Ausschreibungen und Aufträge: Fensterreinigung - DK-Ebeltoft Fensterreinigung Dokument Nr...: 260098-2023 (ID: 2023050209041197637) Veröffentlicht: 02.05.2023 * DK-Ebeltoft: Fensterreinigung 2023/S 85/2023 260098 Bekanntmachung vergebener Aufträge Ergebnisse des Vergabeverfahrens Dienstleistungen Rechtsgrundlage: Richtlinie 2014/24/EU Abschnitt I: Öffentlicher Auftraggeber I.1)Name und Adressen Offizielle Bezeichnung: Syddjurs Kommune - Teknik og Miljø Nationale Identifikationsnummer: 29189978 Postanschrift: Lundbergsvej 2 Ort: Ebeltoft NUTS-Code: DK042 Østjylland Postleitzahl: 8400 Land: Dänemark Kontaktstelle(n): Thomas Nielsen E-Mail: [7]thoni@syddjurs.dk Telefon: +45 30125396 Internet-Adresse(n): Hauptadresse: [8]https://permalink.mercell.com/201915574.aspx Adresse des Beschafferprofils: [9]http://www.syddjurs.dk/ I.4)Art des öffentlichen Auftraggebers Agentur/Amt auf regionaler oder lokaler Ebene I.5)Haupttätigkeit(en) Allgemeine öffentliche Verwaltung Abschnitt II: Gegenstand II.1)Umfang der Beschaffung II.1.1)Bezeichnung des Auftrags: Annulleringsbekendtgørelse af udbud på vinduespolering II.1.2)CPV-Code Hauptteil 90911300 Fensterreinigung II.1.3)Art des Auftrags Dienstleistungen II.1.4)Kurze Beschreibung: Annullering af udbud på Vinduespolering på ca. 36 lokationer fordelt på 2 delaftaler under Syddjurs Kommune. Vinduespolering omfatter ind- og udvendige facadeglas, samt pris på polering af internt glas. Lokationer fordeles på skoler - daginstitutioner - bofællesskaber og administration. II.1.6)Angaben zu den Losen Aufteilung des Auftrags in Lose: ja II.2)Beschreibung II.2.1)Bezeichnung des Auftrags: Delaftale 1: Hornslet området Los-Nr.: 1 II.2.2)Weitere(r) CPV-Code(s) 90911300 Fensterreinigung II.2.3)Erfüllungsort NUTS-Code: DK042 Østjylland II.2.4)Beschreibung der Beschaffung: Vinduespolering på ca. 18 lokationer i Hornslet området under Syddjurs Kommune. Vinduespolering omfatter ind- og udvendige facadeglas, samt pris på polering af internt glas. Lokationer fordeles på skoler - daginstitutioner - bofællesskaber og administration. II.2.5)Zuschlagskriterien Preis II.2.11)Angaben zu Optionen Optionen: nein II.2.13)Angaben zu Mitteln der Europäischen Union Der Auftrag steht in Verbindung mit einem Vorhaben und/oder Programm, das aus Mitteln der EU finanziert wird: nein II.2.14)Zusätzliche Angaben II.2)Beschreibung II.2.1)Bezeichnung des Auftrags: Delaftale 2: Rønde området Los-Nr.: 2 II.2.2)Weitere(r) CPV-Code(s) 90911300 Fensterreinigung II.2.3)Erfüllungsort NUTS-Code: DK042 Østjylland II.2.4)Beschreibung der Beschaffung: Vinduespolering på ca. 18 lokationer fordelt i Rønde området under Syddjurs Kommune. Vinduespolering omfatter ind- og udvendige facadeglas, samt pris på polering af internt glas. Lokationer fordeles på skoler - daginstitutioner - bofællesskaber og administration. II.2.5)Zuschlagskriterien Preis II.2.11)Angaben zu Optionen Optionen: nein II.2.13)Angaben zu Mitteln der Europäischen Union Der Auftrag steht in Verbindung mit einem Vorhaben und/oder Programm, das aus Mitteln der EU finanziert wird: nein II.2.14)Zusätzliche Angaben Abschnitt IV: Verfahren IV.1)Beschreibung IV.1.1)Verfahrensart Offenes Verfahren IV.1.3)Angaben zur Rahmenvereinbarung oder zum dynamischen Beschaffungssystem IV.1.8)Angaben zum Beschaffungsübereinkommen (GPA) Der Auftrag fällt unter das Beschaffungsübereinkommen: nein IV.2)Verwaltungsangaben IV.2.1)Frühere Bekanntmachung zu diesem Verfahren Bekanntmachungsnummer im ABl.: [10]2023/S 080-241014 IV.2.8)Angaben zur Beendigung des dynamischen Beschaffungssystems IV.2.9)Angaben zur Beendigung des Aufrufs zum Wettbewerb in Form einer Vorinformation Abschnitt V: Auftragsvergabe Los-Nr.: 1 Bezeichnung des Auftrags: Delaftale 1: Hornslet området Ein Auftrag/Los wurde vergeben: nein V.1)Information über die Nichtvergabe Der Auftrag/Das Los wird nicht vergeben Sonstige Gründe (Einstellung des Verfahrens) Abschnitt V: Auftragsvergabe Los-Nr.: 2 Bezeichnung des Auftrags: Delaftale 2: Rønde området Ein Auftrag/Los wurde vergeben: nein V.1)Information über die Nichtvergabe Der Auftrag/Das Los wird nicht vergeben Sonstige Gründe (Einstellung des Verfahrens) Abschnitt VI: Weitere Angaben VI.3)Zusätzliche Angaben: Ansøger har ubetalt forfalden gæld på 50.000 kr. til offentlige myndigheder vedrørende skatter, afgifter eller bidrag til sociale sikringsordninger i henhold til dansk lovgivning eller lovgivning i det land, hvor ansøgeren eller tilbudsgiveren er etableret, jf. udbudslovens § 137, stk. 1, nr. 6. Udelukkelsesgrunden er angivet her, da udbudssystemet ikke giver adgang til det i ESPD. Kontraktbilag 4A ligger både på hoved udbuddet samt på de to delaftaler - arket er ens alle tre steder, og skal kun udfyldes én gang. VI.4)Rechtsbehelfsverfahren/Nachprüfungsverfahren VI.4.1)Zuständige Stelle für Rechtsbehelfs-/Nachprüfungsverfahren Offizielle Bezeichnung: Klagenævnet for Udbud - Nævnenes Hus Postanschrift: Toldboden 2 Ort: Viborg Postleitzahl: 8800 Land: Dänemark E-Mail: [11]klfu@naevneneshus.dk Telefon: +45 72405600 Fax: +45 33307799 Internet-Adresse: [12]http://www.naevneneshus.dk VI.4.3)Einlegung von Rechtsbehelfen Genaue Angaben zu den Fristen für die Einlegung von Rechtsbehelfen: Præcise oplysninger om klagefrist(er): I henhold til LBK nr. 593 af 02.06.2016 om lov om Klagenævnet for Udbud gælder følgende klagefrister i relation til gennemførelse af udbud: Klage over ikke at være prækvalificeret skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har afsendt en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet prækvalificeret, hvis underretningen har angivet en kort redegørelse for de relevante grunde for beslutningen, jf. lovens § 7, stk. 1. Klage over tildeling af kontrakten skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 45 dage efter, at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt. Klage i forbindelse med indgåelse af en rammeaftale skal indgives inden 6 måneder regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiver har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere. Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstillperioden, jf. lovens § 6, stk. 4. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i standstill-perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1. Samtidig med indgivelse af klage skal der indbetales et klagegebyr på kr. 20.000 til Klagenævnet for Udbud. VI.4.4)Stelle, die Auskünfte über die Einlegung von Rechtsbehelfen erteilt Offizielle Bezeichnung: Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen Postanschrift: Carl Jacobsens Vej 35 Ort: Valby Postleitzahl: 2500 Land: Dänemark E-Mail: [13]kfst@kfst.dk Telefon: +45 41715000 Fax: +45 41715100 Internet-Adresse: [14]http://www.kfst.dk VI.5)Tag der Absendung dieser Bekanntmachung: 27/04/2023 References 7. mailto:thoni@syddjurs.dk?subject=TED 8. https://permalink.mercell.com/201915574.aspx 9. http://www.syddjurs.dk/ 10. https://ted.europa.eu/udl?uri=TED:NOTICE:241014-2023:TEXT:DE:HTML 11. mailto:klfu@naevneneshus.dk?subject=TED 12. http://www.naevneneshus.dk/ 13. mailto:kfst@kfst.dk?subject=TED 14. http://www.kfst.dk/ -------------------------------------------------------------------------------- Database Operation & Alert Service (icc-hofmann) for: The Office for Official Publications of the European Communities The Federal Office of Foreign Trade Information Phone: +49 6082-910101, Fax: +49 6082-910200, URL: http://www.icc-hofmann.de