Ausschreibungen und Aufträge: Tonerpatronen - RO-Bucureti Tonerpatronen Fuser Teile und Zubehör für Fotokopiergeräte Tonerkassetten Dokument Nr...: 1469-2023 (ID: 2023010216145917264) Veröffentlicht: 02.01.2023 * RO-Bucureti: Tonerpatronen 2023/S 1/2023 1469 Bekanntmachung vergebener Aufträge Ergebnisse des Vergabeverfahrens Lieferauftrag Rechtsgrundlage: Richtlinie 2014/24/EU Abschnitt I: Öffentlicher Auftraggeber I.1)Name und Adressen Offizielle Bezeichnung: Banca Nationala a Romaniei Nationale Identifikationsnummer: R 361684 Postanschrift: Strada: Doamnei, nr. 8 Ort: Bucuresti NUTS-Code: RO321 Bucureti Postleitzahl: 030051 Land: Rumänien Kontaktstelle(n): Daniel Diaconescu E-Mail: [6]daniel.diaconescu@bnro.ro Telefon: +40 311323227 Fax: +40 213110162 Internet-Adresse(n): Hauptadresse: [7]www.bnr.ro Adresse des Beschafferprofils: [8]www.e-licitatie.ro I.4)Art des öffentlichen Auftraggebers Andere: banca I.5)Haupttätigkeit(en) Andere Tätigkeit: Politica monetara Abschnitt II: Gegenstand II.1)Umfang der Beschaffung II.1.1)Bezeichnung des Auftrags: Furnizare cartue de tonere i consumabile auxiliare Referenznummer der Bekanntmachung: 361684_2022_18 II.1.2)CPV-Code Hauptteil 30125100 Tonerpatronen II.1.3)Art des Auftrags Lieferauftrag II.1.4)Kurze Beschreibung: Achizitie de cartue de toner, cartue de cerneal i consumabile auxiliare pentru Banca Naional a României, conform cerinelor din caietul de sarcini. Data limita de primire a solicitarilor de clarificari: 15 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor indicata in anuntul de participare, conform art. 160 si art. 161 din Legea nr. 98/2016. Data limita de raspuns la solicitarile de clarificari: BNR va raspunde complet tuturor solicitarilor de clarificari, o singura data, cu 10 zile inainte de data limita stabilita pentru depunerea ofertelor. BNR va raspunde doar solicitarilor de clarificari transmise prin intermendiul SEAP pana la data limita stabilita. II.1.6)Angaben zu den Losen Aufteilung des Auftrags in Lose: ja II.1.7)Gesamtwert der Beschaffung (ohne MwSt.) Wert ohne MwSt.: 1 474 400.00 RON II.2)Beschreibung II.2.1)Bezeichnung des Auftrags: Furnizare cartue de toner, cartue de cerneala si consumabile auxiliare pentru echipamente marca Hewlett Packard lot 1 Los-Nr.: 1 II.2.2)Weitere(r) CPV-Code(s) 30125100 Tonerpatronen 30124100 Fuser 30125000 Teile und Zubehör für Fotokopiergeräte 30192113 Tonerkassetten II.2.3)Erfüllungsort NUTS-Code: RO321 Bucureti Hauptort der Ausführung: Banca Nationala a Romaniei, str. Doamnei, nr. 8 II.2.4)Beschreibung der Beschaffung: Circumstanele care au determinat achiziia, specificaiile tehnice i condiiile specifice de îndeplinire a contractului i modalitatea de achiziie cuprinse în strategia de contractare au fost stabilite i aprobate odat cu referatele de necesitate i strategia anual a achiziiilor publice aferent anului 2022. Pentru buna desfurare a activitii structurilor centrale i structurilor teritoriale ale Bancii Naionale a României, acestea au în folosin echipamente de imprimat, copiat i faxuri, iar pentru asigurarea funcionrii acestor echipamente se impune încheierea unui contract care s aibe ca obiect furnizarea de cartue de toner, cartue de cerneal, precum i consumabile auxiliare aferente II.2.5)Zuschlagskriterien Qualitätskriterium - Name: Numrul cartuelor OEM ofertate / Gewichtung: 40 Preis - Gewichtung: 60 II.2.11)Angaben zu Optionen Optionen: nein II.2.13)Angaben zu Mitteln der Europäischen Union Der Auftrag steht in Verbindung mit einem Vorhaben und/oder Programm, das aus Mitteln der EU finanziert wird: nein II.2.14)Zusätzliche Angaben Garania de bun execuie este de 7,5 % din valoarea contractat, fr TVA. II.2)Beschreibung II.2.1)Bezeichnung des Auftrags: Furnizare cartue de toner, cartue de cerneala si consumabile auxiliare pentru echipamente marca Lexmark, Canon, Panasonic lot 2 Los-Nr.: 2 II.2.2)Weitere(r) CPV-Code(s) 30125100 Tonerpatronen 30124100 Fuser 30125000 Teile und Zubehör für Fotokopiergeräte 30192113 Tonerkassetten II.2.3)Erfüllungsort NUTS-Code: RO321 Bucureti Hauptort der Ausführung: Banca Nationala a Romaniei, str. Doamnei nr. 8 II.2.4)Beschreibung der Beschaffung: Circumstanele care au determinat achiziia, specificaiile tehnice i condiiile specifice de îndeplinire a contractului i modalitatea de achiziie cuprinse în strategia de contractare au fost stabilite i aprobate odat cu referatele de necesitate i strategia anual a achiziiilor publice aferent anului 2022. Pentru buna desfurare a activitii structurilor centrale i structurilor teritoriale ale Bancii Naionale a României, acestea au în folosin echipamente de imprimat, copiat i faxuri, iar pentru asigurarea funcionrii acestor echipamente se impune încheierea unui contract care s aibe ca obiect furnizarea de cartue de toner, cartue de cerneal, precum i consumabile auxiliare aferente. II.2.5)Zuschlagskriterien Qualitätskriterium - Name: Numrul cartuelor OEM ofertate / Gewichtung: 40 Preis - Gewichtung: 60 II.2.11)Angaben zu Optionen Optionen: nein II.2.13)Angaben zu Mitteln der Europäischen Union Der Auftrag steht in Verbindung mit einem Vorhaben und/oder Programm, das aus Mitteln der EU finanziert wird: nein II.2.14)Zusätzliche Angaben Garania de bun execuie este de 7,5 % din valoarea contractat, fr TVA. Abschnitt IV: Verfahren IV.1)Beschreibung IV.1.1)Verfahrensart Offenes Verfahren IV.1.3)Angaben zur Rahmenvereinbarung oder zum dynamischen Beschaffungssystem IV.1.8)Angaben zum Beschaffungsübereinkommen (GPA) Der Auftrag fällt unter das Beschaffungsübereinkommen: nein IV.2)Verwaltungsangaben IV.2.1)Frühere Bekanntmachung zu diesem Verfahren Bekanntmachungsnummer im ABl.: [9]2022/S 159-452476 IV.2.8)Angaben zur Beendigung des dynamischen Beschaffungssystems IV.2.9)Angaben zur Beendigung des Aufrufs zum Wettbewerb in Form einer Vorinformation Abschnitt V: Auftragsvergabe Auftrags-Nr.: 122/P Los-Nr.: 1 Bezeichnung des Auftrags: Furnizare cartue de toner, cartue de cerneala si consumabile auxiliare pentru echipamente marca Hewlett Packard lot Ein Auftrag/Los wurde vergeben: ja V.2)Auftragsvergabe V.2.1)Tag des Vertragsabschlusses: 19/12/2022 V.2.2)Angaben zu den Angeboten Anzahl der eingegangenen Angebote: 5 Anzahl der eingegangenen Angebote von KMU: 4 Anzahl der eingegangenen Angebote von Bietern aus anderen EU-Mitgliedstaaten: 0 Anzahl der eingegangenen Angebote von Bietern aus Nicht-EU-Mitgliedstaaten: 0 Anzahl der elektronisch eingegangenen Angebote: 5 Der Auftrag wurde an einen Zusammenschluss aus Wirtschaftsteilnehmern vergeben: nein V.2.3)Name und Anschrift des Wirtschaftsteilnehmers, zu dessen Gunsten der Zuschlag erteilt wurde Offizielle Bezeichnung: MEDA CONSULT S.R.L. Nationale Identifikationsnummer: RO 15730038 Postanschrift: Strada Ion Ghica , bl 13, scara A, ap 6, Ort: Targoviste NUTS-Code: RO313 Dâmbovia Postleitzahl: 130076 Land: Rumänien E-Mail: [10]OFFICE@MEDACONSULT.RO Telefon: +40 245210105 Fax: +40 245210105 Internet-Adresse: [11]www.medaconsult.ro Der Auftragnehmer ist ein KMU: ja V.2.4)Angaben zum Wert des Auftrags/Loses (ohne MwSt.) Ursprünglich veranschlagter Gesamtwert des Auftrags/des Loses: 1 827 883.29 RON Gesamtwert des Auftrags/Loses: 1 474 400.00 RON V.2.5)Angaben zur Vergabe von Unteraufträgen Abschnitt VI: Weitere Angaben VI.3)Zusätzliche Angaben: Interactiunea cu ofertantii, respectiv procesul de evaluare a ofertelor se va desfasura dupa urmatoarele reguli: Pentru vizualizarea documentatiei de atribuire incarcate in SEAP, operatorii economici trebuie sa aiba un program necesar vizualizarii fisierelor semnate electronic (site-urile furnizorilor de semnatura electronica). Reguli de comunicare si transmitere a datelor: solicitarile de clarificari referitoare la prezenta documentatie de atribuire se vor adresa in mod exclusiv in SEAP la Sectiunea Solicitri de clarificare / întrebri / comunicri din cadrul procedurii de atribuire derulate prin mijloace electronice, iar raspunsurile la acestea vor fi publicate in SEAP fiecrui potenial ofertant solicitant la Sectiunea Solicitri de clarificare / întrebri / comunicri i tuturor potenialilor ofertani la Seciunea Lista clarificri, notificri i decizii din cadrul anuntului de participare simplificat. Pentru transmiterea solicitarilor de clarificari privind documentatia de atribuire, operatorii economici se vor inregistra in SEAP ([12]www.e-licitatie.ro) ca operator economic conform prevederilor art. 5 alin. (1) din H.G. nr.395/2016 si vor transmite solicitarile avand in vedere prevederile art. 160 din Legea nr.98/2016, respectiv cu respectarea termenului limit stabilit de autoritatea contractant în anunul de participare. Autoritatea contractant va rspunde în mod clar i complet tuturor solicitrilor de clarificare/informaiilor suplimentare privind documentatia de atribuire în termenul limit prevazut în anunul de participare, stabilit conform prevederilor art. 161 din Legea nr.98/2016. Pentru comunicarile ulterioare depunerii ofertelor: comisia de evaluare va transmite solicitarile de clarificare i comunicrile in legatura cu oferta prin utilizarea facilitatilor tehnice disponibile in SEAP (Sectiunea Solicitri de clarificare / întrebri / comunicri). Operatorii economici vor transmite raspunsurile la clarificari si eventualele documente solicitate pe parcursul evaluarii ofertelor prin intermediul SEAP (Sectiunea Solicitri de clarificare / întrebri / comunicri), in format electronic, semnate cu semnatura electronica, conform Legii 455/2001. Comisia de evaluare va analiza DUAE in corelatie cu cerintele stabilite prin fisa de date a achizitiei. Comisia de evaluare va analiza si verifica fiecare oferta din punct de vedere al elementelor tehnice propuse, iar ulterior din punct de vedere al aspectelor financiare pe care le implica. In urma finalizarii fiecareia dintre fazele de verificare prevazute mai sus, autoritatea contractanta va introduce in SEAP rezultatul admis/respins, si va deschide in SEAP sesiunea pentru prezentarea documentelor justificative actualizate aferente DUAE depuse de ofertantul de pe primul loc in clasamentul intermediar intocmit la finalizarea evaluarii ofertelor, acordand un termen de raspuns. Modalitatea de departajare a ofertelor clasate pe primul loc: În situaia în care dou sau mai multe oferte nu se pot departaja pe poziii distincte în clasament (au punctaj egal), autoritatea contractant va recurge la solicitarea transmiterii de ctre operatorii economici de documente care conin noi preuri (re-ofertare de pre). Ulterior, în cazul în care vor continua s subziste situaii de natura celor anterior menionate se va reaplica sistemul explicitat, pân la momentul în care se va realiza o departajare a ofertelor pe poziii distincte în clasament. Comunicrile se vor efectua conform prevederilor art. 215, alin (1) Legea nr. 98/2016. Orice comunicare, solicitare, informare, notificare si altele asemenea, sunt transmise in scris, prin mijloace electronice de comunicare sau, ca exceptie, prin alte mijloace decat cele electronice. Informaii detaliate privind reglementarile care sunt în vigoare la nivel naional i se refer la condiiile de munc i protecia muncii, securitii i sntii în munc, se pot obine de la Inspecia Muncii sau de pe site-ul: [13]https://www.inspectiamuncii.ro/legislatie/. Informaii privind reglementarile care sunt în vigoare la nivel naional i se refer la condiiile de mediu, se pot obine de la Agenia Naional pentru Protecia Mediului sau de pe site-ul: [14]http://www.anpm.ro/web/guest/legislatie. VI.4)Rechtsbehelfsverfahren/Nachprüfungsverfahren VI.4.1)Zuständige Stelle für Rechtsbehelfs-/Nachprüfungsverfahren Offizielle Bezeichnung: Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor Postanschrift: Str. Stavropoleos nr. 6, sector 3 Ort: Bucuresti Postleitzahl: 030084 Land: Rumänien Fax: +40 213104642 / +40 218900745 Internet-Adresse: [15]http://www.cnsc.ro VI.5)Tag der Absendung dieser Bekanntmachung: 28/12/2022 References 6. mailto:daniel.diaconescu@bnro.ro?subject=TED 7. http://www.bnr.ro/ 8. http://www.e-licitatie.ro/ 9. https://ted.europa.eu/udl?uri=TED:NOTICE:452476-2022:TEXT:DE:HTML 10. mailto:OFFICE@MEDACONSULT.RO?subject=TED 11. http://www.medaconsult.ro/ 12. http://www.e-licitatie.ro/ 13. https://www.inspectiamuncii.ro/legislatie/ 14. http://www.anpm.ro/web/guest/legislatie 15. http://www.cnsc.ro/ -------------------------------------------------------------------------------- Database Operation & Alert Service (icc-hofmann) for: The Office for Official Publications of the European Communities The Federal Office of Foreign Trade Information Phone: +49 6082-910101, Fax: +49 6082-910200, URL: http://www.icc-hofmann.de