Ausschreibung: Holzfällung - RO-Mieru Holzfällung Dokument Nr...: 1544-2023 (ID: 2023010216151217302) Veröffentlicht: 02.01.2023 * RO-Mieru: Holzfällung 2023/S 1/2023 1544 Auftragsbekanntmachung Dienstleistungen Rechtsgrundlage: Richtlinie 2014/24/EU Abschnitt I: Öffentlicher Auftraggeber I.1)Name und Adressen Offizielle Bezeichnung: REGIA PUBLICA LOCALA A PADURILOR MAIERUS R.A. Nationale Identifikationsnummer: 30350806 Postanschrift: Strada: Nicolae Balcescu, nr. 3 Ort: Maierus NUTS-Code: RO122 Braov Postleitzahl: 507120 Land: Rumänien Kontaktstelle(n): RADU CONSTANTIN DRAGOI E-Mail: [6]radu.dragoi91@yahoo.com Telefon: +40 754296759 Fax: +40 268284906 Internet-Adresse(n): Hauptadresse: [7]www.rplpmaierus.ro Adresse des Beschafferprofils: [8]www.e-licitatie.ro I.3)Kommunikation Die Auftragsunterlagen stehen für einen uneingeschränkten und vollständigen direkten Zugang gebührenfrei zur Verfügung unter: [9]https://e-licitatie.ro/pub/notices/c-notice/v2/view/100161291 Weitere Auskünfte erteilen/erteilt die oben genannten Kontaktstellen Angebote oder Teilnahmeanträge sind einzureichen an die oben genannten Kontaktstellen I.4)Art des öffentlichen Auftraggebers Andere: REGIE AUTONOMA I.5)Haupttätigkeit(en) Andere Tätigkeit: Silvicultura Abschnitt II: Gegenstand II.1)Umfang der Beschaffung II.1.1)Bezeichnung des Auftrags: SERVICII EXPLOATARE FORESTIERA MAS LEMNOAS PENTRU NEVOI LOCALE TOATE FAZELE PÂN LA DRUM AUTO FORESTIER, PENTRU UN VOLUM DE 5526,25 MC AFERENT ANULUI DE PRODUCTIE 2023 Referenznummer der Bekanntmachung: 30350806_2023_PAAPD1377190_2 II.1.2)CPV-Code Hauptteil 77211100 Holzfällung II.1.3)Art des Auftrags Dienstleistungen II.1.4)Kurze Beschreibung: Servicii exploatare forestiera masa lemnoasa pentru un volum de 5526,25 m.c., pentru nevoi locale aferent Comunei Cata, Racos si Dumbravita. Autoritatea contractanta va raspunde in mod clar si complet tuturor solicitarilor de clarificare/informatii suplimentare, cu 11 zile inainte de termenul limita stabilit pentru depunerea ofertelor, in conditiile in care solicitarile se vor adresa cu 18 zile inainte de termenul limita stabilit pentru depunerea ofertelor. II.1.5)Geschätzter Gesamtwert Wert ohne MwSt.: 730 462.14 RON II.1.6)Angaben zu den Losen Aufteilung des Auftrags in Lose: ja Angebote sind möglich für maximale Anzahl an Losen: 6 Maximale Anzahl an Losen, die an einen Bieter vergeben werden können: 6 II.2)Beschreibung II.2.1)Bezeichnung des Auftrags: Lot 5 - Partida 1707 Los-Nr.: 5 II.2.2)Weitere(r) CPV-Code(s) 77211100 Holzfällung II.2.3)Erfüllungsort NUTS-Code: RO122 Braov Hauptort der Ausführung: FONDUL FORESTIER ADMINISTRAT DE RPLP MAIERUS RA AFERENT COMUNEI RACOS II.2.4)Beschreibung der Beschaffung: Lot 5 - Partida 1707 - volum de exploatat 827,92 mc; Valoarea estimata fara TVA: 108954,27 lei TOTAL Lot 5: 827,92 mc; Valoare estimata fara TVA: 108954,27 lei II.2.5)Zuschlagskriterien Die nachstehenden Kriterien Preis II.2.6)Geschätzter Wert Wert ohne MwSt.: 108 954.27 RON II.2.7)Laufzeit des Vertrags, der Rahmenvereinbarung oder des dynamischen Beschaffungssystems Laufzeit in Monaten: 6 Dieser Auftrag kann verlängert werden: nein II.2.10)Angaben über Varianten/Alternativangebote Varianten/Alternativangebote sind zulässig: nein II.2.11)Angaben zu Optionen Optionen: nein II.2.13)Angaben zu Mitteln der Europäischen Union Der Auftrag steht in Verbindung mit einem Vorhaben und/oder Programm, das aus Mitteln der EU finanziert wird: nein II.2.14)Zusätzliche Angaben II.2)Beschreibung II.2.1)Bezeichnung des Auftrags: Lot 1 - Partida 1737 Los-Nr.: 1 II.2.2)Weitere(r) CPV-Code(s) 77211100 Holzfällung II.2.3)Erfüllungsort NUTS-Code: RO122 Braov Hauptort der Ausführung: FONDUL FORESTIER ADMINISTRAT DE RPLP MAIERUS RA AFERENT COMUNEI CATA II.2.4)Beschreibung der Beschaffung: Lot 1 - Partida 1737 - volum de exploatat 2366,49 mc; Valoarea estimata fara TVA: 313725,58 lei TOTAL Lot 1: 2366,49 mc; Valoare estimata fara TVA: 313725,58 lei II.2.5)Zuschlagskriterien Die nachstehenden Kriterien Preis II.2.6)Geschätzter Wert Wert ohne MwSt.: 313 725.58 RON II.2.7)Laufzeit des Vertrags, der Rahmenvereinbarung oder des dynamischen Beschaffungssystems Laufzeit in Monaten: 6 Dieser Auftrag kann verlängert werden: nein II.2.10)Angaben über Varianten/Alternativangebote Varianten/Alternativangebote sind zulässig: nein II.2.11)Angaben zu Optionen Optionen: nein II.2.13)Angaben zu Mitteln der Europäischen Union Der Auftrag steht in Verbindung mit einem Vorhaben und/oder Programm, das aus Mitteln der EU finanziert wird: nein II.2.14)Zusätzliche Angaben II.2)Beschreibung II.2.1)Bezeichnung des Auftrags: Lot 2 - Partida 1731, Partida 1732 Los-Nr.: 2 II.2.2)Weitere(r) CPV-Code(s) 77211100 Holzfällung II.2.3)Erfüllungsort NUTS-Code: RO122 Braov Hauptort der Ausführung: FONDUL FORESTIER ADMINISTRAT DE RPLP MAIERUS RA AFERENT COMUNEI DUMBRAVITA II.2.4)Beschreibung der Beschaffung: Lot 2 - Partida 1731- volum de exploatat 55,10 mc; Valoarea estimata fara TVA: 7420,32 lei - Partida 1732 - volum de exploatat 464,67 mc; Valoarea estimata fara TVA: 60676,61 lei TOTAL Lot 2: 519,77 mc; Valoare estimata fara TVA: 68096,93 lei II.2.5)Zuschlagskriterien Die nachstehenden Kriterien Preis II.2.6)Geschätzter Wert Wert ohne MwSt.: 68 096.93 RON II.2.7)Laufzeit des Vertrags, der Rahmenvereinbarung oder des dynamischen Beschaffungssystems Laufzeit in Monaten: 4 Dieser Auftrag kann verlängert werden: nein II.2.10)Angaben über Varianten/Alternativangebote Varianten/Alternativangebote sind zulässig: nein II.2.11)Angaben zu Optionen Optionen: nein II.2.13)Angaben zu Mitteln der Europäischen Union Der Auftrag steht in Verbindung mit einem Vorhaben und/oder Programm, das aus Mitteln der EU finanziert wird: nein II.2.14)Zusätzliche Angaben II.2)Beschreibung II.2.1)Bezeichnung des Auftrags: Lot 6 - Partida 1761 Los-Nr.: 6 II.2.2)Weitere(r) CPV-Code(s) 77211100 Holzfällung II.2.3)Erfüllungsort NUTS-Code: RO122 Braov Hauptort der Ausführung: FONDUL FORESTIER ADMINISTRAT DE RPLP MAIERUS RA AFERENT COMUNEI RACOS II.2.4)Beschreibung der Beschaffung: Lot 6 - Partida 1761 - volum de exploatat 351,92 mc; Valoarea estimata fara TVA: 53688,92 lei TOTAL Lot 6: 351,92 mc; Valoare estimata fara TVA: 53688,92 lei II.2.5)Zuschlagskriterien Die nachstehenden Kriterien Preis II.2.6)Geschätzter Wert Wert ohne MwSt.: 53 688.92 RON II.2.7)Laufzeit des Vertrags, der Rahmenvereinbarung oder des dynamischen Beschaffungssystems Laufzeit in Monaten: 4 Dieser Auftrag kann verlängert werden: nein II.2.10)Angaben über Varianten/Alternativangebote Varianten/Alternativangebote sind zulässig: nein II.2.11)Angaben zu Optionen Optionen: nein II.2.13)Angaben zu Mitteln der Europäischen Union Der Auftrag steht in Verbindung mit einem Vorhaben und/oder Programm, das aus Mitteln der EU finanziert wird: nein II.2.14)Zusätzliche Angaben II.2)Beschreibung II.2.1)Bezeichnung des Auftrags: Lot 4 - Partida 1739 Los-Nr.: 4 II.2.2)Weitere(r) CPV-Code(s) 77211100 Holzfällung II.2.3)Erfüllungsort NUTS-Code: RO122 Braov Hauptort der Ausführung: FONDUL FORESTIER ADMINISTRAT DE RPLP MAIERUS RA AFERENT COMUNEI DUMBRAVITA II.2.4)Beschreibung der Beschaffung: Lot 4 - Partida 1739 - volum de exploatat 1111,01 mc; Valoarea estimata fara TVA: 136132,06 lei TOTAL Lot 4: 1111,01 mc; Valoare estimata fara TVA: 136132,06 lei II.2.5)Zuschlagskriterien Die nachstehenden Kriterien Preis II.2.6)Geschätzter Wert Wert ohne MwSt.: 136 132.06 RON II.2.7)Laufzeit des Vertrags, der Rahmenvereinbarung oder des dynamischen Beschaffungssystems Laufzeit in Monaten: 6 Dieser Auftrag kann verlängert werden: nein II.2.10)Angaben über Varianten/Alternativangebote Varianten/Alternativangebote sind zulässig: nein II.2.11)Angaben zu Optionen Optionen: nein II.2.13)Angaben zu Mitteln der Europäischen Union Der Auftrag steht in Verbindung mit einem Vorhaben und/oder Programm, das aus Mitteln der EU finanziert wird: nein II.2.14)Zusätzliche Angaben II.2)Beschreibung II.2.1)Bezeichnung des Auftrags: Lot 3 - Partida 1748, Partida 1749 Los-Nr.: 3 II.2.2)Weitere(r) CPV-Code(s) 77211100 Holzfällung II.2.3)Erfüllungsort NUTS-Code: RO122 Braov Hauptort der Ausführung: FONDUL FORESTIER ADMINISTRAT DE RPLP MAIERUS RA AFERENT COMUNEI DUMBRAVITA II.2.4)Beschreibung der Beschaffung: Lot 3 - Partida 1748 - volum de exploatat 50,06 mc; Valoarea estimata fara TVA: 7083,99 lei - Partida 1749 - volum de exploatat 299,08 mc; Valoarea estimata fara TVA: 42780,40 lei TOTAL Lot 3: 349,14 mc; Valoare estimata fara TVA: 49864,38 lei II.2.5)Zuschlagskriterien Die nachstehenden Kriterien Preis II.2.6)Geschätzter Wert Wert ohne MwSt.: 49 864.38 RON II.2.7)Laufzeit des Vertrags, der Rahmenvereinbarung oder des dynamischen Beschaffungssystems Laufzeit in Monaten: 4 Dieser Auftrag kann verlängert werden: nein II.2.10)Angaben über Varianten/Alternativangebote Varianten/Alternativangebote sind zulässig: nein II.2.11)Angaben zu Optionen Optionen: nein II.2.13)Angaben zu Mitteln der Europäischen Union Der Auftrag steht in Verbindung mit einem Vorhaben und/oder Programm, das aus Mitteln der EU finanziert wird: nein II.2.14)Zusätzliche Angaben Abschnitt III: Rechtliche, wirtschaftliche, finanzielle und technische Angaben III.1)Teilnahmebedingungen III.1.1)Befähigung zur Berufsausübung einschließlich Auflagen hinsichtlich der Eintragung in einem Berufs- oder Handelsregister Auflistung und kurze Beschreibung der Bedingungen: În conformitate cu prevederile art. 163 din Legea nr. 98/2016, cu modificarile si completarile ulterioare, autoritatea contractanta îsi exercita dreptul de a aplica în cadrul procedurii de atribuire numai criteriile de calificare si selectie referitoare la motivele de excludere prevazute de art. 164, 165, 167 si capacitatea candidatului/ ofertantului, astefel: Se va completa DUAE de catre operatorii economici participanti la procedura de atribuire cu informatiile aferente situatiei lor. Documentele justificative care probeaza indeplinirea celor asumate prin completarea DUAE urmeaza a fi prezentate, la solicitarea autoritatii contractante, doar de catre ofertantul clasat pe locul I in clasamentul intermediar intocmit la finalizarea evaluarii ofertelor, pentru fiecare lot in parte. Aceste documente vor fi: a) Certificat constatator privind lipsa datoriilor cu privire la plata impozitelor, taxelor sau a contributiilor la bugetul general consolidat - bugetul de stat, la momentul prezentarii; b) Certificat constatator privind lipsa datoriilor cu privire la plata impozitelor, taxelor sau a contributiilor la bugetul local, la momentul prezentarii; c) Cazierul judiciar al operatorului economic sau a celor ce au putere de reprezentare, de decizie sau de control in cadrul acestuia, asa cum rezulta din certificatul constatator emis de ONRC/actul constitutiv; d) dupa caz, documente prin care se demonstreaza faptul ca operatorul economic poate beneficia de derogarile prevazute la art. 166 alin. (2), art. 167 alin. (2), art. 171 din Legea 98/2016 privind achizitiile publice. Ofertantii, asociatii, tertii sustinatori si subcontractanti nu trebuie sa se regaseasca în situatiile prevazute la art.59-60 din Legea 98/2016 Modalitatea prin care poate fi demonstrata îndeplinirea cerintei: Operatorul economic (lider, asociat, tert sustinator, subcontractant) va completa cerinta corespunzatoare in DUAE. Documentul justificativ, respectiv ,,Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.59-60 din Legea nr.98/2016 se depune de catre catre toti participantii la procedura (operator economic care depune oferta in mod individual sau in asociere, subcontractant sau tert sustinator) odata cu DUAE pana la data limita a depunerii ofertelor. Persoane cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii sunt: 1. Director-Sef ocol - ing. Bordas Florin Mihai; 2. Contabil ef - ec. Iorga Marius Ioan; 3. Contabil, Viza CFP ec. Rapeanu Radu Stefan; 4. Responsabil Fond forestier: ing. Radeanu Gheorghe; 5. Responsabil Achizitii Publice: ing: Dragoi Radu Constantin; 6. Responsabil Productie: ing: Dogaru Gabriel Nicolae; 7. Responsabil Paza, P.S.I, S.S.M, Drumuri forestiere: tehn. Meszaros Gabor; 8. Sef Districtul I: dr.ing. Enache Leonard Nicolae; 9. Sef Districtul II: ing. Szabo Ladislau; 10. Sef Districtul III: ing. Apreotesei Gheorghe; 11. Responsabil Cultura-Refacere, Mecanizare, Protectia padurilor: ing: Ciolan Matei-Nicolae; 12. Responsabil H.R.: Boricean Antonia Malina Declaratie pe proprie raspundere (completare FORMULARUL 4). Atentionari speciale: 1. Nedepunerea DUAE odata cu oferta (inclusiv pentru asociat, subcontractant//tert sustinator) atrage respingerea acesteia ca inacceptabila. 2. Se vor depune, odata cu DUAE, urmatoarele documente: angajamentul ferm al tertului sustinator din care rezulta modul efectiv in care se va materializa sustinerea acestuia, a acordului de subcontractare si/sau a acordului de asociere, dupa caz. Nedepunerea acestora odata cu DUAE, constituie temei pentru solicitarea de clarificari pentru eventualele inadvertente de forma ale informatiilor cuprinse in sectiunile DUAE, atat ale ofertantului/candidatului, cat si ale subcontractantului/tertului sustinator, acest lucru fiind necesar pentru a asigura desfasurarea corespunzatoare a procedurii de atribuire. Fiecare document va fi semnat de reprezentantul legal al ofertantului. În cazul în care documentele sunt semnate de o alta persoana, aceasta va prezenta o împuternicire. Documentele emise în alta limba decât româna vor fi însotite de traducerea autorizata în limba româna. Toate documentele vor avea, pe lânga semnatura, mentionat în clar numele, prenumele si functia semnatarului. Toate documentele se vor depune in SICAP semnate cu semnatura electronica, conform art 60 alin. (4) din HG 395/2016, cu modificarile si completarile ulterioare. Operatorii economici ce depun oferta trebuie sa dovedeasca o forma de inregistrare in conditiile legii din tara de rezidenta, din care sa reiasa ca operatorul economic este legal constituit, ca nu se afla in niciuna dintre situatiile de anulare a constituirii precum si faptul ca are capacitatea profesionala de a realiza activitatile care fac obiectul contractului. Modalitatea prin care poate fi demonstrata indeplinirea cerintei: se va completa DUAE de operatorii economici participanti la procedura de atribuire cu informatiile aferente situatiei lor. Documentele justificative care probeaza indeplinirea celor asumate prin completarea DUAE, respectiv certificat constatator emis de ONRC, sau in cazul ofertantilor straini, documente echivalente emise in tara de rezidenta, urmeaza sa fie prezentate, la solicitarea utoritatii contractante, doar de ofertantul clasat pe locul I in clasamentul intermediar intocmit la finalizarea evaluarii ofertelor. Informatiile din certificatul constatator trebuie sa fie reale/valide la data prezentarii acestuia. Referitor la DUAE se va depune dupa caz si de catre tertul sustinator - cerinta doar pentru Certificatul constatator emis de ONRC. - Certificat de atestare emis in baza Ord. M.M.A.P. nr. 1330/01.09.2015, pt. Aprobarea Regulamentului privind organizarea, functionarea si componenta Comisiei de atestare a operatorilor economici pentru activitatea de exploatare forestiera, precum si criteriile de atestare pentru activitatea de exploatare forestiera. Informatiile cuprinse in certificatul de atestare trebuie sa fie reale/actuale la data PREZENTARII (art. 196 din Legea 98/2016). Operatorii straini vor demonstra indeplinirea cerintelor completand DUAE. Documentele justificative care probeaza indeplinirea celor asumate prin completarea DUAE, respectiv documentele echivalente, emise in tara de rezidenta, urmeaza sa fie prezentate, la solicitarea autoritatii contractante, doar de catre ofertantul clasat pe locul I in clasamentul intermediar intocmit la finalizarea evaluarii ofertelor (art. 173 din Legea 98/2016). - Cazier tehnic de exploatare a masei lemnoase, document cu regim special, model si continut aprobat prin Ordin 280/2004. Informatiile cuprinse in cazierul tehnic de exploatare trebuie sa fie reale/actuale la data PREZENTARII (art. 196 din Legea 98/2016). Operatorii straini vor demonstra indeplinirea cerintelor completand DUAE. Documentele justificative care probeaza indeplinirea celor asumate prin completarea DUAE, respectiv documentele echivalente, emise in tara de rezidenta, urmeaza sa fie prezentate, la solicitarea autoritatii contractante, doar de catre ofertantul clasat pe locul I in clasamentul intermediar intocmit la finalizarea evaluarii ofertelor (art. 173 din Legea 98/2016). III.1.2)Wirtschaftliche und finanzielle Leistungsfähigkeit Eignungskriterien gemäß Auftragsunterlagen III.1.3)Technische und berufliche Leistungsfähigkeit Eignungskriterien gemäß Auftragsunterlagen Abschnitt IV: Verfahren IV.1)Beschreibung IV.1.1)Verfahrensart Offenes Verfahren IV.1.3)Angaben zur Rahmenvereinbarung oder zum dynamischen Beschaffungssystem IV.1.8)Angaben zum Beschaffungsübereinkommen (GPA) Der Auftrag fällt unter das Beschaffungsübereinkommen: nein IV.2)Verwaltungsangaben IV.2.2)Schlusstermin für den Eingang der Angebote oder Teilnahmeanträge Tag: 06/02/2023 Ortszeit: 15:00 IV.2.3)Voraussichtlicher Tag der Absendung der Aufforderungen zur Angebotsabgabe bzw. zur Teilnahme an ausgewählte Bewerber IV.2.4)Sprache(n), in der (denen) Angebote oder Teilnahmeanträge eingereicht werden können: Rumänisch IV.2.6)Bindefrist des Angebots Das Angebot muss gültig bleiben bis: 06/05/2023 IV.2.7)Bedingungen für die Öffnung der Angebote Tag: 06/02/2023 Ortszeit: 15:00 Ort: In SEAP Angaben über befugte Personen und das Öffnungsverfahren: MEMBRII COMISIEI DE EVALUARE Abschnitt VI: Weitere Angaben VI.1)Angaben zur Wiederkehr des Auftrags Dies ist ein wiederkehrender Auftrag: ja Voraussichtlicher Zeitpunkt weiterer Bekanntmachungen: PE TOT PARCURSUL ANULUI IN FUNCTIE DE NECESARUL PARTENERIATELOR INCHEIATE CU U.A.T.-urile. VI.3)Zusätzliche Angaben: Toate documentele se vor depune in lb.romana. Numai operatorii economici înregistrati în SEAP au dreptul de a transmite oferta. Avand in vedere ca procedura se desfasoara online, ofertantii vor depune toate documentele scanate si semnate cu semnatura electronica extinsa. Operatorii economici pot participa la procedura numai daca sunt inregistrati in SEAP (SICAP) . Solicitarile de clarificari ale potentialilor ofertanti se vor adresa in mod exclusiv in SEAP (SICAP) la Sectiunea Solicitari de clarificare/intrebari/comunicari din cadrul procedurii de atribuire derulate prin mijloace electronice. Raspunsurile la solicitarile de clarificari se vor posta in SEAP (SICAP) catre solicitantul clarificarii la sectiunea Solicitari de clarificare/ intrebari/ comunicari , iar catre toti operatorii economici la rubrica de "Lista clarificari, notificari si decizii" a anuntului de participare publicat pe site ul [10]www.e-licitatie.ro. Comisia de evaluare va transmite solicitarile de clarificare privind ofertele depuse, in SEAP (SICAP) la Sectiunea Solicitari de clarificare/intrebari/comunicari. Operatorii economici vor transmite raspunsurile la clarificari si eventualele documente solicitate pe parcursul evaluarii ofertelor prin intermediul SEAP (SICAP), Sectiunea Solicitari de clarificare/intrebari/comunicari), integral in sectiunea corespunzatoare respectivei solicitari, sub forma unuia sau a mai multor documente/fisiere distincte semnate cu semnatura electronica. Modul de departajare al ofertelor : In cazul in care ofertele clasate pe primul loc au preturi egale, autoritatea contractanta va solicita clarificari prin intermediul SEAP (SICAP), in vederea incarcarii electronice de catre operatorii economici de noi preturi. Rspunsurile la DUAE ale operatorilor economici care particip la procedur vor fi completate în SEAP (SICAP) în mod direct, dup autentificare, de ctre fiecare participant. Detalii cu privire la întocmirea DUAE vei regsi, dup autentificarea în sistem, în seciunea Informaii DUAE Ghid de completare DUAE. Autoritatea contractanta are dreptul de a solicita ofertantilor, în circumstante exceptionale, înainte de expirarea perioadei de valabilitate a ofertei, prelungirea acestei perioade. În cazul extinderii perioadei de valabilitate a ofertei perioada de valabilitate a garantiei pentru participare va fi prelungita în mod corespunzator. Ofertantul are obligatia de a comunica autoritatii contractante daca este sau nu de acord cu prelungiera perioadei devalabilitate a ofertei. Ofertantul care nu este de acord cu prelungirea perioadei de valabilitate a ofertei se considera ca si-a retras oferta, fara ca acest fapt sa atraga pierderea garantiei de participare. Ofertantul va prezenta o declaratie prin care accepta clauzele contractuale cuprinse in modelul de contract din documentatia de atribuire (in caz contrar se considera acceptul tacit al acestuia). În situatia în care sunt obiectiuni la proiectul de contract, respectiv modificari ale clauzelor contractuale sau adaugarea unor clauze noi, eventualele propuneri de modificare/ completare/ eliminare de clauze contractuale vor fi formulate în scris cu justificari si vor fi transmise autoritatii contractante respectând termenele prevazute de art. 161 din Legea 98/2016. Completarea si depunerea DEAU este obligatorie. Ofertantul care s-a inscris la procedura si apoi s-a retras nu va fi considerat participant la procedura. Operatorul economic care nu a criptat pretul ofertei nu este considerat participant la procedura. Completarea si depunerea DUAE in format xml este obligatorie chiar daca ofertantii au depus unele documente de calificare care probeaza indeplinirea cerintelor odata cu oferta in SEAP. DUAE se poate accesa in vederea completarii de catre operatorii economici interesati prin urmatorul link: [11]https://sicapprod. elicitatie.ro:8881/ca/duae. DUAE a fost configurat de ctre autoritatea contractant direct în SEAP la definirea documentaiei de atribuire. Conform informatiilor transmise de AADR: Operatorii economici vor avea în continuare posibilitatea de a semna electronic DUAE, prin exportarea/importarea documentului creat cu extensia .xml sau prin tiprirea acestuia, direct din aplicaie. Avand in vedere faptul ca acest sistem de depunere a DUAE este la inceput si nu se cunosc toate situatiile care pot sa apara dupa deschiderea ofertelor AC va solicita clarificari in cazul in care exista neconcordante sau neclaritati ale declaratiei DUAE depuse deofertanti. In cazul nedepunerii DUAE odata cu oferta, oferta va fi respinsa conform art. 137 alin. 2 din HG 395/2016. Clarificarile se depun numai in SEAP si numai in termenul precizat. Autoritatea contractanta nu va raspunde la clarificarile solicitate dupa expirarea termenului. VI.4)Rechtsbehelfsverfahren/Nachprüfungsverfahren VI.4.1)Zuständige Stelle für Rechtsbehelfs-/Nachprüfungsverfahren Offizielle Bezeichnung: Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor Postanschrift: Str. Stavropoleos nr. 6, sector 3 Ort: Bucuresti Postleitzahl: 030084 Land: Rumänien E-Mail: [12]office@cnsc.ro Telefon: +40 213104641 Fax: +40 213104642 / +40 218900745 Internet-Adresse: [13]http://www.cnsc.ro VI.4.3)Einlegung von Rechtsbehelfen Genaue Angaben zu den Fristen für die Einlegung von Rechtsbehelfen: Sunt cele prevazute in LEGEA nr. 101 din 19 mai 2016. VI.5)Tag der Absendung dieser Bekanntmachung: 28/12/2022 References 6. mailto:radu.dragoi91@yahoo.com?subject=TED 7. http://www.rplpmaierus.ro/ 8. http://www.e-licitatie.ro/ 9. https://e-licitatie.ro/pub/notices/c-notice/v2/view/100161291 10. http://www.e-licitatie.ro/ 11. https://sicapprod/ 12. mailto:office@cnsc.ro?subject=TED 13. http://www.cnsc.ro/ -------------------------------------------------------------------------------- Database Operation & Alert Service (icc-hofmann) for: The Office for Official Publications of the European Communities The Federal Office of Foreign Trade Information Phone: +49 6082-910101, Fax: +49 6082-910200, URL: http://www.icc-hofmann.de