Ausschreibungen und Aufträge: Bauarbeiten für Wasser- und Abwasserrohrleitungen - RO-Târgovite Bauarbeiten für Wasser- und Abwasserrohrleitungen Bauarbeiten Bau von Pumpstationen Bauarbeiten für Sammelbecken Bau von Trinkwasseraufbereitungsanlagen Technische Planungsleistungen im Tief- und Hochbau Dokument Nr...: 655344-2022 (ID: 2022112509232630776) Veröffentlicht: 25.11.2022 * RO-Târgovite: Bauarbeiten für Wasser- und Abwasserrohrleitungen 2022/S 228/2022 655344 Bekanntmachung vergebener Aufträge Sektoren Ergebnisse des Vergabeverfahrens Bauauftrag Rechtsgrundlage: Richtlinie 2014/25/EU Abschnitt I: Auftraggeber I.1)Name und Adressen Offizielle Bezeichnung: COMPANIA DE APA TARGOVISTE- DAMBOVITA Nationale Identifikationsnummer: RO 10084149 Postanschrift: Strada: Brtianu Constantin Ion, nr. 50 Ort: Targoviste NUTS-Code: RO313 Dâmbovia Postleitzahl: 130055 Land: Rumänien Kontaktstelle(n): Adrian Dumitru E-Mail: [6]achizitii@catd.ro Telefon: +40 245614403 Fax: +40 245611774 Internet-Adresse(n): Hauptadresse: [7]www.catd.ro Adresse des Beschafferprofils: [8]www.e-licitatie.ro I.6)Haupttätigkeit(en) Wasser Abschnitt II: Gegenstand II.1)Umfang der Beschaffung II.1.1)Bezeichnung des Auftrags: DB-CL-05 Surse de ap, staii de tratare, rezervoare, staii de pompare, aduciuni pentru Pucioasa, Fieni, Buciumeni, Moroeni, Pietroia, Glodeni, Malu cu Flori Referenznummer der Bekanntmachung: DB-CL-05 II.1.2)CPV-Code Hauptteil 45231300 Bauarbeiten für Wasser- und Abwasserrohrleitungen II.1.3)Art des Auftrags Bauauftrag II.1.4)Kurze Beschreibung: Proiectare si executie lucrari aferente contractului DB-CL-05 Surse de ap, staii de tratare, rezervoare, staii de pompare, aduciuni pentru Pucioasa, Fieni, Buciumeni, Moroeni, Pietroia, Glodeni, Malu cu Flori, incluzand: A. Comuna Moroeni Obiect 1: Extindere front captare Galma (realizarea a doua foraje si conducte de legatura De 140mm, L=370m); Obiect 2: Reabilitare conducta de aductiune principala SZA Pucioasa - Fieni (De 450mm, L=3.900m); Obiect 3: Conducta de aductiune secundara Moroeni (De 200mm, L=555m); Obiect 4: Gospodarie de ap nou pentru SA Moroeni Pietrosita. B. Comuna Buciumeni Obiect 5: Conducta de aductiune secundara Buciumeni (De 160mm, L=120m); Obiect 6: Extindere gospodariei de apa GA Buciumeni. C. Comuna Glodeni Obiect 7: Conducta de aductiune secundara noua pentru alimentarea rezervoarelor din GA Glodeni (De 140mm, L=10.360m, din care L=5.662m UAT Branesti si L=4.698m UAT Glodeni). D. Comuna Malu cu Flori Obiect 8: Extindere si reabilitare front de captare Malu cu Flori (reabilitare 2 foraje, 1 foraj nou, conducta de legatura noua , L=180m PEID, PE100, RC, PN10 si reabilitare conducta existenta cu o lungime de L=180 m, PEID, PE100, RC, PN10); Obiect 9: Reabilitare conducta de aductiune (PEID RC PN16 PE100, L=3.010 m); Obiect 10: Statie de pompare in comuna Malu cu Flori. In cadrul contractului au fost definite urmatoarele sectoare: - Sector 1. Extindere front captare Galma; - Sector 2. Reabilitare conducta de aductiune principala; - Sector 3.. Conducta de aductiune secundara Moroeni; - Sector 4. Gospodarie noua pentru SA Moroeni-Pietrosita; - Sector 5. Conducta de aductiune secundara Buciumeni; - Sector 6. Extinderea gospodariei de apa GA Buciumeni; - Sector 7. Conducta de aductiune secundara noua pentru alimentarea rezervoarelor din GA Glodeni; - Sector 8. Extindere si reabilitare front de captare Malu cu Flori; - Sector 9. Reabilitare conducta de aductiune; - Sector 10. Statie de pompare in comuna Malu cu Flori Contractul include: a) Elaborare Proiect Tehnic in conformitate cu legislatia nationala, incluzand toate documentele necesare (memorii, desene, calcule etc.) si orice documentatie necesara pentru obtinerea autorizatiei de constructie; b) Elaborarea documentatiei necesare obtinerii autorizatiilor si avizelor necesare executiei; c) Lucrari de constructie; d) Furnizare si montaj utilaje si echipamente tehnologice; e) Testare si punere in functiune; f) Remedierea eventualelor defecte aparute in Perioada de Garantie. Durata de proiectare a lucrarilor (inclusiv obtinerea Autorizatiei de Construire) este de 6 luni. Durata de executie a lucrarilor si punere in functiune a instalatiilor este de 16 luni. Perioada de Garantie este de 36 luni. NOTE: 1. Numarul de zile pân la care Operatorii economici interesati pot solicita clarificari inainte de data limita de depunere a ofertelor / candidaturilor este de 19 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor. 2. Termene-limit pân la care entitatea contractant va rspunde solicitrilor de clarificare/informaii suplimentare: 11 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor. II.1.6)Angaben zu den Losen Aufteilung des Auftrags in Lose: nein II.1.7)Gesamtwert der Beschaffung (ohne MwSt.) (Sind Sie mit der Veröffentlichung einverstanden? ja) Wert ohne MwSt.: 18 586 956.60 RON II.2)Beschreibung II.2.2)Weitere(r) CPV-Code(s) 45000000 Bauarbeiten 45232152 Bau von Pumpstationen 45247270 Bauarbeiten für Sammelbecken 45252126 Bau von Trinkwasseraufbereitungsanlagen 71322000 Technische Planungsleistungen im Tief- und Hochbau II.2.3)Erfüllungsort NUTS-Code: RO313 Dâmbovia Hauptort der Ausführung: UAT Buciumeni, Moroeni, Pietroia, Brneti, Glodeni, Malu cu Flori - Judeul Dâmbovia II.2.4)Beschreibung der Beschaffung: II.2.4 Descrierea achizitiei publice Proiectare si executie lucrari aferente contractului DB-CL-05 Surse de ap, staii de tratare, rezervoare, staii de pompare, aduciuni pentru Pucioasa, Fieni, Buciumeni, Moroeni, Pietroia, Glodeni, Malu cu Flori. Durata de proiectare i executie a lucrarilor si punere in functiune a instalatiilor este de 22 luni. Perioada de Garantie este de 36 luni. Valoarea estimat a contractului include Sume Provizionate în valoare total de 285.516 lei, pentru racordarea obiectivelor la reelele de electricitate. Valoarea estimata a contractului nu include sumele reprezentand "cheltuieli diverse si neprevazute". II.2.5)Zuschlagskriterien Qualitätskriterium - Name: 3. Metodologia de implementare a contractului, planificarea activitilor, resursele alocate / Gewichtung: 20 Qualitätskriterium - Name: 2.Costul operaional anual maxim garantat (pentru Front de captare Galma, gospodarie de apa Buciumeni, front de captare Malu cu Flori, statie de pompare Malu cu Flori) / Gewichtung: 30 Kostenkriterium - Name: Pretul ofertei / Gewichtung: 50 II.2.11)Angaben zu Optionen Optionen: nein II.2.13)Angaben zu Mitteln der Europäischen Union Der Auftrag steht in Verbindung mit einem Vorhaben und/oder Programm, das aus Mitteln der EU finanziert wird: ja Projektnummer oder -referenz: Program Operational Infrastructura Mare 2014-2020 II.2.14)Zusätzliche Angaben POIM 2014-2020, Axa prioritara 3. Tipul de finantare: Fondul de Coeziune in cadrul Programului Operational Infrastructura Mare, bugetul de Stat, bugetele locale, contributie proprie Abschnitt IV: Verfahren IV.1)Beschreibung IV.1.1)Verfahrensart Offenes Verfahren IV.1.3)Angaben zur Rahmenvereinbarung oder zum dynamischen Beschaffungssystem IV.1.8)Angaben zum Beschaffungsübereinkommen (GPA) Der Auftrag fällt unter das Beschaffungsübereinkommen: nein IV.2)Verwaltungsangaben IV.2.1)Frühere Bekanntmachung zu diesem Verfahren Bekanntmachungsnummer im ABl.: [9]2021/S 220-580399 IV.2.8)Angaben zur Beendigung des dynamischen Beschaffungssystems IV.2.9)Angaben zur Beendigung des Aufrufs zum Wettbewerb in Form einer regelmäßigen nichtverbindlichen Bekanntmachung Abschnitt V: Auftragsvergabe Auftrags-Nr.: 34142/3189POIM Bezeichnung des Auftrags: DB-CL-05 Surse de ap, staii de tratare, rezervoare, staii de pompare, aduciuni pentru Pucioasa, Fieni, Buciumeni, Moroeni, Pietroia, Glodeni, Malu cu Flori Ein Auftrag/Los wurde vergeben: ja V.2)Auftragsvergabe V.2.1)Tag des Vertragsabschlusses: 16/11/2022 V.2.2)Angaben zu den Angeboten Anzahl der eingegangenen Angebote: 4 Anzahl der eingegangenen Angebote von KMU: 4 Anzahl der eingegangenen Angebote von Bietern aus anderen EU-Mitgliedstaaten: 0 Anzahl der eingegangenen Angebote von Bietern aus Nicht-EU-Mitgliedstaaten: 0 Anzahl der elektronisch eingegangenen Angebote: 4 Der Auftrag wurde an einen Zusammenschluss aus Wirtschaftsteilnehmern vergeben: ja V.2.3)Name und Anschrift des Wirtschaftsteilnehmers, zu dessen Gunsten der Zuschlag erteilt wurde Offizielle Bezeichnung: MARISTAR COM Nationale Identifikationsnummer: 22579117 Postanschrift: Strada Aleea Terra corp C7, Nr. 8 Ort: Titu NUTS-Code: RO313 Dâmbovia Land: Rumänien E-Mail: [10]tehnic@maristar.ro Telefon: +40 213109773 Internet-Adresse: [11]www.maristar.ro Der Auftragnehmer ist ein KMU: ja V.2.3)Name und Anschrift des Wirtschaftsteilnehmers, zu dessen Gunsten der Zuschlag erteilt wurde Offizielle Bezeichnung: TERRA SOLUTION SERVICES Nationale Identifikationsnummer: RO 25824571 Postanschrift: Strada Boghiu Constantin, serg., Nr. 12B, Sector: 1 Ort: Bucuresti NUTS-Code: RO321 Bucureti Postleitzahl: 014383 Land: Rumänien E-Mail: [12]roxana.stirbu@terrasolutions.ro Telefon: +40 311056738 Der Auftragnehmer ist ein KMU: ja V.2.3)Name und Anschrift des Wirtschaftsteilnehmers, zu dessen Gunsten der Zuschlag erteilt wurde Offizielle Bezeichnung: MONTIN Nationale Identifikationsnummer: RO 1343422 Postanschrift: Strada Poligonului, Nr. 3 Ort: Ploiesti NUTS-Code: RO316 Prahova Postleitzahl: 100070 Land: Rumänien E-Mail: [13]montinsecretariat@gmail.com Telefon: +40 24453249 Fax: +40 244567799 Der Auftragnehmer ist ein KMU: ja V.2.3)Name und Anschrift des Wirtschaftsteilnehmers, zu dessen Gunsten der Zuschlag erteilt wurde Offizielle Bezeichnung: Salonix International Nationale Identifikationsnummer: 35382566 Postanschrift: Strada Astra, Nr. 11 Ort: Brasov NUTS-Code: RO122 Braov Postleitzahl: 500308 Land: Rumänien E-Mail: [14]valeriu.butanu@salonix.com Telefon: +40 730806813 Internet-Adresse: [15]www.salonix.com Der Auftragnehmer ist ein KMU: ja V.2.4)Angaben zum Wert des Auftrags/Loses (ohne MwSt.) (Sind Sie mit der Veröffentlichung einverstanden? ja) Ursprünglich veranschlagter Gesamtwert des Auftrags/des Loses: 18 909 267.00 RON Gesamtwert des Auftrags/Loses: 18 586 956.60 RON V.2.5)Angaben zur Vergabe von Unteraufträgen Es können Unteraufträge vergeben werden Wert oder Anteil des Auftrags, der an Dritte vergeben werden soll Wert ohne MwSt.: 44 814 962.79 RON Kurze Beschreibung des Anteils des an Unterauftragnehmer vergebenen Auftrags: - Sistem antiefractie V.2.6)Für Gelegenheitskäufe gezahlter Preis Abschnitt VI: Weitere Angaben VI.3)Zusätzliche Angaben: 1. Orice referire din cuprinsul prezentei documentatii de atribuire (inclusiv caietul de sarcini), prin care se indica o anumita origine, sursa, productie, un procedeu special, standarde specifice, o marca de fabricatie sau de comert, un brevet de inventie si/sau o licenta de fabricatie, o autorizatie/certificare/atestare, se va citi si interpreta ca fiind insotita de mentiunea sau echivalent. 2. Operatorii economici au obligatia de a transmite oferta numai in format electronic pana la data si ora limit de depunere a ofertelor, semnate cu semnatura electronica. Numai operatorii inscrisi in SEAP pot depune oferta. Solicitarile de clarificari si raspunsurile la solicitari se transmit in SEAP cu semnatura electronica. Entitatea contractanta poate solicita ofertantilor pe durata desfasurarii procedurii sa depuna toate sau o parte din documentele justificative ca dovada a informatiilor cuprinse în DUAE, conform art. 205 alin. 1) din Legea nr.99/2016. 3. Rspunsurile la DUAE ale operatorilor economici care particip la procedur vor fi completate în SEAP în mod direct, dup autentificare, de ctre fiecare participant. În cazul în care ofertantul este o asociere de operatori economici sau are subcontractani sau teri susintori, fiecare operator economic se va autentifica în sistem i va accesa procedura de atribuire, în vederea completrii DUAE în calitatea în care particip la respectiva procedur (asociat, subcontractant, ter susintor). Este necesar ca toi cei care trebuie s rspund la DUAE s fie înregistrai ca utilizatori ai sistemului. La procedura de atribuire se înscrie i depune ofert unul dintre membrii asocierii sau operatorul economic care particip cu ofert individual iar ceilali participani completeaz direct în sistem doar DUAE i nu pot modifica oferta. În vederea evalurii rspunsurilor DUAE ale operatorilor economici, entitatea contractanta va vizualiza direct în SEAP ceea ce a completat fiecare participant. Detalii cu privire la completarea DUAE sunt disponibile, dup autentificarea în sistem, în seciunea Informaii DUAE Ghid de completare DUAE. 4. Solicitarile de clarificari ale potentialilor ofertanti se vor adresa in mod exclusiv in SEAP la Sectiunea Intrebari din cadrul procedurii de atribuire derulate prin mijloace electronice, iar raspunsurile la acestea vor fi publicate in SEAP, la Sectiunea Documentatie si Clarificari din cadrul anuntului de participare. Entitatea contractanta nu va da curs solicitarilor de clarificare adresate prin alte modalitati de comunicare. Pentru transmiterea solicitarilor de clarificare in legatura cu Documentatia de atribuire, operatorii economici trebuie sa se inregistreze in SEAP (e-licitatie.ro): - ca operator economic; - ca participant la procedura de atribuire. 5. Se recomanda ofertantilor sa inspecteze locatia proiectului si imprejurimile, pentru a evalua, pe propria raspundere, cheltuiala si risc, datele necesare pentru a pregati oferta. Entitatea contractanta va organiza, pentru toi operatorii economici interesai s participe la procedur, vizitarea amplasamentelor în care vor fi executate lucrrile ce fac obiectul contractului, iar datele intalnirilor vor fi anuntate in SEAP. Participantii la vizita amplasamentelor isi vor asigura mijloacele de transport in vederea efectuarii vizitei. 6. Pentru comunicarile ulterioare depunerii ofertelor: Comisia de evaluare va transmite solicitarile de clarificare in legatura cu oferta prin utilizarea facilitatilor tehnice disponibile in SEAP (Sectiunea Intrebari), un termen de raspuns, de regula de cel mult trei zile lucratoare. Operatorii economici vor transmite raspunsurile / clarificarile si eventualele documente solicitate pe parcursul evaluarii ofertelor prin intermediul SEAP (Sectiunea Intrebari), integral in sectiunea corespunzatoare respectivei solicitari, sub forma unuia sau a mai multor documente/fisiere distincte semnate cu semnatura electronica. 7. Pentru demonstrarea îndeplinirii criteriilor de calificare prevazute în Fisa de Date a achizitiei, ofertantul are dreptul si obligatia de a prezenta initial doar documentul unic european (DUAE). Prin acest document se confirma ca sunt indeplinite cerintele de calificare astfel cum au fost solicitate în documentatia de atribuire. Se vor completa ulterior documentele dupa cum urmeaza: - ofertantul are obligatia de a prezenta/completa certificatele/documentele edificatoare care probeaza/confirma îndeplinirea cerintelor de calificare atunci când primeste din partea entitatii contractante o solicitare în acest sens, în termenul prevazut în respectiva solicitare. Acest termen nu va fi mai mic de 3 zile lucratoare. În cazul unei oferte comune, situatia personala si capacitatea de exercitare a activitii profesionale trebuie dovedite pentru fiecare dintre asociati în parte, iar cerintele privind situatia economico-financiara si capacitatea tehnica si/sau profesionala vor fi îndeplinite cumulativ. 8. Limba de redactare a ofertei - Român. Toate certificatele si documentele emise in alta limba decat romana vor fi insotite de traducerea autorizata a acestora in limba romana. 9. Oferta câtigtoare este oferta clasat pe primul loc (punctajul cel mai mare). Dac dou sau mai multe oferte clasate pe primul loc obin acelai punctaj, Entitatea Contractant va desemna câtigtor pe acel ofertant care a prezentat preul cel mai sczut. Dac exist dou sau mai multe oferte care prezint acelai pre minim, Entitatea Contractant va desemna câtigtor pe ofertantul care a prezentat cel mai mic cost operaional anual maxim garantat. Dac punctajele sunt în continuare egale, Entitatea Contractant va solicita ofertanilor respectivi o nou propunere financiar, iar contractul va fi atribuit ofertantului a crui nou propunere financiar are preul cel mai sczut i care obine cel mai mare punctaj total. VI.4)Rechtsbehelfsverfahren/Nachprüfungsverfahren VI.4.1)Zuständige Stelle für Rechtsbehelfs-/Nachprüfungsverfahren Offizielle Bezeichnung: Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor Postanschrift: Str. Stavropoleos nr. 6, sector 3 Ort: Bucuresti Postleitzahl: 030084 Land: Rumänien E-Mail: [16]office@cnsc.ro Telefon: +40 213104641 Fax: +40 213104642 / +40 218900745 Internet-Adresse: [17]http://www.cnsc.ro VI.4.4)Stelle, die Auskünfte über die Einlegung von Rechtsbehelfen erteilt Offizielle Bezeichnung: SC Compania de Apa Targoviste-Dambovita SA - Serviciul Juridic Postanschrift: Bd. I.C. Brtianu nr. 50 Ort: Targoviste Postleitzahl: 130055 Land: Rumänien E-Mail: [18]secretariat@catd.ro Telefon: +40 245614403 Fax: +40 245611774 Internet-Adresse: [19]www.catd.ro VI.5)Tag der Absendung dieser Bekanntmachung: 22/11/2022 References 6. mailto:achizitii@catd.ro?subject=TED 7. http://www.catd.ro/ 8. http://www.e-licitatie.ro/ 9. https://ted.europa.eu/udl?uri=TED:NOTICE:580399-2021:TEXT:DE:HTML 10. mailto:tehnic@maristar.ro?subject=TED 11. http://www.maristar.ro/ 12. mailto:roxana.stirbu@terrasolutions.ro?subject=TED 13. mailto:montinsecretariat@gmail.com?subject=TED 14. mailto:valeriu.butanu@salonix.com?subject=TED 15. http://www.salonix.com/ 16. mailto:office@cnsc.ro?subject=TED 17. http://www.cnsc.ro/ 18. mailto:secretariat@catd.ro?subject=TED 19. http://www.catd.ro/ -------------------------------------------------------------------------------- Database Operation & Alert Service (icc-hofmann) for: The Office for Official Publications of the European Communities The Federal Office of Foreign Trade Information Phone: +49 6082-910101, Fax: +49 6082-910200, URL: http://www.icc-hofmann.de