Ausschreibung: Asphalt - RO-Zalu Asphalt Dokument Nr...: 125598-2023 (ID: 2023030109052657965) Veröffentlicht: 01.03.2023 * RO-Zalu: Asphalt 2023/S 43/2023 125598 Auftragsbekanntmachung Lieferauftrag Rechtsgrundlage: Richtlinie 2014/24/EU Abschnitt I: Öffentlicher Auftraggeber I.1)Name und Adressen Offizielle Bezeichnung: CITADIN ZALAU SRL Nationale Identifikationsnummer: RO 27243753 Postanschrift: Strada: Fabricii, nr. 28 Ort: Zalau NUTS-Code: RO116 Slaj Postleitzahl: 450081 Land: Rumänien Kontaktstelle(n): Lavinia Boszormenyi E-Mail: [6]lavinia984@yahoo.com Telefon: +40 732430612 Fax: +40 260611543 Internet-Adresse(n): Hauptadresse: [7]www.citadinzalau.ro Adresse des Beschafferprofils: [8]www.e-licitatie.ro I.3)Kommunikation Die Auftragsunterlagen stehen für einen uneingeschränkten und vollständigen direkten Zugang gebührenfrei zur Verfügung unter: [9]https://e-licitatie.ro/pub/notices/c-notice/v2/view/100163113 Weitere Auskünfte erteilen/erteilt die oben genannten Kontaktstellen Angebote oder Teilnahmeanträge sind einzureichen an die oben genannten Kontaktstellen I.4)Art des öffentlichen Auftraggebers Andere: SRL I.5)Haupttätigkeit(en) Wohnungswesen und kommunale Einrichtungen Abschnitt II: Gegenstand II.1)Umfang der Beschaffung II.1.1)Bezeichnung des Auftrags: Contract de furnizare asfalt Referenznummer der Bekanntmachung: 9 II.1.2)CPV-Code Hauptteil 44113620 Asphalt II.1.3)Art des Auftrags Lieferauftrag II.1.4)Kurze Beschreibung: Achizitie mixturi asfaltice ( BAD22,4 si BA16) Valoarea minima fiind cea estimata, pana la 31.12.2023, a prezentei proceduri (în functie de care se vor elabora si evalua ofertele), iar valoarea maxima reprezinta valoarea estimata ce contine si valoarea posibilelor suplimentari, pentru care contractul se poate prelungi cu 4 luni, prin act aditional, in conformitate cu art.165 din H.G.395/2016, fara a se modifica conditiile contractuale initiale, respectiv pana in data de 30.04.2024, conditionat de existenta resurselor financiare alocate cu aceasta destinatie. II.1.5)Geschätzter Gesamtwert Wert ohne MwSt.: 1 600 000.00 RON II.1.6)Angaben zu den Losen Aufteilung des Auftrags in Lose: nein II.2)Beschreibung II.2.3)Erfüllungsort NUTS-Code: RO116 Slaj Hauptort der Ausführung: ZALAU, STR. FABRICII, NR.28 II.2.4)Beschreibung der Beschaffung: Cantitatea estimata: 1.BAD 22.4:- minima: 400 tone; - maxima: 2000 tone; 2.BA16:- minima: 400 tone; - maxima: 2000 tone; In functie de necesarul societatii, contractul se poate prelungi cu 4 luni, prin act aditional, in conformitate cu art.165, din H.G. 395/ 2016, fara ca pretul sa se modifice, respectiv pana in data de 30.04.2024. Dreptul autoritatii contractante de a opta pentru suplimentarea cantitatilor de produse sau de servicii este conditionat de existenta resurselor financiare alocate cu aceasta destinatie. II.2.5)Zuschlagskriterien Die nachstehenden Kriterien Qualitätskriterium - Name: Termen de livrare / Gewichtung: 5 Preis - Gewichtung: 95 II.2.6)Geschätzter Wert II.2.7)Laufzeit des Vertrags, der Rahmenvereinbarung oder des dynamischen Beschaffungssystems Laufzeit in Monaten: 8 Dieser Auftrag kann verlängert werden: ja Beschreibung der Verlängerungen: Sunt aplicabile prevederile art 165, din H.G. 395/ 2016 II.2.10)Angaben über Varianten/Alternativangebote Varianten/Alternativangebote sind zulässig: nein II.2.11)Angaben zu Optionen Optionen: nein II.2.13)Angaben zu Mitteln der Europäischen Union Der Auftrag steht in Verbindung mit einem Vorhaben und/oder Programm, das aus Mitteln der EU finanziert wird: nein II.2.14)Zusätzliche Angaben Abschnitt III: Rechtliche, wirtschaftliche, finanzielle und technische Angaben III.1)Teilnahmebedingungen III.1.1)Befähigung zur Berufsausübung einschließlich Auflagen hinsichtlich der Eintragung in einem Berufs- oder Handelsregister Auflistung und kurze Beschreibung der Bedingungen: Ofertantii, tertii sustinatori si subcontractantii nu trebuie sa se regaseasca in situatiile prevazute la art. 164, 165 , 167 din Legea nr.98/2016 . Modalitatea prin care poate fi demonstrata indeplinirea cerintei : Se va completa DUAE de catre operatorii economici participanti la procedura de atribuire cu informatiile aferente situatiei lor . Documentele justificative care probeaza indeplinirea celor asumate prin completarea DUAE urmeaza a fi prezentate, la solicitarea autoritatii contractante, doar de catre ofertantul clasat pe locul I la finalizarea evaluarii ofertelor . Aceste documente pot fi : a) certificate constatatoare privind lipsa datoriilor RESTANTE cu privire la plata impozitelor, taxelor sau a contributiilor la bugetul general consolidat (buget local, buget de stat, etc.) la momentul prezentarii . b) dupa caz, documente prin care se demonstreaza faptul ca operatorul economic poate beneficia de derogarile prevazute la art. 166 alin (2), art. 167 alin. (2), art. 171 din Legea 98/2016 privind achizitiile publice . c) cazier judiciar al operatorului ec. si al membrilor organului de conducere sau de supraveghere al respectivului op.ec. sau a celor ce au putere de reprezentare, de decizie sau de control in cadrul acestuia, asa cum rezulta din certificatul constatator emis de ONRC/actul constitutiv. Cerinta nr. 2 Cerinta obligatorie: Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute de la art. 58-63 din Legea nr. 98/2016. Operatorul economic va completa cerinta corespunzatoare in formularul DUAE din documentatia de atribuire. Se va prezenta atat de subcontractant, de tertul sustinator si de asociati. Operatorul economic va completa cerinta corespunzatoare in formularul DUAE din documentatia de atribuire. Persoanele din cadrul AC contractante cu functie de decizie referitoare la organizarea, derularea si finalizarea prezentei proceduri de atribuire, conform prevederilor art. 58-63, din Legea nr. 98/2016.: -Miclea Ioan Gheorghe- director executiv; - Ardelean Daniel Mariusl -inginer productie; -Boszormenyi Lavinia- sef birou compartiment achizitii; -Sabadas Dan Claudiu- consilier juridic; - Cosma Anca-sef compartiment juridic; -Tireac Mihaela Dorina-sef birou contabilitate. Operatorii economici ce depun oferta trebuie sa dovedeasca o forma de inregistrare in conditiile legii din tara de rezidenta, din care sa reiasa ca operatorul economic este legal constituit, ca nu se afla in niciuna dintre situatiile de anulare a constituirii precum si faptul ca are capacitatea profesionala de a realiza activitatile care fac obiectul contractului . Modalitatea de indeplinire : se va completa DUAE de catre operatorii economici participanti la procedura de atribuire cu informatiile aferente situatiei lor . Documentele justificative care probeaza indeplinirea celor asumate prin completarea DUAE, respectiv certificat constatator emis de ONRC, sau in cazul ofertantilor straini, documente echivalente emise in tara de rezidenta, urmeaza sa fie prezentate, la solicitarea Autoritatii Contractante, doar de catre ofertantul clasat pe locul I. III.1.2)Wirtschaftliche und finanzielle Leistungsfähigkeit Auflistung und kurze Beschreibung der Eignungskriterien: Specificati cifra de afaceri medie anualaIn conformitate cu prevederiile art.175 alin.1 si 2 lit a din Legea nr.98/2016, valoarea cifrei de afaceri anuala realizata din ultimii 3 ani financiari incheiati (2020, 2021, 2022), solicitata operatorilor, trebuie sa fie de cel putin 600 000 lei. Sustinerea cifrei de afaceri se va face prin prezentarea situatilor financiare sau a extraselor din situatiile financiare, bilant contabil, declaratii sau extrase bancare corespunzatoare sau alte documente, conform legislatiei in care este stabilit operatorul economic. Möglicherweise geforderte Mindeststandards: Completare DUAE. Ofertantul clasat pe primul loc in urma stabilirii clasamentului intermediar, dupa aplicarea criteriului de atribuire, la solicitarea autoritatii contractante va depune documente justificative. III.1.3)Technische und berufliche Leistungsfähigkeit Auflistung und kurze Beschreibung der Eignungskriterien: Pentru contractele de achizitie de bunuri: executarea de livrari de tipul specificatPentru contractele de achizitie de bunuri: executarea de livrari de tipul specificat in baza art. 178 alin.1,2 si art.179 lit.b din Legea nr.98/2016, s-a solicitat ca ofertantii sa prezinte dovada ca in ultimii 3 ani (calculati de la data limita pentru primirea ofertelor) au furnizat produse de natura similara celor care fac obiectul contractului ce urmeaza a fi atribuit, cu indicarea valorilor,datelor si a beneficiarilor publici sau privati. Utilaje, instalatii si echipament tehnicLegea nr.98/2016, operatorul va face dovada ca are dotarea tehnica corespunzatoare sa efectueze, la cererea autoritatii contractante, transportul cantitatii de asfalt BA16 si BAD 22,4 solicitat, printr-o declaratie cu privire la detinere/dispunere prin orice mijloace a minim 3 autobasculante <25 tone. Certificate emise de organisme independente cu privire la standardele de asigurare a calitatiiCertificate emise de organisme independente cu privire la standardele de asigurare a calitatii . Certificate emise de organisme independente cu privire la sistemele sau standardele de management de mediuCertificate emise de organisme independente cu privire la sistemele sau standardele de management de mediu Möglicherweise geforderte Mindeststandards: Completare DUAE. Operatorii ec.vor fi obligati sa prezinte documentele solicitate in vederea sustinerii experientei similare doar la solicitarea autoritatii contractante la finalizarea evaluarii ofertelor, doar de catre ofertantul clasat pe locul 1 in clasamentul intermediar intocmit la finalizarea evaluarii ofertelor. Completare DUAE. Ofertantul clasat pe primul loc in urma stabilirii clasamentului intermediar, dupa aplicarea criteriului de atribuire, la solicitarea autoritatii contractante, va depune documente justificative. Completare DUAE si prezentarea documentelor justificative la oferta tehnica. Completare DUAE si prezentarea documentelor justificative la oferta tehnica. Abschnitt IV: Verfahren IV.1)Beschreibung IV.1.1)Verfahrensart Offenes Verfahren IV.1.3)Angaben zur Rahmenvereinbarung oder zum dynamischen Beschaffungssystem IV.1.8)Angaben zum Beschaffungsübereinkommen (GPA) Der Auftrag fällt unter das Beschaffungsübereinkommen: nein IV.2)Verwaltungsangaben IV.2.2)Schlusstermin für den Eingang der Angebote oder Teilnahmeanträge Tag: 31/03/2023 Ortszeit: 15:00 IV.2.3)Voraussichtlicher Tag der Absendung der Aufforderungen zur Angebotsabgabe bzw. zur Teilnahme an ausgewählte Bewerber IV.2.4)Sprache(n), in der (denen) Angebote oder Teilnahmeanträge eingereicht werden können: Rumänisch IV.2.6)Bindefrist des Angebots Das Angebot muss gültig bleiben bis: 31/05/2023 IV.2.7)Bedingungen für die Öffnung der Angebote Tag: 31/03/2023 Ortszeit: 15:00 Ort: In SEAP Angaben über befugte Personen und das Öffnungsverfahren: BOSZORMENYI LAVINIA COSMA ANCA ARDELEAN DANIEL TIREAC MIHAELA Abschnitt VI: Weitere Angaben VI.1)Angaben zur Wiederkehr des Auftrags Dies ist ein wiederkehrender Auftrag: nein VI.3)Zusätzliche Angaben: Cerintele tehnice definite la nivelul anuntului de participare, caietului de sarcini sau altor documente complementare, prin trimiterea standardelor, la un anumit producator, la marci, brevete, tipuri, la o origine sau la o productie/metoda specifica de fabricatie/prestare/executie, vor fi intelese ca fiind insotite de mentiunea sau echivalent. VI.4)Rechtsbehelfsverfahren/Nachprüfungsverfahren VI.4.1)Zuständige Stelle für Rechtsbehelfs-/Nachprüfungsverfahren Offizielle Bezeichnung: Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor Postanschrift: Str. Stavropoleos nr. 6, sector 3 Ort: Bucuresti Postleitzahl: 030084 Land: Rumänien E-Mail: [10]office@cnsc.ro Telefon: +40 213104641 Fax: +40 213104642 / +40 218900745 Internet-Adresse: [11]http://www.cnsc.ro VI.4.3)Einlegung von Rechtsbehelfen Genaue Angaben zu den Fristen für die Einlegung von Rechtsbehelfen: Termenul pentru contestatie este conform art 8 din Legea 101/2016, actualizata. VI.5)Tag der Absendung dieser Bekanntmachung: 24/02/2023 References 6. mailto:lavinia984@yahoo.com?subject=TED 7. http://www.citadinzalau.ro/ 8. http://www.e-licitatie.ro/ 9. https://e-licitatie.ro/pub/notices/c-notice/v2/view/100163113 10. mailto:office@cnsc.ro?subject=TED 11. http://www.cnsc.ro/ -------------------------------------------------------------------------------- Database Operation & Alert Service (icc-hofmann) for: The Office for Official Publications of the European Communities The Federal Office of Foreign Trade Information Phone: +49 6082-910101, Fax: +49 6082-910200, URL: http://www.icc-hofmann.de