Ausschreibungen und Aufträge: Sicherheitsbarrieren - RO-Bucureti Sicherheitsbarrieren Dokument Nr...: 166-2023 (ID: 2023010216021815936) Veröffentlicht: 02.01.2023 * RO-Bucureti: Sicherheitsbarrieren 2023/S 1/2023 166 Bekanntmachung vergebener Aufträge Ergebnisse des Vergabeverfahrens Lieferauftrag Rechtsgrundlage: Richtlinie 2014/24/EU Abschnitt I: Öffentlicher Auftraggeber I.1)Name und Adressen Offizielle Bezeichnung: CAMERA DEPUTATILOR Nationale Identifikationsnummer: 4265795 Postanschrift: Strada: Izvor, nr. 2-4 Ort: Bucuresti NUTS-Code: RO321 Bucureti Postleitzahl: 050563 Land: Rumänien Kontaktstelle(n): ELENA MIHALACHE E-Mail: [6]contractari@cdep.ro Telefon: +40 214141617 Fax: +40 0214141955 Internet-Adresse(n): Hauptadresse: [7]www.cdep.ro Adresse des Beschafferprofils: [8]www.e-licitatie.ro I.4)Art des öffentlichen Auftraggebers Einrichtung des öffentlichen Rechts I.5)Haupttätigkeit(en) Allgemeine öffentliche Verwaltung Abschnitt II: Gegenstand II.1)Umfang der Beschaffung II.1.1)Bezeichnung des Auftrags: Sistem control acces auto cu barier i recunoatere numere înmatriculare Referenznummer der Bekanntmachung: 4265795_2022_PAAPD_1374278 II.1.2)CPV-Code Hauptteil 34928300 Sicherheitsbarrieren II.1.3)Art des Auftrags Lieferauftrag II.1.4)Kurze Beschreibung: Achizitie Sistem control acces auto cu barier i recunoatere numere înmatriculare-1 set , conform documentatiei atasata. Valoare estimata: 2.500.000 lei cu TVA, respectiv 2.100.840,34 lei fara TVA. Furnizorul se oblig s furnizeze în condiia franco depozit achizitor, respectiv s vând, s livreze, s instaleze, s configureze i s pun in funciune, nu mai târziu de 29.12.2022, un set de Sistem control acces auto cu barier i recunoatere numere înmatriculare, conform documentatiei atasate. Numarul zile pana la care se pot solicita clarificari inainte de data limita de depunere a ofertelor/candidaturilor: 18. Autoritatea contractanta va raspunde in mod clar si complet tuturor solicitarilor de clarificari in a 11-a zi dinaintea termenului limita stabilit in Anuntul de participare, pentru depunerea ofertelor. II.1.6)Angaben zu den Losen Aufteilung des Auftrags in Lose: nein II.2)Beschreibung II.2.3)Erfüllungsort NUTS-Code: RO321 Bucureti Hauptort der Ausführung: sediul Camerei Deputatilor, str Izvor. nr. 2-4, sector 5, Bucuresti II.2.4)Beschreibung der Beschaffung: Achizitie Sistem control acces auto cu barier i recunoatere numere înmatriculare-1 set. Prin achiziionarea Sistemului control acces auto cu barier i recunoatere numere înmatriculare se vor putea detecta autovehicule i persoane care ar reprezenta ameninri la adresa securitii persoanelor i bunurilor prezente în Palatul Parlamentului si se va realiza o fluidizare a traficului, precum si o mai buna gestionare a autoturismelor in incinta Palatul Parlamentului (inclusiv in garajul subteran). II.2.5)Zuschlagskriterien Qualitätskriterium - Name: Durata de garantie / Gewichtung: 20 Preis - Gewichtung: 80 II.2.11)Angaben zu Optionen Optionen: nein II.2.13)Angaben zu Mitteln der Europäischen Union Der Auftrag steht in Verbindung mit einem Vorhaben und/oder Programm, das aus Mitteln der EU finanziert wird: nein II.2.14)Zusätzliche Angaben Abschnitt IV: Verfahren IV.1)Beschreibung IV.1.1)Verfahrensart Offenes Verfahren IV.1.3)Angaben zur Rahmenvereinbarung oder zum dynamischen Beschaffungssystem IV.1.8)Angaben zum Beschaffungsübereinkommen (GPA) Der Auftrag fällt unter das Beschaffungsübereinkommen: nein IV.2)Verwaltungsangaben IV.2.1)Frühere Bekanntmachung zu diesem Verfahren Bekanntmachungsnummer im ABl.: [9]2022/S 209-594053 IV.2.8)Angaben zur Beendigung des dynamischen Beschaffungssystems IV.2.9)Angaben zur Beendigung des Aufrufs zum Wettbewerb in Form einer Vorinformation Abschnitt V: Auftragsvergabe Ein Auftrag/Los wurde vergeben: nein V.1)Information über die Nichtvergabe Der Auftrag/Das Los wird nicht vergeben Es sind keine Angebote oder Teilnahmeanträge eingegangen oder es wurden alle abgelehnt Abschnitt VI: Weitere Angaben VI.3)Zusätzliche Angaben: 1.___ Eventualele solicitari de clarificari cu privire la aspecte ale documentatia de atribuire se vor incarca obligatoriu, in SEAP, la sectiunea INTREBARI, semnate cu semnatura electronica. 2.__ Contractul va fi incheiat in lei. 3. ___ Asociatii, tertii sustinatori si subcontractantii vor completa propriile DUAE, care vor fi incluse in oferta ai vor avea in vedere neincadrarea in prevederile art. 164, 165 si 167 din Legea nr. 89/2016. 4.__Ofertantii vor încarca în SEAP, pana la data limita de depunere a ofertelor, odata cu oferta si DUAE propriu si DUAE ale eventualilor asociati/terti sustinatori, sub sanctiunea respingerii acesteia ca inacceptabila. 5.__Se vor depune, odata cu DUAE, urmatoarele documente: angajamentul ferm al tertului sustinator din care rezulta modul efectiv în care se va materializa sustinerea acestuia, a acordului de subcontractare si/sau a acordului de asociere, dupa caz. 6.__ Avand in vedere modalitatea de atribuire (procedura online) vor fi selectati pentru evaluarea ofertelor tehnice si financiare toti ofertantii care isi asuma prin DUAE indeplinirea cerintelor de calificare, urmand ca la finalizarea evaluarii, ofertantul clasat pe primul loc, sa prezinte la solicitarea autoritatii contractante, conform prevederilor art.196 alin 2 din LG 98/2016, documente justificative actualizate prin care s demonstreze îndeplinirea tuturor criteriilor de calificare i selecie, în conformitate cu informaiile cuprinse/ asumate în DUAE. 7. __ Departajarea oferelor se face tinand cont de criteriul de atribuire "cel mai bun raport calitate-pret". In cazul in care doua sau mai multe oferte sunt situate pe primul loc, departajarea ofertelor se va realiza conform prevederilor art. 139 alin. 3 din HG nr. 395/2016, cu modificarile si completarile ulterioare. 8.__MOD ACCESARE/completare DUAE: in SEAP 9. __Mod constituire Garantie participare(GP)/Garantie de buna executie (GBE): prin virament bancar în contul Camerei Deputailor deschis la TOMB: 76 TREZ 700 5005 XXX00 0154, CUI 4265795 sau printr-un instrument de garantare emis în conditiile legii, in conformitate cu prevederile art 154 alin 4 din Legea 98/2016 cu modificarile si completarile ulterioare. _ In situatia in care un grup de operatori economici depune o oferta comuna (asociere), garantia de participare i buna executie a contractului trebuie sa fie emisa in numele asocierii. __Autoritatea contractant are dreptul de a emite pretenii asupra garaniei de bun execuie, oricând pe parcursul îndeplinirii contractului de achiziie public, în limita prejudiciului creat, în cazul în care contractantul nu îi îndeplinete din culpa sa obligaiile asumate prin contract. Anterior emiterii unei pretenii asupra GBE autoritatea contractant are obligaia de a notifica pretenia atât contractantului, cât i emitentului instrumentului de garantare, precizând obligaiile care nu au fost respectate, precum i modul de calcul al prejudiciului. În situaia executrii GBE, parial sau total, contractantul are obligaia de a reîntregii garania în cauz raportat la restul rmas de executat. 10.___Cerintele tehnice definite la nivelul anuntului de participare, caietului de sarcini sau altor documente complementare, prin trimiterea standardelor, la un anumit producator, la marci, brevete, tipuri, la o origine sau la o productie/metoda specifica de fabricatie/prestare/executie, vor fi intelese ca fiind insotite de mentiunea sau echivalent. 11.__Autoritatea contractant îi rezerv dreptul de a solicita documentele justificative pentru îndeplinirea celor asumate prin DUAE, în totalitate sau în parte, în orice moment al derulrii procedurii, în conformitate cu prevederile art. 196 alin. 1 din Legea nr. 98/2016 cu modificrile i completrile ulterioare. VI.4)Rechtsbehelfsverfahren/Nachprüfungsverfahren VI.4.1)Zuständige Stelle für Rechtsbehelfs-/Nachprüfungsverfahren Offizielle Bezeichnung: Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor Postanschrift: Str. Stavropoleos nr. 6, sector 3 Ort: Bucuresti Postleitzahl: 030084 Land: Rumänien Fax: +40 213104642 / +40 218900745 Internet-Adresse: [10]www.cnsc.ro VI.4.4)Stelle, die Auskünfte über die Einlegung von Rechtsbehelfen erteilt Offizielle Bezeichnung: Camera Deputatilor - Directia Achizitii Publice - Serviciul Contractari Postanschrift: str. Izvor nr. 2-4 Ort: Bucuresti Land: Rumänien Internet-Adresse: [11]www.cdep.ro VI.5)Tag der Absendung dieser Bekanntmachung: 28/12/2022 References 6. mailto:contractari@cdep.ro?subject=TED 7. http://www.cdep.ro/ 8. http://www.e-licitatie.ro/ 9. https://ted.europa.eu/udl?uri=TED:NOTICE:594053-2022:TEXT:DE:HTML 10. http://www.cnsc.ro/ 11. http://www.cdep.ro/ -------------------------------------------------------------------------------- Database Operation & Alert Service (icc-hofmann) for: The Office for Official Publications of the European Communities The Federal Office of Foreign Trade Information Phone: +49 6082-910101, Fax: +49 6082-910200, URL: http://www.icc-hofmann.de