Ausschreibung: Mechanische Ersatzteile außer Motoren und deren Ersatzteilen - RO-Bucureti Mechanische Ersatzteile außer Motoren und deren Ersatzteilen Rohrleitungen und Formstücke Motorenteile Treibriemen aus Gummi Elektrische Ausrüstung für Motoren und Fahrzeuge Schläuche Schalter Schaltanlagen Fahrzeugkühler Dichtungen Kabelsätze Schalldämpfer und Auspuffrohre Dokument Nr...: 1719-2023 (ID: 2023010216163517513) Veröffentlicht: 02.01.2023 * RO-Bucureti: Mechanische Ersatzteile außer Motoren und deren Ersatzteilen 2023/S 1/2023 1719 Auftragsbekanntmachung Sektoren Lieferauftrag Rechtsgrundlage: Richtlinie 2014/25/EU Abschnitt I: Auftraggeber I.1)Name und Adressen Offizielle Bezeichnung: Societatea de Transport Bucuresti STB SA. Nationale Identifikationsnummer: 1589886 Postanschrift: Bd. Dinicu Golescu, nr. 1 Ort: Bucuresti NUTS-Code: RO321 Bucureti Postleitzahl: 7000 Land: Rumänien Kontaktstelle(n): Ileana Rusu E-Mail: [6]ileana.rusu@stbsa.ro Telefon: +40 213074130 Fax: +40 0213147136 Internet-Adresse(n): Hauptadresse: [7]www.stbsa.ro Adresse des Beschafferprofils: [8]www.e-licitatie.ro I.3)Kommunikation Die Auftragsunterlagen stehen für einen uneingeschränkten und vollständigen direkten Zugang gebührenfrei zur Verfügung unter: [9]https://e-licitatie.ro/pub/notices/c-notice/v2/view/100161306 Weitere Auskünfte erteilen/erteilt die oben genannten Kontaktstellen Angebote oder Teilnahmeanträge sind einzureichen an die oben genannten Kontaktstellen I.6)Haupttätigkeit(en) Städtische Eisenbahn-, Straßenbahn-, Oberleitungsbus- oder Busdienste Abschnitt II: Gegenstand II.1)Umfang der Beschaffung II.1.1)Bezeichnung des Auftrags: Piese de schimb mecanice pentru autobuze Mercedes-Benz Citaro 0530 Euro 3 i Euro 4 Referenznummer der Bekanntmachung: 1589886 / 2022 / AA 054 05 II.1.2)CPV-Code Hauptteil 34320000 Mechanische Ersatzteile außer Motoren und deren Ersatzteilen II.1.3)Art des Auftrags Lieferauftrag II.1.4)Kurze Beschreibung: Achiziie de Piese de schimb mecanice pentru autobuze Mercedes-Benz Citaro 0530 Euro 3 i Euro 4 .Numar de zile pana la care se pot solicita clarificari inainte de data limita de depunere a ofertelor: 18 zile. Termenul limita in care entitatea contractanta va raspunde solicitarilor de clarificare/informatiilor suplimentare va fi in a 11- a zi inainte de data depunerii ofertelor. Entitatea contractanta va raspunde doar la solicitarile de clarificari adresate de operatoriii economici pana la termenul limita stabilit. Entitatea contractanta nu va raspunde la o solicitare de clarificar/informatii suplimentare, primita in intervalul de 17 zile inaintea termenului -limita stabilit pentru depunerea ofertelor, solicitarea fiind considerata a fi transmis tardiv. II.1.5)Geschätzter Gesamtwert Wert ohne MwSt.: 13 846 729.35 RON II.1.6)Angaben zu den Losen Aufteilung des Auftrags in Lose: ja Angebote sind möglich für maximale Anzahl an Losen: 12 Maximale Anzahl an Losen, die an einen Bieter vergeben werden können: 12 Der öffentliche Auftraggeber behält sich das Recht vor, Aufträge unter Zusammenfassung der folgenden Lose oder Losgruppen zu vergeben: Ofertele vor fi depuse pentru unul sau mai multe loturi. II.2)Beschreibung II.2.1)Bezeichnung des Auftrags: TEVI SI RACORDURI Los-Nr.: 12 II.2.2)Weitere(r) CPV-Code(s) 44163000 Rohrleitungen und Formstücke II.2.3)Erfüllungsort NUTS-Code: RO321 Bucureti Hauptort der Ausführung: STB SA Departamentul Logistic- BDCC, Intrarea Vagonului nr.11, sector 2 Bucuresti II.2.4)Beschreibung der Beschaffung: TEVI SI RACORDURI Cantitatate totala lot: minim 5 buc, maxim 60 buc, conform Anexa 1 din modelul de acord cadru. Estimari ale cantitatilor minime si maxime care ar putea face obiectul unui singur contract subsecvent dintre cele care urmeaza sa fie atribuite pe intreaga durata a acordului cadru: min 3 buc, max 40 buc. Valoarea estimata este calculata pentru cantitatea max. de produse. II.2.5)Zuschlagskriterien Die nachstehenden Kriterien Qualitätskriterium - Name: Termen de livrare / Gewichtung: 5 Qualitätskriterium - Name: Termen de garantie / Gewichtung: 5 Preis - Gewichtung: 90 II.2.6)Geschätzter Wert Wert ohne MwSt.: 2 478.00 RON II.2.7)Laufzeit des Vertrags, der Rahmenvereinbarung oder des dynamischen Beschaffungssystems Laufzeit in Monaten: 12 Dieser Auftrag kann verlängert werden: nein II.2.10)Angaben über Varianten/Alternativangebote Varianten/Alternativangebote sind zulässig: nein II.2.11)Angaben zu Optionen Optionen: nein II.2.13)Angaben zu Mitteln der Europäischen Union Der Auftrag steht in Verbindung mit einem Vorhaben und/oder Programm, das aus Mitteln der EU finanziert wird: nein II.2.14)Zusätzliche Angaben II.2)Beschreibung II.2.1)Bezeichnung des Auftrags: PIESE DE SCHIMB MECANICE, ALTELE DECAT MOTOARE SI PIESE DE MOTOARE Los-Nr.: 1 II.2.2)Weitere(r) CPV-Code(s) 34320000 Mechanische Ersatzteile außer Motoren und deren Ersatzteilen II.2.3)Erfüllungsort NUTS-Code: RO321 Bucureti Hauptort der Ausführung: STB SA Departamentul Logistic- BDCC, Intrarea Vagonului nr.11, sector 2 Bucuresti II.2.4)Beschreibung der Beschaffung: PIESE DE SCHIMB MECANICE, ALTELE DECAT MOTOARE SI PIESE DE MOTOARE Cantitatate totala lot: minim 351 buc, maxim 1670 buc, conform Anexa 1 din modelul de acord cadru. Estimari ale cantitatilor minime si maxime care ar putea face obiectul unui singur contract subsecvent dintre cele care urmeaza sa fie atribuite pe intreaga durata a acordului cadru: min 250 buc, max 1000 buc. Valoarea estimata este calculata pentru cantitatea max. de produse. II.2.5)Zuschlagskriterien Die nachstehenden Kriterien Qualitätskriterium - Name: Termen de livrare / Gewichtung: 5 Qualitätskriterium - Name: Termen de garantie / Gewichtung: 5 Preis - Gewichtung: 90 II.2.6)Geschätzter Wert Wert ohne MwSt.: 667 553.00 RON II.2.7)Laufzeit des Vertrags, der Rahmenvereinbarung oder des dynamischen Beschaffungssystems Laufzeit in Monaten: 12 Dieser Auftrag kann verlängert werden: nein II.2.10)Angaben über Varianten/Alternativangebote Varianten/Alternativangebote sind zulässig: nein II.2.11)Angaben zu Optionen Optionen: nein II.2.13)Angaben zu Mitteln der Europäischen Union Der Auftrag steht in Verbindung mit einem Vorhaben und/oder Programm, das aus Mitteln der EU finanziert wird: nein II.2.14)Zusätzliche Angaben II.2)Beschreibung II.2.1)Bezeichnung des Auftrags: PIESE PENTRU MOTOARE Los-Nr.: 6 II.2.2)Weitere(r) CPV-Code(s) 34312000 Motorenteile II.2.3)Erfüllungsort NUTS-Code: RO321 Bucureti Hauptort der Ausführung: STB SA Departamentul Logistic- BDCC, Intrarea Vagonului nr.11, sector 2 Bucuresti II.2.4)Beschreibung der Beschaffung: PIESE PENTRU MOTOARE Cantitatate totala lot: minim 437 buc, maxim 3060 buc, conform Anexa 1 din modelul de acord cadru. Estimari ale cantitatilor minime si maxime care ar putea face obiectul unui singur contract subsecvent dintre cele care urmeaza sa fie atribuite pe intreaga durata a acordului cadru: min 270 buc, max 1900 buc. Valoarea estimata este calculata pentru cantitatea max. de produse. II.2.5)Zuschlagskriterien Die nachstehenden Kriterien Qualitätskriterium - Name: Termen de livrare / Gewichtung: 5 Qualitätskriterium - Name: Termen de garantie / Gewichtung: 5 Preis - Gewichtung: 90 II.2.6)Geschätzter Wert Wert ohne MwSt.: 3 577 745.40 RON II.2.7)Laufzeit des Vertrags, der Rahmenvereinbarung oder des dynamischen Beschaffungssystems Laufzeit in Monaten: 12 Dieser Auftrag kann verlängert werden: nein II.2.10)Angaben über Varianten/Alternativangebote Varianten/Alternativangebote sind zulässig: nein II.2.11)Angaben zu Optionen Optionen: nein II.2.13)Angaben zu Mitteln der Europäischen Union Der Auftrag steht in Verbindung mit einem Vorhaben und/oder Programm, das aus Mitteln der EU finanziert wird: nein II.2.14)Zusätzliche Angaben II.2)Beschreibung II.2.1)Bezeichnung des Auftrags: CURELE DE TRANSMISIE DIN CAUCIUC Los-Nr.: 4 II.2.2)Weitere(r) CPV-Code(s) 34312700 Treibriemen aus Gummi II.2.3)Erfüllungsort NUTS-Code: RO321 Bucureti Hauptort der Ausführung: STB SA Departamentul Logistic- BDCC, Intrarea Vagonului nr.11, sector 2 Bucuresti II.2.4)Beschreibung der Beschaffung: CURELE DE TRANSMISIE DIN CAUCIUC Cantitatate totala lot: minim 260 buc, maxim 1400 buc, conform Anexa 1 din modelul de acord cadru. Estimari ale cantitatilor minime si maxime care ar putea face obiectul unui singur contract subsecvent dintre cele care urmeaza sa fie atribuite pe intreaga durata a acordului cadru: min 160 buc, max 850 buc. Valoarea estimata este calculata pentru cantitatea max. de produse. II.2.5)Zuschlagskriterien Die nachstehenden Kriterien Qualitätskriterium - Name: Termen de livrare / Gewichtung: 5 Qualitätskriterium - Name: Termen de garantie / Gewichtung: 5 Preis - Gewichtung: 90 II.2.6)Geschätzter Wert Wert ohne MwSt.: 273 903.00 RON II.2.7)Laufzeit des Vertrags, der Rahmenvereinbarung oder des dynamischen Beschaffungssystems Laufzeit in Monaten: 12 Dieser Auftrag kann verlängert werden: nein II.2.10)Angaben über Varianten/Alternativangebote Varianten/Alternativangebote sind zulässig: nein II.2.11)Angaben zu Optionen Optionen: nein II.2.13)Angaben zu Mitteln der Europäischen Union Der Auftrag steht in Verbindung mit einem Vorhaben und/oder Programm, das aus Mitteln der EU finanziert wird: nein II.2.14)Zusätzliche Angaben II.2)Beschreibung II.2.1)Bezeichnung des Auftrags: ECHIPAMENT ELECTRIC PENTRU MOTOARE SI VEHICULE Los-Nr.: 5 II.2.2)Weitere(r) CPV-Code(s) 31610000 Elektrische Ausrüstung für Motoren und Fahrzeuge II.2.3)Erfüllungsort NUTS-Code: RO321 Bucureti Hauptort der Ausführung: STB SA Departamentul Logistic- BDCC, Intrarea Vagonului nr.11, sector 2 Bucuresti II.2.4)Beschreibung der Beschaffung: ECHIPAMENT ELECTRIC PENTRU MOTOARE SI VEHICULE Cantitatate totala lot: minim 503 buc, maxim 2825 buc, conform Anexa 1 din modelul de acord cadru. Estimari ale cantitatilor minime si maxime care ar putea face obiectul unui singur contract subsecvent dintre cele care urmeaza sa fie atribuite pe intreaga durata a acordului cadru: min 302 buc, max 1700 buc. Valoarea estimata este calculata pentru cantitatea max. de produse. II.2.5)Zuschlagskriterien Die nachstehenden Kriterien Qualitätskriterium - Name: Termen de livrare / Gewichtung: 5 Qualitätskriterium - Name: Termen de garantie / Gewichtung: 5 Preis - Gewichtung: 90 II.2.6)Geschätzter Wert Wert ohne MwSt.: 6 783 393.15 RON II.2.7)Laufzeit des Vertrags, der Rahmenvereinbarung oder des dynamischen Beschaffungssystems Laufzeit in Monaten: 12 Dieser Auftrag kann verlängert werden: nein II.2.10)Angaben über Varianten/Alternativangebote Varianten/Alternativangebote sind zulässig: nein II.2.11)Angaben zu Optionen Optionen: nein II.2.13)Angaben zu Mitteln der Europäischen Union Der Auftrag steht in Verbindung mit einem Vorhaben und/oder Programm, das aus Mitteln der EU finanziert wird: nein II.2.14)Zusätzliche Angaben II.2)Beschreibung II.2.1)Bezeichnung des Auftrags: FURTUNURI Los-Nr.: 11 II.2.2)Weitere(r) CPV-Code(s) 44165100 Schläuche II.2.3)Erfüllungsort NUTS-Code: RO321 Bucureti Hauptort der Ausführung: STB SA Departamentul Logistic- BDCC, Intrarea Vagonului nr.11, sector 2 Bucuresti II.2.4)Beschreibung der Beschaffung: FURTUNURI Cantitatate totala lot: minim 37 buc, maxim 215 buc, conform Anexa 1 din modelul de acord cadru. Estimari ale cantitatilor minime si maxime care ar putea face obiectul unui singur contract subsecvent dintre cele care urmeaza sa fie atribuite pe intreaga durata a acordului cadru: min 25 buc, max 130 buc. Valoarea estimata este calculata pentru cantitatea max. de produse. II.2.5)Zuschlagskriterien Die nachstehenden Kriterien Qualitätskriterium - Name: Termen de livrare / Gewichtung: 5 Qualitätskriterium - Name: Termen de garantie / Gewichtung: 5 Preis - Gewichtung: 90 II.2.6)Geschätzter Wert Wert ohne MwSt.: 68 363.30 RON II.2.7)Laufzeit des Vertrags, der Rahmenvereinbarung oder des dynamischen Beschaffungssystems Laufzeit in Monaten: 12 Dieser Auftrag kann verlängert werden: nein II.2.10)Angaben über Varianten/Alternativangebote Varianten/Alternativangebote sind zulässig: nein II.2.11)Angaben zu Optionen Optionen: nein II.2.13)Angaben zu Mitteln der Europäischen Union Der Auftrag steht in Verbindung mit einem Vorhaben und/oder Programm, das aus Mitteln der EU finanziert wird: nein II.2.14)Zusätzliche Angaben II.2)Beschreibung II.2.1)Bezeichnung des Auftrags: INTRERUPATOARE Los-Nr.: 9 II.2.2)Weitere(r) CPV-Code(s) 31214100 Schalter II.2.3)Erfüllungsort NUTS-Code: RO321 Bucureti Hauptort der Ausführung: STB SA Departamentul Logistic- BDCC, Intrarea Vagonului nr.11, sector 2 Bucuresti II.2.4)Beschreibung der Beschaffung: INTRERUPATOARE Cantitatate totala lot: minim 5 buc, maxim 40 buc, conform Anexa 1 din modelul de acord cadru. Estimari ale cantitatilor minime si maxime care ar putea face obiectul unui singur contract subsecvent dintre cele care urmeaza sa fie atribuite pe intreaga durata a acordului cadru: min 3 buc, max 240 buc. Valoarea estimata este calculata pentru cantitatea max. de produse. II.2.5)Zuschlagskriterien Die nachstehenden Kriterien Qualitätskriterium - Name: Termen de livrare / Gewichtung: 5 Qualitätskriterium - Name: Termen de garantie / Gewichtung: 5 Preis - Gewichtung: 90 II.2.6)Geschätzter Wert Wert ohne MwSt.: 18 866.40 RON II.2.7)Laufzeit des Vertrags, der Rahmenvereinbarung oder des dynamischen Beschaffungssystems Laufzeit in Monaten: 12 Dieser Auftrag kann verlängert werden: nein II.2.10)Angaben über Varianten/Alternativangebote Varianten/Alternativangebote sind zulässig: nein II.2.11)Angaben zu Optionen Optionen: nein II.2.13)Angaben zu Mitteln der Europäischen Union Der Auftrag steht in Verbindung mit einem Vorhaben und/oder Programm, das aus Mitteln der EU finanziert wird: nein II.2.14)Zusätzliche Angaben II.2)Beschreibung II.2.1)Bezeichnung des Auftrags: COMUTATOARE Los-Nr.: 7 II.2.2)Weitere(r) CPV-Code(s) 31214000 Schaltanlagen II.2.3)Erfüllungsort NUTS-Code: RO321 Bucureti Hauptort der Ausführung: STB SA Departamentul Logistic- BDCC, Intrarea Vagonului nr.11, sector 2 Bucuresti II.2.4)Beschreibung der Beschaffung: COMUTATOARE Cantitatate totala lot: minim 55 buc, maxim 480 buc, conform Anexa 1 din modelul de acord cadru. Estimari ale cantitatilor minime si maxime care ar putea face obiectul unui singur contract subsecvent dintre cele care urmeaza sa fie atribuite pe intreaga durata a acordului cadru: min 33 buc, max 300 buc. Valoarea estimata este calculata pentru cantitatea max. de produse. II.2.5)Zuschlagskriterien Die nachstehenden Kriterien Qualitätskriterium - Name: Termen de livrare / Gewichtung: 5 Qualitätskriterium - Name: Termen de garantie / Gewichtung: 5 Preis - Gewichtung: 90 II.2.6)Geschätzter Wert Wert ohne MwSt.: 202 098.60 RON II.2.7)Laufzeit des Vertrags, der Rahmenvereinbarung oder des dynamischen Beschaffungssystems Laufzeit in Monaten: 12 Dieser Auftrag kann verlängert werden: nein II.2.10)Angaben über Varianten/Alternativangebote Varianten/Alternativangebote sind zulässig: nein II.2.11)Angaben zu Optionen Optionen: nein II.2.13)Angaben zu Mitteln der Europäischen Union Der Auftrag steht in Verbindung mit einem Vorhaben und/oder Programm, das aus Mitteln der EU finanziert wird: nein II.2.14)Zusätzliche Angaben II.2)Beschreibung II.2.1)Bezeichnung des Auftrags: RADIATOARE PENTRU VEHICULE Los-Nr.: 8 II.2.2)Weitere(r) CPV-Code(s) 34312300 Fahrzeugkühler II.2.3)Erfüllungsort NUTS-Code: RO321 Bucureti Hauptort der Ausführung: STB SA Departamentul Logistic- BDCC, Intrarea Vagonului nr.11, sector 2 Bucuresti II.2.4)Beschreibung der Beschaffung: RADIATOARE PENTRU VEHICULE Cantitatate totala lot: minim 52 buc, maxim 225 buc, conform Anexa 1 din modelul de acord cadru. Estimari ale cantitatilor minime si maxime care ar putea face obiectul unui singur contract subsecvent dintre cele care urmeaza sa fie atribuite pe intreaga durata a acordului cadru: min 35 buc, max 140 buc. Valoarea estimata este calculata pentru cantitatea max. de produse. II.2.5)Zuschlagskriterien Die nachstehenden Kriterien Qualitätskriterium - Name: Termen de livrare / Gewichtung: 5 Qualitätskriterium - Name: Termen de garantie / Gewichtung: 5 Preis - Gewichtung: 90 II.2.6)Geschätzter Wert Wert ohne MwSt.: 1 883 700.00 RON II.2.7)Laufzeit des Vertrags, der Rahmenvereinbarung oder des dynamischen Beschaffungssystems Laufzeit in Monaten: 12 Dieser Auftrag kann verlängert werden: nein II.2.10)Angaben über Varianten/Alternativangebote Varianten/Alternativangebote sind zulässig: nein II.2.11)Angaben zu Optionen Optionen: nein II.2.13)Angaben zu Mitteln der Europäischen Union Der Auftrag steht in Verbindung mit einem Vorhaben und/oder Programm, das aus Mitteln der EU finanziert wird: nein II.2.14)Zusätzliche Angaben II.2)Beschreibung II.2.1)Bezeichnung des Auftrags: GARNITURI DE ETANSARE Los-Nr.: 2 II.2.2)Weitere(r) CPV-Code(s) 34312500 Dichtungen II.2.3)Erfüllungsort NUTS-Code: RO321 Bucureti Hauptort der Ausführung: STB SA Departamentul Logistic- BDCC, Intrarea Vagonului nr.11, sector 2 Bucuresti II.2.4)Beschreibung der Beschaffung: GARNITURI DE ETANSARE Cantitatate totala lot: minim 155 buc, maxim 1090 buc, conform Anexa 1 din modelul de acord cadru. Estimari ale cantitatilor minime si maxime care ar putea face obiectul unui singur contract subsecvent dintre cele care urmeaza sa fie atribuite pe intreaga durata a acordului cadru: min 100 buc, max 650 buc. Valoarea estimata este calculata pentru cantitatea max. de produse. II.2.5)Zuschlagskriterien Die nachstehenden Kriterien Qualitätskriterium - Name: Termen de livrare / Gewichtung: 5 Qualitätskriterium - Name: Termen de garantie / Gewichtung: 5 Preis - Gewichtung: 90 II.2.6)Geschätzter Wert Wert ohne MwSt.: 317 095.80 RON II.2.7)Laufzeit des Vertrags, der Rahmenvereinbarung oder des dynamischen Beschaffungssystems Laufzeit in Monaten: 12 Dieser Auftrag kann verlängert werden: nein II.2.10)Angaben über Varianten/Alternativangebote Varianten/Alternativangebote sind zulässig: nein II.2.11)Angaben zu Optionen Optionen: nein II.2.13)Angaben zu Mitteln der Europäischen Union Der Auftrag steht in Verbindung mit einem Vorhaben und/oder Programm, das aus Mitteln der EU finanziert wird: nein II.2.14)Zusätzliche Angaben II.2)Beschreibung II.2.1)Bezeichnung des Auftrags: CABLAJE Los-Nr.: 3 II.2.2)Weitere(r) CPV-Code(s) 31611000 Kabelsätze II.2.3)Erfüllungsort NUTS-Code: RO321 Bucureti Hauptort der Ausführung: STB SA Departamentul Logistic- BDCC, Intrarea Vagonului nr.11, sector 2 Bucuresti II.2.4)Beschreibung der Beschaffung: CABLAJE Cantitatate totala lot: minim 5 buc, maxim 50 buc, conform Anexa 1 din modelul de acord cadru. Estimari ale cantitatilor minime si maxime care ar putea face obiectul unui singur contract subsecvent dintre cele care urmeaza sa fie atribuite pe intreaga durata a acordului cadru: min 3 buc, max 30 buc. Valoarea estimata este calculata pentru cantitatea max. de produse. II.2.5)Zuschlagskriterien Die nachstehenden Kriterien Qualitätskriterium - Name: Termen de livrare / Gewichtung: 5 Qualitätskriterium - Name: Termen de garantie / Gewichtung: 5 Preis - Gewichtung: 90 II.2.6)Geschätzter Wert Wert ohne MwSt.: 10 746.50 RON II.2.7)Laufzeit des Vertrags, der Rahmenvereinbarung oder des dynamischen Beschaffungssystems Laufzeit in Monaten: 12 Dieser Auftrag kann verlängert werden: nein II.2.10)Angaben über Varianten/Alternativangebote Varianten/Alternativangebote sind zulässig: nein II.2.11)Angaben zu Optionen Optionen: nein II.2.13)Angaben zu Mitteln der Europäischen Union Der Auftrag steht in Verbindung mit einem Vorhaben und/oder Programm, das aus Mitteln der EU finanziert wird: nein II.2.14)Zusätzliche Angaben II.2)Beschreibung II.2.1)Bezeichnung des Auftrags: AMORTIZOARE SI TEVI DE ESAPAMENT Los-Nr.: 10 II.2.2)Weitere(r) CPV-Code(s) 34325000 Schalldämpfer und Auspuffrohre II.2.3)Erfüllungsort NUTS-Code: RO321 Bucureti Hauptort der Ausführung: STB SA Departamentul Logistic- BDCC, Intrarea Vagonului nr.11, sector 2 Bucuresti II.2.4)Beschreibung der Beschaffung: AMORTIZOARE SI TEVI DE ESAPAMENT Cantitatate totala lot: minim 2 buc, maxim 15 buc, conform Anexa 1 din modelul de acord cadru. Estimari ale cantitatilor minime si maxime care ar putea face obiectul unui singur contract subsecvent dintre cele care urmeaza sa fie atribuite pe intreaga durata a acordului cadru: min 1buc, max 10 buc. Valoarea estimata este calculata pentru cantitatea max. de produse. II.2.5)Zuschlagskriterien Die nachstehenden Kriterien Qualitätskriterium - Name: Termen de livrare / Gewichtung: 5 Qualitätskriterium - Name: Termen de garantie / Gewichtung: 5 Preis - Gewichtung: 90 II.2.6)Geschätzter Wert Wert ohne MwSt.: 40 786.20 RON II.2.7)Laufzeit des Vertrags, der Rahmenvereinbarung oder des dynamischen Beschaffungssystems Laufzeit in Monaten: 12 Dieser Auftrag kann verlängert werden: nein II.2.10)Angaben über Varianten/Alternativangebote Varianten/Alternativangebote sind zulässig: nein II.2.11)Angaben zu Optionen Optionen: nein II.2.13)Angaben zu Mitteln der Europäischen Union Der Auftrag steht in Verbindung mit einem Vorhaben und/oder Programm, das aus Mitteln der EU finanziert wird: nein II.2.14)Zusätzliche Angaben Abschnitt III: Rechtliche, wirtschaftliche, finanzielle und technische Angaben III.1)Teilnahmebedingungen III.1.1)Befähigung zur Berufsausübung einschließlich Auflagen hinsichtlich der Eintragung in einem Berufs- oder Handelsregister Auflistung und kurze Beschreibung der Bedingungen: Ofertantii (ofertanti individuali/ofertanti asociati), tertii sustinatori si subcontractantii nu trebuie sa se regaseasca in situatiile prevazute la art. 73, art.177(1), art. 178(1) si (2) si art. 180(1), din Legea nr. 99 /2016. Situaiile de excludere se aplic tuturor operatorilor economici ofertani/teri susintori/subcontractori, respectiv sa nu se regaseasca in situatiile prevazute la art. 73, art.177(1), art. 178(1) si (2) si art. 180(1), din Legea nr. 99 /2016 . La oferta se va depune DUAE (pentru ofertanti,subcontractanti, asociati, terti sustinatori, daca este cazul),angajament ferm al tertului sustinator (daca este cazul) din care rezulta modul efectiv in care se va materializa sustinerea acestuia, sau dupa caz, acordul de subcontractare si/sau acordul de asociere. Documentele justificative care probeaza îndeplinirea celor asumate prin completarea DUAE urmeaza a fi prezentate, la solicitarea autoritatii contractante, doar de catre ofertantul clasat pe locul I in clasamentul intermediar intocmit la finalizarea evaluarii ofertelor. Documentele justificative care trebuie prezentate de ofertantul clasat pe locul I sunt: - certificate constatatoare privind plata impozitelor, taxelor sau a contributiilor la bugetul general consolidat (buget local, buget de stat etc.) pentru sediul principal, valabile la momentul prezentrii acestorai. Ofertantul va prezenta o declaratie pe propria raspundere privind îndeplinirea obligaiilor de plat a impozitelor, taxelor sau contribuiilor la bugetul general consolidat datorate pentru sediile secundare. - cazierul judiciar al operatorului economic si al membrilor organului de administrare, de conducere sau de supraveghere al respectivului operator economic, sau a celor ce au putere de reprezentare, de decizie sau de control în cadrul acestuia, asa cum rezulta din certificatul constatator emis de ONRC / actul constitutiv. - Alte documente edificatoare, dupa caz. Informatiile cuprinse de aceste documente trebuie sa fie valabile/reale la momentul prezentarii. În cazul în care în ara de origine sau ara în care este stabilit ofertantul/terul susintor/subcontractantul nu se emit documente de natura celor prevzute mai sus sau respectivele documente nu vizeaz toate situaiile prevzute la art.177 si la art. 178 din Legea 99/2016, autoritatea/entitatea contractant are obligaia de a accepta o declaraie pe proprie rspundere sau, dac în ara respectiv nu exist prevederi legale referitoare la declaraia pe propria rspundere, o declaraie autentic dat în faa unui notar, a unei autoriti administrative sau judiciare sau a unei asociaii profesionale care are competene în acest sens. Persoanele ce dein funcii de decizie din cadrul entitatii contractante sunt: 1 Cri Adrian Director General 2 Strateciuc Elena Mdlina Director Economic 3 Gabriel Paun Director General Adjunct Directia Generala de Mentenanta 4 Istrate Daniel p.Director tehnic si Investitii Director Mentenanta 5 Ila Cristian Director Exploatare 6 Catricica Bogdan Director Directia Comerciala 7 Bratu Marian Inginer Sef DAETA 8 Berceanu Cristina Florina Sef Departament Logistic 9 Mîndril George Sef SPAOC 10 Costache Dicran - Daniel ef Birou Contracte 11 Andrei Marius Sorinel Inginer Sef Divizia Tehnica 12 Iordache Cristina Livia p. Sef Serviciu Juridic Contencios 13 Cretu Gabriela Sef BCAL 14 Andrei Amalia Eugenia Sef Serviciu Tehnic 15 Maldaianu Elena Sef Biroul Transport Auto 16 Duicu Gabriela Inginer Serviciu Tehnic 17 Anghelina Alexandru Madalin Sef Serviciu SOC-PM 18 Stoica Elisei Sef Birou SOC-PM 19 Orjog Romel Sef Atelier Intretinere Autobaza Militari 20 Popa Viorel Inginer DMDTA Persoanele care aproba bugetul sunt Directorul General si Directorul Direciei Economice. Se va/vor completa DUAE de catre operatorii economici participanti la procedura, in functie de loturile la care acestia doresc sa depuna oferta. Operatorii economici ce depun ofert trebuie s dovedeasc o form de înregistrare în condiiile legii din ara de reziden, s reias c operatorul economic este legal constituit, c nu se afl în niciuna dintre situaiile de anulare a constituirii precum i faptul c are capacitatea profesional de a realiza activitile care fac obiectul contractului. Modalitate prin care poate fi demonstrate îndeplinirea cerinei: se va completa DUAE de ctre operatorii economici participani la procedura de atribuire cu informaiile aferente situaiei lor. Documentele justificative care probeaz îndeplinirea celor asumate prin completarea DUAE, respectiv certificate constatator emis de ONRC, sau în cazul ofertanilor strini, documente echivalente emise în ara de reziden, urmeaz s fie prezentate, la solicitarea autoritii contractante, doar de ctre ofertantilor clasati pe locul I în clasamentul intermediar întocmit la finalizarea evalurii ofertelor. Autoritatea contractanta va solicita documente-suport actualizate/la zi doar în cazul ofertantului clasat pe primul loc, dup aplicarea criteriului de atribuire. Modalitatea de indeplinire Conform Art. 186 alin (1) Legea 99/2016. III.1.2)Wirtschaftliche und finanzielle Leistungsfähigkeit Eignungskriterien gemäß Auftragsunterlagen III.1.3)Technische und berufliche Leistungsfähigkeit Auflistung und kurze Beschreibung der Eignungskriterien: Loturile: 1,10,11,12,2,3,4,5,6,7,8,9Pentru contractele de achizitie de bunuri: executarea de livrari de tipul specificatOfertantul va prezenta un numar de contracte lsat la latitudinea acestuia cu livrari de produse similare efectuate in ultimii 3 ani, raportat la termenul limita pentru depunerea ofertelor, din care sa rezulte ca a furnizat produse similare cu cele care fac obiectul achizitiei, a cror valoare a fost de minim: 400.000 lei - lotul 1, 190.000 lei - lotul 2, 6.500 lei - lotul 3, 164.000 lei - lotul 4, 4.070.000 lei - lotul 5, 2.147.000 lei - lotul 6, 121.300 lei - lotul 7, 1.130.000 lei - lotul 8, 11.300 lei - lotul 9, 24.500 lei - lotul 10, 41.000 lei - lotul 11 si 1.500 lei - lotul 12. În situaia în care ofertantul a fost înfiinat sau i-a început activitatea economic în mai puin de 3 ani, informaiile prezentate vor conine date corespunztoare perioadei efective de activitate, evaluarea va fi efectuat proporional cu valoarea contractelor încheiate. Loturile: 1,10,11,12,2,3,4,5,6,7,8,9Certificate emise de organisme independente cu privire la standardele de asigurare a calitatiiOperatorii economici ce depun oferta trebuie sa faca dovada implementarii unui sistem de management al calitatii in conformitate cu SR EN ISO 9001, sau echivalent. Se va completa DUAE de catre operatorii economici participanti la procedura de atribuire (inclusiv pentru asociat/tert sustinator) in conformitate cu art. 202 alin. (1) din Legea 99/2016. Documentele justificative care probeaza îndeplinirea celor asumate prin completarea DUAE urmeaza a fi prezentate, la solicitarea autoritatii contractante, doar de catre ofertantul clasat pe locul I in clasamentul intermediar intocmit la finalizarea evaluarii ofertelor.OBS! Informatiile cuprinse de aceste documente trebuie sa fie valabile/reale la momentul prezentarii. Möglicherweise geforderte Mindeststandards: Experienta similara poate fi demonstrata prin orice documente din care rezulta informatiile solicitate, cum ar fi: - copii ale documentelor (contracte, recomandri, procese verbale, documente constatatoare sau orice alte documente doveditoare ale experienei similare/relevante) prin care sa se faca dovada ca au fost livrate produse similare de complexitate comparabila cu cele care fac obiectul contractului care atest îndeplinirea cerinei. Din documentele prezentate trebuie sa reiasa, identitatea partilor, valoarea, perioada de desfasurare a contractelor. - Fiecare document edificator va fi însoit de un document emis de ctre beneficiarul produselor.Se va accepta orice document atâta timp cât acesta prezint informaiile solicitate de entitatea contractant.Documentele justificative care probeaza indeplinirea celor asumate prin DUAE urmeaza a fi prezentate, la solicitarea entitatii contractante doar de ofertantul clasat pe locul I in clasamentul intermediar intocmit la finalizarea analizei ofertelor. 1. Documente justificative care probeaza indeplinirea celor asumate prin completarea DUAE, respectiv orice document prin care se sustine cerinta, de exemplu : un certificat emis de un organism de certificare sau alte documente care probeaza in mod concludent indeplinirea cerintei : spre exemplu, proceduri/manuale de calitate, activitate procedurala, etc. , similare cu cele prevazute drept conditie pentru obtinerea unei certificari SR EN ISO 9001. III.1.6)Geforderte Kautionen oder Sicherheiten: Garantia de participare GP,conf sect II.2 - lista lot.Valabilitatea GP:3 luni de la term. limita de depunere a ofertelor,cu posib. de prelung. la cererea entitatii contractante(EC). Constituire GP:virament bancar sau instrument de garantare(IG), irevocabil , emis in cond. legii de instituii de credit bancare sau de instituii financiare nebancare din România sau din alt stat; dup caz, fie de o soc. de asig. care deine autorizaie de funcionare emis în RO sau alt stat membru al UE i/sau care este înscris în registrele ASF, fie de societi de asigurare dintr-un stat ter printr-o sucursal autorizat în RO de ctre ASF;Lichiditati depuse la casieria EC, pt sume<5.000 lei.Contul EC:RO74 RNCB 0074003698560001-BCR Sect 3. Dovada const. GP se ataseaza in SEAP la sect. Doc. de calif,pana cel mai tarziu la data/ora limita de depunere a ofertelor. IG trebuie sa prevada ca plata GP se va executa necondiionat,respectiv la prima cerere a EC,pe baza declaraiei cu privire la culpa persoanei garantate. EC are dreptul sa reina GP,atunci când acesta se afla în oricare din urmatoarele situatii:a) si-a retras oferta,în perioada de valabilitate a acesteia;b) oferta sa fiind stabilita câstigatoare,refuza sa semneze contr. în perioada de valabilitate a ofertei;.GP se elibereaza conf.art.44 din HG394/2016. Pt restituirea GP ofertantul va comunica la STB SA DL-BC nr de cont/banca si numele procedurii. Echivalenta pt GP depusa in alta valuta se va face la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5zile. Cuantumul garantiei de buna executie(GBE) este de 10% din val ctr, fara TVA si se va constitui conf art. 46 din HG 394/2016. GBE se prezinta autoritatii contractante in termen de 5 zile lucratoare de la data semnarii contractului de catre ambele parti.Acest termen poate fi prelungit la solicit,justificat a contractantului,fr a depi 15 zile de la data semnrii contractului. III.1.8)Rechtsform, die die Unternehmensgruppe, der der Auftrag erteilt wird, haben muss: Asociere conform art. 66. din Legea privind achizitiile sectoriale nr 99/2016 Abschnitt IV: Verfahren IV.1)Beschreibung IV.1.1)Verfahrensart Offenes Verfahren IV.1.3)Angaben zur Rahmenvereinbarung oder zum dynamischen Beschaffungssystem Die Bekanntmachung betrifft den Abschluss einer Rahmenvereinbarung Rahmenvereinbarung mit einem einzigen Wirtschaftsteilnehmer IV.1.8)Angaben zum Beschaffungsübereinkommen (GPA) Der Auftrag fällt unter das Beschaffungsübereinkommen: nein IV.2)Verwaltungsangaben IV.2.2)Schlusstermin für den Eingang der Angebote oder Teilnahmeanträge Tag: 06/02/2023 Ortszeit: 15:00 IV.2.3)Voraussichtlicher Tag der Absendung der Aufforderungen zur Angebotsabgabe bzw. zur Teilnahme an ausgewählte Bewerber IV.2.4)Sprache(n), in der (denen) Angebote oder Teilnahmeanträge eingereicht werden können: Rumänisch IV.2.6)Bindefrist des Angebots Das Angebot muss gültig bleiben bis: 06/05/2023 IV.2.7)Bedingungen für die Öffnung der Angebote Tag: 06/02/2023 Ortszeit: 15:00 Ort: In SEAP Abschnitt VI: Weitere Angaben VI.1)Angaben zur Wiederkehr des Auftrags Dies ist ein wiederkehrender Auftrag: nein VI.3)Zusätzliche Angaben: 1. In vederea completarii DUAE, operatorii economici vor completa direct în SEAP, dup autentificare, în seciunea dedicat a procedurii de interes, DUAE-ul deja configurat de autoritatea contractant. DUAE, astfel completat, va putea fi vizualizat i analizat de ctre autoritile contractanta în seciunea dedicat acestuia. 2. Modalitatea de departajare a ofertelor cu acelasi pret se va realiza pe baza criteriului " cel mai bun raport calitate-pre", evaluarea ofertelor se realizeaz prin acordarea, pentru fiecare ofert în parte, a unui punctaj rezultat ca urmare a aplicrii algoritmului de calcul stabilit în cap. II.2.5. - Clasamentul ofertelor se stabilete prin ordonarea descresctoare a punctajelor respective, oferta câtigtoare fiind cea de pe primul loc, respectiv cea cu cel mai mare punctaj. 3. În cazul în care dou sau mai multe oferte sunt clasate pe primul loc, cu punctaje egale, departajarea se va face având în vedere punctajul obinut la factorii de evaluare în ordinea descresctoare a ponderilor acestora. În situaia în care egalitatea se menine, autoritatea contractant are dreptul s solicite noi propuneri financiare, i oferta câtigtoare va fi desemnat cea care prezinta pretul total (fara TVA) cel mai scazut pentru cantitatea de produse din anexa 1 model contract. Modalitatea de departajare a ofertelor cu acelasi pret se va realiza tot in format electronic prin transmiterea unei solicitari de reofertare la sectiunea intrebari- din partea autoritatii contractante, la care operatorii economici vor transmite raspunsul lor online (in SEAP), fara afectarea ofertelor clasate pe locurile anterioare. 4. La elaborarea ofertei, operatorul economic, considerând c anumite clauze îi sunt defavorabile i fiind interesat s depun ofert, poate solicita clarificri, într-un interval de timp care s permit informarea tuturor potenialilor ofertani despre eventualele modificri ale acestor clauze, cu respectarea prevederilor art. 143 alin. (3) lit. b) din H.G. 394/2016 modificat i completat; clauzele specifice vor putea fi modificate dac nu introduc condiii care ar fi permis atribuirea contractului unui alt ofertant sau dac modificarea nu favorizeaz contractantul, din punct de vedere economic. 5.Cerintele tehnice definite la nivelul anuntului de participare, caietului de sarcini sau altor documente complementare, prin trimiterea standardelor, la un anumit producator, la marci, brevete, tipuri, la o origine sau la o productie/metoda specifica de fabricatie/prestare/executie, vor fi intelese ca fiind insotite de mentiunea sau echivalent. VI.4)Rechtsbehelfsverfahren/Nachprüfungsverfahren VI.4.1)Zuständige Stelle für Rechtsbehelfs-/Nachprüfungsverfahren Offizielle Bezeichnung: Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor Postanschrift: Str. Stavropoleos nr. 6, sector 3 Ort: Bucuresti Postleitzahl: 030084 Land: Rumänien Fax: +40 213104642 / +40 218900745 Internet-Adresse: [10]http://www.cnsc.ro VI.4.3)Einlegung von Rechtsbehelfen Genaue Angaben zu den Fristen für die Einlegung von Rechtsbehelfen: Termenele pentru procedurile de contestare sunt cele prezentate in Legea nr.101/2016 cu modificarile si completarile ulterioare. VI.4.4)Stelle, die Auskünfte über die Einlegung von Rechtsbehelfen erteilt Offizielle Bezeichnung: Societatea de Transport Bucuresti STB SA - Serviciul Juridic Contencios Postanschrift: Bdul Dinicu Golescu nr.1, sector 1, Ort: Bucuresti Postleitzahl: 010861 Land: Rumänien Internet-Adresse: [11]http://www.stbsa.ro VI.5)Tag der Absendung dieser Bekanntmachung: 28/12/2022 References 6. mailto:ileana.rusu@stbsa.ro?subject=TED 7. http://www.stbsa.ro/ 8. http://www.e-licitatie.ro/ 9. https://e-licitatie.ro/pub/notices/c-notice/v2/view/100161306 10. http://www.cnsc.ro/ 11. http://www.stbsa.ro/ -------------------------------------------------------------------------------- Database Operation & Alert Service (icc-hofmann) for: The Office for Official Publications of the European Communities The Federal Office of Foreign Trade Information Phone: +49 6082-910101, Fax: +49 6082-910200, URL: http://www.icc-hofmann.de