Ausschreibung: Pumpen für medizinische Zwecke - RO-Galai Pumpen für medizinische Zwecke Dokument Nr...: 125717-2023 (ID: 2023030109060858080) Veröffentlicht: 01.03.2023 * RO-Galai: Pumpen für medizinische Zwecke 2023/S 43/2023 125717 Auftragsbekanntmachung Lieferauftrag Rechtsgrundlage: Richtlinie 2014/24/EU Abschnitt I: Öffentlicher Auftraggeber I.1)Name und Adressen Offizielle Bezeichnung: Spitalul Clinic Judetean de Urgenta"Sfantul Apostol Andrei" Nationale Identifikationsnummer: 3126853 Postanschrift: Strada: Brilei, nr. 177 Ort: Galati NUTS-Code: RO224 Galai Postleitzahl: 800578 Land: Rumänien Kontaktstelle(n): Mihaela Calin E-Mail: [6]mihaela.calin@spitalulurgentagalati.ro Telefon: +40 0236317232 Fax: +40 0236317232 Internet-Adresse(n): Hauptadresse: [7]www.spitalulurgentagalati.ro Adresse des Beschafferprofils: [8]www.e-licitatie.ro I.3)Kommunikation Die Auftragsunterlagen stehen für einen uneingeschränkten und vollständigen direkten Zugang gebührenfrei zur Verfügung unter: [9]https://e-licitatie.ro/pub/notices/c-notice/v2/view/100163091 Weitere Auskünfte erteilen/erteilt die oben genannten Kontaktstellen Angebote oder Teilnahmeanträge sind einzureichen an die oben genannten Kontaktstellen I.4)Art des öffentlichen Auftraggebers Andere: Unitate sanitara I.5)Haupttätigkeit(en) Gesundheit Abschnitt II: Gegenstand II.1)Umfang der Beschaffung II.1.1)Bezeichnung des Auftrags: MATERIALE SANITARE DIABET Referenznummer der Bekanntmachung: PAAP1059851 II.1.2)CPV-Code Hauptteil 42122410 Pumpen für medizinische Zwecke II.1.3)Art des Auftrags Lieferauftrag II.1.4)Kurze Beschreibung: NR LOT Denumire produs 1 Pompa de insulina augmentata cu senzori tip Minimed 740 G 2 Transmitator compatibil cu pompa de insulina augmentata cu senzori tip Minimed 740 G 3 Transmitator compatibil cu pompa augmentata cu senzori de monitorizare continua a glicemiei tip 640 G Guardian Connect 3 4 Senzori monitorizare continua a glicemiei compatibili cu transmitator 640 G, 740 G 5 Pompa de insulina tip Minimed 720 G 6 Catetere compatibile cu pompele de insulina 640 G, 720 G, 740 G 7 Rezervoare 3 ml compatibile cu pompele de insulina 640 G, 720 G, 740 G 8 Senzori de monitorizare continua a glicemiei compatibili cu Guardian 3 si Guardian 4 9 Transmitator compatibil cu sistemul de monitorizare continua a glicemiei Guardian Connect 3 si Guardian Connect 4 10 Senzori monitorizare continua a glicemiei tip DEXCOM One 11 Transmitator compatibil cu sistemul de monitorizare continua a glicemiei DEXCOM One 12 Sertere (aplicatoare catetere) II.1.5)Geschätzter Gesamtwert Wert ohne MwSt.: 20 832 960.00 RON II.1.6)Angaben zu den Losen Aufteilung des Auftrags in Lose: ja Angebote sind möglich für maximale Anzahl an Losen: 12 Maximale Anzahl an Losen, die an einen Bieter vergeben werden können: 12 II.2)Beschreibung II.2.1)Bezeichnung des Auftrags: Senzori monitorizare continua a glicemiei tip DEXCOM One Los-Nr.: 10 II.2.2)Weitere(r) CPV-Code(s) 42122410 Pumpen für medizinische Zwecke II.2.3)Erfüllungsort NUTS-Code: RO224 Galai Hauptort der Ausführung: STR. BRAILEI, NR. 177, GALATI II.2.4)Beschreibung der Beschaffung: Senzori monitorizare continua a glicemiei tip DEXCOM One - cantitate minim estimata/contract subsecvent - 150 buc, cantitate maxim estimata/ contract subsecvent - 450 buc, cantitate minim estimata/acord cadru - 1800 buc, cantitate maxim estimata/acord cadru - 3600 buc. II.2.5)Zuschlagskriterien Die nachstehenden Kriterien Preis II.2.6)Geschätzter Wert Wert ohne MwSt.: 684 000.00 RON II.2.7)Laufzeit des Vertrags, der Rahmenvereinbarung oder des dynamischen Beschaffungssystems Laufzeit in Monaten: 24 Dieser Auftrag kann verlängert werden: nein II.2.10)Angaben über Varianten/Alternativangebote Varianten/Alternativangebote sind zulässig: nein II.2.11)Angaben zu Optionen Optionen: nein II.2.13)Angaben zu Mitteln der Europäischen Union Der Auftrag steht in Verbindung mit einem Vorhaben und/oder Programm, das aus Mitteln der EU finanziert wird: nein II.2.14)Zusätzliche Angaben II.2)Beschreibung II.2.1)Bezeichnung des Auftrags: Senzori monitorizare continua a glicemiei compatibili cu transmitator 640 G, 740 G Los-Nr.: 4 II.2.2)Weitere(r) CPV-Code(s) 42122410 Pumpen für medizinische Zwecke II.2.3)Erfüllungsort NUTS-Code: RO224 Galai Hauptort der Ausführung: STR. BRAILEI, NR. 177, GALATI II.2.4)Beschreibung der Beschaffung: Senzori monitorizare continua a glicemiei compatibili cu transmitator 640 G, 740 G - cantitate minim estimata/contract subsecvent - 500 buc, cantitate maxim estimata/ contract subsecvent - 1500 buc, cantitate minim estimata/acord cadru - 6000 buc, cantitate maxim estimata/acord cadru - 12000 buc. II.2.5)Zuschlagskriterien Die nachstehenden Kriterien Preis II.2.6)Geschätzter Wert Wert ohne MwSt.: 2 344 800.00 RON II.2.7)Laufzeit des Vertrags, der Rahmenvereinbarung oder des dynamischen Beschaffungssystems Laufzeit in Monaten: 24 Dieser Auftrag kann verlängert werden: nein II.2.10)Angaben über Varianten/Alternativangebote Varianten/Alternativangebote sind zulässig: nein II.2.11)Angaben zu Optionen Optionen: nein II.2.13)Angaben zu Mitteln der Europäischen Union Der Auftrag steht in Verbindung mit einem Vorhaben und/oder Programm, das aus Mitteln der EU finanziert wird: nein II.2.14)Zusätzliche Angaben II.2)Beschreibung II.2.1)Bezeichnung des Auftrags: Pompa de insulina augmentata cu senzori tip Minimed 740 G Los-Nr.: 1 II.2.2)Weitere(r) CPV-Code(s) 42122410 Pumpen für medizinische Zwecke II.2.3)Erfüllungsort NUTS-Code: RO224 Galai Hauptort der Ausführung: STR. BRAILEI, NR. 177, GALATI II.2.4)Beschreibung der Beschaffung: Pompa de insulina augmentata cu senzori tip Minimed 740 G - cantitate minim estimata/contract subsecvent - 10 buc, cantitate maxim estimata/ contract subsecvent - 30 buc, cantitate minim estimata/acord cadru - 120 buc, cantitate maxim estimata/acord cadru - 240 buc. II.2.5)Zuschlagskriterien Die nachstehenden Kriterien Preis II.2.6)Geschätzter Wert Wert ohne MwSt.: 3 343 200.00 RON II.2.7)Laufzeit des Vertrags, der Rahmenvereinbarung oder des dynamischen Beschaffungssystems Laufzeit in Monaten: 24 Dieser Auftrag kann verlängert werden: nein II.2.10)Angaben über Varianten/Alternativangebote Varianten/Alternativangebote sind zulässig: nein II.2.11)Angaben zu Optionen Optionen: nein II.2.13)Angaben zu Mitteln der Europäischen Union Der Auftrag steht in Verbindung mit einem Vorhaben und/oder Programm, das aus Mitteln der EU finanziert wird: nein II.2.14)Zusätzliche Angaben II.2)Beschreibung II.2.1)Bezeichnung des Auftrags: Catetere compatibile cu pompele de insulina 640 G, 720 G, 740 G Los-Nr.: 6 II.2.2)Weitere(r) CPV-Code(s) 42122410 Pumpen für medizinische Zwecke II.2.3)Erfüllungsort NUTS-Code: RO224 Galai Hauptort der Ausführung: STR. BRAILEI, NR. 177, GALATI II.2.4)Beschreibung der Beschaffung: Catetere compatibile cu pompele de insulina 640 G, 720 G, 740 G - cantitate minim estimata/contract subsecvent - 2400 buc, cantitate maxim estimata/ contract subsecvent - 7200 buc, cantitate minim estimata/acord cadru - 28800 buc, cantitate maxim estimata/acord cadru - 57600 buc. II.2.5)Zuschlagskriterien Die nachstehenden Kriterien Preis II.2.6)Geschätzter Wert Wert ohne MwSt.: 1 877 760.00 RON II.2.7)Laufzeit des Vertrags, der Rahmenvereinbarung oder des dynamischen Beschaffungssystems Laufzeit in Monaten: 24 Dieser Auftrag kann verlängert werden: nein II.2.10)Angaben über Varianten/Alternativangebote Varianten/Alternativangebote sind zulässig: nein II.2.11)Angaben zu Optionen Optionen: nein II.2.13)Angaben zu Mitteln der Europäischen Union Der Auftrag steht in Verbindung mit einem Vorhaben und/oder Programm, das aus Mitteln der EU finanziert wird: nein II.2.14)Zusätzliche Angaben II.2)Beschreibung II.2.1)Bezeichnung des Auftrags: Transmitator compatibil cu sistemul de monitorizare continua a glicemiei DEXCOM One Los-Nr.: 11 II.2.2)Weitere(r) CPV-Code(s) 42122410 Pumpen für medizinische Zwecke II.2.3)Erfüllungsort NUTS-Code: RO224 Galai Hauptort der Ausführung: STR. BRAILEI, NR. 177, GALATI II.2.4)Beschreibung der Beschaffung: Transmitator compatibil cu sistemul de monitorizare continua a glicemiei DEXCOM One - cantitate minim estimata/contract subsecvent - 30 buc, cantitate maxim estimata/ contract subsecvent - 90 buc, cantitate minim estimata/acord cadru - 360 buc, cantitate maxim estimata/acord cadru - 720 buc. II.2.5)Zuschlagskriterien Die nachstehenden Kriterien Preis II.2.6)Geschätzter Wert Wert ohne MwSt.: 122 400.00 RON II.2.7)Laufzeit des Vertrags, der Rahmenvereinbarung oder des dynamischen Beschaffungssystems Laufzeit in Monaten: 24 Dieser Auftrag kann verlängert werden: nein II.2.10)Angaben über Varianten/Alternativangebote Varianten/Alternativangebote sind zulässig: nein II.2.11)Angaben zu Optionen Optionen: nein II.2.13)Angaben zu Mitteln der Europäischen Union Der Auftrag steht in Verbindung mit einem Vorhaben und/oder Programm, das aus Mitteln der EU finanziert wird: nein II.2.14)Zusätzliche Angaben II.2)Beschreibung II.2.1)Bezeichnung des Auftrags: Pompa de insulina tip Minimed 720 G Los-Nr.: 5 II.2.2)Weitere(r) CPV-Code(s) 42122410 Pumpen für medizinische Zwecke II.2.3)Erfüllungsort NUTS-Code: RO224 Galai Hauptort der Ausführung: STR. BRAILEI, NR. 177, GALATI II.2.4)Beschreibung der Beschaffung: Pompa de insulina tip Minimed 720 G - cantitate minim estimata/contract subsecvent - 15 buc, cantitate maxim estimata/ contract subsecvent - 45 buc, cantitate minim estimata/acord cadru - 180 buc, cantitate maxim estimata/acord cadru - 360 buc. II.2.5)Zuschlagskriterien Die nachstehenden Kriterien Preis II.2.6)Geschätzter Wert Wert ohne MwSt.: 2 818 800.00 RON II.2.7)Laufzeit des Vertrags, der Rahmenvereinbarung oder des dynamischen Beschaffungssystems Laufzeit in Monaten: 24 Dieser Auftrag kann verlängert werden: nein II.2.10)Angaben über Varianten/Alternativangebote Varianten/Alternativangebote sind zulässig: nein II.2.11)Angaben zu Optionen Optionen: nein II.2.13)Angaben zu Mitteln der Europäischen Union Der Auftrag steht in Verbindung mit einem Vorhaben und/oder Programm, das aus Mitteln der EU finanziert wird: nein II.2.14)Zusätzliche Angaben II.2)Beschreibung II.2.1)Bezeichnung des Auftrags: Senzori de monitorizare continua a glicemiei compatibili cu Guardian 3 si Guardian 4 Los-Nr.: 8 II.2.2)Weitere(r) CPV-Code(s) 42122410 Pumpen für medizinische Zwecke II.2.3)Erfüllungsort NUTS-Code: RO224 Galai Hauptort der Ausführung: STR. BRAILEI, NR. 177, GALATI II.2.4)Beschreibung der Beschaffung: Senzori de monitorizare continua a glicemiei compatibili cu Guardian 3 si Guardian 4 - cantitate minim estimata/contract subsecvent - 1100 buc, cantitate maxim estimata/ contract subsecvent - 3300 buc, cantitate minim estimata/acord cadru - 13200 buc, cantitate maxim estimata/acord cadru - 26400 buc. II.2.5)Zuschlagskriterien Die nachstehenden Kriterien Preis II.2.6)Geschätzter Wert Wert ohne MwSt.: 5 158 560.00 RON II.2.7)Laufzeit des Vertrags, der Rahmenvereinbarung oder des dynamischen Beschaffungssystems Laufzeit in Monaten: 24 Dieser Auftrag kann verlängert werden: nein II.2.10)Angaben über Varianten/Alternativangebote Varianten/Alternativangebote sind zulässig: nein II.2.11)Angaben zu Optionen Optionen: nein II.2.13)Angaben zu Mitteln der Europäischen Union Der Auftrag steht in Verbindung mit einem Vorhaben und/oder Programm, das aus Mitteln der EU finanziert wird: nein II.2.14)Zusätzliche Angaben II.2)Beschreibung II.2.1)Bezeichnung des Auftrags: Rezervoare 3 ml compatibile cu pompele de insulina 640 G, 720 G, 740 G Los-Nr.: 7 II.2.2)Weitere(r) CPV-Code(s) 42122410 Pumpen für medizinische Zwecke II.2.3)Erfüllungsort NUTS-Code: RO224 Galai Hauptort der Ausführung: STR. BRAILEI, NR. 177, GALATI II.2.4)Beschreibung der Beschaffung: Rezervoare 3 ml compatibile cu pompele de insulina 640 G, 720 G, 740 G - cantitate minim estimata/contract subsecvent - 2400 buc, cantitate maxim estimata/ contract subsecvent - 7200 buc, cantitate minim estimata/acord cadru - 28800 buc, cantitate maxim estimata/acord cadru - 57600 buc. II.2.5)Zuschlagskriterien Die nachstehenden Kriterien Preis II.2.6)Geschätzter Wert Wert ohne MwSt.: 668 160.00 RON II.2.7)Laufzeit des Vertrags, der Rahmenvereinbarung oder des dynamischen Beschaffungssystems Laufzeit in Monaten: 24 Dieser Auftrag kann verlängert werden: nein II.2.10)Angaben über Varianten/Alternativangebote Varianten/Alternativangebote sind zulässig: nein II.2.11)Angaben zu Optionen Optionen: nein II.2.13)Angaben zu Mitteln der Europäischen Union Der Auftrag steht in Verbindung mit einem Vorhaben und/oder Programm, das aus Mitteln der EU finanziert wird: nein II.2.14)Zusätzliche Angaben II.2)Beschreibung II.2.1)Bezeichnung des Auftrags: Transmitator compatibil cu pompa augmentata cu senzori de monitorizare continua a glicemiei tip 640 G Guardian Connect 3 Los-Nr.: 3 II.2.2)Weitere(r) CPV-Code(s) 42122410 Pumpen für medizinische Zwecke II.2.3)Erfüllungsort NUTS-Code: RO224 Galai Hauptort der Ausführung: STR. BRAILEI, NR. 177, GALATI II.2.4)Beschreibung der Beschaffung: Transmitator compatibil cu pompa augmentata cu senzori de monitorizare continua a glicemiei tip 640 G Guardian Connect 3 - cantitate minim estimata/contract subsecvent - 10 buc, cantitate maxim estimata/ contract subsecvent - 30 buc, cantitate minim estimata/acord cadru - 120 buc, cantitate maxim estimata/acord cadru - 240 buc. II.2.5)Zuschlagskriterien Die nachstehenden Kriterien Preis II.2.6)Geschätzter Wert Wert ohne MwSt.: 305 280.00 RON II.2.7)Laufzeit des Vertrags, der Rahmenvereinbarung oder des dynamischen Beschaffungssystems Laufzeit in Monaten: 24 Dieser Auftrag kann verlängert werden: nein II.2.10)Angaben über Varianten/Alternativangebote Varianten/Alternativangebote sind zulässig: nein II.2.11)Angaben zu Optionen Optionen: nein II.2.13)Angaben zu Mitteln der Europäischen Union Der Auftrag steht in Verbindung mit einem Vorhaben und/oder Programm, das aus Mitteln der EU finanziert wird: nein II.2.14)Zusätzliche Angaben II.2)Beschreibung II.2.1)Bezeichnung des Auftrags: Sertere (aplicatoare catetere) Los-Nr.: 12 II.2.2)Weitere(r) CPV-Code(s) 42122410 Pumpen für medizinische Zwecke II.2.3)Erfüllungsort NUTS-Code: RO224 Galai Hauptort der Ausführung: STR. BRAILEI, NR. 177, GALATI II.2.4)Beschreibung der Beschaffung: Sertere (aplicatoare catetere) - cantitate minim estimata/contract subsecvent - 60 buc, cantitate maxim estimata/ contract subsecvent - 180 buc, cantitate minim estimata/acord cadru - 720 buc, cantitate maxim estimata/acord cadru - 1440 buc. II.2.5)Zuschlagskriterien Die nachstehenden Kriterien Preis II.2.6)Geschätzter Wert Wert ohne MwSt.: 100 800.00 RON II.2.7)Laufzeit des Vertrags, der Rahmenvereinbarung oder des dynamischen Beschaffungssystems Laufzeit in Monaten: 24 Dieser Auftrag kann verlängert werden: nein II.2.10)Angaben über Varianten/Alternativangebote Varianten/Alternativangebote sind zulässig: nein II.2.11)Angaben zu Optionen Optionen: nein II.2.13)Angaben zu Mitteln der Europäischen Union Der Auftrag steht in Verbindung mit einem Vorhaben und/oder Programm, das aus Mitteln der EU finanziert wird: nein II.2.14)Zusätzliche Angaben II.2)Beschreibung II.2.1)Bezeichnung des Auftrags: Transmitator compatibil cu pompa de insulina augmentata cu senzori tip Minimed 740 G Los-Nr.: 2 II.2.2)Weitere(r) CPV-Code(s) 42122410 Pumpen für medizinische Zwecke II.2.3)Erfüllungsort NUTS-Code: RO224 Galai Hauptort der Ausführung: STR. BRAILEI, NR. 177, GALATI II.2.4)Beschreibung der Beschaffung: Transmitator compatibil cu pompa de insulina augmentata cu senzori tip Minimed 740 G - cantitate minim estimata/contract subsecvent - 10 buc, cantitate maxim estimata/ contract subsecvent - 30 buc, cantitate minim estimata/acord cadru - 120 buc, cantitate maxim estimata/acord cadru - 240 buc. II.2.5)Zuschlagskriterien Die nachstehenden Kriterien Preis II.2.6)Geschätzter Wert Wert ohne MwSt.: 361 200.00 RON II.2.7)Laufzeit des Vertrags, der Rahmenvereinbarung oder des dynamischen Beschaffungssystems Laufzeit in Monaten: 24 Dieser Auftrag kann verlängert werden: nein II.2.10)Angaben über Varianten/Alternativangebote Varianten/Alternativangebote sind zulässig: nein II.2.11)Angaben zu Optionen Optionen: nein II.2.13)Angaben zu Mitteln der Europäischen Union Der Auftrag steht in Verbindung mit einem Vorhaben und/oder Programm, das aus Mitteln der EU finanziert wird: nein II.2.14)Zusätzliche Angaben II.2)Beschreibung II.2.1)Bezeichnung des Auftrags: Transmitator compatibil cu sistemul de monitorizare continua a glicemiei Guardian Connect 3 si Guardian Connect 4 Los-Nr.: 9 II.2.2)Weitere(r) CPV-Code(s) 42122410 Pumpen für medizinische Zwecke II.2.3)Erfüllungsort NUTS-Code: RO224 Galai Hauptort der Ausführung: STR. BRAILEI, NR. 177, GALATI II.2.4)Beschreibung der Beschaffung: Transmitator compatibil cu sistemul de monitorizare continua a glicemiei Guardian Connect 3 si Guardian Connect 4 - cantitate minim estimata/contract subsecvent - 50 buc, cantitate maxim estimata/ contract subsecvent - 150 buc, cantitate minim estimata/acord cadru - 600 buc, cantitate maxim estimata/acord cadru - 1200 buc. II.2.5)Zuschlagskriterien Die nachstehenden Kriterien Preis II.2.6)Geschätzter Wert Wert ohne MwSt.: 3 048 000.00 RON II.2.7)Laufzeit des Vertrags, der Rahmenvereinbarung oder des dynamischen Beschaffungssystems Laufzeit in Monaten: 24 Dieser Auftrag kann verlängert werden: nein II.2.10)Angaben über Varianten/Alternativangebote Varianten/Alternativangebote sind zulässig: nein II.2.11)Angaben zu Optionen Optionen: nein II.2.13)Angaben zu Mitteln der Europäischen Union Der Auftrag steht in Verbindung mit einem Vorhaben und/oder Programm, das aus Mitteln der EU finanziert wird: nein II.2.14)Zusätzliche Angaben Abschnitt III: Rechtliche, wirtschaftliche, finanzielle und technische Angaben III.1)Teilnahmebedingungen III.1.1)Befähigung zur Berufsausübung einschließlich Auflagen hinsichtlich der Eintragung in einem Berufs- oder Handelsregister Auflistung und kurze Beschreibung der Bedingungen: a) Ofertantii/asociatii/tertii sustinatori/subcontractantii nu trebuie sa se regaseasca in situatiile prevazute la art. 164, 165, 167 din Legea nr. 98/2016 ; b) Certificat de atestare fiscala emis de catre Ministerul Finantelor Publice - trebuie sa ateste lipsa datoriilor restante, valabil la momentul depunerii; c) Certificat atestare fiscala privind impozitele si taxele locale si alte venituri ale bugetului local - trebuie sa ateste lipsa datoriilor restante, valabil la momentul depunerii; In situatia in care operatorul economic are inregistrate, conform certificatului constatator emis de ONRC, puncte de lucru in alte circumscriptii teritoriale fiscale in afara celei unde isi are declarat sediul social (ex :comune, municipii, judete), atunci acesta are obligatia de a depune o declaratie pe proprie raspundere privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor sau contributiilor la bugetul general consolidat datorate, in conformitate art. 6 din Ordonanta nr. 3 din 25.08.2021. d) Cazierul judiciar al operatorului economic si al membrilor organului de administrare, de conducere sau de supraveghere al respectivului operator economic, sau a celor ce au putere de reprezentare, de decizie sau de control in cadrul acestuia, asa cum rezulta din certificatul constatator emis de ONRC/ actul constitutiv. e) Declaratie privind conflictul de interese : Persoanele cu functii de decizie din cadrul Autoritatii Contractante, precum si persoanele din cadrul Autoritatii Contractante ce pot influenta continutul documentatiei de atribuire si/ sau desfasurarea procedurii de atribuire sunt ec. Dobrea Valentina-Alina - Manager, dr. Voinescu Doina Carina - Director medical, ec. Mihailov Florentina - Director finaciar contabil, as. Skowronski Mariana - Director de ingrijiri, ec. Bordei Elena Natalia - presedinte cu drept de vot comisie evaluare, dr. Tiron Zina membru comisie evaluare Sef Sectie Diabet, Popa Liliana Tereza membru comisie de evaluare as. Sef sectie Diabet, Hirlesteanu Iulia membru comisie evaluare jurist, Bordei Catalina membru in comisia de evaluare referent de specialitate, Oancea Aneta - membru rezerva comisie evaluare economist Birou Achizitii, Titea Dumitru membru rezerva comisie evaluare jurist. Nota 1: Autoritatea contractanta va exclude din procedura de atribuire orice operator economic despre care are cunostinta ca si-a incalcat obligatiile privind plata impozitelor, taxelor, iar acest lucru a fost stabilit printr-o hotarâre judecatoreasca sau decizie administrativa având caracter definitiv si obligatoriu in conformitate cu legea statului in care respectivul operator economic este infiintat. Nota 2: Autoritatea contractanta va exclude din procedura de atribuire un operator economic in cazul in care poate demonstra prin orice mijloace adecvate ca respectivul operator economic si-a incalcat obligatiile privind plata impozitelor, taxelor. Nota 3: Operatorul economic nu este exclus din procedura de atribuire daca, anterior deciziei de excludere, isi indeplineste obligatiile prin plata impozitelor, taxelor datorate ori prin alte modalitati de stingere a acestora sau beneficiaza, in conditiile legii, de esalonarea acestora ori de alte facilitati in vederea platii acestora, inclusiv, dupa caz, a eventualelor dobânzi ori penalitati de intârziere acumulate sau a amenzilor. Nota 4: Operatorul economic nu este exclus din procedura de atribuire atunci când cuantumul impozitelor, taxelor datorate si restante este mai mic de 10.000 lei; I. Dovedirea faptului ca obiectul contractului are corespondent in obiectul de activitate al ofertantului. Conditie de calificare: Operatorii economici ce depun oferta (asociatii in cazul ofertei comune) trebuie sa dovedeasca forma de inregistrare in conditiile legii din tara de rezidenta din care sa reiasa faptul ca sunt legal constituiti, ca nu se afla in niciuna dintre situatiile de anulare a constituirii precum si faptul ca au capacitatea profesionala de a realiza activitatile care fac obiectul contractului. a. Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comerului în baza Legii nr. 26/1990 (doc. în original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul), sau Certificat constatator emis de catre O.N.R.C. in forma electronica, avand incorporata/atasata/logic asociata semnatura electronica extinsa, din care sa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator economic, sau in cazul ofertantilor straini, documente echivalente emise in tara de rezidenta, urmand sa fie prezentat, la solicitarea autoritatii contractante, doar de catre ofertantii clasati pe primele 3 locuri in clasamentul intermediar intocmit la finalizarea evaluarii ofertelor ; b. Autorizatie/Aviz de functionare de ANMDMR in conformitate cu prevederile legale, Legea 95/2006, privind reforma în domeniul sanatatii, respectiv OMS 566/2020, referitoare la avizarea activitatilor în domeniul dispozitivelor medicale, din care sa reiasa ca ofertantul are avizul de comercializare pentru produsele care fac obiectul procedurii, valabila la data depunerii documentului, urmand ca documentul sa fie prezentat doar la solicitarea autoritatii contractante doar de ctre ofertantii clasati pe primele 3 locuri în clasamentul intermediar întocmit la finalizarea evalurii ofertelor. c. Declaratie de conformitate cu marcaj CE( conform Directivei 93/42/CEE) Justificarea solicitarilor: Intrucat produsele ce urmeaza sa fie contractate sunt de stricta necesitate pentru buna functionare a activitatii din unitatea noastra, pentru a putea furniza produsele ce fac obiectul prezentei proceduri, operatorii economici trebuie sa demonstreze functionarea firmei si detinerea acestor documente in conformitate cu legislatia in vigoare in vederea comercializarii produselor ofertate III.1.2)Wirtschaftliche und finanzielle Leistungsfähigkeit Eignungskriterien gemäß Auftragsunterlagen III.1.3)Technische und berufliche Leistungsfähigkeit Auflistung und kurze Beschreibung der Eignungskriterien: Loturile: 1,10,11,12,2,3,4,5,6,7,8,9Pentru contractele de achizitie de bunuri: executarea de livrari de tipul specificata. Lista cu principalele livrari de produse efectuate in cursul unei perioade care acopera cel mult ultimii 3 ani, cu indicarea beneficiarului, numarului contractului furnizare/subsecvent, data incheierii, valoarea contractului, denumirea produselor. Nu constituie experienta similara invocarea Acordurilor cadru ci doar contractele furnizare/subsecvente incheiate si executate pe baza acordurilor-cadru. Ofertantul situat pe primul loc va prezenta contracte/documente constatatoare/recomandari, etc., la solicitarea autoritatii contractante. Ofertantul trebuie sa faca dovada ca in ultimii 3 ani (calculati pana data limita de depunere a ofertelor) au livrat produse similare la nivelul unuia sau mai multor contracte. Prezentarea listei principalelor livrri de produse similare în ultimii 3 ani (ultimii 3 ani se raporteaza la data limita de depunere ofertei), produse similare în valoare de cel putin valoarea maxima, in lei fara TVA, a celui mai mare contract subsecvent, respectiv: lot 1 - 417.900,00 lei, lot 2 45.150,00 lei, lot 3 38.160,00 lei, lot 4 293.100,00 lei, lot 5 352.350,00 lei, lot 6 234.720,00 lei, lot 7 - 83.520,00 lei, lot 8 644.820,00 lei, lot 9 381.000,00 lei, lot 10 85.500,00 lei, lot 11 15.300,00 lei, lot 12 12.600,00 lei, la nivelul unuia sau mai multor contracte . Loturile: 1,10,11,12,2,3,4,5,6,7,8,9Certificate emise de organisme independente cu privire la standardele de asigurare a calitatiiOfertantul va face dovada implementarii unui sistem de management al calitatii in conformitate cu SR EN ISO 9001:2015 sau echivalent sau alte documente care probeaza in mod concludent indeplinirea cerintei. Ofertantul va confirma îndeplinirea cerintei, prin bifarea si descrierea corespunzatoare din Partea IV: Criteriile de selecie, din DUAE Möglicherweise geforderte Mindeststandards: Se va completa DUAE de catre operatorii economici participanti la procedura de atribuire cu informatiile aferente situatiei lor, privind experienta similara. Documentele justificative care probeaza indeplinirea celor asumate prin completarea DUAE, urmeaza a fi prezentate, la solicitarea autoritatii contractante, numai de ofertantul clasat pe primul loc in clasamentul intermediar, intocmit la finalizarea evaluarii ofertelor. Conform prevederilor art. 196 alin. (1) si (2) din Legea nr. 98/2016 privind achizitiile publice, inainte de atribuirea contractului, autoritatea contractanta va solicita ofertantului aflat pe primul loc dupa aplicarea criteriului de atribuire sa prezinte documente justificative actualizate prin care sa demonstreze indeplinirea cerintei. De asemenea, toate documentele din prezenta sectiune vor fi incarcate pe SICAP cu semnatura electronica extinsa, bazata pe un certificat calificat, eliberat de un furnizor de servicii de certificare acreditat conform prevederilor legale in vigoare. Abschnitt IV: Verfahren IV.1)Beschreibung IV.1.1)Verfahrensart Offenes Verfahren IV.1.3)Angaben zur Rahmenvereinbarung oder zum dynamischen Beschaffungssystem Die Bekanntmachung betrifft den Abschluss einer Rahmenvereinbarung Rahmenvereinbarung mit einem einzigen Wirtschaftsteilnehmer IV.1.8)Angaben zum Beschaffungsübereinkommen (GPA) Der Auftrag fällt unter das Beschaffungsübereinkommen: nein IV.2)Verwaltungsangaben IV.2.2)Schlusstermin für den Eingang der Angebote oder Teilnahmeanträge Tag: 03/04/2023 Ortszeit: 15:00 IV.2.3)Voraussichtlicher Tag der Absendung der Aufforderungen zur Angebotsabgabe bzw. zur Teilnahme an ausgewählte Bewerber IV.2.4)Sprache(n), in der (denen) Angebote oder Teilnahmeanträge eingereicht werden können: Rumänisch IV.2.6)Bindefrist des Angebots Das Angebot muss gültig bleiben bis: 03/07/2023 IV.2.7)Bedingungen für die Öffnung der Angebote Tag: 03/04/2023 Ortszeit: 15:00 Ort: In SEAP Abschnitt VI: Weitere Angaben VI.1)Angaben zur Wiederkehr des Auftrags Dies ist ein wiederkehrender Auftrag: nein VI.3)Zusätzliche Angaben: Cerintele tehnice definite la nivelul anuntului de participare, caietului de sarcini sau altor documente complementare, prin trimiterea standardelor, la un anumit producator, la marci, brevete, tipuri, la o origine sau la o productie/metoda specifica de fabricatie/prestare/executie, vor fi intelese ca fiind insotite de mentiunea sau echivalent. In cazul in care exista oferte clasate pe primul loc care prezinta pret egal, se va solicita reofertare printr-o clarificare inaintata ofertantilor de catre autoritatea contractanta, iar acestia vor depune o noua oferta in SEAP, ca raspuns la solicitarea de clarificari.Ofertele vor fi depuse prin mijloace electronice în SEAP nu mai târziu de data i ora menionate în Anunul de participare corespunztor acestei proceduri - Seciunea IV.2.2. Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare. Toate orele specificate în Anunul de participare se refer la ora local a României (GMT+2 ore). Ofertele depuse prin alte mijloace nu vor fi luate în considerare. Ofertele primite dup termenul-limit de primire a Ofertelor nu vor fi luate în considerare. Autoritatea contractant poate prelungi termenul limit pentru primirea Ofertelor. Orice prelungire poate fi efectuat în termen de cel mult 10 zile lucrtoare înainte de termenul limit pentru primirea Ofertelor. În acest caz, toate drepturile i obligaiile stabilite anterior pentru Autoritatea contractant i pentru Ofertani vor fi extinse pân la noul termen considerare i vor fi returnate nedeschise. Numarul de zile pana la care se pot solicita clarificari inainte de data limita de depunere a ofertelor este de 20 zile. Autoritatea contractanta stabileste un singur termen pentru raspunsurile consolidate la eventualele solicitari de clarificari din partea operatorilor economici, astfel: pana in a 11-a zi inainte de data limita de depunere a ofertelor. Orice solicitare de clarificari trebuie transmisa in S.E.A.P. Pentru a se evita apariia unor erori pe parcursul analizrii si verificrii documentelor prezentate de ofertani se solicit operatorilor economici s procedeze la numerotarea de la prima la ultima pagina a tuturor paginilor din cadrul ofertei, din cadrul documentelor de calificare si din cadrul celorlalte documente care însoesc oferta, astfel încât acestea s poat fi identificate în mod facil. Autoritatea contractanta a stabilit ca solicitarea justificarilor pretului neobisnuit de scazut - in baza art.210, alin.2 din Legea 98/2016 coroborat cu art.136, alin.2 din H.G.395/2016 - sa fie pentru ofertele financiare sub pragul de 80% din valoarea estimata/fiecare lot. VI.4)Rechtsbehelfsverfahren/Nachprüfungsverfahren VI.4.1)Zuständige Stelle für Rechtsbehelfs-/Nachprüfungsverfahren Offizielle Bezeichnung: Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor Postanschrift: Str. Stavropoleos nr. 6, sector 3 Ort: Bucuresti Postleitzahl: 030084 Land: Rumänien E-Mail: [10]office@cnsc.ro Telefon: +40 213104641 Fax: +40 213104642 / +40 218900745 Internet-Adresse: [11]http://www.cnsc.ro VI.5)Tag der Absendung dieser Bekanntmachung: 24/02/2023 References 6. mailto:mihaela.calin@spitalulurgentagalati.ro?subject=TED 7. http://www.spitalulurgentagalati.ro/ 8. http://www.e-licitatie.ro/ 9. https://e-licitatie.ro/pub/notices/c-notice/v2/view/100163091 10. mailto:office@cnsc.ro?subject=TED 11. http://www.cnsc.ro/ -------------------------------------------------------------------------------- Database Operation & Alert Service (icc-hofmann) for: The Office for Official Publications of the European Communities The Federal Office of Foreign Trade Information Phone: +49 6082-910101, Fax: +49 6082-910200, URL: http://www.icc-hofmann.de