Ausschreibungen und Aufträge: Sirenen - RO-Bucureti Sirenen Dokument Nr...: 1968-2023 (ID: 2023010216175317659) Veröffentlicht: 02.01.2023 * RO-Bucureti: Sirenen 2023/S 1/2023 1968 Bekanntmachung vergebener Aufträge Ergebnisse des Vergabeverfahrens Lieferauftrag Rechtsgrundlage: Richtlinie 2014/24/EU Abschnitt I: Öffentlicher Auftraggeber I.1)Name und Adressen Offizielle Bezeichnung: MINISTERUL APARARII-UNITATEA MILITARA 01829 Nationale Identifikationsnummer: 4266987 Postanschrift: Strada: Padina, nr. 41-49 Ort: Bucuresti NUTS-Code: RO321 Bucureti Postleitzahl: 014032 Land: Rumänien Kontaktstelle(n): Mihaela Claudia Ionita E-Mail: [6]achizitii_um1829@roaf.ro Telefon: +40 725054478 Fax: +40 0213185414 Internet-Adresse(n): Hauptadresse: [7]http://www.roaf.ro/ Adresse des Beschafferprofils: [8]www.e-licitatie.ro I.4)Art des öffentlichen Auftraggebers Ministerium oder sonstige zentral- oder bundesstaatliche Behörde einschließlich regionaler oder lokaler Unterabteilungen I.5)Haupttätigkeit(en) Verteidigung Abschnitt II: Gegenstand II.1)Umfang der Beschaffung II.1.1)Bezeichnung des Auftrags: Echipamente de întiinare i avertizare-alarmare prealert aerian Referenznummer der Bekanntmachung: 7 II.1.2)CPV-Code Hauptteil 35240000 Sirenen II.1.3)Art des Auftrags Lieferauftrag II.1.4)Kurze Beschreibung: Obiectul contractului în reprezint furnizarea completului ,, Echipamente de întiinare i avertizare-alarmare prealert aerian, în cantitatea i cu cerinele tehnice anexate. II.1.6)Angaben zu den Losen Aufteilung des Auftrags in Lose: nein II.1.7)Gesamtwert der Beschaffung (ohne MwSt.) Wert ohne MwSt.: 987 500.00 RON II.2)Beschreibung II.2.3)Erfüllungsort NUTS-Code: RO321 Bucureti Hauptort der Ausführung: Locaia de livrare : - U.M.01802 Moara Vlsiei, jud. Ilfov - (1 cpl. central + 1 cpl. siren 600W); - U.M.01912 Borcea, jud. Clrai - (1 cpl. central + 2 cpl. siren 600W + 1 cpl. siren 1200W ); - U.M.01969 Câmpia Turzii, jud. Cluj - (1 cpl. central + 2 cpl. siren 600W + 1 cpl. siren 1200W); - U.M.01837 Mihail Koglniceanu, jud. Constana - (1 cpl. central + 2 cpl. siren 600W) - U.M.01961 Otopeni, jud. Ilfov - (1 cpl. central + 2 cpl. siren 600W) ; - U.M.02015 Bacu, jud. Bacu - (1 cpl. central + 2 cpl. siren 600W); - U.M.01838 Boboc, jud. Buzu - (1 cpl. central + 2 cpl. siren 600W + 1 cpl. siren 1200W); - UM 01812 Moara Vlsiei, jud Ilfov - (1 cpl. central + 2 cpl. siren 600W); - UM 01930E Giarmata, Jud. Timi - (1 cpl. central + 1 cpl. siren 600W); - UM 01895 Chitila, jud. Ilfov - (1 cpl. central + 1 cpl. siren 600W). II.2.4)Beschreibung der Beschaffung: Cantitatea totala sau domeniul (inclusiv, dupa caz, toate loturile si toate optiunile) Echipament de întiinare i avertizare-alarmare prealert aerian - Central de întiinare-avertizare - 10 complete. - Siren electronic 600W 16 complete - Siren electronic 1200W 3 complete II.2.5)Zuschlagskriterien Qualitätskriterium - Name: Termen de garanie / Gewichtung: 20 Preis - Gewichtung: 80 II.2.11)Angaben zu Optionen Optionen: nein II.2.13)Angaben zu Mitteln der Europäischen Union Der Auftrag steht in Verbindung mit einem Vorhaben und/oder Programm, das aus Mitteln der EU finanziert wird: nein II.2.14)Zusätzliche Angaben Autoritatea contractanta va raspunde in mod clar si complet tuturor solicitarilor de clarificare/informatii suplimentare in a 11-a zi inainte de data limita de depunere a ofertelor/adresa: [9]www.e-licitatie.ro. Numar zile pana la care se pot solicita clarificari inainte de data limita de depunere a ofertelor/candidaturilor 18 zile. Abschnitt IV: Verfahren IV.1)Beschreibung IV.1.1)Verfahrensart Offenes Verfahren IV.1.3)Angaben zur Rahmenvereinbarung oder zum dynamischen Beschaffungssystem IV.1.8)Angaben zum Beschaffungsübereinkommen (GPA) Der Auftrag fällt unter das Beschaffungsübereinkommen: nein IV.2)Verwaltungsangaben IV.2.1)Frühere Bekanntmachung zu diesem Verfahren Bekanntmachungsnummer im ABl.: [10]2022/S 216-622083 IV.2.8)Angaben zur Beendigung des dynamischen Beschaffungssystems IV.2.9)Angaben zur Beendigung des Aufrufs zum Wettbewerb in Form einer Vorinformation Abschnitt V: Auftragsvergabe Auftrags-Nr.: A-4037 Bezeichnung des Auftrags: Contract Echipamente de întiinare i avertizare-alarmare prealert aerian Ein Auftrag/Los wurde vergeben: ja V.2)Auftragsvergabe V.2.1)Tag des Vertragsabschlusses: 27/12/2022 V.2.2)Angaben zu den Angeboten Anzahl der eingegangenen Angebote: 1 Anzahl der eingegangenen Angebote von KMU: 1 Anzahl der eingegangenen Angebote von Bietern aus anderen EU-Mitgliedstaaten: 0 Anzahl der eingegangenen Angebote von Bietern aus Nicht-EU-Mitgliedstaaten: 0 Anzahl der elektronisch eingegangenen Angebote: 1 Der Auftrag wurde an einen Zusammenschluss aus Wirtschaftsteilnehmern vergeben: nein V.2.3)Name und Anschrift des Wirtschaftsteilnehmers, zu dessen Gunsten der Zuschlag erteilt wurde Offizielle Bezeichnung: AXATEL SERVICE Nationale Identifikationsnummer: RO 16853357 Postanschrift: Strada Bd. Tudor Vladimirescu, Nr. 41, Sector: 5 Ort: Bucuresti NUTS-Code: RO321 Bucureti Postleitzahl: 051761 Land: Rumänien E-Mail: [11]office@axatel.ro Telefon: +40 747010240 Internet-Adresse: [12]www.protectiacivila.ro Der Auftragnehmer ist ein KMU: ja V.2.4)Angaben zum Wert des Auftrags/Loses (ohne MwSt.) Ursprünglich veranschlagter Gesamtwert des Auftrags/des Loses: 1 008 403.36 RON Gesamtwert des Auftrags/Loses: 987 500.00 RON V.2.5)Angaben zur Vergabe von Unteraufträgen Abschnitt VI: Weitere Angaben VI.3)Zusätzliche Angaben: a) Posibilitatea retragerii sau modificrii ofertei: Nicio ofert nu poate fi retras dup data limit de depunere precizat i anunul de participare, sub sanciunea excluderii acestuia la procedura pentru atribuirea contractului de achiziie public i a pierderii garaniei de participare. Comisia de evaluare, cu acceptul operatorului economic, corecteaz erorile aritmetice i remediaz viciile de form ale documentelor i ofertelor prezentate de ctre acesta (art.134, alin.10 din HG 395/2016). Dac op. ec. modific oferta dup deschidere sau nu accept remedierea viciilor sau corecia erorilor, aceasta va fi considerat neconform (art.134, alin.11 din HG 395/2016). Vor fi declarate întârziate ofertele depuse dup data/ora limita pentru depunere specificat in invitaia de participare. b) Asociere În cazul asocierii mai multor operatori economici cu scopul de a depune ofert comun, îndeplinirea cerinelor privind situaia personal a ofertantului, capacitatea de exercitare a activitii profesionale i standardele de asigurare a calitii trebuie s fie îndeplinite de fiecare asociat în parte, iar celelalte cerine privind capacitatea tehnic i/sau profesional, situaia economic i financiar trebuie s fie îndeplinite prin cumul de grupul de asociai. Într-o astfel de situaie, se va prezenta acordul de asociere din care vor rezulta cel puin urmtoarele: -faptul c asociaii sunt responsabili solidar i nelimitat de executarea contractului; -nominalizarea liderului asociaiei; -comunicrile se vor face cu liderul asociaiei; -plile se vor face ctre liderul asociaiei; -partea/prile din contract urmeaz s fie îndeplinit/îndeplinite de fiecare asociat în parte; Forma juridic pe care trebuie s o ia asocierea grupului de operatori economici crora li s-a atribuit contractul: autoritatea contractant ii rezerv dreptul de a solicita legalizarea asocierii în cazul în care oferta comun va fi declarat câtigtoare. c) În cazul în care nu se specific în cadrul prezentei Fie de date a achiziiei modul de prezentare a documentelor, acestea pot fi prezentate în oricare din urmtoarele forme: original, copie legalizat sau copie lizibil cu meniunea conform cu originalul. d) Documentele emise într-o limb strin vor fi însoite de traduceri în limba român efectuate de un traductor autorizat. e) Fiecare document va fi semnat de reprezentantul legal al ofertantului. În cazul în care acestea sunt semnate de o alt persoan, aceasta va prezenta o împuternicire. f) Toate documentele vor avea, pe lâng semntur, menionat în clar numele, prenumele i funcia semnatarului. Cerintele tehnice definite la nivelul anuntului de participare, caietului de sarcini sau altor documente complementare, prin trimiterea standardelor, la un anumit producator, la marci, brevete, tipuri, la o origine sau la o productie/metoda specifica de fabricatie/prestare/executie, vor fi intelese ca fiind insotite de mentiunea sau echivalent. VI.4)Rechtsbehelfsverfahren/Nachprüfungsverfahren VI.4.1)Zuständige Stelle für Rechtsbehelfs-/Nachprüfungsverfahren Offizielle Bezeichnung: Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor Postanschrift: Str. Stavropoleos nr. 6, sector 3 Ort: Bucuresti Postleitzahl: 030084 Land: Rumänien E-Mail: [13]office@cnsc.ro Telefon: +40 213104641 Fax: +40 213185414 Internet-Adresse: [14]http://www.roaf.ro/ VI.4.4)Stelle, die Auskünfte über die Einlegung von Rechtsbehelfen erteilt Offizielle Bezeichnung: Birou juridic - U.M. 01829 BUCURETI Postanschrift: Str. Padina, nr.41-49, sector 1 Bucuresti Ort: BUCURETI Postleitzahl: 014032 Land: Rumänien E-Mail: [15]achizitii_um01829@roaf.ro Telefon: +4 0725054478 Fax: +40 213185414 Internet-Adresse: [16]http://www.roaf.ro/ VI.5)Tag der Absendung dieser Bekanntmachung: 28/12/2022 References 6. mailto:achizitii_um1829@roaf.ro?subject=TED 7. http://www.roaf.ro/ 8. http://www.e-licitatie.ro/ 9. http://www.e-licitatie.ro/ 10. https://ted.europa.eu/udl?uri=TED:NOTICE:622083-2022:TEXT:DE:HTML 11. mailto:office@axatel.ro?subject=TED 12. http://www.protectiacivila.ro/ 13. mailto:office@cnsc.ro?subject=TED 14. http://www.roaf.ro/ 15. mailto:achizitii_um01829@roaf.ro?subject=TED 16. http://www.roaf.ro/ -------------------------------------------------------------------------------- Database Operation & Alert Service (icc-hofmann) for: The Office for Official Publications of the European Communities The Federal Office of Foreign Trade Information Phone: +49 6082-910101, Fax: +49 6082-910200, URL: http://www.icc-hofmann.de