Ausschreibungen und Aufträge: Putzmittel - RO-Oradea Putzmittel Dokument Nr...: 1321-2023 (ID: 2023010216130217090) Veröffentlicht: 02.01.2023 * RO-Oradea: Putzmittel 2023/S 1/2023 1321 Bekanntmachung vergebener Aufträge Ergebnisse des Vergabeverfahrens Lieferauftrag Rechtsgrundlage: Richtlinie 2014/24/EU Abschnitt I: Öffentlicher Auftraggeber I.1)Name und Adressen Offizielle Bezeichnung: SPITAL CLINIC JUDETEAN DE URGENTA ORADEA Nationale Identifikationsnummer: 4208498 Postanschrift: Strada: Republicii, nr. 37 Ort: Oradea NUTS-Code: RO111 Bihor Postleitzahl: 410159 Land: Rumänien Kontaktstelle(n): BOGDAN-NICOLAE IURCOV E-Mail: [6]scjo.achizitii@yahoo.com Telefon: +40 749058149 Fax: +40 259417169 Internet-Adresse(n): Hauptadresse: [7]www.spitaluljudetean-oradea.ro/web/ Adresse des Beschafferprofils: [8]www.e-licitatie.ro I.4)Art des öffentlichen Auftraggebers Andere: Alt tip I.5)Haupttätigkeit(en) Gesundheit Abschnitt II: Gegenstand II.1)Umfang der Beschaffung II.1.1)Bezeichnung des Auftrags: MATERIALE DE CURATENIE Referenznummer der Bekanntmachung: 4208498 62 2022 II.1.2)CPV-Code Hauptteil 39831240 Putzmittel II.1.3)Art des Auftrags Lieferauftrag II.1.4)Kurze Beschreibung: Denumire achizitie Forma cantitate min cantitate maxima acord cadru acord cadru sapun spuma buc 9000 18000 prosop maini buc 11340 22680 hartie igienica rola 21168 42336 gel de dus tub 4140 8280 saci albi buc 1500 3000 sapun spuma buc 9000 18000 Numar zile pana la care se pot solicita clarificari inainte de data limita de depunere a ofertelor/candidaturilor: 19 zile. Data limita de transmitere a raspunsului la solicitarile de clarificari: cu 11 ( unsprezece) zile inainte de data limita de depunere a ofertelor specificata in anuntul de participare.( art.161 din Legea 98/2016 ). Aceste cantitati se regasesc in caietul de sarcini, II.1.6)Angaben zu den Losen Aufteilung des Auftrags in Lose: nein II.1.7)Gesamtwert der Beschaffung (ohne MwSt.) Wert ohne MwSt.: 2 606 985.36 RON II.2)Beschreibung II.2.3)Erfüllungsort NUTS-Code: RO111 Bihor Hauptort der Ausführung: STR. LOUIS PASTEUR NR.50 II.2.4)Beschreibung der Beschaffung: Denumire achizitie Forma cantitate min cantitate maxima sapun spuma buc 9000 18000 prosop maini buc 11340 22680 hartie igienica rola 21168 42336 gel de dus tub 4140 8280 saci albi buc 1500 3000 sapun spuma buc 9000 18000 Cantitatile minime si maxime care ar putea face obiectul unui singur contract subsecvent se regasesc la nivelul caietului de sarcini care face parte integranta din documentatia de atribuire si constituie ansamblul cerintelor pe baza carora se elaboreaza de catre fiecare ofertant propunerea tehnica. Frecventa si valoarea contractelor ce urmeaza sa fie atribuite: Contractele subsecvente vor fi atribuite in functie de necesitatile unitatii si fondurile disponibile. Aproximativ 4 (patru ) contracte pana la finele acordului cadru ( cate doua contracte subsecvente pe 12 luni ).Valoarea estimata in lei fara tva a celui mai mare contract subsecvent pe 6 luni este de: 657.619,26 lei fara tva. II.2.5)Zuschlagskriterien Qualitätskriterium - Name: Termen de livrare / Gewichtung: 1 Preis - Gewichtung: 99 II.2.11)Angaben zu Optionen Optionen: nein II.2.13)Angaben zu Mitteln der Europäischen Union Der Auftrag steht in Verbindung mit einem Vorhaben und/oder Programm, das aus Mitteln der EU finanziert wird: nein II.2.14)Zusätzliche Angaben Abschnitt IV: Verfahren IV.1)Beschreibung IV.1.1)Verfahrensart Offenes Verfahren IV.1.3)Angaben zur Rahmenvereinbarung oder zum dynamischen Beschaffungssystem IV.1.8)Angaben zum Beschaffungsübereinkommen (GPA) Der Auftrag fällt unter das Beschaffungsübereinkommen: nein IV.2)Verwaltungsangaben IV.2.1)Frühere Bekanntmachung zu diesem Verfahren Bekanntmachungsnummer im ABl.: [9]2022/S 204-577683 IV.2.8)Angaben zur Beendigung des dynamischen Beschaffungssystems IV.2.9)Angaben zur Beendigung des Aufrufs zum Wettbewerb in Form einer Vorinformation Abschnitt V: Auftragsvergabe Auftrags-Nr.: 42713 Bezeichnung des Auftrags: MATERIALE DE CURATENIE Ein Auftrag/Los wurde vergeben: ja V.2)Auftragsvergabe V.2.1)Tag des Vertragsabschlusses: 20/12/2022 V.2.2)Angaben zu den Angeboten Anzahl der eingegangenen Angebote: 1 Anzahl der eingegangenen Angebote von KMU: 1 Anzahl der eingegangenen Angebote von Bietern aus anderen EU-Mitgliedstaaten: 0 Anzahl der eingegangenen Angebote von Bietern aus Nicht-EU-Mitgliedstaaten: 0 Anzahl der elektronisch eingegangenen Angebote: 1 Der Auftrag wurde an einen Zusammenschluss aus Wirtschaftsteilnehmern vergeben: nein V.2.3)Name und Anschrift des Wirtschaftsteilnehmers, zu dessen Gunsten der Zuschlag erteilt wurde Offizielle Bezeichnung: HAGLEITNER HYGIENE ROMANIA SRL Nationale Identifikationsnummer: RO25136300 Postanschrift: Strada Sos. Bucuresti-Targoviste, Nr. 12A Ort: Mogosoaia NUTS-Code: RO322 Ilfov Postleitzahl: 410081 Land: Rumänien E-Mail: [10]bucuresti@hagleitner.ro Telefon: +40 213032160 Fax: +40 213032161 Internet-Adresse: [11]www.hagleitner.com/ro Der Auftragnehmer ist ein KMU: ja V.2.4)Angaben zum Wert des Auftrags/Loses (ohne MwSt.) Ursprünglich veranschlagter Gesamtwert des Auftrags/des Loses: 2 630 477.04 RON Gesamtwert des Auftrags/Loses: 2 606 985.36 RON V.2.5)Angaben zur Vergabe von Unteraufträgen Abschnitt VI: Weitere Angaben VI.3)Zusätzliche Angaben: 1.Comisia de evaluare are dreptul de a solicita completari/clarificari la ofertele depuse. 2.In cazul in care exista oferte pe loc 1 ce prezinta pret egal, se va solicita reofertare in SEAP in vederea departajarii ofertelor. In cazul in care exista oferte clasate pe loc 2 sau loc 3 ce prezinta pret egal (avand in vedere ca numarul maxim al operatorilor economici cu care se va incheia acordul cadru este de 3(trei), departajarea se va face pana la nivelul ofertei clasate pe locul I, respectiv locul II fara a schimba clasamentul initial. 3.Contractele subsecvente se vor încheia in functie de necesitati si de bugetul alocat, cu operatorul clasat pe locul I. Autoritatea contractanta va continua procedura de atribuire, chiar daca va exista doar un singur operator economic cu oferta admisibila pe lot, si va incheia acordul cadru doar cu acel operator economic. 4.In cazul in care operatorii economici semnatari ai acordului-cadru nu isi onoreaza obligatiile contractuale, autoritatea contractanta are dreptul de a rezilia unilateral acordul-cadru. 5.In cazul in care operatorul economic semnatar al unui contract subsecvent la acordul-cadru nu isi onoreaza obligatiile contractuale, autoritatea contractanta are dreptul de a incheia contract subsecvent la acordul-cadru, cu operatorul economic clasat pe urmatorul loc, dupa ce, in prealabil acel operator economic a fost consultat. 6.Ofertantul îsi asuma raspunderea exclusiva pentru legalitatea si autenticitatea tuturor documentelor prezentate în original si/sau copie în vederea participarii la procedura. Analizarea documentelor prezentate de ofertanti de catre comisia de evaluare nu angajeaza din partea acesteia nici o raspundere sau obligatie fata de acceptarea acestora ca fiind autentice sau legale si nu înlatura raspunderea exclusiva a ofertantului sub acest aspect. 7.Caietul de sarcini face parte integranta din documentaia de atribuire si constituie ansamblul cerinelor pe baza crora se elaboreaz de ctre fiecare ofertant propunerea tehnica. 8.În cazul în care ofertantul declarat castigator nu îsi onoreaza comenzile, în termenul stabilit prin contractul subsecvent, autoritatea contractanta are dreptul de a rezilia total sau partial contractul de furnizare pentru produsele care fac obiectul acestuia si vom intocmi, conform art. 166 din HG395/2016, documentul constatator pe care il vom publica in SEAP, prin care vom mentiona ca nu si-a indeplinit obligatiile contractuale fata de unitatea noastra, iar pe viitor, in situatia neindeplinirii obligatiilor contractuale, excluderea dintr-o procedura pentru atribuirea unui contract de achizitie publica. 9.Cerintele tehnice definite la nivelul anuntului de participare, caietului de sarcini sau altor documente complementare, prin trimiterea standardelor, la un anumit producator, la marci, brevete, tipuri, la o origine sau la o productie/metoda specifica de fabricatie/prestare/executie, vor fi intelese ca fiind insotite de mentiunea sau echivalent. VI.4)Rechtsbehelfsverfahren/Nachprüfungsverfahren VI.4.1)Zuständige Stelle für Rechtsbehelfs-/Nachprüfungsverfahren Offizielle Bezeichnung: Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor Postanschrift: Str. Stavropoleos nr. 6, sector 3 Ort: Bucuresti Postleitzahl: 030084 Land: Rumänien Fax: +40 213104642 / +40 218900745 Internet-Adresse: [12]http://www.cnsc.ro VI.5)Tag der Absendung dieser Bekanntmachung: 28/12/2022 References 6. mailto:scjo.achizitii@yahoo.com?subject=TED 7. http://www.spitaluljudetean-oradea.ro/web/ 8. http://www.e-licitatie.ro/ 9. https://ted.europa.eu/udl?uri=TED:NOTICE:577683-2022:TEXT:DE:HTML 10. mailto:bucuresti@hagleitner.ro?subject=TED 11. http://www.hagleitner.com/ro 12. http://www.cnsc.ro/ -------------------------------------------------------------------------------- Database Operation & Alert Service (icc-hofmann) for: The Office for Official Publications of the European Communities The Federal Office of Foreign Trade Information Phone: +49 6082-910101, Fax: +49 6082-910200, URL: http://www.icc-hofmann.de