Ausschreibungen und Aufträge: Militäruniformen - RO-Bucureti Militäruniformen Dokument Nr...: 259980-2023 (ID: 2023050209033897525) Veröffentlicht: 02.05.2023 * RO-Bucureti: Militäruniformen 2023/S 85/2023 259980 Bekanntmachung vergebener Aufträge Ergebnisse des Vergabeverfahrens Lieferauftrag Rechtsgrundlage: Richtlinie 2014/24/EU Abschnitt I: Öffentlicher Auftraggeber I.1)Name und Adressen Offizielle Bezeichnung: Unitatea Militara 0251 Bucuresti Nationale Identifikationsnummer: 4192782 Postanschrift: Strada: Jandarmeriei, nr. 9-11 Ort: Bucuresti NUTS-Code: RO321 Bucureti Postleitzahl: 013894 Land: Rumänien Kontaktstelle(n): Gabriel Anghelina E-Mail: [7]robert.anghelina@jandarmeriaromana.ro Telefon: +40 0214096511 Fax: +40 213198071 Internet-Adresse(n): Hauptadresse: [8]www.jandarmeriaromana.ro Adresse des Beschafferprofils: [9]www.e-licitatie.ro I.4)Art des öffentlichen Auftraggebers Andere: UM 0251 I.5)Haupttätigkeit(en) Öffentliche Sicherheit und Ordnung Abschnitt II: Gegenstand II.1)Umfang der Beschaffung II.1.1)Bezeichnung des Auftrags: Acord-cadru de furnizare camasi din cadrul uniformei de reprezentare Referenznummer der Bekanntmachung: 4192782_2022_PAAPD1378365 II.1.2)CPV-Code Hauptteil 35811300 Militäruniformen II.1.3)Art des Auftrags Lieferauftrag II.1.4)Kurze Beschreibung: Obiectul achiziiei îl constituie achiziia de cmi pentru echiparea absolvenilor promoiilor 2023 - 2025, precum i pentru echiparea cadrelor militare din Jandarmeria Român. Operatorii economici interesai pot solicita clarificri/informaii suplimentare pân în a 18-a zi înainte de termenul de limit de depunere a ofertelor. Autoritatea contractant va rspunde, în mod clar i competent, tuturor solicitrilor de clarificare/ informaii suplimentare cu 11 zile înainte de termenul de depunere a ofertelor. Acordul-cadru va fi încheiat cu un singur operator economic care face obiectul procedurii de achiziie, respectiv, ofertantul clasat pe primul loc, pe baza criteriului de atribuire cel mai bun raport calitate-pre. Contractele subsecvente nu se vor încheia prin reluarea competiiei în SEAP. II.1.6)Angaben zu den Losen Aufteilung des Auftrags in Lose: ja II.1.7)Gesamtwert der Beschaffung (ohne MwSt.) Wert ohne MwSt.: 6 451 722.00 RON II.2)Beschreibung II.2.1)Bezeichnung des Auftrags: Cma alba/bleu pentru barbati/femei Los-Nr.: 1 II.2.2)Weitere(r) CPV-Code(s) 35811300 Militäruniformen II.2.3)Erfüllungsort NUTS-Code: RO321 Bucureti Hauptort der Ausführung: Sediile a 7 uniti militare de jandarmi II.2.4)Beschreibung der Beschaffung: Autoritatea contractant intenioneaz s achiziioneaze pentru lotul 1, urmtoarele: - Cma alb pentru brbai: minim 2.000 i maxim 8.000 buci, conform specificaiei tehnice nr. 190.497 din 13.04.2017 anexata la caietul de sarcini; - Cma bleu pentru brbai: minim 3.000 i maxim 15.000 buci, conform specificaiei tehnice nr. 190.497 din 13.04.2017 anexata la caietul de sarcini; - Cma alb pentru femei: minim 700 i maxim 1.700 buci, conform specificaiei tehnice nr. 190.496 din 13.04.2017 anexata la caietul de sarcini; - Cma bleu pentru femei: minim 1.000 i maxim 2.000 bucati, conform specificaiei tehnice nr. 190.496 din 13.04.2017 anexata la caietul de sarcini; Cantitate contract subsecvent: - Cma alb pentru brbai: minim 500 i maxim 2.500 buci; - Cma bleu pentru brbai: minim 500 i maxim 2.500 buci; - Cma alb pentru femei: minim 200 i maxim 1.000 buci; - Cma bleu pentru femei: minim 200 i maxim 1.000 bucati; Valoarea celui mai mare contract subsecvent va fi de: 595.000,00 lei fr TVA pentru Lotul nr. 1; II.2.5)Zuschlagskriterien Qualitätskriterium - Name: Garanie suplimentar / Gewichtung: 10 Preis - Gewichtung: 90 II.2.11)Angaben zu Optionen Optionen: nein II.2.13)Angaben zu Mitteln der Europäischen Union Der Auftrag steht in Verbindung mit einem Vorhaben und/oder Programm, das aus Mitteln der EU finanziert wird: nein II.2.14)Zusätzliche Angaben Se va oferta intreaga cantitate a lotului aferenta acordului-cadru. II.2)Beschreibung II.2.1)Bezeichnung des Auftrags: Camasa-bluza cu maneca scurta/lunga pentru barbati/femei Los-Nr.: 2 II.2.2)Weitere(r) CPV-Code(s) 35811300 Militäruniformen II.2.3)Erfüllungsort NUTS-Code: RO321 Bucureti Hauptort der Ausführung: Sediile a 7 uniti militare de jandarmi II.2.4)Beschreibung der Beschaffung: Autoritatea contractant intenioneaz s achiziioneaze pentru lotul 1, urmtoarele: - Cma - bluz cu mânec lung pentru brbai: minim 2.500 i maxim 20.000 buci, conform specificaiei tehnice nr. 190.492 din 13.04.2017 anexata la caietul de sarcini; - Cma - bluz cu mânec scurt pentru brbai: minim 3.000 i maxim 20.000 buci, conform specificaiei tehnice nr. 190.494 din 13.04.2017 anexata la caietul de sarcini; - Cma - bluz cu mânec lung pentru femei: minim 1.200 i maxim 2.500 buci, conform specificaiei tehnice nr. 190.493 din 13.04.2017 anexata la caietul de sarcini; - Cma - bluz cu mânec scurt pentru femei: minim 1.000 i maxim 2.500 bucati, conform specificaiei tehnice nr. 190.495 din 13.04.2017 anexata la caietul de sarcini; Cantitate contract subsecvent: - Cma - bluz cu mânec lung pentru brbai: minim 1.000 i maxim 5.000 buci; - Cma - bluz cu mânec scurt pentru brbai: minim 1.000 i maxim 5.000 buci; - Cma - bluz cu mânec lung pentru femei: minim 200 i maxim 1.000 buci; - Cma - bluz cu mânec scurt pentru femei: minim 200 i maxim 1.000 bucati; Valoarea celui mai mare contract subsecvent va fi de: 1.380.000,00 lei fr TVA pentru Lotul nr. 2; II.2.5)Zuschlagskriterien Qualitätskriterium - Name: Garanie suplimentar / Gewichtung: 10 Preis - Gewichtung: 90 II.2.11)Angaben zu Optionen Optionen: nein II.2.13)Angaben zu Mitteln der Europäischen Union Der Auftrag steht in Verbindung mit einem Vorhaben und/oder Programm, das aus Mitteln der EU finanziert wird: nein II.2.14)Zusätzliche Angaben Se va oferta intreaga cantitate a lotului aferenta acordului-cadru. Abschnitt IV: Verfahren IV.1)Beschreibung IV.1.1)Verfahrensart Offenes Verfahren IV.1.3)Angaben zur Rahmenvereinbarung oder zum dynamischen Beschaffungssystem IV.1.8)Angaben zum Beschaffungsübereinkommen (GPA) Der Auftrag fällt unter das Beschaffungsübereinkommen: nein IV.2)Verwaltungsangaben IV.2.1)Frühere Bekanntmachung zu diesem Verfahren Bekanntmachungsnummer im ABl.: [10]2023/S 001-000574 IV.2.8)Angaben zur Beendigung des dynamischen Beschaffungssystems IV.2.9)Angaben zur Beendigung des Aufrufs zum Wettbewerb in Form einer Vorinformation Abschnitt V: Auftragsvergabe Auftrags-Nr.: 224.745 Los-Nr.: 2 Bezeichnung des Auftrags: Acord-cadru de furnizare produse Ein Auftrag/Los wurde vergeben: ja V.2)Auftragsvergabe V.2.1)Tag des Vertragsabschlusses: 05/04/2023 V.2.2)Angaben zu den Angeboten Anzahl der eingegangenen Angebote: 2 Anzahl der eingegangenen Angebote von KMU: 2 Anzahl der eingegangenen Angebote von Bietern aus anderen EU-Mitgliedstaaten: 0 Anzahl der eingegangenen Angebote von Bietern aus Nicht-EU-Mitgliedstaaten: 0 Anzahl der elektronisch eingegangenen Angebote: 2 Der Auftrag wurde an einen Zusammenschluss aus Wirtschaftsteilnehmern vergeben: nein V.2.3)Name und Anschrift des Wirtschaftsteilnehmers, zu dessen Gunsten der Zuschlag erteilt wurde Offizielle Bezeichnung: MENTOR Nationale Identifikationsnummer: RO 2292475 Postanschrift: Strada calea severinului , Nr. 46 c Ort: Craiova NUTS-Code: RO411 Dolj Postleitzahl: 210610 Land: Rumänien E-Mail: [11]mihaela_manescu@yahoo.com Telefon: +40 0744788464/+40 0251596973 Fax: +40 0251471065 Der Auftragnehmer ist ein KMU: ja V.2.4)Angaben zum Wert des Auftrags/Loses (ohne MwSt.) Ursprünglich veranschlagter Gesamtwert des Auftrags/des Loses: 5 175 000.00 RON Gesamtwert des Auftrags/Loses: 4 485 000.00 RON V.2.5)Angaben zur Vergabe von Unteraufträgen Abschnitt V: Auftragsvergabe Auftrags-Nr.: 224.744 Los-Nr.: 1 Bezeichnung des Auftrags: Acord-cadru de furnizare produse Ein Auftrag/Los wurde vergeben: ja V.2)Auftragsvergabe V.2.1)Tag des Vertragsabschlusses: 03/04/2023 V.2.2)Angaben zu den Angeboten Anzahl der eingegangenen Angebote: 3 Anzahl der eingegangenen Angebote von KMU: 3 Anzahl der eingegangenen Angebote von Bietern aus anderen EU-Mitgliedstaaten: 0 Anzahl der eingegangenen Angebote von Bietern aus Nicht-EU-Mitgliedstaaten: 0 Anzahl der elektronisch eingegangenen Angebote: 3 Der Auftrag wurde an einen Zusammenschluss aus Wirtschaftsteilnehmern vergeben: nein V.2.3)Name und Anschrift des Wirtschaftsteilnehmers, zu dessen Gunsten der Zuschlag erteilt wurde Offizielle Bezeichnung: Europrotect Safety SRL Nationale Identifikationsnummer: RO 26194113 Postanschrift: Strada Principala, Nr. 424D Ort: Bucovat NUTS-Code: RO411 Dolj Postleitzahl: 207125 Land: Rumänien E-Mail: [12]camelia.jifcu@europrotect.ro Telefon: +40 729884189 Fax: +402 51418932 Der Auftragnehmer ist ein KMU: ja V.2.4)Angaben zum Wert des Auftrags/Loses (ohne MwSt.) Ursprünglich veranschlagter Gesamtwert des Auftrags/des Loses: 2 269 500.00 RON Gesamtwert des Auftrags/Loses: 1 966 722.00 RON V.2.5)Angaben zur Vergabe von Unteraufträgen Abschnitt VI: Weitere Angaben VI.3)Zusätzliche Angaben: Cerintele tehnice definite la nivelul anuntului de participare, caietului de sarcini sau altor documente complementare, prin trimiterea standardelor, la un anumit producator, la marci, brevete, tipuri, la o origine sau la o productie/metoda specifica de fabricatie/prestare/executie, vor fi intelese ca fiind insotite de mentiunea sau echivalent. Acordul/acordurile-cadru va/vor fi încheiat/e cu câte un singur operator economic, conform prevederilor art. 115 alin. (2) lit. a) din Legea nr. 98/2016 privind achiziiile publice. Atunci când intenioneaz s atribuie un contract subsecvent de achiziie public, autoritatea contractant va consulta, în scris, prin e-mail, operatorul economic, solicitându-i acestuia completarea ofertei. Contractele subsecvente nu se vor încheia prin reluarea competiiei în SEAP. Ofertantul va prezenta informaii privind partea din contract pe care operatorul economic are, eventual, intenia s o subcontracteze. Ofertantul va prezenta informaiile privind asociaia prin completarea D.U.A.E. În cazul asocierii, se va depune acordul de asociere i propriul dosar de calificare, deoarece criteriile de calificare referitoare la situaia personal a ofertantului trebuie s fie respectate de fiecare asociat în parte, iar criteriile de calificare referitoare la capacitatea de exercitare a activitii profesionale trebuie s fie respectate de fiecare asociat în parte pentru partea de contract pe care acesta o realizeaz. Capacitatea tehnic i profesional se va demonstra prin luarea în considerare a resurselor tuturor membrilor asocierii. În cazul în care ofert comun este declarat câtigtoare, la încheierea acordului-cadru cu autoritatea contractant, asociaia îi va legaliza asocierea, prezentând contractul de asociere, autentificat sau legalizat notarial, cu urmtoarele clauze obligatorii: prile contractante, obiectul, scopul, durata asocierii, execuia contractului i contribuia prilor la execuia acestui contract, cauzele de încetare a asocierii, confidenialitate, litigii. Liderul asocierii va fi pe deplin responsabil în faa autoritii contractante pentru execuia contractului. Contractul de asociere, autentificat sau legalizat notarial, va constitui anex la contractul încheiat cu autoritatea contractant. Produsele vor fi livrate cantitativ i calitativ, la locaiile indicate în Caietul de sarcini nr. 211.852 din 21.10.2022. Prile contractante au dreptul, pe durata îndeplinirii acordului-cadru, de a conveni modificarea clauzelor acordului-cadru, prin act adiional, în conformitate cu prevederile art. 221 i art. 222 din Legea 98/2016, privind achiziiile publice. VI.4)Rechtsbehelfsverfahren/Nachprüfungsverfahren VI.4.1)Zuständige Stelle für Rechtsbehelfs-/Nachprüfungsverfahren Offizielle Bezeichnung: Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor Postanschrift: Str. Stavropoleos nr. 6, sector 3 Ort: Bucuresti Postleitzahl: 030084 Land: Rumänien E-Mail: [13]office@cnsc.ro Telefon: +40 213104641 Fax: +40 213104642 / +40 218900745 Internet-Adresse: [14]http://www.cnsc.ro VI.4.4)Stelle, die Auskünfte über die Einlegung von Rechtsbehelfen erteilt Offizielle Bezeichnung: Compartimentul intern specializat din cadrul autoritii contractante Postanschrift: Str. Jandarmeriei nr. 9-11, sector 1 Ort: Bucuresti Postleitzahl: 013894 Land: Rumänien E-Mail: [15]achizitii.teritorial@jandarmeriaromana.ro Telefon: +40 214096209 Fax: +40 213198071 Internet-Adresse: [16]http://www.jandarmeriaromana.ro/ VI.5)Tag der Absendung dieser Bekanntmachung: 27/04/2023 References 7. mailto:robert.anghelina@jandarmeriaromana.ro?subject=TED 8. http://www.jandarmeriaromana.ro/ 9. http://www.e-licitatie.ro/ 10. https://ted.europa.eu/udl?uri=TED:NOTICE:000574-2023:TEXT:DE:HTML 11. mailto:mihaela_manescu@yahoo.com?subject=TED 12. mailto:camelia.jifcu@europrotect.ro?subject=TED 13. mailto:office@cnsc.ro?subject=TED 14. http://www.cnsc.ro/ 15. mailto:achizitii.teritorial@jandarmeriaromana.ro?subject=TED 16. http://www.jandarmeriaromana.ro/ -------------------------------------------------------------------------------- Database Operation & Alert Service (icc-hofmann) for: The Office for Official Publications of the European Communities The Federal Office of Foreign Trade Information Phone: +49 6082-910101, Fax: +49 6082-910200, URL: http://www.icc-hofmann.de