Ausschreibungen und Aufträge: Elektrofahrzeuge - RO-Bucureti Elektrofahrzeuge Aufladegeräte Dokument Nr...: 1749-2023 (ID: 2023010216170217548) Veröffentlicht: 02.01.2023 * RO-Bucureti: Elektrofahrzeuge 2023/S 1/2023 1749 Bekanntmachung vergebener Aufträge Ergebnisse des Vergabeverfahrens Lieferauftrag Rechtsgrundlage: Richtlinie 2014/24/EU Abschnitt I: Öffentlicher Auftraggeber I.1)Name und Adressen Offizielle Bezeichnung: SERVICIUL DE PROTECTIE SI PAZA U.M. 0149 F BUCURESTI Nationale Identifikationsnummer: 4283635 Postanschrift: Strada: Bulevardul Geniului, nr. 42B Ort: Bucuresti NUTS-Code: RO321 Bucureti Postleitzahl: 060117 Land: Rumänien Kontaktstelle(n): Victor-Sorin Pena E-Mail: [7]pena.victor@spp.ro Telefon: +40 4081046 Fax: +40 0213122649 Internet-Adresse(n): Hauptadresse: [8]www.spp.ro Adresse des Beschafferprofils: [9]www.e-licitatie.ro I.4)Art des öffentlichen Auftraggebers Einrichtung des öffentlichen Rechts I.5)Haupttätigkeit(en) Öffentliche Sicherheit und Ordnung Abschnitt II: Gegenstand II.1)Umfang der Beschaffung II.1.1)Bezeichnung des Auftrags: Contract furnizare mijloace auto i echipamente pentru suport logistic (autovehicul electric cu 4 locuri, autovehicul electric cu 2 locuri i ben transport materiale, staie încrcare rapid autovehicule electrice) aferente obiectivului de investiii Sistem integrat pentru intervenia la dezastre, urgene i crize, prin Programul Operaional Infrastructura Mare, cod MySMIS: 137307 Referenznummer der Bekanntmachung: 137307/ID1954879467/3 II.1.2)CPV-Code Hauptteil 34144900 Elektrofahrzeuge II.1.3)Art des Auftrags Lieferauftrag II.1.4)Kurze Beschreibung: Contractul are ca obiect furnizarea unor mijloace auto i echipamente de suport logistic, în cadrul proiectului SISTEM INTEGRAT PENTRU INTERVENIA LA DEZASTRE, URGENE I CRIZE cod MySMIS: 137307, finantat prin Programul Operaional Infrastructura Mare: Autovehicul electric cu 4 locuri - 1 buc Autovehicul electric cu 2 locuri si ben transport materiale - 1 buc Staie încrcare rapid autovehicule electrice - 1 cpl Numar zile pana la care se pot solicita clarificari inainte de data limita de depunere a ofertelor = 18. Autoritatea contractanta va raspunde in mod clar solicitarilor de clarificari in a 12-a zi inainte de data limita de depunere a ofertelor II.1.6)Angaben zu den Losen Aufteilung des Auftrags in Lose: ja II.1.7)Gesamtwert der Beschaffung (ohne MwSt.) Wert ohne MwSt.: 251 933.85 RON II.2)Beschreibung II.2.1)Bezeichnung des Auftrags: Autovehicul electric cu 4 locuri transport cursani i instructori i Autovehicul electric cu 2 locuri i ben transport materiale Los-Nr.: 1 II.2.2)Weitere(r) CPV-Code(s) 34144900 Elektrofahrzeuge II.2.3)Erfüllungsort NUTS-Code: RO321 Bucureti Hauptort der Ausführung: Bucuresti II.2.4)Beschreibung der Beschaffung: Autovehicul electric cu 4 locuri transport cursanti si instructori - 1 buc Autovehicul electric cu 2 locuri i ben transport materiale - 1 buc II.2.5)Zuschlagskriterien Qualitätskriterium - Name: Garantie suplimentara (Gs) / Gewichtung: 10 Preis - Gewichtung: 90 II.2.11)Angaben zu Optionen Optionen: nein II.2.13)Angaben zu Mitteln der Europäischen Union Der Auftrag steht in Verbindung mit einem Vorhaben und/oder Programm, das aus Mitteln der EU finanziert wird: ja Projektnummer oder -referenz: Programul Operaional Infrastructura Mare 2014-2020, Axa prioritar 5, Obiectivul specific 5.2. Creterea nivelului de pregtire pentru o reacie rapid i eficient la dezastre a echipajelor de intervenie, cod proiect MySMIS: 137307 i Sistem integrat pentru intervenia la urgene, dezastre i crize. II.2.14)Zusätzliche Angaben ID dosar achizitie 1954879467 - Achiziie de mijloace auto pentru suport logistic i de echipamente de pregtire in tehnica de conducere a autovehiculelor de intervenie II.2)Beschreibung II.2.1)Bezeichnung des Auftrags: Staie încrcare rapid autovehicule electrice, cu încrctor dual simultan i alimentare AC trifazic Los-Nr.: 2 II.2.2)Weitere(r) CPV-Code(s) 31681500 Aufladegeräte II.2.3)Erfüllungsort NUTS-Code: RO321 Bucureti Hauptort der Ausführung: Bucuresti II.2.4)Beschreibung der Beschaffung: Staie încrcare rapid autovehicule electrice, cu încrctor dual simultan i alimentare AC trifazic - 1 buc II.2.5)Zuschlagskriterien Qualitätskriterium - Name: Garantie suplimentara (Gs) / Gewichtung: 10 Preis - Gewichtung: 90 II.2.11)Angaben zu Optionen Optionen: nein II.2.13)Angaben zu Mitteln der Europäischen Union Der Auftrag steht in Verbindung mit einem Vorhaben und/oder Programm, das aus Mitteln der EU finanziert wird: ja Projektnummer oder -referenz: Programul Operaional Infrastructura Mare 2014-2020, Axa prioritar 5, Obiectivul specific 5.2. Creterea nivelului de pregtire pentru o reacie rapid i eficient la dezastre a echipajelor de intervenie, cod proiect MySMIS: 137307 i Sistem integrat pentru intervenia la urgene, dezastre i crize. II.2.14)Zusätzliche Angaben ID dosar achizitie 1954879467 - Achiziie de mijloace auto pentru suport logistic i de echipamente de pregtire in tehnica de conducere a autovehiculelor de intervenie Abschnitt IV: Verfahren IV.1)Beschreibung IV.1.1)Verfahrensart Offenes Verfahren IV.1.3)Angaben zur Rahmenvereinbarung oder zum dynamischen Beschaffungssystem IV.1.8)Angaben zum Beschaffungsübereinkommen (GPA) Der Auftrag fällt unter das Beschaffungsübereinkommen: nein IV.2)Verwaltungsangaben IV.2.1)Frühere Bekanntmachung zu diesem Verfahren Bekanntmachungsnummer im ABl.: [10]2022/S 174-490058 IV.2.8)Angaben zur Beendigung des dynamischen Beschaffungssystems IV.2.9)Angaben zur Beendigung des Aufrufs zum Wettbewerb in Form einer Vorinformation Abschnitt V: Auftragsvergabe Auftrags-Nr.: N3605 Los-Nr.: 1 Bezeichnung des Auftrags: Contract furnizare autovehicule electrice Ein Auftrag/Los wurde vergeben: ja V.2)Auftragsvergabe V.2.1)Tag des Vertragsabschlusses: 05/12/2022 V.2.2)Angaben zu den Angeboten Anzahl der eingegangenen Angebote: 1 Anzahl der eingegangenen Angebote von KMU: 1 Anzahl der eingegangenen Angebote von Bietern aus anderen EU-Mitgliedstaaten: 0 Anzahl der eingegangenen Angebote von Bietern aus Nicht-EU-Mitgliedstaaten: 0 Anzahl der elektronisch eingegangenen Angebote: 1 Der Auftrag wurde an einen Zusammenschluss aus Wirtschaftsteilnehmern vergeben: nein V.2.3)Name und Anschrift des Wirtschaftsteilnehmers, zu dessen Gunsten der Zuschlag erteilt wurde Offizielle Bezeichnung: S.C. AUTOLOG GREENLINE S.R.L. Nationale Identifikationsnummer: 32145824 Postanschrift: Strada: Str.Baicului, nr. 82, Sector: 2, Judet: Bucuresti, Localitate: Bucuresti, Cod postal: 021172 Ort: Bucuresti NUTS-Code: RO321 Bucureti Postleitzahl: 021172 Land: Rumänien E-Mail: [11]office@melexauto.ro Telefon: +40 737531007 Internet-Adresse: [12]www.melexauto.ro Der Auftragnehmer ist ein KMU: ja V.2.4)Angaben zum Wert des Auftrags/Loses (ohne MwSt.) Ursprünglich veranschlagter Gesamtwert des Auftrags/des Loses: 239 566.86 RON Gesamtwert des Auftrags/Loses: 239 500.00 RON V.2.5)Angaben zur Vergabe von Unteraufträgen Abschnitt V: Auftragsvergabe Auftrags-Nr.: N3677 Los-Nr.: 2 Bezeichnung des Auftrags: Contract furnizare statie incarcare rapida autovehicule electrice Ein Auftrag/Los wurde vergeben: ja V.2)Auftragsvergabe V.2.1)Tag des Vertragsabschlusses: 12/12/2022 V.2.2)Angaben zu den Angeboten Anzahl der eingegangenen Angebote: 1 Anzahl der eingegangenen Angebote von KMU: 1 Anzahl der eingegangenen Angebote von Bietern aus anderen EU-Mitgliedstaaten: 0 Anzahl der eingegangenen Angebote von Bietern aus Nicht-EU-Mitgliedstaaten: 0 Anzahl der elektronisch eingegangenen Angebote: 1 Der Auftrag wurde an einen Zusammenschluss aus Wirtschaftsteilnehmern vergeben: nein V.2.3)Name und Anschrift des Wirtschaftsteilnehmers, zu dessen Gunsten der Zuschlag erteilt wurde Offizielle Bezeichnung: S.C. smart business & technologies solutions srl S.R.L. Nationale Identifikationsnummer: 33341144 Postanschrift: Strada: rubinului, nr. 47, Sector: -, Judet: Buzau, Localitate: Satuc, Cod postal: 127046 Ort: Satuc NUTS-Code: RO222 Buzu Postleitzahl: 127046 Land: Rumänien E-Mail: [13]office@evconnect.ro Telefon: +40 754631068 Internet-Adresse: [14]www.evconnect.ro Der Auftragnehmer ist ein KMU: ja V.2.4)Angaben zum Wert des Auftrags/Loses (ohne MwSt.) Ursprünglich veranschlagter Gesamtwert des Auftrags/des Loses: 12 433.85 RON Gesamtwert des Auftrags/Loses: 12 433.85 RON V.2.5)Angaben zur Vergabe von Unteraufträgen Abschnitt VI: Weitere Angaben VI.3)Zusätzliche Angaben: 1. Ofertantul nu are dreptul ca în cadrul procedurii de atribuire: a) s depun dou sau mai multe oferte individuale i/sau comune, sub sanciunea excluderii din competiie a tuturor candidaturilor/ofertelor în cauz; b) s depun ofert individual/comun i s fie nominalizat ca subcontractant în cadrul unei alte oferte, sub sanciunea excluderii ofertei individuale sau, dup caz, a celei în care este ofertant asociat 2. Evaluarea ofertelor se va efectua de catre comisia de evaluare potrivit prev. Legii 98/2016 si ale HG395/2016. 3. Ofertele au caracter obligatoriu, din punct de vedere al continutului pe toata perioada de valabilitate stabilita de catre autoritatea contractanta si asumata de ofertant. 4. Au dreptul de a participa la prezenta procedur de atribuire, în calitate de ofertant individual/ofertant asociat/candidat/ter susintor/subcontractant, operatorii economici definii la art. 3 alin. (1) lit. jj) din Legea nr. 98/2016 privind achiziiile publice, cu modificrile i completrile ulterioare. Reguli privind completarea Documentului unic de Achizitii European (DUAE): [15]www.e-licitatie.ro 5. Autoritatea contractanta poate solicita ofertantilor sa depuna toate sau o parte dintre documentele justificative ca dovada a informatiilor cuprinse in DUAE, in orice moment pe durata desfasurarii unei proceduri de atribuire,daca acest lucru este necesar pentru a asigura desfasurarea corespunzatoare a procedurii. Autoritatea contractanta nu va raspunde solicitarilor de clarificari facute cu depasirea termenului stabilit in anuntul de participare si nici solicitarilor de clarificari ce nu sunt transmise prin intermediul SEAP. 6. Autoritatea contractant va solicita ofertanilor, dac este cazul, înainte de expirarea perioadei de valabilitate a ofertei, prelungirea acesteia. În cazul extinderii valabilitii ofertei, garania de participare va fi prelungit în mod corespunztor. Ofertantul are obligaia de a comunica autoritii contractante dac este sau nu de acord cu prelungirea valabilitii ofertei. Oferta operatorului economic care refuz s prelungeasc perioada de valabilitate a ofertei i a garaniei de participare va fi considerat inacceptabil. 7. Autoritatea contractanta va rpunde in mod clar si complet tuturor solicitrilor de clarificri: in a 12-a zi inainte de data limita stabilita in anuntul de participare pentru depunerea ofertelor. Solicitarile de clarificari se vor adresa exclusiv in SEAP in sectiunea special destinata. 8. Operatorii economici pot vizualiza documentatia de atribuire încarcata în SEAP cu ajutorul unui program de vizualizare a fisierelor semnate electronic cu semnatura electronica extinsa, program disponibil gratuit pe site-urile furnizorilor de servicii de semnatura electronica. 9. Documentele ofertei prezentate intr-o alta limba decat cea romana trebuie sa fie insotite de traducerea autorizata in limba romana. 10. Toate documentele ofertei vor fi incarcate in SEAP semnate cu semnatura electronica extinsa bazata pe un certificat digital calificat. 11. Precizari suplimentare cu privire la determinarea ofertei castigatoare: 1. Clasamentul pe baza caruia se stabileste oferta castigatoare se intocmeste in ordinea descresctoare a punctajelor, oferta castigatoare fiind cea de pe primul loc, respectiv cea cu cel mai mare punctaj în urma aplicrii criteriului de atribuire. Dac se va constata c doi sau mai muli operatori economici sunt clasai pe primul loc al clasamentului, pentru unul sau mai multe loturi, autoritatea contractant va solicita prin intermediul SEAP noi propuneri financiare pentru departajarea ofertelor de la ofertanii clasai pe primul loc. 12. Cerintele tehnice definite la nivelul anuntului de participare, caietului de sarcini sau altor documente complementare, prin trimiterea standardelor, la un anumit producator, la marci, brevete, tipuri, la o origine sau la o productie/metoda specifica de fabricatie/prestare/executie, vor fi intelese ca fiind insotite de mentiunea sau echivalent. VI.4)Rechtsbehelfsverfahren/Nachprüfungsverfahren VI.4.1)Zuständige Stelle für Rechtsbehelfs-/Nachprüfungsverfahren Offizielle Bezeichnung: Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor Postanschrift: Str. Stavropoleos nr. 6, sector 3 Ort: Bucuresti Postleitzahl: 030084 Land: Rumänien Fax: +40 213104642 / +40 218900745 Internet-Adresse: [16]http://www.cnsc.ro VI.5)Tag der Absendung dieser Bekanntmachung: 28/12/2022 References 7. mailto:pena.victor@spp.ro?subject=TED 8. http://www.spp.ro/ 9. http://www.e-licitatie.ro/ 10. https://ted.europa.eu/udl?uri=TED:NOTICE:490058-2022:TEXT:DE:HTML 11. mailto:office@melexauto.ro?subject=TED 12. http://www.melexauto.ro/ 13. mailto:office@evconnect.ro?subject=TED 14. http://www.evconnect.ro/ 15. http://www.e-licitatie.ro/ 16. http://www.cnsc.ro/ -------------------------------------------------------------------------------- Database Operation & Alert Service (icc-hofmann) for: The Office for Official Publications of the European Communities The Federal Office of Foreign Trade Information Phone: +49 6082-910101, Fax: +49 6082-910200, URL: http://www.icc-hofmann.de