, legislatiei pentru situatii de urgenta în vigoare. Volumele estimate pe tipuri de lucrri de mentenan tip RT, RA, R1 sunt în numr de 1.004.575 fie ce sunt prezentate în Anexa 2.1 a Caietului de sarcini. Volumele estimate pe tipuri de lucrri de mentenan tip REE sunt în numr de 71.683 fie ce sunt prezentate în Anexa 2.2 a Caietului de sarcini. Valoarea minima estimata a acordului cadru este de 89.253.736 lei. Valoarea maxima estimata a acordului cadru este de 178.507.471 lei Valoarea minim estimata a unui contract subsecvent este de 20.760.933 lei. Valoarea maxim estimata a unui contract subsecvent este de 23.573.734 lei. II.2.5)Zuschlagskriterien Qualitätskriterium - Name: Timpul de intervenie pentru lucrri de RA / Gewichtung: 10 Qualitätskriterium - Name: Termenul de garantie acordat pentru lucrarile efectuate / Gewichtung: 10 Qualitätskriterium - Name: Infiintarea unui dispecerat propriu pentru canal unic de comunicare / Gewichtung: 5 Preis - Gewichtung: 75 II.2.11)Angaben zu Optionen Optionen: nein II.2.13)Angaben zu Mitteln der Europäischen Union Der Auftrag steht in Verbindung mit einem Vorhaben und/oder Programm, das aus Mitteln der EU finanziert wird: nein II.2.14)Zusätzliche Angaben Abschnitt IV: Verfahren IV.1)Beschreibung IV.1.1)Verfahrensart Verhandlungsverfahren mit vorherigem Aufruf zum Wettbewerb IV.1.3)Angaben zur Rahmenvereinbarung oder zum dynamischen Beschaffungssystem IV.1.8)Angaben zum Beschaffungsübereinkommen (GPA) Der Auftrag fällt unter das Beschaffungsübereinkommen: nein IV.2)Verwaltungsangaben IV.2.1)Frühere Bekanntmachung zu diesem Verfahren Bekanntmachungsnummer im ABl.: [15]2018/S 247-571452 IV.2.8)Angaben zur Beendigung des dynamischen Beschaffungssystems IV.2.9)Angaben zur Beendigung des Aufrufs zum Wettbewerb in Form einer regelmäßigen nichtverbindlichen Bekanntmachung Abschnitt V: Auftragsvergabe Auftrags-Nr.: Q3_2022 Bezeichnung des Auftrags: Contract subsecvent Servicii de reparaii de tip R1, de reparaii accidentale de tip RA, revizii tehnice de tip RT, reparaii de echipamente energetice REE, reparaii de tip R2+RA2, ce se vor efectua în Reelele Electrice de Distribuie Medie i Joas Tensiune (RED MT-JT) ale Achizitorului Ein Auftrag/Los wurde vergeben: ja V.2)Auftragsvergabe V.2.1)Tag des Vertragsabschlusses: 01/08/2022 V.2.2)Angaben zu den Angeboten Anzahl der eingegangenen Angebote: 1 Anzahl der eingegangenen Angebote von KMU: 0 Anzahl der eingegangenen Angebote von Bietern aus anderen EU-Mitgliedstaaten: 0 Anzahl der eingegangenen Angebote von Bietern aus Nicht-EU-Mitgliedstaaten: 0 Anzahl der elektronisch eingegangenen Angebote: 0 Der Auftrag wurde an einen Zusammenschluss aus Wirtschaftsteilnehmern vergeben: nein V.2.3)Name und Anschrift des Wirtschaftsteilnehmers, zu dessen Gunsten der Zuschlag erteilt wurde Offizielle Bezeichnung: ADREM INVEST Nationale Identifikationsnummer: RO 3020924 Postanschrift: Strada Alexandrina, Nr. 20-22 Ort: Bucuresti NUTS-Code: RO321 Bucureti Postleitzahl: 014206 Land: Rumänien E-Mail: [16]angelica.panduru@adrem.ro Telefon: +40 212335920/21 Fax: +40 212335982 Internet-Adresse: [17]www.adrem.ro Der Auftragnehmer ist ein KMU: nein V.2.4)Angaben zum Wert des Auftrags/Loses (ohne MwSt.) (Sind Sie mit der Veröffentlichung einverstanden? ja) Ursprünglich veranschlagter Gesamtwert des Auftrags/des Loses: 8 367 666.66 RON Gesamtwert des Auftrags/Loses: 8 367 666.66 RON V.2.5)Angaben zur Vergabe von Unteraufträgen V.2.6)Für Gelegenheitskäufe gezahlter Preis Abschnitt V: Auftragsvergabe Auftrags-Nr.: 210410.0-0 Bezeichnung des Auftrags: Contract subsecvent Servicii de reparaii de tip R1, de reparaii accidentale de tip RA, revizii tehnice de tip RT, reparaii de echipamente energetice REE, reparaii de tip R2+RA2, ce se vor efectua în Reelele Electrice de Distribuie Medie i Joas Tensiune (RED MT-JT) ale Achizitorului Ein Auftrag/Los wurde vergeben: ja V.2)Auftragsvergabe V.2.1)Tag des Vertragsabschlusses: 01/02/2021 V.2.2)Angaben zu den Angeboten Anzahl der eingegangenen Angebote: 1 Anzahl der eingegangenen Angebote von KMU: 0 Anzahl der eingegangenen Angebote von Bietern aus anderen EU-Mitgliedstaaten: 0 Anzahl der eingegangenen Angebote von Bietern aus Nicht-EU-Mitgliedstaaten: 0 Anzahl der elektronisch eingegangenen Angebote: 0 Der Auftrag wurde an einen Zusammenschluss aus Wirtschaftsteilnehmern vergeben: nein V.2.3)Name und Anschrift des Wirtschaftsteilnehmers, zu dessen Gunsten der Zuschlag erteilt wurde Offizielle Bezeichnung: ADREM INVEST Nationale Identifikationsnummer: RO 3020924 Postanschrift: Strada Alexandrina, Nr. 20-22 Ort: Bucuresti NUTS-Code: RO321 Bucureti Postleitzahl: 014206 Land: Rumänien E-Mail: [18]angelica.panduru@adrem.ro Telefon: +40 212335920/21 Fax: +40 212335982 Internet-Adresse: [19]www.adrem.ro Der Auftragnehmer ist ein KMU: nein V.2.4)Angaben zum Wert des Auftrags/Loses (ohne MwSt.) (Sind Sie mit der Veröffentlichung einverstanden? ja) Ursprünglich veranschlagter Gesamtwert des Auftrags/des Loses: 22 862 335.91 RON Gesamtwert des Auftrags/Loses: 22 862 335.91 RON V.2.5)Angaben zur Vergabe von Unteraufträgen V.2.6)Für Gelegenheitskäufe gezahlter Preis Abschnitt V: Auftragsvergabe Auftrags-Nr.: 14171 Bezeichnung des Auftrags: Servicii de reparaii de tip R1, de reparaii accidentale de tip RA, revizii tehnice de tip RT, reparaii de echipamente energetice REE, reparaii de tip R2+RA2, ce se vor efectua în Reelele Electrice de Distribuie Medie i Joas Tensiune (RED MT-JT) ale Achizitoruluiontract Ein Auftrag/Los wurde vergeben: ja V.2)Auftragsvergabe V.2.1)Tag des Vertragsabschlusses: 28/06/2019 V.2.2)Angaben zu den Angeboten Anzahl der eingegangenen Angebote: 1 Anzahl der eingegangenen Angebote von KMU: 0 Anzahl der eingegangenen Angebote von Bietern aus anderen EU-Mitgliedstaaten: 0 Anzahl der eingegangenen Angebote von Bietern aus Nicht-EU-Mitgliedstaaten: 0 Anzahl der elektronisch eingegangenen Angebote: 0 Der Auftrag wurde an einen Zusammenschluss aus Wirtschaftsteilnehmern vergeben: nein V.2.3)Name und Anschrift des Wirtschaftsteilnehmers, zu dessen Gunsten der Zuschlag erteilt wurde Offizielle Bezeichnung: ADREM INVEST Nationale Identifikationsnummer: RO 3020924 Postanschrift: Strada Alexandrina, Nr. 20-22 Ort: Bucuresti NUTS-Code: RO321 Bucureti Postleitzahl: 014206 Land: Rumänien E-Mail: [20]angelica.panduru@adrem.ro Telefon: +40 212335920/21 Fax: +40 212335982 Internet-Adresse: [21]www.adrem.ro Der Auftragnehmer ist ein KMU: nein V.2.4)Angaben zum Wert des Auftrags/Loses (ohne MwSt.) (Sind Sie mit der Veröffentlichung einverstanden? ja) Ursprünglich veranschlagter Gesamtwert des Auftrags/des Loses: 196 322 516.61 RON Niedrigstes Angebot: 196 322 516.61 RON / höchstes Angebot: 196 322 516.61 RON das berücksichtigt wurde V.2.5)Angaben zur Vergabe von Unteraufträgen V.2.6)Für Gelegenheitskäufe gezahlter Preis Abschnitt V: Auftragsvergabe Auftrags-Nr.: 14172 Bezeichnung des Auftrags: Contract subsecvent Servicii de reparaii de tip R1, de reparaii accidentale de tip RA, revizii tehnice de tip RT, reparaii de echipamente energetice REE, reparaii de tip R2+RA2, ce se vor efectua în Reelele Electrice de Distribuie Medie i Joas Tensiune (RED MT-JT) ale Achizitorului Ein Auftrag/Los wurde vergeben: ja V.2)Auftragsvergabe V.2.1)Tag des Vertragsabschlusses: 28/06/2019 V.2.2)Angaben zu den Angeboten Anzahl der eingegangenen Angebote: 1 Anzahl der eingegangenen Angebote von KMU: 0 Anzahl der eingegangenen Angebote von Bietern aus anderen EU-Mitgliedstaaten: 0 Anzahl der eingegangenen Angebote von Bietern aus Nicht-EU-Mitgliedstaaten: 0 Anzahl der elektronisch eingegangenen Angebote: 0 Der Auftrag wurde an einen Zusammenschluss aus Wirtschaftsteilnehmern vergeben: nein V.2.3)Name und Anschrift des Wirtschaftsteilnehmers, zu dessen Gunsten der Zuschlag erteilt wurde Offizielle Bezeichnung: ADREM INVEST Nationale Identifikationsnummer: RO 3020924 Postanschrift: Strada Alexandrina, Nr. 20-22 Ort: Bucuresti NUTS-Code: RO321 Bucureti Postleitzahl: 014206 Land: Rumänien E-Mail: [22]angelica.panduru@adrem.ro Telefon: +40 212335920/21 Fax: +40 212335982 Internet-Adresse: [23]www.adrem.ro Der Auftragnehmer ist ein KMU: nein V.2.4)Angaben zum Wert des Auftrags/Loses (ohne MwSt.) (Sind Sie mit der Veröffentlichung einverstanden? ja) Ursprünglich veranschlagter Gesamtwert des Auftrags/des Loses: 23 538 688.39 RON Gesamtwert des Auftrags/Loses: 23 538 688.39 RON V.2.5)Angaben zur Vergabe von Unteraufträgen V.2.6)Für Gelegenheitskäufe gezahlter Preis Abschnitt V: Auftragsvergabe Auftrags-Nr.: 1841 Bezeichnung des Auftrags: Contract subsecvent Servicii de reparatii de tip R1, de reparaþii accidentale de tip RA, revizii tehnice de tip RT, reparatii de echipamente energetice REE, reparatii de tip R2+RA2, ce se vor efectua în Reelele Electrice de Distribuie Medie si Joasã Tensiune (RED MT-JT) Ein Auftrag/Los wurde vergeben: ja V.2)Auftragsvergabe V.2.1)Tag des Vertragsabschlusses: 30/04/2020 V.2.2)Angaben zu den Angeboten Anzahl der eingegangenen Angebote: 1 Anzahl der eingegangenen Angebote von KMU: 0 Anzahl der eingegangenen Angebote von Bietern aus anderen EU-Mitgliedstaaten: 0 Anzahl der eingegangenen Angebote von Bietern aus Nicht-EU-Mitgliedstaaten: 0 Anzahl der elektronisch eingegangenen Angebote: 0 Der Auftrag wurde an einen Zusammenschluss aus Wirtschaftsteilnehmern vergeben: nein V.2.3)Name und Anschrift des Wirtschaftsteilnehmers, zu dessen Gunsten der Zuschlag erteilt wurde Offizielle Bezeichnung: ADREM INVEST Nationale Identifikationsnummer: RO 3020924 Postanschrift: Strada Alexandrina, Nr. 20-22 Ort: Bucuresti NUTS-Code: RO321 Bucureti Postleitzahl: 014206 Land: Rumänien E-Mail: [24]angelica.panduru@adrem.ro Telefon: +40 212335920/21 Fax: +40 212335982 Internet-Adresse: [25]www.adrem.ro Der Auftragnehmer ist ein KMU: nein V.2.4)Angaben zum Wert des Auftrags/Loses (ohne MwSt.) (Sind Sie mit der Veröffentlichung einverstanden? ja) Ursprünglich veranschlagter Gesamtwert des Auftrags/des Loses: 23 377 040.02 RON Gesamtwert des Auftrags/Loses: 23 377 040.02 RON V.2.5)Angaben zur Vergabe von Unteraufträgen V.2.6)Für Gelegenheitskäufe gezahlter Preis Abschnitt V: Auftragsvergabe Auftrags-Nr.: 213703.0-0 Bezeichnung des Auftrags: Contract subsecvent Servicii de reparaii de tip R1, de reparaii accidentale de tip RA, revizii tehnice de tip RT, reparaii de echipamente energetice REE, reparaii de tip R2+RA2, ce se vor efectua în Reelele Electrice de Distribuie Medie i Joas Tensiune (RED MT-JT) ale Achizitorului Ein Auftrag/Los wurde vergeben: ja V.2)Auftragsvergabe V.2.1)Tag des Vertragsabschlusses: 21/10/2021 V.2.2)Angaben zu den Angeboten Anzahl der eingegangenen Angebote: 1 Anzahl der eingegangenen Angebote von KMU: 0 Anzahl der eingegangenen Angebote von Bietern aus anderen EU-Mitgliedstaaten: 0 Anzahl der eingegangenen Angebote von Bietern aus Nicht-EU-Mitgliedstaaten: 0 Anzahl der elektronisch eingegangenen Angebote: 0 Der Auftrag wurde an einen Zusammenschluss aus Wirtschaftsteilnehmern vergeben: nein V.2.3)Name und Anschrift des Wirtschaftsteilnehmers, zu dessen Gunsten der Zuschlag erteilt wurde Offizielle Bezeichnung: ADREM INVEST Nationale Identifikationsnummer: RO 3020924 Postanschrift: Strada Alexandrina, Nr. 20-22 Ort: Bucuresti NUTS-Code: RO321 Bucureti Postleitzahl: 014206 Land: Rumänien E-Mail: [26]angelica.panduru@adrem.ro Telefon: +40 212335920/21 Fax: +40 212335982 Internet-Adresse: [27]www.adrem.ro Der Auftragnehmer ist ein KMU: nein V.2.4)Angaben zum Wert des Auftrags/Loses (ohne MwSt.) (Sind Sie mit der Veröffentlichung einverstanden? ja) Ursprünglich veranschlagter Gesamtwert des Auftrags/des Loses: 25 566 285.99 RON Gesamtwert des Auftrags/Loses: 25 566 285.99 RON V.2.5)Angaben zur Vergabe von Unteraufträgen V.2.6)Für Gelegenheitskäufe gezahlter Preis Abschnitt V: Auftragsvergabe Auftrags-Nr.: Q1_2023 Bezeichnung des Auftrags: Contract subsecvent Servicii de reparaii de tip R1, de reparaii accidentale de tip RA, revizii tehnice de tip RT, reparaii de echipamente energetice REE, reparaii de tip R2+RA2, ce se vor efectua în Reelele Electrice de Distribuie Medie i Joas Tensiune (RED MT-JT) ale Achizitorului Ein Auftrag/Los wurde vergeben: ja V.2)Auftragsvergabe V.2.1)Tag des Vertragsabschlusses: 01/02/2023 V.2.2)Angaben zu den Angeboten Anzahl der eingegangenen Angebote: 1 Anzahl der eingegangenen Angebote von KMU: 0 Anzahl der eingegangenen Angebote von Bietern aus anderen EU-Mitgliedstaaten: 0 Anzahl der eingegangenen Angebote von Bietern aus Nicht-EU-Mitgliedstaaten: 0 Anzahl der elektronisch eingegangenen Angebote: 0 Der Auftrag wurde an einen Zusammenschluss aus Wirtschaftsteilnehmern vergeben: nein V.2.3)Name und Anschrift des Wirtschaftsteilnehmers, zu dessen Gunsten der Zuschlag erteilt wurde Offizielle Bezeichnung: ADREM INVEST Nationale Identifikationsnummer: RO 3020924 Postanschrift: Strada Alexandrina, Nr. 20-22 Ort: Bucuresti NUTS-Code: RO321 Bucureti Postleitzahl: 014206 Land: Rumänien E-Mail: [28]angelica.panduru@adrem.ro Telefon: +40 212335920/21 Fax: +40 212335982 Internet-Adresse: [29]www.adrem.ro Der Auftragnehmer ist ein KMU: nein V.2.4)Angaben zum Wert des Auftrags/Loses (ohne MwSt.) (Sind Sie mit der Veröffentlichung einverstanden? ja) Ursprünglich veranschlagter Gesamtwert des Auftrags/des Loses: 43 302 242.87 RON Gesamtwert des Auftrags/Loses: 43 302 242.87 RON V.2.5)Angaben zur Vergabe von Unteraufträgen V.2.6)Für Gelegenheitskäufe gezahlter Preis Abschnitt VI: Weitere Angaben VI.3)Zusätzliche Angaben: In vederea completarii DUAE operatorii economici interesati pot accesa unul din urmatoarele linkuri [30]https://ec.europa.eu/growth/toolsdatabases/espd/filter si/sau [31]https://ec.europa.eu/tools/espd.În cazul în care exist discrepane între informaiile prevzute în DUAE i cele prevzute în anunul de participare, prevaleaz informaiile din anun, DUAE urmând a fi revizuit corespunztor. La data, ora si locul de depunere a candidaturilor, prevazute in anuntul de participare, se vor depune solicitarea de participare inclusiv DUAE, Declaratia privind neîncadrarea în situatiile prevazute la art. 73 din Legea nr. 99/2016 (Formular conflict interese art 73), acord de subcontractare (daca este cazul), acord de asociere (daca este cazul), angajament privind sustinerea (daca este cazul), tabelul cu date cu caracter personal - atat in format electronic cat si pe suport de hartie , conform cerintelor din caietul de sarcini. Documentele justificative prin care se demonstreaza indeplinirea tuturor criteriilor de calificare si selectie in conformitate cu informatiile cuprinse in DUAE, vor fi solicitate tuturor candidatilor selectati inainte de transmiterea invitatiei pentru etapa a doua a procedurii de atribuire, urmand ca ofertele tehnico-financiare sa fie depuse, numai de candidatii calificati, dupa primirea invitatiei de participare la negociere. Numarul de operatori economici preconizat nu este limitativ. Entitatea contractanta nu doreste limitarea participantilor. Daca se constata ca ofertele clasate pe primul loc, dupa derularea rundelor de negocieri, au punctaje egale, entitatea contractanta, va face departajarea avand in vedere punctajul obtinut la factorii de evaluare in ordinea descrescatoare a ponderilor acestora. In situatia in care egalitatea se mentine, entitatea contractanta are dreptul sa solicite noi propuneri financiare si oferta castigatoare va fi desemnata cea cu propunerea financiara cea mai mica. Preturile vor fi calculate cu maxim doua zecimale. Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta: 180 de zile de la data limita stabilita pentru depunere a ofertelor. Dovada constituirii garantiei de participare trebuie sa fie prezentata pana la data si ora limita de depunere a ofertelor (tehnica si financiara). Orice posibil ofertant are dreptul de a solicita clarificari despre elementele cuprinse in prezenta documentatie. Modificarea/ completarea Clauzelor contractuale obligatorii (Obiectul si pretul acordului cadru/contractului, Durata contractului, Documentele contractului,Obligatiile principale ale partilor, Sanctiuni pentru nerespectarea culpabila a obligatiilor) poate fi solicitata de catre posibilii ofertanti, motivat , doar in perioada clarificarilor referitoare la documentatia de atribuire asa cum este prevazuta la sectiunea I.3). Entitatea contractant va rspunde doar la solicitrile de clarificri adresate de operatorii economici pân la termenul-limit stabilit in sectiunea I.3. Entitatea contractanta va raspunde la solicitarile de clarificari cu 10 zile înainte de termenul stabilit pentru depunerea solicitarilor de participare. Nota: Evaluarea ofertei financiare se va face in baza a 6 idicatori T1-T6, conform mentiunilor prevazute la sectiunea IV.4.2. Numarul total de puncte pentru factorul de evaluare economic: pretul ofertei este de 75 puncte. VI.4)Rechtsbehelfsverfahren/Nachprüfungsverfahren VI.4.1)Zuständige Stelle für Rechtsbehelfs-/Nachprüfungsverfahren Offizielle Bezeichnung: Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor Postanschrift: Str. Stavropoleos nr. 6, sector 3 Ort: Bucuresti Postleitzahl: 030084 Land: Rumänien E-Mail: [32]office@cnsc.ro Telefon: +40 213104641 Fax: +40 213104642 / +40 218900745 Internet-Adresse: [33]www.cnsc.ro VI.5)Tag der Absendung dieser Bekanntmachung: 27/04/2023 References 12. mailto:viorel.catana@cez.ro?subject=TED 13. http://www.distributieoltenia.ro/ 14. http://www.e-licitatie.ro/ 15. https://ted.europa.eu/udl?uri=TED:NOTICE:571452-2018:TEXT:DE:HTML 16. mailto:angelica.panduru@adrem.ro?subject=TED 17. http://www.adrem.ro/ 18. mailto:angelica.panduru@adrem.ro?subject=TED 19. http://www.adrem.ro/ 20. mailto:angelica.panduru@adrem.ro?subject=TED 21. http://www.adrem.ro/ 22. mailto:angelica.panduru@adrem.ro?subject=TED 23. http://www.adrem.ro/ 24. mailto:angelica.panduru@adrem.ro?subject=TED 25. http://www.adrem.ro/ 26. mailto:angelica.panduru@adrem.ro?subject=TED 27. http://www.adrem.ro/ 28. mailto:angelica.panduru@adrem.ro?subject=TED 29. http://www.adrem.ro/ 30. https://ec.europa.eu/growth/toolsdatabases/espd/filter 31. https://ec.europa.eu/tools/espd 32. mailto:office@cnsc.ro?subject=TED 33. http://www.cnsc.ro/ -------------------------------------------------------------------------------- Database Operation & Alert Service (icc-hofmann) for: The Office for Official Publications of the European Communities The Federal Office of Foreign Trade Information Phone: +49 6082-910101, Fax: +49 6082-910200, URL: http://www.icc-hofmann.de