Ausschreibungen und Aufträge: Laborreagenzien - RO-Bucureti Laborreagenzien Farbstoffe und Pigmente Dokument Nr...: 1327-2023 (ID: 2023010216131017126) Veröffentlicht: 02.01.2023 * RO-Bucureti: Laborreagenzien 2023/S 1/2023 1327 Bekanntmachung vergebener Aufträge Ergebnisse des Vergabeverfahrens Lieferauftrag Rechtsgrundlage: Richtlinie 2014/24/EU Abschnitt I: Öffentlicher Auftraggeber I.1)Name und Adressen Offizielle Bezeichnung: Spitalul Clinic C.F. nr. 2 Bucuresti Nationale Identifikationsnummer: 4505316 Postanschrift: Strada: B-dul Mrti, nr. 63 Ort: Bucuresti NUTS-Code: RO321 Bucureti Postleitzahl: 011464 Land: Rumänien Kontaktstelle(n): Serban Bucur E-Mail: [8]achizitii@spcf2.ro Telefon: +40 372298713 Fax: +40 372298761 Internet-Adresse(n): Hauptadresse: [9]www.spcf2.ro Adresse des Beschafferprofils: [10]www.e-licitatie.ro I.4)Art des öffentlichen Auftraggebers Andere: Spital I.5)Haupttätigkeit(en) Gesundheit Abschnitt II: Gegenstand II.1)Umfang der Beschaffung II.1.1)Bezeichnung des Auftrags: Furnizare Reactivi si consumabile compatibili cu analizorul de gaze in sange RAPIDPOINT 500/500e si Reactivi si consumabile pentru linia de prelucrare cito-histopatologica TUN1504 Referenznummer der Bekanntmachung: 4505316_2022_PAAPD1373673 II.1.2)CPV-Code Hauptteil 33696500 Laborreagenzien II.1.3)Art des Auftrags Lieferauftrag II.1.4)Kurze Beschreibung: Autoritatea contractant intenioneaz s achiziioneze, pentru buna functionare a activitatii spitalicesti o gama variata de Reactivi si consumabile compatibili cu analizorul de gaze in sange RAPIDPOINT 500/500e si Reactivi si consumabile pentru linia de prelucrare cito-histopatologica TUN1504, in cantitatile si cu specificatiile tehnice prevazute in caietul de sarcini Cantitatile minime si maxime acord cadru si contracte subsecvente conform caietului de sarcini. Numar zile pana la care se pot solicita clarificari inainte de data limita de depunere a ofertelor/candidaturilor :16 Autoritatea contractanta va rapunde in mod clar si complet tuturor solicitarilor de clarificari: in a 11-a zi inainte de termenul limita stabilit pentru depunerea ofertelor. II.1.6)Angaben zu den Losen Aufteilung des Auftrags in Lose: ja II.1.7)Gesamtwert der Beschaffung (ohne MwSt.) Wert ohne MwSt.: 3 157 344.00 RON II.2)Beschreibung II.2.1)Bezeichnung des Auftrags: Reactivi si consumabile pentru linia de prelucrare cito-histopatologica TUN1504 Los-Nr.: 2 II.2.2)Weitere(r) CPV-Code(s) 24200000 Farbstoffe und Pigmente II.2.3)Erfüllungsort NUTS-Code: RO321 Bucureti Hauptort der Ausführung: Spitalul Clinic C.F. nr.2 , Bucuresti B-dul Marasti , nr.63 , sector 1 - Depozitul central II.2.4)Beschreibung der Beschaffung: Autoritatea contractant intenioneaz s achiziioneze, pentru spital , Reactivi si consumabile pentru linia de prelucrare cito-histopatologica TUN1504 destinati desfurrii actului medical, in cantitatile si cu descrierile din caietul de sarcini. Valoarea celui mai mare contract subsecvent 96.120,00 lei. II.2.5)Zuschlagskriterien Preis II.2.11)Angaben zu Optionen Optionen: nein II.2.13)Angaben zu Mitteln der Europäischen Union Der Auftrag steht in Verbindung mit einem Vorhaben und/oder Programm, das aus Mitteln der EU finanziert wird: nein II.2.14)Zusätzliche Angaben II.2)Beschreibung II.2.1)Bezeichnung des Auftrags: Reactivi si consumabile compatibili cu analizorul de gaze in sange RAPIDPOINT 500/500e Los-Nr.: 1 II.2.2)Weitere(r) CPV-Code(s) 33696500 Laborreagenzien II.2.3)Erfüllungsort NUTS-Code: RO321 Bucureti Hauptort der Ausführung: Spitalul Clinic C.F. nr.2 , Bucuresti B-dul Marasti , nr.63 , sector 1 - Depozitul central II.2.4)Beschreibung der Beschaffung: Autoritatea contractant intenioneaz s achiziioneze, pentru spital , Reactivi si consumabile compatibili cu analizorul de gaze in sange RAPIDPOINT 500/500e destinati desfurrii actului medical, in cantitatile si cu descrierile din caietul de sarcini. Valoarea celui mai mare contract subsecvent 298,548.00 lei. II.2.5)Zuschlagskriterien Preis II.2.11)Angaben zu Optionen Optionen: nein II.2.13)Angaben zu Mitteln der Europäischen Union Der Auftrag steht in Verbindung mit einem Vorhaben und/oder Programm, das aus Mitteln der EU finanziert wird: nein II.2.14)Zusätzliche Angaben Abschnitt IV: Verfahren IV.1)Beschreibung IV.1.1)Verfahrensart Offenes Verfahren IV.1.3)Angaben zur Rahmenvereinbarung oder zum dynamischen Beschaffungssystem IV.1.8)Angaben zum Beschaffungsübereinkommen (GPA) Der Auftrag fällt unter das Beschaffungsübereinkommen: nein IV.2)Verwaltungsangaben IV.2.1)Frühere Bekanntmachung zu diesem Verfahren Bekanntmachungsnummer im ABl.: [11]2022/S 201-571132 IV.2.8)Angaben zur Beendigung des dynamischen Beschaffungssystems IV.2.9)Angaben zur Beendigung des Aufrufs zum Wettbewerb in Form einer Vorinformation Abschnitt V: Auftragsvergabe Auftrags-Nr.: 1907 Los-Nr.: 1 Bezeichnung des Auftrags: Contract subsecvent Ein Auftrag/Los wurde vergeben: ja V.2)Auftragsvergabe V.2.1)Tag des Vertragsabschlusses: 19/12/2022 V.2.2)Angaben zu den Angeboten Anzahl der eingegangenen Angebote: 1 Anzahl der eingegangenen Angebote von KMU: 1 Anzahl der eingegangenen Angebote von Bietern aus anderen EU-Mitgliedstaaten: 0 Anzahl der eingegangenen Angebote von Bietern aus Nicht-EU-Mitgliedstaaten: 0 Anzahl der elektronisch eingegangenen Angebote: 1 Der Auftrag wurde an einen Zusammenschluss aus Wirtschaftsteilnehmern vergeben: nein V.2.3)Name und Anschrift des Wirtschaftsteilnehmers, zu dessen Gunsten der Zuschlag erteilt wurde Offizielle Bezeichnung: BRAINS M & A CONSULTING Nationale Identifikationsnummer: 34353490 Postanschrift: Strada Slt. Alexandru Borneanu, Nr. 7, Sector: 6 Ort: Bucuresti NUTS-Code: RO321 Bucureti Postleitzahl: 060758 Land: Rumänien E-Mail: [12]mihaipaulalexandru@yahoo.com Telefon: +40 731493265 Internet-Adresse: [13]www.brains.ro Der Auftragnehmer ist ein KMU: ja V.2.4)Angaben zum Wert des Auftrags/Loses (ohne MwSt.) Ursprünglich veranschlagter Gesamtwert des Auftrags/des Loses: 6 373.00 RON Gesamtwert des Auftrags/Loses: 6 373.00 RON V.2.5)Angaben zur Vergabe von Unteraufträgen Abschnitt V: Auftragsvergabe Auftrags-Nr.: 1873 Los-Nr.: 2 Bezeichnung des Auftrags: Acord Cadru Ein Auftrag/Los wurde vergeben: ja V.2)Auftragsvergabe V.2.1)Tag des Vertragsabschlusses: 15/12/2022 V.2.2)Angaben zu den Angeboten Anzahl der eingegangenen Angebote: 1 Anzahl der eingegangenen Angebote von KMU: 1 Anzahl der eingegangenen Angebote von Bietern aus anderen EU-Mitgliedstaaten: 0 Anzahl der eingegangenen Angebote von Bietern aus Nicht-EU-Mitgliedstaaten: 0 Anzahl der elektronisch eingegangenen Angebote: 1 Der Auftrag wurde an einen Zusammenschluss aus Wirtschaftsteilnehmern vergeben: nein V.2.3)Name und Anschrift des Wirtschaftsteilnehmers, zu dessen Gunsten der Zuschlag erteilt wurde Offizielle Bezeichnung: TUNIC PROD S.R.L. Nationale Identifikationsnummer: RO 3573061 Postanschrift: Strada Aleea Mizil , Nr. 62 Ort: Bucuresti NUTS-Code: RO321 Bucureti Postleitzahl: 030614 Land: Rumänien E-Mail: [14]gina.stan@tunic.ro Telefon: +40 213221516 Fax: +40 213225672 Internet-Adresse: [15]www.tunic.ro Der Auftragnehmer ist ein KMU: ja V.2.4)Angaben zum Wert des Auftrags/Loses (ohne MwSt.) Ursprünglich veranschlagter Gesamtwert des Auftrags/des Loses: 768 960.00 RON Gesamtwert des Auftrags/Loses: 768 960.00 RON V.2.5)Angaben zur Vergabe von Unteraufträgen Abschnitt V: Auftragsvergabe Auftrags-Nr.: 1872 Los-Nr.: 1 Bezeichnung des Auftrags: Acord Cadru Ein Auftrag/Los wurde vergeben: ja V.2)Auftragsvergabe V.2.1)Tag des Vertragsabschlusses: 15/12/2022 V.2.2)Angaben zu den Angeboten Anzahl der eingegangenen Angebote: 1 Anzahl der eingegangenen Angebote von KMU: 1 Anzahl der eingegangenen Angebote von Bietern aus anderen EU-Mitgliedstaaten: 0 Anzahl der eingegangenen Angebote von Bietern aus Nicht-EU-Mitgliedstaaten: 0 Anzahl der elektronisch eingegangenen Angebote: 1 Der Auftrag wurde an einen Zusammenschluss aus Wirtschaftsteilnehmern vergeben: nein V.2.3)Name und Anschrift des Wirtschaftsteilnehmers, zu dessen Gunsten der Zuschlag erteilt wurde Offizielle Bezeichnung: BRAINS M & A CONSULTING Nationale Identifikationsnummer: 34353490 Postanschrift: Strada Slt. Alexandru Borneanu, Nr. 7, Sector: 6 Ort: Bucuresti NUTS-Code: RO321 Bucureti Postleitzahl: 060758 Land: Rumänien E-Mail: [16]mihaipaulalexandru@yahoo.com Telefon: +40 731493265 Internet-Adresse: [17]www.brains.ro Der Auftragnehmer ist ein KMU: ja V.2.4)Angaben zum Wert des Auftrags/Loses (ohne MwSt.) Ursprünglich veranschlagter Gesamtwert des Auftrags/des Loses: 2 388 384.00 RON Gesamtwert des Auftrags/Loses: 2 388 384.00 RON V.2.5)Angaben zur Vergabe von Unteraufträgen Abschnitt VI: Weitere Angaben VI.3)Zusätzliche Angaben: Cerintele tehnice definite la nivelul anuntului de participare, caietului de sarcini sau altor documente complementare, prin trimiterea standardelor, la un anumit producator, la marci, brevete, tipuri, la o origine sau la o productie/metoda specifica de fabricatie/prestare/executie, vor fi intelese ca fiind insotite de mentiunea sau echivalent. Pentru vizualizarea documentatiei de atribuire incarcate in SEAP, operatorii economici trebuie sa aiba un program necesar vizualizarii fisierelor semnate electronic (site-urile furnizorilor de semnatura electronica). Reguli de comunicare si transmitere a datelor: solicitarile de clarificari referitorare la prezenta documentatie de atribuire se vor adresa în mod exclusiv în SEAP la Sectiunea Întrebari din cadrul procedurii de atribuire derulate prin mijloace electronice, iar raspunsurile la acestea vor fipublicate în SEAP la Sectiunea Documentatie, clarificari si decizii din cadrul anuntului de participar simplificat. Pentru transmiterea solicitarilor de clarificari privind documentatia de atribuire, operatorii economici se vor înregistra în SEAP ([18]www.elicitatie.ro) ca operator economic conform prevederilor art.5 alin.(1) din H.G. nr.395/2016 si vor transmite solicitarile avand în vedere termenele de raspuns ale autoritatii contractante, conform prevederilor art.103 alin.2 din HG nr.395/2016. Pentru comunicarile ulterioare depunerii ofertelor: Comisia de evaluare va transmite solicitarile de clarificare în legatura cu oferta prin utilizarea facilitatilor tehnice disponibile în SEAP (Sectiunea Întrebari). Comisia de evaluare va analiza DUAE în corelatie cu cerintele stabilite prin fisa de date a achizitiei. Comisia de evaluare va analiza si verifica fiecare oferta din punct de vedere al elementelor tehnice propuse, iar ulterior din punct de vedere alaspectelor financiare pe care le implica. În urma finalizarii fiecareia dintre fazele de verificare prevazute mai sus autoritatea contractanta va comunica fiecarui ofertant ce a fost respins motivele care au stat la baza acestei decizii, iar celorlalti faptul ca se trece la faza urmatoare de verificare, cu respectarea prevederilor Capitolului IV, Sectiunea a 13 a din Legea nr. 98/2016. În urma finalizarii fiecareia dintre fazele de verificare prevazute mai sus, autoritatea contractanta va introduce în SEAP rezultatul admis/respins, si va deschide în SEAP sesiunea pentru prezentarea documentelor suport aferente DUAE depuse de ofertantii de pe primele 3 locuri în clasamentul intermediar întocmit la finalizarea evaluarii ofertelor, acordând un termen de raspuns. Operatorii economici vor transmite raspunsurile la clarificari si eventualele documente solicitate pe parcursul evaluarii ofertelor prin intermediulSEAP (Sectiunea Întrebari), în format electronic, semnate cu semnatura electronica, conform Legii 455/2001. Operatorii economici vor respecta modelul de acord-cadru / contract subsecvent de furnizare produse În cazul în care exist mai multe oferte cu preuri egale se procedeaz astfel: departajarea se va face exclusiv în funcie de pre i nu prin cuantificarea altor elemente de natur tehnic sau alte avantaje care rezult din modul de îndeplinire a contractului de ctre operatorii economici în vederea departajrii ofertelor, autoritatea contractant va solicita depunerea unor noi propuneri financiare îmbunatite iar operatorii economici vor transmite rspunsul, caz în care contractul va fi atribuit ofertantului care a prezentat preul cel mai sczut. Cerintele tehnice definite la nivelul anuntului de participare, caietului de sarcini sau altor documente complementare, prin trimiterea standardelor, la un anumit producator, la marci, brevete, tipuri, la o origine sau la o productie/metoda specifica de fabricatie/prestare/executie, vor fi intelese ca fiind insotite de mentiunea sau echivalent. VI.4)Rechtsbehelfsverfahren/Nachprüfungsverfahren VI.4.1)Zuständige Stelle für Rechtsbehelfs-/Nachprüfungsverfahren Offizielle Bezeichnung: Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor Postanschrift: Str. Stavropoleos nr. 6, sector 3 Ort: Bucuresti Postleitzahl: 030084 Land: Rumänien Fax: +40 213104642 / +40 218900745 Internet-Adresse: [19]http://www.cnsc.ro VI.5)Tag der Absendung dieser Bekanntmachung: 28/12/2022 References 8. mailto:achizitii@spcf2.ro?subject=TED 9. http://www.spcf2.ro/ 10. http://www.e-licitatie.ro/ 11. https://ted.europa.eu/udl?uri=TED:NOTICE:571132-2022:TEXT:DE:HTML 12. mailto:mihaipaulalexandru@yahoo.com?subject=TED 13. http://www.brains.ro/ 14. mailto:gina.stan@tunic.ro?subject=TED 15. http://www.tunic.ro/ 16. mailto:mihaipaulalexandru@yahoo.com?subject=TED 17. http://www.brains.ro/ 18. http://www.elicitatie.ro/ 19. http://www.cnsc.ro/ -------------------------------------------------------------------------------- Database Operation & Alert Service (icc-hofmann) for: The Office for Official Publications of the European Communities The Federal Office of Foreign Trade Information Phone: +49 6082-910101, Fax: +49 6082-910200, URL: http://www.icc-hofmann.de