Ausschreibungen und Aufträge: Siegel - RO-Cluj-Napoca Siegel Dokument Nr...: 1093-2023 (ID: 2023010216114016911) Veröffentlicht: 02.01.2023 * RO-Cluj-Napoca: Siegel 2023/S 1/2023 1093 Bekanntmachung vergebener Aufträge Sektoren Ergebnisse des Vergabeverfahrens Lieferauftrag Rechtsgrundlage: Richtlinie 2014/25/EU Abschnitt I: Auftraggeber I.1)Name und Adressen Offizielle Bezeichnung: DISTRIBUIE ENERGIE ELECTRIC ROMANIA S.A. Nationale Identifikationsnummer: RO14476722 Postanschrift: Strada: Mcelaru Ilie, nr. 28A, Sector: -, Judet: Cluj ; PL Brasov, str. Pictor Stefan Luchian , nr.25, bl.33. cam 403, et. 4 Ort: Cluj-Napoca NUTS-Code: RO113 Cluj Postleitzahl: 400380 Land: Rumänien Kontaktstelle(n): Cecilia Mirela Palade E-Mail: [6]cecilia.palade@distributie-energie.ro Telefon: +40 268305598 Fax: +40 0264205998 Internet-Adresse(n): Hauptadresse: [7]www.distributie-energie.ro Adresse des Beschafferprofils: [8]www.e-licitatie.ro I.6)Haupttätigkeit(en) Strom Abschnitt II: Gegenstand II.1)Umfang der Beschaffung II.1.1)Bezeichnung des Auftrags: Sigilii unic identificabile Referenznummer der Bekanntmachung: RO14476722 - P.A. 2022, poz. 115 II.1.2)CPV-Code Hauptteil 35121500 Siegel II.1.3)Art des Auftrags Lieferauftrag II.1.4)Kurze Beschreibung: Achizitie de "Sigilii unic identificabile" conform specificatiilor tehnice. Valoarea minima a acordului cadru 248.640,00 lei; valoarea maxima a acordului cadru 2.486.400,00 lei, fara TVA. Valoarea celui mai mare contract subsecvent nu va depasi: 1.243.200,00 lei Cantitatatile estimate ale acordului cadru sunt de minim: 355.200 buc si maxim 3.552.000 buc. Cantitatea maxima a celui mai mare contract subsecvent este de 1.776.000 buc Se va incheia Acord Cadru cu un operator economic Achiziia de Sigilii unic identificabile , este necesara in scopul asigurarii stocurilor de sigilii pentru lucrarile de implementare SMI in sucursale, asigurarea stocurilor de sigilii pentru activitatile de inlocuire a grupurilor de masura de catre terti, asigurarii stocurilor de sigilii pentru inlocuire contoare scadente la verificare periodica Nota: Numarul de zile pana la care se pot solicita clarificari inainte de data limita de depunere a ofertelor/candidaturilor: 18 zile (inainte de data limita de depunere a ofertelor) Autoritatea contractanta va raspunde in mod clar si complet tuturor solicitarilor de clarificare/informatiilor suplimentare in a 10-a zi inainte de termenul limita stabilit pentru depunerea ofertelor cf. OUG 107/2017 II.1.6)Angaben zu den Losen Aufteilung des Auftrags in Lose: nein II.1.7)Gesamtwert der Beschaffung (ohne MwSt.) (Sind Sie mit der Veröffentlichung einverstanden? ja) Wert ohne MwSt.: 2 415 360.00 RON II.2)Beschreibung II.2.3)Erfüllungsort NUTS-Code: RO113 Cluj Hauptort der Ausführung: Sucursalele DEER II.2.4)Beschreibung der Beschaffung: Sigilii unic identificabile, conform specificatiilor tehnice Valoarea minima a acordului cadru 248.640,00 lei; valoarea maxima a acordului cadru 2.486.400,00 lei, fara TVA. Valoarea celui mai mare contract subsecvent nu va depasi: 1.243.200,00 lei Cantitatatile estimate ale acordului cadru sunt de minim: 355.200 buc si maxim 3.552.000 buc. Cantitatea maxima a celui mai mare contract subsecvent este de 1.776.000 buc II.2.5)Zuschlagskriterien Preis II.2.11)Angaben zu Optionen Optionen: nein II.2.13)Angaben zu Mitteln der Europäischen Union Der Auftrag steht in Verbindung mit einem Vorhaben und/oder Programm, das aus Mitteln der EU finanziert wird: nein II.2.14)Zusätzliche Angaben Abschnitt IV: Verfahren IV.1)Beschreibung IV.1.1)Verfahrensart Offenes Verfahren IV.1.3)Angaben zur Rahmenvereinbarung oder zum dynamischen Beschaffungssystem IV.1.8)Angaben zum Beschaffungsübereinkommen (GPA) Der Auftrag fällt unter das Beschaffungsübereinkommen: nein IV.2)Verwaltungsangaben IV.2.1)Frühere Bekanntmachung zu diesem Verfahren Bekanntmachungsnummer im ABl.: [9]2022/S 175-496727 IV.2.8)Angaben zur Beendigung des dynamischen Beschaffungssystems IV.2.9)Angaben zur Beendigung des Aufrufs zum Wettbewerb in Form einer regelmäßigen nichtverbindlichen Bekanntmachung Abschnitt V: Auftragsvergabe Auftrags-Nr.: DEER_TS/5959/18.11.2022 Bezeichnung des Auftrags: AC Sigilii unic identificabile Ein Auftrag/Los wurde vergeben: ja V.2)Auftragsvergabe V.2.1)Tag des Vertragsabschlusses: 28/12/2022 V.2.2)Angaben zu den Angeboten Anzahl der eingegangenen Angebote: 1 Anzahl der eingegangenen Angebote von KMU: 1 Anzahl der eingegangenen Angebote von Bietern aus anderen EU-Mitgliedstaaten: 0 Anzahl der eingegangenen Angebote von Bietern aus Nicht-EU-Mitgliedstaaten: 0 Anzahl der elektronisch eingegangenen Angebote: 1 Der Auftrag wurde an einen Zusammenschluss aus Wirtschaftsteilnehmern vergeben: nein V.2.3)Name und Anschrift des Wirtschaftsteilnehmers, zu dessen Gunsten der Zuschlag erteilt wurde Offizielle Bezeichnung: ALDO SECURITY Nationale Identifikationsnummer: 11547578 Postanschrift: Strada susita, Nr. 5 Ort: Bucuresti NUTS-Code: RO321 Bucureti Postleitzahl: 13275 Land: Rumänien E-Mail: [10]info@aldosecurity.ro Telefon: +40 213263720 Fax: +40 213263721 Internet-Adresse: [11]www.aldosecurity.ro Der Auftragnehmer ist ein KMU: ja V.2.4)Angaben zum Wert des Auftrags/Loses (ohne MwSt.) (Sind Sie mit der Veröffentlichung einverstanden? ja) Ursprünglich veranschlagter Gesamtwert des Auftrags/des Loses: 2 486 400.00 RON Gesamtwert des Auftrags/Loses: 2 415 360.00 RON V.2.5)Angaben zur Vergabe von Unteraufträgen V.2.6)Für Gelegenheitskäufe gezahlter Preis Abschnitt VI: Weitere Angaben VI.3)Zusätzliche Angaben: 1. Durata Acordului-cadru este de 24 luni, impusa de autoritatea contractanta prin documentatia de atribuire din considerente de eficienta a utilizarii fondurilor. Acordul Cadru cu un operator economic, în vigoare la data semnarii lui de catre ambele parti, respectiv ultima data semnatara si înceteaza sa produca efecte în ceea ce priveste obligatiile neonorate de parti, sau în ceea ce priveste obligatiile onorate necorespunzator în perioada de valabilitate a acestuia, la îndeplinirea efectiva a acestora sau recuperarea totala a prejudiciilor, inclusiv pâna la terminarea perioadei de garantie acordata de producator pentru fiecare tip de produs furnizat, contractat. 2. Pentru clauzele modelului de acord cadru/ contract subsecvent se pot depune amendamente odata cu depunerea solicitarilor de clarificari, in timpul acordat pentru depunerea acestora; Amendamentele depuse ulterior datei limita de depunere a solicitarilor de clarificari sau depuse in cadrul ofertei nu vor mai fi luate in considerare; Ca si conditie de acceptare a ofertei, se va prezenta la depunerea ofertei o declaratie de acceptare a contractului sau contractul semnat insusit la varianta finala a acestuia conform clarificarilor; Numarul de zile pana la care se pot depune amendamente inainte de data-limita de depunere a ofertelor: 18. Entitatea contractanta va raspunde in mod clar si complet tuturor amendamentelor in a 10-a zi inainte de data-limita de depunere a ofertelor. Entitatea contractanta va raspunde DOAR la amendamentele adresate pana la termenul-limita sus-mentionat! 3. Solicitarile de clarificari ale potentialilor ofertanti se vor adresa in mod exclusiv in SICAP la Sectiunea Solicitari de clarificari/Intrebari din cadrul procedurii de atribuire derulate prin mijloace electronice iar raspunsurile la acestea vor fi publicate in SICAP, la Sectiunea Lista clarificari, notificari si decizii din cadrul anuntului de participare, entitatea contractanta urmand sa nu dea curs solicitarilor adresate prin alta modalitate de comunicare decat cea stabilita in conformitate cu prevederile art. 78 alin. (1) din Legea nr. 99/2016 pentru comunicarile ulterioare depunerii ofertelor. Comisia de evaluare va transmite solicitarile de clarificare privind ofertele depuse, in SICAP la Sectiunea Solicitari de clarificari/Intrebari. 4. Operatorii economici vor transmite raspunsurile la clarificari si eventualele documente solicitate pe parcursul evaluarii ofertelor prin intermediul SICAP (Sectiunea Solicitari de clarificari/Intrebari),integral in sectiunea corespunzatoare respectivei solicitari, sub forma unuia sau a mai multor documente/fisiere distincte semnate cu semnatura electronica. 5. Informatii privind subcontractantii si asociatii se vor completa in DUAE. 6. In cazul unei asocieri desemnate castigatoare a procedurii, aceasta se va legaliza la notariat pana la semnarea contractului. Cerintele tehnice definite la nivelul anuntului de participare, caietului de sarcini sau altor documente complementare, prin trimiterea standardelor, la un anumit producator, la marci, brevete, tipuri, la o origine sau la o productie/metoda specifica de fabricatie/prestare/executie, vor fi intelese ca fiind insotite de mentiunea sau echivalent. VI.4)Rechtsbehelfsverfahren/Nachprüfungsverfahren VI.4.1)Zuständige Stelle für Rechtsbehelfs-/Nachprüfungsverfahren Offizielle Bezeichnung: Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor Postanschrift: Str. Stavropoleos nr. 6, sector 3 Ort: Bucuresti Postleitzahl: 030084 Land: Rumänien Fax: +40 213104642 / +40 218900745 Internet-Adresse: [12]http://www.cnsc.ro VI.4.4)Stelle, die Auskünfte über die Einlegung von Rechtsbehelfen erteilt Offizielle Bezeichnung: Departament Juridic TS Postanschrift: str. Ilie Macelaru, nr 28A- punct de lucru Brasov: str.Pictor Luchian nr.25 Ort: Cluj-Napoca Postleitzahl: 400512 Land: Rumänien Fax: +40 268305004 Internet-Adresse: [13]www.distributie-energie.ro VI.5)Tag der Absendung dieser Bekanntmachung: 28/12/2022 References 6. mailto:cecilia.palade@distributie-energie.ro?subject=TED 7. http://www.distributie-energie.ro/ 8. http://www.e-licitatie.ro/ 9. https://ted.europa.eu/udl?uri=TED:NOTICE:496727-2022:TEXT:DE:HTML 10. mailto:info@aldosecurity.ro?subject=TED 11. http://www.aldosecurity.ro/ 12. http://www.cnsc.ro/ 13. http://www.distributie-energie.ro/ -------------------------------------------------------------------------------- Database Operation & Alert Service (icc-hofmann) for: The Office for Official Publications of the European Communities The Federal Office of Foreign Trade Information Phone: +49 6082-910101, Fax: +49 6082-910200, URL: http://www.icc-hofmann.de