Ausschreibungen und Aufträge: Tragbare Computer - RO-Constana Tragbare Computer Tischcomputer Dokument Nr...: 1301-2023 (ID: 2023010216125717071) Veröffentlicht: 02.01.2023 * RO-Constana: Tragbare Computer 2023/S 1/2023 1301 Bekanntmachung vergebener Aufträge Ergebnisse des Vergabeverfahrens Lieferauftrag Rechtsgrundlage: Richtlinie 2014/24/EU Abschnitt I: Öffentlicher Auftraggeber I.1)Name und Adressen Offizielle Bezeichnung: UNIVERSITATEA OVIDIUS CONSTANTA Nationale Identifikationsnummer: 4301332 Postanschrift: Strada: Mamaia, nr. 124 Ort: Constanta NUTS-Code: RO223 Constana Postleitzahl: 900527 Land: Rumänien Kontaktstelle(n): Luiza Ana Fratila E-Mail: [8]achizitii@univ-ovidius.ro Telefon: +40 241606401 Fax: +40 0241606410 Internet-Adresse(n): Hauptadresse: [9]www.univ-ovidius.ro Adresse des Beschafferprofils: [10]www.e-licitatie.ro I.4)Art des öffentlichen Auftraggebers Andere: INSTITUTIE DE INVATAMANT I.5)Haupttätigkeit(en) Bildung Abschnitt II: Gegenstand II.1)Umfang der Beschaffung II.1.1)Bezeichnung des Auftrags: Echipamente IT LOT1 Calculatoare Laptop, LOT 2 Calculatoare AiO, LOT 3 Calculatoare Desktop Referenznummer der Bekanntmachung: PAAAPD 1357063 II.1.2)CPV-Code Hauptteil 30213100 Tragbare Computer II.1.3)Art des Auftrags Lieferauftrag II.1.4)Kurze Beschreibung: Conform specificatiilor caietului de sarcini, Universitatea Ovidius din Constanta intentioneaza sa achiziioneze calculatoare de tip laptop, All in One i desktop, acestea fiind necesare desfurrii în condiii optime a activitii personalului din cadrul Universitatii Ovidius din Constanta. Achizitia se va realiza astfel: LOT 1 - Calculatoare Laptop 135 buc LOT 2 - Calculatoare AiO 62 buc LOT 3 - Calculatoare Desktop 47 buc II.1.6)Angaben zu den Losen Aufteilung des Auftrags in Lose: ja II.1.7)Gesamtwert der Beschaffung (ohne MwSt.) Wert ohne MwSt.: 916 045.00 RON II.2)Beschreibung II.2.1)Bezeichnung des Auftrags: CALCULATOARE LAPTOP Los-Nr.: 1 II.2.2)Weitere(r) CPV-Code(s) 30213100 Tragbare Computer II.2.3)Erfüllungsort NUTS-Code: RO223 Constana Hauptort der Ausführung: Universitatea Ovidius din Constanta Bld Mamaia nr 124 II.2.4)Beschreibung der Beschaffung: Conform specificatiilor caietului de sarcini, Universitatea Ovidius din Constanta intentioneaza sa achiziioneze calculatoare de tip laptop, All in One i desktop, acestea fiind necesare desfurrii în condiii optime a activitii personalului din cadrul Universitatii Ovidius din Constanta. Lot 1 Calculatoare Laptop 135 buc II.2.5)Zuschlagskriterien Qualitätskriterium - Name: Garantia produsului / Gewichtung: 20 Preis - Gewichtung: 80 II.2.11)Angaben zu Optionen Optionen: nein II.2.13)Angaben zu Mitteln der Europäischen Union Der Auftrag steht in Verbindung mit einem Vorhaben und/oder Programm, das aus Mitteln der EU finanziert wird: nein II.2.14)Zusätzliche Angaben Numar zile pana la care se pot solicita clarificari inainte de data limita de depunere a ofertelor/candidaturilor 20 zile. Autoritatea contractanta va raspunde solicitarilor de clarificari in a 11 zi inainte de data limita de depunere a ofertelor. II.2)Beschreibung II.2.1)Bezeichnung des Auftrags: CALCULATOARE AiO Los-Nr.: 2 II.2.2)Weitere(r) CPV-Code(s) 30213300 Tischcomputer II.2.3)Erfüllungsort NUTS-Code: RO223 Constana Hauptort der Ausführung: Universitatea Ovidius din Constanta Bld Mamaia nr 124 II.2.4)Beschreibung der Beschaffung: Conform specificatiilor caietului de sarcini, Universitatea Ovidius din Constanta intentioneaza sa achiziioneze calculatoare de tip laptop, All in One i desktop, acestea fiind necesare desfurrii în condiii optime a activitii personalului din cadrul Universitatii Ovidius din Constanta. LOT 2 - Calculatoare AiO 62 buc II.2.5)Zuschlagskriterien Qualitätskriterium - Name: Garantia produsului / Gewichtung: 20 Preis - Gewichtung: 80 II.2.11)Angaben zu Optionen Optionen: nein II.2.13)Angaben zu Mitteln der Europäischen Union Der Auftrag steht in Verbindung mit einem Vorhaben und/oder Programm, das aus Mitteln der EU finanziert wird: nein II.2.14)Zusätzliche Angaben Numar zile pana la care se pot solicita clarificari inainte de data limita de depunere a ofertelor/candidaturilor 20 zile. Autoritatea contractanta va raspunde solicitarilor de clarificari in a 11 zi inainte de data limita de depunere a ofertelor. II.2)Beschreibung II.2.1)Bezeichnung des Auftrags: CALCULATOARE DESKTOP Los-Nr.: 3 II.2.2)Weitere(r) CPV-Code(s) 30213300 Tischcomputer II.2.3)Erfüllungsort NUTS-Code: RO223 Constana Hauptort der Ausführung: Universitatea Ovidius din Constanta Bld Mamaia nr 124 II.2.4)Beschreibung der Beschaffung: Conform specificatiilor caietului de sarcini, Universitatea Ovidius din Constanta intentioneaza sa achiziioneze calculatoare de tip laptop, All in One i desktop, acestea fiind necesare desfurrii în condiii optime a activitii personalului din cadrul Universitatii Ovidius din Constanta. LOT 3 - Calculatoare Desktop 47 buc II.2.5)Zuschlagskriterien Qualitätskriterium - Name: Garantia produsului / Gewichtung: 20 Preis - Gewichtung: 80 II.2.11)Angaben zu Optionen Optionen: nein II.2.13)Angaben zu Mitteln der Europäischen Union Der Auftrag steht in Verbindung mit einem Vorhaben und/oder Programm, das aus Mitteln der EU finanziert wird: nein II.2.14)Zusätzliche Angaben Numar zile pana la care se pot solicita clarificari inainte de data limita de depunere a ofertelor/candidaturilor 20 zile. Autoritatea contractanta va raspunde solicitarilor de clarificari in a 11 zi inainte de data limita de depunere a ofertelor. Abschnitt IV: Verfahren IV.1)Beschreibung IV.1.1)Verfahrensart Offenes Verfahren IV.1.3)Angaben zur Rahmenvereinbarung oder zum dynamischen Beschaffungssystem IV.1.8)Angaben zum Beschaffungsübereinkommen (GPA) Der Auftrag fällt unter das Beschaffungsübereinkommen: nein IV.2)Verwaltungsangaben IV.2.1)Frühere Bekanntmachung zu diesem Verfahren Bekanntmachungsnummer im ABl.: [11]2022/S 184-518227 IV.2.8)Angaben zur Beendigung des dynamischen Beschaffungssystems IV.2.9)Angaben zur Beendigung des Aufrufs zum Wettbewerb in Form einer Vorinformation Abschnitt V: Auftragsvergabe Los-Nr.: 3 Ein Auftrag/Los wurde vergeben: nein V.1)Information über die Nichtvergabe Der Auftrag/Das Los wird nicht vergeben Es sind keine Angebote oder Teilnahmeanträge eingegangen oder es wurden alle abgelehnt Abschnitt V: Auftragsvergabe Auftrags-Nr.: 86 Los-Nr.: 2 Bezeichnung des Auftrags: Contract furnizare Echipamente IT Lot 1 Calculatoare Laptop, Lot 2 Calculatoare AiO, Lot 3 Calculatoare Desktop - Lot 2 Calculatoare AiO Ein Auftrag/Los wurde vergeben: ja V.2)Auftragsvergabe V.2.1)Tag des Vertragsabschlusses: 25/11/2022 V.2.2)Angaben zu den Angeboten Anzahl der eingegangenen Angebote: 1 Anzahl der eingegangenen Angebote von KMU: 1 Anzahl der eingegangenen Angebote von Bietern aus anderen EU-Mitgliedstaaten: 0 Anzahl der eingegangenen Angebote von Bietern aus Nicht-EU-Mitgliedstaaten: 0 Anzahl der elektronisch eingegangenen Angebote: 1 Der Auftrag wurde an einen Zusammenschluss aus Wirtschaftsteilnehmern vergeben: nein V.2.3)Name und Anschrift des Wirtschaftsteilnehmers, zu dessen Gunsten der Zuschlag erteilt wurde Offizielle Bezeichnung: UNION CO Nationale Identifikationsnummer: RO 16591086 Postanschrift: Strada Miron Costin, Nr. 12A Ort: Cluj-Napoca NUTS-Code: RO113 Cluj Postleitzahl: 400552 Land: Rumänien E-Mail: [12]office@unionco.ro Telefon: +40 264592246 Fax: +40 264592246 Internet-Adresse: [13]www.unionco.ro Der Auftragnehmer ist ein KMU: ja V.2.4)Angaben zum Wert des Auftrags/Loses (ohne MwSt.) Ursprünglich veranschlagter Gesamtwert des Auftrags/des Loses: 360 540.00 RON Gesamtwert des Auftrags/Loses: 325 500.00 RON V.2.5)Angaben zur Vergabe von Unteraufträgen Abschnitt V: Auftragsvergabe Auftrags-Nr.: 92 Los-Nr.: 1 Bezeichnung des Auftrags: Contract furnizare Echipamente IT Lot 1 Calculatoare Laptop, Lot 2 Calculatoare AiO, Lot 3 Calculatoare Desktop - Lot 1 Calculatoare Laptop Ein Auftrag/Los wurde vergeben: ja V.2)Auftragsvergabe V.2.1)Tag des Vertragsabschlusses: 20/12/2022 V.2.2)Angaben zu den Angeboten Anzahl der eingegangenen Angebote: 4 Anzahl der eingegangenen Angebote von KMU: 4 Anzahl der eingegangenen Angebote von Bietern aus anderen EU-Mitgliedstaaten: 0 Anzahl der eingegangenen Angebote von Bietern aus Nicht-EU-Mitgliedstaaten: 0 Anzahl der elektronisch eingegangenen Angebote: 4 Der Auftrag wurde an einen Zusammenschluss aus Wirtschaftsteilnehmern vergeben: nein V.2.3)Name und Anschrift des Wirtschaftsteilnehmers, zu dessen Gunsten der Zuschlag erteilt wurde Offizielle Bezeichnung: MADD ELECTRONICS GROUP SRL Nationale Identifikationsnummer: 14812431 Postanschrift: Strada: MARASESTI, nr. 77, Sector: -, Judet: Cluj, Localitate: Cluj-Napoca, Cod postal: 400055 Ort: Cluj-Napoca NUTS-Code: RO113 Cluj Postleitzahl: 400055 Land: Rumänien E-Mail: [14]B2B@PCMADD.COM Telefon: +40 264433114 Fax: +40 264433114 Internet-Adresse: WWW.PCMADD.COM Der Auftragnehmer ist ein KMU: ja V.2.4)Angaben zum Wert des Auftrags/Loses (ohne MwSt.) Ursprünglich veranschlagter Gesamtwert des Auftrags/des Loses: 651 135.00 RON Gesamtwert des Auftrags/Loses: 590 545.00 RON V.2.5)Angaben zur Vergabe von Unteraufträgen Abschnitt VI: Weitere Angaben VI.3)Zusätzliche Angaben: Solicitrile de clarificri se vor adresa în mod exclusiv în SEAP la seciunea "Întrebri" din cadrul procedurii de atribuire pân la data limit stabilit în anunul de participare, iar rspunsurile la acestea vor fi publicate în SEAP la seciunea "Documentaie i clarificri" din cadrul anunului de participare, autoritatea/entitatea contractant urmând s nu dea curs solicitrilor adresate prin alt modalitate de comunicare decât cea stabilit. Ofertantii au obligatia de a analiza cu atentie Documentatia de Atribuire si sa pregateasca oferta conform tuturor instructiunilor, formularelor, prevederilor contractuale si specificatiile tehnice continute in aceasta Documentatie. Mentionam faptul ca pentru vizualizarea documentatiei de atribuire incarcate in SICAP, operatorii economici, trebuie sa aiba un program necesar vizualizarii fisierelor semnate electronic, acest program fiind disponibil gratuit pe site-urile furnizorilor de semnatura electronica. Un operator economic poate participa la procedura numai daca este inregistrat in SEAP. Corespondenta si toate documentele depuse de operatorii economici vor fi in limba romana, sau insotite de traducere autorizata in limba romana. Documentatia de atribuire se posteaza integral în cadrul anuntului de participare publicat pe site -ul [15]https://sicap-prod.e-licitatie.ro/pub. Solicitarile de clarificari ale potentialilor ofertanti referitoare la coninutul documentaiei de atribuire se vor adresa in mod exclusiv in SEAP la Sectiunea Intrebari din cadrul procedurii de atribuire derulate prin mijloace electronice. Raspunsurile la solicitarile de clarificari se vor posta in termen legal la rubrica de "Documentatii, clarificari si decizii" a anuntului de participare publicat pe site ul [16]https://sicap-prod.e-licitatie.ro/pub. Comisia de evaluare va transmite solicitarile de clarificare privind ofertele depuse, in SEAP la Sectiunea Intrebari. Operatorii economici vor transmite raspunsurile la clarificari si eventualele documente solicitate pe parcursul evaluarii ofertelor prin intermediul SEAP (Sectiunea Intrebari). Mai multi operatori economici au dreptul de a se asocia cu scopul de a depune oferta comuna. Atunci cand un grup de operatori economici depune oferta comuna, capacitatea tehnica si profesionala se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului. Incepand cu data de 08.04.2019 in SEAP este integrat DUAE. Completarea DUAE de operatorii economici care participa la procedura va fi facuta in SICAP in mod direct, dupa autentificare, de catre fiecare participant. Cerintele tehnice definite la nivelul anuntului de participare, caietului de sarcini sau altor documente complementare, prin trimiterea standardelor, la un anumit producator, la marci, brevete, tipuri, la o origine sau la o productie/metoda specifica de fabricatie/prestare/executie, vor fi intelese ca fiind insotite de mentiunea sau echivalent. Numar zile pana la care se pot solicita clarificari inainte de data limita de depunere a ofertelor/candidaturilor 20 zile. Autoritatea contractanta va raspunde solicitarilor de clarificari in a 11 zi inainte de data limita de depunere a ofertelor. VI.4)Rechtsbehelfsverfahren/Nachprüfungsverfahren VI.4.1)Zuständige Stelle für Rechtsbehelfs-/Nachprüfungsverfahren Offizielle Bezeichnung: Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor Postanschrift: Str. Stavropoleos nr. 6, sector 3 Ort: Bucuresti Postleitzahl: 030084 Land: Rumänien E-Mail: [17]office@cnsc.ro Telefon: +40 213104641 Fax: +40 213104642 / +40 218900745 Internet-Adresse: [18]http://www.cnsc.ro VI.5)Tag der Absendung dieser Bekanntmachung: 28/12/2022 References 8. mailto:achizitii@univ-ovidius.ro?subject=TED 9. http://www.univ-ovidius.ro/ 10. http://www.e-licitatie.ro/ 11. https://ted.europa.eu/udl?uri=TED:NOTICE:518227-2022:TEXT:DE:HTML 12. mailto:office@unionco.ro?subject=TED 13. http://www.unionco.ro/ 14. mailto:B2B@PCMADD.COM?subject=TED 15. https://sicap-prod.e-licitatie.ro/pub 16. https://sicap-prod.e-licitatie.ro/pub 17. mailto:office@cnsc.ro?subject=TED 18. http://www.cnsc.ro/ -------------------------------------------------------------------------------- Database Operation & Alert Service (icc-hofmann) for: The Office for Official Publications of the European Communities The Federal Office of Foreign Trade Information Phone: +49 6082-910101, Fax: +49 6082-910200, URL: http://www.icc-hofmann.de