Ausschreibung: Antineoplastische und immunmodulierende Mittel - RO-Bucureti Antineoplastische und immunmodulierende Mittel Arzneimittel Psycholeptika Varia Analgetika Destilliertes Wasser Antivirale Mittel zur systemischen Anwendung Dokument Nr...: 125888-2023 (ID: 2023030109065058264) Veröffentlicht: 01.03.2023 * RO-Bucureti: Antineoplastische und immunmodulierende Mittel 2023/S 43/2023 125888 Auftragsbekanntmachung Lieferauftrag Rechtsgrundlage: Richtlinie 2014/24/EU Abschnitt I: Öffentlicher Auftraggeber I.1)Name und Adressen Offizielle Bezeichnung: Spitalul Universitar de Urgenta Militar Central "Dr. Carol Davila" Nationale Identifikationsnummer: 4364594 Postanschrift: Strada: Vulcnescu Mircea, nr. 88, Sector: 1, Judet: Bucuresti Ort: Bucuresti NUTS-Code: RO321 Bucureti Postleitzahl: 010825 Land: Rumänien Kontaktstelle(n): Ionut Calacian E-Mail: [6]serviciulachizitii@scumc.ro Telefon: +40 213159131 Fax: +40 213115840 Internet-Adresse(n): Hauptadresse: [7]www.suumc.ro Adresse des Beschafferprofils: [8]www.e-licitatie.ro I.3)Kommunikation Die Auftragsunterlagen stehen für einen uneingeschränkten und vollständigen direkten Zugang gebührenfrei zur Verfügung unter: [9]https://e-licitatie.ro/pub/notices/c-notice/v2/view/100163102 Weitere Auskünfte erteilen/erteilt die oben genannten Kontaktstellen Angebote oder Teilnahmeanträge sind einzureichen an die oben genannten Kontaktstellen I.4)Art des öffentlichen Auftraggebers Ministerium oder sonstige zentral- oder bundesstaatliche Behörde einschließlich regionaler oder lokaler Unterabteilungen I.5)Haupttätigkeit(en) Verteidigung Abschnitt II: Gegenstand II.1)Umfang der Beschaffung II.1.1)Bezeichnung des Auftrags: Medicamente neurologie si diverse - 10 loturi Referenznummer der Bekanntmachung: 4364594202318 II.1.2)CPV-Code Hauptteil 33652000 Antineoplastische und immunmodulierende Mittel II.1.3)Art des Auftrags Lieferauftrag II.1.4)Kurze Beschreibung: Acord cadru furnizare medicamente necesare pentru buna desfasurare a activitatii medicale din cadrul S.U.U.M.C. Aut. contr. va raspunde in mod clar si complet tuturor solicitarilor de clarificare/informatiilor suplimentare, in a 11-a zi inainte de termenul limita de depunere a ofertelor/candidaturilor (raspunsurile clare si complete ale tuturor solicitarilor de clarificare se vor atasa in a 11-a zi inainte de data limita de depunere a ofertelor). Nota: Autoritatea contractanta nu este obligata sa raspunda solicitarilor de clarificari/informatii suplimentare care nu au fost adresate in termenul stabilit la sectiunea I.1 din Fisa de date. Numar zile pana la care se pot solicita clarificari inainte de data limita de depunere a ofertelor/candidaturilor: 20. II.1.5)Geschätzter Gesamtwert Wert ohne MwSt.: 18 036 813.20 RON II.1.6)Angaben zu den Losen Aufteilung des Auftrags in Lose: ja Angebote sind möglich für maximale Anzahl an Losen: 10 Maximale Anzahl an Losen, die an einen Bieter vergeben werden können: 10 Der öffentliche Auftraggeber behält sich das Recht vor, Aufträge unter Zusammenfassung der folgenden Lose oder Losgruppen zu vergeben: Ofertantii pot depune oferte pentru unul sau mai multe loturi. II.2)Beschreibung II.2.1)Bezeichnung des Auftrags: Urapidil 25 mg Los-Nr.: 7 II.2.2)Weitere(r) CPV-Code(s) 33600000 Arzneimittel II.2.3)Erfüllungsort NUTS-Code: RO321 Bucureti Hauptort der Ausführung: Str. Mircea Vulcanescu,nr 88, sector 1, Bucuresti II.2.4)Beschreibung der Beschaffung: cant. min. ac. 100 fiole / max. ac. 80.000 fiole , cant. min. ctr. sub. 1.000 fiole / max. ctr. sub. 8.000 fiole II.2.5)Zuschlagskriterien Die nachstehenden Kriterien Preis II.2.6)Geschätzter Wert Wert ohne MwSt.: 731 200.00 RON II.2.7)Laufzeit des Vertrags, der Rahmenvereinbarung oder des dynamischen Beschaffungssystems Laufzeit in Monaten: 24 Dieser Auftrag kann verlängert werden: nein II.2.10)Angaben über Varianten/Alternativangebote Varianten/Alternativangebote sind zulässig: nein II.2.11)Angaben zu Optionen Optionen: nein II.2.13)Angaben zu Mitteln der Europäischen Union Der Auftrag steht in Verbindung mit einem Vorhaben und/oder Programm, das aus Mitteln der EU finanziert wird: nein II.2.14)Zusätzliche Angaben II.2)Beschreibung II.2.1)Bezeichnung des Auftrags: Fingolimodum 0,5 mg Los-Nr.: 8 II.2.2)Weitere(r) CPV-Code(s) 33652000 Antineoplastische und immunmodulierende Mittel II.2.3)Erfüllungsort NUTS-Code: RO321 Bucureti Hauptort der Ausführung: Str. Mircea Vulcanescu,nr 88, sector 1, Bucuresti II.2.4)Beschreibung der Beschaffung: cant. min. ac. 120 CPR / max. ac. 19.600 CPR , cant. min. ctr. sub. 28 CPR / max. ctr. sub. 2.240 CPR II.2.5)Zuschlagskriterien Die nachstehenden Kriterien Preis II.2.6)Geschätzter Wert Wert ohne MwSt.: 2 506 448.00 RON II.2.7)Laufzeit des Vertrags, der Rahmenvereinbarung oder des dynamischen Beschaffungssystems Laufzeit in Monaten: 24 Dieser Auftrag kann verlängert werden: nein II.2.10)Angaben über Varianten/Alternativangebote Varianten/Alternativangebote sind zulässig: nein II.2.11)Angaben zu Optionen Optionen: nein II.2.13)Angaben zu Mitteln der Europäischen Union Der Auftrag steht in Verbindung mit einem Vorhaben und/oder Programm, das aus Mitteln der EU finanziert wird: nein II.2.14)Zusätzliche Angaben II.2)Beschreibung II.2.1)Bezeichnung des Auftrags: Interferon beta 1 a 44 micrograme cartuse multidoza Los-Nr.: 3 II.2.2)Weitere(r) CPV-Code(s) 33652000 Antineoplastische und immunmodulierende Mittel II.2.3)Erfüllungsort NUTS-Code: RO321 Bucureti Hauptort der Ausführung: Str. Mircea Vulcanescu,nr 88, sector 1, Bucuresti II.2.4)Beschreibung der Beschaffung: cant. min. ac. 86 cartuse / max. ac. 1800 cartuse , cant. min. ctr. sub. 12 cartuse / max. ctr. sub. 172 cartuse II.2.5)Zuschlagskriterien Die nachstehenden Kriterien Preis II.2.6)Geschätzter Wert Wert ohne MwSt.: 1 382 058.00 RON II.2.7)Laufzeit des Vertrags, der Rahmenvereinbarung oder des dynamischen Beschaffungssystems Laufzeit in Monaten: 24 Dieser Auftrag kann verlängert werden: nein II.2.10)Angaben über Varianten/Alternativangebote Varianten/Alternativangebote sind zulässig: nein II.2.11)Angaben zu Optionen Optionen: nein II.2.13)Angaben zu Mitteln der Europäischen Union Der Auftrag steht in Verbindung mit einem Vorhaben und/oder Programm, das aus Mitteln der EU finanziert wird: nein II.2.14)Zusätzliche Angaben II.2)Beschreibung II.2.1)Bezeichnung des Auftrags: Lorazepam fiole Los-Nr.: 5 II.2.2)Weitere(r) CPV-Code(s) 33661500 Psycholeptika II.2.3)Erfüllungsort NUTS-Code: RO321 Bucureti Hauptort der Ausführung: Str. Mircea Vulcanescu,nr 88, sector 1, Bucuresti II.2.4)Beschreibung der Beschaffung: cant. min. ac. 100 fiole / max. ac. 5.000 fiole , cant. min. ctr. sub. 10 fiole / max. ctr. sub. 500 fiole II.2.5)Zuschlagskriterien Die nachstehenden Kriterien Preis II.2.6)Geschätzter Wert Wert ohne MwSt.: 21 700.00 RON II.2.7)Laufzeit des Vertrags, der Rahmenvereinbarung oder des dynamischen Beschaffungssystems Laufzeit in Monaten: 24 Dieser Auftrag kann verlängert werden: nein II.2.10)Angaben über Varianten/Alternativangebote Varianten/Alternativangebote sind zulässig: nein II.2.11)Angaben zu Optionen Optionen: nein II.2.13)Angaben zu Mitteln der Europäischen Union Der Auftrag steht in Verbindung mit einem Vorhaben und/oder Programm, das aus Mitteln der EU finanziert wird: nein II.2.14)Zusätzliche Angaben II.2)Beschreibung II.2.1)Bezeichnung des Auftrags: Solutie de electroliti pe baza de bicarbonate, punga a 5 L Los-Nr.: 9 II.2.2)Weitere(r) CPV-Code(s) 33690000 Varia II.2.3)Erfüllungsort NUTS-Code: RO321 Bucureti Hauptort der Ausführung: Str. Mircea Vulcanescu,nr 88, sector 1, Bucuresti II.2.4)Beschreibung der Beschaffung: cant. min. ac. 1.000 bucati / max. ac. 30.000 bucati , cant. min. ctr. sub. 500 bucati / max. ctr. sub. 2.000 bucati II.2.5)Zuschlagskriterien Die nachstehenden Kriterien Preis II.2.6)Geschätzter Wert Wert ohne MwSt.: 2 405 100.00 RON II.2.7)Laufzeit des Vertrags, der Rahmenvereinbarung oder des dynamischen Beschaffungssystems Laufzeit in Monaten: 24 Dieser Auftrag kann verlängert werden: nein II.2.10)Angaben über Varianten/Alternativangebote Varianten/Alternativangebote sind zulässig: nein II.2.11)Angaben zu Optionen Optionen: nein II.2.13)Angaben zu Mitteln der Europäischen Union Der Auftrag steht in Verbindung mit einem Vorhaben und/oder Programm, das aus Mitteln der EU finanziert wird: nein II.2.14)Zusätzliche Angaben II.2)Beschreibung II.2.1)Bezeichnung des Auftrags: Sufentanil citrat 5 micrograme/ml Los-Nr.: 6 II.2.2)Weitere(r) CPV-Code(s) 33661200 Analgetika II.2.3)Erfüllungsort NUTS-Code: RO321 Bucureti Hauptort der Ausführung: Str. Mircea Vulcanescu,nr 88, sector 1, Bucuresti II.2.4)Beschreibung der Beschaffung: cant. min. ac. 100 fiole / max. ac. 20.000 fiole , cant. min. ctr. sub. 100 fiole / max. ctr. sub. 2000 fiole II.2.5)Zuschlagskriterien Die nachstehenden Kriterien Preis II.2.6)Geschätzter Wert Wert ohne MwSt.: 112 400.00 RON II.2.7)Laufzeit des Vertrags, der Rahmenvereinbarung oder des dynamischen Beschaffungssystems Laufzeit in Monaten: 24 Dieser Auftrag kann verlängert werden: nein II.2.10)Angaben über Varianten/Alternativangebote Varianten/Alternativangebote sind zulässig: nein II.2.11)Angaben zu Optionen Optionen: nein II.2.13)Angaben zu Mitteln der Europäischen Union Der Auftrag steht in Verbindung mit einem Vorhaben und/oder Programm, das aus Mitteln der EU finanziert wird: nein II.2.14)Zusätzliche Angaben II.2)Beschreibung II.2.1)Bezeichnung des Auftrags: Apa distilata, flacon 500 ml pentru administrare iv Los-Nr.: 10 II.2.2)Weitere(r) CPV-Code(s) 24316000 Destilliertes Wasser II.2.3)Erfüllungsort NUTS-Code: RO321 Bucureti Hauptort der Ausführung: Str. Mircea Vulcanescu,nr 88, sector 1, Bucuresti II.2.4)Beschreibung der Beschaffung: cant. min. ac. 1.000 bucati / max. ac. 50.000 bucati , cant. min. ctr. sub. 1.000 bucati / max. ctr. sub. 4.000 bucati II.2.5)Zuschlagskriterien Die nachstehenden Kriterien Preis II.2.6)Geschätzter Wert Wert ohne MwSt.: 176 500.00 RON II.2.7)Laufzeit des Vertrags, der Rahmenvereinbarung oder des dynamischen Beschaffungssystems Laufzeit in Monaten: 24 Dieser Auftrag kann verlängert werden: nein II.2.10)Angaben über Varianten/Alternativangebote Varianten/Alternativangebote sind zulässig: nein II.2.11)Angaben zu Optionen Optionen: nein II.2.13)Angaben zu Mitteln der Europäischen Union Der Auftrag steht in Verbindung mit einem Vorhaben und/oder Programm, das aus Mitteln der EU finanziert wird: nein II.2.14)Zusätzliche Angaben II.2)Beschreibung II.2.1)Bezeichnung des Auftrags: Natalizumabum 300 mg Los-Nr.: 2 II.2.2)Weitere(r) CPV-Code(s) 33652000 Antineoplastische und immunmodulierende Mittel II.2.3)Erfüllungsort NUTS-Code: RO321 Bucureti Hauptort der Ausführung: Str. Mircea Vulcanescu,nr 88, sector 1, Bucuresti II.2.4)Beschreibung der Beschaffung: cant. min. ac. 45 flacoane / max. ac. 720 flacoane , cant. min. ctr. sub. 10 flacoane / max. ctr. sub. 90 flacoane II.2.5)Zuschlagskriterien Die nachstehenden Kriterien Preis II.2.6)Geschätzter Wert Wert ohne MwSt.: 3 633 667.20 RON II.2.7)Laufzeit des Vertrags, der Rahmenvereinbarung oder des dynamischen Beschaffungssystems Laufzeit in Monaten: 24 Dieser Auftrag kann verlängert werden: nein II.2.10)Angaben über Varianten/Alternativangebote Varianten/Alternativangebote sind zulässig: nein II.2.11)Angaben zu Optionen Optionen: nein II.2.13)Angaben zu Mitteln der Europäischen Union Der Auftrag steht in Verbindung mit einem Vorhaben und/oder Programm, das aus Mitteln der EU finanziert wird: nein II.2.14)Zusätzliche Angaben II.2)Beschreibung II.2.1)Bezeichnung des Auftrags: Interferon beta 1 a Los-Nr.: 1 II.2.2)Weitere(r) CPV-Code(s) 33652000 Antineoplastische und immunmodulierende Mittel II.2.3)Erfüllungsort NUTS-Code: RO321 Bucureti Hauptort der Ausführung: Str. Mircea Vulcanescu,nr 88, sector 1, Bucuresti II.2.4)Beschreibung der Beschaffung: cant. min. ac. 800 fiole / max. ac. 9000 fiole , cant. min. ctr. sub. 400 fiole / max. ctr. sub. 800 fiole II.2.5)Zuschlagskriterien Die nachstehenden Kriterien Preis II.2.6)Geschätzter Wert Wert ohne MwSt.: 6 253 740.00 RON II.2.7)Laufzeit des Vertrags, der Rahmenvereinbarung oder des dynamischen Beschaffungssystems Laufzeit in Monaten: 24 Dieser Auftrag kann verlängert werden: nein II.2.10)Angaben über Varianten/Alternativangebote Varianten/Alternativangebote sind zulässig: nein II.2.11)Angaben zu Optionen Optionen: nein II.2.13)Angaben zu Mitteln der Europäischen Union Der Auftrag steht in Verbindung mit einem Vorhaben und/oder Programm, das aus Mitteln der EU finanziert wird: nein II.2.14)Zusätzliche Angaben II.2)Beschreibung II.2.1)Bezeichnung des Auftrags: Cefazolin 1g Los-Nr.: 4 II.2.2)Weitere(r) CPV-Code(s) 33651400 Antivirale Mittel zur systemischen Anwendung II.2.3)Erfüllungsort NUTS-Code: RO321 Bucureti Hauptort der Ausführung: Str. Mircea Vulcanescu,nr 88, sector 1, Bucuresti II.2.4)Beschreibung der Beschaffung: cant. min. ac. 10.000 flacoane / max. ac. 200.000 flacoane , cant. min. ctr. sub. 1.000 flacoane / max. ctr. sub. 20.000 flacoane II.2.5)Zuschlagskriterien Die nachstehenden Kriterien Preis II.2.6)Geschätzter Wert Wert ohne MwSt.: 814 000.00 RON II.2.7)Laufzeit des Vertrags, der Rahmenvereinbarung oder des dynamischen Beschaffungssystems Laufzeit in Monaten: 24 Dieser Auftrag kann verlängert werden: nein II.2.10)Angaben über Varianten/Alternativangebote Varianten/Alternativangebote sind zulässig: nein II.2.11)Angaben zu Optionen Optionen: nein II.2.13)Angaben zu Mitteln der Europäischen Union Der Auftrag steht in Verbindung mit einem Vorhaben und/oder Programm, das aus Mitteln der EU finanziert wird: nein II.2.14)Zusätzliche Angaben Abschnitt III: Rechtliche, wirtschaftliche, finanzielle und technische Angaben III.1)Teilnahmebedingungen III.1.1)Befähigung zur Berufsausübung einschließlich Auflagen hinsichtlich der Eintragung in einem Berufs- oder Handelsregister Auflistung und kurze Beschreibung der Bedingungen: Ofertantii, tertii sustinatori si subcontractantii nu trebuie sa se regaseasca in situatiile prevazute la art.59, 60, 164, 165 si 167 din Legea nr.98/2016, cu modificarile si completarile ulterioare. Modalitatea prin care poate fi demonstrata indeplinirea cerintei: se va completa DUAE de catre operatorii economici participanti la procedura de atribuire cu informatiile aferente situatiei lor. Odata cu depunerea documentului DUAE operatorii economici vor depune si Declaratia privind neincadrarea in situatiile prevazute la rt.59-60 din Legea nr.98/201, cu modificarile si completarile ulterioare. Documentele justificative care probeaza indeplinirea celor asumate prin DUAE urmeaza a fi prezentate, la solicitarea autoritatii contractante, de catre operatorii economici clasati pe primele trei locuri - in clasamentul intermediar intocmit la finalizarea evaluarii ofertelor. Aceste documente sunt: 1.certificate fiscale privind lipsa datoriilor restante cu privire la plata impozitelor, taxelor sau a contribuiilor la bugetul general consolidat (buget local, buget de stat etc.) valabile la momentul prezentrii; - conform art. 165 alin. (3) din Legea 98/2016 cu modificrile i completrile ulterioare: Pentru respectarea prevederilor alin.20 în etapa prevazut la art.196 alin (2) operatorul economic prezint pentru sediul principal documente din care s reias neîncadrarea în prevederile art. 165 alin (1), iar pentru sediile secundare/punctele de lucru, o declaraie pe propria rspundere privind îndeplinirea obligaiilor de plat a impozitelor, taxelor sau contribuiilor la bugetul general consolidat datorate. 2. cazierul judiciar al operatorului economic si al membrilor organului de administrare, de conducere sau de supraveghere al respectivului operator economic, sau a celor ce au putere de reprezentare, de decizie sau de control în cadrul acestuia, asa cum rezulta din certificatul constatator emis de ONRC / actul constitutiv; 3. dupa caz, documente prin care se demonstreaza faptul ca operatorul economic poate beneficia de derogarile prevazute la art. 166 alin. (2), art. 167 alin. (2), art. 171 din Legea nr.98/2016, privind achizitiile publice cu modificarile si completarile ulterioare; 4. alte documente edificatoare, dupa caz. Reprezentantul A.C. este doamna Florentina IONITA-RADU. Persoane implicate în organizarea, desfurarea i finalizarea procedurii de achiziie: Ioni Radu Florentina, Bazga Ionu, Jinga Mariana, Dumitrescu Gheorghe, Oczelak Cristina, Avram Iulia, Gabriela Tudor, Boboc Daniela, Amariei Ligia, Bacioi Florin, Mititelu Andrei, Împaratu Anca, Andrei Irina, Calacian Ionut. Se va completa si prezenta DUAE conform art.193 alin.1 din Legea nr.98/2016 cu modificarile si completarile ulterioare. Nota 1: Autoritatea contractanta exclude de la procedura de atribuire orice operator economic care se incadreaza in oricare din prevederile art.59, 60, 164, 165 si 167 din Legea nr.98/2006. Nota 2: In cazul asocierii, criteriile de calificare privind situatia personala vor fi indeplinite de fiecare asociat. Forma juridica pe care trebuie sa o ia asocierea grupului de operatori economici carora li s-a atribuit contractul; autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a solicita legalizarea asocierii in cazul in care oferta comuna va fi declarata castigatoare. Nota 3: . Documentele emise în alta limba decât româna vor fi însotite de traducerea autorizata în limba româna. Tertul care sustine capacitatea tehnica si profesionala/economica sau financiara a operatorului economic participant la procedura precum si subcontractantul au obligatia de a prezenta documentele enumerate mai sus. Toate documantele se vor depune in SICAP semnate cu semnatura electronica extinsa, conform art 60 alin. (4) din HG nr.395/2016 cu modificarile si completarile ulterioare. La finalizarea evaluarii ofertelor, autoritatea contractanta va solicita operatorilor economici clasati pe primele trei locuri in clasamentul intermediar, dupa aplicarea criteriului de atribuire, sa prezinte documentele justificative actualizate prin care sa demonstreze indeplinirea criteriilor de calificare, in conformitate cu informatiile cuprinse in DUAE Atenionri speciale: 1. Nedepunerea DUAE odat cu oferta (inclusiv pentru asociat/ter susintor) atrage respingerea acesteia ca inacceptabil. 2. Se vor depune, odata cu DUAE, urmatoarele documente : angajamentul ferm al terului susintor din care rezult modul efectiv în care se va materializa susinerea acestuia, a acordului de subcontractare i/sau a acordului de asociere, dup caz. Operatorii economici ce depun oferta trebuie sa dovedeasca o forma de inregistrare in conditiile legii din tara de rezidenta, sa reiasa ca operatorul economic este legal constituit, ca nu se afla in niciuna dintre situatiile de anulare a constituirii precum si faptul ca are capacitatea profesionala de a realiza activitatile care fac obiectul contractului. Modalitatea prin care poate fi demonstrata indeplinirea cerintei: se va completa DUAE de catre operatorii economici participanti la procedura de atribuire cu informatiile aferente situatiei lor. Documentele justificative care probeaza indeplinirea celor asumate prin completarea DUAE, respectiv certificat constatator emis de Oficiul National al Registrul Comertului, sau in cazul ofertantilor straini, documente echivalente emise in tara de rezidenta, urmeaza sa fie prezentate, la solicitarea autoritatii contractante de catre ofertantii clasat pe locurile I, II si III in clasamentul intermediar intocmit la finalizarea ofertelor. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de O.N.R.C. Toate documantele se vor depune in SEAP semnate cu semnatura electronica extinsa, conform art 60 alin. (4) din HG 395/2016 cu modificarile si completarile ulterioare. III.1.2)Wirtschaftliche und finanzielle Leistungsfähigkeit Eignungskriterien gemäß Auftragsunterlagen III.1.3)Technische und berufliche Leistungsfähigkeit Eignungskriterien gemäß Auftragsunterlagen Abschnitt IV: Verfahren IV.1)Beschreibung IV.1.1)Verfahrensart Offenes Verfahren IV.1.3)Angaben zur Rahmenvereinbarung oder zum dynamischen Beschaffungssystem Die Bekanntmachung betrifft den Abschluss einer Rahmenvereinbarung Rahmenvereinbarung mit mehreren Wirtschaftsteilnehmern Geplante Höchstanzahl an Beteiligten an der Rahmenvereinbarung: 3 IV.1.8)Angaben zum Beschaffungsübereinkommen (GPA) Der Auftrag fällt unter das Beschaffungsübereinkommen: nein IV.2)Verwaltungsangaben IV.2.2)Schlusstermin für den Eingang der Angebote oder Teilnahmeanträge Tag: 11/04/2023 Ortszeit: 15:00 IV.2.3)Voraussichtlicher Tag der Absendung der Aufforderungen zur Angebotsabgabe bzw. zur Teilnahme an ausgewählte Bewerber IV.2.4)Sprache(n), in der (denen) Angebote oder Teilnahmeanträge eingereicht werden können: Rumänisch IV.2.6)Bindefrist des Angebots Das Angebot muss gültig bleiben bis: 11/08/2023 IV.2.7)Bedingungen für die Öffnung der Angebote Tag: 11/04/2023 Ortszeit: 15:00 Ort: In SEAP Abschnitt VI: Weitere Angaben VI.1)Angaben zur Wiederkehr des Auftrags Dies ist ein wiederkehrender Auftrag: nein VI.3)Zusätzliche Angaben: Cerintele tehnice definite la nivelul anuntului de participare, caietului de sarcini sau altor documente complementare, prin trimiterea standardelor, la un anumit producator, la marci, brevete, tipuri, la o origine sau la o productie/metoda specifica de fabricatie/prestare/executie, vor fi intelese ca fiind insotite de mentiunea sau echivalent. Avand in vedere ca autoritatea contractanta va semna acord cadru doar cu operatorii economici situati pe locurile I,II,III, dupa caz, modul de departajare a ofertelor cu preturi egale sa va face astfel: 1.1 In cazul in care comisia constata ca au fost depuse/introduse in SEAP, mai mult de 2 oferte admisibile cu preturi egale la ofertantii clasati pe locul I, autoritatea contractanta va transmite in SEAP, o solicitare de clarificare referitoare la depunerea unor noi propuneri finananciare imbunatatite (cu 2 zecimale), iar operatorii economici vor transmite raspunsul lor folosind facilitatile oferite de SEAP, caz in care contractul va fi atribuit primilor 3 ofertanti care au pretul cel mai scazut. 1.1.1 In cazul pastrarii egalitatii si dupa solicitarea de clarificari referitoare la depunerea unor noi propuneri finananciare imbunatatite in SEAP autoritatea contractanta va solicita carificari in vederea imbunatatirii pretului ofertat. 1.1.2 Noua propunere financiara se va depune/introduce in SEAP semnata cu semnatura electronica extinsa. Termenele/datele de depunere ale propunerilor finananciare se vor comunica in solicitarea transmisa in SEAP de catre autoritatea contractanta. 1.2 In cazul in care comisia constata ca au fost depuse in SEAP, mai mult de 2 oferte admisibile cu preturi egale la ofertantii clasati pe locul II, modul de departajare a acestora se va face prin solicitarea, in SEAP, a unei noi propuneri financiare imbunatatite (cu 2 zecimale), iar operatorii economici vor transmite raspunsul lor folosind facilitatile oferite de SEAP, astfel incat ofertantul clasat pe locul I sa nu fie afectat, respectiv noua propunere financiara sa nu fie egala sau mai mica decat oferta clasata pe locul I. 1.2.1 In cazul in care noua propunere financiara imbunatatita depusa in SEAP, ca urmare a solicitarii autoritatii contractante primite prin intermediul SEAP, va influenta clasamentul locurilor superioare, aceasta nu va fi luata in considerare. 1.3 In cazul in care comisia constata ca au fost depuse mai mult de 2 oferte admisibile cu preturi egale la ofertantii clasati pe locul III, modul de departajare a acestora se va face prin solicitarea, in SEAP, a unei noi propuneri financiare imbunatatite (cu 2 zecimale), iar operatorii economici vor transmite raspunsul lor folosind facilitatile oferite de SEAP, astfel incat ofertantii clasati pe locul I si II sa nu fie afectati, respectiv noua propunere financiara sa nu fie egala sau mai mica decat oferta clasata pe locul II. 1.3.1 In cazul in care noua propunere financiara imbunatatita depusa in SEAP, ca urmare a solicitarii autoritatii contractante primite prin intermediul SEAP, va influenta clasamentul locurilor I si II, aceasta nu va fi luata in considerare. Castigatorul va fi desemnat prin aplicarea criteriului pretul cel mai scazut. Documentele se incarca in SEAP semnate cu semnatura electronica extinsa conform art. 60 alin. (4) din HG nr. 395/2016. In baza art.57 alin.(4) din Legea nr.98 / 2016 cu modificarile si completarile ulterioare - informatiile indicate de operatorii economici ca fiind confidentiale, inclusiv secrete tehnice sau comerciale si elementele confidentiale ale ofertelor, trebuie sa fie insotite de dovada care le ofera caracterul de confidentialitate, in caz contrar nefiind aplicabile prevederile alin. (1). Prevederile contractuale nu pot fi modificate / adaptate de catre ofertanti / candidati. Persoana responsabila cu derularea contractului: col. farm. Bacioi Florin responsabil de articol bugetar. VI.4)Rechtsbehelfsverfahren/Nachprüfungsverfahren VI.4.1)Zuständige Stelle für Rechtsbehelfs-/Nachprüfungsverfahren Offizielle Bezeichnung: Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor Postanschrift: Str. Stavropoleos nr. 6, sector 3 Ort: Bucuresti Postleitzahl: 030084 Land: Rumänien Fax: +40 213104642 / +40 218900745 Internet-Adresse: [10]www.cnsc.ro VI.4.3)Einlegung von Rechtsbehelfen Genaue Angaben zu den Fristen für die Einlegung von Rechtsbehelfen: Conform art.8 din Legea 101/2016 VI.4.4)Stelle, die Auskünfte über die Einlegung von Rechtsbehelfen erteilt Offizielle Bezeichnung: Biroul Juridic (Sef Birou - Gabriela Tudor) Postanschrift: Str. Mircea Vulcanescu nr. 88, sector 1 Ort: Bucuresti Postleitzahl: 010825 Land: Rumänien Fax: +40 0213115840 Internet-Adresse: [11]www.suumc.ro VI.5)Tag der Absendung dieser Bekanntmachung: 24/02/2023 References 6. mailto:serviciulachizitii@scumc.ro?subject=TED 7. http://www.suumc.ro/ 8. http://www.e-licitatie.ro/ 9. https://e-licitatie.ro/pub/notices/c-notice/v2/view/100163102 10. http://www.cnsc.ro/ 11. http://www.suumc.ro/ -------------------------------------------------------------------------------- Database Operation & Alert Service (icc-hofmann) for: The Office for Official Publications of the European Communities The Federal Office of Foreign Trade Information Phone: +49 6082-910101, Fax: +49 6082-910200, URL: http://www.icc-hofmann.de