Ausschreibungen und Aufträge: Medizinische Geräte - RO-Iai Medizinische Geräte Beatmungsgeräte für medizinische Zwecke Instrumente für Anästhesie und Reanimation Motorisierte Betten Infusionspumpen Patienten-Fernüberwachungssystem Reparatur und Wartung von Anlagen Installation von medizinischen Einrichtungen Ausbildung im medizinischen Bereich Dokument Nr...: 185-2023 (ID: 2023010216022215950) Veröffentlicht: 02.01.2023 * RO-Iai: Medizinische Geräte 2023/S 1/2023 185 Bekanntmachung vergebener Aufträge Ergebnisse des Vergabeverfahrens Lieferauftrag Rechtsgrundlage: Richtlinie 2014/24/EU Abschnitt I: Öffentlicher Auftraggeber I.1)Name und Adressen Offizielle Bezeichnung: SPITALUL CLINIC JUDETEAN DE URGENTA SF.SPIRIDON IASI Nationale Identifikationsnummer: 4701312 Postanschrift: Strada: bld Independentei, nr. 1 Ort: Iasi NUTS-Code: RO213 Iai Land: Rumänien Kontaktstelle(n): MONICA VICOL E-Mail: [6]achizitii@spitalspiridon.ro Telefon: +40 232267706 Fax: +40 0232267706 Internet-Adresse(n): Hauptadresse: [7]https://www.spitalspiridon.ro/ Adresse des Beschafferprofils: [8]www.e-licitatie.ro I.4)Art des öffentlichen Auftraggebers Einrichtung des öffentlichen Rechts I.5)Haupttätigkeit(en) Gesundheit Abschnitt II: Gegenstand II.1)Umfang der Beschaffung II.1.1)Bezeichnung des Auftrags: Furnizare, instalare, punere in functiune si instruire personal: Achiziie aparatura medicala ATI Referenznummer der Bekanntmachung: 4701312/2022/ati II.1.2)CPV-Code Hauptteil 33100000 Medizinische Geräte II.1.3)Art des Auftrags Lieferauftrag II.1.4)Kurze Beschreibung: Furnizare, instalare, punere in functiune si instruire personal: Achiziie aparatura medicala ATI Lot I - 1.949.579,68 lei fara TVA Paturi ATI 28 buc - p.u. - 21.008,4 lei fara TVA - valoare 588.235,20 lei fara TVA Ventilatoare 8 buc - p.u. - 164.915,96 lei fara TVA - valoare 1.319.327,68 lei fara TVA Sistem de oxigenoterapie cu flux crescut - 2 buc - p.u. -21.008,4 lei fara TVA- valoarea 42.016,80 lei fara TVA Lot II - 2.369.747,52 lei fara TVA Monitoare functii vitale complexe - 28 buc - p.u. - 54.621,84 lei fara TVA- valoarea 1.529.411,52 lei fara TVA Injectomate- 50 buc - p.u. - 8.403.36 lei fara TVA- valoarea 420.168,00 lei fara TVA Infuziomate- 50 buc - p.u. -8.403.36 lei fara TVA- valoarea 420.168,00 lei fara TVA Numarul de zile pana la care se pot solicita clarificari inainte de data limita de depunere a ofertelor/candidaturilor 20 zile. Termenul limita de raspuns al autoritatii contractante la solicitarile de clarificari este de 10 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor; II.1.6)Angaben zu den Losen Aufteilung des Auftrags in Lose: ja II.1.7)Gesamtwert der Beschaffung (ohne MwSt.) Wert ohne MwSt.: 4 312 000.00 RON II.2)Beschreibung II.2.1)Bezeichnung des Auftrags: Furnizare, instalare, punere in functiune si instruire personal: Achiziie aparatura medicala ATI Los-Nr.: 2 II.2.2)Weitere(r) CPV-Code(s) 33100000 Medizinische Geräte 33157400 Beatmungsgeräte für medizinische Zwecke 33171000 Instrumente für Anästhesie und Reanimation 33192130 Motorisierte Betten 33194110 Infusionspumpen 33195000 Patienten-Fernüberwachungssystem 45259000 Reparatur und Wartung von Anlagen 51410000 Installation von medizinischen Einrichtungen 80320000 Ausbildung im medizinischen Bereich II.2.3)Erfüllungsort NUTS-Code: RO213 Iai Hauptort der Ausführung: sediul beneficiarului II.2.4)Beschreibung der Beschaffung: Furnizare, instalare, punere in functiune si instruire personal: Achiziie aparatura medicala ATI Lot II - 2.369.747,52 lei fara TVA Monitoare functii vitale complexe - 28 buc - p.u. - 54.621,84 lei fara TVA- valoarea 1.529.411,52 lei fara TVA Injectomate- 50 buc - p.u. - 8.403.36 lei fara TVA- valoarea 420.168,00 lei fara TVA Infuziomate- 50 buc - p.u. -8.403.36 lei fara TVA- valoarea 420.168,00 lei fara TVA II.2.5)Zuschlagskriterien Qualitätskriterium - Name: Garantia tehnica extinsa / Gewichtung: 10 Preis - Gewichtung: 90 II.2.11)Angaben zu Optionen Optionen: nein II.2.13)Angaben zu Mitteln der Europäischen Union Der Auftrag steht in Verbindung mit einem Vorhaben und/oder Programm, das aus Mitteln der EU finanziert wird: nein II.2.14)Zusätzliche Angaben Cerintele tehnice definite la nivelul anuntului de participare, caietului de sarcini sau altor documente complementare, prin trimiterea standardelor, la un anumit producator, la marci, brevete, tipuri, la o origine sau la o productie/metoda specifica de fabricatie/prestare/executie, vor fi intelese ca fiind insotite de mentiunea sau echivalent. II.2)Beschreibung II.2.1)Bezeichnung des Auftrags: Furnizare, instalare, punere in functiune si instruire personal: Achiziie aparatura medicala ATI Los-Nr.: 1 II.2.2)Weitere(r) CPV-Code(s) 33100000 Medizinische Geräte 33157400 Beatmungsgeräte für medizinische Zwecke 33171000 Instrumente für Anästhesie und Reanimation 33192130 Motorisierte Betten 33194110 Infusionspumpen 33195000 Patienten-Fernüberwachungssystem 45259000 Reparatur und Wartung von Anlagen 51410000 Installation von medizinischen Einrichtungen 80320000 Ausbildung im medizinischen Bereich II.2.3)Erfüllungsort NUTS-Code: RO213 Iai Hauptort der Ausführung: sediul beneficiarului II.2.4)Beschreibung der Beschaffung: Furnizare, instalare, punere in functiune si instruire personal: Achiziie aparatura medicala ATI Lot I - 1.949.579,68 lei fara TVA Paturi ATI 28 buc - p.u. - 21.008,4 lei fara TVA - valoare 588.235,20 lei fara TVA Ventilatoare 8 buc - p.u. - 164.915,96 lei fara TVA - valoare 1.319.327,68 lei fara TVA Sistem de oxigenoterapie cu flux crescut - 2 buc - p.u. -21.008,4 lei fara TVA- valoarea 42.016,80 lei fara TVA II.2.5)Zuschlagskriterien Qualitätskriterium - Name: Garantia tehnica extinsa / Gewichtung: 10 Preis - Gewichtung: 90 II.2.11)Angaben zu Optionen Optionen: nein II.2.13)Angaben zu Mitteln der Europäischen Union Der Auftrag steht in Verbindung mit einem Vorhaben und/oder Programm, das aus Mitteln der EU finanziert wird: nein II.2.14)Zusätzliche Angaben Cerintele tehnice definite la nivelul anuntului de participare, caietului de sarcini sau altor documente complementare, prin trimiterea standardelor, la un anumit producator, la marci, brevete, tipuri, la o origine sau la o productie/metoda specifica de fabricatie/prestare/executie, vor fi intelese ca fiind insotite de mentiunea sau echivalent. Abschnitt IV: Verfahren IV.1)Beschreibung IV.1.1)Verfahrensart Offenes Verfahren IV.1.3)Angaben zur Rahmenvereinbarung oder zum dynamischen Beschaffungssystem IV.1.8)Angaben zum Beschaffungsübereinkommen (GPA) Der Auftrag fällt unter das Beschaffungsübereinkommen: nein IV.2)Verwaltungsangaben IV.2.1)Frühere Bekanntmachung zu diesem Verfahren Bekanntmachungsnummer im ABl.: [9]2022/S 184-517679 IV.2.8)Angaben zur Beendigung des dynamischen Beschaffungssystems IV.2.9)Angaben zur Beendigung des Aufrufs zum Wettbewerb in Form einer Vorinformation Abschnitt V: Auftragsvergabe Auftrags-Nr.: 45603 Los-Nr.: 2,1 Bezeichnung des Auftrags: Contract de furnizare Ein Auftrag/Los wurde vergeben: ja V.2)Auftragsvergabe V.2.1)Tag des Vertragsabschlusses: 28/11/2022 V.2.2)Angaben zu den Angeboten Anzahl der eingegangenen Angebote: 2 Anzahl der eingegangenen Angebote von KMU: 2 Anzahl der eingegangenen Angebote von Bietern aus anderen EU-Mitgliedstaaten: 0 Anzahl der eingegangenen Angebote von Bietern aus Nicht-EU-Mitgliedstaaten: 0 Anzahl der elektronisch eingegangenen Angebote: 2 Der Auftrag wurde an einen Zusammenschluss aus Wirtschaftsteilnehmern vergeben: nein V.2.3)Name und Anschrift des Wirtschaftsteilnehmers, zu dessen Gunsten der Zuschlag erteilt wurde Offizielle Bezeichnung: DACORUM GRUP Nationale Identifikationsnummer: RO 11609301 Postanschrift: Strada Chimiei, Nr. 89 Ort: Iasi NUTS-Code: RO213 Iai Postleitzahl: 700361 Land: Rumänien E-Mail: [10]licitatii@dacorumgrup.ro Telefon: +40 232261950 Fax: +40 232261950 Internet-Adresse: [11]www.dacorumgrup.ro Der Auftragnehmer ist ein KMU: ja V.2.4)Angaben zum Wert des Auftrags/Loses (ohne MwSt.) Ursprünglich veranschlagter Gesamtwert des Auftrags/des Loses: 4 319 327.20 RON Gesamtwert des Auftrags/Loses: 4 312 000.00 RON V.2.5)Angaben zur Vergabe von Unteraufträgen Es können Unteraufträge vergeben werden Wert oder Anteil des Auftrags, der an Dritte vergeben werden soll Wert ohne MwSt.: 308 831 894.80 RON Kurze Beschreibung des Anteils des an Unterauftragnehmer vergebenen Auftrags: Subcontractantii propusi de ctre DACORUM GRUP - RO 11609301 sunt: 1. PHILIPS ROMANIA conform Acord de subcontractare nr.ROM236387 din 31.10.2022 cu procent de subcontractare 1,5% din valoarea ofertei instalare, punere in functiune si instruire personal, service in perioada de garantie lot 2.1 - Monitoare functii vitale complexe 2. FRESENIUS KABI ROMANIA ... detalii pe [12]www.e-licitatie.ro Abschnitt VI: Weitere Angaben VI.3)Zusätzliche Angaben: Interaciunea cu ofertanii, respectiv procesul de evaluare a ofertelor se va desfura dup urmtoarele reguli: Pentru vizualizarea documentaiei de atribuire incarcate in SEAP, operatorii economici trebuie sa aib un program necesar vizualizarii fiierelor semnate electronic (site-urile furnizorilor de semnatura electronic). Reguli de comunicare si transmitere a datelor: solicitarile de clarificarire referitorare la prezenta documentatie de atribuire se vor adresa în mod exclusiv în SEAP la Seciunea Întrebari din cadrul procedurii de atribuire derulate prin mijloace electronice, iar raspunsurile la acestea vor fi publicate în SEAP la Sectiunea Documentatie, clarificari si decizii din cadrul anuntului de participare. Pentru transmiterea solicitarilor de clarificari privind documentaia de atribuire, operatorii economici se vor înregistra în SEAP ([13]www.elicitatie.ro) ca operator economic conform prevederilor art.5 alin.(1) din H.G. nr.395/2016 i vor transmite solicitrile avand în vedere termenele de rspuns ale autoritii contractante prevzute la art.160-161 din Legea nr.98/2016 actualiazata. Pentru comunicarile ulterioare depunerii ofertelor: comisia de evaluare va transmite solicitarile de clarificare în legatura cu oferta prin utilizarea facilitatilor tehnice disponibile în SEAP (Seciunea Întrebari). Comisia de evaluare va analiza DUAE în corelaie cu cerinele stabilite prin fia de date a achiziiei. Comisia de evaluare va analiza i verifica fiecare ofert din punct de vedere al elementelor tehnice propuse, iar ulterior din punct de vedere al aspectelor financiare pe care le implic. În urma finalizrii fiecreia dintre fazele de verificare prevzute mai sus autoritatea contractant va opera trecerea la faza urmtoare de verificare, cu respectarea prevederilor Capitolului IV, Seciunea a 13 a din Legea nr. 98/2016. În urma finalizrii fiecreia dintre fazele de verificare prevzute mai sus, autoritatea contractant va introduce în SEAP rezultatul admis/respins, i va deschide în SEAP sesiunea pentru prezentarea documentelor suport aferente DUAE depuse de ofertantul de pe primul loc în clasamentul intermediar întocmit la finalizarea evalurii ofertelor, acordând un termen de rspuns. Operatorii economici vor transmite rspunsurile la clarificari si eventualele documente solicitate pe parcursul evaluarii ofertelor prin intermediul SEAP (Sectiunea Întrebari), în format electronic, semnate cu semnatura electronica, conform Legii 455/2001. Operatorii economici vor respecta modelul de contract de furnizare . Orice meniune din cadrul prezentei documentatii întocmite pe baza memoriului justificativ intocmit de specialist, referitoare la anumite specificaii tehnice care indic o anumit surs, origine, producie, un procedeu special, o marc de fabric sau de comer, un brevet de invenie, o licen de fabricaie are caracter exceptional i este folosit doar pentru a descrie suficient de precis i inteligibil obiectul contractului considerându-se de ctre autoritatea contractant c este întotdeauna însoit de meniunea sau echivalent. Modalitatea de departajare a ofertelor clasate pe primul loc cu preuri egale: Departajarea se va face exclusiv în funcie de pre i nu prin cuantificarea altor elemente de natur tehnic sau alte avantaje care rezult din modul de îndeplinire a contractului de ctre operatorii economici În vederea departajrii ofertelor autoritatea contractant va solicita depunerea în SEAP a unor noi oferte financiare (procedura fiind desfurat integral prin mijloace electronice. Cerintele tehnice definite la nivelul anuntului de participare, caietului de sarcini sau altor documente complementare, prin trimiterea standardelor, la un anumit producator, la marci, brevete, tipuri, la o origine sau la o productie/ metoda specifica de fabricatie/prestare/executie, vor fi intelese ca fiind insotite de mentiunea sau echivalent. VI.4)Rechtsbehelfsverfahren/Nachprüfungsverfahren VI.4.1)Zuständige Stelle für Rechtsbehelfs-/Nachprüfungsverfahren Offizielle Bezeichnung: Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor Postanschrift: Str. Stavropoleos nr. 6, sector 3 Ort: Bucuresti Postleitzahl: 030084 Land: Rumänien E-Mail: [14]office@cnsc.ro Telefon: +40 213104641 Fax: +40 213104642 / +40 218900745 Internet-Adresse: [15]http://www.cnsc.ro VI.5)Tag der Absendung dieser Bekanntmachung: 28/12/2022 References 6. mailto:achizitii@spitalspiridon.ro?subject=TED 7. https://www.spitalspiridon.ro/ 8. http://www.e-licitatie.ro/ 9. https://ted.europa.eu/udl?uri=TED:NOTICE:517679-2022:TEXT:DE:HTML 10. mailto:licitatii@dacorumgrup.ro?subject=TED 11. http://www.dacorumgrup.ro/ 12. http://www.e-licitatie.ro/ 13. http://www.elicitatie.ro/ 14. mailto:office@cnsc.ro?subject=TED 15. http://www.cnsc.ro/ -------------------------------------------------------------------------------- Database Operation & Alert Service (icc-hofmann) for: The Office for Official Publications of the European Communities The Federal Office of Foreign Trade Information Phone: +49 6082-910101, Fax: +49 6082-910200, URL: http://www.icc-hofmann.de