Ausschreibungen und Aufträge: Erdgas - RO-Bucureti Erdgas Dokument Nr...: 1806-2023 (ID: 2023010216171217562) Veröffentlicht: 02.01.2023 * RO-Bucureti: Erdgas 2023/S 1/2023 1806 Bekanntmachung vergebener Aufträge Ergebnisse des Vergabeverfahrens Lieferauftrag Rechtsgrundlage: Richtlinie 2014/24/EU Abschnitt I: Öffentlicher Auftraggeber I.1)Name und Adressen Offizielle Bezeichnung: MINISTERUL AFACERILOR INTERNE Nationale Identifikationsnummer: 4267095 Postanschrift: Piata Revolutiei nr.1A, sector 1 Ort: Bucuresti NUTS-Code: RO321 Bucureti Postleitzahl: 010086 Land: Rumänien Kontaktstelle(n): Mihaela Circo E-Mail: [6]mihaela.circo@mai.gov.ro Telefon: +40 213037080/30397 Fax: +40 213132761 Internet-Adresse(n): Hauptadresse: [7]www.mai.gov.ro Adresse des Beschafferprofils: [8]www.e-licitatie.ro I.4)Art des öffentlichen Auftraggebers Ministerium oder sonstige zentral- oder bundesstaatliche Behörde einschließlich regionaler oder lokaler Unterabteilungen I.5)Haupttätigkeit(en) Öffentliche Sicherheit und Ordnung Abschnitt II: Gegenstand II.1)Umfang der Beschaffung II.1.1)Bezeichnung des Auftrags: Acord-cadru de furnizare gaze naturale pentru sediile aflate în finanarea Ordonatorului Principal de Credite Referenznummer der Bekanntmachung: 4267095/2022/34 II.1.2)CPV-Code Hauptteil 09123000 Erdgas II.1.3)Art des Auftrags Lieferauftrag II.1.4)Kurze Beschreibung: Furnizarea de gaze naturale, pe baz de acord-cadru pe o perioad de 12 luni Achiziia este realizat de Ministerul Afacerilor Interne Ordonatorul principal de Credite, pentru aparatul central i unitile subordonate aflate în finanarea Ordonatorului Principal de Credite. Autoritatea contractanta va raspunde in mod clar si complet tuturor solicitarilor de clarificare/informatiilor suplimentare, o singura data, in a 11 zi inainte de data limita de depunere a ofertelor pentru clarificarile solicitate cu 18 zile inaintea termenului limita de depunere a ofertelor, precizat la sectiunea I.3) Comunicare din fisa de date. II.1.6)Angaben zu den Losen Aufteilung des Auftrags in Lose: nein II.2)Beschreibung II.2.3)Erfüllungsort NUTS-Code: RO321 Bucureti Hauptort der Ausführung: lista locurilor de consum prevazute in caietul de sarcini II.2.4)Beschreibung der Beschaffung: A. Cantitati/valori minime/maxime estimate ale acordului cadru pentru o perioada de 12 luni: - Cantitati - minim 6.000 (MWh) - maxim 8.700 (MWh) - Valoarea totala estimata cu acciza fara TVA, minima 11.526.120,00 lei - maxima 16.712.874,00 lei B. Cantitati/valori minime/maxime estimate ale celui mai mare contract subsecvent: - Cantitati - minim 2.372,30 (MWh) - maxim 3.638,00 (MWh) - Valoarea estimata cu acciza fara TVA, minima 4.557.235,75 lei - maxima 6.988.670,76 lei II.2.5)Zuschlagskriterien Qualitätskriterium - Name: Subfactor 1 -Istoric facturi i pli / Gewichtung: 0.5 Qualitätskriterium - Name: Subfactor 2 -Evidena informatizat a tuturor punctelor de consum / Gewichtung: 0.5 Qualitätskriterium - Name: Subfactor 4 -Transmiterea facturilor de decontare prin SFTP (Secure File Transfer Protocol), în format pdf i xml, în termen de 24 de ore de la emiterea facturii i de informri pe e-mail imediat dup emiterea acesteia, precum i a altor informaii de interes / Gewichtung: 1.5 Qualitätskriterium - Name: Subfactor 3 -Transmiterea indexului contorului de gaze naturale / Gewichtung: 0.5 Preis - Gewichtung: 97 II.2.11)Angaben zu Optionen Optionen: nein II.2.13)Angaben zu Mitteln der Europäischen Union Der Auftrag steht in Verbindung mit einem Vorhaben und/oder Programm, das aus Mitteln der EU finanziert wird: nein II.2.14)Zusätzliche Angaben Abschnitt IV: Verfahren IV.1)Beschreibung IV.1.1)Verfahrensart Offenes Verfahren IV.1.3)Angaben zur Rahmenvereinbarung oder zum dynamischen Beschaffungssystem IV.1.8)Angaben zum Beschaffungsübereinkommen (GPA) Der Auftrag fällt unter das Beschaffungsübereinkommen: nein IV.2)Verwaltungsangaben IV.2.1)Frühere Bekanntmachung zu diesem Verfahren Bekanntmachungsnummer im ABl.: [9]2022/S 223-639404 IV.2.8)Angaben zur Beendigung des dynamischen Beschaffungssystems IV.2.9)Angaben zur Beendigung des Aufrufs zum Wettbewerb in Form einer Vorinformation Abschnitt V: Auftragsvergabe Ein Auftrag/Los wurde vergeben: nein V.1)Information über die Nichtvergabe Der Auftrag/Das Los wird nicht vergeben Es sind keine Angebote oder Teilnahmeanträge eingegangen oder es wurden alle abgelehnt Abschnitt VI: Weitere Angaben VI.3)Zusätzliche Angaben: 1. Clasamentul ofertelor va fi determinat pe baza punctajului total. Pe baza algoritmului de calcul al criteriului de atribuire, ofertantul care are cel mai mare punctaj total va fi declarat câtigtor. În cazul în care dou sau mai multe oferte sunt clasate pe primul loc, cu punctaje egale, departajarea se va face având în vedere punctajul obinut la factorii de evaluare în ordinea descresctoare a ponderilor acestora. În situaia în care egalitatea se menine, autoritatea contractant are dreptul s solicite noi propuneri financiare, i oferta câtigtoare va fi desemnat cea cu propunerea financiar cea mai mic, conform prevederilor art. 139 alin. (3) din HG nr. 395/2016. 2. Documentul Unic de Achizitii European se va completa în SEAP - a se vedea Notificare ANAP privind utilizarea DUAE în procedurile desfurate exclusiv prin mijloace electronice din 08/04/2019. 3. Ofertantul este obligat sa informeze autoritatea contractanta despre orice modificare intervenita cu privire la situatiile certificate prin prezentarea documentelor solicitate la cap. III.1 in termen de maxim 7 zile lucratoare de la interventia sau, dupa caz, luarea la cunostinta asupra acestor modificari. 4. Pentru vizualizarea documentatiei de atribuire incarcate in SEAP operatorii economici trebuie sa aiba un program necesar vizualizarii fisierelor semnate electronic (acest program fiind disponibil gratuit pe site-urile furnizorilor de semnatura electronica). 5. În situaia în care documentele sunt semnate de ctre o alt persoan decât reprezentantul legal al operatorului economic se va prezenta o împuternicire în acest sens, în SEAP semnat cu semntur electronic extins bazat pe un certificat calificat, conform Legii nr. 455/2001 privind semntura electronic. 6. Cerintele tehnice definite la nivelul anuntului de participare, caietului de sarcini sau altor documente complementare, prin trimiterea standardelor, la un anumit producator, la marci, brevete, tipuri, la o origine sau la o productie/metoda specifica de fabricatie/prestare/executie, vor fi intelese ca fiind insotite de mentiunea sau echivalent. 7. Adresa de corespondenta este Directia Achizitii Publice - str. Domnita Anastasia nr. 2-4, sector 5, Bucuresti VI.4)Rechtsbehelfsverfahren/Nachprüfungsverfahren VI.4.1)Zuständige Stelle für Rechtsbehelfs-/Nachprüfungsverfahren Offizielle Bezeichnung: Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor Postanschrift: Str. Stavropoleos nr. 6, sector 3 Ort: Bucuresti Postleitzahl: 030084 Land: Rumänien Fax: +40 213104642 / +40 218900745 Internet-Adresse: [10]www.cnsc.ro VI.4.4)Stelle, die Auskünfte über die Einlegung von Rechtsbehelfen erteilt Offizielle Bezeichnung: Ministerul Afacerilor Interne - Directia Achizitii Publice Postanschrift: Domnita Anastasia, nr.2-4, sector 5, Bucuresti Ort: Bucuresti Postleitzahl: 010086 Land: Rumänien E-Mail: [11]achizitii.dgl@mai.gov.ro Telefon: +40 213037080 Internet-Adresse: [12]http://www.mai.gov.ro VI.5)Tag der Absendung dieser Bekanntmachung: 28/12/2022 References 6. mailto:mihaela.circo@mai.gov.ro?subject=TED 7. http://www.mai.gov.ro/ 8. http://www.e-licitatie.ro/ 9. https://ted.europa.eu/udl?uri=TED:NOTICE:639404-2022:TEXT:DE:HTML 10. http://www.cnsc.ro/ 11. mailto:achizitii.dgl@mai.gov.ro?subject=TED 12. http://www.mai.gov.ro/ -------------------------------------------------------------------------------- Database Operation & Alert Service (icc-hofmann) for: The Office for Official Publications of the European Communities The Federal Office of Foreign Trade Information Phone: +49 6082-910101, Fax: +49 6082-910200, URL: http://www.icc-hofmann.de