Ausschreibungen und Aufträge: Wartung von Aufzugsanlagen - RO-Bucureti Wartung von Aufzugsanlagen Reparatur- und Wartungsdienste Dokument Nr...: 1439-2023 (ID: 2023010216144917242) Veröffentlicht: 02.01.2023 * RO-Bucureti: Wartung von Aufzugsanlagen 2023/S 1/2023 1439 Bekanntmachung vergebener Aufträge Sektoren Ergebnisse des Vergabeverfahrens Dienstleistungen Rechtsgrundlage: Richtlinie 2014/25/EU Abschnitt I: Auftraggeber I.1)Name und Adressen Offizielle Bezeichnung: METROREX S.A. Nationale Identifikationsnummer: RO 13863739 Postanschrift: Strada: Golescu Dinicu, nr. 38 Ort: Bucuresti NUTS-Code: RO321 Bucureti Postleitzahl: 010873 Land: Rumänien Kontaktstelle(n): Mariana Mantuleasa E-Mail: [9]alexandru.fieraru@metrorex.ro Telefon: +40 0213193601/5464 Fax: +40 0213125149 Internet-Adresse(n): Hauptadresse: [10]www.metrorex.ro Adresse des Beschafferprofils: [11]www.e-licitatie.ro I.6)Haupttätigkeit(en) Städtische Eisenbahn-, Straßenbahn-, Oberleitungsbus- oder Busdienste Abschnitt II: Gegenstand II.1)Umfang der Beschaffung II.1.1)Bezeichnung des Auftrags: Servicii de intretinere, revizii, reparatii si interventii pentru lifturi si platforme mobile, inclusiv piese de schimb - acord cadru 4 ani Referenznummer der Bekanntmachung: 13863739_2020_PAAPD1127475 II.1.2)CPV-Code Hauptteil 50750000 Wartung von Aufzugsanlagen II.1.3)Art des Auftrags Dienstleistungen II.1.4)Kurze Beschreibung: Servicii de intretinere, revizii, reparatii si interventii pentru lifturi si platforme mobile, inclusiv piese de schimb - acord cadru 4 ani Numarul de zile pana la care se pot solicita clarificari inainte de data limita de depunere a ofertelor: 20 Entitatea contractanta va raspunde la solicitarile de clarificari in a 11-a zi dinainte de data limita de depunere a ofertelor. Durata Acordului-cadru este de 48 luni. II.1.6)Angaben zu den Losen Aufteilung des Auftrags in Lose: nein II.1.7)Gesamtwert der Beschaffung (ohne MwSt.) (Sind Sie mit der Veröffentlichung einverstanden? ja) Wert ohne MwSt.: 4 784 544.00 RON II.2)Beschreibung II.2.2)Weitere(r) CPV-Code(s) 50000000 Reparatur- und Wartungsdienste II.2.3)Erfüllungsort NUTS-Code: RO321 Bucureti Hauptort der Ausführung: Bucuresti locatiile Metrorex II.2.4)Beschreibung der Beschaffung: Servicii de intretinere, revizii, reparatii si interventii pentru lifturi si platforme mobile, inclusiv piese de schimb - acord cadru 4 ani Detalierea privind obiectul acordului cadru: Valoarea estimata a acordului cadru: 4.795.200,00 lei. Valoarea estimata a celui mai mare contract subsecvent care se anticipeaza a se atribui pe toata perioada acordului-cadru: 1.198.800,00 lei. Valoarea estimata a celui mai mic contract subsecvent care se anticipeaza a se atribui pe toata perioada acordului-cadru: 81.000,00 lei. Unitatea de masura a serviciilor = operatiune specifica, reprezinta totalitatea serviciilor specializate (intretinere, revizii, reparatii, interventii, asigurare piese de schimb) pe o perioada de 1 luna / echipament dintre cele ce fac obiectul acordului cadru (lifturi si platforme). Estimari ale cantitatilor minime si maxime de servicii care ar putea face obiectul unui contract subsecvent: - Minim 90 operatiuni specifice (87 operatiuni specifice pentru lifturi + 3 operatiuni specifice pentru platforme) x 1 luna (durata minima estimata a contractului subsecvent), - Maxim 111 operatiuni specifice (108 operatiuni specifice pentru lifturi + 3 operatiuni specifice pentru platforme) x 12 luni. Estimari ale cantitatilor minime si maxime care ar putea fi solicitate pe durata intregului acord cadru: - Minim 90 operatiuni specifice (87 operatiuni specifice pentru lifturi + 3 operatiuni specifice pentru platforme) x 48 luni (durata minima estimata a acordului cadru), - Maxim 111 operatiuni specifice (108 operatiuni specifice pentru lifturi + 3 operatiuni specifice pentru platforme) x 48 luni (durata maxima estimata a acordului cadru). Frecventa de atribuire a contractelor sectoriale subsecvente: minim 4 contracte sectoriale subsecvente, maxim 48 contracte sectoriale subsecvente. II.2.5)Zuschlagskriterien Qualitätskriterium - Name: Timpul de interventie pentru persoane blocate in lift / Gewichtung: 10 Qualitätskriterium - Name: Timpul maxim de remediere al deranjamentului / Gewichtung: 10 Qualitätskriterium - Name: Personalul tehnic de specialitate / Gewichtung: 10 Preis - Gewichtung: 70 II.2.11)Angaben zu Optionen Optionen: nein II.2.13)Angaben zu Mitteln der Europäischen Union Der Auftrag steht in Verbindung mit einem Vorhaben und/oder Programm, das aus Mitteln der EU finanziert wird: nein II.2.14)Zusätzliche Angaben Abschnitt IV: Verfahren IV.1)Beschreibung IV.1.1)Verfahrensart Offenes Verfahren IV.1.3)Angaben zur Rahmenvereinbarung oder zum dynamischen Beschaffungssystem IV.1.8)Angaben zum Beschaffungsübereinkommen (GPA) Der Auftrag fällt unter das Beschaffungsübereinkommen: nein IV.2)Verwaltungsangaben IV.2.1)Frühere Bekanntmachung zu diesem Verfahren Bekanntmachungsnummer im ABl.: [12]2020/S 251-633571 IV.2.8)Angaben zur Beendigung des dynamischen Beschaffungssystems IV.2.9)Angaben zur Beendigung des Aufrufs zum Wettbewerb in Form einer regelmäßigen nichtverbindlichen Bekanntmachung Abschnitt V: Auftragsvergabe Auftrags-Nr.: 139 Bezeichnung des Auftrags: Al treilea Contract subsecvent Ein Auftrag/Los wurde vergeben: ja V.2)Auftragsvergabe V.2.1)Tag des Vertragsabschlusses: 19/12/2022 V.2.2)Angaben zu den Angeboten Anzahl der eingegangenen Angebote: 2 Anzahl der eingegangenen Angebote von KMU: 2 Anzahl der eingegangenen Angebote von Bietern aus anderen EU-Mitgliedstaaten: 0 Anzahl der eingegangenen Angebote von Bietern aus Nicht-EU-Mitgliedstaaten: 0 Anzahl der elektronisch eingegangenen Angebote: 2 Der Auftrag wurde an einen Zusammenschluss aus Wirtschaftsteilnehmern vergeben: nein V.2.3)Name und Anschrift des Wirtschaftsteilnehmers, zu dessen Gunsten der Zuschlag erteilt wurde Offizielle Bezeichnung: SCHINDLER ROMANIA S.R.L. Nationale Identifikationsnummer: RO 11530967 Postanschrift: Strada STR. PRECIZIEI 6R, Nr. 6R, Sector: 6 Ort: Bucuresti NUTS-Code: RO321 Bucureti Postleitzahl: 062203 Land: Rumänien E-Mail: [13]luminita.mariana.ciupeiu@schindler.com Telefon: +40 0213367058 Fax: +40 0213373659 Internet-Adresse: [14]www.schindler.ro Der Auftragnehmer ist ein KMU: ja V.2.4)Angaben zum Wert des Auftrags/Loses (ohne MwSt.) (Sind Sie mit der Veröffentlichung einverstanden? ja) Ursprünglich veranschlagter Gesamtwert des Auftrags/des Loses: 1 196 136.00 RON Gesamtwert des Auftrags/Loses: 1 196 136.00 RON V.2.5)Angaben zur Vergabe von Unteraufträgen V.2.6)Für Gelegenheitskäufe gezahlter Preis Abschnitt V: Auftragsvergabe Auftrags-Nr.: 102 Bezeichnung des Auftrags: Al doilea Contract subsecvent Ein Auftrag/Los wurde vergeben: ja V.2)Auftragsvergabe V.2.1)Tag des Vertragsabschlusses: 27/12/2021 V.2.2)Angaben zu den Angeboten Anzahl der eingegangenen Angebote: 2 Anzahl der eingegangenen Angebote von KMU: 2 Anzahl der eingegangenen Angebote von Bietern aus anderen EU-Mitgliedstaaten: 0 Anzahl der eingegangenen Angebote von Bietern aus Nicht-EU-Mitgliedstaaten: 0 Anzahl der elektronisch eingegangenen Angebote: 2 Der Auftrag wurde an einen Zusammenschluss aus Wirtschaftsteilnehmern vergeben: nein V.2.3)Name und Anschrift des Wirtschaftsteilnehmers, zu dessen Gunsten der Zuschlag erteilt wurde Offizielle Bezeichnung: SCHINDLER ROMANIA S.R.L. Nationale Identifikationsnummer: RO 11530967 Postanschrift: Strada STR. PRECIZIEI 6R, Nr. 6R, Sector: 6 Ort: Bucuresti NUTS-Code: RO321 Bucureti Postleitzahl: 062203 Land: Rumänien E-Mail: [15]luminita.ciupeiu@ro.schindler.com Telefon: +40 0213367058 Fax: +40 0213373659 Internet-Adresse: [16]https://www.schindler.com/ro/internet/ro/acasa.html Der Auftragnehmer ist ein KMU: ja V.2.4)Angaben zum Wert des Auftrags/Loses (ohne MwSt.) (Sind Sie mit der Veröffentlichung einverstanden? ja) Ursprünglich veranschlagter Gesamtwert des Auftrags/des Loses: 1 196 136.00 RON Gesamtwert des Auftrags/Loses: 1 196 136.00 RON V.2.5)Angaben zur Vergabe von Unteraufträgen V.2.6)Für Gelegenheitskäufe gezahlter Preis Abschnitt V: Auftragsvergabe Auftrags-Nr.: 65 Bezeichnung des Auftrags: Primul Contract subsecvent Ein Auftrag/Los wurde vergeben: ja V.2)Auftragsvergabe V.2.1)Tag des Vertragsabschlusses: 29/06/2021 V.2.2)Angaben zu den Angeboten Anzahl der eingegangenen Angebote: 2 Anzahl der eingegangenen Angebote von KMU: 2 Anzahl der eingegangenen Angebote von Bietern aus anderen EU-Mitgliedstaaten: 0 Anzahl der eingegangenen Angebote von Bietern aus Nicht-EU-Mitgliedstaaten: 0 Anzahl der elektronisch eingegangenen Angebote: 2 Der Auftrag wurde an einen Zusammenschluss aus Wirtschaftsteilnehmern vergeben: nein V.2.3)Name und Anschrift des Wirtschaftsteilnehmers, zu dessen Gunsten der Zuschlag erteilt wurde Offizielle Bezeichnung: SCHINDLER ROMANIA S.R.L. Nationale Identifikationsnummer: RO 11530967 Postanschrift: Strada STR. PRECIZIEI 6R, Nr. 6R, Sector: 6 Ort: Bucuresti NUTS-Code: RO321 Bucureti Postleitzahl: 062203 Land: Rumänien E-Mail: [17]luminita.ciupeiu@ro.schindler.com Telefon: +40 0213367058 Fax: +40 0213373659 Der Auftragnehmer ist ein KMU: ja V.2.4)Angaben zum Wert des Auftrags/Loses (ohne MwSt.) (Sind Sie mit der Veröffentlichung einverstanden? ja) Ursprünglich veranschlagter Gesamtwert des Auftrags/des Loses: 598 068.00 RON Gesamtwert des Auftrags/Loses: 598 068.00 RON V.2.5)Angaben zur Vergabe von Unteraufträgen V.2.6)Für Gelegenheitskäufe gezahlter Preis Abschnitt V: Auftragsvergabe Auftrags-Nr.: 52 Bezeichnung des Auftrags: Servicii de intretinere, revizii, reparatii si interventii pentru lifturi si platforme mobile, inclusiv piese de schimb - acord cadru 4 ani Ein Auftrag/Los wurde vergeben: ja V.2)Auftragsvergabe V.2.1)Tag des Vertragsabschlusses: 07/06/2021 V.2.2)Angaben zu den Angeboten Anzahl der eingegangenen Angebote: 2 Anzahl der eingegangenen Angebote von KMU: 2 Anzahl der eingegangenen Angebote von Bietern aus anderen EU-Mitgliedstaaten: 0 Anzahl der eingegangenen Angebote von Bietern aus Nicht-EU-Mitgliedstaaten: 0 Anzahl der elektronisch eingegangenen Angebote: 2 Der Auftrag wurde an einen Zusammenschluss aus Wirtschaftsteilnehmern vergeben: nein V.2.3)Name und Anschrift des Wirtschaftsteilnehmers, zu dessen Gunsten der Zuschlag erteilt wurde Offizielle Bezeichnung: SCHINDLER ROMANIA S.R.L. Nationale Identifikationsnummer: RO 11530967 Postanschrift: Strada STR. PRECIZIEI 6R, Nr. 6R, Sector: 6 Ort: Bucuresti NUTS-Code: RO321 Bucureti Postleitzahl: 062203 Land: Rumänien E-Mail: [18]luminita.ciupeiu@ro.schindler.com Telefon: +40 0213367058 Fax: +40 0213373659 Der Auftragnehmer ist ein KMU: ja V.2.4)Angaben zum Wert des Auftrags/Loses (ohne MwSt.) (Sind Sie mit der Veröffentlichung einverstanden? ja) Ursprünglich veranschlagter Gesamtwert des Auftrags/des Loses: 4 795 200.00 RON Gesamtwert des Auftrags/Loses: 4 784 544.00 RON V.2.5)Angaben zur Vergabe von Unteraufträgen V.2.6)Für Gelegenheitskäufe gezahlter Preis Abschnitt VI: Weitere Angaben VI.3)Zusätzliche Angaben: 1) Ofertantul depune oferta elaborata in conformitate cu informatiile si cerintele prevazute in documentele achizitiei, insotita de garantia de participare la procedura si de documentul unic de achizitie european. Entitatea contractanta accepta la momentul depunerii ofertelor Documentul unic de achizitie european (DUAE), care consta intr-o declaratie pe propria raspundere actualizata, ca dovada preliminara in locul certificatelor eliberate de catre autoritatile publice sau de catre terti care confirma ca operatorul economic in cauza indeplineste urmatoarele conditii: a) nu se afla in niciuna din situatiile de excludere mentionate la art. 177, 178 si 180 din Legea nr. 99/2016, b) indeplineste criteriile privind capacitatea, astfel cum au fost solicitate de entitatea contractanta. In cazul in care operatorul economic demonstreaza indeplinirea criteriilor referitoare la situatia economica si financiara si la capacitatea tehnica si profesionala invocand sustinerea unui tert, DUAE include si informatiile solicitate cu privire la tertul sustinator. In cazul in care operatorul economic intentioneaza sa subcontracteze o parte/parti din contract, DUAE include si informatiile solicitate cu privire la subcontractanti. Entitatea contractanta poate solicita ofertantilor sa depuna toate sau o parte dintre documentele justificative ca dovada a informatiilor cuprinse in DUAE, in orice moment pe durata desfasurarii unei proceduri de atribuire, daca acest lucru este necesar pentru a asigura desfasurarea corespunzatoare a procedurii. Inainte de atribuirea acordului-cadru, entitatea contractanta solicita ofertantilor clasati pe primele 3 locuri dupa aplicarea criteriului de atribuire, sa prezinte fara intarziere documente justificative actualizate prin care sa demonstreze indeplinirea tuturor criteriilor de calificare, in conformitate cu informatiile cuprinse in DUAE. 2) In cazul in care, in urma stabilirii clasamentului conform criteriului de atribuire, comisia de evaluare constata ca sunt doua sau mai multe oferte cu acelasi pret (clasate pe locul 3), entitatea contractanta va solicita clarificari prin intermediul SEAP, in vederea incarcarii electronice de catre operatorii economici respectivi de documente care contin noi preturi. 3) Solicitarile de clarificari referitorare la prezenta documentatie de atribuire, se vor adresa in mod exclusiv in SEAP la Sectiunea Intrebari din cadrul procedurii de atribuire derulate prin mijloace electronice iar raspunsurile la acestea vor fi publicate in SEAP la Sectiunea Documentatie si Clarificari din cadrul anuntului de participare, entitatea contractanta urmand sa nu dea curs solicitarilor adresate prin alta modalitate de comunicare decat cea stabilita prin documentatia de atribuire. Prin urmare, pentru transmiterea solicitarilor de clarificari in legatura cu Documentatia de atribuire, operatorii economici trebuie sa se inregistreze in SEAP. Entitatea contractanta va raspunde doar la solicitarile de clarificari adresate de operatorii economici pana la termenul limita stabilit conform prevederilor cap. I.3, respectiv II 1.4 din fisa de date. 4) In cazul in care numarul operatorilor economici care au prezentat oferta admisibila este mai mic decat numarul maxim preconizat, acordul cadru se va incheia cu acei / acel operator economic care au / a depus oferta admisibila. 5) Ofertantul nu are dreptul ca in cadrul aceleiasi proceduri: a) Sa depuna doua sau mai multe oferte individuale si/ sau comune sub sanctiunea excluderii din competitie a tuturor ofertelor in cauza; b) Sa depuna oferta individuala/comuna si sa fie nominalizat ca subcontractant in cadrul unei alte oferte, sub sanctiunea excluderii ofertei individuale sau, dupa caz, a celei in care este ofertant asociat. VI.4)Rechtsbehelfsverfahren/Nachprüfungsverfahren VI.4.1)Zuständige Stelle für Rechtsbehelfs-/Nachprüfungsverfahren Offizielle Bezeichnung: Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor Postanschrift: Str. Stavropoleos nr. 6, sector 3 Ort: Bucuresti Postleitzahl: 010873 Land: Rumänien E-Mail: [19]office@cnsc.ro Telefon: +40 0213193601 Fax: +40 213104642 / +40 218900745 Internet-Adresse: [20]www.cnsc.ro VI.4.4)Stelle, die Auskünfte über die Einlegung von Rechtsbehelfen erteilt Offizielle Bezeichnung: METROREX S.A., Directia Juridica Postanschrift: B-dul Dinicu Golescu, nr. 38, Sector 1 Ort: Bucuresti Postleitzahl: 010873 Land: Rumänien E-Mail: [21]mariana.mantuleasa@metrorex.ro Telefon: +40 0213193601/5389 Fax: +40 0213125149 Internet-Adresse: [22]www.metrorex.ro VI.5)Tag der Absendung dieser Bekanntmachung: 28/12/2022 References 9. mailto:alexandru.fieraru@metrorex.ro?subject=TED 10. http://www.metrorex.ro/ 11. http://www.e-licitatie.ro/ 12. https://ted.europa.eu/udl?uri=TED:NOTICE:633571-2020:TEXT:DE:HTML 13. mailto:luminita.mariana.ciupeiu@schindler.com?subject=TED 14. http://www.schindler.ro/ 15. mailto:luminita.ciupeiu@ro.schindler.com?subject=TED 16. https://www.schindler.com/ro/internet/ro/acasa.html 17. mailto:luminita.ciupeiu@ro.schindler.com?subject=TED 18. mailto:luminita.ciupeiu@ro.schindler.com?subject=TED 19. mailto:office@cnsc.ro?subject=TED 20. http://www.cnsc.ro/ 21. mailto:mariana.mantuleasa@metrorex.ro?subject=TED 22. http://www.metrorex.ro/ -------------------------------------------------------------------------------- Database Operation & Alert Service (icc-hofmann) for: The Office for Official Publications of the European Communities The Federal Office of Foreign Trade Information Phone: +49 6082-910101, Fax: +49 6082-910200, URL: http://www.icc-hofmann.de