Ausschreibung: Reparatur und Wartung von nichtelektrischen Maschinen - HR-Zagreb Reparatur und Wartung von nichtelektrischen Maschinen Dokument Nr...: 1492-2023 (ID: 2023010216151317306) Veröffentlicht: 02.01.2023 * HR-Zagreb: Reparatur und Wartung von nichtelektrischen Maschinen 2023/S 1/2023 1492 Auftragsbekanntmachung Sektoren Dienstleistungen Rechtsgrundlage: Richtlinie 2014/25/EU Abschnitt I: Auftraggeber I.1)Name und Adressen Offizielle Bezeichnung: HEP - Proizvodnja d.o.o. Nationale Identifikationsnummer: 09518585079 Postanschrift: Ulica grada Vukovara 37 Ort: Zagreb NUTS-Code: HR Hrvatska Postleitzahl: 10000 Land: Kroatien Kontaktstelle(n): Ivan Jadrijevi E-Mail: [6]proizvodnja-nabava3@hep.hr Telefon: +385 16322646 Internet-Adresse(n): Hauptadresse: [7]https://www.hep.hr/proizvodnja/ I.3)Kommunikation Die Auftragsunterlagen stehen für einen uneingeschränkten und vollständigen direkten Zugang gebührenfrei zur Verfügung unter: [8]https://eojn.nn.hr/SPIN/application/ipn/DocumentManagement/DokumentP odaciFrm.aspx?OznakaDokumenta=2022/S+0F5-0051749 Weitere Auskünfte erteilen/erteilt die oben genannten Kontaktstellen Angebote oder Teilnahmeanträge sind einzureichen elektronisch via: [9]https://eojn.nn.hr/Oglasnik I.6)Haupttätigkeit(en) Strom Abschnitt II: Gegenstand II.1)Umfang der Beschaffung II.1.1)Bezeichnung des Auftrags: Odravanje plinske turbine (tip V94.2) bloka C u TE-TO Sisak ukljuujui proireni remont (eHGPI) Referenznummer der Bekanntmachung: 27-V-46/22 II.1.2)CPV-Code Hauptteil 50531000 Reparatur und Wartung von nichtelektrischen Maschinen II.1.3)Art des Auftrags Dienstleistungen II.1.4)Kurze Beschreibung: Odravanje plinske turbine (tip V94.2) bloka C u TE-TO Sisak ukljuujui proireni remont (eHGPI) II.1.5)Geschätzter Gesamtwert Wert ohne MwSt.: 75 000 000.00 HRK II.1.6)Angaben zu den Losen Aufteilung des Auftrags in Lose: nein II.2)Beschreibung II.2.2)Weitere(r) CPV-Code(s) 50531000 Reparatur und Wartung von nichtelektrischen Maschinen II.2.3)Erfüllungsort NUTS-Code: HR Hrvatska Hauptort der Ausführung: HEP-Proizvodnja d.o.o. TE-TO Sisak, Industrijska cesta 10, 44010 Sisak. II.2.4)Beschreibung der Beschaffung: Odravanje plinske turbine (tip V94.2) bloka C u TE-TO Sisak ukljuujui proireni remont (eHGPI) II.2.5)Zuschlagskriterien Die nachstehenden Kriterien Qualitätskriterium - Name: Voditelj ugovora/projekta o odravanju / Gewichtung: 10% tj. 10 bodova Preis - Gewichtung: 90% tj. 90 bodova II.2.6)Geschätzter Wert Wert ohne MwSt.: 75 000 000.00 HRK II.2.7)Laufzeit des Vertrags, der Rahmenvereinbarung oder des dynamischen Beschaffungssystems Laufzeit in Monaten: 36 Dieser Auftrag kann verlängert werden: nein II.2.10)Angaben über Varianten/Alternativangebote Varianten/Alternativangebote sind zulässig: nein II.2.11)Angaben zu Optionen Optionen: nein II.2.13)Angaben zu Mitteln der Europäischen Union Der Auftrag steht in Verbindung mit einem Vorhaben und/oder Programm, das aus Mitteln der EU finanziert wird: nein II.2.14)Zusätzliche Angaben Abschnitt III: Rechtliche, wirtschaftliche, finanzielle und technische Angaben III.1)Teilnahmebedingungen III.1.1)Befähigung zur Berufsausübung einschließlich Auflagen hinsichtlich der Eintragung in einem Berufs- oder Handelsregister Auflistung und kurze Beschreibung der Bedingungen: UPIS U REGISTAR Natjecatelj mora dokazati upis u sudski, obrtni, strukovni ili drugi odgovarajui registar u dravi njegova poslovnog nastana. Za potrebe utvrivanja sposobnosti iz ove toke natjecatelj/lanovi zajednice natjecatelja upisuju odgovore u rubrike ESPD-a za koje se informacije trae u dijelu IV. Kriteriji za odabir gospodarskog subjekta, Odjeljak A. Sposobnost za obavljanje profesionalne djelatnosti. Naruitelj e, osim ako ve ne posjeduje te dokumente, prije donoenja odluke u postupku javne nabave od ponuditelja koji je podnio ekonomski najpovoljniju ponudu zatraiti da u primjerenom roku, ne kraem od 5 (pet) dana, dostavi aurirane popratne dokumente radi provjere informacija navedenih u ESPD pri emu se sposobnost za obavljanje profesionalne djelatnosti gospodarskog subjekta iz toke 3.1.1. dokazuje: - izvatkom iz sudskog, obrtnog, strukovnog ili drugog odgovarajueg registra koji se vodi u dravi lanici njegova poslovnog nastana. Ukoliko se radi o zajednici natjecatelja, svi lanovi zajednice natjecatelja moraju dokazati upis u sudski, obrtni, strukovni ili drugi odgovarajui registar u dravi njegova poslovnog nastana. III.1.2)Wirtschaftliche und finanzielle Leistungsfähigkeit Eignungskriterien gemäß Auftragsunterlagen III.1.3)Technische und berufliche Leistungsfähigkeit Eignungskriterien gemäß Auftragsunterlagen III.1.4)Objektive Teilnahmeregeln und -kriterien Auflistung und kurze Beschreibung der Regeln und Kriterien: Sukladno DON-u III.1.6)Geforderte Kautionen oder Sicherheiten: Jamstvo za ozbiljnsot ponude, - Jamstvo za uredno ispunjenje ugovora, Jamstvo za otklanjanje nedostataka u jamstvenom roku te druga jamstva za koja utvrdi da su potrebna tijekom pregovora (npr. police osiguranja i sl.) III.1.7)Wesentliche Finanzierungs- und Zahlungsbedingungen und/oder Hinweise auf Vorschriften, in denen sie enthalten sind: Sukladno DON-u III.1.8)Rechtsform, die die Unternehmensgruppe, der der Auftrag erteilt wird, haben muss: Sukladno DON-u III.2)Bedingungen für den Auftrag III.2.2)Bedingungen für die Ausführung des Auftrags: Sukladno DON-u Abschnitt IV: Verfahren IV.1)Beschreibung IV.1.1)Verfahrensart Verhandlungsverfahren mit vorherigem Aufruf zum Wettbewerb IV.1.3)Angaben zur Rahmenvereinbarung oder zum dynamischen Beschaffungssystem IV.1.8)Angaben zum Beschaffungsübereinkommen (GPA) Der Auftrag fällt unter das Beschaffungsübereinkommen: nein IV.2)Verwaltungsangaben IV.2.2)Schlusstermin für den Eingang der Angebote oder Teilnahmeanträge Tag: 08/02/2023 Ortszeit: 09:00 IV.2.3)Voraussichtlicher Tag der Absendung der Aufforderungen zur Angebotsabgabe bzw. zur Teilnahme an ausgewählte Bewerber IV.2.4)Sprache(n), in der (denen) Angebote oder Teilnahmeanträge eingereicht werden können: Kroatisch Abschnitt VI: Weitere Angaben VI.1)Angaben zur Wiederkehr des Auftrags Dies ist ein wiederkehrender Auftrag: nein VI.2)Angaben zu elektronischen Arbeitsabläufen Die elektronische Rechnungsstellung wird akzeptiert VI.3)Zusätzliche Angaben: VI.4)Rechtsbehelfsverfahren/Nachprüfungsverfahren VI.4.1)Zuständige Stelle für Rechtsbehelfs-/Nachprüfungsverfahren Offizielle Bezeichnung: Dravna komisija za kontrolu postupaka javne nabave Postanschrift: Koturaka cesta 43/IV Ort: Zagreb Postleitzahl: 10000 Land: Kroatien E-Mail: [10]dkom@dkom.hr Telefon: +385 14559930 Fax: +385 14559933 Internet-Adresse: [11]www.dkom.hr VI.4.3)Einlegung von Rechtsbehelfen Genaue Angaben zu den Fristen für die Einlegung von Rechtsbehelfen: alba se izjavljuje u roku od 10 (deset) dana, i to od dana: - objave poziva na nadmetanje, u odnosu na sadraj poziva ili dokumentacije o nabavi - objave obavijesti o ispravku, u odnosu na sadraj ispravka - objave izmjene dokumentacije o nabavi, u odnosu na sadraj izmjene dokumentacije - primitka odluke o nedopustivosti sudjelovanja, u odnosu na razloge nedopustivosti sudjelovanja - primitka poziva na dostavu ponuda ili dodatne dokumentacije o nabavi, u odnosu na proputanje naruitelja da valjano odgovori na pravodobno dostavljen zahtjev za dodatne informacije, objanjenja ili izmjene dokumentacije o nabavi te na sadraj poziva ili dodatne dokumentacije, osim ako ista dokumentacija nije bila stavljena na raspolaganje istodobno s objavom obavijesti o nadmetanju - primitka odluke o odbijanju inicijalne ponude, u odnosu na postupak pregleda i ocjene inicijalne ponude - otvaranja ponuda ili konanih ponuda u odnosu na proputanje naruitelja da valjano odgovori na pravodobno dostavljen zahtjev za dodatne informacije, objanjenja ili izmjene dodatne dokumentacije o nabavi i na postupak otvaranja ponuda ili konanih ponuda - primitka odluke o odabiru ili ponitenju, u odnosu na postupak pregleda, ocjene i odabira ponuda ili konanih ponuda, ukljuujui kriterije za kvalitativni odabir gospodarskog subjekta, ili razloge ponitenja. alitelj koji je propustio izjaviti albu u odreenoj fazi pregovarakog postupka s prethodnom objavom poziva na nadmetanje sukladno gore navedenim opcijama nema pravo na albu u kasnijoj fazi postupka za prethodnu fazu. alba mora sadravati najmanje podatke i dokaze navedene u lanku 420. ZJN 2016. Ako tijekom roka za albu sustav e-alba na posluitelju EOJN RH postane nedostupan, rok za albu iz lanaka 406. do 414. ZJN 2016 produuje se za onoliko dana koliko je sustav e-alba bio nedostupan. Ako je sustav e-alba bio nedostupan samo zadnjeg dana roka za albu, rok za albu produuje se do isteka prvog sljedeeg radnog dana. VI.5)Tag der Absendung dieser Bekanntmachung: 28/12/2022 References 6. mailto:proizvodnja-nabava3@hep.hr?subject=TED 7. https://www.hep.hr/proizvodnja/ 8. https://eojn.nn.hr/SPIN/application/ipn/DocumentManagement/DokumentPodaciFrm.aspx?OznakaDokumenta=2022/S+0F5-0051749 9. https://eojn.nn.hr/Oglasnik 10. mailto:dkom@dkom.hr?subject=TED 11. http://www.dkom.hr/ -------------------------------------------------------------------------------- Database Operation & Alert Service (icc-hofmann) for: The Office for Official Publications of the European Communities The Federal Office of Foreign Trade Information Phone: +49 6082-910101, Fax: +49 6082-910200, URL: http://www.icc-hofmann.de