Ausschreibungen und Aufträge: Zelte - RO-Dej Zelte Zusammenbau von Metallkonstruktionen Generatoren Anhänger und Sattelanhänger Spezialausbildung Feldküchen Klimaanlagen Dokument Nr...: 1958-2023 (ID: 2023010216175017648) Veröffentlicht: 02.01.2023 * RO-Dej: Zelte 2023/S 1/2023 1958 Bekanntmachung vergebener Aufträge Ergebnisse des Vergabeverfahrens Lieferauftrag Rechtsgrundlage: Richtlinie 2014/24/EU Abschnitt I: Öffentlicher Auftraggeber I.1)Name und Adressen Offizielle Bezeichnung: Ministerul Apararii Nationale - Unitatea Militara 01020 Nationale Identifikationsnummer: 4349187 Postanschrift: Strada: Tudor Vladimirescu, nr. 1, Mun. Dej, Judet: Cluj Ort: Dej NUTS-Code: RO113 Cluj Postleitzahl: 405200 Land: Rumänien Kontaktstelle(n): Bogdan Pomirleanu E-Mail: [7]achizitii.01020@forter.ro Telefon: +40 264212689 Fax: +40 264212577 Internet-Adresse(n): Hauptadresse: [8]www.mapn.ro Adresse des Beschafferprofils: [9]www.e-licitatie.ro I.4)Art des öffentlichen Auftraggebers Ministerium oder sonstige zentral- oder bundesstaatliche Behörde einschließlich regionaler oder lokaler Unterabteilungen I.5)Haupttätigkeit(en) Verteidigung Abschnitt II: Gegenstand II.1)Umfang der Beschaffung II.1.1)Bezeichnung des Auftrags: Achizitia de echipamente din compunerea sistemului de campare Referenznummer der Bekanntmachung: 4349187_2022_PAAPD_1371185 II.1.2)CPV-Code Hauptteil 39522530 Zelte II.1.3)Art des Auftrags Lieferauftrag II.1.4)Kurze Beschreibung: Achizitia de echipamente din compunerea sistemului de campare . Orice operator economic interesat in a depune oferta poate adresa, autoritatii contractante, solicitari de clarificari pana in a 18-a zi inainte de data limita de depunere a ofertelor. Autoritatea contractanta va raspunde la solicitarile de clarificari nu mai tarziu de a 11-a zi, inainte de data limita de depunere a ofertelor. Cantitatile minime/maxime ale AC, respectiv cantitatile minime/maxime ale CS sunt detaliate in anexa nr. 9 la caietul de sarcini, respectiv in cadrul loturilor din documentatia de atribuire. Contractele-subsecvente se vor incheia in functie de creditele bugetare alocate. II.1.6)Angaben zu den Losen Aufteilung des Auftrags in Lose: ja II.1.7)Gesamtwert der Beschaffung (ohne MwSt.) Wert ohne MwSt.: 11 319 800.00 RON II.2)Beschreibung II.2.1)Bezeichnung des Auftrags: Container WC Los-Nr.: 5 II.2.2)Weitere(r) CPV-Code(s) 45223100 Zusammenbau von Metallkonstruktionen 31120000 Generatoren 34223000 Anhänger und Sattelanhänger 80510000 Spezialausbildung II.2.3)Erfüllungsort NUTS-Code: RO113 Cluj Hauptort der Ausführung: U. M. 01020, str. Tudor Vladimirescu, nr. 1, Loc. Dej, Jud. Cluj. II.2.4)Beschreibung der Beschaffung: Furnizare container WC, conform anexei 9 la caietul de sarcini: AC, cantitate minima= 1 buc./maxima= 2 buc. CS, cantitate minima=1 buc./maxima= 1 buc. AC, valoare minim = 243.370,65 lei / maxim = 486.741,30 lei CS, valoare minim =243.370,65 lei / maxim = 243.370,65 lei Specificatiile tehnice minime / cerintele minime sunt detaliate in anexa nr 5 la caietul de sarcini. II.2.5)Zuschlagskriterien Preis II.2.11)Angaben zu Optionen Optionen: nein II.2.13)Angaben zu Mitteln der Europäischen Union Der Auftrag steht in Verbindung mit einem Vorhaben und/oder Programm, das aus Mitteln der EU finanziert wird: nein II.2.14)Zusätzliche Angaben II.2)Beschreibung II.2.1)Bezeichnung des Auftrags: Container dus Los-Nr.: 4 II.2.2)Weitere(r) CPV-Code(s) 45223100 Zusammenbau von Metallkonstruktionen 31120000 Generatoren 34223000 Anhänger und Sattelanhänger 80510000 Spezialausbildung II.2.3)Erfüllungsort NUTS-Code: RO113 Cluj Hauptort der Ausführung: U. M. 01020, str. Tudor Vladimirescu, nr. 1, Loc. Dej, Jud. Cluj. II.2.4)Beschreibung der Beschaffung: FFurnizare container dus, conform anexei 9 la caietul de sarcini: AC, cantitate minima= 1 buc./maxima= 2 buc. CS, cantitate minima=1 buc./maxima= 1 buc. AC, valoare minim = 228.071,40 lei / maxim = 456.142,80 lei CS, valoare minim =228.071,40 lei / maxim = 228.071,40 lei Specificatiile tehnice minime / cerintele minime sunt detaliate in anexa nr 4 la caietul de sarcini. II.2.5)Zuschlagskriterien Preis II.2.11)Angaben zu Optionen Optionen: nein II.2.13)Angaben zu Mitteln der Europäischen Union Der Auftrag steht in Verbindung mit einem Vorhaben und/oder Programm, das aus Mitteln der EU finanziert wird: nein II.2.14)Zusätzliche Angaben II.2)Beschreibung II.2.1)Bezeichnung des Auftrags: Bucatarie rulanta Los-Nr.: 8 II.2.2)Weitere(r) CPV-Code(s) 44211400 Feldküchen 31120000 Generatoren 34223000 Anhänger und Sattelanhänger 80510000 Spezialausbildung II.2.3)Erfüllungsort NUTS-Code: RO113 Cluj Hauptort der Ausführung: U. M. 01020, str. Tudor Vladimirescu, nr. 1, Loc. Dej, Jud. Cluj. II.2.4)Beschreibung der Beschaffung: Furnizare bucatarie rulanta, conform anexei 9 la caietul de sarcini: AC, cantitate minima= 1 buc./maxima= 2 buc. CS, cantitate minima=1 buc./maxima= 1 buc. AC, valoare minim = 518.595,75 lei / maxim = 1.037.191,50 lei CS, valoare minim =518.595,75 lei / maxim = 518.595,75 lei Specificatiile tehnice minime / cerintele minime sunt detaliate in anexa nr 8 la caietul de sarcini. II.2.5)Zuschlagskriterien Preis II.2.11)Angaben zu Optionen Optionen: nein II.2.13)Angaben zu Mitteln der Europäischen Union Der Auftrag steht in Verbindung mit einem Vorhaben und/oder Programm, das aus Mitteln der EU finanziert wird: nein II.2.14)Zusätzliche Angaben II.2)Beschreibung II.2.1)Bezeichnung des Auftrags: Container toaleta Los-Nr.: 6 II.2.2)Weitere(r) CPV-Code(s) 45223100 Zusammenbau von Metallkonstruktionen 31120000 Generatoren 34223000 Anhänger und Sattelanhänger 80510000 Spezialausbildung II.2.3)Erfüllungsort NUTS-Code: RO113 Cluj Hauptort der Ausführung: U. M. 01020, str. Tudor Vladimirescu, nr. 1, Loc. Dej, Jud. Cluj. II.2.4)Beschreibung der Beschaffung: Furnizare container toaleta, conform anexei 9 la caietul de sarcini: AC, cantitate minima= 1 buc./maxima= 2 buc. CS, cantitate minima=1 buc./maxima= 1 buc. AC, valoare minim = 253.486,80 lei / maxim = 506.973,60 lei CS, valoare minim =253.486,80 lei / maxim = 253.486,80 lei Specificatiile tehnice minime / cerintele minime sunt detaliate in anexa nr 6 la caietul de sarcini. II.2.5)Zuschlagskriterien Preis II.2.11)Angaben zu Optionen Optionen: nein II.2.13)Angaben zu Mitteln der Europäischen Union Der Auftrag steht in Verbindung mit einem Vorhaben und/oder Programm, das aus Mitteln der EU finanziert wird: nein II.2.14)Zusätzliche Angaben II.2)Beschreibung II.2.1)Bezeichnung des Auftrags: Container spalator Los-Nr.: 7 II.2.2)Weitere(r) CPV-Code(s) 45223100 Zusammenbau von Metallkonstruktionen 31120000 Generatoren 34223000 Anhänger und Sattelanhänger 80510000 Spezialausbildung II.2.3)Erfüllungsort NUTS-Code: RO113 Cluj Hauptort der Ausführung: U. M. 01020, str. Tudor Vladimirescu, nr. 1, Loc. Dej, Jud. Cluj. II.2.4)Beschreibung der Beschaffung: Furnizare container spalator, conform anexei 9 la caietul de sarcini: AC, cantitate minima= 1 buc./maxima= 2 buc. CS, cantitate minima=1 buc./maxima= 1 buc. AC, valoare minim = 519.262,01 lei / maxim = 1.038.524,02 lei CS, valoare minim =519.262,01 lei / maxim = 519.262,01 lei Specificatiile tehnice minime / cerintele minime sunt detaliate in anexa nr 7 la caietul de sarcini. II.2.5)Zuschlagskriterien Preis II.2.11)Angaben zu Optionen Optionen: nein II.2.13)Angaben zu Mitteln der Europäischen Union Der Auftrag steht in Verbindung mit einem Vorhaben und/oder Programm, das aus Mitteln der EU finanziert wird: nein II.2.14)Zusätzliche Angaben II.2)Beschreibung II.2.1)Bezeichnung des Auftrags: Cort modul logistic mentenanta/depozitare Los-Nr.: 3 II.2.2)Weitere(r) CPV-Code(s) 39522530 Zelte 31120000 Generatoren 34223000 Anhänger und Sattelanhänger 42512000 Klimaanlagen 80510000 Spezialausbildung II.2.3)Erfüllungsort NUTS-Code: RO113 Cluj Hauptort der Ausführung: U. M. 01020, str. Tudor Vladimirescu, nr. 1, Loc. Dej, Jud. Cluj. II.2.4)Beschreibung der Beschaffung: Furnizare cort modul logistic mentenanta/depozitare conform anexa 9 la caietul de sarcini: AC, cantitate minima= 1 buc./maxima= 4 buc. CS, cantitate minima=1 buc./maxima= 2 buc. AC, valoare minim = 308.005,74 lei / maxim = 1.232.022,96 lei CS, valoare minim = 308.005,74 lei / maxim = 616.011,48 lei Specificatiile tehnice minime / cerintele minime sunt detaliate in anexa nr 3 la caietul de sarcini. II.2.5)Zuschlagskriterien Preis II.2.11)Angaben zu Optionen Optionen: nein II.2.13)Angaben zu Mitteln der Europäischen Union Der Auftrag steht in Verbindung mit einem Vorhaben und/oder Programm, das aus Mitteln der EU finanziert wird: nein II.2.14)Zusätzliche Angaben II.2)Beschreibung II.2.1)Bezeichnung des Auftrags: Cort modul universal de adapostire Los-Nr.: 2 II.2.2)Weitere(r) CPV-Code(s) 39522530 Zelte 31120000 Generatoren 34223000 Anhänger und Sattelanhänger 42512000 Klimaanlagen 80510000 Spezialausbildung II.2.3)Erfüllungsort NUTS-Code: RO113 Cluj Hauptort der Ausführung: U. M. 01020, str. Tudor Vladimirescu, nr. 1, Loc. Dej, Jud. Cluj. II.2.4)Beschreibung der Beschaffung: Furnizare cort modul universal de adapostire conform anexa 9 la caietul de sarcini: AC, cantitate minima= 1 buc./maxima= 49 buc. CS, cantitate minima=1 buc./maxima= 14 buc. AC, valoare minim = 197.198,10 lei / maxim = 9.662.706,90 lei CS, valoare minim = 197.198,10 lei / maxim = 2.760.773,40 lei Specificatiile tehnice minime / cerintele minime sunt detaliate in anexa nr 2 la caietul de sarcini. II.2.5)Zuschlagskriterien Qualitätskriterium - Name: Factor de evaluare rezistena la rupere a materialului Cerina 44 / Gewichtung: 10 Qualitätskriterium - Name: Factor de evaluare rezistena la sfâiere a materialului Cerina 42 / Gewichtung: 10 Qualitätskriterium - Name: Factor de evaluare rezistena la presiune hidrostatic variabila a materialului Cerina 36 / Gewichtung: 10 Preis - Gewichtung: 70 II.2.11)Angaben zu Optionen Optionen: nein II.2.13)Angaben zu Mitteln der Europäischen Union Der Auftrag steht in Verbindung mit einem Vorhaben und/oder Programm, das aus Mitteln der EU finanziert wird: nein II.2.14)Zusätzliche Angaben II.2)Beschreibung II.2.1)Bezeichnung des Auftrags: Cort lupta Los-Nr.: 1 II.2.2)Weitere(r) CPV-Code(s) 39522530 Zelte II.2.3)Erfüllungsort NUTS-Code: RO113 Cluj Hauptort der Ausführung: U.M. 01020, Adresa:Strada: Tudor Vladimirescu, nr. 1, Localitate:Dej, Judetul Cluj, Cod Postal:405200. II.2.4)Beschreibung der Beschaffung: Furnizare corturi lupta ,conform anexei 9 la caietul de sarcini AC, cantitate minima= 1 buc./maxima= 200 buc. CS, cantitate minima= 1 buc./maxima= 127 buc. AC, valoare minim = 5.074,48 lei / maxim = 1.014.896,00 lei CS, valoare minim =5.074,48 lei / maxim = 644.458,96 lei Specificatiile tehnice minime / cerintele minime sunt detaliate in anexa nr 1 la caietul de sarcini. II.2.5)Zuschlagskriterien Preis II.2.11)Angaben zu Optionen Optionen: nein II.2.13)Angaben zu Mitteln der Europäischen Union Der Auftrag steht in Verbindung mit einem Vorhaben und/oder Programm, das aus Mitteln der EU finanziert wird: nein II.2.14)Zusätzliche Angaben Abschnitt IV: Verfahren IV.1)Beschreibung IV.1.1)Verfahrensart Offenes Verfahren IV.1.3)Angaben zur Rahmenvereinbarung oder zum dynamischen Beschaffungssystem IV.1.8)Angaben zum Beschaffungsübereinkommen (GPA) Der Auftrag fällt unter das Beschaffungsübereinkommen: nein IV.2)Verwaltungsangaben IV.2.1)Frühere Bekanntmachung zu diesem Verfahren Bekanntmachungsnummer im ABl.: [10]2022/S 182-514236 IV.2.8)Angaben zur Beendigung des dynamischen Beschaffungssystems IV.2.9)Angaben zur Beendigung des Aufrufs zum Wettbewerb in Form einer Vorinformation Abschnitt V: Auftragsvergabe Auftrags-Nr.: 320 din 22.12.2022 Los-Nr.: 1,2,7 Bezeichnung des Auftrags: Acord-cadru de furnizare Ein Auftrag/Los wurde vergeben: ja V.2)Auftragsvergabe V.2.1)Tag des Vertragsabschlusses: 27/12/2022 V.2.2)Angaben zu den Angeboten Anzahl der eingegangenen Angebote: 7 Anzahl der eingegangenen Angebote von KMU: 7 Anzahl der eingegangenen Angebote von Bietern aus anderen EU-Mitgliedstaaten: 0 Anzahl der eingegangenen Angebote von Bietern aus Nicht-EU-Mitgliedstaaten: 0 Anzahl der elektronisch eingegangenen Angebote: 7 Der Auftrag wurde an einen Zusammenschluss aus Wirtschaftsteilnehmern vergeben: nein V.2.3)Name und Anschrift des Wirtschaftsteilnehmers, zu dessen Gunsten der Zuschlag erteilt wurde Offizielle Bezeichnung: STIMPEX Nationale Identifikationsnummer: RO 326768 Postanschrift: Strada Teclu Nicolae, Nr. 46-48, Sector: 3 Ort: Bucuresti NUTS-Code: RO321 Bucureti Postleitzahl: 032368 Land: Rumänien E-Mail: [11]office@stimpex.ro Telefon: +40 213452173 Fax: +40 213453086 Internet-Adresse: [12]www.stimpex.ro Der Auftragnehmer ist ein KMU: ja V.2.4)Angaben zum Wert des Auftrags/Loses (ohne MwSt.) Ursprünglich veranschlagter Gesamtwert des Auftrags/des Loses: 11 716 126.92 RON Gesamtwert des Auftrags/Loses: 8 109 800.00 RON V.2.5)Angaben zur Vergabe von Unteraufträgen Abschnitt V: Auftragsvergabe Auftrags-Nr.: 319 din 22.12.2022 Los-Nr.: 6,4,3,5,8 Bezeichnung des Auftrags: Acord-cadru de furnizare Ein Auftrag/Los wurde vergeben: ja V.2)Auftragsvergabe V.2.1)Tag des Vertragsabschlusses: 27/12/2022 V.2.2)Angaben zu den Angeboten Anzahl der eingegangenen Angebote: 10 Anzahl der eingegangenen Angebote von KMU: 10 Anzahl der eingegangenen Angebote von Bietern aus anderen EU-Mitgliedstaaten: 0 Anzahl der eingegangenen Angebote von Bietern aus Nicht-EU-Mitgliedstaaten: 0 Anzahl der elektronisch eingegangenen Angebote: 10 Der Auftrag wurde an einen Zusammenschluss aus Wirtschaftsteilnehmern vergeben: nein V.2.3)Name und Anschrift des Wirtschaftsteilnehmers, zu dessen Gunsten der Zuschlag erteilt wurde Offizielle Bezeichnung: POP INDUSTRY Nationale Identifikationsnummer: RO 6759221 Postanschrift: Strada Cireasov, Nr. 12 Ort: Slatina NUTS-Code: RO414 Olt Postleitzahl: 230070 Land: Rumänien E-Mail: [13]office@popind.ro Telefon: +40 249438087 Fax: +40 249431966 Der Auftragnehmer ist ein KMU: ja V.2.4)Angaben zum Wert des Auftrags/Loses (ohne MwSt.) Ursprünglich veranschlagter Gesamtwert des Auftrags/des Loses: 3 719 072.16 RON Gesamtwert des Auftrags/Loses: 3 210 000.00 RON V.2.5)Angaben zur Vergabe von Unteraufträgen Abschnitt VI: Weitere Angaben VI.3)Zusätzliche Angaben: DUAE se va completa in SEAP conform notificarii ANAP din 02.07.2019 Avand in vedere art. 44/(2)/Legea 98/2016, "În cazul în care o procedur de achiziie public este organizat în întregime în comun, în numele i pe seama tuturor autoritilor contractante prevzute la alin. (1), acestea sunt responsabile în mod solidar pentru îndeplinirea obligaiilor care le revin în temeiul prezentei legi." si (3) "Dispoziiile alin. (2) se aplic în mod corespunztor în cazul în care o singur autoritate contractant organizeaz procedura de atribuire, procedura este organizata de UM 01020 . Procedura de achizitie se va finaliza prin incheierea unui acord-cadru valabil 24 luni de la data semnarii, pe loturi, cu un singur operator economic, fara reluarea competitiei. Comunicarea privind rezultatul procedurii va fi transmis prin intermediu SEAP si prin utilizarea uneia din urmatoarele modalitati de comunicare: fax/email. Autoritatea contractanta are dreptul de a solicita ofertantilor, în circumstante exceptionale, înainte de expirarea perioadei de valabilitate a ofertei, prelungirea acestei perioade. In situaia în care doi sau mai multi operatori economici ale cror oferte au fost declarate admisibile din punct de vedere juridic, tehnic i economico-financiar de ctre autoritatea contractanta, au ofertat preturile cele mai mici egale autoritatea contractanta va solicita numai acelor operatori depunerea de noi oferte de pre, pe SEAP în seciunea specifica sau fax/email . Operatorii economici au dreptul sa îmbunteasc preul ofertat anterior, urmând ca oferta care conine noul pre cel mai sczut sa fie declarata câtigtoare . Ofertantul va prezenta o declaratie prin care accepta clauzele contractuale cuprinse in modelul de acord-cadru/contract-subsecvent din documentatia de atribuire (in caz contrar se considera acceptul tacit al acestuia). În situatia în care sunt obiectiuni la proiectul de contract aceste vor fi formulate în scris prin intermediul solicitarilor de clarificari respectând termenele prevazute de art. 161 din Legea 98/2016. Avand in vedere faptul ca din punct de vedere tehnic nu se poate edita sectiunea ,,Se va accepta facturarea electronica" mentionam ca autoritatea contractanta va accepta facturarea electronica. Prezenta fisa de date se completeaza cu precizarile/cerintele prevazute in documentul Instructiuni pentru ofertanti. VI.4)Rechtsbehelfsverfahren/Nachprüfungsverfahren VI.4.1)Zuständige Stelle für Rechtsbehelfs-/Nachprüfungsverfahren Offizielle Bezeichnung: Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor Postanschrift: Str. Stavropoleos nr. 6, sector 3 Ort: Bucuresti Postleitzahl: 030084 Land: Rumänien Fax: +40 213104642 / +40 218900745 Internet-Adresse: [14]www.cnsc.ro VI.5)Tag der Absendung dieser Bekanntmachung: 28/12/2022 References 7. mailto:achizitii.01020@forter.ro?subject=TED 8. http://www.mapn.ro/ 9. http://www.e-licitatie.ro/ 10. https://ted.europa.eu/udl?uri=TED:NOTICE:514236-2022:TEXT:DE:HTML 11. mailto:office@stimpex.ro?subject=TED 12. http://www.stimpex.ro/ 13. mailto:office@popind.ro?subject=TED 14. http://www.cnsc.ro/ -------------------------------------------------------------------------------- Database Operation & Alert Service (icc-hofmann) for: The Office for Official Publications of the European Communities The Federal Office of Foreign Trade Information Phone: +49 6082-910101, Fax: +49 6082-910200, URL: http://www.icc-hofmann.de