Ausschreibung: Laborreagenzien - RO-Bucureti Laborreagenzien Nichtchemisches medizinisches Einwegmaterial und hämatologisches Verbrauchsmaterial Dokument Nr...: 1466-2023 (ID: 2023010216133017197) Veröffentlicht: 02.01.2023 * RO-Bucureti: Laborreagenzien 2023/S 1/2023 1466 Auftragsbekanntmachung Lieferauftrag Rechtsgrundlage: Richtlinie 2014/24/EU Abschnitt I: Öffentlicher Auftraggeber I.1)Name und Adressen Offizielle Bezeichnung: INSTITUTUL DE VIRUSOLOGIE STEFAN S. NICOLAU Nationale Identifikationsnummer: 4221209 Postanschrift: Strada: Mihai Bravu, nr. 285 Ort: Bucuresti NUTS-Code: RO321 Bucureti Postleitzahl: 030304 Land: Rumänien Kontaktstelle(n): FELICIA IORDACHE E-Mail: [6]achizitii@virology.ro Telefon: +40 213242590 Fax: +40 0213242590 Internet-Adresse(n): Hauptadresse: [7]www.virology.ro Adresse des Beschafferprofils: [8]www.e-licitatie.ro I.3)Kommunikation Die Auftragsunterlagen stehen für einen uneingeschränkten und vollständigen direkten Zugang gebührenfrei zur Verfügung unter: [9]https://e-licitatie.ro/pub/notices/c-notice/v2/view/100161315 Weitere Auskünfte erteilen/erteilt die oben genannten Kontaktstellen Angebote oder Teilnahmeanträge sind einzureichen an die oben genannten Kontaktstellen I.4)Art des öffentlichen Auftraggebers Andere: Cercetare fundamentala I.5)Haupttätigkeit(en) Andere Tätigkeit: Cercetare fundamentala Abschnitt II: Gegenstand II.1)Umfang der Beschaffung II.1.1)Bezeichnung des Auftrags: Achiziie de substane, materiale, animale de laborator, consumabile i alte produse similare pentru laborator in cadrul proiectului Stabilirea Profilului Molecular al Neoplasmelor Mieloproliferative si al Leucemiei Acute Mieloide pentru Designul unor Strategii de Diagnostic Precoce, Prognostic si Tratament (A3- Biologie moleculara si secventiere) Referenznummer der Bekanntmachung: 4221209/2022/SA 3 II.1.2)CPV-Code Hauptteil 33696500 Laborreagenzien II.1.3)Art des Auftrags Lieferauftrag II.1.4)Kurze Beschreibung: Furnizare Reactivi si consumabile pentru laborator, in cadrul a 6 loturi conform anexei B la fisa de date, in cadrul proiectului de cercetare Stabilirea Profilului Molecular al Neoplasmelor Mieloproliferative si al Leucemiei Acute Mieloide pentru Designul unor Strategii de Diagnostic Precoce, Prognostic si Tratament (MYELOAL - EDIAPROT) (A3- Biologie moleculara si secventiere) Numar zile pana la care se pot solicita clarificari inainte de data limita de depunere a ofertelor/candidaturilor:17 Autoritatea contractanta va raspunde in mod clar si complet tuturor solicitarilor de clarificare/informatiilor suplimentare in a 10-a zi inainte de termenul limita stabilit pentru depunerea ofertelor, conform OUG107/2017. II.1.5)Geschätzter Gesamtwert Wert ohne MwSt.: 316 523.00 RON II.1.6)Angaben zu den Losen Aufteilung des Auftrags in Lose: ja Angebote sind möglich für maximale Anzahl an Losen: 6 Maximale Anzahl an Losen, die an einen Bieter vergeben werden können: 6 Der öffentliche Auftraggeber behält sich das Recht vor, Aufträge unter Zusammenfassung der folgenden Lose oder Losgruppen zu vergeben: - ofertele se pot depune pentru unul sau mai multe loturi II.2)Beschreibung II.2.1)Bezeichnung des Auftrags: Reactivi si consumabile pentru real time PCR Los-Nr.: 5 II.2.2)Weitere(r) CPV-Code(s) 33696500 Laborreagenzien II.2.3)Erfüllungsort NUTS-Code: RO321 Bucureti Hauptort der Ausführung: sediul Institutului de Virusologie "Stefan S.Nicolau", Sos.Mihai Bravu nr.285, sector 3, Bucuresti II.2.4)Beschreibung der Beschaffung: Reactivi si consumabile pentru real time PCR . Se vor oferta toate produsele prezentate in caietul de sarcini pentru lotul 3, in cantitatile si cu specificatiile solicitate. In caz contrar oferta se va respinge ca neconforma. II.2.5)Zuschlagskriterien Die nachstehenden Kriterien Preis II.2.6)Geschätzter Wert Wert ohne MwSt.: 91 106.00 RON II.2.7)Laufzeit des Vertrags, der Rahmenvereinbarung oder des dynamischen Beschaffungssystems Laufzeit in Tagen: 45 Dieser Auftrag kann verlängert werden: nein II.2.10)Angaben über Varianten/Alternativangebote Varianten/Alternativangebote sind zulässig: nein II.2.11)Angaben zu Optionen Optionen: nein II.2.13)Angaben zu Mitteln der Europäischen Union Der Auftrag steht in Verbindung mit einem Vorhaben und/oder Programm, das aus Mitteln der EU finanziert wird: ja Projektnummer oder -referenz: Stabilirea Profilului Molecular al Neoplasmelor Mieloproliferative si al Leucemiei Acute Mieloide pentru Designul unor Strategii de Diagnostic Precoce, Prognostic si Tratament (MYELOAL EDIAPROT) - Nr. Contract: 149/26.10.2016 II.2.14)Zusätzliche Angaben II.2)Beschreibung II.2.1)Bezeichnung des Auftrags: Reactivi chimici Los-Nr.: 1 II.2.2)Weitere(r) CPV-Code(s) 33696500 Laborreagenzien II.2.3)Erfüllungsort NUTS-Code: RO321 Bucureti Hauptort der Ausführung: sediul Institutului de Virusologie "Stefan S.Nicolau", Sos.Mihai Bravu nr.285, sector 3 II.2.4)Beschreibung der Beschaffung: Reactivi chimici. Se vor oferta toate produsele prezentate in caietul de sarcini pentru lotul 1, in cantitatile si cu specificatiile solicitate. In caz contrar oferta se va respinge ca neconforma. II.2.5)Zuschlagskriterien Die nachstehenden Kriterien Preis II.2.6)Geschätzter Wert Wert ohne MwSt.: 8 690.00 RON II.2.7)Laufzeit des Vertrags, der Rahmenvereinbarung oder des dynamischen Beschaffungssystems Laufzeit in Tagen: 45 Dieser Auftrag kann verlängert werden: nein II.2.10)Angaben über Varianten/Alternativangebote Varianten/Alternativangebote sind zulässig: nein II.2.11)Angaben zu Optionen Optionen: nein II.2.13)Angaben zu Mitteln der Europäischen Union Der Auftrag steht in Verbindung mit einem Vorhaben und/oder Programm, das aus Mitteln der EU finanziert wird: ja Projektnummer oder -referenz: Stabilirea Profilului Molecular al Neoplasmelor Mieloproliferative si al Leucemiei Acute Mieloide pentru Designul unor Strategii de Diagnostic Precoce, Prognostic si Tratament (MYELOAL EDIAPROT) - Nr. Contract: 149/26.10.2016 II.2.14)Zusätzliche Angaben II.2)Beschreibung II.2.1)Bezeichnung des Auftrags: Consumabile purificare NGS Los-Nr.: 3 II.2.2)Weitere(r) CPV-Code(s) 33141000 Nichtchemisches medizinisches Einwegmaterial und hämatologisches Verbrauchsmaterial II.2.3)Erfüllungsort NUTS-Code: RO321 Bucureti Hauptort der Ausführung: sediul Institutului de Virusologie "Stefan S.Nicolau", Sos.Mihai Bravu nr.285, sector 3, Bucuresti II.2.4)Beschreibung der Beschaffung: Consumabile purificare NGS . Se vor oferta toate produsele prezentate in caietul de sarcini pentru lotul 3, in cantitatile si cu specificatiile solicitate. In caz contrar oferta se va respinge ca neconforma. II.2.5)Zuschlagskriterien Die nachstehenden Kriterien Preis II.2.6)Geschätzter Wert Wert ohne MwSt.: 650.00 RON II.2.7)Laufzeit des Vertrags, der Rahmenvereinbarung oder des dynamischen Beschaffungssystems Laufzeit in Tagen: 45 Dieser Auftrag kann verlängert werden: nein II.2.10)Angaben über Varianten/Alternativangebote Varianten/Alternativangebote sind zulässig: nein II.2.11)Angaben zu Optionen Optionen: nein II.2.13)Angaben zu Mitteln der Europäischen Union Der Auftrag steht in Verbindung mit einem Vorhaben und/oder Programm, das aus Mitteln der EU finanziert wird: ja Projektnummer oder -referenz: Stabilirea Profilului Molecular al Neoplasmelor Mieloproliferative si al Leucemiei Acute Mieloide pentru Designul unor Strategii de Diagnostic Precoce, Prognostic si Tratament (MYELOAL EDIAPROT) - Nr. Contract: 149/26.10.2016 II.2.14)Zusätzliche Angaben II.2)Beschreibung II.2.1)Bezeichnung des Auftrags: Reactivi pentru determinarea profilelor proteice Los-Nr.: 2 II.2.2)Weitere(r) CPV-Code(s) 33696500 Laborreagenzien II.2.3)Erfüllungsort NUTS-Code: RO321 Bucureti Hauptort der Ausführung: sediul Institutului de Virusologie "Stefan S.Nicolau", Sos.Mihai Bravu nr.285, sector 3, Bucuresti II.2.4)Beschreibung der Beschaffung: Reactivi pentru determinarea profilelor proteice . Se vor oferta toate produsele prezentate in caietul de sarcini pentru lotul 4, in cantitatile si cu specificatiile solicitate. In caz contrar oferta se va respinge ca neconforma II.2.5)Zuschlagskriterien Die nachstehenden Kriterien Preis II.2.6)Geschätzter Wert Wert ohne MwSt.: 66 020.00 RON II.2.7)Laufzeit des Vertrags, der Rahmenvereinbarung oder des dynamischen Beschaffungssystems Laufzeit in Tagen: 45 Dieser Auftrag kann verlängert werden: nein II.2.10)Angaben über Varianten/Alternativangebote Varianten/Alternativangebote sind zulässig: nein II.2.11)Angaben zu Optionen Optionen: nein II.2.13)Angaben zu Mitteln der Europäischen Union Der Auftrag steht in Verbindung mit einem Vorhaben und/oder Programm, das aus Mitteln der EU finanziert wird: ja Projektnummer oder -referenz: Stabilirea Profilului Molecular al Neoplasmelor Mieloproliferative si al Leucemiei Acute Mieloide pentru Designul unor Strategii de Diagnostic Precoce, Prognostic si Tratament (MYELOAL EDIAPROT) - Nr. Contract: 149/26.10.2016 II.2.14)Zusätzliche Angaben II.2)Beschreibung II.2.1)Bezeichnung des Auftrags: Reactivi si consumabile pentru analiza mutationala Los-Nr.: 4 II.2.2)Weitere(r) CPV-Code(s) 33696500 Laborreagenzien II.2.3)Erfüllungsort NUTS-Code: RO321 Bucureti Hauptort der Ausführung: sediul Institutului de Virusologie "Stefan S.Nicolau", Sos.Mihai Bravu nr.285, sector 3, Bucuresti II.2.4)Beschreibung der Beschaffung: Reactivi si consumabile pentru analiza mutationala . Se vor oferta toate produsele prezentate in caietul de sarcini pentru lotul 4, in cantitatile si cu specificatiile solicitate. In caz contrar oferta se va respinge ca neconforma II.2.5)Zuschlagskriterien Die nachstehenden Kriterien Preis II.2.6)Geschätzter Wert Wert ohne MwSt.: 143 657.00 RON II.2.7)Laufzeit des Vertrags, der Rahmenvereinbarung oder des dynamischen Beschaffungssystems Laufzeit in Tagen: 45 Dieser Auftrag kann verlängert werden: nein II.2.10)Angaben über Varianten/Alternativangebote Varianten/Alternativangebote sind zulässig: nein II.2.11)Angaben zu Optionen Optionen: nein II.2.13)Angaben zu Mitteln der Europäischen Union Der Auftrag steht in Verbindung mit einem Vorhaben und/oder Programm, das aus Mitteln der EU finanziert wird: ja Projektnummer oder -referenz: Stabilirea Profilului Molecular al Neoplasmelor Mieloproliferative si al Leucemiei Acute Mieloide pentru Designul unor Strategii de Diagnostic Precoce, Prognostic si Tratament (MYELOAL EDIAPROT) - Nr. Contract: 149/26.10.2016 II.2.14)Zusätzliche Angaben II.2)Beschreibung II.2.1)Bezeichnung des Auftrags: Reactivi pentru purificarea produsilor PCR din gel Los-Nr.: 6 II.2.2)Weitere(r) CPV-Code(s) 33696500 Laborreagenzien II.2.3)Erfüllungsort NUTS-Code: RO321 Bucureti Hauptort der Ausführung: sediul Institutului de Virusologie "Stefan S.Nicolau", Sos.Mihai Bravu nr.285, sector 3, Bucuresti II.2.4)Beschreibung der Beschaffung: Reactivi pentru purificarea produsilor PCR din gel . Se vor oferta toate produsele prezentate in caietul de sarcini pentru lotul 3, in cantitatile si cu specificatiile solicitate. In caz contrar oferta se va respinge ca neconforma. II.2.5)Zuschlagskriterien Die nachstehenden Kriterien Preis II.2.6)Geschätzter Wert Wert ohne MwSt.: 6 400.00 RON II.2.7)Laufzeit des Vertrags, der Rahmenvereinbarung oder des dynamischen Beschaffungssystems Laufzeit in Tagen: 45 Dieser Auftrag kann verlängert werden: nein II.2.10)Angaben über Varianten/Alternativangebote Varianten/Alternativangebote sind zulässig: nein II.2.11)Angaben zu Optionen Optionen: nein II.2.13)Angaben zu Mitteln der Europäischen Union Der Auftrag steht in Verbindung mit einem Vorhaben und/oder Programm, das aus Mitteln der EU finanziert wird: ja Projektnummer oder -referenz: Stabilirea Profilului Molecular al Neoplasmelor Mieloproliferative si al Leucemiei Acute Mieloide pentru Designul unor Strategii de Diagnostic Precoce, Prognostic si Tratament (MYELOAL EDIAPROT) - Nr. Contract: 149/26.10.2016 II.2.14)Zusätzliche Angaben Abschnitt III: Rechtliche, wirtschaftliche, finanzielle und technische Angaben III.1)Teilnahmebedingungen III.1.1)Befähigung zur Berufsausübung einschließlich Auflagen hinsichtlich der Eintragung in einem Berufs- oder Handelsregister Auflistung und kurze Beschreibung der Bedingungen: Ofertantii, tertii sustinatori si subcontractantii celor dintai nu trebuie sa se regaseasca în situatiile prevazute la art.164, 165,167 din Legea nr.98/2016 privind achizitiile publice cu modificarile si completarile ulterioare. Modalitatea prin care poate fi demonstrata îndeplinirea cerintei: se va completa formularul DUAE de catre operatorii economici participanti la procedura de atribuire cu informatiile aferente situatiei lor, inclusiv de catre tertii sustinatori si subcontractanti, in conformitate cu art.193 alin.(1) din Legea nr.98/2016 privind achizitiile publice. DECLARATIA privind neincadrarea in situatiile potential generatoare de conflict de interese, asa cum sunt acestea definite la art. 60 din Legea 98/2016 (formular nr. 3), conform prevederilor sectiunii IV din acelasi act normativ, va fi prezentata de ofertanti, terti sustinatori si subcontractanti, odata cu DUAE. Documentele justificative care probeaza indeplinirea celor asumate prin completarea DUAE urmeaza sa fie prezentate, la solicitarea autoritatii contractante, numai de OFERTANTUL CLASAT PE PRIMUL LOC in clasamentul intermediar. Aceste documente sunt: 1. certificate constatatoare privind lipsa datoriilor cu privire la plata impozitelor, taxelor sau a contributiilor la bugetul general consolidat (buget local, buget de stat etc.) valabile la momentul prezentarii; Certificatele fiscale (buget local, buget de stat etc.) se vor prezenta pentru sediul social, iar pentru sediile secundare/punctele de lucru, o declaraie pe propria rspundere privind îndeplinirea obligaiilor de plat a impozitelor, taxelor sau contribuiilor la bugetul general consolidat datorate, conform prevederile art. 165 alin. (1), din Legea 98/2016 cu modificarile si completarile ulterioare. 2. cazierul judiciar al operatorului economic si al membrilor organului de administrare, de conducere sau de supraveghere al respectivului operator economic, sau a celor ce au putere de reprezentare, de decizie sau de control în cadrul acestuia, asa cum rezulta din certificatul constatator emis de ONRC / actul constitutiv; 3. dupa caz, documente prin care se demonstreaza faptul ca operatorul economic poate beneficia de derogarile prevazute la art. 166 alin.(2), art. 167 alin. (2), art. 171 din Legea 98/2016 privind achizitiile publice; 4. alte documente edificatoare, dupa caz In cazul ofertantilor straini, documentele justificative care probeaza îndeplinirea celor asumate prin completarea DUAE, respectiv DOCUMENTELE ECHIVALENTE, emise in tara de rezidenta, urmeaza a fi prezentate, la solicitarea autoritatii contractante, doar de catre ofertantul clasat pe primul loc în clasamentul intermediar. Documentele emise in alta limba decat limba romana vor fi prezentate in limba in care au fost emise, insotite de o traducere autorizata a acestora in limba romana. Toate documentele vor avea, pe langa semnatura, mentionat in clar numele intreg al persoanei semnatare. In cazul în care grupurile de operatori economici, inclusiv asociatiile, participa împreuna la procedura, trebuie prezentat câte un DUAE separat care sa cuprinda informatile solicitate pentru fiecare dintre operatorii economici participanti în cadrul grupului. Se vor depune, odata cu DUAE, urmatoarele documente: angajamentul ferm al terului susintor din care rezult modul efectiv în care se va materializa susinerea acestuia, a acordului de subcontractare i/sau a acordului de asociere, dup caz. Nedepunerea acestora odat cu DUAE, constituie temei pentru solicitarea de clarificri pentru eventualele inadvertene de form ale informaiilor cuprinse în seciunile DUAE, atât ale ofertantului/candidatului, cât i ale subcontractantului/terului susintor, acest lucru fiind necesar pentru a asigura desfurarea corespunztoare a procedurii de atribuire Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante: 1.DIACONU Carmen-Cristina, Director institut de cercetare 2.PLESA Adriana, Imputernicit reprezentant legal proiect POC 3.BERES Julieta Mona-Lisa, Contabil Sef 4.IONEL Elena, Responsabil economic si planificari financiare 5.IORDACHE Felicia, Responsabil Achizitii Publice 6.BRASOVEANU Lorelei Irina 7.BLEOTU Coralia 8.ROMAN Viviana 9.ECONOMESCU Mihaela 10.BOTEZATU Anca 11.NECULA Laura Georgiana 12.MATEI Lilia 13.NEAGU Ana-Iulia 14.DRAGU Denisa Laura 15.NEDEIANU Saviana 16.CHERTES Mihaela-Gina 17.CANCESCU Angela-Ioana 18.TOTOESCU George 19.BOSTAN Marinela 20.MIHAILA Mirela 21.SULTANA Camelia 22.PATANCIUS Tiberiu Vlad Cons.jurid. 23.PUIU Liliana Nedepunerea DUAE semnat cu semnatura electronica extinsa, odata cu oferta (inclusiv pentru asociat/tert sustinator/subcontractant) atrage respingerea acesteia ca inacceptabila. Operatorii economici ce depun oferta trebuie sa dovedeasca o forma de înregistrare în conditiile legii din tara de rezidenta, sa reiasa ca operatorul economic este legal constituit, ca nu se afla în niciuna dintre situatiile de anulare a constituirii precum si faptul ca are capacitatea profesionala de a realiza activitatile care fac obiectul contractului. Modalitatea prin care poate fi demonstrata îndeplinirea cerintei: se va completa DUAE de catre operatorii economici participanti la procedura de atribuire cu informatiile aferente situatiei lor. Documentele justificative care probeaza îndeplinirea celor asumate prin completarea DUAE, respectiv certificat constatator emis de ONRC, sau în cazul ofertantilor straini, DOCUMENTE ECHIVALENTE emise în tara de rezidenta, urmeaza sa fie prezentate LA SOLICITAREA AUTORITATII CONTRACTANTE DOAR DE CATRE OFERTANTUL CLASAT PE PRIMUL LOC ÎN CLASAMENTUL INTERMEDIAR, in caz contrar neincheindu-se contractul de achizitii publice de produse. Documentele emise in alta limba decat limba romana vor fi prezentate in limba in care au fost emise, insotite de o traducere autorizata a acestora in limba romana. Toate documentele vor avea, pe langa semnatura, mentionat in clar numele intreg al persoanei semnatare. Cerinta se aplica inclusiv pentru subcontractanti si/sau terti sustinatori care completeaza informatiile aferente situatiei lor la nivelul unui DUAE distinct. III.1.2)Wirtschaftliche und finanzielle Leistungsfähigkeit Eignungskriterien gemäß Auftragsunterlagen III.1.3)Technische und berufliche Leistungsfähigkeit Auflistung und kurze Beschreibung der Eignungskriterien: Loturile: 1,2,3,4,5,6Pentru contractele de achizitie de bunuri: executarea de livrari de tipul specificatOfertantul trebuie sa faca dovada ca a efectuat in mod corespunzator livrari de produse similare in ultimii 3 ani (2019-2021), conf. Art. 179 lit. b din Legea 98/2016), respectiv consumabile, reactivi, produse de laborator, sau alte produse cu utilizare identica sau similara celor ce fac obiectului lotului pentru care este depusa oferta. Loturile: 1,2,3,4,5,6Certificate emise de organisme independente cu privire la standardele de asigurare a calitatiiDovada implementarii unui sistem de management al calitatii in conformitate cu SR EN ISO 9001, sau echivalent Möglicherweise geforderte Mindeststandards: Se va completa DUAE de catre operatorii economici participanti la procedura de atribuire cu informatiile aferente situatiei lor.Documentele justificative care probeaza indeplinirea celor asumate prin completarea DUAE, respectiv prezentarea de certificate/documente emise sau consemnate de o autoritate contractanta ori de clientul beneficiar, urmeaza a fi prezentate, LA SOLICITAREA AUTORITATII CONTRACTANTE, NUMAI DE OFERTANTUL CLASAT PE PRIMUL LOC IN CLASAMENTUL INTERMEDIAR. Se va completa DUAE de catre operatorii economici participanti la procedura de atribuire cu informatiile aferente situatiei lor.Documentele justificative care probeaza indeplinirea celor asumate prin completarea DUAE, respectiv certificate valabile emise de organisme de certificare acreditate sau alte probe/dovezi similare cu cele prevazute drept conditie pentru obtinerea unei certificari SR EN ISO 9001, urmeaza a fi prezentate, LA SOLICITAREA AUTORITATII CONTRACTANTE, NUMAI DE OFERTANTUL CLASAT PE PRIMUL LOC IN CLASAMENTUL INTERMEDIAR Abschnitt IV: Verfahren IV.1)Beschreibung IV.1.1)Verfahrensart Offenes Verfahren IV.1.3)Angaben zur Rahmenvereinbarung oder zum dynamischen Beschaffungssystem IV.1.8)Angaben zum Beschaffungsübereinkommen (GPA) Der Auftrag fällt unter das Beschaffungsübereinkommen: nein IV.2)Verwaltungsangaben IV.2.2)Schlusstermin für den Eingang der Angebote oder Teilnahmeanträge Tag: 01/02/2023 Ortszeit: 15:00 IV.2.3)Voraussichtlicher Tag der Absendung der Aufforderungen zur Angebotsabgabe bzw. zur Teilnahme an ausgewählte Bewerber IV.2.4)Sprache(n), in der (denen) Angebote oder Teilnahmeanträge eingereicht werden können: Rumänisch IV.2.6)Bindefrist des Angebots Das Angebot muss gültig bleiben bis: 01/06/2023 IV.2.7)Bedingungen für die Öffnung der Angebote Tag: 01/02/2023 Ortszeit: 15:00 Ort: In SEAP Angaben über befugte Personen und das Öffnungsverfahren: Comisia de evaluare numita prin decizia directorului institutului Abschnitt VI: Weitere Angaben VI.1)Angaben zur Wiederkehr des Auftrags Dies ist ein wiederkehrender Auftrag: nein VI.3)Zusätzliche Angaben: Finanarea este asigurat prin POC, Axa 1- Aciunea: A 1.1.4 Atragerea de personal cu competene avansate din strintate pentru consolidarea capacitii de CD; Proiect Stabilirea Profilului Molecular al Neoplasmelor Mieloproliferative si al Leucemiei Acute Mieloide pentru Designul unor Strategii de Diagnostic Precoce,Prognostic si Tratament (MYELOAL - EDIAPROT) Pentru vizualizarea anuntului de participare si a documentatiei de atribuire si pentru transmiterea solicitarilor de clarificari privind documentatia de atribuire, operatorii economici se vor inregistra in SEAP ([10]www.e-licitatie.ro) ca operator economic conform prevederilor art.5 alin.(1) din H.G.nr.395/2016 si vor transmite solicitarile avand in vedere termenele de raspuns ale autoritatii contractante prevazute la art.160-161 din Legea nr.98/2016. In cazul in care se constata ca oferta clasata pe primul loc are preturi egale cu celelalte oferte, Autoritatea Contractanta va solicita clarificari prin intermediul SEAP in vederea incarcarii electronice de catre operatorii economici de documente care contin noi preturi. Atentie! Oferta financiara depusa in SEAP se va cripta conform art.60 alin (2)din HG 395/2016; DUAE poate fi descarcat in vederea completarii si depunerii din sectiunea Document de atribuire (instructiuni privind completarea DUAE sunt disponibile la adresa [11]www.e-licitatie.ro). VI.4)Rechtsbehelfsverfahren/Nachprüfungsverfahren VI.4.1)Zuständige Stelle für Rechtsbehelfs-/Nachprüfungsverfahren Offizielle Bezeichnung: Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor Postanschrift: Str. Stavropoleos nr. 6, sector 3 Ort: Bucuresti Postleitzahl: 030084 Land: Rumänien Fax: +40 213104642 / +40 218900745 Internet-Adresse: [12]www.cnsc.ro VI.4.3)Einlegung von Rechtsbehelfen Genaue Angaben zu den Fristen für die Einlegung von Rechtsbehelfen: conform termenelor prevazute in Legea 101/2016. VI.4.4)Stelle, die Auskünfte über die Einlegung von Rechtsbehelfen erteilt Offizielle Bezeichnung: Institutul de Virusologie "Stefan S.Nicolau" Postanschrift: Sos.Mihai Bravu nr.285, sector 3 Ort: Bucuresti Land: Rumänien Fax: +40 213242590 Internet-Adresse: [13]www.virology.ro VI.5)Tag der Absendung dieser Bekanntmachung: 28/12/2022 References 6. mailto:achizitii@virology.ro?subject=TED 7. http://www.virology.ro/ 8. http://www.e-licitatie.ro/ 9. https://e-licitatie.ro/pub/notices/c-notice/v2/view/100161315 10. http://www.e-licitatie.ro/ 11. http://www.e-licitatie.ro/ 12. http://www.cnsc.ro/ 13. http://www.virology.ro/ -------------------------------------------------------------------------------- Database Operation & Alert Service (icc-hofmann) for: The Office for Official Publications of the European Communities The Federal Office of Foreign Trade Information Phone: +49 6082-910101, Fax: +49 6082-910200, URL: http://www.icc-hofmann.de