Ausschreibung: Kranwagen und Muldenkipper - HR-Koprivnica Kranwagen und Muldenkipper Verdichtungsgeräte Planierraupen Mahlmaschinen Straßenkehrmaschinen Dokument Nr...: 655151-2022 (ID: 2022112509220630527) Veröffentlicht: 25.11.2022 * HR-Koprivnica: Kranwagen und Muldenkipper 2022/S 228/2022 655151 Auftragsbekanntmachung Lieferauftrag Rechtsgrundlage: Richtlinie 2014/24/EU Abschnitt I: Öffentlicher Auftraggeber I.1)Name und Adressen Offizielle Bezeichnung: PIKORNICA D.O.O. Nationale Identifikationsnummer: 47917187348 Postanschrift: Trg bana Josipa Jelaia 7 Ort: KOPRIVNICA NUTS-Code: HR063 Koprivniko-krievaka upanija Postleitzahl: 48000 Land: Kroatien Kontaktstelle(n): Nikola Martinaga E-Mail: [6]info@rcgo-piskornica.hr Telefon: +385 48220247 Fax: +385 48220247 Internet-Adresse(n): Hauptadresse: [7]https://www.rcgo-piskornica.hr/ Adresse des Beschafferprofils: [8]https://www.rcgo-piskornica.hr/ I.3)Kommunikation Die Auftragsunterlagen stehen für einen uneingeschränkten und vollständigen direkten Zugang gebührenfrei zur Verfügung unter: [9]https://eojn.nn.hr/SPIN/application/ipn/DocumentManagement/DokumentP odaciFrm.aspx?OznakaDokumenta=2022/S+0F2-0046304 Weitere Auskünfte erteilen/erteilt die oben genannten Kontaktstellen Angebote oder Teilnahmeanträge sind einzureichen elektronisch via: [10]https://eojn.nn.hr/Oglasnik I.4)Art des öffentlichen Auftraggebers Einrichtung des öffentlichen Rechts I.5)Haupttätigkeit(en) Umwelt Abschnitt II: Gegenstand II.1)Umfang der Beschaffung II.1.1)Bezeichnung des Auftrags: NABAVA MOBILNE OPREME Referenznummer der Bekanntmachung: ROVV01/2022-RCGO II.1.2)CPV-Code Hauptteil 34142000 Kranwagen und Muldenkipper II.1.3)Art des Auftrags Lieferauftrag II.1.4)Kurze Beschreibung: Predmet ovog postupka javne nabave je nabava mobilne opreme, po grupama. Detaljne specifikacije za svaku grupu predmeta nabave nalaze se u obrascu Tehnike specifikacije koji je sastavni dio Knjige 1 dokumentacije o nabavi, kao i u Knjizi 3 (Trokovnik). Ponuditelj je obvezan Naruitelju ponuditi iskljuivo tehnoloki novu i nekoritenu opremu. II.1.5)Geschätzter Gesamtwert Wert ohne MwSt.: 17 822 000.00 HRK II.1.6)Angaben zu den Losen Aufteilung des Auftrags in Lose: ja Angebote sind möglich für alle Lose II.2)Beschreibung II.2.1)Bezeichnung des Auftrags: Grupa 1 Los-Nr.: 1 II.2.2)Weitere(r) CPV-Code(s) 34142000 Kranwagen und Muldenkipper II.2.3)Erfüllungsort NUTS-Code: HR063 Koprivniko-krievaka upanija Hauptort der Ausführung: Odabrani Ponuditelj isporuuje predmet nabave na paritetu DDP na adresi Naruitelja koja je definirana u poglavlju Podaci o naruitelju ove Dokumentacije o nabavi. II.2.4)Beschreibung der Beschaffung: Predmet ovog postupka javne nabave je nabava mobilne opreme.Detaljne specifikacije za svaku grupu predmeta nabave nalaze se u obrascu Tehnike specifikacije koji je sastavni dio Knjige 1 dokumentacije o nabavi, kao i u Knjizi 3 (Trokovnik). Sukladno Uredbi Komisije (EZ) br. 213/2008 o Jedinstvenom rjeniku javne nabave (CPV), CPV oznake predmeta nabave: 34142000-4 Kamioni dizalice i samoistovarni kamioni 44613800-8 Kontejneri za otpadni materijal 34134000-5 Kamioni s otvorenim sandukom i kamioni-kiperi II.2.5)Zuschlagskriterien Die nachstehenden Kriterien Qualitätskriterium - Name: Jamstveni rok / Gewichtung: 30 Preis - Gewichtung: 70 II.2.6)Geschätzter Wert Wert ohne MwSt.: 9 690 000.00 HRK II.2.7)Laufzeit des Vertrags, der Rahmenvereinbarung oder des dynamischen Beschaffungssystems Beginn: 01/01/2023 Ende: 30/11/2023 Dieser Auftrag kann verlängert werden: nein II.2.10)Angaben über Varianten/Alternativangebote Varianten/Alternativangebote sind zulässig: nein II.2.11)Angaben zu Optionen Optionen: nein II.2.13)Angaben zu Mitteln der Europäischen Union Der Auftrag steht in Verbindung mit einem Vorhaben und/oder Programm, das aus Mitteln der EU finanziert wird: ja Projektnummer oder -referenz: Operativni program konkurentnosti i kohezije II.2.14)Zusätzliche Angaben II.2)Beschreibung II.2.1)Bezeichnung des Auftrags: Grupa 2 Los-Nr.: 2 II.2.2)Weitere(r) CPV-Code(s) 43315000 Verdichtungsgeräte II.2.3)Erfüllungsort NUTS-Code: HR063 Koprivniko-krievaka upanija Hauptort der Ausführung: Odabrani Ponuditelj isporuuje predmet nabave na paritetu DDP na adresi Naruitelja koja je definirana u poglavlju Podaci o naruitelju ove Dokumentacije o nabavi II.2.4)Beschreibung der Beschaffung: Predmet ovog postupka javne nabave je nabava mobilne opreme, po grupamaDetaljne specifikacije za svaku grupu predmeta nabave nalaze se u obrascu Tehnike specifikacije koji je sastavni dio Knjige 1 dokumentacije o nabavi, kao i u Knjizi 3 (Trokovnik). Sukladno Uredbi Komisije (EZ) br. 213/2008 o Jedinstvenom rjeniku javne nabave (CPV), CPV oznake predmeta nabave: 43315000-4 Strojevi za sabijanje II.2.5)Zuschlagskriterien Die nachstehenden Kriterien Qualitätskriterium - Name: Jmastveni rok / Gewichtung: 30 Preis - Gewichtung: 70 II.2.6)Geschätzter Wert Wert ohne MwSt.: 2 812 000.00 HRK II.2.7)Laufzeit des Vertrags, der Rahmenvereinbarung oder des dynamischen Beschaffungssystems Beginn: 01/01/2023 Ende: 30/11/2023 Dieser Auftrag kann verlängert werden: nein II.2.10)Angaben über Varianten/Alternativangebote Varianten/Alternativangebote sind zulässig: nein II.2.11)Angaben zu Optionen Optionen: nein II.2.13)Angaben zu Mitteln der Europäischen Union Der Auftrag steht in Verbindung mit einem Vorhaben und/oder Programm, das aus Mitteln der EU finanziert wird: ja Projektnummer oder -referenz: Operativni program konkurentnosti i kohezije II.2.14)Zusätzliche Angaben II.2)Beschreibung II.2.1)Bezeichnung des Auftrags: Grupa 3 Los-Nr.: 3 II.2.2)Weitere(r) CPV-Code(s) 43211000 Planierraupen II.2.3)Erfüllungsort NUTS-Code: HR063 Koprivniko-krievaka upanija Hauptort der Ausführung: Odabrani Ponuditelj isporuuje predmet nabave na paritetu DDP na adresi Naruitelja koja je definirana u poglavlju Podaci o naruitelju ove Dokumentacije o nabavi. II.2.4)Beschreibung der Beschaffung: Predmet ovog postupka javne nabave je nabava mobilne opreme, po grupamaDetaljne specifikacije za svaku grupu predmeta nabave nalaze se u obrascu Tehnike specifikacije koji je sastavni dio Knjige 1 dokumentacije o nabavi, kao i u Knjizi 3 (Trokovnik). Sukladno Uredbi Komisije (EZ) br. 213/2008 o Jedinstvenom rjeniku javne nabave (CPV), CPV oznake predmeta nabave:43211000-5 Buldozeri 34144710-8 Utovarivai na kotaima II.2.5)Zuschlagskriterien Die nachstehenden Kriterien Qualitätskriterium - Name: Jamstveni rok / Gewichtung: 30 Preis - Gewichtung: 70 II.2.6)Geschätzter Wert Wert ohne MwSt.: 2 660 000.00 HRK II.2.7)Laufzeit des Vertrags, der Rahmenvereinbarung oder des dynamischen Beschaffungssystems Beginn: 01/01/2023 Ende: 30/11/2023 Dieser Auftrag kann verlängert werden: nein II.2.10)Angaben über Varianten/Alternativangebote Varianten/Alternativangebote sind zulässig: nein II.2.11)Angaben zu Optionen Optionen: nein II.2.13)Angaben zu Mitteln der Europäischen Union Der Auftrag steht in Verbindung mit einem Vorhaben und/oder Programm, das aus Mitteln der EU finanziert wird: ja Projektnummer oder -referenz: Operativni program konkurentnosti i kohezije II.2.14)Zusätzliche Angaben II.2)Beschreibung II.2.1)Bezeichnung des Auftrags: Grupa 4 Los-Nr.: 4 II.2.2)Weitere(r) CPV-Code(s) 43414000 Mahlmaschinen II.2.3)Erfüllungsort NUTS-Code: HR063 Koprivniko-krievaka upanija Hauptort der Ausführung: Odabrani Ponuditelj isporuuje predmet nabave na paritetu DDP na adresi Naruitelja koja je definirana u poglavlju Podaci o naruitelju ove Dokumentacije o nabavi. II.2.4)Beschreibung der Beschaffung: Predmet ovog postupka javne nabave je nabava mobilne opreme, po grupamaDetaljne specifikacije za svaku grupu predmeta nabave nalaze se u obrascu Tehnike specifikacije koji je sastavni dio Knjige 1 dokumentacije o nabavi, kao i u Knjizi 3 (Trokovnik). Sukladno Uredbi Komisije (EZ) br. 213/2008 o Jedinstvenom rjeniku javne nabave (CPV), CPV oznake predmeta nabave:43414000-8 Drobilice II.2.5)Zuschlagskriterien Die nachstehenden Kriterien Qualitätskriterium - Name: Jamstveni rok / Gewichtung: 30 Preis - Gewichtung: 70 II.2.6)Geschätzter Wert Wert ohne MwSt.: 2 280 000.00 HRK II.2.7)Laufzeit des Vertrags, der Rahmenvereinbarung oder des dynamischen Beschaffungssystems Beginn: 01/01/2023 Ende: 30/11/2023 Dieser Auftrag kann verlängert werden: nein II.2.10)Angaben über Varianten/Alternativangebote Varianten/Alternativangebote sind zulässig: nein II.2.11)Angaben zu Optionen Optionen: nein II.2.13)Angaben zu Mitteln der Europäischen Union Der Auftrag steht in Verbindung mit einem Vorhaben und/oder Programm, das aus Mitteln der EU finanziert wird: ja Projektnummer oder -referenz: Operativni program konkurentnosti i kohezije II.2.14)Zusätzliche Angaben II.2)Beschreibung II.2.1)Bezeichnung des Auftrags: Grupa 5 Los-Nr.: 5 II.2.2)Weitere(r) CPV-Code(s) 34921100 Straßenkehrmaschinen II.2.3)Erfüllungsort NUTS-Code: HR063 Koprivniko-krievaka upanija Hauptort der Ausführung: Odabrani Ponuditelj isporuuje predmet nabave na paritetu DDP na adresi Naruitelja koja je definirana u poglavlju Podaci o naruitelju ove Dokumentacije o nabavi. II.2.4)Beschreibung der Beschaffung: Predmet ovog postupka javne nabave je nabava mobilne opreme, po grupamaDetaljne specifikacije za svaku grupu predmeta nabave nalaze se u obrascu Tehnike specifikacije koji je sastavni dio Knjige 1 dokumentacije o nabavi, kao i u Knjizi 3 (Trokovnik). Sukladno Uredbi Komisije (EZ) br. 213/2008 o Jedinstvenom rjeniku javne nabave (CPV), CPV oznake predmeta nabave:34921100-0 Strojevi za pometanje ceste II.2.5)Zuschlagskriterien Die nachstehenden Kriterien Qualitätskriterium - Name: Jamstveni rok / Gewichtung: 30 Preis - Gewichtung: 70 II.2.6)Geschätzter Wert Wert ohne MwSt.: 380 000.00 HRK II.2.7)Laufzeit des Vertrags, der Rahmenvereinbarung oder des dynamischen Beschaffungssystems Beginn: 01/01/2023 Ende: 30/11/2023 Dieser Auftrag kann verlängert werden: nein II.2.10)Angaben über Varianten/Alternativangebote Varianten/Alternativangebote sind zulässig: nein II.2.11)Angaben zu Optionen Optionen: nein II.2.13)Angaben zu Mitteln der Europäischen Union Der Auftrag steht in Verbindung mit einem Vorhaben und/oder Programm, das aus Mitteln der EU finanziert wird: ja Projektnummer oder -referenz: Operativni program konkurentnosti i kohezije II.2.14)Zusätzliche Angaben Abschnitt III: Rechtliche, wirtschaftliche, finanzielle und technische Angaben III.1)Teilnahmebedingungen III.1.1)Befähigung zur Berufsausübung einschließlich Auflagen hinsichtlich der Eintragung in einem Berufs- oder Handelsregister Auflistung und kurze Beschreibung der Bedingungen: Gospodarski subjekt mora dokazati da je upisan u sudski, obrtni, strukovni ili drugi odgovarajui registar u dravi njegovog poslovnog nastana. Za potrebe utvrivanja okolnosti iz ove toke, gospodarski subjekt u ponudi dostavlja: ispunjeni e-ESPD obrazac (Dio IV. Kriteriji za odabir, Odjeljak A: Sposobnost za obavljanje profesionalne djelatnosti) za gospodarskog subjekta (ponuditelja) odnosno lanove zajednice gospodarskih subjekata. Naruitelj moe u bilo kojem trenutku tijekom postupka javne nabave, ako je to potrebno za pravilno provoenje postupka, provjeriti informacije navedene u europskoj jedinstvenoj dokumentaciji o nabavi kod nadlenog tijela za voenje slubene evidencije o tim podacima sukladno posebnom propisu i zatraiti izdavanje potvrde o tome, uvidom u popratne dokumente ili dokaze koje ve posjeduje, ili izravnim pristupom elektronikim sredstvima komunikacije besplatnoj nacionalnoj bazi podataka na hrvatskom jeziku. Ako se ne moe obaviti provjera ili ishoditi potvrda sukladno gore navedenom stavku, Naruitelj moe zahtijevati od gospodarskog subjekta da u primjerenom roku, ne kraem od 5 dana, dostavi sve ili dio popratnih dokumenata ili dokaza. Naruitelj je obvezan prije donoenja odluke u postupku javne nabave od ponuditelja koji je podnio ekonomski najpovoljniju ponudu zatraiti da u primjerenom roku, ne kraem od 5 dana, dostavi aurirane popratne dokumente, osim ako ve posjeduje te dokumente. Naruitelj e kao dokaz sposobnosti za obavljanje profesionalne djelatnosti gospodarskog subjekta iz ove toke prihvatiti: izvadak iz sudskog, obrtnog, strukovnog ili drugog odgovarajueg registra koji se vodi u dravi lanici njegovog poslovnog nastana Upuuju se gospodarski subjekti da navedene dokumente ne dostavljaju u sklopu svoje ponude, nego iskljuivo kao aurirane popratne dokumente. U sluaju postojanja sumnje u istinitost podataka dostavljenih od strane gospodarskog subjekta, Naruitelj moe dostavljene podatke provjeriti kod izdavatelja dokumenta, nadlenog tijela ili tree strane koja ima saznanja o relevantnim injenicama, osim u sluaju ako je gospodarski subjekt upisan u slubeni popis odobrenih gospodarskih subjekata u dravi lanici u kojoj gospodarski subjekt ima poslovni nastan. Svaki lan zajednice gospodarskih subjekata pojedinano dokazuje sposobnost iz ove toke. Sukladno lanku 20. stavku 2. Pravilnika o dokumentaciji o nabavi te ponudi u postupcima javne nabave, aurirani popratni dokument je svaki dokument u kojem su sadrani podaci vaei, odgovaraju stvarnom injeninom stanju u trenutku dostave Naruitelju te dokazuju ono to je gospodarski subjekt naveo u e-ESPD-u. III.1.2)Wirtschaftliche und finanzielle Leistungsfähigkeit Eignungskriterien gemäß Auftragsunterlagen III.1.3)Technische und berufliche Leistungsfähigkeit Eignungskriterien gemäß Auftragsunterlagen III.2)Bedingungen für den Auftrag III.2.2)Bedingungen für die Ausführung des Auftrags: Toka 62. Knjige 1 dokumentacije o nabavi Abschnitt IV: Verfahren IV.1)Beschreibung IV.1.1)Verfahrensart Offenes Verfahren IV.1.3)Angaben zur Rahmenvereinbarung oder zum dynamischen Beschaffungssystem IV.1.8)Angaben zum Beschaffungsübereinkommen (GPA) Der Auftrag fällt unter das Beschaffungsübereinkommen: nein IV.2)Verwaltungsangaben IV.2.2)Schlusstermin für den Eingang der Angebote oder Teilnahmeanträge Tag: 22/12/2022 Ortszeit: 12:00 IV.2.3)Voraussichtlicher Tag der Absendung der Aufforderungen zur Angebotsabgabe bzw. zur Teilnahme an ausgewählte Bewerber IV.2.4)Sprache(n), in der (denen) Angebote oder Teilnahmeanträge eingereicht werden können: Kroatisch IV.2.6)Bindefrist des Angebots Das Angebot muss gültig bleiben bis: 22/03/2023 IV.2.7)Bedingungen für die Öffnung der Angebote Tag: 22/12/2022 Ortszeit: 12:00 Ort: Trg bana Josipa Jelaia 7, 48000 Koprivnica Abschnitt VI: Weitere Angaben VI.1)Angaben zur Wiederkehr des Auftrags Dies ist ein wiederkehrender Auftrag: nein VI.2)Angaben zu elektronischen Arbeitsabläufen Die elektronische Rechnungsstellung wird akzeptiert VI.3)Zusätzliche Angaben: VI.4)Rechtsbehelfsverfahren/Nachprüfungsverfahren VI.4.1)Zuständige Stelle für Rechtsbehelfs-/Nachprüfungsverfahren Offizielle Bezeichnung: Dravna komisija za kontrolu postupaka javne nabave Postanschrift: Koturaka cesta 43/IV Ort: Zagreb Postleitzahl: 10000 Land: Kroatien E-Mail: [11]dkom@dkom.hr Telefon: +385 14559930 Fax: +385 14559933 Internet-Adresse: [12]www.dkom.hr VI.4.3)Einlegung von Rechtsbehelfen Genaue Angaben zu den Fristen für die Einlegung von Rechtsbehelfen: alba se izjavljuje u roku od 10 dana, i to od dana: objave poziva na nadmetanje, u odnosu na sadraj poziva ili dokumentacije o nabavi objave obavijesti o ispravku, u odnosu na sadraj ispravka objave izmjene dokumentacije o nabavi, u odnosu na sadraj izmjene dokumentacije otvaranja ponuda u odnosu na proputanje Naruitelja da valjano odgovori na pravodobno dostavljen zahtjev dodatne informacije, objanjenja ili izmjene dokumentacije o nabavi te na postupak otvaranja ponuda primitka odluke o odabiru ili ponitenju, u odnosu na postupak pregleda, ocjene i odabira ponuda, ili razloge ponitenja. VI.4.4)Stelle, die Auskünfte über die Einlegung von Rechtsbehelfen erteilt Offizielle Bezeichnung: Dravna komisija za kontrolu postupaka javne nabave, Postanschrift: Koturaka cesta 43/IV, Ort: Zaagreb Postleitzahl: 10000 Land: Kroatien E-Mail: [13]dkom@dkom.hr VI.5)Tag der Absendung dieser Bekanntmachung: 21/11/2022 References 6. mailto:info@rcgo-piskornica.hr?subject=TED 7. https://www.rcgo-piskornica.hr/ 8. https://www.rcgo-piskornica.hr/ 9. https://eojn.nn.hr/SPIN/application/ipn/DocumentManagement/DokumentPodaciFrm.aspx?OznakaDokumenta=2022/S+0F2-0046304 10. https://eojn.nn.hr/Oglasnik 11. mailto:dkom@dkom.hr?subject=TED 12. http://www.dkom.hr/ 13. mailto:dkom@dkom.hr?subject=TED -------------------------------------------------------------------------------- Database Operation & Alert Service (icc-hofmann) for: The Office for Official Publications of the European Communities The Federal Office of Foreign Trade Information Phone: +49 6082-910101, Fax: +49 6082-910200, URL: http://www.icc-hofmann.de