Ausschreibungen und Aufträge: Fotokopierpapier - RO-Iai Fotokopierpapier Dokument Nr...: 1637-2023 (ID: 2023010216160017427) Veröffentlicht: 02.01.2023 * RO-Iai: Fotokopierpapier 2023/S 1/2023 1637 Bekanntmachung vergebener Aufträge Ergebnisse des Vergabeverfahrens Lieferauftrag Rechtsgrundlage: Richtlinie 2014/24/EU Abschnitt I: Öffentlicher Auftraggeber I.1)Name und Adressen Offizielle Bezeichnung: Directia Generala Regionala a Finantelor Publice Iasi Nationale Identifikationsnummer: 4540186 Postanschrift: Strada: Panu Anastasie, nr. 26 Ort: Iasi NUTS-Code: RO213 Iai Postleitzahl: 700025 Land: Rumänien Kontaktstelle(n): Lavinia Dominique Ispir E-Mail: [10]Lavinia.Ispir.IS@anaf.ro Telefon: +40 232213332-2116 Fax: +40 232219899 Internet-Adresse(n): Hauptadresse: [11]www.anaf.ro Adresse des Beschafferprofils: [12]www.e-licitatie.ro I.4)Art des öffentlichen Auftraggebers Agentur/Amt auf regionaler oder lokaler Ebene I.5)Haupttätigkeit(en) Allgemeine öffentliche Verwaltung Abschnitt II: Gegenstand II.1)Umfang der Beschaffung II.1.1)Bezeichnung des Auftrags: Furnizare hârtie pentru imprimante i fotocopiatoare - D.G.R.F.P. Iai Referenznummer der Bekanntmachung: 3 II.1.2)CPV-Code Hauptteil 30197643 Fotokopierpapier II.1.3)Art des Auftrags Lieferauftrag II.1.4)Kurze Beschreibung: Acord-cadru pentru furnizare hârtie pentru imprimante i fotocopiatoare. Contractele subsecvente se vor atribui în funcie de necesiti i în limita fondurilor bugetare disponibile. Valoarea minima estimata a acordului cadru: 22.470,00 lei fara TVA Valoarea maxima estimata a acordului cadru: 840.000,00 lei fara TVA Valoarea estimata a celui mai mic contract subsecvent care se anticipeaza ca va fi atribuit pe durata acordului cadru: 1.218,00 lei fara TVA Valoarea estimata a celui mai mare contract subsecvent care se anticipeaza ca va fi atribuit pe durata acordului cadru: 422.100,00 lei fara TVA Raspunsul autoritatii contractante la solicitarile de clarificari va fi transmis cu 10 zile inainte de termenul stabilit pentru depunere a ofertelor. Orice operator economic interesat are dreptul de a solicita clarificari cu 15 zile inainte de termenul stabilit pentru depunerea ofertelor. Se vor respecta prevederile art. 160 din Legea 98/2016, cu modificarile si completarile ulterioare si ale art. 27 din HG 395/2016, cu modificarile si completarile ulterioare. II.1.6)Angaben zu den Losen Aufteilung des Auftrags in Lose: nein II.1.7)Gesamtwert der Beschaffung (ohne MwSt.) Wert ohne MwSt.: 761 862.00 RON II.2)Beschreibung II.2.3)Erfüllungsort NUTS-Code: RO213 Iai Hauptort der Ausführung: DIRECIA GENERAL REGIONAL A FINANELOR PUBLICE IAI - Str. Anastasie Panu nr. 26, Iai, Administraia Judeean a Finanelor Publice Bacu - Str. Dumbrava Roie nr. 1 - 3, Bacu. Administraia Judeean a Finanelor Publice Botoani - Str. Piaa Revoluiei nr. 5, Botoani, Administraia Judeean a Finanelor Publice Neam - B-dul Traian nr. 19 bis, Piatra Neam, jud. Neam, Administraia Judeean a Finanelor Publice Suceava - Str. Vasile Bumbac nr. 1, Suceava, jud. Suceava, Administraia Judeean a Finanelor Publice Vaslui - tefan cel Mare nr. 56, Vaslui, jud. Vaslui. II.2.4)Beschreibung der Beschaffung: Acord-cadru pentru furnizare hârtie pentru imprimante i fotocopiatoare conform cerintelor caietului de sarcini. Contractele subsecvente se vor atribui în funcie de necesiti i în limita creditelor bugetare disponibile. Numrul de contracte subsecvente estimate a fi încheiate în perioada de derulare a acordului cadru este de 8 (opt) contracte subsecvente. Frecventa si valoarea contractelor ce urmeaza a fi atribuite este de: contractele se vor atribui lunar/trimestrial. 1. Cantitati estimate acord cadru: - Hârtie A4 - pentru imprimante si fotocopiatoare: minim 1.000 topuri -maxim 39.300 topuri - Hârtie A3 - pentru imprimante si fotocopiatoare: minim 5 topuri -maxim 50 topuri - Hârtie A4, 1 exemplar - pentru imprimant matricial : minim 10 cutii -maxim 100 cutii 2. Cantitati estimate contract subsecvent: - Hârtie A4 - pentru imprimante si fotocopiatoare: minim 500 topuri -maxim 20.000 topuri - Hârtie A3 - pentru imprimante si fotocopiatoare: minim 1 topuri -maxim 20 topuri - Hârtie A4, 1 exemplar - pentru imprimant matricial : minim 1 cutii -maxim 10 cutii II.2.5)Zuschlagskriterien Preis II.2.11)Angaben zu Optionen Optionen: nein II.2.13)Angaben zu Mitteln der Europäischen Union Der Auftrag steht in Verbindung mit einem Vorhaben und/oder Programm, das aus Mitteln der EU finanziert wird: nein II.2.14)Zusätzliche Angaben Abschnitt IV: Verfahren IV.1)Beschreibung IV.1.1)Verfahrensart Offenes Verfahren IV.1.3)Angaben zur Rahmenvereinbarung oder zum dynamischen Beschaffungssystem IV.1.8)Angaben zum Beschaffungsübereinkommen (GPA) Der Auftrag fällt unter das Beschaffungsübereinkommen: nein IV.2)Verwaltungsangaben IV.2.1)Frühere Bekanntmachung zu diesem Verfahren Bekanntmachungsnummer im ABl.: [13]2022/S 087-235274 IV.2.8)Angaben zur Beendigung des dynamischen Beschaffungssystems IV.2.9)Angaben zur Beendigung des Aufrufs zum Wettbewerb in Form einer Vorinformation Abschnitt V: Auftragsvergabe Auftrags-Nr.: 22209 Bezeichnung des Auftrags: Contract subsecvent 4 Ein Auftrag/Los wurde vergeben: ja V.2)Auftragsvergabe V.2.1)Tag des Vertragsabschlusses: 08/12/2022 V.2.2)Angaben zu den Angeboten Anzahl der eingegangenen Angebote: 3 Anzahl der eingegangenen Angebote von KMU: 2 Anzahl der eingegangenen Angebote von Bietern aus anderen EU-Mitgliedstaaten: 0 Anzahl der eingegangenen Angebote von Bietern aus Nicht-EU-Mitgliedstaaten: 0 Anzahl der elektronisch eingegangenen Angebote: 3 Der Auftrag wurde an einen Zusammenschluss aus Wirtschaftsteilnehmern vergeben: nein V.2.3)Name und Anschrift des Wirtschaftsteilnehmers, zu dessen Gunsten der Zuschlag erteilt wurde Offizielle Bezeichnung: AGRESSIONE GROUP Nationale Identifikationsnummer: RO 9343479 Postanschrift: Strada Taietura Turcului, Nr. 47 Ort: Cluj-Napoca NUTS-Code: RO113 Cluj Postleitzahl: 400221 Land: Rumänien E-Mail: [14]claudiu_petrut@agressione.ro Telefon: +40 264414061 Fax: +40 264414061 Internet-Adresse: [15]http://www.agressione.ro Der Auftragnehmer ist ein KMU: nein V.2.4)Angaben zum Wert des Auftrags/Loses (ohne MwSt.) Ursprünglich veranschlagter Gesamtwert des Auftrags/des Loses: 761 862.00 RON Gesamtwert des Auftrags/Loses: 208 560.00 RON V.2.5)Angaben zur Vergabe von Unteraufträgen Abschnitt V: Auftragsvergabe Auftrags-Nr.: 22177 Bezeichnung des Auftrags: Contract subsecvent 2 Ein Auftrag/Los wurde vergeben: ja V.2)Auftragsvergabe V.2.1)Tag des Vertragsabschlusses: 04/10/2022 V.2.2)Angaben zu den Angeboten Anzahl der eingegangenen Angebote: 3 Anzahl der eingegangenen Angebote von KMU: 2 Anzahl der eingegangenen Angebote von Bietern aus anderen EU-Mitgliedstaaten: 0 Anzahl der eingegangenen Angebote von Bietern aus Nicht-EU-Mitgliedstaaten: 0 Anzahl der elektronisch eingegangenen Angebote: 3 Der Auftrag wurde an einen Zusammenschluss aus Wirtschaftsteilnehmern vergeben: nein V.2.3)Name und Anschrift des Wirtschaftsteilnehmers, zu dessen Gunsten der Zuschlag erteilt wurde Offizielle Bezeichnung: AGRESSIONE GROUP Nationale Identifikationsnummer: RO 9343479 Postanschrift: Strada Taietura Turcului, Nr. 47 Ort: Cluj-Napoca NUTS-Code: RO113 Cluj Postleitzahl: 400221 Land: Rumänien E-Mail: [16]claudiu_petrut@agressione.ro Telefon: +40 264414061 Fax: +40 264414061 Internet-Adresse: [17]http://www.agressione.ro Der Auftragnehmer ist ein KMU: nein V.2.4)Angaben zum Wert des Auftrags/Loses (ohne MwSt.) Ursprünglich veranschlagter Gesamtwert des Auftrags/des Loses: 761 862.00 RON Gesamtwert des Auftrags/Loses: 83 992.80 RON V.2.5)Angaben zur Vergabe von Unteraufträgen Abschnitt V: Auftragsvergabe Auftrags-Nr.: 22143 Bezeichnung des Auftrags: ACORD CADRU FURNIZARE HARTIE PENTRU IMPRIMANTE I FOTOCOPIATOARE Ein Auftrag/Los wurde vergeben: ja V.2)Auftragsvergabe V.2.1)Tag des Vertragsabschlusses: 03/08/2022 V.2.2)Angaben zu den Angeboten Anzahl der eingegangenen Angebote: 3 Anzahl der eingegangenen Angebote von KMU: 2 Anzahl der eingegangenen Angebote von Bietern aus anderen EU-Mitgliedstaaten: 0 Anzahl der eingegangenen Angebote von Bietern aus Nicht-EU-Mitgliedstaaten: 0 Anzahl der elektronisch eingegangenen Angebote: 3 Der Auftrag wurde an einen Zusammenschluss aus Wirtschaftsteilnehmern vergeben: nein V.2.3)Name und Anschrift des Wirtschaftsteilnehmers, zu dessen Gunsten der Zuschlag erteilt wurde Offizielle Bezeichnung: AGRESSIONE GROUP Nationale Identifikationsnummer: RO 9343479 Postanschrift: Strada Taietura Turcului, Nr. 47 Ort: Cluj-Napoca NUTS-Code: RO113 Cluj Postleitzahl: 400221 Land: Rumänien E-Mail: [18]claudiu_petrut@agressione.ro Telefon: +40 264414061 Fax: +40 264414061 Internet-Adresse: [19]http://www.agressione.ro Der Auftragnehmer ist ein KMU: nein V.2.4)Angaben zum Wert des Auftrags/Loses (ohne MwSt.) Ursprünglich veranschlagter Gesamtwert des Auftrags/des Loses: 840 000.00 RON Gesamtwert des Auftrags/Loses: 761 862.00 RON V.2.5)Angaben zur Vergabe von Unteraufträgen Abschnitt V: Auftragsvergabe Auftrags-Nr.: 22145 Bezeichnung des Auftrags: Contract subsecvent 1 Ein Auftrag/Los wurde vergeben: ja V.2)Auftragsvergabe V.2.1)Tag des Vertragsabschlusses: 04/08/2022 V.2.2)Angaben zu den Angeboten Anzahl der eingegangenen Angebote: 3 Anzahl der eingegangenen Angebote von KMU: 2 Anzahl der eingegangenen Angebote von Bietern aus anderen EU-Mitgliedstaaten: 0 Anzahl der eingegangenen Angebote von Bietern aus Nicht-EU-Mitgliedstaaten: 0 Anzahl der elektronisch eingegangenen Angebote: 3 Der Auftrag wurde an einen Zusammenschluss aus Wirtschaftsteilnehmern vergeben: nein V.2.3)Name und Anschrift des Wirtschaftsteilnehmers, zu dessen Gunsten der Zuschlag erteilt wurde Offizielle Bezeichnung: AGRESSIONE GROUP Nationale Identifikationsnummer: RO 9343479 Postanschrift: Strada Taietura Turcului, Nr. 47 Ort: Cluj-Napoca NUTS-Code: RO113 Cluj Postleitzahl: 400221 Land: Rumänien E-Mail: [20]claudiu_petrut@agressione.ro Telefon: +40 264414061 Fax: +40 264414061 Internet-Adresse: [21]http://www.agressione.ro Der Auftragnehmer ist ein KMU: nein V.2.4)Angaben zum Wert des Auftrags/Loses (ohne MwSt.) Ursprünglich veranschlagter Gesamtwert des Auftrags/des Loses: 761 862.00 RON Gesamtwert des Auftrags/Loses: 33 559.20 RON V.2.5)Angaben zur Vergabe von Unteraufträgen Abschnitt V: Auftragsvergabe Auftrags-Nr.: 22201 Bezeichnung des Auftrags: Contract subsecvent 3 Ein Auftrag/Los wurde vergeben: ja V.2)Auftragsvergabe V.2.1)Tag des Vertragsabschlusses: 18/11/2022 V.2.2)Angaben zu den Angeboten Anzahl der eingegangenen Angebote: 3 Anzahl der eingegangenen Angebote von KMU: 2 Anzahl der eingegangenen Angebote von Bietern aus anderen EU-Mitgliedstaaten: 0 Anzahl der eingegangenen Angebote von Bietern aus Nicht-EU-Mitgliedstaaten: 0 Anzahl der elektronisch eingegangenen Angebote: 3 Der Auftrag wurde an einen Zusammenschluss aus Wirtschaftsteilnehmern vergeben: nein V.2.3)Name und Anschrift des Wirtschaftsteilnehmers, zu dessen Gunsten der Zuschlag erteilt wurde Offizielle Bezeichnung: AGRESSIONE GROUP Nationale Identifikationsnummer: RO 9343479 Postanschrift: Strada Taietura Turcului, Nr. 47 Ort: Cluj-Napoca NUTS-Code: RO113 Cluj Postleitzahl: 400221 Land: Rumänien E-Mail: [22]claudiu_petrut@agressione.ro Telefon: +40 264414061 Fax: +40 264414061 Internet-Adresse: [23]http://www.agressione.ro Der Auftragnehmer ist ein KMU: nein V.2.4)Angaben zum Wert des Auftrags/Loses (ohne MwSt.) Ursprünglich veranschlagter Gesamtwert des Auftrags/des Loses: 761 862.00 RON Gesamtwert des Auftrags/Loses: 168 080.40 RON V.2.5)Angaben zur Vergabe von Unteraufträgen Abschnitt VI: Weitere Angaben VI.3)Zusätzliche Angaben: Persoane cu funcii de decizie din cadrul DGRFP Iai, cu privire la rganizarea, derularea i finalizarea procedurii de atribuire, sunt: - Doru-Viorel ALUPOAEI - Director general - Doina NAUM - Director Executiv Colectare; - Ionel DAMIAN - Director Executiv Inspectie Fiscal: - Bogdan Emilian CIORNEI - Director executive Servicii Interne; - Alina GRECU - Sef Serviciu Financiar, Buget si Salarizare; - Constantin MIHAI - Sef Serviciu Contabilitate - Gabriela COZMEI - Sef Serviciu Juridic - Valentin OLINICI- ef Serviciu Tehnologia Informaiei - Alexandru LZRESCU - Sef Serviciu Administrativ, Investitii si Achizitii - Lavinia Dominique ISPIR - ef Birou de Achizitii Publice - Carmen Cristina TLPIG - Consilier achiziii publice, Biroul de Achizitii Public - Claudia BURA - Consilier achiziii publice, Biroul de Achizitii Publice - Valentina GRIGORE - Consilier achiziii publice, Biroul de Achizitii Publice - Anca CHELARU - Consilier achiziii publice, Biroul de Achizitii Publice In vederea completarii de catre Operatorii Economici interesati a documentului DUAE se va consulta Ghidul de utilizare DUAE - ANAP disponibil la adresa [24]www.anap.gov.ro , Notificarea ANAP privind utilizarea DUAE în procedurile desfurate exclusiv prin mijloace electronice din 08/04/2019 si Notificarea ANAP privind utilizarea DUAE integrat in SEAP din 02/07/2019 ). Operatorii economici au obligatia depunerii DUAE in SEAP odata cu oferta, sub sanctiunea respingerii acesteia din urma ca inacceptabila conf. art. 137 alin. (2) lit. b) din HG nr. 395/2016. In cazul in care se constata ca ofertele clasate pe primul loc au preturi egale, Autoritatea contractanta va solicita in SEAP reofertarea in vederea departajarii ofertelor, pe baza unei noi oferte financiare, caz in care contractul va fi atribuit ofertantului care a prezentat oferta cu pretul cel mai scazut. Nota: Cerintele tehnice definite la nivelul anuntului de participare, caietului de sarcini sau altor documente complementare, prin trimiterea standardelor, la un anumit producator, la marci, brevete, tipuri, la o origine sau la o productie/metoda specifica de fabricatie/prestare/executie, vor fi intelese ca fiind insotite de mentiunea sau echivalent. VI.4)Rechtsbehelfsverfahren/Nachprüfungsverfahren VI.4.1)Zuständige Stelle für Rechtsbehelfs-/Nachprüfungsverfahren Offizielle Bezeichnung: Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor Postanschrift: Str. Stavropoleos nr. 6, sector 3 Ort: Bucuresti Postleitzahl: 030084 Land: Rumänien E-Mail: [25]office@cnsc.ro Telefon: +40 213104641 Fax: +40 213104642 / +40 218900745 Internet-Adresse: [26]http://www.cnsc.ro VI.4.4)Stelle, die Auskünfte über die Einlegung von Rechtsbehelfen erteilt Offizielle Bezeichnung: Directia Generala Regionala a Finantelor Publice Iasi Postanschrift: Anastasie Panu nr. 26 Ort: Iasi Postleitzahl: 700025 Land: Rumänien E-Mail: [27]admin.isisjudx01.is@anaf.ro Telefon: +40 232213332-2116/2501 Fax: +40 232219899 Internet-Adresse: [28]www.anaf.ro VI.5)Tag der Absendung dieser Bekanntmachung: 28/12/2022 References 10. mailto:Lavinia.Ispir.IS@anaf.ro?subject=TED 11. http://www.anaf.ro/ 12. http://www.e-licitatie.ro/ 13. https://ted.europa.eu/udl?uri=TED:NOTICE:235274-2022:TEXT:DE:HTML 14. mailto:claudiu_petrut@agressione.ro?subject=TED 15. http://www.agressione.ro/ 16. mailto:claudiu_petrut@agressione.ro?subject=TED 17. http://www.agressione.ro/ 18. mailto:claudiu_petrut@agressione.ro?subject=TED 19. http://www.agressione.ro/ 20. mailto:claudiu_petrut@agressione.ro?subject=TED 21. http://www.agressione.ro/ 22. mailto:claudiu_petrut@agressione.ro?subject=TED 23. http://www.agressione.ro/ 24. http://www.anap.gov.ro/ 25. mailto:office@cnsc.ro?subject=TED 26. http://www.cnsc.ro/ 27. mailto:admin.isisjudx01.is@anaf.ro?subject=TED 28. http://www.anaf.ro/ -------------------------------------------------------------------------------- Database Operation & Alert Service (icc-hofmann) for: The Office for Official Publications of the European Communities The Federal Office of Foreign Trade Information Phone: +49 6082-910101, Fax: +49 6082-910200, URL: http://www.icc-hofmann.de