Ausschreibung: Brennstoffe - RO-Clrai Brennstoffe Bleifreies Benzin Dieselkraftstoff Dokument Nr...: 125643-2023 (ID: 2023030109053757998) Veröffentlicht: 01.03.2023 * RO-Clrai: Brennstoffe 2023/S 43/2023 125643 Auftragsbekanntmachung Lieferauftrag Rechtsgrundlage: Richtlinie 2014/24/EU Abschnitt I: Öffentlicher Auftraggeber I.1)Name und Adressen Offizielle Bezeichnung: Agentia pentru Dezvoltare Regionala Sud Muntenia Nationale Identifikationsnummer: 11390243 Postanschrift: Strada: Pantazi Constantin, nr. 7A Ort: Calarasi NUTS-Code: RO312 Clrai Postleitzahl: 910164 Land: Rumänien Kontaktstelle(n): OCTAVIAN DOBRESCU E-Mail: [6]achizitii@adrmuntenia.ro Telefon: +40 723994267 Fax: +40 242313167 Internet-Adresse(n): Hauptadresse: WWW.ADRMUNTENIA.RO Adresse des Beschafferprofils: [7]www.e-licitatie.ro I.3)Kommunikation Die Auftragsunterlagen stehen für einen uneingeschränkten und vollständigen direkten Zugang gebührenfrei zur Verfügung unter: [8]https://e-licitatie.ro/pub/notices/c-notice/v2/view/100163105 Weitere Auskünfte erteilen/erteilt die oben genannten Kontaktstellen Angebote oder Teilnahmeanträge sind einzureichen an die oben genannten Kontaktstellen Im Rahmen der elektronischen Kommunikation ist die Verwendung von Instrumenten und Vorrichtungen erforderlich, die nicht allgemein verfügbar sind. Ein uneingeschränkter und vollständiger direkter Zugang zu diesen Instrumenten und Vorrichtungen ist gebührenfrei möglich unter: [9]www.e-licitatie.ro I.4)Art des öffentlichen Auftraggebers Andere: ONG I.5)Haupttätigkeit(en) Andere Tätigkeit: Dezvoltare Regionala Abschnitt II: Gegenstand II.1)Umfang der Beschaffung II.1.1)Bezeichnung des Auftrags: Furnizare carburant ADR SUD MUNTENIA 2023 Referenznummer der Bekanntmachung: 1139024320231 II.1.2)CPV-Code Hauptteil 09100000 Brennstoffe II.1.3)Art des Auftrags Lieferauftrag II.1.4)Kurze Beschreibung: Achizitie publica de carburant pentru Agentia pentru Dezvoltare Regionala pentru anul 2023 II.1.5)Geschätzter Gesamtwert Wert ohne MwSt.: 469 800.00 RON II.1.6)Angaben zu den Losen Aufteilung des Auftrags in Lose: nein II.2)Beschreibung II.2.2)Weitere(r) CPV-Code(s) 09132100 Bleifreies Benzin 09134200 Dieselkraftstoff II.2.3)Erfüllungsort NUTS-Code: RO312 Clrai Hauptort der Ausführung: Sediul autoritatii contractante II.2.4)Beschreibung der Beschaffung: Achizitie publica de carburant pentru Agentia pentru Dezvoltare Regionala pentru anul 2023 În conformitate cu necesitile autoritii contractante cu privire la achiziia de carburant i coroborând cu nevoile de deplasare ale ADR SUD MUNTENIA apreciem c este necesar achiziionarea unor cantiti minime/maxime de litri de carburant dup cum urmeaz: Total cantiti maxime acord-cadru: 52.200 litri carburant Total cantiti minime acord-cadru: 17.507 litri carburant Total cantiti maxime cel mai mare contract subsecvent: 17.507 litri carburant Total cantiti minime cel mai mare contract subsecvent: 11.671,34 litri carburant Total valoare acord-cadru: Maxim 52.200 litri * 9,00 lei = 469.800 lei fr TVA Minim 17.507 litri * 9,00 lei = 157.563 lei fr TVA Total valoare cel mai mare contract subsecvent: Maxim 17.507 litri * 9,00 lei/litru = 157.563 lei fr TVA Minim 11.671,34 litri * 9.00 lei/litru = 105.042,06 lei fr TVA II.2.5)Zuschlagskriterien Die nachstehenden Kriterien Preis II.2.6)Geschätzter Wert II.2.7)Laufzeit des Vertrags, der Rahmenvereinbarung oder des dynamischen Beschaffungssystems Laufzeit in Monaten: 12 Dieser Auftrag kann verlängert werden: nein II.2.10)Angaben über Varianten/Alternativangebote Varianten/Alternativangebote sind zulässig: nein II.2.11)Angaben zu Optionen Optionen: nein II.2.13)Angaben zu Mitteln der Europäischen Union Der Auftrag steht in Verbindung mit einem Vorhaben und/oder Programm, das aus Mitteln der EU finanziert wird: ja Projektnummer oder -referenz: Implementarea în bune condiii a Programului Operaional Regional 2014-2020, a noului Programul Regional Sud-Muntenia ce a fost aprobat de Comisia European prin Decizia de punere în aplicare nr. C(2022) 7253/07.10.2022, Program ce cuprinde prioritatea 7 Asigurarea Functionarii Sistemului de Management a PR SUD MUNTENIA 2021-2027 II.2.14)Zusätzliche Angaben Fonduri POR 2014-2020, PR Sud Muntenia 2021-2027 si fonduri bugetare ADRSM Abschnitt III: Rechtliche, wirtschaftliche, finanzielle und technische Angaben III.1)Teilnahmebedingungen III.1.1)Befähigung zur Berufsausübung einschließlich Auflagen hinsichtlich der Eintragung in einem Berufs- oder Handelsregister Auflistung und kurze Beschreibung der Bedingungen: Ofertantii, tertii sustinatori si subcontractantii nu trebuie sa se regaseasca in situatiile prevazute la art. 59-60, 164, 165, 167 din Legea nr.98/2016. Modalitatea prin care poate fi demonstrata indeplinirea cerintei: Se va completa DUAE de catre operatorii economici participanti la procedura de atribuire cu informatiile aferente situatiei lor. Documentele justificative care probeaza indeplinirea celor asumate prin completarea DUAE urmeaza a fi prezentate, la solicitarea autoritatii contractante, doar de catre ofertantul clasat pe locul 1 in clasamentul intermediar intocmit la finalizarea evaluarii ofertelor. Aceste documente pot fi: -certificate constatatoare privind lipsa datoriilor restante cu privire la plata impozitelor, taxelor sau a contributiilor la bugetul general consolidat (buget local, buget de stat, etc) la momentul prezentarii; În situaia în care ofertantul deine mai multe puncte de lucru, acesta are obligaia de a prezenta i certificatele constatatoare privind lipsa datoriilor restante cu privire la plata impozitelor, taxelor de la bugetul local aferente fiecrui punct de lucru. -cazierul judiciar al operatorului economic si al membrilor organului de administrare, de conducere sau supraveghere al respectivului operator economic, sau acelor ce au putere de reprezentare, de decizie sau de control in cadrul acestuia asa cum rezulta din certificatul constatator emis de ONRC/actul constitutiv; -dupa caz, documente prin care se demonstreaza faptul ca operatorul economic poate beneficia de derogarile prevazute la art.166 alin.2, art.167 alin.2, art.171 din legea 98/2016 privind achizitiile publice; - alte documente edificatoare, dupa caz. Modul de completare a DUAE: DUAE se va completa de catre cei enumerati anterior (ofertant, tert sustinator si subcontractant) in conformitate cu formularul electronic generat in SICAP de catre autoritatea contractanta prin care se vor completa in mod clar toate campurile care reprezinta cerinte prin fisa de date a achizitiei. Persoanele cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de achizitie sunt: Liviu-Gabriel MUSAT - Director ADR SUD MUNTENIA Carmen MUNTEANU - Director Directia Economica Mariana VISAN - Director Adjunct Directia Organism Intermediar POR Iulius Laurentiu Mihalcea - Sef Serviciu Juridic si Solutionare Contestatii Rodica PATRA -Sef Birou Juridic Petris GEAMBAZI - expert Serviciul Financiar Contabilitate (responsabil CFP) Octavian-Cristian DOBRESCU - Sef Serviciu Achizitii Publice si Asistenta Tehnica Dorina SPIRESCU - Expert Serviciul Achizitii Publice si Asistenta Tehnica Razvan-Constantin TILICA - Expert Serviciul Achizitii Publice si Asistenta Tehnica Lidia-Gabriela ILIE - Expert Serviciul Achizitii Publice si Asistenta Tehnica Ligia-Victorina DRAGU - Sef Serviciu Financiar Contabil (Responsabil CFP) Ionut VISAN - Expert Serviciul Achizitii Publice si Asistenta Tehnica Not: Formularul Anexa 2 - declaratia pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art.59-60 din Legea nr.98/2016 se incarca impreuna cu raspuns DUAE de catre ofertant, restul documentelor justificative urmând a fi solicitate doar ofertantului clasat pe locul I in clasamentul intermediar. (1) Autoritatea contractant are obligaia de a verifica inexistena unei situaii de excludere prevzute la art. 164, 165 i 167 în legtur cu subcontractanii propui. (2) În cazul în care este identificat o situaie de excludere, cu aplicarea în mod corespunztor a dispoziiilor art. 171, autoritatea contractant solicit ofertantului/candidatului o singur dat s înlocuiasc un subcontractant în legtur cu care a rezultat, în urma verificrii, c se afl în aceast situaie. (3) În scopul verificrii prevzute la alin. (1), subcontractantul completeaz declaraia pe proprie rspundere în conformitate cu prevederile art. 193-195, precizând c nu se afl în niciuna dintre situaiile ce atrag excluderea din procedura de atribuire. (1) Autoritatea contractant verific dac terul/terii care asigur susinerea în ceea ce privete îndeplinirea criteriilor referitoare la situaia economic i financiar ori privind capacitatea tehnic i/sau profesional îndeplinete/îndeplinesc criteriile relevante privind capacitatea sau nu se încadreaz în motivele de excludere prevzute la art. 164, 165 i 167. (2) Dac terul/terii nu îndeplinete/îndeplinesc criteriile relevante privind capacitatea sau se încadreaz în unul dintre motivele de excludere prevzute la art. 164, 165 i 167, autoritatea contractant solicit, o singur dat, ca operatorul economic s înlocuiasc terul/terii susintor/susintori fr ca acest aspect s aduc atingere principiului tratamentului egal prevzut la art. 2 alin. (2) lit. b). Operatorii economici ce depun oferta trebuie sa dovedeasca o forma de inregistrare in conditiile legii din tara de rezidenta, sa reiasa ca operatorul economic este legal constituit, ca nu se afla in niciuna dintre situatiile de anulare a constituirii precum si faptul ca are capacitatea profesionala de a realiza activitatile care fac obiectul contractului. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codurile CAEN din certificatul constatator emis de ONRC. Modalitatea de indeplinire: completare DUAE, urmand ca Documentul justificativ, respectiv certificatul ONRC sau pentru ofertantii straini, document echivalent emis in tara de rezidenta, sa fie prezentat, la solicitarea autoritatii contractante, doar de catre ofertantul clasat pe locul I in clasamentul intermediar intocmit la finalizarea evaluarii ofertelor. Daca un grup de operatori economici depun oferta comuna, aceste cerinte trebuie indeplinite de fiecare membru al grupului pentru partea din contract pe care o realizeaza. III.1.2)Wirtschaftliche und finanzielle Leistungsfähigkeit Eignungskriterien gemäß Auftragsunterlagen III.1.3)Technische und berufliche Leistungsfähigkeit Eignungskriterien gemäß Auftragsunterlagen Abschnitt IV: Verfahren IV.1)Beschreibung IV.1.1)Verfahrensart Offenes Verfahren IV.1.3)Angaben zur Rahmenvereinbarung oder zum dynamischen Beschaffungssystem Die Bekanntmachung betrifft den Abschluss einer Rahmenvereinbarung Rahmenvereinbarung mit einem einzigen Wirtschaftsteilnehmer Bei Rahmenvereinbarungen Begründung, falls die Laufzeit der Rahmenvereinbarung vier Jahre übersteigt: N/A IV.1.8)Angaben zum Beschaffungsübereinkommen (GPA) Der Auftrag fällt unter das Beschaffungsübereinkommen: nein IV.2)Verwaltungsangaben IV.2.2)Schlusstermin für den Eingang der Angebote oder Teilnahmeanträge Tag: 04/04/2023 Ortszeit: 15:00 IV.2.3)Voraussichtlicher Tag der Absendung der Aufforderungen zur Angebotsabgabe bzw. zur Teilnahme an ausgewählte Bewerber IV.2.4)Sprache(n), in der (denen) Angebote oder Teilnahmeanträge eingereicht werden können: Rumänisch IV.2.6)Bindefrist des Angebots Das Angebot muss gültig bleiben bis: 04/04/2024 IV.2.7)Bedingungen für die Öffnung der Angebote Tag: 04/04/2023 Ortszeit: 15:00 Ort: In SEAP Angaben über befugte Personen und das Öffnungsverfahren: n/a Abschnitt VI: Weitere Angaben VI.1)Angaben zur Wiederkehr des Auftrags Dies ist ein wiederkehrender Auftrag: nein VI.3)Zusätzliche Angaben: În conformitate cu dispoziiile art. 160 alin. (2) din Legea nr. 98/2016, autoritatea contractant stabilete un singur termen limit pentru solicitrile de clarificri formulate de ctre operatorii economici i pentru a rspunde în mod clar i complet tuturor solicitrilor de clarificri/ informaiilor suplimentare care pot fi solicitate pe perioada de depunere a ofertelor. Având în vedere posibilitatea selectrii procedurii de atribuire în programul de verificare ex-ante al ANAP, la stabilirea termenului limit s-a avut în vedere i termenul necesar pentru verificarea propunerii de rspuns de ctre ANAP în conformitate cu dispoziiile art. 8 alin. (2) din H.G. nr. 419/2018 : Autoritatea contractant are obligaia de a transmite ctre ANAP propunerea de rspuns consolidat formulat la solicitrile de clarificri/informaii suplimentare cu cel puin 4 zile anterior termenului sau, dup caz, termenelor de rspuns stabilit/ stabilite prin anunul de participare/de participare simplificat/ de concurs/ de concesionare. Numrul de zile pân la care se pot solicita clarificri: 20 zile înainte de data limit de depunere a ofertelor. Autoritatea contractant va rspunde în mod clar i complet tuturor solicitrilor de clarificri, potrivit prevederilor art. 161 , alin. (1) din Legea nr. 98/2016, în a 11 a zi înainte de data limit de depunere a ofertelor. Dac aceste termene se sfâresc în zile nelucrtoare, autoritatea va rspunde în ultima zi lucrtoare înainte de termenul respectiv. Cerintele tehnice definite la nivelul anuntului de participare, caietului de sarcini sau altor documente complementare, prin trimiterea standardelor, la un anumit producator, la marci, brevete, tipuri, la o origine sau la o productie/metoda specifica de fabricatie/prestare/executie, vor fi intelese ca fiind insotite de mentiunea sau echivalent. VI.4)Rechtsbehelfsverfahren/Nachprüfungsverfahren VI.4.1)Zuständige Stelle für Rechtsbehelfs-/Nachprüfungsverfahren Offizielle Bezeichnung: Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor Postanschrift: Str. Stavropoleos nr. 6, sector 3 Ort: Bucuresti Postleitzahl: 030084 Land: Rumänien E-Mail: [10]office@cnsc.ro Telefon: +40 213104641 Fax: +40 213104642 / +40 218900745 Internet-Adresse: [11]http://www.cnsc.ro VI.4.3)Einlegung von Rechtsbehelfen Genaue Angaben zu den Fristen für die Einlegung von Rechtsbehelfen: Orice contestatie poate fi depusa in conditiile prevazute de Legea nr.101/2016 privind remediile si caile de atac VI.4.4)Stelle, die Auskünfte über die Einlegung von Rechtsbehelfen erteilt Offizielle Bezeichnung: Serviciul Achizitii Publice si Asistenta Tehnica Postanschrift: Strada: Pantazi Constantin, nr. 7A, Sector: -, Judet: Calarasi Ort: Calarasi (Calarasi) Postleitzahl: 910164 Land: Rumänien E-Mail: [12]octavian.dobrescu@adrmuntenia.ro Telefon: +40 723994267 Fax: +40 242313167 Internet-Adresse: [13]www.adrmuntenia.ro VI.5)Tag der Absendung dieser Bekanntmachung: 24/02/2023 References 6. mailto:achizitii@adrmuntenia.ro?subject=TED 7. http://www.e-licitatie.ro/ 8. https://e-licitatie.ro/pub/notices/c-notice/v2/view/100163105 9. http://www.e-licitatie.ro/ 10. mailto:office@cnsc.ro?subject=TED 11. http://www.cnsc.ro/ 12. mailto:octavian.dobrescu@adrmuntenia.ro?subject=TED 13. http://www.adrmuntenia.ro/ -------------------------------------------------------------------------------- Database Operation & Alert Service (icc-hofmann) for: The Office for Official Publications of the European Communities The Federal Office of Foreign Trade Information Phone: +49 6082-910101, Fax: +49 6082-910200, URL: http://www.icc-hofmann.de